musim se smat lidem co budou porad do nekonecna rikat ze americani neumeji udelat motory,ze v nemecku delaji lepsi,myslim ze tady je jasny dukaz,ze asi tezko,v nemecku nemaji takovy vykon ani V8......moc se tesim na verzi CTS-V,ta bude mit 600 koni urcite
mna serie ze sa snazia silou mocou timto "lidem" dokazovat ze vedia...naozaj, V6 s 2ma turbami? to co je? a dokocna v U.S tlaci sa hovori ze bude lahsi ako ten sucastny...z coho ho planuju vyrobit? Pre mna V8 je V8... ale OK,holt, ak si kupim CTS, 2,0T mi bude musiet stacit >:D
coskoro sa budes musiet zmierit s tym ze V8 ostanu asi uz len vo ferrari rollse a lambe a v luxusnych limuzinach..... V8 to ma uz zratane.... z vacsiny automobiliek mizne
Najednou, když měl 5ti litr 160 HP, tak se tomu každej smál a zbytek (krouták, životnost, zvuk, jednoduchost, možnost tunningu železa) nikoho nezajímala.
Když to má výkon srovnatelný s evropou, najednou není výkon vše.
Zajímavý....Jednou mluvíte to, jindy ono - podle toho co se vám aktuálně hodí do krámu, že >:D
Nikdo neříká, že to bude a priori špatný motor. Jen "LJ" píše nesmysly. Uvidíme, jak si poradí s motory konkurence (tedy jednotkami v S6, 550i, E500, M56).
Zeptám se čistě ze zajmu,mate technickou skolu se zaměřením spalovací motory ? Pokud ne,tak nevím proč píšete ze pisu nesmysly,ano jistě příští generace,ale pokud vím napsal jste osmiválcove jednotky a ne šesti,ty budou mít pochopitelně vyssi výkon,pak muzu napsat ze cts ve v8 bude mít výkon vyšší než m5 a e63 a to podstatne,jako uz generace stávající,jenže největší zádrhel u německých vozu je nekde jinde,německé vozy nemají zadnou rezervu,jsou dělaný na doraz a z toho vychází to nejzásadnější pro rozumného zákazníka,nema to životnost,to samé platí pro italská auta,aby jsme nehazeli všechno jenom na němce....
To víš no, kdo se ve světě amerických aut nepohyboval, neví.
Ten pětilitr měl 160 Hp, jasně. Kvůli emisím a spotřebě, když se s tím zavřeli na dva měsíce do dílny, měl stejně 5ti litr, ale s pár jiejma součástkama najednou 300 HP.
Ted si tohle zkuste s motorem BMW >:D
1) to nepůjde
2) když to náhodou půjde, budou pořizovací nálady asi 6x takový
This is Motor City and this is what We Do.
Imported from Detroit :yes::yes:
Jsou to motory kolem 310-320 kW, takže porovnatelné. Z pohledu běžného zákazníka je celkem jedno, jestli je to dvanáctiválec, nebo šestiválec. Důležitý je výsledek. Když to zvládnou se šestiválcem, dobře.
Nejdřív si stěžuješ, že Němci nedostanou stejný výkon ani z osmiválce, teď ti najednou připadají vyhnané nadoraz. A ty se divíš, že jsem to označil za nesmysl? Nepopírám laditelnost poctivých amerických osmiválců, nebo jejich výdrž, jsou to potentní základy. Ale pro to jsem nikdy v běžném autě neměl pochopení, výkon chci už z továrny a nevadí mi si za něj zaplatit. Tahat se s pětilitrovým osmiválcem a mít usmrkaných 160 koní, to mi opravdu přijde směšné. Výjimkou budiž pickupy a offroady.
Já mám v tomhle případě problém chápat váš, jako nadšenců do amerik, postoj. Sám jsem trochu zamáčkl slzu a povzdechl si, že automobilový svět opravdu spěje, kam spěje. Jásání nad nadprůměrným (v dnešní produkci) litrovým výkonem u přeplňovaného motoru prostě nechápu. A k tomu to brát jako důkaz, že jde o lepší jednotku... Ničím se nelišíte od protistrany, která americké motory haní.
Tak ta éra tch 5ti litrů co měly 160 HP už právě dávno skončila.
Já mam jediný problém s tím, že jsou lidi kterým vadila jak tahle doba, kdy ty ameriky měly mizerný litrový výkon, tak jima ale vadí i současná doba kdy mají stejný nebo i lepší litrový výkon jak evropa/japonci.
Co byste teda už kurnik chtěli?
Spotřeba je taky stejná :-)
Já vím, že skončila. Taky jsem o jejich nových jednotkách mnoho neřekl, protože s nimi nemám moc zkušeností. A na to, co jsem projel, jsem si nestěžoval. Mám sice radši vysokootáčkové osmiválce s pěkným rykem, ale v sedanu na každý den dám přednost točivému momentu.
Já měl "relativně" 3 novější ameriky - Stratus měl tedy pravda motor Mitsubishi V6 OHC.
Sebring 2,7 V6 DOHC už byla ale vlastní kontrukce a 203 HP z 2,7 V6 nebyl ve své době špatný výkon.
HEMI V8 je stará americká OHV klasika, ale i tak se motor neztratí v moderní době, spotřeba je porvnatelná s evropskými V8 kolem 4-5 litrů, i díky vypínání válců.
Nevkládej mi slova do úst - já výkon amerických motorů, ani jejich konstrukci nekritizoval. Ale jestli se tu někdo ohání výkonem u dvojnásobně oturbeného jako konečné ukázky kvality amerických motorů, přijde mi to zcestné. :-)
Daj si túto novinku do kontextu s M3 minulej generácie: na podobný výkon nepotrebovala ani jedno turbo, pritom objemovo mal motor len o štyri deci viac.
A avizovaná nová M3 má mať fúkaný šesťvalec, teda rovnakú koncepciu, ale menší objem a značne vyšší výkon.
Teda motor je to iste dobrý so slušnými parametrami, špička je však stále mimo USA.
Ne, že by je neuměli, ale takové motory zatím nedávají do běžných modelů. Zůstávají u takzvaného "soft" přeplňování, tedy víceméně vyhlazování průběhu. Výkon není u přeplňovaných motorů problém, průběh a odezva ano. Navíc šestiválce mívají méně objemné a objem je to, oč tu běží.
Nebo si můžeš vzít aktuální 911 GT3. 350 kW atmosféricky z 3,8 litru. Carrera S má s Power Packem myslím 316 kW.
Porsche je boxer kde je technická stránka věci jina nez u v6,ale ano motory v porsche jsou dobre,to souhlasím,ja totiž porsche vynechávám když mluvím o německých autech.....
M3 stávající generace je v8 takže objem s tím nema co dělat,u v8 jde mnohem snadněji vytlačit výkon nahoru a příští generace bude mít 3 turba a ne 2,takže srovnávat se to také neda z technického hlediska......
Slovíčkariš. Bavíme sa o porovnateľných autách a Ty argumentuješ, že také parametre nemá ani nemecká konkurencia s V8. Dal som Ti príklad, že nielenže má, ale má to už pár rokov a pri M3 ide fakticky o ukončený model starej generácie, ktorý je nahradený novou a onedlho bude aj M3. Tá bude mať presne rovnakú koncepciu motora (preplňovaný šesťvalec) a či sú turbá dve či tri je jedno.
A to sa bavíme o bežnej strednej triede sedanov, schválne som neargumentoval Nissanom GT-R, ktorý má z porovnateľného motora neporovnateľne vyšší výkon, lebo to by nebolo fér porovnanie. Stačí ten 3er a vidíme, že špička je niekde inde. A to neriešim, či je rozmerovo CT-S konkurencia strednej, alebo vyššej strednej triede. Ak by sme sa bavili o M5 či RS6, zase sme niekde úplne inde.
Pokud je ti jedno zda provnáváš V6 A V8 tak asi nemá smysl tu dál diskutovat. To můžem začít porovnávat atmoséry a kompresory či turba a začít psát že taková 2007 Audi A8 4,2 nestíhala konkurenci.
Protože Jaguar měl ze 4,2 400 Hp, ne.
Co na to že s kompresorem, to je přeci fuk ne. V8 sem, V8 tam, kompresor a turbo sem.....
Choď na začiatok a znovu (alebo po prvýkrát) si prečítaj, čo písal LJ: "myslim ze tady je jasny dukaz,ze asi tezko,v nemecku nemaji takovy vykon ani V8". Takže to bol on, kto tu začal motať V6 a V8 a mne to neprišiješ, hoci sa o to (chabo) snažíš. ;-)
Ako priamo porovnateľné som dal budúce M3 (ktorého presné parametre sa ešte nevedia, každopádne to bude určite viac, ako doterajších 309 kW e teda i viac, ako CT-S).
Vrcholný model dosavadní řady je u CTS model CTS-V, ošem tem má kompresorem přeplnovanou V8... každý holt volí trošku jiné řešení, takže ono je přímé provnání někdy dost složité.