spravit ku kazdej triede serioznu prehladnu tabulku kde budeme mat aspon po 10 aut? iste nejeden citatel by bol vdacny keby videl ako je na fom focus alebo astra pripadne kuga alebo scenic ci asx-ko....
v nizsej stredniej triede je snad aspon 30 modelov aut... cize zobrazit len prvu 5ku aj z toho prve dve su skodovky ( rapid a octavia ) .... je pre citatela informacia hodnotou bliziaca sa k 0 ....
Seriozny web ( ktorym auto cz dozaista je ) by si zasluzil seriozne tabulky v ktorych clovek ziska prehlad o trhu .... a nie iba takyto "vycuc" v ktorom vyniknu maximalne tak skodovky .....
a o tomto pisali aj ini.... chce to aspon po 10 aut zobrazit ... kvoli lepsiemu prehladu situacie na trhu... mna by napriklad zaujimalo ako je na tom ASX .. a kde sa nachadza povedzme taky p508
auto cz je seriozny web.... dozaista by potesilo nejedneho z nas keby tabulky boli informacne "bohatsie" ..... prva 5ka je mozno v luxusnej triede postacujuca... ale v nizsej strednej triede mame 30 modelov aut.... rovnako aj v malej triede... chcelo by to sirsi zaber.... cize aspon prvych 10 aut ... tu nejde o kiu ( nechcem byt voci tebe sprosty lebo ta nepoznam ) ... ja narazam na nieco ine
Souhlas a jeste doplnim:
Netreba delat detajlni tabulky kazdej mesic, ale minimalne pri bilancovani predesleho roku by tech par radku navic v excelu snad redaktora nezabilo. A jeste by dostal od vedeni dva bludistaky, protoze by takovy clanek "musel" rozdelit na vic sekci. :-)
vies ja sa obavam ze ono je to nejako spoplatnene..... cize nemozu zverejnit "bohatsie" informacie za ktore si ini musia na inom webe platit ( aspon mam ten pocit ) .... bohuzial ... ale keby to aspon citatelom vysvetlili ako to je .... lebo prosba o rozsirenie tabuliek tu je uz roky..... ale odozva od chlapcov ziadna.....
Ak si klikneš na reportáže o predajoch od autora "Aleš Sleeper Dragoun", vždy v titulku bude názov jednej značky. Aj keď článok o predaji v zahraničí a táto značka či model značky treba na 5 mieste.
Darmo sa vyjadrovať o novinárskej etike tohto pána. Teda, ak vôbec hovoríme o novinárčine. Ja som ju vyštudoval a aj dlho pôsobil v médiach. Kde pôsobil pán Aleš, neviem.
...Allroad. 8-s
Takze potom sa na to treba pozriet tak, ze kolko tych oplastovanych Scoutov a spol. dopomohlo predajom Škodovky ! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
A neviem teda, ci ideme fakt porovnavat auto, ktore tu vo vasom redakcnom teste dostalo hodnotenie 5/5* s niecim z Mladej Boleslavi. :-!
Tak si ten oplastovany nezmysel upravte, lebo v porovnani s inymi oplastovanymi karenkami to vyznieva trapne.... :-!
Pointa je hlavně v tom, že zatímco označení oplastovaný Scout, Outback nebo XC70 nikomu nevadí, tak označení oplastovaný Allroad je pro někoho špatně a dožaduje se vznešenějšího označení >:D
Jako nevím, alespoň u nás Fiestu potkat je kumšt. Takže u Fiesty to buď vidím na nějkou módu pražských paniček, nebo reexporty. Ani bych se nedivil těm reexportům vzhledem k velké popularitě Fiesty na západ od středobanánové republiky...
Tady v Praze jich jezdí dost a dokonce osobně znam člověk, co jí loni kupoval novou...
Já spíš zas nevídám Rapid spaceback, viděl sem jich 6 a z toho 2 byly předáděčky prodejců.
Stejně tak nevidíám Golfa, tak 2-3 měsíčně a to sou všechno služebáky...
Spacebacky u nás nefrčí, Rapidy hodně naupují rodiny a tak jasná většina vezme raději liftback s větším kufrem. DLe slov prodejce u nás je podíl cca 1/4 ku 3/4, resp. na jeden Spaceback tři liftbacky.
ix 20 jasný lídr malých MPV, není se koneckonců čemu divit
ix 35 na bedně
i40 první po vesměs firemních Superbech a Passatech
i30 solidní bramborová
i20 navzdory obměně ihned za Fabií a (anomálií Fiesty)
i10 nastupuje ke stíhacímu závodu
Firemní nákupy nechme stranou, tam jasně frčí Octavie, Superby a Passaty, Golfy, Yetiny a docela i Rapidy.
Škoda určitě na poli rodinných vozů stále vládne, mezi rodinami je však u Škody v oblibě zcela jasně Rapid liftback, naprostý hit a morální nástupce Octavie první generace. Stejná koncepce, obdobná užitná hodnota jako mnohem dražší Octavia...
V absolutních číslech Hyundai nemá na Škodu šanci pomýšlet. Mezi nefiremními nákupy má však hooodně ostré tempo. i10 je citelně dospělejším vozem než Citigo, i20 opět ve srovnání s Fabií nabízí v mnohém více...
CO naplat, doba pokročila a zabrat je třeba s i30, FL je docela slabý šálek. A bohužel pro Hyundai se ukazuje, že koncepce Rapidu je přesně to, co chudobný český trh požaduje. Praktický vůz na úrovni nižší střední za cenu techniky malého vozu...
Za mě jasná trefa Rapid :yes::yes::yes: Vždy jsem věřil v potenciál této koncepce, jen jsem kritizoval cenu. Je vidět, že vůz si konečně správnou cenu našel. Škoda poskládala jasně výhodnou Fresh Ambition a vlastně stejně jako u Fabie III zcela přehodnotila politiku nabídek. Kdysi žebrácké výbavy vyměnila za bohatší balíky, za které přinutí zákazníka svojí výhodností utratit více, než sám původně chtěl...
Rapid za 300 s TSI s klimou, litými koly, koženým paketem a dnes nezbytným základem je prostě pro českého kupce přijatelná. Vzhledem ke zdražení u konkurence si myslím, že cena je OK.
Jasným černým koněm českého trhu je ale Renault, skvělé vozy za až nepochopitelně nízké ceny díky zabržděnosti Čechů...
Všechny definice rodiny co znám začínají tím, že to je skupina osob... a ne, ta skupina nemůže mít jednoho člena.
To je přesně to klišé... rodina = auto koupené soukromě... ale soukromé prodeje, to jsou často třeba důchodci, tatíkové od rodin naopak mají častěji možnost vzít to auto tak či tak na firmu.
ale vždyť ano, máš pravdu. Nazvi si to jak chceš, na tom přeci až tak nesejnde. Předpokládám že víš jak jsem to myslel. Prostě soukromé nákupy pro fyzické osoby nepodnikající, ať je to do rodin, pro singla, důchodce, geye, lesbu... Zkrátka ne na IČO ;-)