Vůbec nejostřejší a nejrychlejší česko-slovenský silniční vůz – právě tím je Praga R1R. Automobilka se nyní pochlubila prvními fotografiemi extrémně rychlého vozu, který budeme moci brzy vidět na silnicích.
Doposud jsem si myslel, že Praga je seriozní projekt a seriozní auto. Pokud je pod tímto autem podepsaný stejný člověk, jako pod RTU, tak bůh s námi. >:-[]
Pokud jsi chodil na ZŠ a střední, tak ti musí být jasné, že RTU je podvod a pí..na. To co ukazuje na videu, je přeturbený pětiválec od audi, který klidně může dávat kolem 500k, ale žádná nová technologie, jen dobré turbo. Ty kecy o nízkoteplotním spalování a revoluční spotřebě, jsou kecy pro děti ve školce, a naivky co mu dají snad peníze.
ked si to myslis, ja ti to brat nebudem, nemam v jeho firme podiel >:D
poznam ale cloveka, ktory s nim bol a mal moznost zucastnit sa testovania toho motora.
motor funguje tak ako si predstavuju, dokonca uz je mozne dat si aj svoj motor upravit na ich system spalovania...takze tak ;-)
Určitě se nechci hádat, dokud neuvidím na vlastní oči, s výkladem fyzika, tak nevěřím, ale celé slavné RTU mi zavání těžkým podvodem. A pokud je Kvetňanský takový borec, tak se ptám, jak to že už dávno nedělá pro VW, nebo nějaký jiný světový koncern?
Chceli oslovit nejaky velky koncern, komu by to cele predali ako patent, pokial sa nemylim...
Mozno je zadrhel v tom, ze niektore automobilky aj vedia cca 80% problemu, ale chyba im len tych 20% a chcu len to a na to on nepristupi... ( tie % su len islustracne ).
Ja som tiez kedysi na nejakych motoroch experimentoval s "podchladenou" zmesou. Lenze moje podmienky a podmienky typka, za ktorym su ludia s trosku inymi moznostami...sa moc porovnavat nedaju... ;-)
O bombě zvaná RTU už mluví tento člověk skoro 3 roky, jednou byl ve svk TV, na yt má několik videí "jako z laboratoře" - a to je všechno. To je tak těžké tento motor dát třeba do té Pragovky a mít aspoň jedno auto, co bude kroužit na okruhu? Ať každý vidí jak to jede a žere.
A nestojí za tou cyperskou firmou, ktorá sa rovným dielom spolupodieľa aj na tomto projekte práve Dick Kvetňanský? Možno že sa mýlim, ale mám taký pocit, že sa o nej písalo už pri výrobe K-1. Ale keďže u nás sa to v poslednej dobe len hemží všelijakými cyperskými investormi možno niečo pletiem a som trošku predpojatý >:D
To vies, ze zrovna u nas sa vyznat v tom, kto za kym stoji je trosiiiiiiicku problem >:D
Dick mal nieco s K-1, pokial viem tak sa podielal na jeho vyvoji. U nas aj jeden jazdil, ale teda poviem tak, ze vacsiu bakelitovu rarohu som v tj dobe na cestach fakt nestretaval >:-[]
Takze ja nad tym ortiel vynasat neidem, ale zazemie technicke chalani maju, financne asi tiez ( ked to dotiahli az do homologizacie pre cestnu premavku :yes: ), takze aj ked je vnutri motor s kosostvorcom, aj tak im prajem uspech. ;-):yes:
Bohuzial, tu si o "garaz" vedla >:D
Tito pani s Dickom nerobia, ale maju vraj priamo tovarnu podporu od Renault-Sportu...
Dick sa vraj chystal svoj motor implantovat do R8 a cakal, ze ako sa k tomu motoru postavi FIA, ze v akej kategorii by s tym mohli zavodit !!! coho som sa nevedel dockat...
Ale akosi je znovu "ticho po pěšine"... :-!
design je na mě trošku moc crazy, ale vzhledem k tomu,že doma jsme se dál než ke stavbě buginy co je ze sesbíraných dílů Favorit/Felicia + rám, tak dobrý. Tatra MTX je taky pecka. :yes: