Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Cadillac Escalade čtvrté generace: Nový osmiválec 6,2 l (420 k) a až 8 míst

Dlouho očekávaná novinka Cadillacu je tady. Čtvrtá generace modelu Escalade se začne vyrábět již na jaře.
Zpět na článek
8. 10. 2013 10:39
8. 10. 2013 11:17
8. 10. 2013 11:20
8. 10. 2013 11:36
8. 10. 2013 19:18
8. 10. 2013 21:36
8. 10. 2013 22:43
9. 10. 2013 09:41
8. 10. 2013 10:50
8. 10. 2013 11:23
8. 10. 2013 11:25
8. 10. 2013 12:26
8. 10. 2013 20:34
8. 10. 2013 21:44
Avatar - sargis
8. 10. 2013 10:39
v dobe...
ked JAG ma za volic prevodovky elegantne kolecko, je ta paka na boku dobra na vypichnutie oci spolujazdcovi pri nabehu do pravej zakruty....
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Barrichello
8. 10. 2013 10:46
Re: v dobe...
v USA sou ty voliče u volantu prostě poulární, kdysi to tak měla většina aut...

Nejlepší řešení podle mě jsou tlačítka, ale každý má jiný vkus...
Avatar - Alpinis182
8. 10. 2013 13:01
Re: v dobe...
... populární, nepopulární ...
Se vší úctou k Escalade, auto krásný, ale ten volič je opravdu odpornej :no: To musí poznat i běžec o bílé holi, že ta páka se tam nehodí.
8. 10. 2013 19:18
Re: v dobe...
Sorry, ale páku nebo kolečko trefíš poslepu, v noci jen intuitivním našáhnutím, pak posuneš, otočíš, cokoliv opět poslepu, bez jakékoliv nutnosti kontrolovat úkon zrakem.

To je u tlačítek daleko komplikovanější. Buď je potřeba se zorientovat zrakem nebo poslepu nahmátnout tlačítko, ale které to zrovna je ? Takže nahmátnout krajní a odpočítat ? Nebo jak ? Prostě vopruz. ;-\

Dej mi pokoj s tlačítky. Ale když je máš rád .....
8. 10. 2013 21:12
Re: v dobe...
Bože to si myslíš, že tlačítka nejdou udělat tvarově dolišná, tak abys poslepu rozeznal D, P a N?
8. 10. 2013 21:36
Re: v dobe...
Jasně, to jsi pěkně vyřešil. Nebo je můžeš udělat stejná a dát na ně rovnou písmenka Braillovým písmem. To si teda hodně pomůžeš. >:D

Tvarově dolišná ??? >:-[] - raději snad odlišná, ne ?
Jako že D bude čtvereček, R kolečko, P trojúhelníček a N hvězdička ? Jé, šáhl jsem na čtvereček, ale já chci dozadu, tak jinak a znovu, kde je, sakra, to kolečko ? Tady ne, tak asi vedle. Fakt dobrej nápad. >:D >:D
8. 10. 2013 22:35
Re: v dobe...
jé to je legrace, ještě několik smajlíků... copak retardovaný náctiletý...
Avatar - guze
8. 10. 2013 22:43
Re: v dobe...
To spíš ty jsi retardovaný náctiletý, teď si představ jak má v Astonu každý tlačítko jinej tvar, ty jsi šáša, viď.....
Avatar - Barrichello
9. 10. 2013 09:09
Re: v dobe...
Juknout na tlačítko trvá 2-3s..... Kde je problém?
Já se stejně dívám na kulisu když řadím, poslepu tam nikdy nic nesázím....
9. 10. 2013 09:41
Re: v dobe...
To je věc osobních preferencí každého. To mrknutí na tlačítko je spíše pod 1 sec. Problém to až takový není, to je pravda, žít se s tím dá, ale může to někoho obtěžovat.

Jenom se mi nechce věřit, že se, snad kromě začátečníků a možná ženskejch, někdo dívá na řadící páku. Já teda ne, ani u manuálu ani u automatu. Nevěřím ti, že se na ní díváš. ;-)

Nedívám se ani na kliku dveří, když vystupuju, ani na páčku blinkrů, ani na páku ruční brzdy, ani na pedál plynu, brzdy, nedívám se ani na otvírání okýnek, vysouvání roletky, rozsvěcování světel ani přepínání. Teda pokud v tomhle autě nesedím zrovna poprvé v životě.
Avatar - Barrichello
9. 10. 2013 15:56
Re: v dobe...
Na ruční brzdu se dívám u jaga, tam je eletrknická, jen takové madýlko, ne klasická páka.
Na volič se dívám u všeho, na vysouvání zadní el roletky se taky dívám, neb to sou dvě vedle sebe umístěná tlačítka a kždý ovládání úplně něco jinýho...

Nedívám se akorát na talčítka okýnek, pedály, kliku a přepínání dálkovejch...
8. 10. 2013 23:29
Re: v dobe...
Mercedes pouziva tiez takyto volic prevodovky, ale vyzera to normalne ako packa na stierace. Tato tycka v Escalade je fakt brutalna, tie roky 70-te >:D
8. 10. 2013 10:50
Re: v dobe...
Bohužel je to pravda, auto po designové stránce originální a neokoukané, interiér vypadá také povedeně ale ta basebalová pálka co trčí ze sloupku řízení je fakt příšerná ;-\ , centrální konzole je široká jak další sedačka, určitě by se místo jednoho držáku na pití našlo místo na něco rozumnějšího než je páka z bagru ......
Avatar - woody-alien
8. 10. 2013 13:53
Re: v dobe...
>:D Jj, trochu mi to připomnělo šaltpáku z 1203-ky. Ta ovšem ohrožovala nižší partie... ;-)
Avatar - Johny.Rico
8. 10. 2013 10:50
Za mě palec...
... :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hittman
8. 10. 2013 10:59
Re: Za mě palec...
Tak má vypadad SUV, žádná pojízdná psí bouda. Jen mne fascinuje ta řadící tyč u volantu, mohli ji uděla méně rušivě..
Avatar - Johny.Rico
8. 10. 2013 11:26
Re: Za mě palec...
To je asi jediná věc, co mi na tomto pojízdném věžáku vadí, fakt. Holt, oblíbenost je oblíbenost, každopádně s faceliftem už by to mohlo jít definitivně do hááájz*u!
8. 10. 2013 11:53
Re: Za mě palec...
ideální třeba do Michalský ulice ;-)
Avatar - vabis
8. 10. 2013 11:23
proč ne :-)
Nejde vyhovět všem, pro některé má Mulsanne škaredá přední světla, pro někoho w222 je moc digitální, pro někoho má LandCruiser 200 design želatinového medvídka. Na Escalade se názory mohou také různit. Dané auto buď milujete nebo ne.

Za mě: Jízdní vlasnosti horší průměr, pohodlí průměr a vzhled výborný… max trošku promrhané místo mezi předními sedačkami. Voliče pod volantem jsou věcí zvyku, primárně nevadí.

Ps: kdyby se exteriérem formálně inspirovalo chystané SUV od Rollsu (interiér zas Bentley EXP) tak by se většina zákazníků snad neurazila.
Rozbalit vlákno
2
8. 10. 2013 11:57
Re: proč ne :-)
"...Jízdní vlasnosti horší průměr, pohodlí průměr ..." = ty už jsi s ním jel?
Avatar - Katikakus
8. 10. 2013 20:04
Re: proč ne :-)
Tradicni kecy v kleci, jako vzdycky v tvem podani. Kolik jsi s nim najel kilometru, kdyz tvrdis, ze jsou jizdni vlastnosti horsi prumer?
8. 10. 2013 11:25
2 + 2 + 3 ?
Ten ôsmy bude sedieť na zemi v strede druhej rady? ;-\
Rozbalit vlákno
0
8. 10. 2013 12:26
Dva pohľady.
Srdcom fandu je to nádherné americké SUV. Rozumom megalomanské ťažké nebezpečné a de facto zbytočné auto.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - woody-alien
8. 10. 2013 13:50
Re: Dva pohľady.
Nejsem fanda, takže pro mě je to megalomanská obluda. Ovšem fakt je ten, že když TO potkáš na silnici, působí to jako zjevení a řidič takové Q7 si musí připadat, že si ráno omylem sedl do manželčiny A1. >:D
8. 10. 2013 12:37
DESIGN JAK OD OPELU NEBO FORDU NA PŘELOMU TISÍCILETÍ...
8-s 8-s 8-s zadní boční partie jak z LR Freelender, ale díky bohu, že nešli cestou Jeepu
Rozbalit vlákno
1
Avatar - romgator
8. 10. 2013 18:29
Re: DESIGN JAK OD OPELU NEBO FORDU NA PŘELOMU TISÍCILETÍ...
z kterého jeepu?
Avatar - romgator
8. 10. 2013 18:28
Tak to se povedlo
opravdu excelentní kousek, nemá chybu. To je podle mne američan, který může zaujmout i mimo americký kontinent. Místo pro řidiče je super, ale ten klacek, co tam tak trčí je na vypíchnutí oka jako stvořený. Ale jak tak čtu komentáře výše, nejsem asi jediný, koho to píchlo přímo do oka. Jinak povedené auto. Už mě zajímá jen ta cena. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petr164
8. 10. 2013 20:34
Balvan
Pokud činí pohotovostní hodnost prostorného vanu 2,5 tuny, pak je to balvan, ať se to komu líbí nebo ne. Stačí srovnání s Freemontem, který nabízí spoustu místa, ale naprosto nesrovanatelnou ekonomiku provozu. Mám souseda, který měří kolem 150 na výšku a s napoleonským komplexem a spoustou na kdekom vydyndaných peněz jezdí v tomhle balvanu současné generace. jde z toho v zatáčkách hrůza, pojedu ho s 1.4kou, než se ty jeho tuny rozhoupou. Typická US úchylka velkého kaplibru...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - hijack
8. 10. 2013 21:44
Design
Ocami americana ide o sen kazdeho spravneho patriota. Ohromne, velkolepe vozidlo s opulentnymi rozmermi a tvarmi karoserie. Dizajn sa vyhladil a krivky spojili. Nabite technologiou a na jednej urovni s europou. LED osvetlenie, chromom sa opat nesetrilo a na 22´´ stvorenymi na ich hladke cesty.
Ocami europana je to tazka prerastena krabica s fadnymi tvarmi ktora z pohladu odzadu pripomyna Volvo V70 na steroidoch. Nezaujmave hoci velmi elegantne linky nedokazu zamaskovat tazkopadny vyraz automobilu. Cele to zabija vsak celna cast s dominatnou maskou chladica rozmerov celneho okna citroena c3 s panoramou.
Myslim ze sa mohli vidat cestou konceptou Elmiraj alebo Ciel..nadherne kupe sice nezapru rozmery ale pripomynaju eleganciu a exkluzivitu vystrihnutu ako zo scifi tridsiatych rokov Chicaga min storocia. Niekedy sa revolucia vydari viac ako evolucia lebo uz pri min gen prisli az na limit tvarov auta
Rozbalit vlákno
0