Novinky
...Allroad. 8-s
Takze potom sa na to treba pozriet tak, ze kolko tych oplastovanych Scoutov a spol. dopomohlo predajom Škodovky ! >😒] >😒] >😒] >😒]
A neviem teda, ci ideme fakt porovnavat auto, ktore tu vo vasom redakcnom teste dostalo hodnotenie 5/5* s niecim z Mladej Boleslavi. :-!
Tak si ten oplastovany nezmysel upravte, lebo v porovnani s inymi oplastovanymi karenkami to vyznieva trapne.... :-!
Takze potom sa na to treba pozriet tak, ze kolko tych oplastovanych Scoutov a spol. dopomohlo predajom Škodovky ! >😒] >😒] >😒] >😒]
A neviem teda, ci ideme fakt porovnavat auto, ktore tu vo vasom redakcnom teste dostalo hodnotenie 5/5* s niecim z Mladej Boleslavi. :-!
Tak si ten oplastovany nezmysel upravte, lebo v porovnani s inymi oplastovanymi karenkami to vyznieva trapne.... :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jak by sis to představoval? Allroad obohacený o pár kilo prémiových plastů? >😁
Pointa je v tom, že ty plasty jsou až to poslední, co Allroad dělá allroadem :-! :-!
Koncern, mám na mysli ten německý+další má cca +- 20 % ree😜orty....takže informace jsou zavádějící.
[odkaz]
[odkaz]
co se tady mohlo stát...?
Jako nevím, alespoň u nás Fiestu potkat je kumšt. Takže u Fiesty to buď vidím na nějkou módu pražských paniček, nebo ree😜orty. Ani bych se nedivil těm ree😜ortům vzhledem k velké popularitě Fiesty na západ od středobanánové republiky...
Jako nevím, alespoň u nás Fiestu potkat je kumšt. Takže u Fiesty to buď vidím na nějkou módu pražských paniček, nebo ree😜orty. Ani bych se nedivil těm ree😜ortům vzhledem k velké popularitě Fiesty na západ od středobanánové republiky...
Tady v Praze jich jezdí dost a dokonce osobně znam člověk, co jí loni kupoval novou...
Já spíš zas nevídám Rapid spaceback, viděl sem jich 6 a z toho 2 byly předáděčky prodejců.
Stejně tak nevidíám Golfa, tak 2-3 měsíčně a to sou všechno služebáky...
Já spíš zas nevídám Rapid spaceback, viděl sem jich 6 a z toho 2 byly předáděčky prodejců.
Stejně tak nevidíám Golfa, tak 2-3 měsíčně a to sou všechno služebáky...
Spacebacky u nás nefrčí, Rapidy hodně naupují rodiny a tak jasná většina vezme raději liftback s větším kufrem. DLe slov prodejce u nás je podíl cca 1/4 ku 3/4, resp. na jeden Spaceback tři liftbacky.
na absolutní TOP, bez debaty.
ix 20 jasný lídr malých MPV, není se koneckonců čemu divit
ix 35 na bedně
i40 první po vesměs firemních Superbech a Passatech
i30 solidní bramborová
i20 navzdory obměně ihned za Fabií a (anomálií Fiesty)
i10 nastupuje ke stíhacímu závodu
Firemní nákupy nechme stranou, tam jasně frčí Octavie, Superby a Passaty, Golfy, Yetiny a docela i Rapidy.
Škoda určitě na poli rodinných vozů stále vládne, mezi rodinami je však u Škody v oblibě zcela jasně Rapid liftback, naprostý hit a morální nástupce Octavie první generace. Stejná koncepce, obdobná užitná hodnota jako mnohem dražší Octavia...
V absolutních číslech Hyundai nemá na Škodu šanci pomýšlet. Mezi nefiremními nákupy má však hooodně ostré tempo. i10 je citelně dospělejším vozem než Citigo, i20 opět ve srovnání s Fabií nabízí v mnohém více...
CO naplat, doba pokročila a zabrat je třeba s i30, FL je docela slabý šálek. A bohužel pro Hyundai se ukazuje, že koncepce Rapidu je přesně to, co chudobný český trh požaduje. Praktický vůz na úrovni nižší střední za cenu techniky malého vozu...
Za mě jasná trefa Rapid :yes: :yes: :yes: Vždy jsem věřil v potenciál této koncepce, jen jsem kritizoval cenu. Je vidět, že vůz si konečně správnou cenu našel. Škoda poskládala jasně výhodnou Fresh Ambition a vlastně stejně jako u Fabie III zcela přehodnotila politiku nabídek. Kdysi žebrácké výbavy vyměnila za bohatší balíky, za které přinutí zákazníka svojí výhodností utratit více, než sám původně chtěl...
Rapid za 300 s TSI s klimou, litými koly, koženým paketem a dnes nezbytným základem je prostě pro českého kupce přijatelná. Vzhledem ke zdražení u konkurence si myslím, že cena je OK.
Jasným černým koněm českého trhu je ale Renault, skvělé vozy za až nepochopitelně nízké ceny díky zabržděnosti Čechů...
ix 20 jasný lídr malých MPV, není se koneckonců čemu divit
ix 35 na bedně
i40 první po vesměs firemních Superbech a Passatech
i30 solidní bramborová
i20 navzdory obměně ihned za Fabií a (anomálií Fiesty)
i10 nastupuje ke stíhacímu závodu
Firemní nákupy nechme stranou, tam jasně frčí Octavie, Superby a Passaty, Golfy, Yetiny a docela i Rapidy.
Škoda určitě na poli rodinných vozů stále vládne, mezi rodinami je však u Škody v oblibě zcela jasně Rapid liftback, naprostý hit a morální nástupce Octavie první generace. Stejná koncepce, obdobná užitná hodnota jako mnohem dražší Octavia...
V absolutních číslech Hyundai nemá na Škodu šanci pomýšlet. Mezi nefiremními nákupy má však hooodně ostré tempo. i10 je citelně dospělejším vozem než Citigo, i20 opět ve srovnání s Fabií nabízí v mnohém více...
CO naplat, doba pokročila a zabrat je třeba s i30, FL je docela slabý šálek. A bohužel pro Hyundai se ukazuje, že koncepce Rapidu je přesně to, co chudobný český trh požaduje. Praktický vůz na úrovni nižší střední za cenu techniky malého vozu...
Za mě jasná trefa Rapid :yes: :yes: :yes: Vždy jsem věřil v potenciál této koncepce, jen jsem kritizoval cenu. Je vidět, že vůz si konečně správnou cenu našel. Škoda poskládala jasně výhodnou Fresh Ambition a vlastně stejně jako u Fabie III zcela přehodnotila politiku nabídek. Kdysi žebrácké výbavy vyměnila za bohatší balíky, za které přinutí zákazníka svojí výhodností utratit více, než sám původně chtěl...
Rapid za 300 s TSI s klimou, litými koly, koženým paketem a dnes nezbytným základem je prostě pro českého kupce přijatelná. Vzhledem ke zdražení u konkurence si myslím, že cena je OK.
Jasným černým koněm českého trhu je ale Renault, skvělé vozy za až nepochopitelně nízké ceny díky zabržděnosti Čechů...
Na co útočí?
Před VW už je a na Škodu ztrácí ještě další dva Hyundaie...
Před VW už je a na Škodu ztrácí ještě další dva Hyundaie...
útočí na čísla Škody pro nefiremní klientelu. Zkrátka soukromé nákupy do rodin v ČR.
A co třeba soukromé nákupy vdovců a vdov, kdo vede tam? 😉
vdova/vdovec = neúplná rodina :-!
Všechny definice rodiny co znám začínají tím, že to je skupina osob... a ne, ta skupina nemůže mít jednoho člena.
To je přesně to klišé... rodina = auto koupené soukromě... ale soukromé prodeje, to jsou často třeba důchodci, tatíkové od rodin naopak mají častěji možnost vzít to auto tak či tak na firmu.
To je přesně to klišé... rodina = auto koupené soukromě... ale soukromé prodeje, to jsou často třeba důchodci, tatíkové od rodin naopak mají častěji možnost vzít to auto tak či tak na firmu.
jj ti nejlepší patří na bednu. Slušné pořadí tak nějak jsem to čekal. Lidi ví co mají kupovat. :-!
v nizsej stredniej triede je snad aspon 30 modelov aut... cize zobrazit len prvu 5ku aj z toho prve dve su skodovky ( rapid a octavia ) .... je pre citatela informacia hodnotou bliziaca sa k 0 ....
Seriozny web ( ktorym auto cz dozaista je ) by si zasluzil seriozne tabulky v ktorych clovek ziska prehlad o trhu .... a nie iba takyto "vycuc" v ktorom vyniknu maximalne tak skodovky .....
a o tomto pisali aj ini.... chce to aspon po 10 aut zobrazit ... kvoli lepsiemu prehladu situacie na trhu... mna by napriklad zaujimalo ako je na tom ASX .. a kde sa nachadza povedzme taky p508
auto cz je seriozny web.... dozaista by potesilo nejedneho z nas keby tabulky boli informacne "bohatsie" ..... prva 5ka je mozno v luxusnej triede postacujuca... ale v nizsej strednej triede mame 30 modelov aut.... rovnako aj v malej triede... chcelo by to sirsi zaber.... cize aspon prvych 10 aut ... tu nejde o kiu ( nechcem byt voci tebe sprosty lebo ta nepoznam ) ... ja narazam na nieco ine
PS: sportage je v prvej 5ke 😉
I ja bych aspon u malych aut a u nizsi stredni uvital treba deset.
suhlas teeeez :-!
akurat vieme ze skodovky su vzdy vpredu... no to je prekvapko ze jo
parada mas to u mna
soul 140 kuskov vau 😉 :yes:
Darmo sa vyjadrovať o novinárskej etike tohto pána. Teda, ak vôbec hovoríme o novinárčine. Ja som ju vyštudoval a aj dlho pôsobil v médiach. Kde pôsobil pán Aleš, neviem.