Nový Superlight R400 váží jen 525 kg a je ryzím automobilem pro řidiče. Všechny síly, které čtyřválec z dílen Cosworth dokáže v tomto ultralightu vyvodit bude dvoučlenná posádka vnímat bez výrazných zkreslení.
Tak tohle mě fakt dostalo. Prodeje Lexů za první čtvrtletí: 12543 aut, nárůst o 118% proti loňskému roku! To je super duper, ale pořád to není to hlavní.. Luxusních SUVček RX se prodalo 4803! Ale to furt není to hlavní.. Víte kolik z těch 4803 bylo hybridnch RX400h? 2889!!! Téměř tři tisíce luxusních hybridních SUVček za čtvrt roku! To je úplně mimo, čekla sem to o řád nižší.. že by se ty hybridy usadily i v Evropě? Každopádně mám vyřídit mnoho srdečných hybridních pozdravů do Stutgartu a Mnichova (by mě fakt zajímalo, co na to kucí německý říkaj) >:-[];-) Lexus ruleZZ
Lexus: 68,377; BMW: 63,103; Mercedes: 51,242; Cadillac: 50,929; Audi: 17,884.. Lexus zase ruleZZ! Všechny uvedené značky poměrně rychle rostou, tak bude zajímavý sledovat, jestli náhodou nedojde ke změně na některém pořadí
Čísla jsou dobrá v posteli :-) Hele, Tome. Nemám nic proti Tomovi, ani proti Toyotě, bezpečně ovšem vím, že když si zejtra koupíš bavorskou pětku, pěkně pod kapotou nažhavenou ostrejma benzinovejma koněma, na Lexus si vzpomeneš leda tak v nemocnici. A také vím, že když si zejtra koupím toho Lexíka... ocením techniku, ticho v autě jako v hrobě, jenže se budu ohlížet, kde jsem sakra nechal srdce... A o tom to je... vyrábět auta s duší. A tohle dokonale umí právě třeba BMW... Tohle prostě Lexus se svým výrobním mládím těžko dožene... imdž se tvoří u aut i historií, legendou... Ostatně, ten kdo zná a má, by přece vždy koupil bavoráka a pokud ne, tak skončí u Mercedesu... Víš, ono je vlastně jedno, jestli Lex prodá o pár tisíc víc... mě by spíše v této souvislosti zajímali kupci... sociální složení... to by bylo velmi zajímavé. Já zatím ze Států registruju informace, že lidí, co dělaj prachy - lékaři, právníci, finanční poradci atd. tam jednoznačně preferujou evropský ikony. Nevíš o tom něco?
Evropská dvojka má lepší image, jejich auta stojí o něco malinko víc než Lexy, ale žádné dramatické rozdíly tam teda nejsou (teda až na top modely).. to sociální složení bude podobné.. koukni k nám do Evropy, doufám že si nedovolíš tvrdit, že by Lexy kupovali lidé co nemají peníze ;-)
To je známá věc... Tedy na počátku 90tejch to byly Venta... dnes to tady jsou Apoštolové. Ale pokud jsi byl venku, nepředpokládám, že tenhle argument bys chtěl uplaťnovat i na Mercedes... ;-) Byl jsem teď na silnici (150km...) a žasnul jsem, kolik proti mě jelo Apoštolů. No, vždyť ty prodeje o tom vypovídaj hodně.
mna s teba hegne...chlapce mam v rodine uz druheho bawora(nova 5, jedna 7) a ver ze ma sklamal..... tie auta su dobre ale nie najlepsie.. dalsie moje auto bude lexus ls hybrid (buduci rok) a ver ze pojdem do lepsieho ako je moje terajsie bmw
Sakra, psát u týhle srdečním záležitosti o nějakém tuctovém výrobku z východu... to je snad rouhání, ne? Tak já volám, bravo. Jo, ještě jsou tu větrem ošlehlí bejci, co si nehrajou na Labutí jezero a masážní vanu považujou za hybridní úchylku teplejch hošanů. Jo, tohle je dravec pro ostrýho hocha, kterej to s ním každý sobotní dopoledne rozpálí v serpentinách doběla... :yes: Tohle máš mít v srdci, tohle máš mít v garáži, tohle má tvořit součást tvýho pohledu na ten krutej, tvrdej silniční svět... BRAVO Caterham :yes:
zase trapasis s pokusom nieco napisat???? >:-[] "Tohle máš mít v srdci, tohle máš mít v garáži, tohle má tvořit součást tvýho pohledu na ten krutej, tvrdej silniční svět... " napis este nieco..potom to vydame ako literarne GrckY GTI.. OK?? >:-[]
Loni v Listopadu se tradicne konalo LeMost, byla tam i parta nadsencu s Alfou 75, s 3,0 V6. Jela paradne a ten zvuk co mela to byl brus. Rok predtim jeli GTV a vedli si moc dobre nez jim ruplo gufero a zacali ztracet olej z prevodovky tak byli celkove 4. Moc pekny. DeDion se uz jen tak v autech neuvidi, skoda, dneska se do aut cpou vic draty nez technika...
Jo to sem tam byl s nima, to byl Marcel Redl a jeho parta co to financovala. Poměrně pěkně si s tím autem vyhrál, brzdy z BMW M3, vzadu odsazený do kol od diferenciálu. atd atd. Ale ten side pipe pod dveře jsme měl na 75ce první stejně já >:-[]
Kámo myslíš si že když máš veyrona a jedeš s nim 200 po dálnici že seš dobrej?omyl auto který má 2tuny a víc elektroniky než tvoje vila v Monaku umí řídit každej druhej,jestli ale chceš ukázat co je v době vem tohle - půl tuny a 200 koníků sice to není tak drahý jak tvůj veyron ani tak výkonný ani tak noblesní jako když se řekne Bugatti,ale kámo ta tvoje Bugatka není o tom ukázat co je v tobě,ale o tom co je v tvý peněžence...jestli si chceš ale dokázat že máš na to..pořiď si tohle říkáš si 200koní nic nedělá ,ale to je chyba skus si to uřídit bez těch elektronicejch pomocníku tohle je o požitku z jízdy a ne kůli tomu ukázat tvý milioný konto....vim,že srovnávat tohle s Bugatkou je víc než divný ale de o to, že auto s 5x menšim výkonem může nabídnout 5x větší pocit, že seš dobrej řidič >:-[]