Neuvěřitelné Seat nechal za sebou např. Opel, Renault, Citroen, KIA!
Držím palce aby se zachránil ale nemusel by růst zas tak moc aby si zachoval jedno velké plus a to je malý zájem zlodějů.
ja
chci
STATISTIKU VYROBENÝCH SPALOVACÍCH POPELNIC DLE PALIVA !! [odkaz]
Jen tak si dle procentuálního zastoupení BEZPRAŠNÝCH SPALOVACÍCH POPELNIC CNG/LPG [odkaz] můžu ohodnotit míru správnosti DINOMOBILKY das ŠKÓDA
70% jsou reexporty. V ČR je to tedy stále stejná bída. Vzrušuješ se vcelku zbytečně.
Mému švagrovi Seata ukradli takže tady je to taky špatné - koncernovou techniku zloději prostě umí a díly se snadno prodají.
no tak to je přeci jasný hej, když polovina těch koumáků byla na školeni přímo v automobilce >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D [odkaz]
No právě, že moc ne, protože se to neprodává v cizině a nárůst na našem malém trhu je proot umělý. Osobně seatu taky fandím, i když bych od něj čekal trochu odvázanější design, ale případá mi, že se v případě Leonu pogolfizoval....
Souhlas, důležité jsou celkové výsledky. A právě proto těžko dělat závěry na základě prodejů v ČR. Na druhou stranu, dá se tímto způsobem (titulky v médiích "Seat na čelních pozicích prodejů !!") získat povědomí a přilákat zákazníky, kteří dosud o Seatu neuvažovali.
Já jsem tu nikdy nikoho nekritizoval za rostoucí prodeje.
Vzpamatuj se, že si nepamatuješ a máš v hlavě zatemněno (což jsem konkrétně tobě naposledy psal), opravdu není má vina. :no:
PS: Udivuje mne, jak někdo může dát minus za to, že člověk někomu přeje prodejní úspěch. To už ta česká závist/nenávist pokročila tak daleko, že tu místní bezmozci exhibují s černými palci? Je to ubohé. 8-s
Já jsem nepalcoval nahoru ani dolů, ale tipnu si.
První věc, kterou nepíšeš úplně přesně - ty tady tvrdíš, že je jedno, kde jsou ta auta přihlášená, což už není jenom pochvala automobilky. To je názor na reexporty, se kterým může někdo celkem snadno nesouhlasit.
Druhá věc - třeba takový topper nebo GTI (tito dva se mi vybavili jako první, ale i jiní) většinou víceméně jenom chválili svoje oblíbené značky, a zpravidla tu za to měli míň plusů než mínusů. Tímto je nebo jejich preferované značky nechci srovnávat navzájem nebo s tebou, ale jenom upozornit, že tohle je tady již dlouhá léta standard.
Čili shrnuto a podtrženo - vůbec nic překvapivého ani nového.
>:D To je pravda. SEATy se vyvážejí hlavně do Německa, kde je Seat v prodeji na devátém místě. Na českém trhu je reálně někde kolem 15. místa, tedy nízko.
Radost z těch českých čísel nemá ani tak SEAT, jako spíš jeho importér Porsche holding ČR.
Kdybych byl majitelem nového Seatu, byl bych jenom rád, že se v ČR tolik neprodává. Nikdy bych nechtěl mít auto jako má "každej druhej", tedy nějakou masovku.
Na druhé straně se pak bude jednou blbě prodávat a na starší se hůře seženou díly. A pokud se Seatu jako značce nebude dařit, tak ho VW zavře, jak už dříve naznačoval.
To jsi napsal pěknej mýtus. Seaty si drží cenu, samozřejmě ne tak jako Škodovky(ty mají zase většinou vyšší pořizovací cenu), ale průměrné ceny novějších ojetin jsou vzhledem k příslušnosti k VAG vyšší. Zapomínáš, že se do ČR dováží převážně starší auta a z bazaru si koupíš staršího SEATa s 90%ní pravděpodobností spíš z Německa než z ČR, takže o díly bych se nebál. Kamarád má starší Cordobu a zatim vždy na vrakáči vše sehnal téměř za hubičku. Origo servisy mají většinu dílů přímo na skladě nebo v Mladé Boleslavi.
O tom, jestli ji VW zavře se dá jenom spekulovat. Jsou zde samozřejmě lidé, kteří by si to přáli (nejspíš i ty). Je v samotném zájmu božského VW, jakožto 100%ního vlastníka, aby se tak nestalo. Vývoj je zatím pozitivní - prodeje rostou a ztráta klesá.
Já Seatu nepřeji nic špatného, ostatně jako všem evropským značkám. Jen jsme od něj čekal více konkurence Alfě Romeo a to designem podle mě nenaplnil. Cupra bude jistě výborná, ale když jsme si ji prohlídl v Ženevě a posadil se do ní, tak zklamání. Z designu... vypadá jak obyčejné auto, kterým ale není.
Tvůj názor na design ti samozřejmě neberu. Každému se líbí něco jiného.
Jenom mi nedalo nereagovat na tvůj předchozí příspěvek zavánějící předsudky a "jedna paní povídala".
Mě osobně se design současného Leonu velmi líbí a ta Cupra vypadá na poměry mezi HH skvěle. O tom, že se líbí svědčí i letošní globální nárůst prodejů modelu Leon o 40% oproti minulému čtvrtletí. Ostré křivky se nemusí líbit každému, ale ke sportovně orientovanému autu mi skvěle sedí.
Alfu bych sem netahal, cenově i prodejními čísly je někdy jinde a jsem rád, že se ji SEAT nesnaží napodobovat a jde si svou cestou.
Tak tak...výborný tah. Smíchali povedený design s výběhou technikou, pro kterou už by nebylo využití. Vyrobí se to v levném Rumunsku a pak se to prodává.Extra kvalitu asi nikdo neočekává. A zabírá to.... velké a levné :-)
V tomhle Renalt předvedl geniální marketingový tah. Třeba u nás má už Dacia snad lepší zvuk, než mateřská automobilka a běžný kupec tohoto segmentu prostě ví, že když chce levnou novou káru s vyzkoušenou technikou (ideálně penzista na "dožití"), zajde pro Dačku.
Hodně záleží na účetních operacích. Ono... vyrobit starý motor není zase o tolik levnější, než vyrobit ten nový... který stejně musím vyvíjet, jinak bych za dalších 5 let neměl další "starý motor". Tady lze poukázat na odlišný přístup VW, který raděj nabídne aktuální techniku ve všech značkách. Tím riskuje pokrytí menší části trhu, zase ale vydělá víc peněz.
Docela by mě zajímalo, nakolik se třeba využívá původní výrobní zařízení z Renaultu, tj. jestli se převážejí vysloužilé výrobní linky do Rumunska atd.
Již poněkolikáté se musím podivit nad špatným výsledkem Kii v kontrastu s Hyundai. Evropskému oku příjemnější auta, sedmiletá záruka >:-[] ... nezkoumal jsem podrobně ceníky, ale snad mě nenapadá třída, kde bych dal přednost H před K... možná ix45... samozřejmě má Hyundai pár modelů navíc.
1) Kia je s tou svojí přeagresivní maskou příšera příšerná (i když tady je to subjektivní, každému se líbí něco jiného... ovšem zmiňuji třeba nový Chevrolet Spark - tomu tahle "koncepce" taky ublížila).
2) S tou zárukou to není tak růžové, jak se na první pohled zdá... nejde o záruku na celé auto, má to spoustu podmínek atd.
3) Kia má příšerný propad ceny při dalším prodeji (Hyundai taky, ovšem stále myslím méně)
4) Hyundai má spoustu akčních nabídek (případně u lokálních prodejců), více než Kia
5) Dle mých zkušeností je horší dostupnost na Kiu s alternativními (neoriginálními) díly.