Domácí trh s novými auty rostl v srpnu takřka třetinově, počty registrací jednotlivých značek však rekordní nejsou. Rostl tradičně Nissan, Opel a Ford.
Využiju toho, že jsem nyní první v příspěvcích a rovnou si pohladím ego: úspěchy Fordu a hlavně dlouho opomíjeného Opelu mně osobně těší. Obě značky pracovaly na modelech (a stále pracují) velmi tvrdě, přičemž "tvrději" myslím pracuje Opel (nekompromisní kvalita materiálů a výroby). Jsem rád, že mohu na česko-moravsko-slezských cestách sledovat více automobilové krásy, byť Ford prý hodně reexportuje (Fiesty). Nu vot, dobře se Opel snaží! A jde to i bez Opel 24 hod.....
A je třeba pochválit i česko-moravsko-slezské zákazníky: zdá se, že stále více jim záleží na tom, jakou kvalitu za své peníze dostanou. Vivat!
Bohužel tě asi zklamu, ale v posledních pár měsících se ke mně dostávají zprávy o výhodných operácích, které Opel (nebo leasingovka?) všude tlačí, velké firmy to dál nabízí zaměstnancům jako benefit (výhodná Astra a Insignie). Mimochodem na webu leaseplanu je to veřejně vidět. Takže nic jiného než zaměření se na firmy a operáky tak jak to dělá VAG se asi nestalo, lidi to pak nekupují jako že si uvědomili kvalitu, ale že taková nabídka tady je a o tom to je :-) Celkovými čísly to podložené nemám, ale podle mého názoru to tak je. Případně mě někdo doplňte kdo o té akci něco víte ;-)
ja si ji koupil za svoje a bez operaku, jako soukroma osoba, kdyz jsem vybiral tak to byla jedna z nejlepsich voleb za ty penize co to stalo. passat . A4 byly ve stejne vybave o 120 drzas, BMW 3 a Cecko jeste o vic. Abno o superbu jsem ani neuvazoval mit tuctovku bych nechtel.
mam ji rok a pul a krome systemu Intelilink nemam jedinou stiznost.
Já neříkám, že je to špatně :-) Jen že to asi nebude tím že tu roste obliba Opelu. Ale po takové akci co bude mít více lidí zkušenost se to třeba stane ;-)
Na fleetu není nic špatného, jen máš pouze menší zisk na autě, protože fleet má vyšší slevu než jsi schopen dojednat jako fyzická osoba.
Ale je velmi pravděpodobné, že co tratí na prodeji to získají na servise.
Proto to ale není výhodné pro každou značku.
Co ty znás je celkem jedno. Na formulaci "česko-moravsko-slezské zákazníky" není nic spatného. Asi to bude tím, že v té "Česká republice" zijí také Moravané a Slezané.
Nutno podoktnout, že čísla jsou včetně dodávek. Takže si o ně mnohé automobilky přilepšili, Ford (asi o 500 ks), Opel (přes tísícovku by se nedostal), Renault, VW, Peugeot a další. Za mě lepší uvádět statistiku s reexporty, zato s osobními auty.
tiez sa mi tie cisla niektorych znaciek zdaju akesi zrazu vysoke..... nic v zlom.... ak je to pocitane aj s dodavkami tak samozrejme .... tak samozrejme moze dojst k skresleniu
statistiky som pozeral uz vcera .... mna najviac prekvapil predaj modelu ASX ..... v auguste skutocne trhal rekordy :yes: a velmi pekne sa nam rozbieha aj tucson... o nom este budeme pocut :yes:
trosku som sklamany z toho ako sa u vas predava nova vitara.... u nas predava dvojnasobok napriek tomu ze sme oproti vam tretinovy trh co do objemu predaja aut... suzuki skratka je u nas asi oblubenejsie..... u nas vidim novu vitaru uz kazdy den ... snad sa jej pozicia u vas uz coskoro zlepsi, to auto si zasluzi u vas lepsie predaje .... sklamanim je tu ale jednoznacne citroen ako znacka.... co sa s nim deje posledne dva tri roky neviem... lebo zeby C3 bola medzi malymi autami uz doslova kusovka a do poctu tak to som ozaj prekvapeny.... to je pre citroen rana pod pas... a ani predaj C4 ziadna slava...
skoda jasny lider a cely vesmir.... ten vysledok je hadam az neuveritelny .... taketo rozdiely voci konkurencii uz u nas teda davno skoda nema..... naposledy hadam este z cias felicii ked mala u nas skoda 40 percent trhu... ale to uz je 15 rokov dozadu.....
poradie podla konketnych modelov som nepozeral.... len poradie podla tried a celkove poradie znaciek ....... ale snad ho redakcia sem da .. bude asi zaujimave :-)
kazdopadne by som uvital radsej celkove cisla znaciek bez dodavok... ak by bolo mozne
Provocateure: nejste docela přesný. Do počtů osobních aut jsou zahrnována dle SDA pouze OSOBNÍ provedení dodávek. Nejprodávanější z nich nebyl v srpnu Transit, ale TRANSIT CUSTOM, včetně Tournea má 480 kusů.
Tak vývoj u Citroenu překvapil asi jenom neznalé. Oni neřeší auto jako celek, jenom vzhled. Kde to co nejvíce pokroutíme, kde by se ještě mohlo přidat trošku falešného chromu, jak co nejvíce zkomplikovat ovládání a podobně. Technika je absolutně na vedlejší koleji.
Co si taky myslet od vedení firmy, které kupuje reklamní články na auto.cz aby zviditelníla plážové vozídko ve vnitrozemí jako je čr >:D
sucasne citoreny praveze uz ani nie su pokrutene.. taka C4 a C5 ma uz skor nemecky rukopis.... kde je teda problem neviem... a na slovensku je na tom citroen este horsie... uz ani nepamatam kedy som videl nejaku C3 po facelifte alebo C4 po facelifte... vlastne tu C4 po facelifte som hadam este ani nevidel... mozno raz dvakrat... ;-\
MPV maju krasne ale ten zbytok portfolia - tam by to uz asi chcelo generacnu obmenu ... kym nie je neskoro
marosi, delás chybu. Tvoje nesmyslné kecy o znackách koncernu PSA jsou známé a smesné, ale tentokrát jsi zasel trochu daleko protoze zcela jasne lzes.
To co píses o Citroenu - "vedení firmy, které kupuje reklamní články na auto.cz aby zviditelníla plážové vozídko ve vnitrozemí jako je čr" - je lez. K tomu jeste dost primitivní lez kterou muze napsat jen absolutní hlupák.
Jsi schopen prokázat ze se v prípade toho textu jednalo o reklamní clánek který Citroen na Auto.cz koupil?
Pokud ne, tak si doufám uvedomujes jak závaznou pomluvu na verejnosti rozsirujes.
zabudol si zhodnotit vysledky Hyundaiu i20. Mal to byt predajny zazrak, ale v Cechach sa mu moc nedari. Tak sused z MB moze kludne spavat:-) Na Slovensku sa tiez robil velky humbuk ako valcuje Fabiu a napriek tomu, ze je to lepsie ako v Cechach, ziadna slava. A inak to auto je celkom podarene, tak neviem, ci ta bombasticka reklama neposobila na ludi prave negativne.
Vidím to stejně, reexporty se tu vždy velmi "řeší", ale mě taky přijde podstatnější, má-li jít o statistiku osobních vozů, jestli jsou v tom dodávky nebo ne. Osobně bych je k osobním vozům nedával.
Očištěním o vývoz stejně nedostaneš reálná čísla. Škoda bude mít vždycky určitou část prodanou přes ŠkodaPlus jako roční po zaměstnancích, Hyundai zase významnou část prodává jako předváděcí a do reexportu se projeví jen ty do 90ti dnů..
Pokud trh roste a Dacia klesá, pak to vidím jako povzbudivý signál toho, že se nám daří lépe... i když samozřejmě pořád zůstává spousta těch, pro které je i nová Dacia luxusním zbožím :-( .
dacia je ale celkovo voci minulemu roku nadalej v slusnom naraste .... jeden mesacny pokles na tom nic nemeni ;-) .. tie auta sa predavaju lepsie ako pred rokom u vas ( v sucte 8 mesiacov )...
Myslím, že Dacia už dosáhla svého vrcholu a teď se bude držet na cca stejné hladině.
Kupující jsou hlavně privátní a méně majetní zákazníci, kteří si auto nechávají na delší dobu.
Spoustě privátním zákzaníkům dojezdí jejich staré auta a pokud nepůjdou do ojetých, půjdou pro něco levného a to je Dacia. Mimochodem mají je i firmy, u nás máme ted nově jedno Lodgy
Je třeba vzít také v potaz, že čekací doba na DUSTER je přes půl roku. Pokud chci auto dle mého přání, tak si musím počkat. Takže je docela možné, že auto by se prodalo i víc, ale jaksi nejsou a musí se čekat. To samé platí v případě ŠKODY. Fabia 2-3 měsíce, Superb až 6 měsíců.
Ani u Dácií bych nezapomínal na firmy. Firemních Dusterů a Dokkerů jezdí jak nas...áno. Dacia už dneska dává smysl i úspěšným firmám typu ČEZ, Plynárny, Vodárny, Bůhvíjaká Uhelná atd. Takže podle mě její vlastnictví automaticky neznamená bídu s nouzí. Ale samozřejmě se s tím názorem setkávám dnes a denně. Byť většinou od lidí, kteří by 350t za novou Dacii nedali, protože za polovic maj přece krásnýho zachovalýho Passata. ;-)
Hyundai výrazně zlevnil (musel). Zkusil o něco zvednout ceny a se zlou se potázal. Ix20 už je na původní ceně jako před faceliftem, nově diesel za cenu benzinu. To samé začátku léta i30 - prvně pokus zvednout cenu jako u Rapidu a za pár týdnů benzin až na 325 tis. Od září sundal Vošický i diesel o cca 100 tis. někam na úroveň Dacie. Diesel za 235 dostal i velký soused z Izmiru (nebo jak se to jmenuje) a honem honem se zavedl "Trikolor" pro Tucson. No a protože Vošický chce podíl za každou cenu, tak klidně dohání ztráty tímhle masakrem..
Docela by mě zajímalo, kdo kupuje ty Tesly, respektive kde se houfují. Čím dál víc je potkávám na R10...
Skoro 120 Jeepů je hezké číslo na náš minitrh.