Koncernu General Motors už po bezprostřední hrozbě bankrotu otrnulo a tak došlo i k oživení megalomanských plánů - prémiová značka Cadillac měla v úmyslu poslat na trh auto, které by se mohlo měřit nikoli s klasickou německou konkurencí, ale dokonce mělo v plánu nabídnout zákazníkům standardy značek Bentley a Rolls-Royce. S tímto nápadem koketoval Cadillac už v roce 2003 s konceptem Sixteen, možnou podobu reálného "pokrizového" modelu ale naznačil až koncept kabrioletu Cadillac Ciel z roku 2011.
Jenže v Detroitu naštěstí někdo včas zatáhl za záchrannou brzdu. Ne, že by se nám působivý Ciel nelíbil, ale realizace takového auta s cenovkou, přesahující hranici 100.000 dolarů zaváněla černou dírou na peníze s nejistým prodejním potenciálem, takže rozhodnutí dát vizi superluxusního modelu do šuplíku vcelku chápeme.
Ovšem nebuďte smutní - Cadillac nezůstane u filozofie, která je sice vcelku rozumná, nicméně nezvyklá, tedy že pohon zadních kol je vyhrazen menším, sportovnějším vozům, zatímco topmodel XTS je předokolka a své úsilí vrhne na stavbu luxusní zadokolky, která by se stala plnohodnotným konkurentem vozů Mercedes-Benz třídy S, BMW řady 7 a Jaguar XJ. Tento vůz by se ale měl na silnicích objevit nejdříve v roce 2016.