Některé hodnoty se zkrátka nemění. Nejprodávanějšími modely na českém jsou v nižších třídách Škodovky, v těch větších se daří zástupcům BMW a Mercedesu.
no u i40 stale este plati ze .... skor laka cenou.... ale nova generacia ktora pride uz dufam coskoro bude uz viacej lakat aj niecim inym.... proste niecim cim laka uz aj i20 alebo tucson..... uz by to nemalo byt len o cene........ aj ked podla toho co citam i40 nie je nepohodlne auto.... a je aj priestranne.... len jednoducho i40 este nie je na tej urovni aku nastollil novy tucson genesis alebo i20...... ale nova i40 uz moze byt na tom inak... hyundai je silny a na sucasnu i40 sa potom uz rychlo zabudne.....
No, počkej, čím láká i20? Cena jí zezačátku moc nešla a ten zbytek mimo o krapet větší vzdušnosti oproti Fabii? To je asi poslední auto B segmentu, který bych si koupil. Unvitř je celé plastové, ošklivé, nudné a šedé. Tucson je lepší a Genesis, ujde, jenže tej ne ve vodách Prémie a ta je jeste o kus dál.
i20 hodnotia velmi dobre v akomkolvek zahranicnom teste.... a v jednom nasom slovenskom teste porazila aj fabiu.... len uz presne neviem ktory to bol testik... ale tusim niekde na autotv ho najdes.... ale tu vlastne ani tak nejde o to kto koho kedy kde porazil... zakaznik uz vybera podla svojich poziadaviek a i20 boduje preistornostou ... kufrom.... jej interier chvalia ..... celkov oposobi hodne dospelo a aj na mna dospelejsie a rodinnejsie a hodnotnjsie ako fabia povedzme.... je celkovo bez slabin a pac sa mi aj jej dospely dizajn .... vo svojej triede je nova i20 skutocne velky krok vpred z pohladu hyundaia...
Já jsem si konkrétně tahle dvě auta vyzkoušel a musím říct, že i 20 mne těžce zklamala... má velké slabiny a to hlavně uvnitř co se provedení týče a z venku v základnějších výbavách ( a to nebyla ani ta nejnižší) také nic moc. Fabii to umí víc slušet.
ja som ju neskusal ale renomovani testeri i20 chvalili v nejednom teste.... samozrejme kolko ludi tolko nazorov a ... tolko roznych priorit ...
mozno by som si i20 nevybral ani ja keby som ju vyskusal..... je to mozne.... ale z toho co mam informacie tak je to krok spravnym smerom....
minule som videl biely kusok na 16tkach.... mohol som na nom oci nechat.... to auto posobilo dovolim si tvrdit pomaly ako auto o triedu vyssie ... hodne dospelo
To by me zajimalo, ktery renommovany tester i20 chvalil a za co.
To auto jsem jel a musim rict (napsat), ze vypada hodne dobre, zvlast v nejake sikovne barevne kombinaci, jizdne je tam ale mizerny motor, navic spatne sladeny se spojkou, a pro me nepochopitlne tvrde loketni operky ve dverich - tyto dve veci mi znechutily jizdu s i20 natolik, ze muzu zodpovedne napsat, ze BYCH ji nekoupil ani ve vyprodeji.
Vic si precti treba tady: [odkaz]
tak to bude opat predajny prepadak...Od i20 som cakal daleko viac. Bohuzial ho deklasuju aj daleko starsie auta.
Ale tiez ma prekvapil neskutocny vysoky predaj i40 v Cechcach. Teda v ramci moznosti toho auta. Ja osobne skor Optimu, ale ta nie je vo verzii kombi a podobne ako i40 nema ziadnu normalnu motorizaciu. I ked sa tusim pripravuje ostra verzia s turbomotorom, co by mohlo aspon trocha pomoct predajom. Na druhej strane - chce zakaznik Hyundaiu nieco take. Myslim ze nie. on chce byt kralom atmosfer :-)
Po dvou letech je skoro všude. Není se čemu divit. Vypadá dobře, je akorát veliký a za méně, než vytoužená Oktávka. Myslím, že je velká škoda, že ho neudělali jako kombik, ale chápu, že by kanibalizoval na Fabii a Oktavii.
Potěšující za mne je dvojnásobný nárůst u Mondea a zařazení na 3. místo ve své třídě. Překvapuje mne, že se takhle drží ošklivá faceliftovaná Fiesta, ale chápu, že vzhled není vše, protože jinak je to velmi dobré auto.
Dále mne zaráží tak nízké prodeje Audi A6, zvláště oproti BMW 5er, přitom Audi vídám kolem sebe téměř denně, jezdí s ním i kdejaký taxikář, manager či jako "hotelová limuzína".
V položce SUV mi trochu chybí Kuga. V loni jich ještě moc nejezdilo, byla "unikátníů na cestách, ale letos, už jsou vidět celkem často, ale prodeje to nevykazují, že by to byly roční ojetiny z ciziny? Nezdá se mi. V našem malém městě jsou hned 4 další, což se dá srovnat třeba s počtem Rapidů u nás >:D
rapid je skutocne trefa a podla mna nahradza prave on starsie O1 a O2 a sluzi majitelom ako rodinne auto.... uprimne .. octavia je uz moc draha velka a akoby z nej uz spravili skor taky mensi manazersky cesky passat... na uliciach pred barakmi je to u nas sama starsia O2 alebo O1 pripadne prave spominany novy rapid ale octavia? tu uz bez polepov nikde pred barakmi u nas nevidim... nikde... proste zmizla ... z rodin v podstate uz vymizla.... ale je mozne ze u vas je to ine.... a octavii jazdi viacej aj v sukromnych rukach ako u nas .... trosku ma mrzi uz prave to firemne orientovanie octavie... pritom kedysi to bolo velmi sikovne rodinne auto ...
A v cem konkretne je ta zmena proti minulosti? Ona i ta dvojkova oktavia tahla hlavne do firem a ze ted, jako letina ojetina, uz doputovala i k rodinam je tak nejak prirozene. A stejne prirozene to bude i s OIII.
sam neviem... ale proste vidim vozovy park v meste na uliciach pred barakmi.... ako vravim O2 a O1 su vsade... pred kazdou branou ..... ale O3 bez polepov uz nikde nevidim.... ale ako vravim u vas to moze byt inak.... u vas je ina kupna sila a podobne .. tych O3 uz asi jazdi viac firemnych ... a rapid vlastne uz nahradza prave starsie O2 a O1 v sukromnych rukach...
O1 dnes koupíš za cenu herního notebooku, ceny O2 také významně klesly a staly se tak ojetinami č.1. Jistě, že se z firemních fleetů dostaly do soukromých rukou a jsou jich plné ulice, navíc k nám ve velkém proudí dovozem ze zahraničí. Naproti tomu O3 ještě na trh ojetin pořádně nepronikla a většinou tak jezdí jako služebáky. Přirozený vývoj.
Na druhou stranu,Rapid je u soukromníků určitě oblíbený a stal se takovou levnou oktávkou. To byl taky jeho účel - nahradit Tour. Oktávka už je přecejen cenově jinde.
Mimochodem, začínám potkávat Superby, naživo jim to sekne. :yes:
Tak u nás je tradičně O3 zastoupena v hojném počtu, stejně jako předchozí generace, ale myslím, že Rapid nahradil i hojně Fabie, nebo nějaké jiné modely jako byl Renault Fluence či dost možná typy aut jako Seat Cordoba, Polo sedan, nebo Thalii a tak. Když se podíváš, tak jezdí hojně jak v základu, tak i ve vyšších výbavách a tam je ten záběr cenový dost široký.
suhlasim rapid nahradi niekomu fabiu inemu zase starsiu octaviu ..... ;-) ... rapid sikovne operuje na pomedzi dvoch segmentov....
ale trosku uz z tych cisel ( stagnacia rapida ) zacinam mat pocit ze nova fabia uz rapidu berie zakaznikov ( zrejme verzia fabie v kombiku ) ....... pretoze pri tom celkovom raste trhu a raste takmer kazdej skody od citiga po superb je prekvapujuce ze prave rapid vlastne uz nerastol ale naopak este mierne klesol... asi mu uz nova fabia trosku pribrzdila cisla...
Ano Fabie kombi bude asi silným konkurentem z vlastních řad. Když se podivas do segmentu nižší střední, tak narostl ještě Fokus (čekalo se na facelift a ten je velmi cenove atraktivni), rostl také Leon ( ten byl vzdy zajímavý cenou) a i30, ktera první pololetí do prodávala predfaceliftovane kusy za hodně lákave ceny, kdy se dalo slusne vybavene auto sehnat už kolem 300 tisíc.
ono to celkovo nejak podivne az by som povedal prudko ten trh u vas rastie ... povedal by som ze az prekvapujuco .... zda sa ze rocna meta 200 tisic kuskov uz padne .. len aby potom neprisli aj prudke pady.... ale snad nie... ;-)
v septembri mal co som si vsimol ceed trosku slabsie cislo ( radovo asi 50 kuskov menej ako obvykle ) .. pripisujem to prechodu na faceliftovanu verziu na ktoru mozno treba kusok aj cakat .... a taktiez to male turbo sa zrejme rozbieha az teraz niekedy na prelome septembra oktobra.....
rastu takmer vsetci aj focus aj i30 aj leon ceed golfik aj nesmrtelny megane ... o SUV uz ani nehovorim.... cely ten vas trh nejako neskutocne rastie .. az mi je to divnuo kua
Mondeo tesi i me, fiesta mi prijde kde co jen ne oskliva, naopak je to mozna nejhezci male auto.
A6 byli (zvlaste zde) predpovidany velke zitrky, ale v CR nejak netahne. A uprimne nechapu kdo to koupi jako "hotelovou limuzinu", merim 181cm a v zadu mi nad hlavou zustava jen 1-2cm mista. Na hotelovou limuzinu je jako delane 5 GT. ;-)
Mne se také líbí více BMW 5er, v karoserii kombi je to tak nerozhodně, každé má své kouzlo. Ano, ale i když se podívám kolem sebe, tak těch A6 jezdí opravdu více... divné že ?
Fiesta se mi s novým aston předkem moc nelíbí, ta předfaceliftovaná byla slušivější, nicméně interiér je hodnotný i když má ten středový panel ve stylu FoFo3 před fl, ale jinak není moc co vytknout v ohledu na třídní konkurenci. Pak tu stojí vrchol v podobě Fiesty ST a ta je trochu jiná liga, ta se mi líbí >:D
Celkem zvláštní, že se Češi tváří jako velcí patrioti, co se aut týče, ale jediné minivozy vyráběné v Česku se do Top5 prostě nedostanou.... Jistě jsou dost kontroverzní, ale to se mě (osobně) na nich dost líbí! Městský auta by měla trošku rozčeřit vody šedi dospělých aut! :-)
ono sa uz asi oplati doplatit par tisic a miesto mini auticka kupit pouzitelnejsiu fabiu i20 alebo fiestu... napriek tomu uz vidim velky rozdiel v tom ako sa miniauta predavaju u vas a ako u nas.... kym picanto alebo "novu" pandu u nas pomaly ani nestretnem a predaju u nas tak okolo 20 kusov do roka .... tak u vas su tie cisla miniaut predsa len uz uplne inde.... je vidiet ze kupna sila je u vas uz dalej ... napriek tomu si aj u vas mnohi uz priplatia par tisic a maju uz pouzitelne 4 miestne auto velkosti fabie ... tieto miniauta frcia v zapadnej eu pomerne slusne ale u nas a ani u vas asi nikdy nebudu hrat prve husle....
Jednoduché, to jsou prvoplánově druhá či třetí auta do rodiny či případně první auto pro mladé. A u nás na jediné auto v rodině moc malé, na druhé auto stejně jako první pro mladé, jako nové moc drahé
Nedávno vyšel obdobný přehled na jiném serveru a mnohé údaje se liší - dokonce mi přijde, jakoby na acz byly záměrně vyškrtány vozy některých značek. Na kolik jsou tedy informace zde uvedené pravdivé? 8-s
Líbily by se mi i tabulky prodejů v GB, SK, DE, Evropě celkově, FR, ESP atd. alespoň TOP 10 značky a TOP 10 modely.. Určitě nejsem sám, kdo by to uvítal a na největší web o autech v ČR určitě patří nejen tuzemské, ale i zahraniční prodeje.
aj na tom blogu sa to akosi uz "kazi" ..... francuzsky trh uz posledne dva mesiace neuvidis ziadnu tabulku...... este nedavno si mal aspon najpredavanejsiu 50tku tusim ... ale uz z francuzskejho trhu nemas spristupnene vobec nic.... rovnako kde zmizol nas slovensky trh uz od leta nikde nic nevidim ... neviem co sa deje.... takze aj na tom blogu sa to uz pomaly ale isto zacina akosi "kazit" a zadarmo tam uz toho moc nemas.... nehovoriac o tom ze kedysi si tam mal aj dostupne cisla za cely polrok alebo rok prehladne vsetky auta a znacky podla modelov.... dnes uz tieto data zadarmo neuvidis... velka skoda
Ano, kdybych hledal, tak to určitě jinde najdu, ale proč hledat? Myslím, že tahle veledůležitá informace aka kolik se toho kde prodá by měla být zobrazena hlavně zde.
Tož však ono se ani, navzdory reklamám těch, jejichž jméno se ani nesmí vyslovit, nic jinýho nečekalo :yes: Aneb kdo co zasil, tak si i sklidil a je podle toho tááákhle, téměř o celý jeden řád, malej >:-[]