Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Češi kupují stále méně automobilů

Prodej osobních automobilů v prvním pololetí klesl o 14 procent na 80.818 kusů. Červnové registrace se propadly dokonce o pětinu. Firmy nakoupily celkem 62 % vozů.
Zpět na článek
5. 7. 2013 08:17
5. 7. 2013 10:43
5. 7. 2013 11:18
5. 7. 2013 16:21
7. 7. 2013 11:07
5. 7. 2013 11:06
5. 7. 2013 12:45
5. 7. 2013 14:18
5. 7. 2013 16:22
6. 7. 2013 16:18
6. 7. 2013 17:26
5. 7. 2013 17:29
6. 7. 2013 16:18
7. 7. 2013 03:33
5. 7. 2013 23:34
7. 7. 2013 04:43
5. 7. 2013 09:01
5. 7. 2013 10:00
5. 7. 2013 11:19
5. 7. 2013 09:38
5. 7. 2013 09:50
5. 7. 2013 10:38
5. 7. 2013 10:17
5. 7. 2013 10:43
5. 7. 2013 10:49
5. 7. 2013 11:06
6. 7. 2013 16:25
8. 7. 2013 13:14
5. 7. 2013 10:18
5. 7. 2013 11:24
5. 7. 2013 12:15
5. 7. 2013 12:20
5. 7. 2013 20:57
5. 7. 2013 12:45
7. 7. 2013 00:46
5. 7. 2013 10:37
5. 7. 2013 11:01
5. 7. 2013 18:25
5. 7. 2013 12:59
5. 7. 2013 14:42
5. 7. 2013 17:03
6. 7. 2013 16:16
Avatar - 3_diamanty
5. 7. 2013 08:17
hyundai
v juni vw doslova prevalcoval ;-) :yes: to som necakal....

ten pokles skodovky je teda skutocne dost citelny a tiez prekvapujuci... cakanim na octavku to asi sposobene nebude ;-) ako mi to tu tvrdia miestni odbornici na vsetko ;-) ... som zvedavy co budu tvrdit na konci roka ked to bude vyzerat s prepadom skodovky percentualne rovnako ako teraz... necham sa poucit ;-)
Rozbalit vlákno
46
5. 7. 2013 08:48
Re: hyundai
Divíš se, když reklama na Hyundai běží každou chvilku v televizi, rádiu, na internetu ... lidi to dokáže pěkně oblbnout.

[odkaz]

Hyundai :no:
Avatar - 3_diamanty
5. 7. 2013 09:08
Re: hyundai
normalny clovek si auto vyskusa a nekupuje len preto ze vidi nejaku reklamu v telke ;-)

samozrejme som rad ze hyundai pekne slape :yes:
5. 7. 2013 10:20
Re: hyundai
Jenže normálních lidí je málo... A Ti, co jsou normální, kupují VW GROUP ;-)
Avatar - grifith
5. 7. 2013 10:43
Re: hyundai
Normální kupují VW Group, to už je opravdu bláznovství >:D Zdraví slouží v pořádku?
5. 7. 2013 11:18
Re: hyundai
Tys zarny priklad normalniho...trouby >:D
5. 7. 2013 16:21
Re: hyundai
:no:

Snad z toho ještě vyrosteš, chlapečku.
Avatar - Ozzman
7. 7. 2013 11:07
Re: hyundai
Nezlob se >:D Ale tohle mi zrovna od tebe přijde nejvtipnější, když zrovna ty hodnotíš auta jen podle fotek a tabulek.. :-) Jinak bys měl i občas pravdu...
5. 7. 2013 11:06
Re: hyundai
Jedno sa Korejcom musi uznat, to co dokazali viac menej sami (s +- nejakou licenciou napr na Mitsu benziny a dieslami od VMmotori). Skodovka je tam, kde je najma vdaka VW, jeho technike a peniazom. Samozrejeme pricinili sa k tomu aj sami, ale bez VW by to bola uplne ina automobilka, nieco ako Lada v Rusku - predavali by Favorit s airbagmi. Na nasich trhoch by bol predajna jednicka Golf a potom Favorit, ktory by sa ale nikde inde na Zapade nepredaval.
5. 7. 2013 12:45
Re: hyundai
Kdyby Škodu nekoupil VW, koupil by ji někdo jiný. Byla to otázka peněz a stát je do ní lít nehodlal. Důsledek života v bublině. I tak by ji někdo časem koupil. Tak malá automobilka má v dnešním světě jen malé šance na přežití. Jen by to byli třeba Číňané místo Němců, nebo Francouzů.

Ale jo, mohli jsme jít asijskou cestou. Zavést ohromná cla, aby "západní" zboží bylo neprodejné, koupit licenci na ukončený model a snažit se něco vybudovat. To by byla krása, že...
5. 7. 2013 14:18
Re: hyundai
"Kdyby Škodu nekoupil VW, koupil by ji někdo jiný."
FSO, TAZ, Tatru a Aviu tiez niekto kupil...
5. 7. 2013 16:22
Re: hyundai
Druhým vážným zájemcem byl tehdy Renault. Vzhledem k tomu, co dokázal s Dacií, by to taky nebylo špatné.
6. 7. 2013 16:18
Re: hyundai
Akurát by značka Škoda pravdepodobne zanikla. Renault plánoval v škodovke vyrábať Twingo, ak sa dobre pamätám.
Avatar - RWD
6. 7. 2013 17:26
Re: hyundai
Ano, Renault měl zájem o Škodovku z důvodu využití fabriky pro výrobu dílů. Značku jako takovou neměl zájem ponechat
5. 7. 2013 17:29
Re: hyundai
Tatra prošla kupónovou privatizací. Liaz taktéž. To mělo potkat i Škodu, pokud vím, ale někomu se podařilo protlačit prodej (proti vůli Klause). A jak už bylo poznamenáno, Volkswagen nebyl jediný zájemce. Avii koupilo Daewoo.
6. 7. 2013 16:18
Re: hyundai
Kde je už Daewoo...
Avatar - Andromeda
7. 7. 2013 03:33
Re: hyundai
Avie byla levá jako prase , podvod alá první polovina devadesátek ... Prodej Škody VW tehdy protlačila Česká vláda navzdory Klausovi , nebo-li Pithartova vlád - na jméno ministra průmyslu si už nevzpomenu... Vrba ???
Bůh ochraňoval tehdy Škodovku , a mohlo mne trefit, když myslím loni či předloni u příležitosti výročí prodeje se Klaus tetelil a předváděl v první řadě ...
5. 7. 2013 15:00
Re: hyundai
Ty trapné, stupidní až ubohé reklamy to snad ne.... ;-\
5. 7. 2013 23:34
Re: hyundai
Reklama na Hyjundaj je naprosto odporná. Podsouvají mi na youtube něco, co si určitě myslím... takové chudáky mám opravdu nejraději. Popravě Hyundai mi byl podstatně sympatičtější než začali s tou jejich vtíravou a manipulativní reklamou :-(.

Kromě toho s kvalitou to nebude asi nic valného. Pamatuji, jak jsem byl v lakovně a když jsme se zakecali, tak vyšlo najevo, že právě Hyundaie mají problémy s tím, že už od výroby mají často porušený a znovu přelakovávány lak.

Faktem je, že tato auta se mi líbí o poznání více než auta německá a to včetně české odnože z Mladé Boleslavi. Ovšem kromě designu moc důvodů pro koupi není (hlavně pokud se člověk nerad nechává masírovat a ovlivňovat reklamou).
7. 7. 2013 04:43
Re: hyundai
Reklama na Hyundai je úplně stejně odporná jako nafoukaný a neuvěřitelně arogantní šéf jejich české pobočky pan Vošický. Pamatujete ještě na jeho pozérské výlevy, když tady měl odpovídat na dotazy čtenářů... Neuvěřitelné, na to se prostě nedá zapomenout. Ale na druhou stranu to zase bylo dobré v tom, že spoustě čtenářů tohoto webu svoji značku totálně zhnusil :yes: >:D >:D >:D
Avatar - bigsoul
5. 7. 2013 09:01
Re: hyundai
Panebože ty korejsky onanista.... Toto stále čítať dokola ma už nebaví... Vďaka novému like-vaniu aspon uvidíš ako tvoje názory lezu všetkým na nervy a konečne si v tej hlavičke uvedomíš aky si a že by si mal niečo zmeniť, ale ty to nepochopíš....

Hyundai :no: :no: :no: :no:
Avatar - 3_diamanty
5. 7. 2013 09:07
Re: hyundai
nemusis citat ty onanista >:D ... ja si svoj nazor mozem vyjadrit a nepisem nic co by nebola pravda ;-) :yes:
Avatar - petrumr
5. 7. 2013 10:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 7. 2013 11:19
Re: hyundai
Ale nemusis ho psat x-krat v jedne diskusi, viz Mazda a zejmena RZ na ni.
Topper :no:
5. 7. 2013 09:38
Re: hyundai
No, už jsem ti to psal jednou, opravdu si myslíš, že pro nás - pro Evropu je dobře že nás korejci "válcují"? Sice možná stlačili ceny nových aut dolů, ale za jakou cenu? Co tady zbyde? Pokud se EU nedokáže bránit, tak to pro zdejší automobilky nevidím dobře. Jak to dělá tebou opvrhovaný koncern je sice nelíbívé, ale asi je to cesta jak se bránit a přežít. Připadáš mi, že vidíš jen to dnešní a jak to bude dál tě nezajímá.
5. 7. 2013 09:50
Re: hyundai
Většina korejských aut prodávaných v Evropě se vyrábí v Evropě, takže v tom nevidím velký problém. A samotná EU nejenže automobilky a všechen průmysl nedokáže bránit, ale naopak autmobilky a průmysl poškozuje různými nesmysly typu emisní povolenky či zdražování elektřiny kvůli podpoře neefektivních elektráren.
5. 7. 2013 10:21
Re: hyundai
To je sice hezké, ale když jdou ty peníze mimo Evropu, tak je to na draka ;-)
5. 7. 2013 10:38
Re: hyundai
Otázkou je, zda zisk reinsvetují v Evropě nebo ho převedou do Koreje. Konec konců, když vyplácí zisk koncern Volkswagen, tak 17 % připadne Kataru a ten si je pravděpodobně taky převede z Evropy domů.
5. 7. 2013 10:17
Re: hyundai
Bohužiaľ nežijeme v kapitalizme. Moja predstava o kapitalizme bola že vyhráva ten lepší. Teda ten kto vyrobí lepší tovar za lepšiu cenu. Ten kto poskytne lepšiu službu. Proste konkurencia. Opak je pravdou. Máme tu všakovaké podpory, úľavy na daniach, šrotovné, daňové raje.. a to nepíšem o tendroch a zakázkach...
Proste trh je deformovaný, pokrútený, nerovný. Mne je zásadne jedno kto vyrobí auto, bicykel alebo upečie chlieb. Ak je to auto kvalitné, chlieb chutný a bicykel sa nerozpadne po mesiaci. Ale ak niekto nemusí 10 rokov platiť dane, ak mu na fabriku prispejú 50%, ak dostane štátnu zakázku aj keď je najdrahší - tak je niečo zle v kráľovstve. Kríza? Keď za futbalistu zaplatia 20-40mil. Euro to je kríza? Keď jazdíme jeden v aute je kríza? Keď ľudia za soc. dávky chlastajú na lavičke pred domov? Kríza ešte neprišla.
5. 7. 2013 10:25
Re: hyundai
Žijeme v kapitalismu. A tvoje námitky ke krizi, tak to je právě ten největší problém kapitalismu. Jsou hodně bohatí, a hodně chutí. Je hezké, že je průměrný plat 25 000, ale je to k ničemu, když na to stejně 2/3 lidí nedosáhne. Za socialismu byla povinnost pracovat, takže se nikdo neflákal, nikdo nebyl bezdomovec. Jistě, bohatých bylo mnohem méně, jenže chudých také.
5. 7. 2013 10:43
Re: hyundai
Problém není ani tak v tom, že 2/3 lidí zaměstnanců neberou průměrnou mzdu, ale spíše v tom, že 600 tisíc nezaměstnaných nebere vůbec žádnou mzdu a odhadem 300 tisíc starších lidí uteklo z pasti nezaměstnanosti do předčasného důchodu.
Avatar - grifith
5. 7. 2013 10:49
Re: hyundai
Ano ono je to poměrně logické - nezaměstnaný = nebere žádnou mzdu. Jinak by byl zaměstnaný....
5. 7. 2013 11:06
Re: hyundai
Nejde o to, že je to logické, ale o to, že je to problém třeba pro ty prodejce aut - nezaměstnaný si pro auto do salonu nepřijde.
5. 7. 2013 18:03
Re: hyundai
Souhlasím. Jenže firmy krachují, jelikož je Klaus zprivatizoval kuponovou privatizací, a pak nejsou pracovní místa. Podívej se, jak to vypadá např. ve Španělsku. Tam si i ing. (!) složitě hledá práci!!!
6. 7. 2013 16:25
Re: hyundai
Všetkému je vinný Klaus...?
6. 7. 2013 16:47
Re: hyundai
Za drtivou většinu. Rozdělil republiku, i když drtivá většina včetně politiků nechtěla, všechno nevýhodně zprivatizoval, a založil nejvíce zlodějskou stranu v historii ČR ;-)
8. 7. 2013 13:14
Re: hyundai
Vidím Adame že i tady seš zcela mimo..... :no:
Avatar - Hammunasakra
9. 7. 2013 01:02
Re: hyundai
No tak politolog teda nejsi, to už je taky jasný >:-[]
Avatar - Adam162
5. 7. 2013 10:18
Re: hyundai
Tvoja inteligencia je na rovnakej úrovni ako má hovorca Hovnayu :-)
v Hovnayi si myslia, že keď budú porovnávať octaviu v základe a tie ich paskvíle v plnej palbe ludí tým oblbnú (niektorích áno). Človek ktorý má niečo v hlave takú hnusnú potvoru ako je Hovnay nekúpi. ;-)
5. 7. 2013 11:24
Re: hyundai
Kdyz je ten zaklad u jednoho auta drazsi nez "plnka" u jine proc to neporovnat? :-)
Avatar - Adam162
5. 7. 2013 12:15
Re: hyundai
kúp si novú kalkulačku, lebo tú čo máš teraz je na p***.
Keď si porovnáš ceny tých aut v rovnakej výbave moc rozdiel tam nieje, aj keď tá Korejska *** je lacnejšia nekúpil by som to ani za nič.
Je rozdiel kúpiť nové auto za super cenu a za 4 roky ho predať za smiešnu cenu lebo jeho kvalita je na bode mrazu a kúpiť niečo "obyčajné" síce drahšie no nemá problém to vydržať 10 rokov.
Avatar - petrumr
5. 7. 2013 12:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 7. 2013 18:06
Re: hyundai
Jo, jenže Ti pak polovinu věcí nevymění. A potom řeknou, že v paragrafu 3, odstavci 5, řádku 2 byla hvězdička. A mají tak dobré právníky, že se s nimi opravdu nemá smysl soudit ;-)
Avatar - petrumr
5. 7. 2013 20:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 7. 2013 12:45
Re: hyundai
Si si jisty, ze ta korejska sracka nevydrzi 10 let a to tvoje uberauto bude po 10 letech jako nove? >:D
Avatar - Otrava
7. 7. 2013 00:46
Re: hyundai
Trochu soudnosti. Sice nejsem fanouškem korejských aut, ale o nějaké kdovíjaké spolehlivosti koncernu bych zase nemluvil. Kvalita korejců šla nahoru a co jsem slyšel, tak s uplat'nováním záruky na tom byli prý lépe než samotný koncern (vycházím z diskuzí a reportáže SM...realita může být jiná, kdo ví...). Takže ono to asi nebude tak černobílé...
Avatar - twistedTSD
5. 7. 2013 10:48
Re: hyundai
Tobě něco psát, to je opravdu házení hrachem o zeď. Máš to napsané i v článku, ale stejně si pořád pojedeš svou - aneb generační obměna stěžejního modelu s prodeji nesouvisí a kombi je v segmentu C naprosto nepodstatnou karoserií, že...Až budou výsledky druhého pololetí, pak se můžeme o něčem bavit.
Avatar - flyboyeda
5. 7. 2013 09:19
Se blbě kupujou nové auta když není za co
;-)
Rozbalit vlákno
69
Avatar - petrumr
5. 7. 2013 10:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
5. 7. 2013 10:24
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
A když přestanou chlastat, hned mají na auto. No přesně o tom to je >:D
5. 7. 2013 10:29
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Viz já 10:29
Avatar - grifith
5. 7. 2013 10:37
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Ty moc o životě zjevně nevíš, život není jen nové auto.Lidé vydělávají na mnohem podstatnější věci. Ale vymýšlet zde takovej nesmysl, že lidi nemají na nový auta, protože chlastají, to snad nemůže být myšleno vážně...
5. 7. 2013 11:27
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Castecne jo, nizkoprijmove skupiny "chlastaj", kouri a vubec nesmyslne utraci penize a pak jim nezbyva na jine veci, tim nechci rict, ze by si meli misto toho jit koupit nove auto :-)
Ono i s tema 25 tisicema se uz dneska spatne vychazi, zalezi jake ma clovek naklady na nezbytne vydaje a kolik mu zbude na ty zbytne.
5. 7. 2013 18:09
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Tak když si člověk těsně před krizí půjčil, snížili mu plat, a půjčil si, aby splatil dluhy, tak je to pak těžký ;-)
Avatar - petrumr
5. 7. 2013 12:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
5. 7. 2013 13:33
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Super, aspoň víme jak se má šetřit. Vidíš a někdo si ušetří na barák, koupí nový auto, u toho si zajde pro radost na točený, zapálí si apod. Šetřit se dá různě, ale že by si lidi nedovolili nový auto proto, že chlastají, je volovina nejvyššího kalibru.
5. 7. 2013 17:13
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Kdyz nemaji pomalu na najem a jidlo (i kvuli zavislostem), tak tezko budou kupovat nove auto, jsou radi, kdyz maji stare.
5. 7. 2013 18:11
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Líp bych to nenapsal :yes:
5. 7. 2013 18:11
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Někteří ano, někteří ne.
5. 7. 2013 18:08
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
To napsal petrumr, a ty, já ne. Příště by ses mohl naučit lépe číst ;-)
5. 7. 2013 13:26
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
No jistě jenom vrátí lahve a koupi si Octavii. ;-)
5. 7. 2013 16:25
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Já jsem hlupák. A vono je to tak jednoduchý. Tak dneska na pivo nepůjdu, místo toho zřeba multikino, popcorn a dva litry coly. To budu zdravý a ušetřím >:-[]
5. 7. 2013 10:29
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Chlastají, protože jsou ve špatné situaci, protože nepracují. Někteří proto, že pracovat prostě nechtějí, což za minulého režimu nešlo, jelikož makali všichni, a někteří proto, že se tam nedostanou, zejména kvůli nedostatku pracovních míst, za což může především Klausova, Topolánkova a Nečasova vláda. Ano, v rámci Evropy jsme na tom velice dobře, ale tempo, jakým se situace zhoršuje, jsme mezi prvními!!!
Avatar - grifith
5. 7. 2013 10:34
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Lidi, kdy vy na ty hlody chodíte? Takže chlastají jen ti nezaměstnaní a zaměstnaní ne, protože chodí do práce. Co se tu dneska nedozvíme... >:D
Avatar - petrumr
5. 7. 2013 12:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
5. 7. 2013 13:36
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
To ti přijde překvapivé? Znám tuny fiem, kde dýcháš a že by tam pracovali jen samí abstinenti se opravdu říct nedá. Ale skvělej argument pro to, že zaměstnaní nechlastaj. Já už vážně padám smíchy na znak >:D :yes:
5. 7. 2013 16:29
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Jsme dva ;-)

A ještě to jak chlapeček Adam zasvěceně píše o socialismu, pravicových vládách a zaměstnaných/nezaměstnaných. Klučík jeden šikovnej.
8. 7. 2013 13:17
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Tak tak....
Avatar - Hammunasakra
9. 7. 2013 01:04
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Neřila si tuhle něco vo konci vláken? Takže to byla vlastní zkušenost a vlastní komplexy? >:D
5. 7. 2013 18:14
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Kdybys to přečetl vícekrát, tak bys možná pochopil, že jsou 2 skupiny nepracujících. Ty už jsem tam vypsal. Ti chlastají a fetují hlavně kvůli stresu, a když se ožerou, tak jim je všechno jedno (než vystřízlivěj). O zaměstnaných jsem nic nepsal, ale je dokázáno, že nejvíc chlastají Ti nezaměstnaní ;-)
8. 7. 2013 13:18
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Ty vole, ty už to nehul.....nejvíc chlastají nezaměstnaní. Brrr.... to je síla.
Avatar - Hammunasakra
9. 7. 2013 01:05
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
A zase konec vlákna, jo teď už to tvý skučení že se s tebou na konci vlákna nikdo nechce bavit chápu >:-[]
5. 7. 2013 11:28
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Cece dneska s tebou vyjimecne v leccems souhlasim. >:D
Bravo trouba :yes:
5. 7. 2013 14:27
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
To ti povídal táta? :-)
5. 7. 2013 18:16
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Ne. Máma a babička. Ty asi budeš jeden z těch, co také byli sympatizanty KSČ, a teď říkají a píšou, jak je hrozně nenáviděli. Něco jako Fischer ;-)
5. 7. 2013 20:21
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Já a sympatizant? Na to zapomeň ;-)
Avatar - petrumr
5. 7. 2013 21:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 7. 2013 22:37
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Ty seš hlavně hlupák.
6. 7. 2013 16:51
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
To říká Fischer taky, a KSČ byl >:D Jinak já proti komunistům nic nemám, měli dobré i špatné stránky, někteří se měli líp dříve, někteří teď, ale moje rodina s nimi rozhodně nemá špatnou zkušenost (upozorňuji, že nikdo v mé rodině nebyl v KSČ, KSČM, lidových milicích, VB, StB, a jiných dobrovolných organizacích spojených s komunistickou stranou).
6. 7. 2013 22:39
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Komunisti žádnou dobrou stránku neměli a nemají.
Avatar - Andromeda
7. 7. 2013 03:37
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Tebe je škoda , že si Tě nevšimli třeba ve Světové bance, ale třeba Tvůj čas ještě přijde - když tady může dělat financmajstra gumotechnik nebo právník, proč né Ty ???
Avatar - Achernar9
5. 7. 2013 11:47
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Samozřejmě že prodeje klesají. Ono fakt není za co. Pokud vám zaměstnavatel dá 13 000 kč čistýho, na nový auto prostě nezbývá.
5. 7. 2013 15:09
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Tak že za to můžou vlastně zaměstnavatelé ;-\
5. 7. 2013 18:20
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Ne, nemůžou. Zaměstnavatelé nemají peníze, protože nemají zisky. Zisky nemají, protože lidi nemají peníze. Lidé nemají peníze, protože si půjčují, protože mají dluhy, banky krachují, státy jsou v krizi, protože státy škrtají.
5. 7. 2013 18:32
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Banky krachují? A kde prosím Vás? V ČR to určitě nebude....
5. 7. 2013 19:55
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Tak v ČR ne, ale v USA ano, a banky jsou v hlubokých dluzích na pokraji krachu ;-)
8. 7. 2013 13:19
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Ne, na druhou stranu seš dost zábavnej...docela se směju, když čtu ty tvý výlevy.
Avatar - Hammunasakra
9. 7. 2013 01:08
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Vzhledem k těm koncum vláken ale nikdo nečte tebe, nikdo se s tebou nebaví. Čemuž se teda nedivim >:D
Avatar - dal
5. 7. 2013 15:16
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Normální člověk změní zaměstnavatele blbec nadává a zůstane. Neříkám, že u všech ale u většiny lidí je nízký plat důsledkem lenosti a pohodlnosti.
Avatar - petrumr
5. 7. 2013 21:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 7. 2013 23:47
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Ach jo :'-( . Samozřejmě, že aspoň trochu schopný člověk nebude někomu dělat poskoka za pár korun, a raději se bude snažit tvořit pasivní příjmy (pokud možno bez rizika).

Všechno je možné, ale vím téměř jistě, že kdybych takovým ukázal, jak si mohou vydělávat třeba desetinásobně, tak 95% bude frfňat a mít milión důvodů a výmluv, proč zrovna oni nemohou...
6. 7. 2013 16:53
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Za 130 000? To bych chtěl vidět >:D
6. 7. 2013 18:08
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Není problém, chceš-li někoho takového vidět, tak klidně i dvojnásobek >:D . Chce to ale chvilku máknout, a pak už to jede. Já mám však priority jinde, takže se tomuto neblížím, ale vím, že to možné je. Nicméně na pořádné auto stačí zhruba třetina, ne?
6. 7. 2013 20:54
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Jistě, ale zdesetinásobnit svůj plat je holý nesmysl >:D
6. 7. 2013 23:14
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Samozřejmě s Tebou souhlasím. Jenže já nemluvil o platu, ale o příjmu. ;-)
5. 7. 2013 15:07
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Koupit nové auto odradí spoustu lidí když vídají stát na okraji silnic s výstražným trojúhelníkem čím dál častěji auta max 5 let "staré". A to jejich starší šlape spolehlivě. O čem je nové auto? O pohodlí - kultuře cestování. Nic lepšího nové auto nenabídne mnohdy je to co se místa týče ještě horší, pořád Vás dostane jen z bodu A do bodu B.
Avatar - petrumr
5. 7. 2013 15:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 7. 2013 15:41
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Nesedám do auta s tím že se rosekám a věřím že spousty lidí taktéž. Ekologie? Jaký přesně velký skok se odehrává třeba u té tolik diskutované Octavie v případě II a III ??? O ekologii se můžeme bavit v porovnání Favorita a Yettiho- Klima funguje špatně jen těm kteří opomíjí její údržbu což platí pro auto jako celek. Co se týče těch Airbagů u 10 letého auto funguje stejně jako když bylo nové. U 12 či 15 letého bych se toho taky nebál tedy v případě že nebylo vytopené a na jeho výměnu se "zapomnělo". Stejně tak pásy..... Prostor je diskutabilní koupil li si někdo auto dané velikosti před pěti lety tak mu v 99% bude stačit i dnes pokud se mu tedy nerozrostla rodina nebo se nevykrmil o tři konfekční velikosti.
5. 7. 2013 16:48
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
S bezpečnostní souhlasím.
Ale prostornost ? Srovnej si Passata z 80. let a dnešního, dnešní je sice o půl metru delší, ale uvnitř se o nijak neprojevilo. Je to daň za tu bezpečnost.
Ekologie je taky sporadická. Jasně, Škoda 120 L chrlí spoustu smradu, ale tu už běžně v provozu neuvidíš, takže ji nemá smysl brát v potaz. Ale když srovnáš relevantní auto z konce 90. let, např. Felicii MPI, tak škodí zdraví méně než dnešní diesely.
Kromě bezpečnosti jsou dnešní auta lepší v komfortu a zpravidla i ve výkonu a jízdních vlastnostech.
5. 7. 2013 16:31
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Jsi takový doopravdy, nebo prodáváš ojetiny? :no:

Jo, mimochodem, jezdím hodně, ale ani nepamatuju že bych viděl u krajnice stát něco novějšího. Pokud ano, mělo to většinou pod SPZ logo AAA nebo ESA.
5. 7. 2013 16:35
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Ne nerpodávám ojetiny. Jen vím co nám odtahovky vozí nejčastěji a je jedno jaké to má logo pod RZ nebo na kapotě.
5. 7. 2013 16:40
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Potkaný TSI? ;-)

Ne, nic ve zlém, ale to jsem si nemohl odpustit ;-)
5. 7. 2013 17:49
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Rozumím. Ale to kupodivu ani jedno. 12 V HTP byly loni tři a to jen přeskočený, ale naštěstí ne potkany. Diesely které se dostaly do stádia kam se nikdy dostat neměly cca dvě týdně a to jsme jen my jeden servis v Praze :-(
5. 7. 2013 23:39
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Problém je, že lidi mají vesměs nulovou finanční inteligenci, ne že by nebylo za co kupovat. Stačí dělat věci, které mají smysl a které jsou pro druhé lidi užitečné a způsob, jak si koupit pořádné auto se pak zpravidla najde.
Avatar - JDM
7. 7. 2013 01:13
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
přesně tak ale pro spoustu finančně inteligentních rodin je koupě Nového auta zbytečnost . Je rozdíl koupit na úvěr novou fabii kombi za 300 tis nebo si půjčit jen 150 a koupit pár let jetou ;-)
7. 7. 2013 08:14
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Nebo si pujcit 160 a koupit Dacii samozrejme novou :-)
7. 7. 2013 08:23
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Tak především, nevím, kdo to jsou finančně inteligentní lidi, neboť já hovořil jen o zaběhnutém pojmu finanční inteligence. A do ní, pokud kupujete auto jako pasivum na spotřebu, v žádném případě zadlužování nepatří. Takže se obávám, že sám také moc nevíte, o čem byla řeč.

Sám si neumím představit, že bych si na auto měl půjčovat.
Avatar - JDM
7. 7. 2013 16:30
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
bohužel realita je jiná , s průměrnýho platu si nový auto za hotový nemůže nikdo dovolit. takže ten kdo si koupí nový auto za hotový patří k těm hodně nad průměrem .
7. 7. 2013 16:59
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Vycházíme-li z průměru 24000, tak si to při troše snahy představit umím docela v pohodě. Ale tady jsme řešili spíše finanční inteligenci. Povědomí o ní je u většiny průměrných lidí chabé, a právě proto je realita taková, jaká píšete. Ale to neznamená, že by to nebylo možné.

Například za podle mého názoru, svého času zdaleka nepředraženější produkt na trhu - textová zpráva SMS, mezi Čechy dlouho vévodil v prodejnosti v porovnání s okolními státy.

A že jsou na tom lidé blbě, to jsem trochu zmiňoval výše. Mohu jmenovat člověka, co si po několika letech v zaměstnání uvědomil, že za 12000 měsíčně toho moc nenašetří, a na auto už vůbec ne, no tak trochu změnil zaměření a způsob práce, a během dvou let byl jeho měsíční příjem vyšší, než před tím plat za celý rok. Prostě když vím, že toto je možné téměř pro každého, že je potřeba jenom chtít něco změnit, tak mi to fňukání českého národa přijde velmi otravné :-( .
7. 7. 2013 17:26
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Predstavit se to urcite da, ale pro nektere to je jak pise mohamed.
Je treba platit bydleni, pojisteni, dopravu do zamestnani, jidlo, neresti a spoustu dalsich polozek. A najednou nekteri zjisti, ze jsou radi, kdyz jim zbyde na to si obcas koupit nove boty, obleceni, zajit do kina ci divadla, sem tam usetri i na dovolenou anebo si na ni pujci a pak je treba splacet a nove(jsi) auto se v tu chvili vzdaluje.
7. 7. 2013 17:43
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Ano, přesně tak to často je. A taky by byla blbost jenom živořit, aby si člověk koupil auto, a pak se třásl, že nebude mít po záruce na nečekanou poruchu.

Ale to, že to tak je, neznamená, že to tak být musí. Znamená to, že většina lidí neumí správně hospodařit, kupovat jen to, co potřebují, odkládat uspokojení, nenechat se masírovat reklamou a slevami, příliš se nenechat neovlivňovat svým neúspěšným okolím, atd., atd.

Ano lidé neutrácí za nová auta, protože jim připadá ekonomicky výhodnější koupit jetý krám pochybného původu (viz předpoklad, jak se bazary budou plnit auty z povodní :-) ). Ale na druhou stranu, když se podívám na řadu lidí okolo sebe, kteří nakupují vyložené hovadiny a utrácejí za věci, kde by mne to ani nenapadlo, pak jsem nabyl přesvědčení, že vlastně na tom jsme většinově poměrně hodně dobře - pouze jako společnost přejímáme jisté negativní předsudky o stavu naší situace a neuvědomujeme si, že dříve si člověk za stejných podmínek koupil sotva zlomek toho, co máme dnes. Jenom to, že kdejaký puboš dnes musí mít nový moderní mobil (no spíš smartphone) každou chvíli, naditý tarif - a vedle toho je úsměvné slyšet zpověď miliardářů, jak mají mobil za korunu, a třeba děti Billa Gatese měli mobil mezi svými vrstevníky jako poslední. Věřte mi, že je to o tomto a neochotě něco změnit, spíše než v čemkoliv jiném.
7. 7. 2013 17:46
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Je to tak, utracime za blbosti, ale mozna diky tomu, to jeste vsechno nekrachlo >:-[]
7. 7. 2013 17:52
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Ano, utrácet je potřeba >:D - ostatně je to každého věc, jen ať si pak lidé nestěžují - resp. nepláčí na nesprávném hrobě :-) .
7. 7. 2013 17:58
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Měl jsem ještě dodat - utrácet je potřeba, ale ne na dluh - v tom je zásadní problém mnohých :-( .
Avatar - JDM
7. 7. 2013 20:55
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
přesně tak !! lidi utrácí za blbosti a zbytečnosti :yes:
8. 7. 2013 13:32
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Velkej souhlas, stačí se podívat na způsob nákupu v hypermarketech. Lidi kupujou věci jenom proto, že je na nich visačka sleva.....a samo obchodníci přiznávají, že je to jenom trik. Češi strašně slyší na levný, levnější, nejlevnější, ale nejsou schopni si uvědomit, co to všechno znamená. A kormě závisti, která je mimořádně rozvinutou vlastností je dalším momentem i snaha se furt někomu s něčím vyrovnávat. Soused nebo kolega má v práci plochou televizi - tak si jí musí koupit taky, znám komickou situaci v rodině, kdy příbuzný má počítač (profesí autodělník v automotive...17 čistýho), aby mohl hrát hry, ale nemá internet, protože je to strašně drahý (2 stovky měsíčně). Co dodat. A s těmi mobily a SMSkami máš taky naprostou pravdu. Stejně jako s kartami. Než se trochu kontrolovat, tak dámě radši za minutu dvakrát třikrát tolik co za tarif.....(tedy donedávna).
8. 7. 2013 21:23
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
:yes: :yes: :yes:

Lidi jsou neskutečně 'blbí', a to nejen u nás. Pokud bys měl možnost, doporučuji si opatřit nebo vypůjčit knihu on Dana Arielyho, Jak drahé je zdarma? Měl jsem vždy pocit, že se lidé chovají dost iracionálně. Ale dobře popsané experimenty ukazují, že lidská (nazvěme to) 'hloupost' je nebes dotýkající se a většinově docela zákonitá. Obchodníci dobře vědí, jak lidma manipulovat. Jen málo lidí si to uvědomuje, a bohužel jen takoví se dokáží bránit. Mezi nimi i autor, který sám přiznává, kdy a kde podléhá. Kdo si to přiznat neumí, nebo si toto neuvědomuje, měl by zbystřit.

A je to i jak píšeš: závist, ten má to, tak to musím mít taky, i když to nepotřebuji atd.

Přiznám se, že skoro nesnáším slova jako akce a sleva - přesto se občas nechám ovlivnit nebo skoro ovlivnit :-) . Nikdo není zcela imunnní :no: :no:
5. 7. 2013 10:02
Se blbě kupujou nové auta když není za co
topper1982 - Slovná zásoba na úrovni môjho 8 ročného syna a o tvojom písaní ani nehovorím. Plno chýb a bez diakritiky niekedy človek nemá šancu pochopiť čo myslíš. Neviem čo vás (dnešné deti) v škole učia. Ale tieto 2 mesiace ktoré celé presedíš pri počítači od rána do večera budú v diskusiách utrpením. Uvediem príklad tvojich príspevkov na článku: Nová Mazda 3: V Česku od 349.900 Kč (+ oficiální foto) . Do diskusie si nedokázal napísať nič iné ako to, že umiestnenie ŠPZ Mazda citujem ťa: "nezvladla a capli ju rovno na stred masky" a ešte že "pezot" (ako ty píšeš Peugeot) to vie lepšie. Ale tu si sa ešte miernil a zabralo to len 12 príspevkov v diskusii. Niekedy sa ti to podarí aj v 35 pod jedným článkom. Takto je to vždy. Dokážeš napísať jednu myšlienku a zaplniť tým celú diskusiu. A týmto príspevkom chcem poprosiť auto.cz aby pridalo do diskusie kontrolu pravopisu (pre toppera by nestačil asi ani autocorrect) ale aspoň aby topper1982 videl koľko chýb má v jednom príspevku a toppera by som zasa poprosil aby sa konečne naučil písať (aspoň do 2. septembra kedy opäť nastupuješ do školy).
Rozbalit vlákno
13
Avatar - petrumr
5. 7. 2013 10:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 7. 2013 14:32
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Proč by se nekritizoval pravopis? Podle pravopisu usoudím, jak hloupý člověk je! A pokud tobě nevadí, že poukazuješ na své nedostatky a hloupost - to je tvoje věc. A jak můžeš někomu na diskuzi říkat, že má doma fracka.. Ty budeš opravdu přípa. Ty na točený nechodíš, protože bys dostal přes tlamu a ne proto, že šetříš.
Avatar - petrumr
5. 7. 2013 15:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 7. 2013 16:02
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Nejsi si ten, který tady haleká: "si v čechách, tak mluv česky"?
Avatar - petrumr
5. 7. 2013 18:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 7. 2013 20:24
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
To tady každý poznal odkud jsi. Ale naposled, když tu někdo psal polsky, tak si halekal, že je na českém serveru, tak ať mluví česky. Ale to se ti teď nehodí, já vím...
Avatar - petrumr
5. 7. 2013 21:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - bigsoul
6. 7. 2013 00:12
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Tiež podľa pravopisu neusúdiš inteligenciu človeka, Ja mam pravopis ako dement a viem to o sebe, ale neznamená to, že som nič nedokázal a že som hlúpy!!! Serem na to a je to moja lenivosť sa v nom zdokonaliť. Bohužial niekomu to ide a niekto to nemože ovlivniť. Mám problemi s čítaním (dyslexia),ale to nikoho nenapadne, že aj tieto problemi sú a človeka hned odsúdi. Toppera odsudzujem, len za to že je magor a stale mele ako idiot o korejcoch, ktorí niesu vobec výnimočný aj keď on sám ma za pravopis odsúdil... Mám to naháku, lebo to nieje prvý krát v mojom živote a žily mi to už netrhá :-)
6. 7. 2013 08:58
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
No Topper mal pravdu, fakt sa to neda citat... ak mas pravopis ako dement a este si navyse lenivy nieco pre to urobit, tak sa necuduj, ze ti to Topper napisal... :-)

Ked neovladas materinsky jazyk pismom, tak je to fakt na zamyslenie...

A tu dyslexiu si liec, pretoze neprecitas co som napisal :-)
5. 7. 2013 10:31
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Spíše aby pořád neopakoval to samé. Já alespoň napíšu viz já v xxx.
5. 7. 2013 11:31
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Ty se opakujes jeste vic nez on, ty viz...
viz..... ale jasna volba v teto tride je... >:-[]
5. 7. 2013 18:23
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Ovšem uvádím velice pádné argumenty ;-)
5. 7. 2013 19:42
Re: Se blbě kupujou nové auta když není za co
Spis padle, asi na hlavu ;-)
Avatar - VWrofl
5. 7. 2013 10:37
A co?
Zastírání poklesů prodeje u okřídleného šípu se snad půl roku omlouvá nástupem Octávky a zdá se mi to už více než trapné :no: Růst Korejců na úkor Škodovky (aj. značek) je naprosto přirozená a pro zdejší trh nutná věc. Je třeba vymést zatuchlý přístup z dob AZNP Mladá Boleslav a dát jasně najevo, že již (+-) fungují tržní principy a že by se podle toho měli chovat.
Pokud to nepochopí, tak dopadneme podobně jako v USA, kde Japonci převálcovali tradiční značky :-|
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
5. 7. 2013 11:01
Re: A co?
Když dojde během jednoho pololetí k nástupu nové generace, tak prodejní výsledky z tohoto pololetí nejsou příliš relevantní, ať už se vám to líbí nebo ne.
5. 7. 2013 18:25
Re: A co?
Tak můžem zničit továrny TPCA a Hyundai, zrušit dovoz kromě Citigo, a Škoda bude mít podíl 100%.
P.S. To byla sranda, takže se na mě neslítněte jak vosy ;-)
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
5. 7. 2013 10:44
KDO BY TAKY CHTĚL STÁLE ROPU ŽROUCÍ LAUFKÁRY
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
5. 7. 2013 17:55
Re: KDO BY TAKY CHTĚL STÁLE ROPU ŽROUCÍ LAUFKÁRY
Jediná vada na kráse je nereálnost rozšíření v takové míře aby byť do 20 let vytlačili auta se spalovacím motorem ;-\. Reálné je aby spalovací motory spalovaly alternativní paliva, jedno z nich by dokonce přineslo práci do spousty regionů.
5. 7. 2013 11:11
Lidé šetří na všem.
Proto je logické, že první na řadu jdou auta.Je to přeci jeden z nejvyšších výdajů z rodinného rozpočtu. Já mám víc než průmrný plat, moje žena se pohybuje plus mínus a mimo hypo žádné dluhy. Stejn bych si v dnešní dob nekoupil nové auto. To radši budu klást důraz na servis stávajících (2009 a 2004). A nezbavovat se jich kvůli prkotinám.
Rozbalit vlákno
1
5. 7. 2013 12:22
Re: Lidé šetří na všem.
Tohle je spravny pristup. Neustale obmenovani veci je cesta do zahuby.
Avatar - Guttalax
5. 7. 2013 11:15
A bude hůř......
Ropy z Ruska teče do Evropy nejméně za deset let.To ale vytváří nedostatek v Evropě, kde navíc klesá těžba v Severním moři,“ uvedla poradenská společnost Energy Aspects.

Podle analytiků by tak největší negativní dopady mohly pocítit rafinerie ve východní Evropě, které jsou velkými odběrateli ruské ropy.
Rozbalit vlákno
1
5. 7. 2013 11:42
Re: A bude hůř......
To bude skor problem kontraktov, kedze do Ciny tecie ruskej ropy stale viac a ruske polia produkuju historicky najvyssie mnozstva. Napr. stredoeuropske rafinerie by rady odoberali blizkovychodnu lahku ropu, len to zase nie je tak cenovo vyhodne a doprava po mori trva dlhsie, nez kvapalina pritekajuca trubkou.
5. 7. 2013 11:36
refer.auta?
A není to náhodou taky v tom, že se hodně prodávají referenční auta? Vždyť aspoň já co mám zákazníky a kupovali nové vozy, tak to vždy byly takové ty referenční auta škodovky nebo VW, protože to je úplně jiná cena, protože se jim to prostě vyplatí.
Koneckonců i já kupoval takhle auto a to už se ale ve statistikách bere jako ojeté.

Však považte ten cenový rozdíl, kupoval jsem v listopadu roomster r. v 4/ 2012, TSI, najeto 4500, záruka 4 roky, plná výbava, akorát panor. střecha tam není a stál 240 s DPH a ještě šlo odečíst, když jsem to pak naházel do konfigurátou přesně s tou výbavou, tak by stál 412 tis....což je cenově naprostá blbost. Ale sleva 172 tis. fakticky za nové auto je už veselejší.
Rozbalit vlákno
7
5. 7. 2013 12:59
Re: refer.auta?
Nepopletl sis náhodou pojmy ? Referenční není to samé co referentská. >:D

A když má auto najeto 4500 km, tak není "fakticky" nové. Dá se říct maximálně "prakticky nové". Fakticky je ojeté.

Nebývá než otřepané - člověk by neměl používat cizí termity, když je nezná suterénně nebo není v dobré konvici, protože je zde veliké rizoto, že to skončí katastrálním fiakrem. Každý se tváří jako suvenýr, ale vrátí se mu to jako ***. >:D
Avatar - twistedTSD
5. 7. 2013 14:32
Re: refer.auta?
No nevím, opravdu je označení "referenční" tak nesprávné? [odkaz]
5. 7. 2013 14:42
Re: refer.auta?
Našel jsi sice odkaz, ve kterém je dána rovnost mezi slovy referenční a referentský, ale to neznamená, že je to správně. Přesto je mezi těmito slovy (i navzdory tomuto odkazu) poměrně zásadní rozdíl. Nebudu to zde vysvětlovat, to umí každý slovník cizích slov.

Edit.: když tak o tom přemýšlím, možná by se dalo auto nazvat referenčním, třeba v případě, že by to auto sloužilo jako nějaký vzorek pro porovnávání s ostatními stejnými auty. Např. - tohle auto je referenční a slouží jako vzorek k porovnání třeba při výrobě, opravě a pod.
5. 7. 2013 16:34
Re: refer.auta?
>:D >:D >:D

:yes:
5. 7. 2013 17:03
Re: refer.auta?
>:D Mne spíš zarazila plná výbava (bez panoramky) za 412 tisíc. Ceníkových. :-O
10. 7. 2013 22:11
Re: refer.auta?
no, když jsem to tak zkoušel naházet do konfigurátoru, tak to tak přesně vyšlo, to byly hrozný palby a jediný co tam zbylo byla ta panoramka a výsledná cena 412...upřímně za nové bych to nedal.
10. 7. 2013 22:08
Re: refer.auta?
...no, tak děkuji za vysvětlení, omlouvám se, že jsem si popletl termíny.

Jinak, už jsi byl na záchodě? Vypadá to, jako by jsi se z toho, že jsem si popletl termíny doslova podělal? :-) Aneb vždycky se najde někdo, kdo má potřebu si honit triko, viď? :-)

Jinak jsi to prostě nepochopil....ale to bych možná chtěl moc. Ptal jsem se na to, jestli ty...řekněme tedy zánovní ojetá auta neberou prodeje novým....ale to je jedno, páč jsi si z toho vybral stejně to, co se Ti hodilo a víš prd.
Avatar - 3_diamanty
5. 7. 2013 12:35
predpoklady sa naplnili
ocakaval som pokles skody..... ale az tak vyrazny pokles na domacom trhu asi necakal nikto .... skutocne zaujimava situacia v cechach..... ktovie v com je problem ... predpokladam ze cakanim na O3 to sposobene nebolo ;-) aj ked miestni diskuteri su schopni mi natarat kde co aby zakryli pokles skody ;-)
Rozbalit vlákno
7
5. 7. 2013 13:23
Re: predpoklady sa naplnili
Tak nám prozraď, jaký ten pokles podle tebe měl tedy být.

V pololetí, kdy se propad výroby klíčového modelu pohyboval reálně někde na úrovni plné 2-měsíční produkce (možná dokonce více) kvůli ukončení výroby starého modelu a náběhu nového?

Kdy se do registrace ještě nedostala skoro žádná auta pro daný trh v důležité karosářské variantě (combi) a kdy celková nabídka tohoto modelu je stále plánovitě doplňována o okrajovější provedení (RS, 4x4, Scout ...).

Opravdu je pak propad registrací Oktávek (8.200 vs. loňských 13.000) tak nepochopitelný?
5. 7. 2013 16:36
Re: predpoklady sa naplnili
Tak to je něco dost špatně v organizaci výroby ve Mladé Boleslavi. :-!
5. 7. 2013 17:14
Re: predpoklady sa naplnili
Co je špatně?
5. 7. 2013 20:40
Re: predpoklady sa naplnili
A jaká je Vaše představa o náběhu nového modelu? Na noční směně ukončím starý model a na ranní jedu naplno nový? Za 10 minut přemastavím, předělám a odladím půl fabriky (výrobní linky, roboty, svařováky, přípravky, kompletní logistiku ...) a spolu se mnou celý dodavatelský řetězec několika set firem?
Avatar - twistedTSD
5. 7. 2013 14:27
Re: predpoklady sa naplnili
Jasně, nezapomeň založit ještě 10 vláken o tom samém. 10 reakcí ti nicméně psát nebudu, podívej se na tu první.
5. 7. 2013 14:41
Re: predpoklady sa naplnili
Teď je ještě brzo na hodnocení, ukáže čas, ohlédnutí za roční produkcí. Linky jedou na plné obrátky, tak se necháme překvapit.
5. 7. 2013 15:15
Re: predpoklady sa naplnili
Pokles Škodovky ti nikdo rozmlouvat nebude jelikož to ve tvém případě nemá smysl. Nikdo jiný kromě tebe by si totiž nekoupil za ty samé peníze "starší auto" Raději počká a koupí si nový model. Lidé taky čekali na rozdíly hlavně cenové mezi Octavii a Rapidem. Po představení Octavie se její prodej rozjel víc než dobře a totéž lze říct také o Rapidu.
Avatar - Enthusiastic.driver
5. 7. 2013 13:10
Monotónnost
Na první dvacítku nejprodávanějších aut v ČR je docela smutný pohled. Samý Hyundai a Škoda, ojediněle nějaký VW, zbytek paběrkuje... Přitom ještě před nějakými 5-10 lety to byla pestrá směska všeho možného. Já vím, já vím, Škoda tehdy neměla 7 řad a Hyundai nevyráběl nejkvalitnější česká auta, ale i tak, čekal jsem, že pestrost bude větší... tímhle postupem to tu za chvilku bude jak za komančů..,
Rozbalit vlákno
2
Avatar - woody-alien
5. 7. 2013 13:37
Re: Monotónnost
To si piš. A děti budou za pár let u "pikoly" povinně vyvolávat " íííííííííí deset, dvacet, třicet, čtyřicet - už jdu." :-( >:D
5. 7. 2013 18:00
Re: Monotónnost
oživit trh by to chtělo to je pravda. Opel dělá posledních cca 5 let velmi hezká auta, Citoren taktéž. O Italech ani nemluvím hlavně Alfy, ale to jsou spíš srdcovky než "masovky" bohužel. Doufám že se Fiat vydá cestou retra kterou poslední dobou naznačuje.
5. 7. 2013 13:36
Souhlasím s tím, co tu píší mnozí jiní.
Hlavními faktory bude:
1) Větší prodej předváděcích vozů (úspora)
2) Větší prodej ojetých vozů ("úspora", možnost dosáhnout na vůz vyšší třídy, lepší motorizace nebo prestižnější značky)
3) Ekonomická krize

Faktem je, že na všem vydělávají autobazarníci. Jednak mají skvělé argumenty pro levný výkup ("vždyť je krize!", "To žere víc jak 5 litrů na 100? Vždyť to neprodám!") a zároveň vědí, že k nim přijde více lidí než k prodejcům nových vozů. Holt každá doba přeje někomu jinému...
Rozbalit vlákno
1
8. 7. 2013 08:24
Re: Souhlasím s tím, co tu píší mnozí jiní.
Až na to, že prodej ojetin klesá ještě víc...
5. 7. 2013 14:02
Malý offtopic dotaz
Na té ilustrační fotce je v nárazníku radar k adaptivnímu tempomatu? Přijde mi to docela hnusné a hlavně nechráněné.

Zpět k tématu, vůbec se nedivím, že se nová auta stále méně prodávají, když většina nedosáhne na průměrný plat. Navíc kupovat auto, kterému vyjetím z autosalonu spadne hodnota o 30% je prostě čiré bláznovství. Dále patřím ke generaci, která auto zatím k životu nepotřebuje, protože je v dosahu dobrá městská doprava.
Rozbalit vlákno
3
5. 7. 2013 14:19
Re: Malý offtopic dotaz
Vzhledem k tomu, že platy nejsou omezeny shora, zatímco zespod ano, tak při jejich normálním rozdělení platí a platilo vždy, že průměr je vyšší než medián. Totéž platilo a platí o tom vyjetí ze salonu. A za třetí - auta nikdy v naší historii nebyla tak levná, jako dnes. A neustále zlevňují a zlevňovat budou.
Avatar - petrumr
5. 7. 2013 15:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 7. 2013 17:21
Re: Malý offtopic dotaz
Ano, je to "oko" radaru.
Avatar - rohYpnol
5. 7. 2013 18:09
A pak že se nekupují sedany
Následuje nižší střední třída s 23 procenty. Celkem 27 procent vozů bylo v provedení kombi a 19 procent hatchback nebo liftback.

Jinými slovy 54 % zbývá na jinou karoserii než kombi/hatchback/liftback... A zná někdo jinou karoserii, která spadá pod nižší střední, než SEDAN?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
5. 7. 2013 18:33
Re: A pak že se nekupují sedany
Ta věta se podle mě nevztahuje na nižší střední, ale na celý trh. Podíl sedanu je někde pod 19 %.
Avatar - rohYpnol
5. 7. 2013 23:31
Re: A pak že se nekupují sedany
ano, též si myslím, ale pak je to prostě špatně napsáno.
Avatar - rohYpnol
5. 7. 2013 18:17
Kolikrát ještě?
Neustálé omlouvání propadu trhu. Jednou to jsou povodně, jindy modelová obměna, pak zase sluneční erupce nebo přílet marťanů...

Zdůvodnění je prosté - obchodní společnosti už nemají na rozhazování, lid buď nemá práci vůbec, a když už pak tak mizerně placenou, že o novém voze může leda uvažovat na úrovni konfigurátoru. Zkrátka se to tu už nějakej ten pátek pořádně se*e. To je celé.

Veškeré přetřásání toho, že ten příští rok už se to určitě zlepší... To je přesně stejná taktika, jako když oslovi privážete 20 cm před hlavu mrkev, aby šel vpřed. Ano, funguje to, až ten oslík jednou nutně chcípne 8-s
Rozbalit vlákno
7
5. 7. 2013 19:47
Re: Kolikrát ještě?
Ale ne, nes*e se to. Naopak, dává se to do pořádku. Od 89 nebyl jediný státní rozpočet vyrovnaný (Klausovy triky se schováváním dluhu do Konsolidační agentury nepočítám), neřku-li přebytkový. Vést takhle finance v rodině, už by mi dávno klepal na dveře exkutor. A když nás zloduch Kalousek začal pomalu vracet na zem, navíc v obtížné době, je hned "zle"- "není růst 8-s " - přesněji řečeno růst na dluh.
Nové auto je zbytná věc. Ono to stávající klidně další rok, dva, tři vydrží.
Avatar - rohYpnol
5. 7. 2013 21:01
Re: Kolikrát ještě?
tohle už sice zabíhá od aut dál, ale na kalousek tu doslova doje*al co šlo. Škrtit schodek v době krize je totální lapsus.

Porovnání státního rozpočtu s tí rodinným je sice hezké, ale kulhá na obě nohy. Dluh státnu není nic špatného, koneckonců vyrovnaný rozpočet nebyl snad nikdy, a tím myslím i za komančů... Že máme "levné půjčování" pro stát díky dobrému hodnocení je sice krásné, ale nic to neřeší. Navíc zadlužení státu je jedna věc, zadlužení společnosti jako celku je ale mnohem horší. Nedlužíme jen za stát, ale i za kraje, obce atp.

Kalousek to tu zkrátka za 4 roky skvěle pohřbil 8-s
5. 7. 2013 21:21
Re: Kolikrát ještě?
OT

Totální lapsus bylo to, že jisté vlády tady v době 5-7% růstu byly schopny udělat schodek také 100 mld. (v dnešních penězích cca. 120 mld.). A v dnešní době tvoří cca. polovinu toho aktuálního schodku jen splátka úroků za ten schodek kumulovaný ...

A je jedno, jestli se bavíme o státním rozpočtu nebo rodinném ... prostě dluh znamená vyžírání budoucnosti. A bohužel, u státu bez jakékoliv vidina na to, že se situace zlepší.
Avatar - Ja Prvni 123
5. 7. 2013 21:32
Re: Kolikrát ještě?
Souhlas...
A ta druhá půlka jsou mandatorní výdaje, co ta stejná vláda kdysi schválila, aby získala hlasy sociálně nepřizpůsobivých.
8-s
To, ze je normalni utratit vic, nez kdokoliv vydela je nebezpecna predstava, kterou nam cpali do hlavy prave ty "socialni" vlady... a je jedno, jestli se jedna o stat nebo soukromníka.
Neco jineho jsou investice. Pujsit si na investici je OK... ale pujcovat si na duchody a podporu v nezamestnanosti je silene... asi stejne, jako si pujcit na mobil a dovolenou... pak si pujcit na zaplaceni toho puvodniho dluhu... a pak uz jen vyhlizet exekutora.
5. 7. 2013 22:25
Re: Kolikrát ještě?
Jesti "Dluh státnu není nic špatného" tak to já naopak jako dost špatné vidím to, ze z mých daní jsou kromě veřejných služeb hrazeny i úroky ze (stále rostoucího) státního dluhu (dnes tuším 40 miliard ročně). Já bych raději viděl aby protekly ekonomikou např. ve formě mezd učitelů, hasičů, policistů ... Třeba bychom pak tady nemuseli tolik mudrovat nad tím proč se nekupují nová auta.
Avatar - rohYpnol
5. 7. 2013 23:28
Re: Kolikrát ještě?
ANo, dluh sám o sobě není nic špatného. Za jednoho předpokladu - že z něj je financován budoucí rozvoj. Tohle je společné i pro ty domácnosti - je něco špatného na tom, když se rodina zadluží na 30 let? Není, pokud se zadluží pro bydlení. Pokud by šel dluh na vrub běžné spotřeby, to je špatně.
Ale u státu chtít bezohledně snižovat schodek, to je úplný výsměch. Opakuji znovu - vyrovnaný rozpočet nebyl v podstatě nikdy, ani za komančů. Vyrovnaný rozpočet nemají (a neměly) ani náš vzor - západní země.
Těžko můžeme chtít, aby se tu nakupovaly nové vozy, které +- stojí stejně jako v západních zemích, když kupní síla je tu ani ne poloviční. Tohle prostě nikdy fungovat nebude.
Avatar - Otrava
7. 7. 2013 01:02
Re: Kolikrát ještě?
To, zdali jde o totální lapsus je relativní. V USA (ač tam krize udeřila silněji) dosáhli stropu zadlužení a neví jak pokračovat...a ten nárůst byl enormní. Přesto se uváděná výše nezaměstnanosti příliš neliší od té v ČR.
Neříkám, že schvaluji škrcení rozpočtů v krizi, ale vlády mají často tendence utrácet peníze v krizi tak, aby získali podporu veřejnosti a to formou populistických opatření, které krátkodobě zlepší situaci, která se po vyčerpání peněz vrátí zpět, ale vyčerpané prostředky už se nevrátí.
U nás se poměrně vyčůraně (ale chytře) využívá evropských fondů. A jak jsem zmínil, ta nezaměstnanost, ač poměrně vysoká není ve srovnání s některými jinými vyspělými zeměmi, bojujícími s krizí, nijak hrozivá. Můžeme spekulovat do jaké míry je to ovlivněno sousedícím Německem, ale to na věci moc nemění...

No a když se nešetřilo ani v období růstu.... jen se obávám, že nová vláda se bude chtít ukázat a koupit si popularitu.
Avatar - Ja Prvni 123
5. 7. 2013 20:37
No... ale to je DOBŘE! Ne?
Bylo na čase...
Ještě pořád je to moc. Až klesne výroba aut minimálně o 25%... a budou se prodávat malá auta, která pro Evropu stačí... pak uvidím naději na "uzdravení".

Jo, 3 roky to bude blbý... pak se vytvoří nová rovnováha a bude klid.
Rozhodně lepší než nutit lidi kupovat to, co nepotřebují.
:-!
Rozbalit vlákno
2
6. 7. 2013 11:11
Re: No... ale to je DOBŘE! Ne?
Malé auta? Na čo je dobré malé auto? Auto si kupujem aby mi slúžilo a malo dostatočný priestor keď ho potrebujem hentaké rádoby kočáre si môžu nechať. Je dôležité vedieť že pokiaľ tu bude Mercedes, BMW, Audi a ich zákazníci, ktorí žiadajú komfortné auta ale i rodinné verzie BMW 3, Audi A3, A4 či Mercedes tak malé auta nebudú jediné :-) to sa nikdy nestane. Tak ako sa nestane že ludia začnú kupovať benzínové varianty namiesto dieselových :-)

Žiadne uzdravenie nečakaj. Btw... Ako niekto niekoho núti kupovať niečo čo nepotrebuje? o O
Avatar - woody-alien
7. 7. 2013 08:58
Re: No... ale to je DOBŘE! Ne?
Jak nutit ? Člověče, ani nevím. Ale co třeba šrotovné... ;-) Vyvolat v lidech pocit, že by byla škoda toho nevyužít, i když na to reálně nemám.
Avatar - sargis
6. 7. 2013 16:16
ale ludia...
kvoli ceskemu trhu tolko nenavisti...je sred roka, nenakupuje sa fleet, ludia setria na dovolenku, caka sa na novy autorok, ktory zacina vystavami v septembri...tolko konfliktu kvoli jednej statistike a piatkovemu volnu.
Objektivne - ano, menej aut, menej nakadov, menej paliva, menej dani statu...ale viac dodatocnych akcii pre konecneho spotrebitela. Pred 2 tyzdnami tu bolo x clankom o tom, ako sa "zlevnuje"...
Kolegyna kupila na lizing nove auto, i20. Bude ho splacat 5 rokov. Uz splatila 3 roky. Najazdenych km 18 000. Sucet hodnoty servisnych ukonov vyssi ako zostatkova hodnota auta. Potom sa necudujte, ze nove auta nejdu. Nemaju dovod ist....

Subjektivne - ti spominani alkaci su vsade a auta si nekupia. A su ludia, co stare auta nemenia, lebo nemusia...ked urobite za tyzden 20 km po hypermarketoch, na to vam staci aj Felda...

Pekny vikend ...mne ho urobil koncept Opel Monza, ktory redakcia uverejni asi az v pondelok ;-\
Rozbalit vlákno
0
6. 7. 2013 23:06
bude horsie...
aj ked je clovek zamestnany, realne mzdy klesaju. Resp. sa treba narobit viac na rovnaky standard. Hlavnou otazkou v tejto dobe je ako si udrzat sucasny standard... Auta su mozno lacnejsie ako kedysi, ale stracaju enormne na hodnote a ich zivotnost klesa. Vzdat sa velkej casti uspor v tejto dobe na kupu noveho auta - to chce fakt optimistu... Navyse vydavky kupou auta nekoncia... A spoliehat sa na to, ze predam stare a doplatim na nove a o par rokov to iste sa pri tej strate hodnoty jednoducho neda a tato schema prestava fungovat. Financovanie na uver sa da iba pri dlhodobo garantovanom prijme...

Ako tak to este tahaju firemne predaje, ale tam je podla mna tiez otazka, ze dokedy.

Navyse automobilky vyrabaju to, co zakaznik nechce a skusaju, az co si mozu na zakaznika dovolit.
Rozbalit vlákno
0