Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v srpnu 2015: Opel v Top 5, překonal tisícovku prodaných aut

Domácí trh s novými auty rostl v srpnu takřka třetinově, počty registrací jednotlivých značek však rekordní nejsou. Rostl tradičně Nissan, Opel a Ford.
Zpět na článek
4. 9. 2015 08:30
5. 9. 2015 10:38
4. 9. 2015 09:32
4. 9. 2015 11:28
4. 9. 2015 09:40
4. 9. 2015 09:53
4. 9. 2015 10:14
4. 9. 2015 09:00
4. 9. 2015 09:02
4. 9. 2015 10:11
4. 9. 2015 12:50
4. 9. 2015 11:42
4. 9. 2015 12:48
5. 9. 2015 07:23
4. 9. 2015 09:25
4. 9. 2015 10:07
4. 9. 2015 11:23
Avatar - Bubáq
4. 9. 2015 08:07
První příspěvek
Využiju toho, že jsem nyní první v příspěvcích a rovnou si pohladím ego: úspěchy Fordu a hlavně dlouho opomíjeného Opelu mně osobně těší. Obě značky pracovaly na modelech (a stále pracují) velmi tvrdě, přičemž "tvrději" myslím pracuje Opel (nekompromisní kvalita materiálů a výroby). Jsem rád, že mohu na česko-moravsko-slezských cestách sledovat více automobilové krásy, byť Ford prý hodně reexportuje (Fiesty). Nu vot, dobře se Opel snaží! A jde to i bez Opel 24 hod.....
A je třeba pochválit i česko-moravsko-slezské zákazníky: zdá se, že stále více jim záleží na tom, jakou kvalitu za své peníze dostanou. Vivat!
Rozbalit vlákno
18
4. 9. 2015 08:31
Re: První příspěvek
Bohužel tě asi zklamu, ale v posledních pár měsících se ke mně dostávají zprávy o výhodných operácích, které Opel (nebo leasingovka?) všude tlačí, velké firmy to dál nabízí zaměstnancům jako benefit (výhodná Astra a Insignie). Mimochodem na webu leaseplanu je to veřejně vidět. Takže nic jiného než zaměření se na firmy a operáky tak jak to dělá VAG se asi nestalo, lidi to pak nekupují jako že si uvědomili kvalitu, ale že taková nabídka tady je a o tom to je :-) Celkovými čísly to podložené nemám, ale podle mého názoru to tak je. Případně mě někdo doplňte kdo o té akci něco víte ;-)
Avatar - Emel
4. 9. 2015 08:56
Re: První příspěvek
Na tom ale není nic špatného... zejména Insignie je potřeba natlačit do firem, jiná šance není.
Avatar - qwerty99
4. 9. 2015 11:02
Re: První příspěvek
To si nemyslim,

ja si ji koupil za svoje a bez operaku, jako soukroma osoba, kdyz jsem vybiral tak to byla jedna z nejlepsich voleb za ty penize co to stalo. passat . A4 byly ve stejne vybave o 120 drzas, BMW 3 a Cecko jeste o vic. Abno o superbu jsem ani neuvazoval mit tuctovku bych nechtel.

mam ji rok a pul a krome systemu Intelilink nemam jedinou stiznost.

qwerty
4. 9. 2015 19:29
Re: První příspěvek
Já neříkám, že je to špatně :-) Jen že to asi nebude tím že tu roste obliba Opelu. Ale po takové akci co bude mít více lidí zkušenost se to třeba stane ;-)
4. 9. 2015 21:53
Re: První příspěvek
Na fleetu není nic špatného, jen máš pouze menší zisk na autě, protože fleet má vyšší slevu než jsi schopen dojednat jako fyzická osoba.
Ale je velmi pravděpodobné, že co tratí na prodeji to získají na servise.
Proto to ale není výhodné pro každou značku.
4. 9. 2015 09:47
Re: První příspěvek
Pel ma dobre ceny aut, takze neco i proda, ale opacna situace je u cen nahradnich dilu. Japonci muzou zavidet!
Avatar - Ji/Ri
4. 9. 2015 12:46
Re: První příspěvek
... opel se v březnu ještě nenabízel....
4. 9. 2015 08:59
Re: První příspěvek
Je to tak, Opel teď hodně prodává do operativních leasingů.

Třeba si tím lidé více osahají tuto značku a zbaví se předsudků, takež ve finále se zvýší i prodej do soukromých rukou nejen operák-
Avatar - Individualita
4. 9. 2015 09:53
Re: První příspěvek
Já znám jen české zákazníky a české cesty. Asi to bude tím, že jsme Česká republika .
:-!
Re: První příspěvek
Co ty znás je celkem jedno. Na formulaci "česko-moravsko-slezské zákazníky" není nic spatného. Asi to bude tím, že v té "Česká republice" zijí také Moravané a Slezané.
Avatar - Individualita
4. 9. 2015 11:45
Re: První příspěvek
V Americe bys taky vyjmenovával státy ty separatisto? 8-s
Re: První příspěvek
Co plácás o separatismu ty XYZ?
Avatar - Ji/Ri
4. 9. 2015 13:14
Re: První příspěvek
Možná to tak napsal proto, že tu je vždy pár jedinců, kteří upozorní div ne na kraje....
Avatar - praděda7
4. 9. 2015 22:37
Re: První příspěvek
V České republice žijí Moraváci, Slezané a okupanti... ;-)
4. 9. 2015 10:36
Re: První příspěvek
Přejeď občas "mohelničák" ;-)
Avatar - woody-alien
5. 9. 2015 07:56
Re: První příspěvek
To dělám docela často, ale pořád mi z toho vychází, že já jsem krásnej mladej Severočech, zatímco vy jste oškliví staří Moravané/Slezané. >:-[] ;-)
4. 9. 2015 08:30
Dodávky
Nutno podoktnout, že čísla jsou včetně dodávek. Takže si o ně mnohé automobilky přilepšili, Ford (asi o 500 ks), Opel (přes tísícovku by se nedostal), Renault, VW, Peugeot a další. Za mě lepší uvádět statistiku s reexporty, zato s osobními auty.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - 3_diamanty
4. 9. 2015 08:35
Re: Dodávky
tiez sa mi tie cisla niektorych znaciek zdaju akesi zrazu vysoke..... nic v zlom.... ak je to pocitane aj s dodavkami tak samozrejme .... tak samozrejme moze dojst k skresleniu

statistiky som pozeral uz vcera .... mna najviac prekvapil predaj modelu ASX ..... v auguste skutocne trhal rekordy :yes: a velmi pekne sa nam rozbieha aj tucson... o nom este budeme pocut :yes:

trosku som sklamany z toho ako sa u vas predava nova vitara.... u nas predava dvojnasobok napriek tomu ze sme oproti vam tretinovy trh co do objemu predaja aut... suzuki skratka je u nas asi oblubenejsie..... u nas vidim novu vitaru uz kazdy den ... snad sa jej pozicia u vas uz coskoro zlepsi, to auto si zasluzi u vas lepsie predaje .... sklamanim je tu ale jednoznacne citroen ako znacka.... co sa s nim deje posledne dva tri roky neviem... lebo zeby C3 bola medzi malymi autami uz doslova kusovka a do poctu tak to som ozaj prekvapeny.... to je pre citroen rana pod pas... a ani predaj C4 ziadna slava...

skoda jasny lider a cely vesmir.... ten vysledok je hadam az neuveritelny .... taketo rozdiely voci konkurencii uz u nas teda davno skoda nema..... naposledy hadam este z cias felicii ked mala u nas skoda 40 percent trhu... ale to uz je 15 rokov dozadu.....
4. 9. 2015 08:56
Re: Dodávky
Jestli jsi statistiky sledoval už včera, tak asi ne pořádně, jinak by sis těch dovávek musel všimnout, když Transit je v první desítce ;-)

Jinak samozřejmě automobilky přilepšilY :-)
Avatar - 3_diamanty
4. 9. 2015 08:57
Re: Dodávky
poradie podla konketnych modelov som nepozeral.... len poradie podla tried a celkove poradie znaciek ....... ale snad ho redakcia sem da .. bude asi zaujimave :-)

kazdopadne by som uvital radsej celkove cisla znaciek bez dodavok... ak by bolo mozne
5. 9. 2015 10:38
Re: Dodávky
Provocateure: nejste docela přesný. Do počtů osobních aut jsou zahrnována dle SDA pouze OSOBNÍ provedení dodávek. Nejprodávanější z nich nebyl v srpnu Transit, ale TRANSIT CUSTOM, včetně Tournea má 480 kusů.
Avatar - maros
4. 9. 2015 09:32
Re: Dodávky
Tak vývoj u Citroenu překvapil asi jenom neznalé. Oni neřeší auto jako celek, jenom vzhled. Kde to co nejvíce pokroutíme, kde by se ještě mohlo přidat trošku falešného chromu, jak co nejvíce zkomplikovat ovládání a podobně. Technika je absolutně na vedlejší koleji.
Co si taky myslet od vedení firmy, které kupuje reklamní články na auto.cz aby zviditelníla plážové vozídko ve vnitrozemí jako je čr >:D
Avatar - 3_diamanty
4. 9. 2015 09:43
Re: Dodávky
sucasne citoreny praveze uz ani nie su pokrutene.. taka C4 a C5 ma uz skor nemecky rukopis.... kde je teda problem neviem... a na slovensku je na tom citroen este horsie... uz ani nepamatam kedy som videl nejaku C3 po facelifte alebo C4 po facelifte... vlastne tu C4 po facelifte som hadam este ani nevidel... mozno raz dvakrat... ;-\

MPV maju krasne ale ten zbytok portfolia - tam by to uz asi chcelo generacnu obmenu ... kym nie je neskoro
Re: Dodávky
marosi, delás chybu. Tvoje nesmyslné kecy o znackách koncernu PSA jsou známé a smesné, ale tentokrát jsi zasel trochu daleko protoze zcela jasne lzes.

To co píses o Citroenu - "vedení firmy, které kupuje reklamní články na auto.cz aby zviditelníla plážové vozídko ve vnitrozemí jako je čr" - je lez. K tomu jeste dost primitivní lez kterou muze napsat jen absolutní hlupák.

Jsi schopen prokázat ze se v prípade toho textu jednalo o reklamní clánek který Citroen na Auto.cz koupil?

Pokud ne, tak si doufám uvedomujes jak závaznou pomluvu na verejnosti rozsirujes.
Avatar - maros
4. 9. 2015 11:28
Re: Dodávky
Ano, máš pravdu. Byl jsem přesvědčený, že jsou, protože mě tak vyzněly. Každopádně tak nejsou označeny, už jsem se díval. Díky za opravu.
Re: Dodávky
Pro príste by bylo lepsí nejdrív myslet a potom psát.
4. 9. 2015 09:40
Re: Dodávky
Topper,

zabudol si zhodnotit vysledky Hyundaiu i20. Mal to byt predajny zazrak, ale v Cechach sa mu moc nedari. Tak sused z MB moze kludne spavat:-) Na Slovensku sa tiez robil velky humbuk ako valcuje Fabiu a napriek tomu, ze je to lepsie ako v Cechach, ziadna slava. A inak to auto je celkom podarene, tak neviem, ci ta bombasticka reklama neposobila na ludi prave negativne.

Ono casto niekedy menej je v skutocnosti viac
Avatar - praděda7
4. 9. 2015 22:42
Re: Dodávky
Na Čechy se vys..kašli, sleduj co se děje u sousedů na Moravě a ve Slezsku... ;-)
Avatar - Dinar
4. 9. 2015 09:53
Re: Dodávky
Vidím to stejně, reexporty se tu vždy velmi "řeší", ale mě taky přijde podstatnější, má-li jít o statistiku osobních vozů, jestli jsou v tom dodávky nebo ne. Osobně bych je k osobním vozům nedával.
4. 9. 2015 10:14
Re: Dodávky
Očištěním o vývoz stejně nedostaneš reálná čísla. Škoda bude mít vždycky určitou část prodanou přes ŠkodaPlus jako roční po zaměstnancích, Hyundai zase významnou část prodává jako předváděcí a do reexportu se projeví jen ty do 90ti dnů..
Avatar - Emel
4. 9. 2015 09:00
Dacia
Pokud trh roste a Dacia klesá, pak to vidím jako povzbudivý signál toho, že se nám daří lépe... i když samozřejmě pořád zůstává spousta těch, pro které je i nová Dacia luxusním zbožím :-( .
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
4. 9. 2015 09:02
Re: Dacia
dacia je ale celkovo voci minulemu roku nadalej v slusnom naraste .... jeden mesacny pokles na tom nic nemeni ;-) .. tie auta sa predavaju lepsie ako pred rokom u vas ( v sucte 8 mesiacov )...
4. 9. 2015 10:11
Re: Dacia
Myslím, že Dacia už dosáhla svého vrcholu a teď se bude držet na cca stejné hladině.
Kupující jsou hlavně privátní a méně majetní zákazníci, kteří si auto nechávají na delší dobu.
Avatar - Barrichello
4. 9. 2015 12:50
Re: Dacia
Spoustě privátním zákzaníkům dojezdí jejich staré auta a pokud nepůjdou do ojetých, půjdou pro něco levného a to je Dacia. Mimochodem mají je i firmy, u nás máme ted nově jedno Lodgy
4. 9. 2015 11:42
Re: Dacia
Je třeba vzít také v potaz, že čekací doba na DUSTER je přes půl roku. Pokud chci auto dle mého přání, tak si musím počkat. Takže je docela možné, že auto by se prodalo i víc, ale jaksi nejsou a musí se čekat. To samé platí v případě ŠKODY. Fabia 2-3 měsíce, Superb až 6 měsíců.
Avatar - Ji/Ri
4. 9. 2015 12:48
Re: Dacia
...daří... staré herky se mění za nové dačky. To je reálná kladná progrese.
Avatar - woody-alien
5. 9. 2015 07:23
Re: Dacia
Ani u Dácií bych nezapomínal na firmy. Firemních Dusterů a Dokkerů jezdí jak nas...áno. Dacia už dneska dává smysl i úspěšným firmám typu ČEZ, Plynárny, Vodárny, Bůhvíjaká Uhelná atd. Takže podle mě její vlastnictví automaticky neznamená bídu s nouzí. Ale samozřejmě se s tím názorem setkávám dnes a denně. Byť většinou od lidí, kteří by 350t za novou Dacii nedali, protože za polovic maj přece krásnýho zachovalýho Passata. ;-)
4. 9. 2015 09:25
Hyundai
Tak Hjondé se drží... Minulý měsíc se tu rozjela diskuze, že si přihlašují skladovky... A oni je očividně přihlašovali i minulý měsíc >:D

Asi mají dost velké parkoviště... >:D

Nevíte někdo jejich reexporty?
Rozbalit vlákno
2
4. 9. 2015 10:07
Re: Hyundai
Hyundai výrazně zlevnil (musel). Zkusil o něco zvednout ceny a se zlou se potázal. Ix20 už je na původní ceně jako před faceliftem, nově diesel za cenu benzinu. To samé začátku léta i30 - prvně pokus zvednout cenu jako u Rapidu a za pár týdnů benzin až na 325 tis. Od září sundal Vošický i diesel o cca 100 tis. někam na úroveň Dacie. Diesel za 235 dostal i velký soused z Izmiru (nebo jak se to jmenuje) a honem honem se zavedl "Trikolor" pro Tucson. No a protože Vošický chce podíl za každou cenu, tak klidně dohání ztráty tímhle masakrem..
4. 9. 2015 11:23
Re: Hyundai
Ano to máš pravdu, bylo to asi v srpnu nebo koncem července a základní cena i20 v konfigurátoru začínala na 259 990, momentálně začíná na 234 990.
Avatar - Barrichello
4. 9. 2015 09:39
Ameriky za srpen
Cadillac - 2ks
Dodge - 1ks
Tesla - 4ks

Camaro - 1ks
Mustang 11 ks

Grand Cherokee -18ks
Cherokee - 15ks
Wrangler - 3ks
Renegade - 82 ks

přelpenci
Freemont - 29 ks
Voyager - 2 ks

Z toho 37 ks v benzínu. Slušný
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Blue Sun
4. 9. 2015 09:49
Re: Ameriky za srpen
Docela by mě zajímalo, kdo kupuje ty Tesly, respektive kde se houfují. Čím dál víc je potkávám na R10...
Skoro 120 Jeepů je hezké číslo na náš minitrh.
Avatar - Aoyagi
4. 9. 2015 10:32
Re: Ameriky za srpen
Já z nějakého důvodu potkávám Tesly "skoro pořád". Za srpen snad nebyl týden, kdy bych jednu nepotkal.
Avatar - Barrichello
4. 9. 2015 10:44
Re: Ameriky za srpen
Taky je vídám docela často, ačkoliv tenhle týden sem teda zatím žádnou neviděl.
Avatar - 3_diamanty
4. 9. 2015 09:51
Re: Ameriky za srpen
mustangu sa nejako u vas zacina darit ;-) .. uz minule mal tusim slusne cisla.... ;-)
Avatar - Barrichello
4. 9. 2015 10:25
Re: Ameriky za srpen
Minule bylo 7 ks, to byl první měsíc prodeje.
Avatar - 3_diamanty
4. 9. 2015 11:09
Re: Ameriky za srpen
velmi slusne cisla u vas vzhladom na takyto typ auta.... :yes:
Avatar - Barrichello
4. 9. 2015 10:24
Vyřazování z registru pokračuje
za 8 měsíců

Škoda - 62550 ks
Ford - 19144 ks
Renault - 13736 ks
Fiat - 11550 ks
Opel - 10896ks
Peugeot - 9619 ks
VW - 6838 ks
Citroen - 5240 ks
Lada - 4894 ks

to sou ty nejmasovnější značky
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stephen
4. 9. 2015 12:39
Ach ty zkratky
Pane Dragoune, možná by neškodilo nezaměňovat HMMC (výrobu vozů HYUNDAI v Nošovicích) a HMC (importéra). Médea dělá pro velké Véčko, ne pro Nošovice.
Rozbalit vlákno
2
5. 9. 2015 10:49
Re: Ach ty zkratky
Netuším sice, co znamená "velké Véčko", ale obě společnosti jsem opravdu zaměnil. Omlouvám se, opravil jsem.