Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v roce 2011: Nejprodávanější luxusní automobily

Ač sedmičkové BMW v prosinci mohutně dotahovalo, palmu vítězství v luxusní třídě na českém trhu za uplynulý rok obhájilo Audi A8.
Zpět na článek
26. 1. 2012 07:44
26. 1. 2012 08:05
26. 1. 2012 15:11
26. 1. 2012 09:47
26. 1. 2012 16:01
27. 1. 2012 08:06
27. 1. 2012 10:34
Avatar - jozephko
26. 1. 2012 07:31
Mercedes by mal byť viac konzervatívny
Avantgardnosť sa v tejto triede moc nenosí - čím luxusnejšie auto, tým má byť viac konzervatívne (viď Rolls-Royce). Posledným pekným S-kovým Mercesom je pre mňa W-140 Mamut spred 20 rokov.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - MAP2009
26. 1. 2012 16:00
Re: Mercedes by mal byť viac konzervatívny
Rolls je kapitola sama pro sebe. S vrcholnou produkcí audi, MB nebo BMW nemá nic společného.
Avatar - positivemind
26. 1. 2012 17:56
Re: Mercedes by mal byť viac konzervatívny
Právě naopak, s BMW má společnýho až dost :-) třeba baby Rolls je 7er
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2012 02:37
Re: Mercedes by mal byť viac konzervatívny
Ale kdybyste si to NEpřečelt, tak NEmáte šanci to poznat - i motor je HODNĚ jiný - o odpružení vozu, kabině apod NEmluvě ;-)
Avatar - Bubáq
26. 1. 2012 07:44
Lexus
Pád Lexusu je pozoruhodný. Leader hybridních technologií - a jen 8 prodaných vozů! Navíc kdysi tak elegatní vůz s naprosto špičkovou výbavou za rozumnou cenu své přednosti úplně prohospodařil. Traduje se, že japonskou kulturu Evropané mohou jen těžko chápat... Lexus (a Toyota také) jsou toho dokladem. Změny v designu v posledních letech vedou k poklesu prodejů, atraktivita je fuč. Honda už si omyly veřejně přiznala; jak dlouho to bude trvat lidem z Toyoty?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
26. 1. 2012 08:05
Re: Lexus
Možná že jsi Mexicano, ale nejsi pako. Problém je v tom, že Toyota vnímá Evropu jako celek a hlavně vnímá západní Evropu - a ty výsledky tam tak zlé nejsou, respektive sešup je téměř neznatelný.
3 roky jim trvalo, než jim došlo, že hybrid diesely nepobije, alespoň ne v Evropě. Takže se teď spojují s BMW aby se zapomoci berličky "máme diesely od BMW" vrátili do povědomí kupujících.
Teď bude trvat nejspíše další 3 roky, než pochopí, že bez 6válcových dieselů se také neobejdou. Ne, pokud všichni konkurenti mají 6válec diesel. A někteří mají dokonce diesel-hybrid (Mercedes).
Ty řečičky o tom, jak vlastně Evropa není důležitým trhem, spláchly vlny cunami v Japonsku a krize odbytu v USA (před 2 lety) - tehdy se ukázalo, že Evropa se svými 16 miliony prodaných vozidel je stále velmi důležitá a odbyt v USA případně Číně (kde se rozlezl VW a GM) to nezachrání.
Takže Toyota se bude muset Evropě přizpůsobit, ale není v takové krizi, aby to DOKÁZALA RYCHLE. Je těžce zkostnatělá, a japonské konzervativní principy, dávající v minulosti konkurenční výhodu, se přežily, a stávají se zátěží.
26. 1. 2012 15:11
Re: Lexus
KOnzervatismus jak v čem, například odraz na spolehlivosti těch aut je stále hodně výrazný. Dieselhybrid osobně nechápu, když hybrid tak tichý kultivovaný a nesmrdící tedy benzínový. Alespoň za mě...
K přispěvku před tebou... Že s LSkem to jde skopce se může divit málokdo, to auto už má zkrátka svý roky což ruku v ruce s daným segmentem a tím, že Lexus v Evropě není příliš populární vše celkem vysvětluje. U nás už vůbec není o čem mluvit, dvě dealerství z toho to Brněnské napováženou... Pár prodaných kusů za rok a o propagaci nemůže být řeč... Otázkou je jak se chytí nové GS, to auto vykročilo správným směrem, i když zvenku to stále není evropan, nevypadá špatně a interiér má rozhodně co nabídnout. Diesel ten je v Evropě pochopitelně kamenem úrazu, ale i kdyby ho Lexus měl a auta dělal na výbornou bude se v Evropě prosazovat jen velmi obtížně a hodně pozvolna. Což je škoda.... Mám ta auta rád a řada z nich se mi velmi líbí i designově. RAV4 je sice vobyč SUVíčko ale vždy se za ním otočím... ;-) Auris, Yaris, CT200h nové GS, GT86... Tyhle auta potkávám rád... Nový Hilux jde mimo mě a a vidím to jako krok zpátky...
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2012 07:48
nasledujuca generacia triedy S
uz bude uplne jasnym lidrom, tato generacia bola vyvijana po boku maybacha ktory mal hrat prve husle a byt ultra moderny a uplny top model, nasledujuca generacia S-ka vsak uz bude vrcholom kedze maybach konci a tak predpokladam ze mercedes vlozi do novej triedy S viac umenia a este viac luxusu, vieme ze sa ocakava aj velke kupe od novej triedy S ktore by malo nahradit kupe CL a malo by mat oznacenie S kupe cim sa zjednotia oznacenia pre modely kupe v jedlotlivych triedach a vieme aj to ze mercedes planuje ultraluxusny kabriolet vychadzajuci z novej S triedy. Maybach teda skonci ale pridu 3 nove luxusne verzie S triedy a to bude na nudne audi s prapodivnym BMW prisilne kafeeeeeee :yes:

stejne je medak najlepsi a pravidlo najpredavanejsi nemusi byt najlepsi v tejto tabulke plati dokonale ;-) , ak vsak zratame znacku ako taku a priratame CL k Sku tak je medak uz aj najpredavanejsi ale takto sa to nerobi, kazdy model sa rata zvlast a Sko bolo je a aj bude vzdy nemecky kral luxusu a pojem mercedes je viac ako bmw a audi dokopy to je v luxusnej triede kazdemu jasne :yes:
Rozbalit vlákno
3
26. 1. 2012 08:01
Re: nasledujuca generacia triedy S
Tato generace nebyla vyvíjena po boku Maybachu, ale až po něm.
26. 1. 2012 08:40
Re: nasledujuca generacia triedy S
Samozřejmě S je dobrá volba pro lepší lidi, tam jsem já ještě nedorostl ;-) ... Tuhle třídu nějak moc nechápu .... i éčko nebo pětka BMW je dost velká a pohodlí/izolovanost od vnějšího prostředí je myslím více než dostatečné (před týdnem jsem řídil 525d). Už se to tu mnohokrát diskutovalo, že tady jde asi o cestování vzadu a ne o řízení auta, takže žádný div, že se toho v ČR moc neprodává ...
26. 1. 2012 13:58
Re: nasledujuca generacia triedy S
V krátké verzi je to dobrá volba i pro rodinu s většími potomky. Jinak ta logika je taková, jak naznačuješ. Vyšší střední existuje od toho, aby nabídla techniku luxusní se zaměřením na řidiče. Luxusní přidává hlavně vzadu.
Avatar - Mireon
26. 1. 2012 09:47
Rapid?
Kde je Rapid? Je v této kategorii ne? Jednoho už jsem potkal. Jsem rád že nafta nemá úspěch v Panameře oproti Cayennu kde vidím skoro všechny auta s nápisem diesel na blatníku.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - MAP2009
26. 1. 2012 16:01
Re: Rapid?
Proč seš rád? Co to je za kravinu :no:
Avatar - Mireon
27. 1. 2012 08:06
Re: Rapid?
Protože do Porsche patří benzín. Nebo si to snad nemyslíš?
Avatar - Barrichello
27. 1. 2012 10:34
Re: Rapid?
Benzín patří do všeho, nafta akorát do kamen, traktorů a nákladáků >:D
26. 1. 2012 10:19
nemecka katastrofa
vcera jsem videl na porici RR Ghost a za nim stalo MB S,dlouho jsem se tak nezasmal,to S je naprosta hruza,bez designu,bez napadu,mrnavy jak prase,to byl rozdil jako kdybych postavil HUMMER a vedle Trabanta >:D,nechapu jak si je jeste nekdo muze kupovat,vzdyt to vypada,jako kdyz jsou vedle sebe v satelitu 20 popelnic a vyznat se ktera je moje s zabrat >:D
Rozbalit vlákno
18
26. 1. 2012 10:28
Re: nemecka katastrofa
A cena je taky stejna? Nebo jsi prave objevil Ameriku?
26. 1. 2012 10:48
Re: nemecka katastrofa
urazet umi kazdej,nejde o cenu,tak treba maybach a Phantom ,nooo ???? to samy,takze bud zticha
26. 1. 2012 11:59
Re: nemecka katastrofa
O cenu jde vzdy az na prvním miste. Nebo myslis, ze kupsi RR plati mnohem vic a stacil by jim vlasnte MB??? Priste muzes srovnavat M3 a I30, tam taky vlastne o nic nejde.
A kdo te urazi? To neni potreba, ty ses odrovnal sam ti prispevkem.
26. 1. 2012 16:49
Re: nemecka katastrofa
chytrej jak radio,porovnaval jsem dve auta co staly za sebou,a jestli se budeme bavit o tom,ze S v AMG stoji 6 mil,tak to je teda rozdil v cene jako krava,kdyz Ghost je za 7 mil. >:D a pak zacni porovnavat auta,ne ze si vezmes S v 2litrovy nafte >:D
Avatar - rohYpnol
26. 1. 2012 12:07
Re: nemecka katastrofa
Ajaj, to zas budou příspěvky na úrovni :no:
Postavit vedle Ghostu nebo Hummera COKOLIV, tak to bude malé. Jenže každý nutně nepotřebuje jezdit v oplácaném monstru. Nehledě na zcela rozdílnou cenu a zákazníka Ghostu a S-class/7er/A8...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
26. 1. 2012 12:37
Re: nemecka katastrofa
Že na takového tlučhubu, chlapi, vůbec reagujete...
Avatar - rohYpnol
26. 1. 2012 12:51
Re: nemecka katastrofa
Asi máš pravdu...
26. 1. 2012 16:51
Re: nemecka katastrofa
pan nejchytrejsi a neznalesi v oboru automobilismu >:D a koukam ze jsem urazil tve nemecke rezate a milovane hlavy >:D to se omlouvam a tobe taky >:D
26. 1. 2012 16:56
Re: nemecka katastrofa
dalsi velkej fanousek nemeckych aut,kterych jezdi u nas tolik ze clovek nevi ktery je vlatsne jeho,velka originalita na silnici dela svoje,to mas pravdu >:D a ta image,kdyz jedu a jsem ve meste podstate jedinej co to auto ma a nebo vidim stejny jednou za 3 mesice,pak se zamyslim a reknu si,ano, chci splyvat s davem >:D >:D
Avatar - white label
26. 1. 2012 17:12
Re: nemecka katastrofa
Jaké buď zticha, tady nejsi doma, burane...
Avatar - Johny.Rico
26. 1. 2012 13:04
Re: nemecka katastrofa
Kdybys měl S, nic z toho bys tu zde nevyblil :-)
26. 1. 2012 16:43
Re: nemecka katastrofa
to ne,jenom ho tata mel 2 roky ;-) S 550,2007 a muzu ti rict,ze rikal ze to neni zadnej zazrak,kazdej ma jine naroky a pozadavky
Avatar - Johny.Rico
26. 1. 2012 19:01
Re: nemecka katastrofa
Aha, tak to se omlouvám ;-)
Tady každý píše jak kdyby tu vlastnil všechno. V tom případě jsem tedy křivdil.
Avatar - white label
26. 1. 2012 17:10
Re: nemecka katastrofa
K tomu abys nám dokázal, že o autech víš kulové snad nebylo tolik zbytečných slov vůbec zapotřebí. To každý normální člověk pozná už po tvé první větě...
26. 1. 2012 18:06
Re: nemecka katastrofa
to samy muzu rict o tobe,ale rikat to nebudu,vzdycky muze byt nekdo lepsi nez ja a mozna mas pravdu ze nejsem normalni,ptz auta o kterych pisete ze byste jednou radi meli,tak ja si je uz muzu kupovat,ale jestli si je uz kupovat muzes taky,tak ti to jenom preju a jsem rad ze se nase skupina bohatych lidi zvetsuje..
Avatar - white label
26. 1. 2012 18:33
Re: nemecka katastrofa
Mít něco a vědět něco, jsou dvě různé věci, ale těžko se to vysvětluje někomu kdo neví a přitom tvrdí, že něco má...
Avatar - rohYpnol
26. 1. 2012 21:02
Re: nemecka katastrofa
myslím, že jeho motto mluví za vše :no: ;-\
Avatar - Barrichello
26. 1. 2012 13:03
Panamera a Sklády asi omrzely
na třídu luxusních aut a na počty prodaných ks u nás docela solidní pokles....
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Johny.Rico
26. 1. 2012 13:05
Re: Panamera a Sklády asi omrzely
Co je zajímavé je opravdu ta S Class. Tak staré auto a pořád se drží. Jak přijde nová, nikdo ji nesmete z trůnu.
Avatar - Ham.
26. 1. 2012 15:01
Re: Panamera a Sklády asi omrzely
Pozice A8 dlouhodobě u nás není z nejslabších takže s tím smetáním bych ještě počkal...
26. 1. 2012 15:18
Re: Panamera a Sklády asi omrzely
Jo tak na to si počkám >:D Koukni na čísla to auto i když doslova dožívá drží krok s novou A8... Nové S-ko poletí na vrchol - pokud ho budou stačit vyrábět >:D
Avatar - Ham.
26. 1. 2012 17:15
Re: Panamera a Sklády asi omrzely
To ovšem platí i o zbytku D3, že drží krok i když má starý model. A Sko má být představeno až v druhé polovině roku, takže reálnými prodeji u nás letos nezamíchá.
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2012 02:41
Re: Panamera a Sklády asi omrzely
Takže i v této (jako ve VŠECH ostatních?) zůstane KONCERNoooový vůz NEJprodávanějším modelem v česku - šťasten? Nebo je to "stále málo" ;-)
Avatar - Ham.
27. 1. 2012 09:44
Re: Panamera a Sklády asi omrzely
Ne, jsem z toho zoufalý, protože ve vyšší střední je pořadí 5er, a6, mb-e. Ale utěšuje mě, že ČR se v ničem neliší třeba od AT, tam je situace na chlup stejná, (malá polo, nižší střední golf, střední passat, SUV tigi, vyšší st. 5er, a6, mb-e...., čili jak přes kopírák) a protože v AT je předpověď na letošek a6, 5er, mb-e tak je dané jak to bude i v ČR, pak už zbývá poslední úkol pro koncern v našem regionu, a sice přesvědčit tebe abys vyhodila starý křáp a přesedla do něčeho fajnového třeba do pašíka. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2012 10:46
Re: Panamera a Sklády asi omrzely
Takže JE to "stále málo" ;-)
Myslela jsem si to :-)
PS: A máte v portvwoliu něco tak pohodlného, tichého (dobře odhlučněného), s takovými (pohodlnými masážními) sedadly, výbornými NEvadnoucími (340ti mm) brzdami a s motorem s VELMi dobrou pružností a celkem slušnou spotřebou? ;-)
Avatar - Ham.
27. 1. 2012 12:16
Re: Panamera a Sklády asi omrzely
Nevadnouce nebrzdící, 39,5 m to nemají ani pidiauta s kotoučky velikosti CD, cpát ti nějaké jedovky 345mm o výšce činné plochy 49,9 mm a šíři 30mmm v supu by asi bylo zbytečné. Je dobré, že nejsi moc náročná, vidím to na VW Up.
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2012 12:41
Re: Panamera a Sklády asi omrzely
Kotouče velikosti CD má možná SUPerb (většinou je v brzdách nejslabší.. ;-) ), MÉ kotouče mají 340 mm (a myslela jsem že se dávají i do verze 2.2 HDi, ale asi holt NEee
Co s vw UP?? Aneb v portvwoliu jste NIC co může nabídnou podobné pocity NEnašel, že? Já VÍM - podobné odpružení může nabídnout snad až A8. Podobnou elasticitu a zátah až nové bi-Tdi, sedadla, NEjsem si jistá jestli ta v A6 stačí (ta v A4 tedy FAKT NE - fakt Fakt FakT fAKt FAKT ne :-) ) - no snad možná ta A6 Bi-Tdi ;-)
27. 1. 2012 12:59
Re: Panamera a Sklády asi omrzely
Která sedadla jsi zkoušela? (Nabízí snad troje.) U mne A4 vypadne, protože nemá odvětrávání. A podvozek A6 je opravdu povedený. Mě sedí.
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2012 14:00
Re: Panamera a Sklády asi omrzely
Přiznám že to NEmám "nastudované" (prostě "ta co tam byla" :*) - šlo o motor 2.0 Tdi 105 kW) a ta (slušně řečeno) NEbyla nic moc..
PS: Ale s tím že variantou C5 V6 by případně bylo A6 Bi-Tdi - to se asi shodneme ;-)
27. 1. 2012 18:57
Re: Panamera a Sklády asi omrzely
Tak to byla nejspíš ta základní, tedy žádná výhra. Můžeš se podívat do konfigurátoru/ katalogu, možná je poznáš.
26. 1. 2012 16:55
Německé ovce zvětšujou stádo Hitler by měl radost jak fungu
Opravdu mě zaráží jak jsou ti namyšlení lidé ale hloupí, a nevkusný!!!!!!!! Vždyť Porsche je katastrofální desingový úlet, protě paskvil, svědčí to o tom že němci opravdu nic neumí vyrobit,přidat 911 jetě další dveře je prostě idiotismus, vše je zastaralé a desing vozů je hnusný, nic nového pod sluncem, je zajímavé že ostatní firmy, stále dělají jiné a jiné tvary, a jdeto,
Rozbalit vlákno
7
26. 1. 2012 17:05
Re: Německé ovce zvětšujou stádo Hitler by měl radost jak f
presne,jedinej kterej me tady chape,nic jinyho tady neprezentuju
Avatar - Johny.Rico
26. 1. 2012 19:03
Re: Německé ovce zvětšujou stádo Hitler by měl radost jak f
Ok tak co bys teda navrhoval jako alternativy?
26. 1. 2012 20:33
Re: Německé ovce zvětšujou stádo Hitler by měl radost jak f
no co asi voe, jako kazdej americkej redneck rizek, prebouchanej chevrolet, se znackou cadillac na kapote, neee... >:D
26. 1. 2012 22:48
Re: Německé ovce zvětšujou stádo Hitler by měl radost jak f
Volvo, Jaguar, Maserati- nejkrásnější vůz v této kategoriji
27. 1. 2012 02:27
Re: Německé ovce zvětšujou stádo Hitler by měl radost jak f
Volvo v teto tride nema zadny model. Jaguar s XJ sice muze zamichat kartama, ale mam pocit, ze zastupce v tride o stupinek niz, teda XF je jim vic povedl, detaily XJ jsou sice perfektni, ale jako celek to uz neni tak uplne ono.
Maserati je zas na thu uz dost dlouho a je to znat, i kdyz porad je to unikatni a krasne auto, ale i oproti S-Klasse zastarale, a co se interieru tyce, i o cislo mensi. Navic, ne kazdy potrebuje k premiovemu vrcholu mit pod kapotou i x stovek benzinovych koni, a Quattroporte stredne usporny diesel nenabidne. ( A doufam, ze i kdyby v budoucnu planoval podobne motory do svych sedanu, tak se objevi jen o tridu niz. )
Avatar - Barrichello
27. 1. 2012 10:33
Re: Německé ovce zvětšujou stádo Hitler by měl radost jak f
Jaguar, Bentley, RR, Cadillac, Lexus
27. 1. 2012 13:06
Re: Německé ovce zvětšujou stádo Hitler by měl radost jak f
Jako mozneho konkurenta jis uvedl Jag a Lex, zbytek je jina trida, a Caddy neni pro ne konkurence ani v USA...