Re: KIA by se měla prodávat se skleněnou střechou...
Šmejdy to jistě nejsou. Vzhled, kvalita použitých materálů, zpracování i jízdní vlastnosti dnes již mohou soupeřit s jinými vozy. Mimoto má značka KIA hodně společného s Hyundai. Řekl bych, že mají budoucnost nejen u nás.
Re: KIA by se měla prodávat se skleněnou střechou...
Na to existuje jediná odpověď - zajezdi si pár hodin například KIA Shuma II a pak přesedni dejme tomu do Octavie. Velice rychle pochopíš, proč se Shuma prodává i s klimatizací za 380 tisíc.
Někdo si mne ruce jinej pláče nad vejdělkem ,ale neřikejte mi že ve škodovce neviděj že prodávaj předražený auta - to si každej radši koupí nějakou cizinu(i když náhradní díly a servis má levnější). Jo já jsem zvědavej s čim příjde škodovka jestli snížej a zase budou mít víc jak 50% trhu jo takovejtrhák jako byla felda to už nebude.
Podil Skodovky porad klesa...myslim si, ze je to veci nabizenych modelu (pouze 3), marketingu (je neopodstatnene draha) a inovaci (trochu delsi nez u jinych automobilek - vemte si jak dlouho koukame na Octavii a ted jeste prisla nafouknuta Octavie Superb). A nadale nekterymi spatnymi zpravami - problemy s motory VW, neochota servisu, jednani.
Proc ji vedeni VW nevtiskne vyraznou strategickou podobu? Seat je sportovni versus Alfa Romeo; Audi luxusne sportovni versus BMW, Mercedes; Volkswagen beru spise za takovou specialitku, nezda se mi, ze byli jeho vozy zamerene primo na nejakou jinou konkurenci: Golf, Beetle, Toureg, Phaeton. A Skoda? Tape.
Jde po krku koncernu! Superb x Passat, podoba (ne nejak vyrazna, ale kdyz vedle nich postavite jiny vuz podobne kategorie, rozdil je videt) je i mezi Octavii, A4 a Borou, Fabia WRC jezdi misto Cordoby WRC, vozy maji identicke motory (co udelat jeden a trochu ho modifikovat pro vsechny znacky zvlaste?).
Co kdyby Skode postavili primeho konkurenta? Treba to Volvo jak o nem Kulhanek jednou mluvil jako o "konkurenci", to si myslim ze by asi bylo nejvhodnejsi. Zmenili styling, prisli na trh s novymi modely a tridami...
Navrhoval bych proste velkou reorganizaci, protoze si myslim, ze prodeje Skody budou i nadale klesat. Jaky je Vas nazor??? H.
Mám na to podobný názor. Současné modely škody nejsou nijak výrazné a neohromují také nízkou cenou. Co se týče Superbu, tak ten je možná po stránce technické dobrý, nicméně většina veřejosti jej nerozezná od Octavie. VW by měl něco dělat. Minimálně rozšířit paletu modelů. Např. Fabia cabrio, nebo už představený koncept Tudor apod. Jinak mě osobně se Octavia stále líbí a nemyslím, že to byl až zas tak špatný marketingový tah prodloužit jí život. Každopádně už potřebuje nástupce, o tom není pochyb.
ale tady uz nejde o tridu - jesli je to 3 nebo 5, C nebo E, ... - jsou to proste BMW, Mercedes-Benz a Audi. Proste znacky, ktere uz jsou samy o sobe proste vyse
ja je rozeznam taky velmi dobre, dyt A4 je tak pekny auto!!! No ale esli nekdo nerozezna BMW 3 od 7, mozna tam bude problem... Ale mas pravdu, o tom to neni a vysvetlovat to nekomu, kdo to stejne nikdy nepochopi, asi nema cenu, ztrata casu.
Myslim ze rec o nejake kii byt nemuze pokut jde o skodovky kopirujou co se da.Cekam ze brzo pride superb combi,ale to je tak vsecgno .Nova octavia taky asi nebude omoc jina nez ta dosud .Udelat takovou zmenu jak Renault Megane na to je skodovka mic chaba.Ale kabrio u fabie nebo tudor u superba by nemuseli byt spatne ale prodej jim stejne nestoupne.Pokut jde o felicii sice byla levna, levne nahradni dili...ale po mich trech letech 3 opravy kazda aspon za 2 tisice a vzy chyba z necim od VW.At jse jdou ti nemci vycpat.Stejne nejlepsi je Renault.
Se vzpamatuj ty chytroline, Avantime se sice moc neprodava, ale ses nak mimo, dyt je na trhu tak rok a zadny zpravy o ukonceni vyroby jsem teda nikde necet. A i kdyz Renaulty opravdu nemusim, chapu lidi co se jim tahle auta libi, tech mimozemskejch Vel Satisu jsem uz par videl..
JOJOJO, je to pravda po 2 letech AVANTIME fakt konci, protoze vyrobce MATRA ma problemy, takze s AVANTIME Renault bohuzel skoncil:(((((( No co se da delat. Hlavne aby s nim neklekl i ESPACE, ale to by urcite Renautl nedovolil.
POkut jde o tu felinu normalni česky člověk nema nato aby si každy rok kupoval nove auto,a pokut nekdo krytizuje Renault ja nerikam ze je nejlepsi ale Thalia(podle lidovích novin) ma nejlepsi uzitnou hodnotu s porovnanim s cenou.A fabia dopadla jen prumerne.Rekl bych ze Megane a Laguna jsou dost dobre ale ty ostatni but moc drahe nebo jen tak normalni.Ale ty spravy o te Fabii 2 si vzal kde?Nejake kecy o kotelne u Kulhanka si nech pro jiny!
Zajímalo by mě v čem spatřuješ, že renault je nejlepší. My jsme měli jednoho megána a nejspíše jsme natrefili na špatný kus, který nás doposud přesvědčil, že renaulta nikoliv. Na cca 80.000 km jsme nikde jinde neměnili - rozpadlý katalizátor, stahování řidičova okénka, a hlavně nekvalitní lak. Teď si nevzpomenu v jakém časopisu měli srovnání Peugeotu 807 a Renaultu espace a světe div se při projetí myčkou jim do espace teklo. Renault je nejlepší!!!
Podle mého názoru jsou momentálně na trhu vozidla, která by měla bez problémů vydržet cca 100 000 km a 3-4 roky provozu, co bude potom je nevyzpytatelné u všech značek. Koupili jsme si 6 místné vito v 96 a po půl roce se nám objevili vibrace na volantu. Vito nám vzali u mercedesu do reklamační opravy, zapůjčili jiné vito a po 14 dnech vrátili opravené (výměnili: poloosy, řízení, ložiska, převodovku, odhadem za 200 000,-). Přitom plno lidí považuje Mercedes za jedno z nejlepších aut v kvalitě zpracování, ale i mistr tesař se někdy utne. Důležitý je následný přístup. U mercedesu auto vzali výměnou problém odstranili a my jezdíme bez problému dál dalších 300 000 km. Naopak u renaulta při reklamaci hledali všemožné výmluvy jak se z opravy vyvléci. Holt, Renault je nejlepší!!!
Dalším příkladem může být Audi, které plno lidí považuje za kvalitní vůz, ale měnit v 60 000 u A4 všechny přední ramena, jelikož se původní hliníkové vymačkala není také jinde běžné. Dále se objevil ve 150 000 problém se středovým uložením kardanu, ale bohužel samotné středové uložení se neprodává, proto je potřeba koupit celý kardan za 30 000,-.
Dále mohu uvést auto, které bylo jedno z nejprodávanějších ve své třídě, a to Opel omega. Měli jsme 2. Jednu jsme prodali po 200 000 km a byla vcelku bez závad po celou dobu, u druhé jsme ještě v záruce měli v opravě aut. klimatizaci. Nyní každých cca 25 000 km necháváme klimu pročistit, jelikož jinak zlobí. Můžeme to samozřejmě vyměnit výměnou regulátoru teploty, ale to by nám nesmělo být líto cca 25 000,-. Na obranu Opela, máme jednu vectru a s tou nejsou nijaké vážnější problémy, ale pouze předepsanými opravami si také nevystačíme.
Nyní mi poraďte co si koupit, abych vyměnoval olej, doléval benzín a pouze jezdil. Troufám si tvrdit, že takovou automobilku nenajdete.
Starej vtip o trabantech, akorat zmenena znacka.... no vskutku originalni :-) Odpurci znacky Kia, svezte se v novem Sorentu.... mozna zmenite nazor....
takovy reci jako ze skoda se nezmuze na poradnej design, kdyz nevis o cem kecas tak vubec nekecej.. videli ste nekdo navrhy na nakou novou skodovku? co takhle koncept fabia 2? nebo skoda coupe(mohli ste videt treba i ve speedu) a nebo navrhy na superba? kdyt skoda zazila cenzuru komunistu a ted ji zase cenzuruje vw!!! skoda concept coupe by prechcala i renaulta, kterej pride s useklou * a lidi, kteri do ty doby nic takovyho nevideli se z toho muzou p.....!navic do toho meli i motor 1,6bi-turbo, ale skopcaci to zase zatrhli! navrh na superba, kdyby to u vw schvalili, tak a6 oproti tomu bude vozitko pro mr Beana! a co teprv fabia 2? ted sem na to videl navrhy a to je bozsky, ale moc velky nadeje tomu stejne nedavaj..