Třeba výrazně lepší jízdní vlastnosti a výrazně kratší brzdná dráha SUV ve srovnání s relev. osobákem téhož výrobce, a to je klíčové.Proto mi namísto X3 bude docela v poho stačit nová trojka od BMW. Dodávku nepotřebuji, do terénu nejezdím.
Svatá pravda, např. Tiguan má naměřenou brzdnou dráhu ze 100 km 34,9m za studena a 33,8 m za tepla, ekvivalentní Golf má stejné hodnoty 36,1 a 36,6 a pašík 36,8 a 37,1. Takže platí přesně to, co píšeš, SUV má lepší brzdy než sedany nebo HB stejného výrobce. Samozřejmě jsou výrobci, kteří brzdy neumí bez ohledu na kategorii, třeba nový Evoque má brzdy katastrofální, ze stejného testu cituji brzdné dráhy o parník horší 39,7m a 40,8m. Vše měřeno na nových autech, na pneu dodávaných výrobcem podle jedné metodiky AutoZeitungu. >:D
bmw mam rad ,ale musim suhlasiť X6ku som niky nepochopil ,nepochopim kedže x5 ponuka to iste a navyše vyzera dobre...rovnako x4 nema podla mna zmysel,naopak bmw 4 bude zaujimave,potom už len čakať na mercedes
mercedes tuto třídu celou začal s CLSkem...potom ho nakopčila audina s A7 a VW s passatem CC, pak audi udělala menší derivát A5, teď BMW 4...a mercedes by možná mohl udělat sportcoupe na bázi céčka...
Trochu v tom plaveš.
První bylo samozřejmě CLS, pak byl passat CC rok 2008, pak byla Audi A5 sportback rok 2009 (A5 coupé 2007) a až pak byla Audi A7 2010.
Pád Dusteru není ničím neobvyklým. Je to přesně tak, jak jsem od začátku předpovídal. Ze začátku to za tu cenu bude působit naprosto neodolatelně a spoustu lidí tím dosáhne na auto ze segnemtu, na který před tím neměli. Pak dojde k nasycení trhu. Duster není auto, které by se kupovalo kvůli image (ikdyž asi pár majitelů si ho i proto koupilo) a prodeje začnou klesat. Podobný scénář jako měl Logan. Sice se jedná o jeden měsíc, ale myslím, že pozvolna to bude klesat.
možná máš recht...ale logan už má dnes trochu jinej problém=konstrukční stáří...přece jen není nejmladší...to však nebrání tomu, že na rozvojových trzích se stále prodává dobře... :-)
Ten pokles nebude ze dne na den, ale Dustera si hodně lidí koupilo kvůli ceně a hodně lidí to auto bude mít zase do té doby, než to doslouží. Nebude moc těch, co plánují obnovovat dustery po třech/čtyřech letech.
do auta jako dacia nemá cenu investovat...čistě spotřební zboží...koupit(logan např.) za 160 jezdit s tím 4 roky do práce a pak střelit za 50 na bazar a do salonu pro další...
logan bol konštrukčne na tom z nutnosti zle už pri predstaveni...sice dostal overene pozdvozkove komponenty,dobre motory...ale stale to pre kupujucich bolo malo obratili sa radšej na thaliu či si trochu priplatili u inych
tak zase co bys chtěl od auta segmentu C(nebo B??) za nějakých 150 tisíc...měl jsem možnost s loganem jet s 1.6 MPi...není to špatné auto...za ty peníze...fine interiér je jak z konce devadesátých let no...ale pro taxikáře v egyptě, východní evropě nebo indii to stačí...i po praze jich ve žlutém jezdí slušná řádka
No jestli jsou cekaci doby stale 6 mesicu, ani bych se poklesum prodeju u nas nedivil... Cekat na levne auto pul roku se kazdemu nechce. Ony ani 3 mesice u Yetiho nejsou zadna hitparada, ale to uz se da vydrzet.
kteří po uvedení každého korejského vozu tady zvraceli katastrofické scénáře o jejich prodejnosti. No, nyní mají Korejci v této kategorii v součtu stejný podíl, jako domácí Yeti ;-)
to si zase plno zvás plete pojmy a dojmy. Vím že v nadpise je napsáno SUV, ale spoustu aut v tabulce spadá do třídy Cross-over což není VŮBEC auto do terénu, ale je to v podstatě osobák s vyšší karosérií a tam kde ztrácí v jízdních vlastnostech, zase získává na prostoru(no až na srovnání s kombi :-) a pasivní bezpečnosti.
Nechápu proč se spousta z vás rozčiluje nad tím že si někdo koupí vyšší auto, je to asi jako kdybych do někoho rejpal že si vozí prd*l v dlouhém kombi, když stejně má 99% cest prázdný kufr.