Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v roce 2012: Pořadí značek

I v roce 2012 ovládala domácí trh mladoboleslavská Škoda. Jaké je pořadí na dalších příčkách statistik registrací nových aut?
Zpět na článek
7. 1. 2013 13:57
7. 1. 2013 15:52
7. 1. 2013 18:25
8. 1. 2013 07:53
8. 1. 2013 09:11
8. 1. 2013 10:31
7. 1. 2013 13:57
prosinec
je jedenáctý měsíc, jo? :-) Jinak dobrý ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 14:07
prodeje
Zajímavé čísla jako vždy. Bída u pažoutů, kde jsou ty časy dvěstěšestek, kdy brali každoročně podium. Zajímavé jsou masivní nárůsty u Land Roveru nebo Nissanu. Gratulace míří k VW za titul nejlepšího importéra :yes:
Škoda určitě částečné zklamání, Citigo se chytlo, ale Rapid výbuch, jinak to napsat nejde. Mýlil jsem se i já, když jsem si myslel, že s těmi cenami to půjde. Nepůjde.
Největší potlesk patří 10. BMW jakožto nejúspěšněšjí prémii v ČR, inu když je v modelové řadě něco tak dokonalého jako je F10/F11, tak ani není divu ;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
7. 1. 2013 14:33
Re: prodeje
bmw pred oplom :yes: tak to je skutocne dovod ku gratulacii :yes:

baworakom sa v cechach dari vyborne....

pri pohlade na tabulku ale par znaciek musi mat hlavu v smutku... opel, renault, seat, mitsubishi, suzuki - velmi velke poklesy ;-\
Avatar - Emel
7. 1. 2013 15:52
Re: prodeje
Renault má většinu modelů už za zenitem... Laguna, Megane i Clio (myšleno to minulé) už mají pár let odkrouceno. Totéž platí pro Seat, dá se čekat oživení s novým Leonem a (možná) Toledem.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 17:10
Re: prodeje
Na prodeje nového Leoše jsem hodně zvědav, je to neskutečně povedené auto :yes:
7. 1. 2013 18:25
Re: prodeje
Naozaj sa Citigo v CR chytilo? Je ho vidavat na cestach? v AT som ich doteraz stretol presne 0 :-! Up asi 30x.
Avatar - 3_diamanty
7. 1. 2013 14:29
gratulacia k narastu trhu
cesky trh mam rad a som rad ze sa tam zacina korejcom tiez darit :yes:

dufajme ze tento rok bude este lepsi :yes:

dost ma prekvapuje situacia znacky mitsubishi... ta klesa skutocne o tretinu v celej europe takmer na kazdom trhu..... bohuzial mam obavy ze novy outlander tie straty nema sancu dohnat... znacke chyba viac modelov.. skoda lebo lancer mam rad ale mitsuboshi skutocne len na nom a na modely ASX nemoze v europe uspiet... outlander dufajme co to zachrani ale asi to nebude ono.... chce to nove modely ;-\

opel aj seat su na tom tiez dost mizerne ;-\

premia rastie :yes:
Rozbalit vlákno
16
7. 1. 2013 14:35
Re: gratulacia k narastu trhu
Kia dosáhla svého vrcholu novým ceedem a víc už neporoste, spíše bude stagnovat a pomalu klesat až do doby kdy bude zase nějaký nový model. To samé platí pro hjondé, které už taky nemá kam růst a je nejspíše teď na svém vrcholu a dále bude pouze stagnovat nebo klesat.
Avatar - 3_diamanty
7. 1. 2013 14:40
Re: gratulacia k narastu trhu
ono novy ceed sa rozbiehal az pocas roka ( zaciatok maj )2012 a kombik az od jesene.... takze snad tento rok by mohli ist korejci este vyssie.... a pride v lete novy model carens a chysta sa aj turbomotor do ria a model pro ceed... ja si myslim ze aj ked uz to nebude velmi vyrazne narast by mohol byt...... december bol pre kiu slaby mesiac.... ale celkovy vysledok ( stagnacia ) nevnimam ako zy vysledok.... mnoho znaciek pokleslo a ako vravim... novy ceed bude az tento rok predavat naplno... kedze v r 2012 sa jeho predaj zacal az od maja..... takisto rio od zaciatku minuleho roka este nepredavalo tak dobre ako uz pocas roka... rio ma tiez rezervy.... kia by mohla rast... sice malo ale hadam pojde vyssie

hyundai prekvapujuco zaznamenal velky narast... podla mna prave hyundai sa viac zabrzdi do buducna.... uvidime

kazdopadne v sucte H/K ... jasny narast pre korejcov :yes:
7. 1. 2013 14:49
Re: gratulacia k narastu trhu
No letos podle mého poroste koncern a to hlavně díky nové O3, golfu a leonu. Hodně nahoru půjde i mercedes díky novému áčku, na které je dost objednávek.
Avatar - 3_diamanty
7. 1. 2013 15:16
Re: gratulacia k narastu trhu
ano Acko je pre mercedes zaruka uspechu a ise pojde hore nakolko je to velmi dobre predajny segment a medaku rozsiruje portfolio suhlas... Acko medaku riadne zvysi predaje :yes:

O3 bude urcite uspesne auto ale ten nabeh tiez nepride hned.... podla mna tento rok O3 sa este len rozbehne... este co to potrva kym pride kombik aj stvorkolky aj RSka... ci bude koncern rast sa uvidi.... ono totiz nie som si isty ci tato nova octavia bude predavat viac aut mesacne ako tato doterajsia.... mozno ani nie kedze bude cenovo drahsia.... uvidime.... seat leon sa mi paci snad pomoze zachranit seat....
7. 1. 2013 18:30
Re: gratulacia k narastu trhu
Suhlas so Simone...Kia musi prist s novym modelom, rozhodujuci bude facelift Sportage! Pro Ceed s turbom si kupi len fansmeker ;-) , tam cisla ocakavat nemozes. Blizko bude asi "nova" Venga, ale ta ma tak ci tak maly podiel spomedzi znacky Kia. Zaboduje Skoda s novou oktavkou a VW s novym Golfom. Hy pride asi tiez pomaly s novym ix45 a ak sa vydari, ma vyhrate!
7. 1. 2013 16:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 1. 2013 17:17
Re: gratulacia k narastu trhu
S masivní reklamou a agresivní cenovou politikou prodáš takřka všechno.
7. 1. 2013 18:05
Re: gratulacia k narastu trhu
Takze napr. Renaultu staci uz jen ta reklama, ze? 8-s
7. 1. 2013 18:08
Re: gratulacia k narastu trhu
V porovnání cena/"výkon" maj u mě víc šance korejský auta než koncern VW.... jinak ta reklama, všude v tv cpou das Auto a simply clever a pakaž jsou ty ostatní značky....
7. 1. 2013 18:18
Re: gratulacia k narastu trhu
Poradny fanda Simply Clever ty reklamy ani nevnima, jemu totiz staci zcela "objektivni" nazor na reklamy Hjooondééé 8-s
7. 1. 2013 18:29
Re: gratulacia k narastu trhu
Hold škodovkáři jsou jak zapřažený koně v bričce s klapkama na očích, pro ně je jen jejich "nadauto" škoda.... >:D
Avatar - PeterLuk
7. 1. 2013 14:59
Re: gratulacia k narastu trhu
Vieš čo? Ja si myslím, že sa Mitsubishi nesnaží. Osobne by som ako šéf Mitsubishi zvolil jednu zo štyroch ciest pre zvýšenie predajov v EÚ:
1. Inšpiroval by som sa H/K - ponúkal by som lautá ako vyrobené v EÚ s čo najlepším pomerom cena/výkon a so športovým európskym dizajnom.
2. Postavil by som značku na modeli Lancer EVO - ako športovú značku, niečo ako Dodge akurát bližšie k ľuďom.
3. Inšpiroval by som sa Mazdou, autá by som navrhoval od nuly a snažil by som sa aby boli na vrchole svojich tried.
4. Mitsubishi kedysi vyrábalo hlavne tereňáky (Ostatne, aj teraz ich ešte robí), a tak by som sa snažil urobiť z Mitsubishi niečo ako Jeep či Land Rover, akurát s večším modelovým portfóliom a hlavne štýlovými SUV, ale aj civilnímy modelmi ako Colt či Lancer.

Každopádne si myslím, že Mitsu musí zmodernizovať Lancer (popravde, už je zúfalo treba novú generáciu), urobiť aj kombík, vylepšiť ASX tak, aby bolo lepším autom (čiže nielen iný predok a volant) a urobiť namiesto Miragu športvoý Peugeot 208, čiže malé auto s agresívnym dizajnom a športovými podvozkami a motormi (samozrejme nemyslím to tak, že by to bol hot hatch, ale proste by to auto aj s 1.2kou bolo hravé a vodič by si jazdu užíval). Mitsubishi hlavne potrebuje smer. Teraz je jeden model iný ako druhý a tak sa klesajúcim predajom nečudujem - ak by som dnes kúpil Mitsubishi, tak by to bolo snáď len ASX či Outlander. A takisto európsky dizajn ako má KIA. Outlander a Mirage totiž nevyzerajú veľmi európsky. :-!
Avatar - 3_diamanty
7. 1. 2013 15:21
Re: gratulacia k narastu trhu
velmi dobre napisane suhlas :yes:

misak potrebuje jasny smer, jasne modely..... potrebuje nove ASXko uz coskoro a aj novy lancer.... malu triedu by mal nahradit niecim sikovnym a colt by mal byt maly sportovy hatch ale miesto toho misak spravi smiesne vyzerajuci ultralahky maly lacny mirage vyrabany kdesi v thajsku ci kde 8-s , dalsia vec outlander... ano nevyzera velmi europsky skor americky co uz 8-s dalsia strela mimo terca..... pajero je uz stare.... tam tiez 0 bodov .... fakt neviem kam micubisi speje.... jend oje ale iste ak to takto pojde este rok dva tak znacka nedopadne dobre.....

che to viac modelov , ono spravit nieco raz za 5 rokov a potom zase tri roky nic nove na autosalone v stanku misaka to je dnes malo....

:-(
7. 1. 2013 16:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 1. 2013 18:31
Re: gratulacia k narastu trhu
:yes: :yes:
Avatar - PeterLuk
7. 1. 2013 22:48
Re: gratulacia k narastu trhu
PS: tá prvá možnosť, to nemal byť pomer cena/ výkon ale cena/kvalita, pomýlil som sa.
Avatar - Ham.
7. 1. 2013 17:43
Stejné jako v Evropě
Renault, Ford, Peugeot a Opel tiše odcházejí z trhu a Korci je nahrazují.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 17:49
Re: Stejné jako v Evropě
Jak smutné...
Avatar - Ham.
7. 1. 2013 18:03
Re: Stejné jako v Evropě
Jj, škoda jich.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 18:09
Re: Stejné jako v Evropě
Renault to nějak doklepe a je dobře jištěn aliancí s Nissanem a taky státem. Taky má díky Ladě otevřené dveře do Ruska a dalších chudých zemí, ale co PSA? To zažije krušných deset let.
Avatar - woody-alien
7. 1. 2013 19:15
Re: Stejné jako v Evropě
A kromě toho má Renault ještě Dacii a tím pádem náskok ve výrobě levných, ale stále se lepšících povozů. Což se z dnešního hlediska jeví jako víc než prozíravá investice. ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 19:43
Re: Stejné jako v Evropě
Ano :yes: v Dacii je velký potenciál
7. 1. 2013 22:28
Re: Stejné jako v Evropě
Nestraš, vole! >:D
Avatar - woody-alien
7. 1. 2013 22:43
Re: Stejné jako v Evropě
Nj, ty to svejma nákupama všechno nezachráníš.... ;-)
7. 1. 2013 18:11
Re: Stejné jako v Evropě
Soucit si nezaslouzi. Hlavne si nikdy nemeli dovolit usinat na vavrinech sve "minule slavy"... pycha predchazi pad.

Je to jako v prirode - silnejsi/dravejsi vyhrava... ostatni cumi, nebo jsou mrtvi a jejich zbytky nekde hnijou... :-!
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 18:15
Re: Stejné jako v Evropě
Ano, že si za to můžou sami je samozřejmost, o tom nikdo nepochybuje.
Avatar - woody-alien
7. 1. 2013 19:19
Re: Stejné jako v Evropě
Poněkud příkrá slova na Krišnu... ;-)

Lidi jsou sice součástí přírody, ale od zvířat je kromě jiného odlišuje i to, že ne vždy vítězí silnější/dravější a že jsou schopni milosrdenství. ;-) Já osobně doufám, že se co nejvíc zmiňovaných "usínačů na vavřínech" vzpamatuje a nebudu si muset v budoucnosti v mainstreamu vybírat jen mezi VW a Koreou.
7. 1. 2013 19:55
Re: Stejné jako v Evropě
Nestraš. Vybírat jen mezi VW a Koreou, to jako si vybírat, jestli chceš utopit nebo upálit >:D

No, nakonec bych asi volil utopení (VW) >:-[]
Avatar - matii
7. 1. 2013 20:24
Re: Stejné jako v Evropě
Už dlouho beztrestně šťourat klackem do dvou sršních hnízd najednou nebudeš >:D >:D >:D .
Avatar - woody-alien
7. 1. 2013 22:51
Re: Stejné jako v Evropě
To víš, přichází čas postavit se na tu spráVWnou stranu. Nesmíš POLOvičatě stát někde uprostřed. Zastánci Evropy hlásí nástUP! To JETTA jediná možnost a na korejskou produkci se pak můžeš vyCADĎYt. >:D >:-[]
7. 1. 2013 22:54
Re: Stejné jako v Evropě
Naštěstí to zatím tak špatný není a můžeš zvolit zlatou střední cestu v podobě Fiesty >:-[]
Avatar - woody-alien
7. 1. 2013 23:19
Re: Stejné jako v Evropě
To sice (naštěstí) můžu, ale Fiesta s automatem je za 365 tisíc. To je trochu příliš za auto, který se mi nelíbí. ;-)
7. 1. 2013 22:55
Re: Stejné jako v Evropě
S ochranným oblekem a repelenty ještě nějakou dobu vydržím >:D
Avatar - woody-alien
7. 1. 2013 22:45
Re: Stejné jako v Evropě
No to já taky, ale smrt je to tak jako tak.... ;-) >:D
7. 1. 2013 22:52
Re: Stejné jako v Evropě
To sice ano, ale když už smrt, tak tu hezčí... >:D
Avatar - lordlord
8. 1. 2013 07:53
.
Kolik aut bylo na re-export? Loni přiznal vw a ford přes tisíc aut.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - nalimer
8. 1. 2013 09:10
re-export a manipulácie
Milá redakcia,
veľmi rád by som ocenil (ak máte na to odvahu), ak by ste sa pustili do spravodlivého boja. Veľa importérov a predajcov totiž pri štatistikách predaja prevádzkujú šport menom "reexport automobilov" a prihlasovanie áut na predajni na klasické EČV. Je to problémom či už Česka ako aj Slovenska. A aby bolo pravde dané zadosťučinenie, robí to viacero značiek a odhadovo sa dá napísať, že takouto formou sa prilepšilo cca do 1/5 všetkých predajov.
Prosím, na trhu sa deje už oky niečo nekalé a média, ktoré sa boja o možný útlm zo zisku, sa tvária akoby sa nič nedialo.
Rozbalit vlákno
0
8. 1. 2013 10:31
Oprava
"Když Hyundai rostl, musel někdo jiný ztrácet. Z velkých značek to byl konkrétně Ford, Renault, Peugeot a Citroën."

Buď si opravte tu větu a nebo tabulku, ať nejste za blbce.
Rozbalit vlákno
0