Zajímavé čísla jako vždy. Bída u pažoutů, kde jsou ty časy dvěstěšestek, kdy brali každoročně podium. Zajímavé jsou masivní nárůsty u Land Roveru nebo Nissanu. Gratulace míří k VW za titul nejlepšího importéra :yes:
Škoda určitě částečné zklamání, Citigo se chytlo, ale Rapid výbuch, jinak to napsat nejde. Mýlil jsem se i já, když jsem si myslel, že s těmi cenami to půjde. Nepůjde.
Největší potlesk patří 10. BMW jakožto nejúspěšněšjí prémii v ČR, inu když je v modelové řadě něco tak dokonalého jako je F10/F11, tak ani není divu ;-)
Renault má většinu modelů už za zenitem... Laguna, Megane i Clio (myšleno to minulé) už mají pár let odkrouceno. Totéž platí pro Seat, dá se čekat oživení s novým Leonem a (možná) Toledem.
cesky trh mam rad a som rad ze sa tam zacina korejcom tiez darit :yes:
dufajme ze tento rok bude este lepsi :yes:
dost ma prekvapuje situacia znacky mitsubishi... ta klesa skutocne o tretinu v celej europe takmer na kazdom trhu..... bohuzial mam obavy ze novy outlander tie straty nema sancu dohnat... znacke chyba viac modelov.. skoda lebo lancer mam rad ale mitsuboshi skutocne len na nom a na modely ASX nemoze v europe uspiet... outlander dufajme co to zachrani ale asi to nebude ono.... chce to nove modely ;-\
Kia dosáhla svého vrcholu novým ceedem a víc už neporoste, spíše bude stagnovat a pomalu klesat až do doby kdy bude zase nějaký nový model. To samé platí pro hjondé, které už taky nemá kam růst a je nejspíše teď na svém vrcholu a dále bude pouze stagnovat nebo klesat.
ono novy ceed sa rozbiehal az pocas roka ( zaciatok maj )2012 a kombik az od jesene.... takze snad tento rok by mohli ist korejci este vyssie.... a pride v lete novy model carens a chysta sa aj turbomotor do ria a model pro ceed... ja si myslim ze aj ked uz to nebude velmi vyrazne narast by mohol byt...... december bol pre kiu slaby mesiac.... ale celkovy vysledok ( stagnacia ) nevnimam ako zy vysledok.... mnoho znaciek pokleslo a ako vravim... novy ceed bude az tento rok predavat naplno... kedze v r 2012 sa jeho predaj zacal az od maja..... takisto rio od zaciatku minuleho roka este nepredavalo tak dobre ako uz pocas roka... rio ma tiez rezervy.... kia by mohla rast... sice malo ale hadam pojde vyssie
hyundai prekvapujuco zaznamenal velky narast... podla mna prave hyundai sa viac zabrzdi do buducna.... uvidime
kazdopadne v sucte H/K ... jasny narast pre korejcov :yes:
No letos podle mého poroste koncern a to hlavně díky nové O3, golfu a leonu. Hodně nahoru půjde i mercedes díky novému áčku, na které je dost objednávek.
ano Acko je pre mercedes zaruka uspechu a ise pojde hore nakolko je to velmi dobre predajny segment a medaku rozsiruje portfolio suhlas... Acko medaku riadne zvysi predaje :yes:
O3 bude urcite uspesne auto ale ten nabeh tiez nepride hned.... podla mna tento rok O3 sa este len rozbehne... este co to potrva kym pride kombik aj stvorkolky aj RSka... ci bude koncern rast sa uvidi.... ono totiz nie som si isty ci tato nova octavia bude predavat viac aut mesacne ako tato doterajsia.... mozno ani nie kedze bude cenovo drahsia.... uvidime.... seat leon sa mi paci snad pomoze zachranit seat....
Suhlas so Simone...Kia musi prist s novym modelom, rozhodujuci bude facelift Sportage! Pro Ceed s turbom si kupi len fansmeker ;-) , tam cisla ocakavat nemozes. Blizko bude asi "nova" Venga, ale ta ma tak ci tak maly podiel spomedzi znacky Kia. Zaboduje Skoda s novou oktavkou a VW s novym Golfom. Hy pride asi tiez pomaly s novym ix45 a ak sa vydari, ma vyhrate!
V porovnání cena/"výkon" maj u mě víc šance korejský auta než koncern VW.... jinak ta reklama, všude v tv cpou das Auto a simply clever a pakaž jsou ty ostatní značky....
Vieš čo? Ja si myslím, že sa Mitsubishi nesnaží. Osobne by som ako šéf Mitsubishi zvolil jednu zo štyroch ciest pre zvýšenie predajov v EÚ:
1. Inšpiroval by som sa H/K - ponúkal by som lautá ako vyrobené v EÚ s čo najlepším pomerom cena/výkon a so športovým európskym dizajnom.
2. Postavil by som značku na modeli Lancer EVO - ako športovú značku, niečo ako Dodge akurát bližšie k ľuďom.
3. Inšpiroval by som sa Mazdou, autá by som navrhoval od nuly a snažil by som sa aby boli na vrchole svojich tried.
4. Mitsubishi kedysi vyrábalo hlavne tereňáky (Ostatne, aj teraz ich ešte robí), a tak by som sa snažil urobiť z Mitsubishi niečo ako Jeep či Land Rover, akurát s večším modelovým portfóliom a hlavne štýlovými SUV, ale aj civilnímy modelmi ako Colt či Lancer.
Každopádne si myslím, že Mitsu musí zmodernizovať Lancer (popravde, už je zúfalo treba novú generáciu), urobiť aj kombík, vylepšiť ASX tak, aby bolo lepším autom (čiže nielen iný predok a volant) a urobiť namiesto Miragu športvoý Peugeot 208, čiže malé auto s agresívnym dizajnom a športovými podvozkami a motormi (samozrejme nemyslím to tak, že by to bol hot hatch, ale proste by to auto aj s 1.2kou bolo hravé a vodič by si jazdu užíval). Mitsubishi hlavne potrebuje smer. Teraz je jeden model iný ako druhý a tak sa klesajúcim predajom nečudujem - ak by som dnes kúpil Mitsubishi, tak by to bolo snáď len ASX či Outlander. A takisto európsky dizajn ako má KIA. Outlander a Mirage totiž nevyzerajú veľmi európsky. :-!
misak potrebuje jasny smer, jasne modely..... potrebuje nove ASXko uz coskoro a aj novy lancer.... malu triedu by mal nahradit niecim sikovnym a colt by mal byt maly sportovy hatch ale miesto toho misak spravi smiesne vyzerajuci ultralahky maly lacny mirage vyrabany kdesi v thajsku ci kde 8-s , dalsia vec outlander... ano nevyzera velmi europsky skor americky co uz 8-s dalsia strela mimo terca..... pajero je uz stare.... tam tiez 0 bodov .... fakt neviem kam micubisi speje.... jend oje ale iste ak to takto pojde este rok dva tak znacka nedopadne dobre.....
che to viac modelov , ono spravit nieco raz za 5 rokov a potom zase tri roky nic nove na autosalone v stanku misaka to je dnes malo....
Renault to nějak doklepe a je dobře jištěn aliancí s Nissanem a taky státem. Taky má díky Ladě otevřené dveře do Ruska a dalších chudých zemí, ale co PSA? To zažije krušných deset let.
A kromě toho má Renault ještě Dacii a tím pádem náskok ve výrobě levných, ale stále se lepšících povozů. Což se z dnešního hlediska jeví jako víc než prozíravá investice. ;-)
Lidi jsou sice součástí přírody, ale od zvířat je kromě jiného odlišuje i to, že ne vždy vítězí silnější/dravější a že jsou schopni milosrdenství. ;-) Já osobně doufám, že se co nejvíc zmiňovaných "usínačů na vavřínech" vzpamatuje a nebudu si muset v budoucnosti v mainstreamu vybírat jen mezi VW a Koreou.
To víš, přichází čas postavit se na tu spráVWnou stranu. Nesmíš POLOvičatě stát někde uprostřed. Zastánci Evropy hlásí nástUP! To JETTA jediná možnost a na korejskou produkci se pak můžeš vyCADĎYt. >:D >:-[]
Milá redakcia,
veľmi rád by som ocenil (ak máte na to odvahu), ak by ste sa pustili do spravodlivého boja. Veľa importérov a predajcov totiž pri štatistikách predaja prevádzkujú šport menom "reexport automobilov" a prihlasovanie áut na predajni na klasické EČV. Je to problémom či už Česka ako aj Slovenska. A aby bolo pravde dané zadosťučinenie, robí to viacero značiek a odhadovo sa dá napísať, že takouto formou sa prilepšilo cca do 1/5 všetkých predajov.
Prosím, na trhu sa deje už oky niečo nekalé a média, ktoré sa boja o možný útlm zo zisku, sa tvária akoby sa nič nedialo.