z nestarnucej 207micky, ktora predava velmi slusne a dokonca vykazuje a 2 kusky vacsi predaj ako pred rokom no a samozrejme najvaciu radost mi robi hyundai i20 a verim ze coskoro sa prida nove rio a potom bude sranda.
A není to náhodou tak že Bratislava je plná Slováků ze středního a východního Slovenska jako Praha plná Moraváků? A přitom řada Moraváků a dalších mimopražáků nemůže Pražákům přijít na jméno??? Tady bych byl opatrný.
co ma spolocne region kde byva s obsahom prispevku??? Mna by tiez zaujimalo co na korejskych autach vidis. Nic proti nim nemam, ale skus povedat preco korejca a nie europske auto
Jsem zvědav jak se bude prodávat nové Aveo (už tady udělali chybu,že tomu nedali nový název :no: ) viděl jsem ho naživo a nevím,je to takové přeplácané :-| ovšem ceny nemají vůbec špatné,ještě mne zaujalo že auto má standardně obuty pneu 195/65 R15 typické pro octávii :yes:
Ja som v ňom zo 2x sedel a je to podľa mňa najtesnejšie autov triede. Pocitovo spoza volantu odsunul u mňa Fabiu na 2 miesto medzi najmenej priestrannými kabínami.
Co jsem četl, tak až na šířku je v něm místa celkem dost, možná svoje dělá palubka, která tvoří určitý pocit stísněnosti, ale jinak bych to až tak černě neviděl... Na druhou stranu, já jsem v něm ještě neseděl...
Najdôležitejší parameter - šírka. Čo tam po dĺžke a vzduchu nad hlavou, keď nevieš kam s lakťami...vľavo zavadzajú dvere a pravým lakťom obťažuješ spolujazdca... Presne toto mi prekáža v služobných Fabiách. Pozdĺžny priestor je vpohode snáď v každom aute, a pokiaľ nemáš strešné okno, aj výška je všade o.k. - preto je dosť silným kritériom aj pre porovnanie hlavne šírka interiéru, šírka stredového tunela a jeho tvar a tak podobne...
Auto, v ktorom sa cítim stiesnene, skrátka pochváliť nemôžem. Najmä ak viem, že sa to dá spraviť aj lepšie...
Ve jménu bych problém neviděl, nabízí se zde sice jméno Sonic (používané v zámoří), ale změna jména už proběhla při proměně Daewoo na Chevrolet (Kalos - Aveo), čímž se již udělal jakýsi mezník mezi korejskou nekvalitní minulostí a tou novou - kvalitní... Mně osobně se Aveo líbí, ale chápu, že mnoha lidem ne... Ceny, stejně jako výbava (6 airbagů, stabilizace, tempomat atd. v základu) jsou příznivé, ale myslím, že ceny půjdou ještě níž, aby se v reklamě mohl nabízet základ pod 200tis... Aplikaci velkých kol se až tolik nedivím. Vzhledem ke stoupající linii oken a k celkovému malému prosklení boků si Aveo o velká kola úplně říká... Jinak Chevymu fandím a doufám, že se bude prodávat dobře...
.. (vůbec) NEprodává Citroën DS3? ;-\
PS: Je to možná nejlepší malé auto, v testech si velmi dobře stojící (je vyhrávající) a prodeje "mimo česko" také nejsou špatné? V česku opravdu NULA prodaných kusů?? :-|
(i na poměry audi trochu předražené A1 se přitom prodá stejně jako FIATu Punto..