GM měl v úmyslu postavit s přehledem nejluxusnější sedan s americkým rodným listem, ale plány se změnily. Namísto superluxusního modelu se soustřední na konkurenci pro eskový Mercedes.
No je to škoda, ale ekonomicky správně, Cadilac hold nemá takou prestiž aby mohl konkurovat evropským superluxusním limuzínám. Ale zas ta studie co je na fotce čtyřdveřový kabriolet Cadillac je nádhera, no pokud někdo chce čtyřdveřový kabriolet Cadillac tak musí k upravci NCE, kde má STS v kabriu [odkaz]
To výž někomu se libý různé kudrlinky, zákruty a prostě složité tvary jak zde [odkaz] a nekomu zas čisté linie (až bych řekl jednoduché, ale to neni pravda) bez ničeho co rušívého jak občas ukazuje Cadilac. Ale ani jeden styl bych neomezoval, ikdyž já osobně dám přednost stylu Cadilac, prostě dle vkusu každého soudruha :-)
Image, no těžko říct. Jiný kraj, jiný mrav. Třeba v Číně necítí příliš rozdíl mezi S-klasse a VW Phaeton. Evropští zákazníci to viděli jinak >:D
S Caddym těžko říct, v USA byl historicky číslo 1 Packard [odkaz] který byl přímým konkurentem Rollsu, ale to je předválečná historie. Poté to převzal Cadillac, vzpomeňte si na Elvisův růžový [odkaz] podívejte se na Obamovu Road Force 1[odkaz] kdejaká US celebrita má na lítačku Escalade [odkaz] Ono je to spíše o tom, že vyvinout takové auto není jen dát hodně železa, 6000ccm a kožené bochany. Vypiplat vlastnosti takového auta není jen tak a úspěch je ve hvězdách :*)