Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C3: První informace a fotografie

Novodobá kachna se konečně dočkala nástupce. Bud více chic, bude mít největší přední sklo a nejmenší střechu ve třídě. Na méně než 4 metrech délky najdou cestující více místa a 300 l pro zavazadla.
Zpět na článek
29. 6. 2009 09:28
29. 6. 2009 09:46
29. 6. 2009 11:10
29. 6. 2009 11:26
29. 6. 2009 11:50
29. 6. 2009 12:06
29. 6. 2009 12:14
29. 6. 2009 10:16
30. 6. 2009 10:17
29. 6. 2009 09:55
30. 6. 2009 10:21
29. 6. 2009 09:55
30. 6. 2009 10:06
29. 6. 2009 10:14
29. 6. 2009 10:22
29. 6. 2009 18:05
29. 6. 2009 18:50
neregistrovaný "507--"
29. 6. 2009 16:14
neregistrovaný "maxo"
29. 6. 2009 16:56
neregistrovaný "maxo"
29. 6. 2009 14:42
neregistrovaný "maxo"
29. 6. 2009 15:09
neregistrovaný "maxo"
29. 6. 2009 15:18
neregistrovaný "maxo"
29. 6. 2009 16:10
neregistrovaný "maxo"
29. 6. 2009 15:11
neregistrovaný "maxo"
29. 6. 2009 15:19
neregistrovaný "maxo"
29. 6. 2009 15:52
29. 6. 2009 16:02
29. 6. 2009 16:18
29. 6. 2009 16:15
29. 6. 2009 18:39
29. 6. 2009 18:48
neregistrovaný "507--"
29. 6. 2009 20:27
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 10:39
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 11:08
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 11:39
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 11:50
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 14:33
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 14:30
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 10:38
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 14:20
neregistrovaný "507--"
29. 6. 2009 18:51
neregistrovaný "maxo"
29. 6. 2009 21:03
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:06
29. 6. 2009 21:08
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:11
29. 6. 2009 21:13
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:17
29. 6. 2009 21:18
29. 6. 2009 21:14
29. 6. 2009 21:16
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:19
29. 6. 2009 21:21
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:34
29. 6. 2009 21:13
29. 6. 2009 21:14
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:16
29. 6. 2009 21:20
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:26
30. 6. 2009 05:43
30. 6. 2009 11:15
29. 6. 2009 21:08
29. 6. 2009 21:08
29. 6. 2009 21:10
neregistrovaný "507--"
29. 6. 2009 21:15
29. 6. 2009 21:19
neregistrovaný "507--"
29. 6. 2009 21:27
29. 6. 2009 21:18
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:21
neregistrovaný "507--"
29. 6. 2009 21:24
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:27
29. 6. 2009 21:30
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:35
29. 6. 2009 21:37
29. 6. 2009 21:38
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:41
29. 6. 2009 21:42
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 6. 2009 08:29
30. 6. 2009 08:16
30. 6. 2009 10:29
30. 6. 2009 11:25
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 6. 2009 14:57
30. 6. 2009 11:37
30. 6. 2009 14:58
30. 6. 2009 10:40
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 11:23
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 6. 2009 11:35
30. 6. 2009 11:40
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 11:50
30. 6. 2009 13:44
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 6. 2009 11:41
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 11:51
30. 6. 2009 13:42
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 6. 2009 14:00
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 14:03
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 6. 2009 14:07
30. 6. 2009 14:12
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 14:16
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 6. 2009 14:21
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 14:24
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 6. 2009 14:27
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 14:32
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 6. 2009 14:34
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 14:22
30. 6. 2009 14:26
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 14:30
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 6. 2009 14:36
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 14:47
30. 6. 2009 14:36
29. 6. 2009 21:22
29. 6. 2009 21:27
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:21
29. 6. 2009 21:25
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:28
29. 6. 2009 21:31
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:37
29. 6. 2009 21:39
29. 6. 2009 21:45
29. 6. 2009 21:41
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:47
29. 6. 2009 21:51
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:54
29. 6. 2009 22:02
29. 6. 2009 22:04
29. 6. 2009 22:07
29. 6. 2009 22:24
29. 6. 2009 22:36
30. 6. 2009 11:52
29. 6. 2009 21:20
neregistrovaný "richardson"
29. 6. 2009 21:56
neregistrovaný "jericho"
29. 6. 2009 22:05
30. 6. 2009 08:16
30. 6. 2009 10:26
30. 6. 2009 14:43
30. 6. 2009 15:13
30. 6. 2009 15:15
30. 6. 2009 13:56
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 6. 2009 14:08
30. 6. 2009 14:09
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 6. 2009 18:36
1. 7. 2009 08:17
1. 7. 2009 08:52
1. 7. 2009 16:13
17. 7. 2009 13:43
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 09:28
cé trojka
Vypadá docela sympaticky... ;-)
Rozbalit vlákno
22
Avatar - element5
29. 6. 2009 09:35
Re: cé trojka
Jo, to jo. Chtěl jsem manželce koupit mistra elegance, ale tenhle prcek je taky celkem roztomilej. ;-)
29. 6. 2009 09:46
Re: cé trojka
Fox a C3, to je rozptyl jako koupit voriska nebo maltezaka!
Avatar - element5
29. 6. 2009 09:58
Re: cé trojka
Ano, zrovna rozptyl mi, ostatně jako každému správnému eurodrzkovi, skutečně nechybí. :yes:
29. 6. 2009 11:10
Re: cé trojka
Mistra Elegance? Tak napadají mě jenom dva důvody (teda kromě tohe, že je to dizajnová ikona, největší prostor, nejlepší spracování, nejlepší motory....):

1. manželka zlobí (a přitom vypadala docela mile, no ale ženský se umí dobře přetvařovat :-! )

2. Chceš aby aspoň jeden rok Liška dosáhla na 10 prodaných kusů >:-[]
Avatar - Andromeda
29. 6. 2009 11:47
Re: cé trojka
To bylo na komoru :yes: >:-[]
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 11:50
Re: cé trojka
na špajz.... >:-[] :yes:
Avatar - Andromeda
29. 6. 2009 11:58
Re: cé trojka
Pěkně vymazlenej >:-[] ...
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 12:06
Re: cé trojka
jako stodvaciášek před liftem... >:-[]
Avatar - Andromeda
29. 6. 2009 12:10
Re: cé trojka
Na Ikonu nešahat Nixne >:-[] ...
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 12:14
Re: cé trojka
to je fakt... :-! >:-[]
Avatar - element5
29. 6. 2009 15:26
Re: cé trojka
Minulý týden jsem jeden potkal na dálnici u Frankfurtu a opravdu mě zaujal. Je to ikonózní ikona ikon. ;-)
Avatar - Ronault.
29. 6. 2009 15:29
Re: cé trojka
Já vím kde přesně v Brně jeden žlutý Mistr elegance parkuje. Vždy když jedu kolem, tak se musím zastavit a jít olíznout všechny extriérové plasty >:-[]
Avatar - white label
29. 6. 2009 15:31
Re: cé trojka
Tp už dávají lišky DN i na německé dálnici...? ;-)
Avatar - element5
29. 6. 2009 15:36
Re: cé trojka
Navíc měl asi tu jedna čtyřku, co se tady o ní často básní. Bys viděl jak v tom dlouhém táhlém válel. :yes:
Avatar - white label
29. 6. 2009 15:53
Re: cé trojka
Všechny lišky jsou vlastně jedna čtyřky...jedna (promiskuitní) liška pro čtyři (o)soby (jako tvé VOLVO for life)...

A jak se mohl "válet" (to byl lišák?)..., s tímhle podvozkem..., nemožné...! :yes: :-!
Avatar - white label
29. 6. 2009 12:53
Re: cé trojka
Tak snad lišku, nebo maltézáka...! :-! >:-[]
Avatar - white label
29. 6. 2009 10:00
Re: cé trojka
Vypadá hodně dobře, jen prosím raději né v té lentilkově bleděmodré... 8-s
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 10:16
Re: cé trojka
Jágra (modrá lentilka) od té hodné blonďaté paní co mě povozila v Brumlovi???? HeZKé PoNDěLí... >:D ;-)
Avatar - white label
29. 6. 2009 12:58
Re: cé trojka
Ale to není jágra, ale vjágra... a ta je trošku tmavší...já to přece musím vědět nejlíp... :*) >:D
Avatar - Pierro
30. 6. 2009 10:17
Re: cé trojka
Já vim dneska jsem koukal na net. Frčíš na ní taky?? Já si šoupnul tu jágru (anebo vjágru??) a povim ti, málem jsem se ani nemoh vyčúrat.... >:-[]
29. 6. 2009 09:31
Zacina prituhovat!
Zatimco nove Polo sazi jednoznacne na dospelost, ktera je v pozitivnim smyslu slova az zarazejici, Citroen dal preferuje hravost predchozi generace a pridava na pohled prekrasny interier, kteremu se maloco ve tride dokaze jen priblizit! Po technicke strance se neda ocekavat zadne velke prekvapeni, ale kdo by ho v tride mini cekal.
Byt s puncem "zenskeho auta", ale presto s palci nahoru! :yes:
Rozbalit vlákno
2
29. 6. 2009 09:46
Re: Zacina prituhovat!
Úplný súhlas. Postaviť vedľa seba Polo a nový C3, tak tu máme dva odlišné svety. Novátorstvo, hravý, príťažlivý dizajn a priestor vedľa tradičnej klasiky, ktorá vsádza na istotu, s maximálnym dôrazom na kvalitu a precíznosť. Primyslime si GP, Fiestu, i20 a ďalších....pestrosť, ktorá by bola vítaná v každej triede. ;-)
Avatar - Andromeda
29. 6. 2009 11:49
Re: Zacina prituhovat!
Souhlas ;-) :yes:
29. 6. 2009 09:55
Ano ano ano
Vsetko to kedysi zacinalo úprave C3 a C4, citroen sa konecne vymnail z fadneho dizajnu, toto auto by som bral vsetkymi desiatimi, skoda tych servisov, ale verim ze frantici zapracuovali pri vyvoji na kvalite
Rozbalit vlákno
3
29. 6. 2009 10:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 6. 2009 10:07
Re: Ano ano ano
nemam skodovku, a mal som citroen aj skodovku, takze viem porovnat(pred C4 som mal fabiu). Fabia sa hlasial sama do servisu az cca po 4 rokoch, na C4 toho bolo pocas 3 rokov podstatne viac, ale vzhladom na poruchovost to bolo este dobre(znefunkcnena dvojzonova klima, problemy so startovanim(vyhadzovalo to poistky), nafuknute plasty vo dverach(oba kusy vymenene postupne) atd
Avatar - Pierro
30. 6. 2009 10:21
Re: Ano ano ano
Tak aby bolo jasno - ja som mal stodvaciášok - ikonu medzi zadohrabmi, etalón športových sedanov. V servize som nebol ano raz a Béda Bertoňák keď ho vzal na stolicu, tak z neho mal stolicu v gatiach. Pre menej chápavých - blato na ihrisku... >:-[]
Avatar - KANKUNEN
29. 6. 2009 09:55
Fakt krása
No a Kylie slíbila revoluci v přesnosti řazení. Co ten motor 55 kW, ještě pořád se bude dusit při přidání plynu za studena. Naše oba partnery to dělají a v servisu řekli, že je to normální. Takže jestli to v PSA nevyřešili máme tady nejhezčího 120ciáška.
Rozbalit vlákno
7
29. 6. 2009 09:57
Re: Fakt krása
aky rocnik mas toho partnera, ja mam vo firme berlingo 1.4 55kW(rocnik 2005) - podobne problemy som si doteraz nevsimol. Auto sluzi len na mestsky rozvoz tovaru, ale ide ako drak. A na to ako nechutne s nim vo firme zachadzaju sa to auto drzi statocne. Mam len jediny problem castokrat som s teplotou chladfiacej kvapaliny nad stredovou polohou...
Avatar - KANKUNEN
29. 6. 2009 10:12
Re: Fakt krása
2005 a 2006, ten 2006 má už elektronický plyn a je to unikát, při sešlápnutí plynu dokáže i chcípnout.
29. 6. 2009 10:31
Re: Fakt krása
to mi chces povedat, ze ja mam este klasicke lanko???tomu sa mi nechce verit, i ked mozno preto mam pocit ze to ide ako drak a okamzite to zrychluje
Avatar - positivemind
30. 6. 2009 08:55
Re: Fakt krása
Kylie je totiž vizionář firmy Citroen, hlavně modelu C5 s motorem 3.0HDi, na který má zálusk, i když jí nabízí C5 2.7HDi za blíže nespecifikovanou, za to ale výbornou, cenu :-)

Počkej až se tu objeví :-)
Avatar - Pierro
30. 6. 2009 10:06
Re: Fakt krása
brabčáku, až si tě jednou vezme Kylie do parády, pak teprve pochopíš, co to znamená bejt chlap. Takže doporučuju mokrej hadr, suchou pemprsku a silné nervy. Ono totiž jízda s Kylie není jako s Ančou od vás ze vsi. Pamatuj, jsou ženský co uměj a znaj a jsou baby co si to jen myslej. V věř že Kylie toho umí tolik, že by se ti z toho ještě zamotaly nožky.
tEDy HeZKý DeN.. >:-[]
Avatar - positivemind
30. 6. 2009 15:14
Re: MILÝ PIERRO(A)!
Dávám VÁM "za" PRAVDu
Avatar - Pierro
30. 6. 2009 15:17
Re: MILÝ PIERRO(A)!
AnO. PřEJi HeZKý DeN... ;-) :-)
29. 6. 2009 10:14
Picasso na 90°
C4 Picasso se zdrclo do moc pěknýho vozítka. Líbivé tvary, hrající spíše na notu ženám, vyvážené proporce bez výstřelků, konečně i důstojný interiér. Tohle vypadá na další pecku mezi malými :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Perun
29. 6. 2009 10:33
Re: Picasso na 90°
Ano, to je dobrý postřeh - zejména ta spodní linka oken.. Vzadu je lehce přizvednutá, stejně jako u C5 - Citroën tu našel zajímavý prvek společného designového jazyka.
Avatar - Ada je zase tady
29. 6. 2009 10:16
Francouzsky sklenik
Chybi tady ta Kylie, aby vam vysvetlila, jak je novy produkt tehle francouzske automobilky super. >:-[]
Ja vsak vidim predevsim realitu - a proto tuhle sklenenku povazuji za sice efektni, ale predevsim za velmi neprakticke auto. Pokud to nekdo "vyzdobil" takovymhle sklem, musi pocitat s tim, ze klimatizace tam musi byt jak v autobuse - a to bude provozne velmi, velmi drahe... Nove Polo je pocin, ktery tuhle samolibou kreaturu valcuje ze vsech ohledu. :-!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 10:20
Re: Francouzsky sklenik
co takhle skáknout za starou Blažkovou pro jeden mokrej?? Dnes ráno vytírala, tak by měl bejt akorát... ;-) ;-)
29. 6. 2009 10:25
Re: Francouzsky sklenik
To mas pravdu, vsiml jsem si, ze ridici C4 Picasso vozi na zadku napis s informaci o osobnim bankrotu! :-)
29. 6. 2009 10:33
Re: Francouzsky sklenik
suhlasim s adom, samotny redaktori uz pri C4 picasso pisali o tom, ze sklo jue sice krasne, ale klima v letnych horucavach vazne nestiha chladit interier. Ak by C3 mala tak isto vykonnu klimu, este by na to mohla aj stacit, ale tento pocin u inzinierov neocakavam. bude sa setrit kde sa da
29. 6. 2009 13:37
Re: Francouzsky sklenik
ked sadnem do auta tak je tam teplo ako v hociktorom inom aute a vacsinou mam zatiahnutu roletu aj clonu vysunutu. A osobne si myslim ze teplota v aute tiez zavisi od jeho farby.
Avatar - white label
29. 6. 2009 13:52
Re: Francouzsky sklenik
...hlavně "barvy" jeho interiéru...tím spíš, pokud nemáš kvalitní tónování, nebo kvalitní fólie... :-!
Avatar - Pierro
30. 6. 2009 10:08
Re: Francouzsky sklenik
potřeboval bych nějakou kvalitnější fólii na okýnko do světlíku. Poradíte mi někdo hošani?? >:D >:-[]
29. 6. 2009 11:15
Re: Francouzsky sklenik
zdar Ádo, dnes tě potěším. V pátek (nebo čtvrtek?) jsem u Letňan viděl odstavenou Lagunu. Byl to kombík první generace. Blbý 10+ letý Rencek se podělal... To kdyby viděla slečna, která takhle minulý týden, dokonce přímo v zatáčce umřela Oktávka 2, asi by si pomyslela něco o "kvalitě" výrobků Rencek a syn.... ;-)
29. 6. 2009 11:25
Re: Francouzsky sklenik
Rencek a bratři, když už :o)))
Avatar - Ronault.
29. 6. 2009 11:30
Re: Francouzsky sklenik
To Ádovi nevysvětlíš, že to byli tři bratři (Louis-hlavní zakladatel, Marcel a Fernand) ;-)
29. 6. 2009 10:22
Volant=vzor
Výstupky na volantu (sportovno), zde vidíme část vzoru, kterým v této třídě je pro všechny GP. :yes:
Rozbalit vlákno
2
29. 6. 2009 10:24
Re: Volant=vzor
A co komentar, ze je to hatch a tedy tak trochu F127?
Avatar - Perun
29. 6. 2009 10:29
Tři oříšky... pro konkurenci
Kdepak pro Popelku, ta už totiž moc dobře ví, v čem bude jezdit nejen do Tesca :yes:
V posledních cca dvou třech letech do toho Citroën neskutečně "šlape". Začíná od mini C1 a končí luxusním sedanem C6 s cca pěti metry délky. Do toho připravuje startrekovské GT, zaplavuje Evropu MPVčky, udává tón v motosportu a vytrvale zlepšuje kvalitu... Jak tu, na kterou si můžete sáhnout, tak tu přenesenou...
Jestli se vám z tý Ódy na radost točí hlava, klid, nejen vám, ale zejména konkurenci v segmentu B.
To, co je sympatické na C3 (hravost, prostor!) tahle nová zachovává.. Přidává trochu trendy výraz, o 100% lepší kvalitu (konečně, to jim to trvalo, Frantíkům, ale výsledek aspoň stojí za to), viditelně použitelné sedačky a pocit, že nejedete v Panzerwagenu, že prostě vidíte svět kolem sebe a můžete se po dlouhé době radovat třeba i z toho deště přímo nad hlavou ;-)
A... podívejte se do interiéru :-! Viděli jste lepší?
Srovnejte ho třeba s Nokií uvnitř nové Fiesty... To je přeci rozdíl dvou vesmírů.
Ještě nedávno jsem si s trochou sebezapření říkal, že segment B má svého polo-vůdce ( ;-) )a že to je jeden z adeptů na druhé auto do rodiny... Už si to neříkám :-!
Citroën svým konkurentům připravil horké chvilky... Kachna je zpět.
Sakra, ta černá jí sluší! :yes:
Rozbalit vlákno
64
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 10:35
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
naprosto souhlas kámo... ;-)
Avatar - Perun
29. 6. 2009 10:39
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
Ahoj brachu. To s tou jízdou v Brumlovi mi budeš muset barvitě popsat ;-)
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 11:05
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
to ani nechtěj vědět... no napíšu.
29. 6. 2009 11:21
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
ale ale, kdo se nám to vozí v Brumlovi? A že prej žabákovské sedany mu nic neříkají, že on má rád starou dobrou německou školu :-! Takže ne auto, ale řidič(ka) je důležitá >:-[]
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 11:27
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
ona mě lákala... začalo to bonparama, pak čokoládou Toblerone, potom Lindtem, to jsem furt ještě odolával. Pak ale ta paní vyndala jágru (ty modrý lentilky), cigára a placku rumu. Nešlo odolat. Ale byla na mě hodná a měla to pevně v rukách. Takovou jízdu jsem ještě asi nezažil... >:D >:-[] Nakonec mi řekla, že až vyrostu, uzraju, namrskám ty jazyky a vyjezdim se, bude ze mě kovboj. Možná i platynovej... >:-[]
29. 6. 2009 11:39
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
Společensko-výc***u činnost dotyčné velice kvituji :yes:

každá duše zachráněná před nějakým okultním satanismem (to je to Exeo ne?) se počítá :yes: >:-[]

Mně by teda dostala až na tu čokoládu, bonpari nemusím :-!
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 11:49
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
Mě říkala maminka abych si nepovídal s cizími paními. Ale tahle byla hezká a hodná, taková tetička. Čokoládu jsem nejed aby mi pan doktor nevrtal stoličku, bonpari také nevzal ani žvejkačku huba-buba. Ale modré lentilky byly zajímavé a cigára a rum znám od nás ze vsi. Občas to tam dáme s klukama za stohem. Jen se pak musíme vyčůrat na vaťany abychom to nezapálili.
Já byl vloni s Milunou na stohu, kouřili jsme, chytlo to a já málem skončil v pasťáku... :-(
Co je to Exeo?? Kámošův novej horal???
29. 6. 2009 12:23
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
Exeo je zlej bubák a žere hodný děti který si hezky hrají se sirkama a popíjejí rum! ;-)
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 12:24
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
Fuj... tohle povím té paní, abys věděl. A tobě bonbónek nedá... kiš kiš... >:D >:D >:-[]
Avatar - Andromeda
29. 6. 2009 10:38
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
:yes:
Avatar - Perun
29. 6. 2009 10:40
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
Ahoj! Zrovna připravuju SZ :-)
29. 6. 2009 10:42
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
Kolego, Vy jste to preriz! ;-)
Avatar - Perun
29. 6. 2009 10:55
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
Popelku? >:D
29. 6. 2009 11:15
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
To v tom lepsim pripade! >:-[]
Avatar - Perun
29. 6. 2009 11:17
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
A sakra :*)
Laufy já tedy nerad >:-[]
29. 6. 2009 10:47
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
Napsal jsi to hezky,ale bude otázka kolik žen si to koupí,protože nedokážu si představit,že tohle auto si koupí chlap ;-) Možná ale nějakej metrosexuál do toho půjde >:D
29. 6. 2009 10:49
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
Prekvapilo me samotneho, kolik chlapu jezdilo uz v puvodni generaci. Tezko se dali bagatelizovat do nejake skupiny. Sam bych to neudelal, ale nijak me to neurazi...jen prekvapuje ;-)
29. 6. 2009 11:02
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
Já jsem jich v předchozí C3 moc nevídal,spíš žádnýho. Mě to taky neuráží,jen říkám,že některý auta jsou svým designem zaměřeny spíše na ženy a tohle je jedním z nich ;-)
29. 6. 2009 11:14
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
Souhlas, psal jsem to uz nahore. Rozhodne auto pro macha vypada jinak :-)
29. 6. 2009 11:28
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
je prostě jiná doba. já cestou do/z práce do satelitu kousek od Prahy potkávám velká SUV (ML, Q7, X5) z 80% za volantem dámy, a naopak subkompakty, případně nižší střední zase pány :-!
29. 6. 2009 11:30
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
Mám dva kamarády, kteří mají (poměrně nové) C3, oba nepotřebují sportovat, takže v tom mají základní 1,1 litru. Po dálnici málo, na cesty do práce stačí. Jednomu je lehce přes padesát, druhý je stejný ročník jako já, tedy dvě rozdílné věkové skupiny. Mně se osobně původní C3 taky líbí, tohle též nevypadá špatně, až na ta zadní světla, z jediné fotky vypadá, že zadek je až moc mohutný. Ale počkáme si na další...
29. 6. 2009 11:44
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
původní C3 se mi až tak moc nelíbí, příjde mi taková hodně "městká", ale tahle nová vypadá parádně :yes:
Avatar - Perun
29. 6. 2009 11:01
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
Ej, to je tenký led....
Jak píše dole webpaja, chlapi jezdí lecčíms.. Nová Fabia taky není zrovna vzor muscularity, Corsa to samé, ani 207... I v tom Polu si mnohel lépe představím ženu, než chlapa...
Mám za to, že se plíživě dostáváme do období nástupu nějaké formy matriarchátu (podívej na to, jak moc se stírají rozdíly mezi oběma pohlavími)...
Cca 50% populace jsou ženy, na silnicích ve městě to vidím taky na plichtu..
Doby, kdy chlapi sedlali "zásadně" osmiválcový mustangy už jsou pryč. Nenávratně.
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 11:09
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
znám jednu, co sedlá brumlu. a věř nebo ne, ta by vám ukázala jízdu o který se vám ani nezdálo... ;-) >:D :-!
29. 6. 2009 11:09
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
Rád bruslím na tenkým ledě >:D
Myslím,že obecně je mnohými brána tato třída jako "auta pro ženy". Ale tato nová C3 je podle mě na ně přímo zaměřena,třeba narozdíl od Pola,Fabie,Fiesty atd.,které jsou více "universal"
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 11:14
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
ono těch ženskejch aut je dnes na trhu více - vezmi Fiata 500, Káčko, Ypsilon, Míťa, Micra, ale i Yaris, kolíňata no našly by se i další... :-|
Avatar - skejpa
29. 6. 2009 11:34
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
nedavno me zastavil jeden cizinec v pardubkach a ptal se me anglicky kde tu mame pivovar (mel oblek tak si myslim, ze neprijel chlastat >:D ). Ale proc to povidam. prifrcel si cernou alfou mito, cerna kuze uvnitr, velky litaky, no luxus. podle me zadne auto pro slecinky ;)
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 11:38
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
ba jo je. neříkám, že jako chlap by sis v něm udělal ostudu, ale pro holky je jako šitej. Kůže nekůže, oblek nebo kostýmek, Míťa holkám moc sluší. Mě přijde jako dámské auto. :-|
Avatar - skejpa
29. 6. 2009 11:44
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
mito bude sluset asi komukoliv :-) pro holky tu sou podle me jeste vic holcici auta jako C3, 500, i20 apod.
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 11:53
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
tak zrovna I20 mi přijde jako zcela neutrální malé auto... nicméně Fiat 500 a C3 jsou jasná dámská volenka... ;-)
29. 6. 2009 11:55
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
zeptali jste se někdy poslední dobou holek, co se jim skutečně líbí? V mém okolí 8 z 10 na tuhle otázku odpovídá - SUV!!! Čím větší, tím lepší :-!

To víte, jak začnou výprodeje, ty hadry do malého subkompatku nenarvou >:-[]
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 11:57
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
Stará blažková taky nejradši jezdí v manželově Ávii ;-) :-) >:-[]
29. 6. 2009 12:09
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
>:D :yes:

když jí miluješ, není co řešit
(každý ať si dosadí co chce - Blažkovou, Avii, oboje) >:-[]
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 12:17
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
až já jednou dovalim k vám na satelitní ves se stodvaciáškem, holky budou vejskat jak prvničky na stohu a věř že tohle léto bude "navostro"... >:-[] tak jen bacha aby ses nezapomněl. Pamatuj máš doma rencka, citroše a hlavně MANŽELKU... >:D >:D
29. 6. 2009 13:17
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
nedělej machry! soused má X5tku a když mu helfnu na zahradě, rozhodí ti sandál šmejde! >:-[]
Avatar - Pierro
30. 6. 2009 08:12
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
Až já dojedu na vytuněnym stodvaciášku, tvůj soused bude mít i s tou rádobybavoráckou srandou bláto na ihrisku. To si pamatuj. ;-) >:-[] Kdeže se ty plečky vlastně vyráběj?? někde v americe??
Avatar - Ronault.
29. 6. 2009 12:52
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
Poslední opravdu chlapské auto, co se kdy vyrábělo byl jak už z názvu vyplývá ForMAN ;-)
Dokážeš si představit něco mužnějšího než obrovký volant bez posilovače, který ti dá pocit dobře odvedené práce při parkování? Nekompromisní jízdní vlastnosti, které z kluků udělají muže a kufr kde nacpeš hromadu nářadí nebo sličnou stopařku, sedadla na které se nebojíš sednout v montérkách nebo v kvádru?
ForMAN, auto ProMUŽE :-!
Avatar - white label
29. 6. 2009 13:13
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
ForMANy Pro Muže (for many reasons)...
...a LADY pro "Lejdy"...např. LADY DI (žigulíky s přímým vstřikem)

:yes: >:-[]
Avatar - Ronault.
29. 6. 2009 13:31
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
ForMAN for EVEREONE for EVER! ForMAN :yes:
29. 6. 2009 13:19
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
:yes: >:D
29. 6. 2009 11:31
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
Jasně, dneska potkáš slečnu v mustangu a chlapa v pětistovce. Viděl jsem obojí... :-)
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 11:34
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
dneska bohatý ženský sedlaj velký a drahý SUV - stačí se podívat... ;-)
Avatar - skejpa
29. 6. 2009 11:36
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
jojo. nedavno v brne sem videl cernou X6ku, 50i xdrive a za volantem malinka blondyna... tak sem si presne rikal, kde to sme ? to si nemuze koupit mini coopera nebo 500ku ? vypada to divne. dyt je tak mala, ze to auto sotva pozna, ze tam nejakej ridic je :D nj asi divna doba...
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 11:43
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
Tak to má několik aspektů:
1: pocit bezpečí z velkého a robustního auta.
2: snaha chránit děti v bezpečném autě.
3: potřeba dát najevo že na to dotyčná má.
4: některým se fakt líbí
5: prostor (neplatí pro X6)
7: možnost využití i k intimním účelům
8: mám velké auto tak mám přednost (i tam kde jí nemám)
9: možnost machrovat před kamarádkami
10: možnost přilákat nějaký ten mužský protějšek (třeba na pumpě...)

>:D >:D >:-[]
Avatar - skejpa
29. 6. 2009 11:46
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
no vzhledem k tomu, ze sem tam nezahledl zadnou detskou sedacku se domnivam, ze jedinej rozumnej duvod je ta bezpecnost ale na tu nepotrebovala 50xdrive xD nj tak sem se aspon pokoukal a zaposlouchal. ma to celkem hezkej zvuk ;)
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 11:55
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
třeba tě chtěla nalákat, stejně jako mě ta paní na modré bonbónky jágra....
Avatar - Andromeda
29. 6. 2009 12:12
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
Ty "holky" to snad mají v palubce místo Tic-Taců a Wrigley...Na takové to domácí žvýkání... >:-[] ...
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 12:22
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
No moc mi šancí na žvýkání nedala... Takový zrychlení a krouťák jsem ještě nezažil. A´se mi z toho vrcholu křivky hlava zakroutila. Byla neskutečně zkušená a vyježděná... řidička... ;-) Ta jistota s jakou tam sázela meziplyny, z toho jsem měl já ještě večer zaražený plyny... >:-[]
Avatar - Andromeda
29. 6. 2009 14:43
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
>:D Hlavně se udržet v sedle >:-[] ,pevnej úchyt ,"vyvažovat" a přizbůsobit rychlost provozu ...
Jo,a co apex(né apendix)->byl??? >:-[]
Avatar - Pierro
30. 6. 2009 10:24
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
enbyl ale bylo mi nádherně.... tohle mi ještě žádná ženská za volantem nepředvedla.. >:-[]
29. 6. 2009 12:06
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
otázka je, jestli si to vybrala sama, nebo manžel/přítel si to vzal jako další auto do rodiny, které občas taky pěkně protáhne >:-[]
Avatar - skejpa
29. 6. 2009 12:14
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
jo, to mi sedi nejlip :-)
29. 6. 2009 12:19
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
A možno má jediný aspekt: drží nejakému svalnatému zazobancovi, čo nedopustí, aby sa jeho "holubička" vozila na niečom "podradnom"...
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 12:23
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
aj také veci sa dejú na svete... >:D
29. 6. 2009 12:33
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
No jo, dámy a X5... neřeším. Nejlepší je pak takovoule řidičku potkat na parkovišti, jak se s tou obludou snaží zacouvat či vycouvat. Zažil jsem to skoro na vlastní kůži, byť jen s boleslavským zástupcem nižší střední třídy :-) A to mladá paní prahla po Passatu. Zcela negentlemansky jsem utrousil: "Peťulo, prosím tě, kup si smarta..." :-)
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 12:36
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
>:D >:D ;-) :yes: nechtěla by Peťula soukromé lekce parkování, případně manévrování v omezených prostorech?? >:-[]
29. 6. 2009 13:26
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
no, nejdřív ať Sleeper omrkne to tvoje otlučené Exeo první generace a pak si to asi rozmyslí >:-[]
Avatar - Ronault.
29. 6. 2009 12:43
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
Dámy v X5 často zvednou žaludek. Nedávno jsem jel rovně na křižovatce ve tvaru T, kde hlavní je právě odbočením a já vybočoval na vedlejší. Je tam prd vidět, navíc tramvajový pás a přehlédnout šalinu není příjemný zážitek. Tak jsem skoro zastavil a nějaká blonďatá slepice v X5 už na mě troubila... Tak se mi krevní tlak dlouho nezvýšil, už jsem házel pravý blinkr, že si to s ní půjdu vyříkat slovně, ale nakonec chladná hlava a pár sprostých slov v mém autě to vyřešil >:-[] Takže jsem se zachoval jako gentleman... :-)

Tady je pěkné video: [odkaz]
29. 6. 2009 13:28
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
tohle je tvoje verze. Já bych možná rád vyslechl i její pohled na věc - to by ses ale pak už asi nechoval jako gentleman >:-[]
Avatar - Ronault.
29. 6. 2009 13:33
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
Dokážu si to živě představit, to bych asi nebyl gentleman a možná ani mezi lidmi s čistým trestním rejstříkem >:D
29. 6. 2009 10:58
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
:yes:
Avatar - Perun
29. 6. 2009 11:03
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
;-)
Avatar - Ronault.
29. 6. 2009 12:48
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
Nevypadá to věru zle, obzvlášť interiér. Nějak ale nemůžu přijít na chuť tomu obrovskému černému znamínku na čumáku (myslím tu "masku") a zadní světla mi taky nějak k tomu auto nesedí. Ale uvidí se na dalčích fotkách a pak na živo.
neregistrovaný "507--"
29. 6. 2009 18:50
Re: Tři oříšky... pro konkurenci
A porovnaj interiér s Polom. ;-)
Perun, Citroen šlape leda od C5. C6 je obyčajná, C1 tiež. Jedine tie MPV už tradične sú výborné.
29. 6. 2009 11:10
Clona před sluncem
Všimli jste si, kde je až clona před sluncem? Až někde nad zadními sedadly. Počítám, že to bude na nějakých kolejničkách a přijede to až před řidiče. Aby si člověk ale nevykloubil ruku, než to nastaví, jak by potřeboval :-)
Rozbalit vlákno
44
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 11:21
Re: Clona před sluncem
Jsem si skoro jistej že tahle skleněná "střecha" bude za příplatek a v "civilní verzi" bude mít auto přední sklo standardní... ;-)
Avatar - Perun
29. 6. 2009 11:34
Re: Clona před sluncem
E é, standard... Jako u C4P ;-)
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 12:13
Re: Clona před sluncem
sichr??
Avatar - Perun
29. 6. 2009 12:34
Re: Clona před sluncem
Zicha. Umíš si představit, že by se měnila konstrukce střechy (včetně A sloupků atp.) za příplatek?
Není to Mercedes ;-)
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 12:38
Re: Clona před sluncem
spíš si nějak neumím představit tohle sklisko v autě formátu C3... no uvidíme. ;-)
Avatar - Ronault.
29. 6. 2009 11:23
Re: Clona před sluncem
V tom bych problém neviděl. Opel Astra to má řešeno také tak a svou jednoduchostí to zvládne i dítě
29. 6. 2009 11:35
Re: Clona před sluncem
A jak to má Astra řešené? Je to na nějakých kolejničkách pro přiblížení?
Avatar - Ronault.
29. 6. 2009 11:45
Re: Clona před sluncem
Jsou tam kolejničky, které slonu posunou do jakékoliv polohy, od těsně před zrcátko do maxima velké střechy. Odjišťuje se to otočením ovladače, což jde opravdu lehce, Navíc to jde posunout do jakékoliv vzdálenosti.
29. 6. 2009 12:31
Re: Clona před sluncem
Je to fajn, ale docela sa divím, že ťahajú to sklo hore do strechy. Načo toľko svetla? Skôr mám pocit, že by každý potreboval ešte nejaké tie protislnečné clony navyše, lebo to slnko nám posledné roky páli jak besné... No a v zime tiež veľmi nepomôže, najmä keď sme leniví odmiesť sneh aj zo strechy, horko-ťažko sa premôžeme poriadne utrieť okná, prípadne svetlá (podaktorí ani to nie).
Mňa skôr niekedy irituje vysoko položená spodná hrana čelného skla, navyše keď je posunutá ďalej dopredu od vodiča, tak vidíš hlavne pri parkovaní veľké hojno. Keby ti pred autom stálo dieťa, nemáš šancu ho zbadať a klíďo-píďo ho prejdeš. Nie je to ale prípad C3 (starej, u tejto uvidíme), ale nepríjemne ma tým prekvapil Picasso, ale napríklad aj Yaris.
Avatar - iudex
29. 6. 2009 12:43
Re: Clona před sluncem
Úplne s Tebou súhlasím: naco clovek potrebuje, aby mal este vacsiu plochu, kadial ho bude opekat slnko? A také clony este nevymysleli, aby zakryli vsetky skulinky, kadial ta osvetlí vecer zapadajúce ostré slnko.
Je síce chvályhodné, ked sa výrobcovia snazia, aby auto nemalo výhlad ako z tanku, ale tu placú na nesprávnom hrobe: výhlad hore dopredu skutocne nie je problém; tým je výhlad vzad, dopredu dole a sikmo dopredu, to treba riesit.
29. 6. 2009 13:09
Re: Clona před sluncem
Také clony už vymysleli, o to pokoj, ale je to viac-menej len pre efekt, obchodný argument bez nejakého väčšieho praktického významu.
Avatar - Ronault.
29. 6. 2009 12:45
Re: Clona před sluncem
Je to příjemná romantika si takhle večer zastavit někde na kopci, použít rychlosklopné sedadla a koukat na hvězdy... Pierro to tak jednou prý zkoušel v s nějakým Brumlou či co >:-[]
29. 6. 2009 13:22
Re: Clona před sluncem
Ale hojno, romantika je, keď nechám auto pod kopcom, a pôjdem sa natiahnuť do vysokej voňavej trávy...
Avatar - Ronault.
29. 6. 2009 13:29
Re: Clona před sluncem
Znáš tohle:
Po předlouhé předehře,
nikdo se moc nepředře >:-[]

P.S.: Tohle je řešení pro romantiky se sennou rýmou >:D
29. 6. 2009 13:32
Re: Clona před sluncem
romantika je dať si po celodennom okopávaní záhrady studenú desiatku :-! Auto ma nezaujíma >:-[]
Avatar - Ronault.
29. 6. 2009 13:33
Re: Clona před sluncem
Fuj, ty nekrofilní pedofile! >:D
29. 6. 2009 13:46
Re: Clona před sluncem
jsem čekal, který ouchyla se chytne první ;-) >:-[]
Avatar - Ronault.
29. 6. 2009 15:01
Re: Clona před sluncem
Hele, já se žádných studených školaček nechytám, to není můj sen >:-[] Možná Marušky, ale ta není už školačka :-! :yes: >:-[]
Avatar - white label
29. 6. 2009 13:48
Re: Clona před sluncem
No včera taky tvrdili v předpovědi počasí, že nás dnes na horách překvapí příjemná osmnáctka a já už prolezl půl Beskyd a furt nic... 8-s ;-\ :no:
29. 6. 2009 13:59
Re: Clona před sluncem
Vzdyt je ve FM petadvacitka, co chces vic? :-)
Avatar - white label
29. 6. 2009 14:11
Re: Clona před sluncem
Ty chceš najednou radši "víc"?!? Ještě před chvílí si tu "básnil" něco o desítce a najednou "aspoň" pětadvacet...?
Víš vůbec co vlastně chceš... :-! >:-[]
29. 6. 2009 14:39
Re: Clona před sluncem
To bude omyl! Ja pred ZS lovit nechodim...desitku jsem ani nezminil...a uz vubec ne studenou ;-)
Avatar - white label
29. 6. 2009 14:47
Re: Clona před sluncem
Já ani nevím co je to ZS, takže k tomu lovení "budeš" mít blíž určitě spíš ty... ;-)
29. 6. 2009 14:53
Re: Clona před sluncem
Porad nevim, kde jsi nasel, ze jsem psal o desitce?
Avatar - white label
29. 6. 2009 14:57
Re: Clona před sluncem
Tak sorry, máš pravdu, byl to "kuko" ve 13:32... :*) ;-)
29. 6. 2009 15:39
Re: Clona před sluncem
ale o Gambáči! >:-[]
Avatar - white label
29. 6. 2009 15:44
Re: Clona před sluncem
Ale neotravuj furt s tím (navtech) G-bodem...,
navíc u nějaké desítky...! 8-s :*)
neregistrovaný "maxo"
29. 6. 2009 16:14
Re: Clona před sluncem
ale ten navtechom G bod nema chybu. :yes:
Avatar - white label
29. 6. 2009 16:19
Re: Clona před sluncem
A nemá tam být správně náhodou "navtechoV G bod..."?
neregistrovaný "maxo"
29. 6. 2009 16:56
Re: Clona před sluncem
ma, ale chcel som vediet ci si to vsimnes. ;-)
Avatar - white label
29. 6. 2009 17:03
Re: Clona před sluncem
Tak už to víš... :yes:
neregistrovaný "maxo"
29. 6. 2009 14:42
Re: Clona před sluncem
white a nas tu prijemne prekvapuje 32 vysnenych.Hura. ;-)
Avatar - white label
29. 6. 2009 14:49
Re: Clona před sluncem
U vás ...?!? Typický Slovák, všude je hned doma...! >:-[]
32 to už je na hraně, ideílní je tak do těch 31... ;-)
neregistrovaný "maxo"
29. 6. 2009 15:09
Re: Clona před sluncem
napisal som nas tu, nie u nas.
Inak mne uplne staci tak do 28.
Budem Ta musiet este trosku doskolit z tej Slovenciny. :-)
Avatar - white label
29. 6. 2009 15:13
Re: Clona před sluncem
To není jazykový problém, v češtině je to stejné...jen malá nepozornost... ;-)
neregistrovaný "maxo"
29. 6. 2009 15:18
Re: Clona před sluncem
asi nie si uplne koncentrovany.Co robis popri tom, ze pises? ;-)
Vedel som, ze to bola nepozornost, ale chcel som aby si reagoval, tak ako si reagoval. >:D
Avatar - white label
29. 6. 2009 15:29
Re: Clona před sluncem
Ta nepozornost byla jen hraná...chtěl jsem si jen ověřit, že budeš reagovat přesně tak, jak si nakonec reagoval... :*) 8-s
neregistrovaný "maxo"
29. 6. 2009 16:10
Re: Clona před sluncem
:yes:
Avatar - Ronault.
29. 6. 2009 15:00
Re: Clona před sluncem
Osumnáctky najdeš leda na bazéně a když už na horách, tak to budou nějaké aktivistky se strništěm na nohou pro záchranu ekosystému >:-[]
Avatar - white label
29. 6. 2009 15:09
Re: Clona před sluncem
Říkáš osmnáctky se strništěm...kdyby raději lépe pečovali
o ten svůj vlastní "ekosystém"... 8-s :-!
neregistrovaný "maxo"
29. 6. 2009 15:11
Re: Clona před sluncem
machrujete obidvaja a chcel by som Vas vidiet ci si radsej vyberiete 30 vyholenu, alebo 18 trochu zarastenu s jemnou pokozkou. ;-)
Avatar - white label
29. 6. 2009 15:16
Re: Clona před sluncem
Nač ty zbytečné kompromisy, mě "stači" i vyholená dvacítka... >:D
A v 18 bych to ještě s tím zarostením tak tragicky taky neviděl...
;-) , spíš aby ti třeba neříkla tati... >:-[]
neregistrovaný "maxo"
29. 6. 2009 15:19
Re: Clona před sluncem
Tak to sa mne stat nemoze.
Ani pred vykonom a po vykone uz vobec nie. :-!
Avatar - white label
29. 6. 2009 15:33
Re: Clona před sluncem
Jak to můžeš vědět, třeba i její tata není v posteli nic moc... :no: >:D
Avatar - iudex
29. 6. 2009 12:25
OT: Nový Saab 9-5
Tak takto najako by mal vyzerat Saab 9-5, predstaví sa na jesen:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 12:27
Re: OT: Nový Saab 9-5
nevyzerá veru zle... ale žiaden zázrak... :-|
Avatar - iudex
29. 6. 2009 12:38
Re: OT: Nový Saab 9-5
To isté som si povedal i ja... Je otázne, ci tento model pomoze zachránit Saab 8-s
Avatar - element5
29. 6. 2009 15:31
Re: OT: Nový Saab 9-5
Na nenucenou designovou ultimátnost supermainstreamového apoštola opravdu nemá, ale snaží se kluci Švédští. Alespoň tomu dali kola z Audi. ;-)
29. 6. 2009 15:42
Re: OT: Nový Saab 9-5
vědí co platí na českého zákazníka :-! >:-[]
Avatar - element5
29. 6. 2009 15:49
Re: OT: Nový Saab 9-5
Ale vážně se mi opravdu líbí a nevadilo by mi, kdyby ve skutečnosti vypadal jako na té fotce.

No, jenom ta kola, připomínají mi otuzený čtyřkový Golf. :no:
Avatar - white label
29. 6. 2009 15:55
Re: OT: Nový Saab 9-5
Myslíš oTUZEný ..., jako že (rádoby) opravdu "TUZE" hezký...?!? 8-s
>:-[]
29. 6. 2009 12:35
Re: OT: Nový Saab 9-5
To je banda vykrádačov...vzali Fabii II áčkový stĺpik!!!
Ja som vravel, že Škoda ním spravila terno, čierny A-stĺpik je luxusný prvok pre vyššiu stredú. Tým sa Fabia II jednoznačne posúva smerom k supermainstreamu...
Avatar - Pierro
29. 6. 2009 12:37
Re: OT: Nový Saab 9-5
Ste si istý pán doktor??? >:-[] :yes:
Avatar - iudex
29. 6. 2009 12:39
Re: OT: Nový Saab 9-5
Mne sa zase cierny A-stlpik hodi skor k vyssiemu a kratsiemu autu na zakrytie výsky vozidla, limuzína vyssej strednej triedy atakujúca 5 m dlzky to nepotrebuje.
29. 6. 2009 12:55
Re: OT: Nový Saab 9-5
Insignia ve fotošopu.
Hrůza. :no:
29. 6. 2009 13:38
Re: OT: Nový Saab 9-5
ano, už som to kukol ráno na inom webe, majú tam aj kobmíka. Myslím, že z 80-90% je to už finálna podoba. Podla aktuálnych info to nakoniec vyzerá, že 6valcová nafta (zatial) nebude, základný motor by mal byť 1.6turbo (ako inak :-! ) pravdepodobne v spolupráci Bavormi. No a potom klasické Saabovské turbá, + 2.8V6 (predpokladám. že ten od Holdenu) pre Aero. Dúfam, že si to poriadne vyladia. Do 9-3 Aero X tiež dali 280k verziu aby pol roka na to prišla Insignia s 320k ... Mám nejasné podozrenie, že sú za tým intrigáni u Oplošov >:-[]
29. 6. 2009 13:55
Re: OT: Nový Saab 9-5
Ono V6, nebo R6 naftu zase tolik automobilek neumi. Zalezi na tom, s kym bude do budoucna Saab spolupracovat, nemyslim, ze by tahli vyvoj pohonnych jednotek sami. Pro 9-5 pujde zrejme o kompletni paletu lepsich motoru z Insignie. Kdyz uz Opel s Fiatem spolupracoval na naftach v minulosti, da se ocekavat, ze by teoreticky mohli participovat na V6 JTD, ktere se pripravovalo (zda je vyvinuty, nebo u ledu nevim). Pouze jsem cetl na AR foru, ze by mel mit s jednim turbem vykon 250 a se dvema +300HP.
Bohuzel V6 od GM je dosti zastaraly motor a tak bych cekal, ze zaklad prodeju budou tvorit foukane ctyrvalce. Absence silnejsi nafty bude urcite problem, zvlast pri nehoraznych cenach, ktere Saab za sva auta chce.
29. 6. 2009 14:56
Re: OT: Nový Saab 9-5
viděl si poslední dobou ty "nehorázní" ceny? Skus se mrknout ;-)

V6 nafta byla ohlašovan, mělo jít o nějakej chrocht od Opla. Saab vlastní naftový vývoj nemá, akorát upravili 1.9JDT přidáním druhého turba na 1.9TTiD se 180k, ale nabízeli to jenom pro 9-3. Tuším jsem četl, že nová 9-5 by ho mohla taky dostat, což by jí určitě prospěla, teď má jedinou naftu, 1.9TiD a ta se 150k moc slávy v téhle třídě nenadělá :-!

Paleta lepších motorů z Insignie má částečně původ právě u Saabu ;-)

S GM tuším podepsali nějakou spešl dohodu, že budou moci nadále brát podvozkové platformy (možná třeba i motory a pod.) bez nutnosti platit nějaké licenční poplatky.

V každém případě se na novou 9-5 moc teším :yes:
Avatar - del42sa
30. 6. 2009 12:01
Re: OT: Nový Saab 9-5
To není pravda, oni tam žádné turbo nepřidali.., převzali kompletní biturbo motor od Fiatu (1.9 Twin Turbo Multijet), tak jak je v nabídce pro Alfu Romeo a Lancii Deltu ;-)
29. 6. 2009 15:52
Dovolená
Pánové, já to balím. Jedu za Béďou k moři. 2 týdny se tady neukážu. Doufám, že čas vyplníte samostudiem, mrskáním jazyků a zráním (ne zíráním na desítky, osumnáctky ani vyholené 30cítky !)
Když se vrátím, možná už Element s Liškou pokoří hranici 10 prodaných kusů, Pierro se stodvaciáškem dožene k slzám dalších pár pilotů vytuněný japonských vysokootáčkových HH, Kylie nakoupí novou kolekci u Prady, a Navtech snad něco nakuchtí.
Bude se mi po vás stýskat, ale zas ne tak moc >:-[]

Čus
Rozbalit vlákno
5
Avatar - element5
29. 6. 2009 16:02
Re: Dovolená
Vždyť se tam klidně utop, myslíš, že nám budeš chybět? >:-[]
29. 6. 2009 16:18
Re: Dovolená
taky tě mám rád ;-)

hoši hoši, mně nic nerozhází. Čeká mě 12hodinovka bez klimošky, s ne nejlépe vyladěnou jednaštyrkou, řízky, plechovkový gambáč, Májka, špagety :-!

The winner takes it all... >:-[]
Avatar - white label
29. 6. 2009 16:25
Re: Dovolená
Nezapomeň na nuda pláž a hlavně zkus tu piňačokoládu...
A dovez nějaké originály a dresy z Nedvědem..., jen ne ty trika ze Znojma s těmi bratry ze Strahova (jako si je "omylem" dovezl minulý rok)... :no: >:-[]
Avatar - white label
29. 6. 2009 16:03
Re: Dovolená
Tak ten konec byl nechutně upřímný...a co mobilní internet, ten by nebyl...?
Pokud jedeš přímo za Béďou, tak ten má internet přímo na "apartmánu"... :yes: >:-[]
29. 6. 2009 16:15
Re: Dovolená
mobil mám Nokiu 3310 a laptop Pentium 1 jsem před měsícem daroval :-!

No a mobilní internet by sebou nesl riziko, že kromě vás by mě mohli vystopovat i z práce :-!
Avatar - Pekelná Micinka
29. 6. 2009 16:40
Vystrč kačenu
a nemusíš ani moc vysoko, protože díky sklu jí pěkně vidím... >:-[] Bravo Citroën!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
29. 6. 2009 17:05
Re: Vystrč kačenu
Ty sprosťáku... :*) >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
29. 6. 2009 18:16
Re: Vystrč kačenu
Nu což, milá Kylie ti "vysvětlí" jak MOC je důležitý je (si na "ní") vidět. PěKnÝ DEN! Brumlo. >:-[]
Avatar - white label
29. 6. 2009 18:27
Re: Vystrč kačenu
Bůhví jak je to vlastně s tím Brumlou...možná i mluví, ale díky sexuální dominanci Kylie, to spíš zní, jako by jem brumlal... >:D
Pekelný den, co, Brumlo... 8-s
29. 6. 2009 18:39
Kopie Ford Ka
Predek jasna kopie Ford KA. :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ronault.
29. 6. 2009 19:04
Re: Kopie Ford Ka
Já bych spíš řekl, že má stejně kulatá kola jako Ford. Opičáci! >:-[]
29. 6. 2009 19:57
Re: Kopie Ford Ka
Ja bych zase rekl ze ten predek je na zalobu i bez kol.

[odkaz]

[odkaz]

Kopie zcela jasna. :no: :no:
29. 6. 2009 20:49
Re: Kopie Ford Ka
Zažaluj je! Aspoň bude legrace ;-)
Avatar - white label
29. 6. 2009 20:55
Re: Kopie Ford Ka
Ta už je s ním teď... >:-[]
Než začne "nějaký" soud, půjde o zásadně rozdílné vozy...
C3 se totiž bude na rozdíl od Kačka, velmi dobře prodávat... >:D
29. 6. 2009 21:10
Re: Kopie Ford Ka
Mě by zajímalo, podle čeho by se mělo jedno prodávat vic a jedno míň. U mě by rozhodovala asi barva. Nějaká schizofrení zelená, nebo oranžová. Jinak mi ty svišti připadaj naprosto stejný a "žalovat" by se dalo všechno.
Avatar - white label
29. 6. 2009 21:15
Re: Kopie Ford Ka
Že by se dalo žalovat vše, nebo nic to si myslím taky...
Proč se Kačko nebude moc prodávat jsem tu už párkrát rozebíral...a stejné určitě nejsou, nejen "třídně"...
neregistrovaný "507--"
29. 6. 2009 18:48
CITROEN C-ČUDES
Čudesné auto. Predok z DS 3, zvyšok z C4 Picasso. Mali by si v Citroene uvedomiť, že nestavajú mini-MPV. Už predsa majú C3 Picasso. Aby som zase neklamal, auto je celkom pekné, ale predok je proste príliš mohutný a celé auto vyzerá tak nejak nafúkane. Prečo? Už sme tu predsa preboha mali Mazdu 2, hrúza. Ďalšie chudák malé auto, ktoré si splietli s malým MPV. Dosť mi to pripomína ázijský prístup Toyoty, ktorá sa v dizajne snaží zdôrazniť praktickosť. Ale načo? Európan vyžaduje štýl a štýl a praktickosť. Ale tu predsa nepotrebuje vidieť už na aute. Ideálne by pre Európana bolo, ak by mal efektívne auto s efektívnym dizajnom. Tak načo robiť efektívne auto s dizajnom, ktorý to podtrhuje. Naviac, od Francúzov by som to vôbec nečakal. Najlepšie to zvládol VW. Malé, dynamicky vyzerajúce auto, ale pod kabátom malé a všestranné, prvotriedne auto. Inak, tento C3 model skutočne nevyzerá vôbec dynamicky. A ak mi niekto povie, že nie každý je SchuMAHCER, tak mu poviem, že zato auto nemusí vyzerať tak vykŕmene. Ach, stará dobrá C3. To bolo a je jedno elegantné, krásne autíčko.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Pekelná Micinka
29. 6. 2009 18:57
Re: CITROEN C-ČUDES
Musím ti odporovat, Mazda 2 je pěkná a rozhodně míň kuriózní než Fiesta. Myslím že tvůj dojem z fotek mate to velké prosklení, uvidíš, že naživo bude C3 pěkná a asi tak stejně buclatá jako ta stávající.
neregistrovaný "507--"
29. 6. 2009 20:27
Re: CITROEN C-ČUDES
Nehovorím, že by bola Mazda 2 škaredá. To určite nie. Ale mala nezaujímavý štýl dizajnu a spolu s tým, že sa ju rozhodli urobiť ako nejaké mini-MPV vyzerala oproti konkurencii totálne nezaujímavo. A Fiesta že je kuriózna? Aj ona má síce hranatšie tvary, ako onohí iný, ale Fiesta bola regulérnym hatchbackom. To je právo to, čo Mazde 2 chýbalo. Chýbala tu dynamickosť, proste šedý dizajn.
Neviem, ako to bude v reálu, ale mne sa zdá bucľatý aj samotný predok a ten nemá nič s presklením. Asi bude vyzerať naživo lepšie, ale myslím, že Citroen má na to, aby sa vidal zaujímavejšou cestou.
30. 6. 2009 08:11
Re: CITROEN C-ČUDES
Lenže kúzlo Citroenu je proste v inom. Prečo by vyrábal niečo, čo to už je? Teda malé autá, ktoré sú malé zvonka aj zvnútra (Polo, Fabia, Mazda 2). Klaustrofóbne malé autá s malými oknami a blbými výhľadmi. Klasické malé autá, ktoré ničím neprekvalia a nenadchnú.
Práve naopak. Snáď nečakáš, že Citroen sa spreneverí svojej povesti. On radšej navrhne auto vo vlastnom štýle, malé zvonka, veľké zvnútra, s veľkými oknami a dobrým výhľadom, s presvetleným priestranným interiérom. S hravým dizajnom extriéru a dospeláckym interiérom, ktorý sa na nič nehrá. Zdá sa Ti to málo?
Čo považuješ u Citroenu za "zaujímavejšiu cestu"?

Fiesta je kuriózna. Vyzerá ako hračka zvonka aj zvnútra. Všetkého veľa škodí, aj výrazu, ktorého má Fiesta za štyri autá. Je to opačný extrém ako Fabia alebo Polo, tie vsádzajú na chladné umiernené línie, Fiesta je voči nim strašidlo.
Avatar - Pierro
30. 6. 2009 10:14
Re: CITROEN C-ČUDES
Fiesta má problém s interiérom (myslím že pojde o prvú zmenu a nebude to trvať dlho) polo naopak so svojou nenápadnosťou. S Mazdou2 problém nemám,. hádam len že je celkovo malá... C3 sa zadarila. Uvidíme ako naživo. ;-)
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 10:39
Re: CITROEN C-ČUDES
Polo absolútne nie je nenápadne. Je to po Sciroccu a Passate CC naopak najnápadnejší VW a po Fieste a C3 najnápadnejšie auto v triede. Skús sa na to pozrieť bez zaujatosti, zabudni na to, že VW mal nenápadné autá(já si to nemyslím). Potom hodnoť.
30. 6. 2009 10:48
Re: CITROEN C-ČUDES
"Polo je po Sciroccu a Passate CC naopak najnápadnejší VW" - to máš síce pravdu, ale aj tretí najnápadnejší VW je v konečnom dôsledku nenápadné auto >:D
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 11:08
Re: CITROEN C-ČUDES
Aha. Takže súčasne Polo je neviditeľné.
Avatar - Pierro
30. 6. 2009 11:25
Re: CITROEN C-ČUDES
Preboha chlapče, videl som ho a dobre si ho obzrel na salóne v Brne. Polo je naozaj velmi pekné auto, o tom žiadna. Ale v porovnaní s novou C3 fakt nenápadne pôsobí... ;-) :-)
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 11:39
Re: CITROEN C-ČUDES
Nenápadne pôsobí možno tak minulá generácia. Súčasne Polo je natoľko nápadné, že je to až štýlové auto pre mladých, nielen poctivý prvotriedny supermini.
Avatar - Pierro
30. 6. 2009 11:47
Re: CITROEN C-ČUDES
videl si ho naživo?? Fakt vyzerá pekne, ale teda nápadný mi príde asi ako Golf, to znamená že do očí nebije... ;-)
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 11:50
Re: CITROEN C-ČUDES
S Golfom sa to porovnávať nedá.
Avatar - Pierro
30. 6. 2009 14:32
Re: CITROEN C-ČUDES
Prečo myslíš?? Tie autá sú si dosť podobné... ;-)
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 14:33
Re: CITROEN C-ČUDES
Ale Polo je na rozdiel od Golfu veľmi emotívne.
30. 6. 2009 14:00
Re: CITROEN C-ČUDES
Auto, pri ktorom laik nevie, či je to Golf alebo Polo a musí sa pozrieť na zadnú kapotu aby to zistil, logicky veľa nápaditosti pobrať nemohlo.
V triede sú pred ním rozhodne viacerí ako píšeš ty, aj keď na chvost by som ho tiež nedával, majstrom v nenápadnosti je i20.
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 14:30
Re: CITROEN C-ČUDES
Áno i20, to je ozaj majster v nenápadnosti. Ktovie, prečo ani európsky dizajnéri nevedia veľa ázijskych aut urobiť viac európskych.
A Polo? Polo má omnoho dravejší predok, hneď sa dá rozoznať.
30. 6. 2009 15:06
Re: CITROEN C-ČUDES
ty ho možno rozoznáš hneď, niekto, kto sa o autá až tak veľa nezaujíma, zase nie
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 10:38
Re: CITROEN C-ČUDES
Čo považujem za zaujímavejšiu cestu? Stačí sa pozrie na dnešnú C2. Nová C3 je pekná, ale zdá sa mi, že sa u nej zbytočne na dizajne ukazuje, že je priestranná(ak to tak je). Prečo Citroen nemohol urobiť auto "malé zvonka, veľké zvnútra"? Prečo musel robiť auto, ktoré vyzerá krabicovo? Ten, kto chce viac priestoru, kúpi si C3-Picasso, kto chce klasické supermini, kúpi si supermini. Tak načo sa u Citroena snažia ponúknuť ešte ďalšie C3 Picasso s oniečo menej krabicovým dizajnom?
Fiesta je celkom podarená. Jediný problém vidím vo veľkej hmote na zadnou nápravou. Ale já by som si ju nekúpil.
30. 6. 2009 14:13
Re: CITROEN C-ČUDES
Opäť si pletieš pojmy a dojmy. Č9taj poriadne, zamysli sa, a až potom reaguj, netreba byť zbrklý.

Napísal som, že Citroen spravil auto zvonka malé zvnútra veľké, nie že nemohol spraviť. vadí tio jeho guľatosť? No aspoň vieš, že je to Citroen a nespletieš si ho na ceste s niečím iným. C3 nie je ďalšie Picasso, neviem, ako si na ten nápad prišiel.
Ja osobne sa vo Fabii atiež v novom Pole cítim dosť stiesnene, vzdušnejší a priestornejší interiér u konkurencie je jednoznačným plusom.
Sedel si už v Picassu C3? Asi nie, pretože keby si si ho skúsil, vedel by si, že jeho interiér je ešte o ďalšiu kategóriu väčší, až na šírku je schopný konkurovať Scenicu, a to je už čo povedať.
jednoznačne, novým C3 bude Citroen určite bodovať, o tom nemám nejmenšie pochybnosti.

Fiesta je prekombinovaná, ja tomu hovorím "pokrčená", ako zvonka, tak aj zvnútra. Voči triezvej (hoci už dosť zastaralej) predchádzajúcej generácii ju považujem za krok späť.
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 14:20
Re: CITROEN C-ČUDES
Neviem, ako je nová C3 priestranná, ale porovnaj si jej dizajn s novým Polom. Načo vyzerá(až nie je) tak vysoká? Už som povedal, kto chce priestor, má tu C3 Picasso, kto chce klasické malé auto, má tu C3.
30. 6. 2009 15:05
Re: CITROEN C-ČUDES
A prečo by nemohla vyzerať a byť vysoká?
Na navrhovanie malých áut sú nejaké extra pravidlá?
neregistrovaný "maxo"
29. 6. 2009 18:51
chutne auticko
nebyt toho velkeho celneho skla a jeho nepodareneho ukoncenia, islo by o najchutnejsie auticko na trhu. ;-)
Rozbalit vlákno
1
29. 6. 2009 20:47
Re: chutne auticko
Teda ty máš žaludek! ;-\
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:03
C3...
... sypatický a moderní design exteriéru, skvělý interiér :yes:

Zároveň je to v určitých barvách konečně vůz i pro muže. Sice jsem předchozí generací C3 jezdil, ale z morálního hlediska bych do ni nejradši sedl až někdy o půlnoci za městem...
Rozbalit vlákno
85
29. 6. 2009 21:06
Re: C3...
Dneska se tomu říká morálka? To musím probrat s panem Vítkem a Sidovským. >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:08
Re: C3...
Počkej, Vítek sedlá Subaru... to je automobil morálně "v pořádku"...

Minulá C3 byla ryze ženské auto. Sice krásné a nadčasové, ale... však víme.
Avatar - white label
29. 6. 2009 21:11
Re: C3...
...no právě, že víme...tak že to už teď stejně neukecáš... >:D
Už včera něco naznačoval Ron, jako že k sobě máte docela blízko a tak... :*) ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:13
Re: C3...
Ty bys snad kočíroval C3 za bílého dne, před zraky kolemjdoucích?... >:D
Avatar - white label
29. 6. 2009 21:17
Re: C3...
No já bych ho nekočíroval (pokud možno) ani v noci, nebo bez zraků kolemjdoucích... ;-)
29. 6. 2009 21:18
Re: C3...
Labela jsem viděl... Tomu by C3 slušel, ale synek by ho asi nepustil domu >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:16
Re: C3...
Chlapi... kam jsem to vlezl? Jsem tu teprve chvilku (navíc před desátou hodinou) a vy už takhle... :*) ... co to má být? >:D >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:21
Re: C3...
Kdes to vzal? >:D

Nic nepodepíšu >:D
29. 6. 2009 21:34
Re: C3...
Ty nemusíš, jsi morální předseda ;-)
29. 6. 2009 21:13
Re: C3...
Subaru je automobil morálně i normálně v pořádku. V tomhle autě si dovedu představit ženskou, ale člověka moc ne. Leda že by byl jaksi... zženštělý ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:14
Re: C3...
Subaru je auto pro normální chlapy. S výjimkou Justy >:D
29. 6. 2009 21:16
Re: C3...
Ano, je pro normální chlapy a morálního Vítka ;-) >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:20
Re: C3...
Tady je zas někdo chyrej >:D
29. 6. 2009 21:26
Re: C3...
Chyrej? Ty, já se z toho hantecu snad zbláznim >:D
30. 6. 2009 05:43
Re: C3...
Vítek sedlá Sidovskýho, žádný Subaru :-!
Avatar - white label
30. 6. 2009 11:15
Re: C3...
To máš jedno, všechno to stejně začíná na "S"... >:-[]
neregistrovaný "507--"
29. 6. 2009 21:10
Re: C3...
>:D >:D Jasné, C3 je auto, s ktorým sa musíš skrývať nieen pred Hoolywoodom, ale aj pred Prahou. >:D >:D To budem čo najrýchlejšie nominovať do Zlateho Ventilku. Myšlienka diskusie. >:D 8-s :yes:
29. 6. 2009 21:15
Re: C3...
V Holywoodu budeš (nemůžeš) king, ale mezi lidma to bude problém ;-)
neregistrovaný "507--"
29. 6. 2009 21:19
Re: C3...
Ty budeš mojím sponzorom. :-! :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:18
Re: C3...
???

Nerozumím Tvému toku myšlenek...
neregistrovaný "507--"
29. 6. 2009 21:21
Re: C3...
Nie? No, ani sa nečudujem. Zas si to prehnal. V tomto obdodí chceš silou mocou(ako každý) povedať, že už nie si chlapček a tak nám je jasné, že by si si najradšej sadol do HUMMERA. Ale až vyrastieš, pochopíš, že môžeš kľudne jazdiť aj v dnešnej C3.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:24
Re: C3...
Jestli jsi čtyřprocentně zaměřený, jezdi si v předešlé C3. Její kvality jsem na diskusi ocenil poměrně nedávno, ale jako heterosexuální chlap bych si jí nepořídil...

Až vyrosteš, poznáš, co je to sexuální orientace.
Avatar - white label
29. 6. 2009 21:27
Re: C3...
Tak to máte s Ronem výhodu, že vás v tomto směru vlastně nic neomezuje... >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:30
Re: C3...
... nestíhám odepisovat. Bojím se, aby se mi nerozmazal můj nový lak na nehtech :*) , tož kurňa, nějak se z toho potím... rozmaže se mi mejkap (pro vzdělanější make - up) >:-[]
29. 6. 2009 21:35
Re: C3...
Líbí se mi tvoje pravdomluvnost ;-)
Avatar - white label
29. 6. 2009 21:37
Re: C3...
A teď si představ, že tě v tomhle "stavu" uvidí samotný Ron!!!
8-s :*) >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:38
Re: C3...
Já jsem zadanej... jejda, Bruno jde sem... končím >:-[]
Avatar - white label
29. 6. 2009 21:41
Re: C3...
Další zaručený potomek Džordána... :-! >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:42
Re: C3...
>:D
Avatar - Pierro
30. 6. 2009 08:29
Re: C3...
lejble už se těším až si spolu šoupnem jedno pořádně teplý doppio.. >:-[] ;-)
30. 6. 2009 08:16
Re: C3...
Tak v tomto by som sa s Tebou hádal. C3 vkľude a vpohode kedykoľvek. Pokiaľ si doňho sadnem ja, je to auto pre muža, keď ho bude šoférovať žena, je to auto pre ženu. Aký problém?
Alebo si si vzal už za svoju nechvalne známu myšlienku "nejsi než co tvé auto"?
Avatar - Pierro
30. 6. 2009 10:29
Re: C3...
kľud kamoško. kde sa fasujú mokré handry a suché plienky už si hádam aj pochopil... >:-[] ;-) Inak ako je??
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 6. 2009 11:25
Re: C3...
Každý to vidí jinak. Já považuji minulou C3 za ryzí ženský automobil.

Je sice obratný, poskytuje řidiči (nebo spíše řidičce?) skvělý výhled, je komfortní, základní motor je velmi pružný... ale myslím, že chlap zaloví jinde.
Avatar - white label
30. 6. 2009 11:37
Re: C3...
Ono je to právě auto pro ženy a "určité" muže... >:-[]
30. 6. 2009 14:58
Re: C3...
jasne, C3 je pre tých, čo serú na imidž a počúvajú smäd >:D
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 10:40
Re: C3...
Tak si kúp Vel Satisa, získaš mužské auto a budeš spokojný. Do mesta, jak vyšitý. Omnoho viac sa tam hodí, než C3. >:D >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 6. 2009 11:23
Re: C3...
Dobrý nápad. Vidíš, někdy Ti to myslí >:D
Avatar - Pierro
30. 6. 2009 11:35
Re: C3...
vel satis?? no to snad ne... 8-s
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 11:40
Re: C3...
[odkaz] Perla mainstreamu. >:D >:D >:D
Avatar - Pierro
30. 6. 2009 11:50
Re: C3...
nestraš ma... >:-[] >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 6. 2009 13:44
Re: C3...
Máš tam chybu - stojí tam "MÁ perla mainstreamu". Víš, takový bastardi, kteří haní subjektivní názor, jsou zhoubou každé diskuse :no:

Neber si moje články do huby a neprezentuj je na diskusi. Každý si je najde sám, když bude chtít.
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 11:41
Re: C3...
Ďalší úlovok do zlateho ventilku od nášho dvorného galského klauna. Vel Satis, ideál do mesta-dobrý nápad.
Avatar - Pierro
30. 6. 2009 11:51
Re: C3...
klud kámo.... ;-) :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 6. 2009 13:42
Re: C3...
Kdo říká, že je vel Satis dobrý do města? Jen a jen ty :no:
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 14:00
Re: C3...
Tak já rozhodne nie. Já som túto myšlienku iba stvoril. Ten, kto povedal, že je to dobrý nápad si ty. Takže to hovoríš ty. ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 6. 2009 14:03
Re: C3...
Říká Ti něco slovo ironie?
Avatar - Pierro
30. 6. 2009 14:07
Re: C3...
mě jo... >:D >:-[] víč proč vzniknul stodvaciášek?? Víš proč je dnes ikonou a etalonem mezi zadohraby???
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 14:12
Re: C3...
Ibaže potom ozaj neviem, čo je ideál do mesta. S C3 sa treba v meste hanbiť, Vel Satis tiež nie je to pravé orechové...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 6. 2009 14:16
Re: C3...
C3 je ideál do města. Ale ty jsi mě včera špatně pochopil. Psal jsem, že bych (jako heterosexuál) do C3 sedl pouze o půlnoci za městem. To ovšem neznamená, že C3 není schopný vůz ve městě... Myslím, že to není třeba vysvětlovat...
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 14:21
Re: C3...
Aha. Takže C3 je schopné auto v meste, ale pritom sa v ňom v meste musíš zaň hanbiť. Tak toto kto rozmotá. Škoda, že nežije Einstein. >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 6. 2009 14:24
Re: C3...
Jáj... tak si to shrňmě:

C3 je obratný, komfortní, pohledný, disponuje pružným základním motorem a skvělým výhledem -> ideání vůz do města.

ALE:

Považuji ho za ryze ženský vůz, tudíž bych si ho nepořídil. Stačí?
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 14:27
Re: C3...
Takže by si si nekúpil ani Twingo, že?
Skutočne neviem, odkiaľ si nabral takú blbosť, že je to rýdzo ženský automobil a že už 18 ročný chlapec za volantom C3 je na smiech. :-O >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 6. 2009 14:32
Re: C3...
Twingo bych si pořídil jedině ve verzi RS, případně bych ho upravil tak, aby působilo mužněji...

Kriste pane, kde jsem řekl, že 18 chlapec za volantem C3 je k smíchu? Považuji C3 za ženský automobil a tím to hasne. Avšak respektuji jiný názor a svůj neměním.
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 14:34
Re: C3...
No dobre, Zmením to. Aj 18 ročný chlapec za volantom C3 j na hanbu. Inak by si sa nehanbil na C3 jazdiť, nie?
30. 6. 2009 14:22
Re: C3...
Kamarát, sklapni už. vysvetli mi, jak je možné, že v SZ sa správaš normálne a slušne a v diskusii sa nevieš vpratať do kože? Ak nemáš na to, aby si pochopil iróniu, dvojzmysel, prípadne dávku suchého alebo čierneho humoru, bude lepšie, ak sa zdržíš reakcií na iné príspevky.
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 14:26
Re: C3...
Čo by som nemal. Ibaže nerozumiem tomu, ako niekto môže auto ako je C3 tak zatratiť. Fakt neviem prečo by som v tom aute mal nejaký chlap hanbiť. A ty sám si povedal, že to nie je len ženské auto a Avantime sa bude aj tak hádať o tom, že už 18 ročný chlapec sa v tomto aute musí hanbiť, že je to tak ženské auto. Veď to je na smiech. Iné, než srandu si z takýchto príspevkov robiť nemôžem.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 6. 2009 14:30
Re: C3...
Mé stručné hodnocení předchozí generace modelu C3 viz o pár příspěvků výše.

507, jestli hraješ férovou hru, řekni nám, kolik je Ti let.
neregistrovaný "507--"
30. 6. 2009 14:36
Re: C3...
>:D >:D >:D
Úprímne, ale fakt úprimne ma toto pobavilo. Na férové hranie o autách je potrebný môj vek. Je jasné, že sa ti zase míňajú argumenty, lebo už aj sám muž ti povedal, že C3 nie je ženské auto. A ty namiesto toho, aby si si už konečne priznal, že si napísal blbinu, snažíš sa to zachraňovať tým, koľko nejakému 507 rokov. >:D >:D >:D
30. 6. 2009 14:47
Re: C3...
Rozmyslaj, kym nieco napises. Absolutne si ho nepochopil.
Pises ako decko, bez rozmyslu, naivne, hlupo. Preto sa ta pyta na vek, ci je mozne ti taky styl este odpustit (lebo v nizkom veku ma clovek snad este narok pisat hluposti), alebo si starsi a v tom pripade uz sa o tolerantnosti voci tebe neda uvazovat, pretoze tymto stylom ako tu predvadzas si nikoho neziskas. Kapisto?
30. 6. 2009 14:36
Re: C3...
Je to jeho názor, tak mu ho neber, on ti tiež nebude brať tvoj.
Ono nie je ani tak dôležité čo píšeš, ale ako to píšeš. Snažíš sa "robiť si srandu" z ľudí, na ktorých zatiaľ ešte nemáš (to neber ako karhanie, to je proste fakt), smeješ sa z vecí, ktoré všetci ostatní berú vážne a vážne píšeš o veciach, ktoré sú okoliu smiešne. Sám seba staviaš do role maskota takýmto prístupom. Proste platí, čo ti píšem stále - čítaj a uč sa, rozmýšľaj najprv, a potom píš. Pokiaľ chceš, aby ľudia vážne brali teba a správali sa k tebe slušne, musíš sa najprv slušne správať ty k nim, a naučiť sa brať ich vážne a akceptovať ich názory. Váž slová, vypľuť sem prvé čo človeka napadne, dokáže hocijaký osol, ale len osol to naozaj aj robí...
;-)
Avatar - white label
29. 6. 2009 21:22
Re: C3...
Klid...to ani on... ;-)

Prý "tok myšlenek", nejsi dnes nějaký hodně velkorysý..., nebo jen mírně ironický >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:27
Re: C3...
>:D :yes:
29. 6. 2009 21:21
Re: C3...
Hele, dneska jsem očumoval to clio v bílý barvě. To je pěkně hnusný auto! Něco mezi Tata a něco japonskýho. Ještě se podívám, jestli to nebylo to tvingo.

PS: Twingo ;-\
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:25
Re: C3...
Twingo sem netahej, to si koupí normální chlap jenom ve verzi RS... a prosím bez kytiček na karosérii >:D
29. 6. 2009 21:28
Re: C3...
No, ale fakt jsem se leknul.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:31
Re: C3...
Jseš moc citlivej >:-[]
29. 6. 2009 21:37
Re: C3...
Asi jo. Předtím jsem v krámu viděl SL63 v takový bílý matový perleti a cedulí "prodáno", tak asi proto. :-)
Avatar - white label
29. 6. 2009 21:39
Re: C3...
Co to je za krám, nějaká pražská speciálka na předražené krámy... :no: :-!
29. 6. 2009 21:45
Re: C3...
Ne, to stálo u vás na návsi v konzumu a stará Kopáčková k tomu dávala párek v rohlíku zdarma! Nakonec to koupil Tonda ze statku na plašení tvejch slepic, co mu kydlej na jeho hnoji! >:D

Ba ne, dělám si legraci, takový krámy jsou ve VELKEJCH městech úplně normální, Úďo ;-) >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:41
Re: C3...
Manželka Ti chtěla udělat radost ;-)
29. 6. 2009 21:47
Re: C3...
To spíš tchýně ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 6. 2009 21:51
Re: C3...
Nepříliš častý jev :-)
Avatar - white label
29. 6. 2009 21:54
Re: C3...
To byla nějaká edice (RedBull) bez brzd...? ;-)
29. 6. 2009 22:02
Re: C3...
No čuměl by si... ta barva vypadala, jak vaflovej papír. Kdybych měl u sebe zrovna "bůra", tak v tom odjedu, ale protože to bylo prodaný, tak jsem otočil kočárek s malym a šel do * >:D
Avatar - white label
29. 6. 2009 22:04
Re: C3...
Já myslel to Clio v té bílé cos tak očumoval...
29. 6. 2009 22:07
Re: C3...
Jo, to Clio... To bylo u sámošky, nějaký jelito tam nakládalo karton mlíka a balík vložek...
Avatar - Ronault.
29. 6. 2009 22:24
Re: C3...
Nemáš na to VWoko >:-[]
29. 6. 2009 22:36
Re: C3...
Nebo spíš to "voko" právě mám ;-)
Avatar - Pierro
30. 6. 2009 11:52
Re: C3...
Opthalmo septonex???
neregistrovaný "richardson"
29. 6. 2009 21:20
Soutěž o novou C3
posilam info na soutez o novou C3
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
29. 6. 2009 21:24
Re: Soutěž o novou C3
Nestraš! Kam se mám schovat? >:D
neregistrovaný "jericho"
29. 6. 2009 21:56
slnko
som strasne zvedavy ako to bude ked bude brutalne svietit slnko do oci, s tak vysoko polozenym sklom ach jaj

[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
29. 6. 2009 22:05
Re: slnko
Moc pěknej odkaz. Mylim, že to už dávno dělá Opel... Corsa? Astra? Mě by spíš sra.ly ty mouchy, nebo ptačí trusy.
Avatar - Pierro
30. 6. 2009 08:16
bla bla bla
Odborník matelko. Myslím že nám to výše vysvětlil. Toť shrnovačka. Bravo Daniel. Jdu se vyčůrat.
Rozbalit vlákno
14
30. 6. 2009 09:48
Re: bla bla bla
Čo to bľaboceš? Každý má nárok na vlastný názor, nie? ;-)
Avatar - Pierro
30. 6. 2009 10:26
Re: bla bla bla
ty si to voláko vážne pobral. už si dnes cikal??? >:D >:-[] >:-[]
30. 6. 2009 14:28
Re: bla bla bla
Píš na mňa radšej česky, dobrej češtine rozumiem lepšie ako tvojej podivnej slovenčine.
;-)
Avatar - Pierro
30. 6. 2009 14:43
Re: bla bla bla
ale notak, nebuď taký háklivý na tú slovenčinu, veď s kým iným ako s tebou si tak dobre pokecám vo slovenčine??? ;-) >:D
30. 6. 2009 15:09
Re: bla bla bla
....tak to ja neviem, tá tvoja československá slovenčina mi trhá oči.... >:D
Avatar - Pierro
30. 6. 2009 15:13
Re: bla bla bla
si zlý a nespravodlivý... :'-( a ja sa toľko snažím... :-(
Avatar - Pierro
30. 6. 2009 15:15
Re: bla bla bla
si zlý a nespravodlivý... :'-( a ja sa toľko snažím... :-(
30. 6. 2009 20:33
Re: bla bla bla
nič si z toho nerob, moja čeština by ti trhala aj okuliare >:D
Avatar - white label
30. 6. 2009 20:42
Re: bla bla bla
Navrhuju aby vždy 1.4. tady psali slováci česky a češi slovensky...moc se toho asi nedozvíme, ale třeba bude trochu sranda... :-! ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2009 20:46
Re: Milý white label(e) ...
.. ja SÚHLASím ;-)
PS: Problemom je, že "tu" asi so slovenčinou KONČÍM :-)
Avatar - Johnny_P
30. 6. 2009 21:03
Re: Milý white label(e) ...
tiež súhlasím biela nálepko, dobrý nápad, najmä keď tu máme google prekladač >:D
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2009 21:09
Re: MIlý Johnny P(od Švihakovců)!
Ono tam lze PŘEKLÁDAT i z češtiny do "slovenčiny"? :yes: ;-)
PS: Vím že jsem se tam na něco dívala, a NEbyl to zrovna "nejlepší" slovník - snad by šlo i říci že tam jsou (byly) CHYBY!
Pekný děň :-)
Avatar - Johnny_P
30. 6. 2009 21:40
Re: MIlý Johnny P(od Švihakovců)!
Samozrejme, že áno, aj to tam ide, aj keď nevím jistě že správne ;-)
Pekný děň :-)
Avatar - Pierro
1. 7. 2009 08:11
Re: MIlý Johnny P(od Švihakovců)!
asi sa pojdem vykakať. Ale ak máš záujem môžem ti ponúknuť malú lekcičku pražštiny... >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 6. 2009 13:56
...
... Jak by se v diskusi krásně a svobodně dýchalo, kdyby zde jistí paranoidní jedinci natahaly na povrch blud a dokonalý vymývač mozků, zlatý ventilek...

... překopáváním cizích komentářů pro svou potřebu se ze zmiňovaného zlatého ventilku stala prachsprostá bulvární fraška. Upřímně lituji každého, kdo je jejím příznivcem...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Pierro
30. 6. 2009 14:08
Re: ...
A kdo vymyslel zlatej ventilek?? Že by náš zlatej debílek??? >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 6. 2009 14:09
Re: ...
Zlatej ventilek vymyslel ten, co se styděl za svůj malej pinďurek >:-[]
30. 6. 2009 18:36
Re: ...
Máš z ventilku mindráček? Kup si tedy bryndáček.

Upřímě lituji všechny zoufalce bez smyslu pro humor, co se nedokážou povznést nad takovou věcí. Zvláště pak ty, co těžce rozdýchávají svoji hlavní roli v anketě.
Avatar - Pierro
1. 7. 2009 08:17
Re: ...
Já mam jinej problém. Jdu do ne uplně levný hospody a smrdí tam kuchyň, takže když vylezu smrdim jak Cibul Česnekovič de-Omastek Přepálovič. Takže zoufalče, rozdejchej svojí roli a buď v klidu... >:-[] seš dnes online??
Avatar - Pierro
1. 7. 2009 08:52
Re: ...
a koukej napsat nějakej ten supersport z kastrólu... ;-) :-)
1. 7. 2009 16:13
Inovace
Jedno se nedá Citroenu upřít a to je inovativní přístup .... to sklo je parádní věc, ale jak už tu někdo psal, jak dostatečná bude asi ochrana před sluncem?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - centr19
17. 7. 2009 13:43
střecha
to prodloužený čelní sklo mi přijde dost neprakticky. zajimalo by mě jak bych na to dal zahrádku
Rozbalit vlákno
0