Design je samozrejme veci vkusu takze nazor respektuju. Yamahu uznavam za prinos do supersportu za jejich prvni R1 (v dobe obtloustlych supersportu narez) a pak R6 (v dobe nudnych CBR narez jeste vetsi). Pravdou ovsem je ze japonci musi delat facelift pomalu kazdej rok, zatimco Ducati s 916 vydrzela bez uprav deset let a prodavala by se i dal. A tenhle model (kterej po 999 ktera byla trosku na jiny tema) na 916 zas navazuje na tom nebude jinak. Pecka...
Panove , tak to je narez . Co to kecam narez ? tohle je NAREZ !!! Ve skutecnosti je to jeste vetsi brutus . Nevim kolik stoji doma , ale ve statech startuje neco nad 16 tisicema dolaru . Amerika je zeme neomezenych moznosti , ale i tady jezdi na Dukarnach jenom Ti co na to maji . A ten desmoREV !!! . Jak rikam NAREZ .
Je pravda, že italská designová škola je #1, o tom není sporu. Nicméně design je věc jedna a parametry a výrobní zpracování věc druhá. V tomhle zatím taloši na japonce nemají ani náhodou .-) Ale souhlasím s tím, že po hnusu typu 999 je tenhle kousek opravdu exkluzivní.
Co to tlapes za koniny??? Videl jsi nekdy MV Agustu? Ta holka je rucne skladana! I Ducatky maji spickovou kvalitu dilenskeho zpracovani... Desmo se musi pravidelne nastavovat, ale jinak jsou narky nad kvalitou italskych stroju hudbou minulosti. :-! Jo a ty parametry: Napada te nejaka uspesnejsi znacka v Superbycich nez Ducati? To jsou veskutecnosti parametry, ktere se pocitaji. On projev Desmodromickeho dvouvalce je uplne o necem jinem nez u radoveho ctyrvalce a z toho prameni i jine vykonve charakteristiky, ale neznamena to, ze diky tomu jezdi ducati hur. No jestli jsi paramtrovy pirat, tak se mrkni na kousky od Benelli nebo zminovane Agusty. Novy litr ma 200koniku, to jde ne?
vec vkusu...ale je husta,uz jen kvuli ty cene 120.000$ musi bejt ;-) Ale treba i R1 ma neco do sebe a zdaleka to neni takova cenova palba...jde o exkluzivitu no