Poslední měsíc před velkým N1-třeskem skončil, ztráty jsou sečteny. I přes propad v prodeji aut kategorie N1 není situace ani v březnu významně dramatická.
Ty vole, co na to říct?! >:D Ferrari je prostě v prd.li! >:D ...ale zase chválim Kaipan, že se našel kupec :yes: Nesoudil bych nic vzhledem k mentální krizové situaci.
Prachy boli, prachy sú....ale ako donútiš ľudí a firmy, aby ich míňali a točili, aby set chcípnutý motor zase nakopol?
Prognózy a varovania rôznych odborníkov a ekonómov, že Amerika ešte nedosiahla dno, a my všetci sa povezieme s nimi, a horšie ešte len bude, majú presne opačný účinok.
Velkej souhlas. Jak na sobě nemakáš, nezbyde ti, než si dát do profilu jako auto snů Volvo a Saab. Myslím, že ten tvůj sen je u saabu v konfiguraci 9-3 dneska kolem 500 tisíc. Položíš něco kolem sto padesáti na pult a zbytek dorovnáš v leasingových splátkách bratru kolem pěti tisíc. Možná by nebylo od věci přestat snít a pokusit se o reálnej život.
Toho brouka si schovej na rande. Za to makání pochvala, ale lehká poučka - "makání" je předpoklad, nikoliv jistota. Ta jistota se dokonce nedostavuje ani u většiny, která maká... tak abys tu za čas nemusel upravovat i své sny.
Ceny Saabu jsou nízké... až mrazivě nízké. Pokud po něm nejen sníš ale i toužíš a nejsi hošík ze základky, pak myslím už lepší časy nenastanou. Udělej rozhodnutí, určitě se to vyplatí. Pokud auta nebudeš moci střídat, pak i z tohoto pohledu je Saab výborná volba. Deset let ti vydrží.
Rendlík to dokázal a je na 3. místě. Vsadím se, že letos Megane porazí i mistra G, samozřejmě ne Gotta, no i když... pokud si nedá na přechodu pro chodce pozor tak i on by mohl být poražen Meganem páč jich tu bude jak psů >:D
Pojďte se vsadit ;-) Za rok budeme vědět kdo je vítěz.
Presne, vídavam pravidelne jeden dvojdverák a treba povedať, že krky sa za ním dosť otáčajú. Podobne keď prejde okolo Laguna Coupé, je to ako zjav z iného sveta - tiež láka pohľady.
A taky zjevem z jiného světa zůstane, na mě naopak poslední výtvory Renaultu působí mnohem lépe na fotkách, v reálu je třeba megane jen takový nakynutý knedlík.
To by som nepovedal, na mňa pôsobí Megane docela dobre. Tvoj prívlastok by som použil skôr na Bravo, naňho mi sedí.
Že by sa mi všetky posledné výtvory Renaultu páčili ale nemôžem povedať, nezaujímavé Twingo, škaredé CLio a Thalia, opuchnuté Kangoo - nejak mi tento štýl nereže, Renault to vie aj inak. Naopak, oslovil ma nový Grand Scenic (krátky až tak nie).
Minulá generace Meganu byla první dva roky po uvedení nejprodávanějším autem ve své třídě v Evropě. Třeba se to povede i Měganu III. Ale moc tomu nevěřím. Mégane II byl ve své době ve své třídě jasně nejlepší a to Mégane III bohužel není.
Ale houbeles. Jen jsem se pozastavil nad tim, ze v zemich, kde se najezdi hodne km (Nemecko) se s podporou srotovneho kupuji predevsim VW a Skodovky, zatimco rendlik se krci spise vzadu. Naopak nase socky kupuji rendliky, protoze vedi, ze toho moc nenajezdi - holt na naftu (o benzinu ani nemluve) uz zkratka nebudou tintili. >:D
jasně, a před zavedením šrotovného se jezdilo v Reichu evidentně méně, protože Renault tam byl dlouhodobě nejúspešnější importér. Ty seš fakt přípach pro psychiatra :-!
Chcelo by to niečo na povzbudenie mozgovej činnosti - skoč si do lekárne, možno tam niečo majú. Pokiaľ viem, napísal to v jednom príspevku a spolu to súvisí. Nevytrhávaj to z kontextu, že nerozumieš, nie je moja chyba.
-Golf je jednotkou triedy, to je bez debaty.
-Golf je polovičným premiantom.
V junom tak, v druhom tak a potom sa oháňaš kontextom. Očakávam, že v každom prísepvu rezprezetuješ jeden názor na jednu vec. Nie v každom iný. Preto som tam hore zamiešal názor z jedného prísevku a ten tvoj eunuch. Alebo, čo prísepvok, to iný názor na Golf VI?
No zrovna minule som zapol televízor a tam šlo také že uest sajd stóri a práveže nejaký mladý odroň tam spieval Maríja... Maríja, Maríja, Maríja... tak si hovorím, že tento sa opakuje ako 507 v diskusiach pod škodovkou, nebudem ja očúvať chuapa čo nič iné nevie zaspievať.
jáj, tak to len pár mladých eurodrzkov tam vyspevuje, inak je taký džob pre skorodochodcov. to vieš, terazky už vela estrád v telke nie je a každá koruna sa hodí :-!
Jak je to s tou N1 ? Prodejce mi tvrdí, že pokud chci auto s odpisem DPH, musí mi ho napsat jako užitkové. Je to skutečně tak? Budu mít užitkáč bez klece nebo osobák s odpisem DPH ? Ví někdo ?
Je to nasledovne. DPH si muzes jako firma odecist u jakehokoliv NOVEHO vozu (financni limit nevim) bez nutnosti jej prestavovat na N1. Pokud vsak chces predvadeceku, lze odpocet aplikovat jen u N1. Minuly tyden jsem kupoval A4 sedan uz bez DPH.
Co to je? To je nejaky pokus o trik prodejcu, aby rejzovali na odpoctu DPH tak, ze ji budou aplikovat jenom na drazsi kusy, nikoliv na levnejsi predvadeci vozy? Predvadeci auto neni novy vuz?
Todle všechno vím, jen mi není jasný, jestli nový osobní vůz (ne, předváděčka, ne skladovka, ne přihlášení), u kterého si odečítám DPH, bude vedený jako "užitkový". Prodejce mi do nabídek zatím všude cpe "užitkový" s tím, že to po novu nahrazuje starou N1 s mřížkou, akorát bez mřížky. Trošku cimrmanovský, ale snad to chápeš. Pochopil bych, kdyby třebas tvrdil, že zatím nemá v cajku program a že mu to při požadavku na odpočet DPH automaticky skáče do sekce "užitkové", ale takhle mě přijde, že kecá. A proto se ptám zde, jestli o tom někdo neví trochu víc.
To snad nemá nic společného s DPH. Ať je to co je to. Prostě se DPH účtuje zvlášť(vstup výstup). Jen užitkové jdou uznat jako náklad bez limitu. A osobní do 1,2 milionu. Myslím... pokud to už nezrušil. Ale to těžko jinak by rudooranžová verbež kvičela o to víc.
som videl horšiu variantu - na Saabe (tuším 9-3 prvá generácia) bol nacapený znak Škodovky >:-[] - žeby Škoda bola jedným zo záujemcov o kúpu Saabu? >:D
Možno išlo o nejakého "znalého" Švéda, ktorý mal naštudované všetky ódy na Škodu v diskusiach auto.cz >:D V súvislosti so Saabom si spomínam na jeden televízny test 9-3 z dielne južných susedov, keď na znak zdôraznenia zhodnej platformy Saabov a Vectry napadlo redaktorom z recesie premenovať automobilku tuším na Opelsson a vytvorili pre ňu nové logo, ktoré počas testu aj používali >:-[]
Teda gratulace, na to, ze portfolio neni moc esteticky krasne, koupilo si chevrolet docela dost lidi, vice jak mazdu a jen o neco mene jak fiat. Jsem zvedavy, jak s prodejema zatoci cruze, myslim, ze se chevrolet dostane jeste o neco vys
On se kolem 15. místa pohybuje konstantně (estetika je ryze subjektivní věc - znám spoustu aut, která vypadají mnohem hnusněji než cokoliv od Daewa), proto jsem se v duchu smál, když mi nedávno sakáč ve VK AUTO vysvětloval, že s Chevroletem prý končí kvůli nízkým prodejům a že budou místo nich prodávat Lancie... >:D
Moc bych se přimlouval za to, aby se na auto.cz pravidelně objevovaly i statistiky prodeje aut v SRN, přeci jenom trh, kde se prodají cca 3 mil. aut za rok má vyšší vypovídací hodnotu než náš trh s cca 200 tis. vozidel. Navíc specifikace vozidel v SRN jsou prakticky totožné s našimi.
To jo, pokles o 91%, to už se dá snad označit přímo jako rozpad trhu, ale třeba Irsko s poklesem 65% to je taky dost, tam se teď už prodává míň aut než u nás.
No, tak to tady opět všechno máme. Renault prodává dvě třetiny toho, co VW a Ford předběhl supermainstrem jediným modelem - Fusionem.
Dotaz - neuchopuji úspěch Fusionu. Ví někdo, co je impulsem k tak ulétlým číslům u tohoto modelu? Vždyť dnes, kdy se u fordu láme design (viz nová fiesta) je jeho neúspěšnějším modelem auto nepostižené právě kinetickým designem? Že by tohle byl ten pravý důvod?
Jinak, kdo už viděl naživo nové mégane a nový Golf, zejména kdo četl zdejší test Golfa a kdo v sobotu shlédl AMS, ten asi těžko uvěří tomu, že by tu mohla být jiná jednička než vskutku GOLF. Mimochodem, to co v generaci šest předvedl Volkswagen u Golfu, to není evoluční posun, to je v kontextu konkurence ve třídě přímo revoluční odskok. Odskok do jiného kvalitativního, technologického, technického (supermainstreamového)patra - adaptivní podovzek, nejlepší dvojspojka světa své kategorie, samozřejmě víceprvek na zadku (na čem jede mégan?) exkluzivní motory (čti vedle test o nové naftě), čitelnost volantu (!) ergonomie...verze 4x4... no, upřímně, nejlepší je vždycky jen jeden.
Anketa - je tu někdo, kdo se domnívá, že současný Golf není jedničkou třídy? Pokud ano, prosil bych argument. Předesílám, že tatínkova garáž není argument ale rezignace...
Fusion má perfektnú filozofiu - zvýšený podvozok na rozbité cesty našich miest, a vzhľadom na veľkosť auta výbornú ponuku priestoru - nízku nakladaciu hrabu do kufra bez schodu dnes tiež neponúkne každý. Hranatý kabát veľmi nestarne, a ak sa aj netrafí do vkusu, presvedčí cena. Ford skrátka namiešal tú správnu kombináciu.
S Golfom sa opäť mýliš. Je to evolúcia, či sa ti to páči, alebo nie. Vydarená, ale evolúcia. Nepleť si pojmy a dojmy.
Golf je jednotkou triedy, to je bez debaty. Akurát odstupy tých za ním sú stále menšie. Golfík vyhráva vyváženosťou ponuky, nezaostáva prakticky v ničom. V niektorých veciach ho konkurencia sem-tam predčí, súčet bodov ale Golfu stačí na prvé miesto.
A ešte čo? :-) Jasné, že tam bude FORD vždy vynikjaúco predávať. Ford tam kedysi mal vlasntú automobilku a je tam takmer domáca značka. Rovnako ako u nás na Slovensku Škoda.
Aha, Roomster je konkurent pre Fusion. :-):yes: Ale skúsme to inak. Ak by Fusion stále toľko čo Golf... >:D >:D Inak, celému VW nakopal hviezdičku ten Fusion. Napríklad Golfu, Touaregu. >:D:yes:
Presne tak, celemu "lidovemu" VW. Sranda co. Myslim ze u Importu Volkswagenu (spolecnost pro pripravu nemeckeho lidoveho vozu) se tolik nesmeji. Jinak "srovnatelne" akcni VW Polo je malinko levnejsi nez akcni Ford Fusion.
Tak toto letí do ventilku. Musím to oznámiť predsedníctvu.
-Presne tak, Fusion to nakope celému lidovému VW, jako Golf nebo Touareg.
>:D BRRRRRRRRRRRRRRRRAVWO! :yes:
V neexistující kategorii "supermainstream" nelze zvolit nejlepší vůz, podobně jako se nevyhlašuje mistr světa ve skoku hlubokém či v plavání volným stylem na vzdálenost 12 metrů.
Pokud bychom se drželi v rámci mainstreamových kompaktů, patří Golf bezesporu mezi nejlepší. Oproti páté generaci jde ovšem samozřejmě jen o evoluční krok a ještě ne příliš velký. Mezi jakýmikoliv předchozími dvěma generacemi Golfu byl větší rozdíl než mezi pátou a šestou.
Fusiona vidím jako ideální náhradu Felicie, auta pro průměrného českého motoristu (ne-nadšence). Jednoduchý, prostorný, robustní, levný na koupi i na údržbu.
Idealni nahrada hlavne soucasne Fabie a i nadsence ktery nechce vyhazovat zbytecne prachy do luftu a chce nejlepsi auto s pomerem cena uzitna hodnota na ceskem trhu. A to Fusion je!
Já opravdu tu nákupní horečku Fusiona nechápu. A už vůbec ne právě ve vztahu k tomu zaklínanému kinetickému designu. Dovozuji, že fordomilci si to nekoupí, ti jdou po Fiestě, tak kdo tedy? Nebo je to nízkou cenou? Přiznám se, že na tohle odpověď neznám. Současně mě velmi udivuje ten zájem i z pohledu estetiky ve vztahu k současnosti. Chápu úspěch cee´du (tamjde především o cenu), chápu úspěchy Pandy (neříkej mi bejby...), ale Fusion mi uniká.
P.S. Četls´ten test Golfu na hlavní? Tam je to vše napsáno, resp. potvrzeno - Golf je absolutní král kompaktů. Zpochybňování snad přenecháš plejstejšnům, ne?
Tak jestli je teď hlavní zbraní Fordu právě Fusion..., tak to můžou fakt všichni ostatní rovnou zabalit, protože tohle auto má před sebou ještě nekonečně velkou budoucnost... ;-\ :*)
NO koupí si bývalí škodováci. Je to střízlivé auto bez tvarových výstřelků. Relativně veliké a v současnosti za dobrou cenu. Když se prodával za 400 tis. neměl ho kdo kupovat. Pro Fabiáře drahý pro Octáváře úplně mimo. V současnosti těží z toho, že už jich na ulicích jezdí spousty a lidem je známý a co je známe je důvěryhodné a co je důvěryhodné za to se utratí peníze. A tím pádem se nabalují další zájemci.
Design není na českém trhu to hlavní kritérium nákupu (schválně sem NEnapíšu příklad, který mě okamžitě napadl jako první ;-)). Kromě toho se mi Fusion vždycky líbil, pořád líbí a nevidím na něm žádný zásadní problém.
Ne, nemyslím, že by kupci Fusionu byli milovníci značky Ford, kupují relativně prostorné, robustní a přitom pěkné auto renomované značky za výbornou cenu. Kdyby obdobným způsobem zlevnil např. Opel Merivu, šla by na dračku Meriva.
Test Golfu jsem četl a taky to píšu: Golf bezesporu patří mezi nejlepší mainstreamové kompakty. Co ještě dodat?
Trh se zmensil o 16,5 %, ale Škoda ztratila celých 26 %. Vysledkem je nejakych 22% trhu, z jeste pred par mesici 30ti %. Muzeme se to snazit vysvetlit odkladem nakupu vozu bez DPH, ci vyjmecnosti a turbulentnosti doby. Ale zadne z techto vysvetleni nestaci na objasneni temer 10%ni ztraty trhu.
Pomalu se zacina realizovat proces, o kterem jsem psal drive. Skoda nesmyslnym sponovanim mistnich cen otravila sve loajalni zakazniky, naucila je chodit i do jinych showroomu nez tech skodovackych. S nastavenim cen je vzdy o krok pozadu za trhem. A ted, kdyz uz zacinaji byt ceny jakz takz prijatelne, uz to nestaci. K opetovnemu ziskani zakazniku uz je potreba jit mnohem dal. Tak za par let nadprumerneho vysavani trhu zaplati Skoda lety nizsiho trzniho podilu. Navic se zda, za ani budoucnost nebude jina, protoze to co zatim proniklo na povrch o cene noveho Yettiho je ve stejnem duchu "predkrizove" cenotvorby. Opravdu se ti takto kratkodobe uvazovani vyplati, Skodo?
Nemusí to skončiť tak zle. Adoptovať si môžeš aj na diaľku. Zavolaj na číslo 507Danielko čím umožníš chlapcovi výuku pravopisu v lepšom prostredí, ako na diskusiach pod auto.cz >:D
:-) >:D Uz dlouho jsem se nad reakcemi tak nepobavil jako dnes. Dekuji vsem vyse panove, den je hned veselejsi. Nekdy vam zase napisu pekny, odborny prispevek s detskym obsahem, at je trochu legrace. Doufejme, ze do te doby se Skoda udrzi alespon nad 20% trhu.
Uz ti tady několik lidí vysvětlovalo, že to co prožívá škodovka je normální zdravý vývoj. Domací automobilka se pohybuje v každé zemi kolem čtvrtiny prodejů. Stačí znát čísla. Ty tu zase "objevuješ Ameriku", ale pro sebe. :-!
Tak jo. Hosi vyse, mne prijemne naladili, tak ze bych ted nerekl nikomu NE. Jeste ze si ke mne nemuzete dojit pujcit penize. Zatim se budu tesit jak leta trvale klesajici graf trzniho podilu Skody udela na 25%tech znicehoznic zlom a zacne drzet 25%ni uroven.
Já teda nevím, z čeho by ses měl těšit, o to více z toho, když domácí automobilka ztrácí, ale v globálním pohledu je podíl domácích automobilek někde u čtvrtiny trhu. To bys určitě věděl, pokud bys čísla sledoval v dlouhodobém pohledu. Tak nevím, co si tu chceš dokazovat.
Je to přesně naopak, než se tu snažíš křečovitě vykreslit. Anomálie v podobě okupace kolem 50% trhu musela logicky postupně vyústit v realistická čísla. Nejednalo se o žádné vysávání, a o odklon zájmu. Jedná se o zcela přirozený proces.
Tedy nyní zažíváme to, co zde překvapuje jenom tebe. Ale hlavně to nezneklidňuje Škodu, neb ta to vyrovnávání tržních pozic v Česku doplňuje zvyšováním tržního podílu v zahraničí, zejména - Rusko, Čína. Koneckonců, nebude to dlouho trvat a Škoda bude vyrábět více než Fiat... kdo by to před deseti lety řekl?
Nemá absolútne žiadnu cenu tu vypisovať, ako je Škoda zaslúžený víťaz, na čo beží Fusion, prečo je Volkswagen tam kde je a prečo sa Renaultu Megan tak darí. Mne sa hlavne páči PORSCHE. Subexkluzívna značka a pritom v polovici tabuľky s vyše 500 predanými autami za štyri mesiace a takmer dvesto za jeden, jediný mesiach. To presa jasne hovorí o úrovni týchto aut. Naviac, PORSCHE je pred Lexusom? :-O A Lexus má na najslabšie BMW stratu približne 12-násobnú? :-O:-O No, kapitán automobilového pRRiemyslu nám to iste vysvetlí...
Nemám Volkswagen, na Forda, ani na Škodovku, a nemám ani vodičák. Ale kúpim si jedine Porsche, lebo je najlepšie! >:-[]
No klobúk dolu, 507, odborný výklad na úrovni... :yes:
Tak tu netpret blbosti. Inak si pomyslím, že máš skutočne mentálnu poruchu, ak nemám na to, a nebudem písať je to isté a budem písať a kúpim si je to isté.
Sadni si aj ty na pár hodín k netu, surfuj, a budeš vedieť minimálne toľko ako 507. A nemusíš na získavanie prehľadu čakať na info od 507 ani plakať nad tým, že ja toľko noviniek nepíšem... >:-[]
Pochopiť možno len vtedy, ak je čo. Rozober si to s 507, vy sa chápete dobre, evidentne máte spoločné myšlienky. Ale bacha na baby, spoločná frajerka, to nerobí dobrotu... >:-[]
Neber to tak tragicky. O nic nejde ;-) Tvý info, co sem dohazuješ s oblibou pročtu, přehled máš. Zapracuj na sovníku, každého, tedy úplně všechny co s tebou nesouhlasí, urážet nemusíš. Někdy je to naprosto zbytečný. Více nadhledu a budeš v klidu. ;-):yes:
A synonymem VW je vyprodej do rukou Porsche? Az jednou ty spekulace na akciich u rodinky Porsche nevyjdou, mozna to prodaji take Cine nebo Indum ne jen Skodu nebo Volvo, ale cely VW koncern.
Ani ne 50 let VW a hned prodej to je smutne, a vic jak 100 let rodinneho podniku Fordu, uspesne prekonani par krizi to je sakra rozdil. ;-)
"...výprodej do rukou Porsche?" Stačí pár tvých "odborných" slov
a každý hned vidí, že máš i v ekonomice a financích totální hokej...
a na to člověk nemusí být ani zdaleka doktor ekonomie...
P.S. Sis to asi spletl s nějakou akcí v Lidlu,
nebo v sekáči...? :*)8-s >:-[]
Ani jsem nedoufal, že to pochopíš...
Myslíš asi lidové auto jako Ford-T, nebo původní VW Brouk, ale to si "trochu" zaspal dobu, ty už se "chvilku" nevyrábějí...
Dneska bys musel třeba do Indie za Tatou...!
Argumentovat dnes stupidním doslovným překladem původního názvu značky je stejně primitivní, jako nechtít Gallardo, protože původně dělal Lamb. jen traktory a klimatizace, nebo Hondu protože dělají i motory do sekaček...
Ale samozřejmě, že u tebe to vůbec nepřekvapí... 8-s
Primitivni je jen tva argumentace Gallardem. Dle cen VW pred krizi je opravdu preklad "lidove" stupidní.
"ty už se "chvilku" nevyrábějí" ano u VW se uz asi nevyrabejí, u Fordu ano! ;-) Fusion :yes: Novy levny Ford-T taky bude.
Takže u Lamba, nebo Fordu ti nevadí s čím se začínalo, ale u VW s tím máš velký problém? Opravdu inteligení... Takže Ford se podle tebe už od ForduT drží tradice a stále vyrábí jen "lidová" auta... A Fusion je vlastně jeden z dalších nástupců ForduT, jen se už dnes nedělá pouze v černé... :yes:
Ty bys tu mněl psát pravidelně každý rok...,... vždy 1.dubna... >:-[]
U Lamba mi to teda vadi, jako mi to vadi u Bugatti, tradice a historicka idea je dulezita, a nejvice se ji drzi i Ford. Ano Fusion je v CR urcite bran jako "lidove" auto, vidam jich dene 10-ky. Jako je Fiesta "svetove lidove" auto v rozvinutych zemich. Tata je lidove ale leda v Indii kde je jeho hlavni trh. A v Evrope se proda rozhodne vice Fiest 1,2.
Tebe sere, že Ford je v pěkný perdeli. Že mají ztrátu každej rok, že jsou u dna a zadlužení až po uši...
Naopak VW je jedinná automobilka, která minulý rok ukončila hospodaření s téměř pětimiliardovým ziskem s rekordními prodeji.
Že ji světoví finančníci považují za nejlepší a téměř jistou investici v tomto nad propastí balancujícím průmyslovém odvětví.
I kdyby ses tu ztrapňoval sebevíce, tak tvá tupost je výstavní a pod tvé bezduché, závistlivé a hloupočké příspěvky se nikdo jiný krom tebe nepodepíše... Smutné ale pravda.
>:D >:D >:D
Neklidnou a zavistivou noc asi nebudes podle reakci na porazku VW v CR mit jen ty.
Ford je v pekny *? Zajimave ze on splaci dluhy, a VW se ziskem je jen dela. Ty financnici urcite sedi ve spravni rade VW, a nafukuji bubliny nerealnych astronomickych zisku, ale kazda bublina praskne. Kdyz ma VW tolik penez, na co potrebuje velke uvery od EU pro podnikani. Bublina VW brzo praskne, zadne 1. misto na svete nikdy nebude, to se klidne vsadim.
Mě jsou prodeje jakékoli automobilky úplně u zadnice. Takže mi nedělá problémy nazývat věci pravými jmény. Jsem rád, že se vyrábí tady v EU.
Ford jde ke dnu. S každým vyrobeným vozem se pořád propadá. Akcie Fordu každým rokem blíže ke dnu. 2006 byly na 9, 2007 byly na osmi, 2008 na šesti a teď jsou na 4. Ten tredn je zřejmý a neulžeš ho ani ty. Dej si bobuli a jdi to vybít s činkama. :-!
Nedavno byly na cca 3. Ne, Ford se odrazil ode dna a v Evrope porazil za posledni dva roky Renault, Peugeot i Opel a jak sam vidis zacina tvrde slapat na paty VW. V US boduje s Fiestu! Go Ford Go! >:D
Ok. A ty si nezapomen vzit vecer hlavne bobule na hlavu. :yes:
Než na tom bude tak dobře jako VW, tak to se u FOrdu bude počítat na desetiletí.
Zatím je řádně zadlužený a pěkně na dně. Sice z US automobilek je na tom "nejlíp", ale v globálním pohledu je to propadák.
PS: Ještě 1.4. 09 byl na 2.63. A před měsícem na 1.7. Tedy v pořádný *. Poskočil jen díky "nějakámu" zveřejněnýmu předpokladu/výhledu. Ford ještě dna nedosáhl. :-!
Ford v březnu... to je nářez. Bez nového modelu, bez drastických výprodejů deklasuje největšího konkurenta (Renault) o nějakých 60%. Fusion boduje v zásadním kritériu, value for money... za relativně málo peněz nabízí solidní auto.
I Renault jede, tam je to ovšem taženo novým Meganem a výprodejem toho starého. Osobně se nejvíc těším na nový Grandtour, přidané místo vzadu a v kufru udělá z Meganu ideální rodinné auto.. tak snad si Renault pozici dvojky mezi dovozci ještě nějakou dobu podrží (rozdíly jsou minimální).
Suzuki má raketový nástup, SX4 má asi stejné prodejní argumenty jako Fusion, doba takovému autu přeje.
A jsou tu i propady... ty si umí každý najít a v případě potřeby nějak omluvit sám.
To, ze srovnavas Forda s rendlikem je pro Ford opravdu VELIKA OSTUDA! Pamatuj, ze mentalne dospeli vedi, ze nemaji kupovat auta, co zacinaji na "F". Fiat, Ford a francouzske... >:-[]
No, je vidět, na co tu kupci kompaktů čekali, nový GOLF dokonale boduje. Boduje tak jako bodoval G1, G2, G3, G4, a G5. pro toho, kdo zná, žádné překvapení. Ovšem přeskočit i importovaný národní poklad, poklad jistých sociálních vrstev... to se cení.
KKK (korejský klonový klan) vítězně táhne krajinou. Asi to takhle lidé chtějí. Tedy... někteří lidé. Je ovšem stále dost těch, co to chtějí jinak. Například v únoru se tu prodalo v kompaktech celkem 1881 vozů z produkce Koncernu VOLKSWAGEN. Fantastické číslo. Pod jeho tíhou poklesávají v kolenou všichni. Například Fiat zde za stejné období prodal aut šedesát jedna... Není prostě mainstream jako supermainstream. Ale, jestliže může být GOLF nejprodávanější hatchback v Itálii, proč by nemohl být nejprodávanějším i v Česku? Těžko by se našel jedinec, který by na čelním místě raději viděl jiný vůz. Ano, ideální tabulková konfigurace Česka by byla ...
co asi napise GTI ? vyhlasujem sutaz o najkrajsi prispevok, aky ocakavate od nasho majstra kydov. vitaz ziska dobry pocit, ze nie len GTI tu vie potit zabavne prispevky na ludove vozitko s obstaroznou technikou za nie zrovna ludove ceny. v sutazi je povolene volne pouzivat spojeny argument (ale i samostatne) : DSG + 4x4 + TSI.
Jsi opravdu tak závistlivě houpý? Žiješ cizím životem více než svým? Dost ubohé, na to, že je ti už 34.
Člověk by řekl, že bys mohl mít i svůj rozum a nějaký úspěchy, aby tě to nenutilo psát sem nějaký posměváčkovský kecy. :-!
PS: Píšu to už poněkolikáté, vždycky se najde nějaký slaboduchý a většinou Slovák. Takže řeči o tom, že Slováci jsou národem vidláků jsou pravdivé. Je vás tam fakt většina. :-!
Teda ze je 507 sprosty, to tu vsichni vidi, ale vsichni se tomu smeji. Ale tvoje kecy, to je na ranu, jestli je nekdo ubohy, jsi to ty s rasistickyma kecama o slovacich, tos trosku ujel ne?
Majox jen shrnul nadherne brusleni, ani Verner by se nemusel stydet, jen chtel naznacit, ze gti nikdy neprizna, ze se myli a vzdy najde zpusob, jak golfa pochvalit, neni to tak tezke v tom najit.
Ja osobne jsem se tomu zasmal a nic uboheho, jako asi nikdo jiny (az na par jedincu) v tom nevidim.
Proliskej nejdřív sebe, když to jsi schopen ordinovat ostatním. :-!
Je mi úplně jedno, co si myslíte. Napsat příspěvek, který řádně píchne do Slováků, není problém. Stejně tak někomu lézt do pozadí, nebo si hrát na velmi tolerantního človíčka.
Jenže tohole není pro mne. Když někdo napíše něco, s čím ze své podstaty nesouhlasím, klidně mu to řeknu. Bez obalu. Vlastní blbost je neomlouvá. :-!
Mám svou konstatní úroveň. To, že občas napíšu něco, čehož podstatná část lidi není schopna, je má vlastnost. A máš li chuť mne soudit, klidně si to pro sebe udělej, mi to nijak neuškodí. :-!
V diskuzi nahore bylo jiz vse napsano. Nesmysly a prani na strane jedne a sucha, vsak pravdiva fakta na strane druhe.
Predesly mesic byl mesic pravdy. Mesic, ktery vypovedel vice o kupujicich nez kterykoliv mesic predtim. Prodeje na uzemi CR s jednim obrovskym ALE. To ALE je zde situaci, kdy kupujici plati z vlastni kapsy. Situaci, kdy se pomer ceny a hodnoty automobilu skutecne promita v prodejich. Situaci, ktera prozradila nakolik si zakaznik vazi dane znacky a je ochoten za ni zaplatit pozadovanou sumu.
Fakta jsou nazorne v tabulce. Pro mnohe jde o ranu pod pas, urazku na "cti", o zklamani, ktere si nedokazi pripustit. Diskuze se take podle toho vyviji. Zde jde pouze o fakta. Nic vic, nic min. Pro nekoho podstatne, pro nekoho je vlastni predstava dulezitejsi.
Jedno je jiste. Mame zde novy zakon, ktery vse zase navrati do starych "spravnych" koleji.
Ty premda, ty si zabudol na jednu vec. Kupujúci(pokiaľ to nie je zlodej) vždy platí zo svojho. Alebo u Vás vo Fínsku je to tak, že tam platí sused za Vaše auto? A myslíš, že v Česku to tak bolo až doteraz a odrazu si sused platí len za svoje auto? >:D Inak, vážne neviem, kam sa to má vrátiť. Škoda je stále prvá, Ford stále druhý, VW stále tretí... A fakty v diskusii? A už desaťročia je Škoda prvá, tak neviem, kam do starých diobrých časov sa to vrátiť. Myslíš, že pred vojnou bola oprvá Toyota, ale Mazda, predmík? >:D
A myslíš tie, fakty o tom, ako je VW podľa analitikov najlepšou značkou, o ktorej ty píšeš, že práve VW nepredáva autá za skutočnú hodnotu?
Pokud mluvíme o březnu, tak to úplně při starém není.
Kupování auta za své není u velkých firem totéž jako u soukromníků, ve firmě o tom rozhodují lidé, kteří pak ta auta sami neřídí a ani je neplatí. Ovšem vyvozovat z toho nějaké důsledky pro konkrétní automobilku bych si netroufl.