Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v prvním pololetí 2012: Nejprodávanější malé vozy

V malých vozech nás po šesti měsících letopočtu 2012 čeká překvapení. Ford Fusion se v „poločase“ se stal dovozovou jedničkou. Ibiza v červnu urvala bronz.
Zpět na článek
12. 7. 2012 18:31
12. 7. 2012 18:53
12. 7. 2012 19:04
13. 7. 2012 00:03
13. 7. 2012 08:38
13. 7. 2012 09:19
13. 7. 2012 11:36
13. 7. 2012 12:20
13. 7. 2012 14:20
12. 7. 2012 22:19
13. 7. 2012 09:20
13. 7. 2012 10:26
13. 7. 2012 10:48
13. 7. 2012 11:49
13. 7. 2012 12:04
13. 7. 2012 14:00
13. 7. 2012 14:19
13. 7. 2012 14:24
13. 7. 2012 14:35
13. 7. 2012 18:07
13. 7. 2012 23:50
14. 7. 2012 00:09
14. 7. 2012 00:16
14. 7. 2012 00:40
15. 7. 2012 02:01
15. 7. 2012 10:30
15. 7. 2012 17:28
16. 7. 2012 00:29
16. 7. 2012 14:19
13. 7. 2012 15:16
13. 7. 2012 18:15
13. 7. 2012 23:35
13. 7. 2012 23:55
14. 7. 2012 00:19
14. 7. 2012 17:41
15. 7. 2012 02:03
15. 7. 2012 10:31
15. 7. 2012 17:36
16. 7. 2012 00:40
16. 7. 2012 14:16
16. 7. 2012 17:15
16. 7. 2012 21:55
16. 7. 2012 22:05
16. 7. 2012 09:17
16. 7. 2012 12:09
16. 7. 2012 14:22
16. 7. 2012 17:04
16. 7. 2012 22:00
16. 7. 2012 22:09
17. 7. 2012 17:11
12. 7. 2012 19:04
12. 7. 2012 19:11
12. 7. 2012 19:49
12. 7. 2012 20:18
12. 7. 2012 19:46
12. 7. 2012 19:54
12. 7. 2012 20:59
12. 7. 2012 21:55
12. 7. 2012 21:59
12. 7. 2012 22:22
13. 7. 2012 00:33
13. 7. 2012 09:22
12. 7. 2012 23:13
12. 7. 2012 19:00
12. 7. 2012 21:54
12. 7. 2012 22:26
12. 7. 2012 22:31
12. 7. 2012 23:33
13. 7. 2012 06:34
12. 7. 2012 22:50
13. 7. 2012 06:50
13. 7. 2012 07:59
13. 7. 2012 15:46
13. 7. 2012 08:56
13. 7. 2012 15:55
13. 7. 2012 15:56
13. 7. 2012 18:30
13. 7. 2012 18:35
13. 7. 2012 19:10
12. 7. 2012 22:49
13. 7. 2012 07:57
13. 7. 2012 09:02
13. 7. 2012 15:44
13. 7. 2012 23:37
13. 7. 2012 09:18
13. 7. 2012 12:13
12. 7. 2012 18:31
MiTo
Moc nechápu, proč se MiTo neprodává...teď jsem v něm během čtrnácti dní projezdil celou Itálii od severu k jihu a až na hlouposti si nemám na co stěžovat.
Cena je rozumná, motory výborné, zábava za volantem slušná a stylu má na rozdávání. Tak pročpak?
Rozbalit vlákno
62
12. 7. 2012 18:53
Re: MiTo
Auta sa nekupuju uplne racionalne.
Tych 1400 Fobii za mesiac a rozdiel uz len voci 2.miestu nejde rozumne vysvetlit.
Avatar - 3_diamanty
12. 7. 2012 19:04
Re: MiTo
nesuhlasim

prave preto ze sa auta kupuju az prilis racionalne je fabia s takym naskokom prva....keby sa kupovali auta srdcom a podla toho co sa komu paci tak by fabia bola posledna......samozrejme cena je tiez problem,,,,nic nie je zadarmo ale povedzme si pravdu.....fabia nie je vobec lacne auto
13. 7. 2012 00:03
Re: MiTo
Co je na Fabii racionalne voci konkurenci?????????
13. 7. 2012 08:38
Re: MiTo
Nízký pokles zůstatkové hodnoty, největší dostupnost originálního i neoriginálního servisu, dílů a doplňků. Tohle je specifikum českého, případně slovenského trhu.
13. 7. 2012 09:19
Re: MiTo
Ak nie si firma, zaujima ta pokles zostatkovej hodnoty? vacsina ludi si take auto kupi na 6 a viac rokov.
Servis, diely, doplnky nie su problem pre valnu vacsinu znaciek z tej top 25. Zase sa nehrajme na to, ze mame Shade, co si kazdy opravi v garazi. To uz davno padlo. Servis ako taky nie je ani lacnejsi voci konkurencii, tak teda neratame diely z kradnutych aut.
Autorizovany servis priamo pod oknami nic nezarucuje.
Ten Skoda servis u nas v meste by som nenavstivil ani keby som Shade mal. Najhorsi servis v meste.
13. 7. 2012 11:36
Re: MiTo
Ano, kdo si koupí nové auto na více než 10 let, tak tam už je to marginální ... ale takových zákazníků už je dnes málo. Privátní zákazníci tvoří u Škodovky dnes už jen menšinu, většinu tvoří "fleety" a tam se auto drží plus minus 4 roky. Já sám jsem nedávno kupoval 7 let starou benzínovou Fábku ... je to neuvěřitelné, ale za stejnou cenu jsem mohl koupit třeba Ford Mondeo Combi TDCi stejného roku výroby (Fabie TDI stojí víc). To uvádím jen jako ukázku toho, jak rozdílné si různá auta drží cenu.
Co se týče servisu ... výhoda je právě v tom, že nejsi fixován na jeden servis, můžeš jet víceméně do jakéhokoliv neuatorizáku a prakticky s každým servisním úkonem či závadou si tam budou vědět rady, protože se Škodovkama mají zkušenosti a potřebný díl ti seženou nejpozději do příštího dne. Zkus tam přijet s nějakým "Japoncem", kterého tam nikdy neměli a může být problém.
13. 7. 2012 12:20
Re: MiTo
Fleety su samozrejme ina vec, ale zase kupovat auto len z dovodu, ze ho v buducnosti drahsie predam(pricom je davno odpisane z nakladov) je trochu odveci, nie?
Preco si skodovky drzia tak vysoku cenu netusim, najma ked ich su plne bazare.

Servisy ano, o shade su vacsie znalosti, ale na druhej strane uz len tu v meste mam na vyber autorizaky znaciek Hyu, Kia, Rendlik, Vw, Seat, Opel, Chevrolet, Suzuki, Fiat, Pazut, Mitsu, a este neviem ake dalsie - teda mainstream obsluzit nie je problem a to byva v kazdom takom meste okolo 40-50tis. obyv. Na skodovku by som musel cestovat 25km inde.
S japoncami byva trochu problem, ale tiez nie su tak daleko od seba.
Zase nemali by sa casto kazit, nie? :-) 1x rocne na pravidelnu sa da zajst aj 50km dalej.
Roznych garazovych fachmanov je tu aspon 8, ti vedia spravit v podstate hocico, kedze auta segmentu B/C nemaju nejake specifika v konstrukcii.
13. 7. 2012 14:20
Re: MiTo
Třeba já si kupuju auto na 10 let, mám ho proto, aby mne někam dovezlo a také se to tak nejvíc vyplatí. A kupuju vždy nejlepší poměr cena/výkon, což zrovna ty v horní části žebříčku nejsou. Fleet se kupuje na 4 roky proto, že to je délka odpisu aut, nic víc. Na druhou stranu, kdo si koupí fleetové auto, tak si zadělává na problémy, když vidím, jak s tím lidi jezdí. Dostupnost náhradních dílů na evropské automobilky je vždy do druhého dne, většinou okamžitě, takže tady pro Škodu není žádné plus. Prostě je to dané tím, že lidi při koupí nepřemýšlí, nevybírají a prostě si ho jdou koupit. Stejné je to ale ve všech jiných odvětvích, třeba mobily, software apod. Rozhoduje ego, ne rozum.
Avatar - white label
12. 7. 2012 22:19
Re: MiTo
To že si ty nedovedeš něco rozumně vysvětlit, ještě neznamená, že by si to nedovedl rozumně vysvětlit někdo jiný... :-O :*) >:-[]
13. 7. 2012 09:20
Re: MiTo
Typicky nerozumna odpoved, nic lepsie som od teba ani necakal ;-)
13. 7. 2012 10:26
Re: MiTo
To formuluješ moc mírně, řekl bych spíš - úplně debilní a tím i zbytečná odpověď mimo mísu..... :-O
Avatar - T613
13. 7. 2012 10:48
Re: MiTo
naopak to byla velmi trefná reakce. Jen někteří si musí poskočit, aby jí pochopili
Avatar - white label
13. 7. 2012 11:49
Re: MiTo
Chytrému napověz, hloupého trkni..., bohužel některým evidentně nepomůže ani to, ale aspoň reaguješ slušně, na rozdíl od pritimitivní reakce J4K.
Jinak viz T613 10:48. ;-)
13. 7. 2012 12:04
Re: MiTo
Tak aby som ta trkol, tvoja prostoducha reakcia je mimo misu uz len z dovodu, ze to nedokazes vysvetlit ani ty, ale mudrych reci mas ako prezidentov hovorca.

S tatrovkom ste vidim na jednej humornej vlne, ale i tak mimo.
Avatar - white label
13. 7. 2012 14:00
Re: MiTo
Takže já jsem mimo i s tatrovákem, jo? Pro hlupáka každý hloupý... >:-[]
Právě, že na tom není vůbec co vysvětlovat, kdo to nechápe, ať chodí třeba na web o vyšívání. I tady v diskusích se to omílá stále dokola (viz třeba Tycoon 8:38) a mimochodem ve srovnávacích testech patří Fabia k třídní špičce, zeptej se doma, proč u vás vyhrála třídní srovnávací test zrovna Fabia:
[odkaz]
Avatar - woody-alien
13. 7. 2012 14:19
Re: MiTo
Měl bys vážit slova, proti webu o vyšívání nebo třeba o domácím pečení chleba je to tady úplná selanka a auto.cz lze nazvat Klubem gentlemanů... ;-) >:D Možná bys nevěřil, jak dokáže uvést diskutéry do varu výběr vhodné pekárny... >:-[]
Avatar - white label
13. 7. 2012 14:24
Re: MiTo
Věřím, věřím..., ale mě šlo hlavně o zaměření webu, kterému by měly odpovídat i základní znalosti uživatelů. Opravdu nemám chuť vysvětlovat tu "pomalejším" uživatelům tak elementární věci, jako je obecně známý efekt domácích značek na trhu s automobily. Ale jsem rád, že je tu převaha těch, kterých se to netýká, samozřejmě včetně tebe. ;-) :-)
Avatar - woody-alien
13. 7. 2012 14:35
Re: MiTo
Jj, já to pochopil, jen jsem nemohl nevzpomenout, jak si mi kdysi zdrcená švagrová přišla postěžovat, kterak se diskuze na internetu ohledně pečení chleba zvrhla ve sprosté osobní útoky a osočování. Když jsem si to přečetl, válel jsem se smíchy málem pod stolem. Tady je těch "cosworthů" opravdu jako šafránu. Častěji se vyskytuje především "podle sebe soudím tebe", čili neschopnost nebo nechuť pochopit důvody, které jiného vedou třeba ke koupi Fabie, ačkoliv já sám bych dal přednost jinému konkurentu.
Avatar - white label
13. 7. 2012 18:07
Re: MiTo
Přesně tak, navíc divit se vyšším prodejům produktu na jeho domácím trhu, to už opravdu hraničí s demencí. To je jako bych se tady ptal na takovou samozřejmost, proč si většina francouzů nekoupí místo Clia, 208, C3..., třeba Fiestu, Punto, Corsu, Polo, Ibizu, Fabii... 8-s
No a ta reakce z 15:16, tak to už je opravdu zoufalost ve stylu, chci vám důležitě dokázat, že mi to absolutně nemyslí. ;-)
13. 7. 2012 23:50
Re: MiTo
Ajaj, ale si zabedneny somar.
Pozri sa, ake su percentualne predaje vo FR, ak uz to davas za priklad.
[odkaz]
Domaca znacka ma nanajvys 20% trhu, nie vsak 30-40.
Renault Clio ma najviac 6.3% trhu za 1.kvartal, NIE 34.1%!!.
Dokonca cele portfolio je pomerne vyrovnane.

Nikde netvrdim, ze domaca znacka nemoze mat top predaje, to je len tvoja fabulacia z hlbky tvojho nevedomia.

Vidis, uz tvoja dementna teoria kriva na obe nohy.
Ale preco musis dokazovat svoju hlupost tak okato, veru netusim.
Avatar - white label
14. 7. 2012 00:09
Re: MiTo
Jééé, makovník se už pokouší myslet!!! >:D
Francie je pouze příklad a jde o princip (ve Francii např. neměla jediná domácí značka 40 let "monopol") nikoli o procenta. Když ti dám za příklad třeba japonský, nebo korejský trh, tak budeš argumentací s % úplně v pr... >:-[]
Navíc je Škodovka jediná domácí značka na českém trhu, což je nesrovnatelné nejen s Francií, takže srovnávat % podíl Fabie na našem trhu s % podílem jediného třídního zástupce domácí značky na francouzském trhu je logicky mimo. Taky statisticky relevantní období k podobnému srovnání je alespoň celý kalendářní rok, nikoli jediný měsíc.
Takže specielně pro tebe: "...preco musis dokazovat svoju hlupost tak okato, veru netusim." ;-)
14. 7. 2012 00:16
Re: MiTo
Zahovaras, si trapny.
Ide o percenta, o ziadny princip. Neprekrucaj povodnu podstatu debaty, aby to sedelo tvojim pripecenym teoriam.
Povodna myslienka bola, preco ma Fobia tak vysoke % predaje voci konkurencii, nie polemizovanie nad tym, preco je top.

"Když ti dám za příklad třeba.." .. blablabla, nedas nic, lebo si neschopny.

Aj ked scitam top modely 3 frantikov na ich trhu, nedostanem sa cez 16.3%, co je ako iste vies, menej ako 34%.
Takze nefunguje ani tvoj ukrok stranou, ze mame 3znacky voci 1 na domacom trhu.
SU TAM UDAJE ZA KVARTAL, A 5 MESIACOV SPOLU, nie len za 1 mesiac. Vidim, ze mas problem este aj s citanim tabuliek.

Akokolvek sa snazis, nemas na to.
Avatar - white label
14. 7. 2012 00:40
Re: MiTo
Proboha, ty jsi opravdu mimo ještě víc, než jsem doufal... 8-s
Tobě vážně nedochází ani to, že tu srovnáváš hrušky s veverkama, a že těch 34% Fabie je TŘÍDNÍ (malé vozy) tržní podíl na našem trhu a nikoli celkový podíl u osobních vozů (napříč třídami), kterým naopak argumentuješ u Clia/P207/208/C3... na francouzském trhu. To sis vážně myslel, že minimálně každé třetí osobní auto prodané u nás (napříč třídami!) je Fabia a každé desáté je Fusion, nebo že všechny francouzské značky prodají ve Francii dohromady jen nějakých 16% vozů v samotné třídě malých vozů? A kdo tam asi pak prodá těch zbývajících 84% "nefrancouzských" malých vozů? :*) >:D
Kdybys aspoň tušil, že celkový (všechny! typy škodovek) podíl Škody na našem trhu je těsně přes 30 %, nemohl by tě ani napadnout nesmysl s tvými údajnými celkovými (napříč třídama) 34% Fabie. Znovu opakuju, chceš li diskutovat na určité úrovni, měl bys znát alespoň základy (které pindama o trollech apod. nahradíš opravdu těžko) a hlavně se u toho pokusit trochu přemýšlet, nemusel by ses tu pak ztrapňovat několikadenním divením se nad vlastními zcestnými závěry... :*)

P.S. Má původní reakce byla především o tom, že je směšné, když si někdo myslí, že má patent na rozum a domnívá se, že když on by si určtý typ vozu nekoupil, tak ti, co si jej kupují, jsou podle něj hloupí (nemají tolik rozumu, jako on). To (na rozdíl od tebe) pochopil nejen tatrovák, ale i woody, viz jejich logické reakce...
15. 7. 2012 02:01
Re: MiTo
Ok, este raz, kedze si super turbo ober dement.

Pozrime sa na statistiky napr. v Nemecku: top znacka v GER - VW ma 21.6% trhu [odkaz] , skoda v CZ ma 31% [odkaz]
V silne narodne citiacom FR ma cely koncern PSA skoro tolko, co Skodovka sama v CZ [odkaz] , tesne pod 31%.

Ked tuto tabulku [odkaz] scitam iba pre B segment:
Clio ma 23.7%, P207 18.4%, C3 ma 12.9%. Fabia SAMA dosahuje takmer take predaje, co C3 +Clio spolu.
Za mesiace 1-6 [odkaz] ma C3+Clio dokonca MENEJ ako Fabia za rovnake obdobie, 33.84%, konkretne Clio 20.96, P207 13.16, C3 12.88%.
A co tam po Fabii, Octavia vo svojej triede vrazdi cely trh: [odkaz] so 45.9% to je snad neprekonane auto v celej EU.
Octavia tiez dosahuje top medzi najpredavanejsimi modelmi vobec so 14.1% na CZ trhu (2.miesto Fabia ma 8.44%), kde 1.Clio u FR [odkaz] ma v rovnakom obdobi 6.3% a v GER [odkaz] ma Golf/plus/jetta 8.1%.
Jednotkou FR trhu je Renault s 22%, ktory vsak predava >15
Avatar - white label
15. 7. 2012 10:30
Re: MiTo
To se dalo čekat, posera, který neumí přiznat vlastní (objektivně prokázanou) chybu. :no:
Domácí produkce malých vozů má tedy ve Francii dohromady 50!%, což je proti našim domácím třídním 34% výrazně více. Jestli máš problém to pochopit, nebo spíš přiznat svůj fatální omyl, běž raději na ty weby o vyšívání, nebo vaření..., tvoje urážky jsou jen trapnou křečí, jsi opravdový chudák a jediné co bys tím mohl u někoho vzbudit je lítost nad tebou samým... :*) >:-[]
15. 7. 2012 17:28
Re: MiTo
50% produkuju 3 znacky, slovom TRI !!!! nie JEDNA, ty kripel. Pokial toto nechapes, chod na zakladnu skolu sa naucit cislovky.
Vidim, ze mozem dat cisel kolko len chcem, tvoja absolutisticka zabednenost a patent na rozum sa tym neda ovplivnit. 8-s
Preco si mam daco priznavat, ked si ty nikdy v zivote nepriznas nic???????

To nie su urazky, to je slovne pomenovanie tvojho dusevneho stavu :no:
Avatar - white label
16. 7. 2012 00:29
Re: MiTo
Vem si prášek na tlak, kdo je tu labilní "kripel" je jasné každému, kdo do této diskuse ještě zavítá. >:D
Fancouzi mají logicky více domácích značek, než my, to víme od začátku, ale nehraj tu k vůli tomu stupidní divadýklo. Ještě včera jsii tu napsal doslova tuto "hovadinu" (znovu citujI): "Aj ked scitam top modely 3 frantikov na ich trhu, nedostanem sa cez 16.3%, co je ako iste vies, menej ako 34%."
Tedy včera jsi tvrdil, že ani tři fr domácí značky nemají takový tržní podíl na domácím trhu jako Fabie u nás, což je jednoznačně a prokazatelně nesmysl. Dneska tu trapně hážeš mrtvého brouka a argumentuješ tu třema domácíma fr. značkama, které nejsou ničím novým v diskusi
Ubohé až na půdu, ale aspoň si každý může sám přečíst jak bezmězně trapný, ješitný, zakomplexovaný a sprostý jsi... >:-[]
16. 7. 2012 14:19
Re: MiTo
Nejak si sa zaplietol v tych svojich halucinaciach. Tvrdis nieco, co nebolo povedane.
Avsak nic nove, to si cely ty, troll bezcharakterny bezmozgovity diskusny. >:-[]
13. 7. 2012 15:16
Re: MiTo
Ake dojemne, ze sa tu vyznavas zo svojim mentalnych schopnosti, no to nie je to, co ma zaujima.

Naco sa odvolavas na Tycoona? Ukazujes, ze si sam neschopny a chytas sa barliciek?
Reci mas jak koza bobkov, ale doteraz si okrem strapnovania sa snahou urazit nenapisal nic k veci.
Ziadne dovody ku kupe fabie sa tu na fore dookola nepisu. Len sa ti nieco prisnilo.

Ten test, co vacsina radi pravidelne postujete ako dokaz vyhry fabie som videl uz 2x a je dost podivny, treba si odsledovat, co je ako hodnotene.
Inak nim akurat mavas intenzivne ako pionier na prveho maja, aj ked nevies preco.
Avatar - white label
13. 7. 2012 18:15
Re: MiTo
Zbytečně se snažíš odvézt pozornost, tady nejde o moje mentální schopnosti, ale o tvoji mentální neschopnost...
To co tu napsal Tycoon je tak notoricky známé, že jestli to je pro tebe něco nového, tak potěš. Kdo nechápe/nezná efekt domácího trhu, nemá tady na podobných dospělých diskusích "zdržovat" logicky myslící jedince.
Každým svým dalším příspěvkem jen dál dokazuješ, že máš v hlavě především obsah svého nicku...
;-)
13. 7. 2012 23:35
Re: MiTo
Vsimol som si, ze tu existuje niekolko tupohlavov, ktori na skoro vsetko reaguju sposobom: "toto nevies? hahaha, ty si ale d3ebil, ved to je samozrejme" ... pritom oni samotni nedokazu nijak vysvetlit dany problem ani nijak konstruktivne prispiet k diskusii.

Ty si jeden z nich. Zapocal si to svojou prvou reakciou, kde utekas bokom od skutocneho problemu, lebo si natolko sprosty, ze k tomu nemas cim prispiet.
Ked tvoja bambusova hlava este nepochopila, zopakujem, ze NEZAUJIMA MA tvoje papagajovanie, co napisal Tycoon; s nim som to uz hore prebral.
Pokial nemas co k veci, vopchaj hlavu do piesku.
Avatar - white label
13. 7. 2012 23:55
Re: MiTo
Typický jev diskusních prosťáčků, čím méně jim to pálí, tím více kolem sebe slovně kopou... :*)
Pokud chceš o autech dospěle diskutovat, měl bys o nich nejdřív něco vědět (alespoň základ) a pokud se nechápavě ptáš, proč se zrovna Fabia prodává na domácím trhu tak dobře (pro Makovníky: podstatně lépe, než přímá konkurence) , pak je tvé obecné povědomí o trhu s automobily na bodu mrazu, jinými slovy je znatelně menší, než ho měl můj syn v osmi letech. O efektu domácího trhu už tady píšu poněkolikáté, ale možnost, že bys to někdy pochopil už jsem vzdal, takže se už v tomto směru zbytečně nepokoušej o něco, co by mohlo připomínat myšlení... 8-s >:-[]
14. 7. 2012 00:19
Re: MiTo
Typicky projev diskusnich sprostacku je absencia konstruktivnej debaty.
Gratulujem ti.

Zase iba pouzivas prazdne klise, ze "...obecné povědomí o trhu..." ..blablabla, to je nezmyselne obhajovanie sa neexistujucim nazorom vacsiny. Typicky ukrok stranou.
Napisal si uz haldu viet a NICIM, VOBEC NICIM faktickym si tu neprispel. Obycajny troll.
Avatar - white label
14. 7. 2012 17:41
Re: MiTo
Kam se vytratila ta buchta maková, snad se hanbou nepropadl do "západního Německa". >:-[]
15. 7. 2012 02:03
Re: MiTo
Nema cas na stracanie s nejakym vymetenym listkom ;-)
Avatar - white label
15. 7. 2012 10:31
Re: MiTo
Hlavně nemá koule na to, přiznat chybu... :no:
Ještě včera jsi tu psal totální nesmysly a srovnával hrušky s veverkama:
"Aj ked scitam top modely 3 frantikov na ich trhu, nedostanem sa cez 16.3%, co je ako iste vies, menej ako 34%."
Dnes se z tvých původních 16% vyklubalo 50%!, ale ani náznak sebereflexe, nemluvě o případné omluvě.
Ale jen to potvrzuje to, co jsem si o tobě myslel už po pár tvých příspěvcích, maková buchtičko...
15. 7. 2012 17:36
Re: MiTo
Vybielela hlavicko, ty si v zivote NIKDY NIC NEPRIZNAS, aj ked ta tu zasypem cislami a ukazem, ze sa mylis alebo ze si zabedneny chmulo.
Preco by som si mal ja nieco priznavat???
Az zacnes ty, ty neposkvrneny "charakter", zacnem aj ja. 8-s

16 a 50 su opat nesuvisiace cisla, ktore tentoraz prezentujes ty, takze ak sa chces hrat na chytreho, 2x si rozmysli, co napises, lebo si tresol riadnu hovadinu.
Avatar - white label
16. 7. 2012 00:40
Re: MiTo
16,3% byl tvoje číslo tržního podílu celé domácí fr produkce malých vozů a těch 16,3% si nesmyslně vztahoval k 34% tržního třídního podílu Fabie. Dnes si z těch 16,3% musel obrátit na těch 50 % (přesněji 55% cituji tě: "Clio ma 23.7%, P207 18.4%, C3 ma 12.9%").
Samozřejmě, že ty jsi při své (ne)inteligenci schopen tvrdit, že Clio by mělo jen těch 23,7% i v případě, že by bylo jediným domácím zástupcem ve třídě (tak jako je tomu u nás u Fabie). >:D
Takže se prober a zamysli se trošku nad sebou a nedělej si tu ještě větší ostudu, teda pokud to ještě vůbec jde... ;-) >:-[]
16. 7. 2012 14:16
Re: MiTo
Ak by bol rendlik jedina domaca automobilka na FR trhu, je to cislo vo hviezdach, aky by mala podiel. To len jasnovidci vseumelci ako ty vedia, aky bude.

Chytis sa jedneho cisla a chechtas sa ako blby somar, ale k inemu sa vyjadrit nevies. Inu, co by som cakal od vymeteneho listka. :-O

Ostuda si cela tvoja existencia, co len papagajuje cudzie myslienky bez rozvahy. ;-)
Avatar - white label
16. 7. 2012 17:15
Re: MiTo
Na to, že by to číslo bylo rozhodně vyšší, nepotřebuje být nikdo (normální) jasnovidec, ale to zase ty logicky nemůžeš nikdy pochopit... >:-[]
16. 7. 2012 21:55
Re: MiTo
Aha, "rozhodne vyssi" je vysledok tvojho myslenia? Nabuduce radsej nemysli, nestoji to ani za kybel gitu >:D
Avatar - white label
16. 7. 2012 22:05
Re: MiTo
Díky za potvrzení, že ty nejsi opravdu schopen pochopit ani tak jednochou a jasnou věc...
Avatar - woody-alien
16. 7. 2012 09:17
Re: MiTo
Času máš nejspíš dost, soudě podle toho, jak tady mrskáš statistiky, aniž bys byl schopen něco z nich vyčíst. Jak už bylo psáno, francouzi mají více domácích značek a proto se efekt domácího trhu týká samozřejmě všech, nikoli pouze jedné z nich.

A s tou tvojí slovní zásobou to taky není žádná sláva. Uchylovat se k vulgaritám vypovídá daleko víc o tvém duševním stavu, Makovníku. Mám takový dojem, že zrovna tebe se týká jeden článek trestního řádu.

"Kdo pěstuje mák a předčasně sklízí, bude potrestán odnětím svobody v délce....atd."

>:D
16. 7. 2012 14:22
Re: MiTo
Trapne rozoberanie mien, nazvov, prezyviek atd... patri medzi vrcholny prejav prizemnosti a dokazuje uplnu absenciu argumentov.

Najprv pride nejaky hlupak whitelabel, ktory je v maximalnom vytrzeni z toho, ako mi moze skomolit nick na kdejake buchticky; a potom pride woodyalien, ktory sa hlboko zamysla, odkial sa tak moze ten Makovnik volat a ake suvislosti mu to meno evokuje.
Vas tu je dobra zberba tragedov >:D
Druha puberta evidentne utoci nebyvalou davkou infantility, kde sa dospele decka zabavaju nad vlastnou blbostou a predbiehaju, ktory je sprostejsi >:D
Pisal som kedysi aj na jedno IT forum, kde chodili najma pubertaci, ale ani ti sa neznizili k tomu, co vy >:D

Ale kludne sa zabavajte. Ked vam uz péro nestoji, tak sa zabavite aspon takto virtualne komolenim mien >:D >:D
Avatar - white label
16. 7. 2012 17:04
Re: MiTo
A je to venku, já to říkal hned, že máš i sexuální problémy.... :*) >:D

P.S. Tak nekonečně ubohé narážky (na péro apod.) dnes nemají ani ti největší diskusní puberťáci a prosťáčci, gratuluju, aspoň v tomto ohledu jsi tu překonal úplně všechny... Zase ses tu intelektuálně pořádně odkopal a hezký pohled to opět rozhodně není, naopak, chudáci tvoji rodiče, kdepak asi udělali chybu? Ptát se na to zrovna tebe je ale bohužel úplně zbytečné... 8-s
16. 7. 2012 22:00
Re: MiTo
Zase ides nieco vykladat o etike, ty odporny bezcharakterny hypokrit???
Trapne, smiesne, zufale, pokrytecke. 8-s

Nie raz si sa podkopal, teraz zacnes o rodicoch? To si v primitivizme prekonal aj woodyho.
Ty si neprekonatelny dusevny odpad. Ides niekoho poucat a sam si kopes dieru. Jednu v hlave mas, tak sa nedivim, ze ti to nedochadza v ziadnej diskusii, toboz tu nie. 8-s 8-s 8-s
Avatar - white label
16. 7. 2012 22:09
Re: MiTo
Tak jsem se vsadil s kámošem, že tě zase jedinou reakcí vytočím do běla a vyšlo to! Díky moc, máš u mě jedno z vyhraných piv. Zajímavé, že se vytáčíš úplně stejně jako peet1980 a stejně jednoduše i nadáváš/urážíš (lze dohledat v minulých diskusích). :*) >:-[] >:D
P.S. A woodymu intelektuálně nesaháš ani metr pod kotníky. ;-)
17. 7. 2012 17:11
Re: MiTo
Vytocil si ma? >:D Dobry si blazon, dokonca aj falosny, nie len bezcharakterny.
Co ta vedie k tomuto exhibicionizmu? >:-[]

Myslis, ze neviem, ze si tam mal iba divadelny vystup?
V tej kapuste na krku ti este nedoslo, ze zakazdym iba reagujem tak ako ty, ze? Nevadi. Musia byt aj ludia, co zastupia gaussovu krivku mentalnej vykonnosti zlava.
Len preco smrdia v diskusiach.... :-!

Ale ako som pisal, ked uz kapitan nesalutuje, podavas vykony aspon tu vo virtualnom svete Tvoj priemer 21 prispevkov na den to iba dokazuje >:D
Avatar - strýček BOB
12. 7. 2012 19:04
Re: MiTo
Proboha, vždyť je to drahý jako prase, v CZ absolutně neprodejné a výsledky mi dávají za pravdu. Mito se líbí přítelkyni, tedy TCT převodovka, tempomat, barva, automat klima a bylo to bratru za 0.5mio Kč ;-\ :no: za obyčejné třídvířko na podvozku Punta...a
Avatar - 3_diamanty
12. 7. 2012 19:11
Re: MiTo
MiTo je kusovka podobne ako aj DS3 - su to neprakticke auta v podstate pre nikoho, o imidzi tiez tazko pisat lebo DS3 je viac gycova ako imidzova a MiTo je tiez taky mackopes , zaklad punto a vzhlad alfa - no nekup to ;-)

skor ma prekvapuje neuspech mazdy 2 alebo swiftu pripadne aj micry......lebo to su auta ktore sa na imidzove nehraju a ponukaju 5 dverove karoserie.... ktovie kde je problem, 36 kusov mazdy 2 za polrok v celych cechach je v podstate ***...... strasne malo.....kde je problem nechapem. auto pekne bezpecne, motoricky dokonale ale zrejme aj pridrahe ale urcite lepsia volba ako DS3 alebo MiTo, nuz zahady sa deju neustale................
12. 7. 2012 19:49
Re: MiTo
Tam kde M2 motoricky končí, MiTo v podstatě začíná. Mazda má lepší řazení a komunikativnější řízení, ale tak jako tak ta auta nejsou konkurenty.

Problémem pro Tebou jmenované jsou hlavně Fábina, Polo a Clio. Není důvod jít k Japonci, když za podobné peníze můžeš mít evropské auto s možností konfigurace výbavy.
A pak třeba taková Micra má (podle novinářů) skvělý motor DIG-S, ale jinak to je ve srovnání se současnou konkurencí špatné auto.
Avatar - Blue Sun
12. 7. 2012 20:18
Re: MiTo
Nechápeš... jak taky jinak. Na chápání je třeba rozum. Mazda 2 je maličká a zejména uvnitř. Totéž Micra a Swift. Stylovky to nejsou, u nás se jim dařit nebude, protože i malá auta musí být praktická a nabídnout prostor...
12. 7. 2012 19:46
Re: MiTo
[odkaz]

Keď pozerám na cenník tak sa čudujem, že sa vôbec nejaká predá ...

Za minulý mesiac u nás 4 ks.
12. 7. 2012 19:54
Re: MiTo
No jo, ale skutečná cena je dost jiná.
Teď jsem si cvičně nakonfiguroval MiTo TCT s pakety Premium 1 a Tec 1 a v Nové červené Alfa a se zvýhodněním pro FO 18-35 let bych to měl za 460 tisíc CZK. Na jaře jsme jinýho Alfonse kupovali a dalších 6-10% se dá ještě srazit. A za 430 tisíc to je skvělá koupě.

A1 je lepší auto, stejně tak Mini, ale to už je jiná cenová kategorie. ;-\ Takže pořád u mě MiTo vede. :-)
12. 7. 2012 20:59
Re: MiTo
Je to easy. Neprodává se proto, že je prostě drahá. I těch tvých 430tis je prostě za 3dveřového prcka moc. Kdo kupuje malá auta? Mladí lidé/rodiny, důchodci a také se kupují jako druhé a praktické auto do rodiny ;-)

Takže mladé rodiny potřebují praktičnost, 5 dv a hlavně rozumnou cenu, ani jedno z toho MiTo nemá, takže smůla. Důchodci jsou konzervativní a jdou opět po ceně, takže zase pech. Jako druhý auto by Míťa sloužit mohl, ale zas je tu ta účel, druhé auto je do města a na nákup, tj zas vše dohromady - styl jde stranou ;-)

Takže pro koho vlastně Míťa je? Podle mě je to auto pro Singles, popřípadě mladý pár při penězích a těch moc neni... Design je věc vkusu, dle mě moc krásy nepobral, takže se prodejům ani nedivým >:D
12. 7. 2012 21:55
Re: MiTo
Asi máš pravdu, teď koukám na Polo GTI a vs srovnatelné výbavě je i přes mnohem lepší motor stejně drahé. Po stránce image je o trochu horší, ale zas to vynahradí výkony.

Mě dává MiTo smysl jen s Multiairem 105 nebo 135 a rozumné výbavě, pak se dá cena udržet bez problémů pod 400 a to už v IT nabo na Západě není nijak závratná částka. :-)
12. 7. 2012 21:59
Re: MiTo
No jo, vtip je v tom, že žiješ v ČR a tady má rozhodně lepší zvuk Polo GTI než MiTo a pokud za těch 450tis dostaneš lepší motor a větší kopec výbavy, tak je rozhodnuto ;-)
Avatar - white label
12. 7. 2012 22:22
Re: MiTo
Polo GTI má lepší zvuk, než běžná verze MiTo nejen v ČR... ;-)
13. 7. 2012 00:33
Re: MiTo
je to ošklivý, značka má špatnou pověst a stojí to skoro jako Mini, takže je to pro úchyly co kupují Lancie apod, a těch moc není
13. 7. 2012 09:22
Re: MiTo
Keby nebolo uchylov, co zlu povest rozsiruju hlava nehlava, aj predaje by boli celkom inde.
Lenze ludi s rozumom? vela by som chcel.
Avatar - Ham.
12. 7. 2012 23:13
Re: MiTo
Měl jsi se zeptat přímo v té Itálii, třeba Fiesta, Clio nebo Polo se tam prodávají o 100% lépe než MiTo. Italové vědí co je dobré ;-)
Avatar - 3_diamanty
12. 7. 2012 19:00
ibiza
:yes:

to auto je cim dalej tym krajsie a u mna je to jednotka v malej triede :yes:

prekvapil ma aj nesmrtelny fusion, ktory stale predava skutocne neskutocne :yes:

negativne ma prekvapil swift - z byvaleho bestselleru sa stala kusovka - mozno je to tym ze jeho dizajn je velmi podobny tomu predoslemu modelu a konkurencia sa uz pohla a ponuka nieco viac a v podstatne atraktivnejsom obale a navyse swift je nadalej jednym z najmensim malych aut - mozno aj to je dovod preco jeho predaje stagnuju....neviem...pre mna je swift celkovo sklamanie v malej triede....jeho predaje su bieda....skoda, auto inak pekne......

vyzera to tak ze rio sa uz udomacnilo v prvej 10tke a jeho celkove 9 miesto za 6 mesiacov je slusny vysledok - o takom sa corse, punte, C3ke alebo yarisu moze iba snivat......a ak sa zadari mozno pojde rio aj vyssie, nechajme sa prekvapit.....i20 ukazala ze vsetko je mozne....slape neskutocne.

micra, mazda 2, jazz ale aj spominany swift - strasne slabe predaje, kde su tie casy starej gulatej micry ktoru bolo vidiet na kadom rohu alebo casy swifta ktory bol snad vsade kde oko zahliadlo hned po fabii.....karta sa obratila, je to zaujimave ;-)
Rozbalit vlákno
0
12. 7. 2012 21:54
i20
Tak trochu nechápu prodeje i20ky. Plečka z Indie s interiérem na úrovni Favoritu. Jezdil jsem s ní týden na dovolené a ve srovnání s jinými vozy mi přijde dost slabá ve všech směrech. :-( U nás má ale solidní úspěch. Jestli to nebude tím, že jej polovina národa považuje za vůz z Nošovic. :-)
Rozbalit vlákno
14
12. 7. 2012 22:26
Re: i20
No ono to hlave bude tim, ze ji sezenes za 180 tisic v pouzitelne vybave, zakladni motor je taky slusny (narozdil od htp) a i kdyz kvalita interieru je horsi nez u koncernu tak nejaka extra katastrofa to taky neni.
Proste slusne jezdici auto se vsim potrebnym a navrch 5letou zarukou neni uplne spatny kauf. Nehlede na to ze z Indie i20 uz dlouho nejsou - ted se vozi z turecka (pry ale ty indecke byly lepsi, ale to je na urovni "jedna babka povidala")
12. 7. 2012 22:31
Re: i20
Jen to pořád bude Hnůjdej :no:
12. 7. 2012 23:33
Re: i20
Pokým to odvezie z bodu A do bodu B, tak mnoho ľudí nemá chuť zbytočne priplácať len za atraktívnejšiu značku na kapote .....
13. 7. 2012 06:34
Re: i20
Jo to je fakt, z Indie se do Česka vozí z Hundů snad jenom i10 (ale třeba někdo znalejší upřesní). A kvalita kár z těchhle rozvojových zemí přímo souvisí s kvalitou výstupní kontroly. Automobilky to zpravidla navrhnou jakž takž dobře, takže pokud se kvalita dodrží, je už skoro jedno, jestli to montujou v Indii nebo v Mnichově (samozřejmě při stejné značce). Ale z Hyundai bych stejně nejvíc věřil kárám přímo z Ulsanu.
Avatar - Starfighter
12. 7. 2012 22:50
Re: i20
Cena hory přenáší aneb každý krám má svého kupce.
Avatar - Blue Sun
13. 7. 2012 06:50
Re: i20
Pravda... prodeje krámů s TSI jsou důkazem...
13. 7. 2012 07:59
Re: i20
Cesi misto kramu Thalie zacali kupovat kram Fusion, pokud teda pominu kram Fabie, ktery neprestanou kupovat i kdyby mel pomer cena/hodnota 10x horsi nez konkurence.
13. 7. 2012 15:46
Re: i20
Sranda je, že ten krám, jak ty říkáš, má lepší vlastnosti a také zůstatkovou hodnotu než Thalia, Fusion a i20 dohromady ;-) Dost by mě zajímalo, kolik z vás, co haníte Fabii, s ní opravdu jelo >:D
13. 7. 2012 08:56
Re: i20
No právě to je ten problém. I když je Hyundai i20 jen nepovedená kopie corsy (nedávno jsem je viděl vedle sebe a nestačil se divit!), lidi ta propaganda Hyundaie úplně zaklela a zaslepila. Takže teď si tohle nevzhledné, laciné a technicky sotva průměrné auto s naprosto příšerným interiérem (Favorit z roku 1993 po faceliftu byl podle mě uvnitř mnohem pohlednější) kupují s falešným pocitem, že tím podporují českou ekonomiku. Nejvíc mě překvapilo, že do třídveřového i20 se dá dozadu nastoupit jen z jedné strany, druhá přední sedačka se ani nedá sklopit! Spíš bych to nazval IQ20.
Avatar - woody-alien
13. 7. 2012 18:30
Re: i20
Ráno si napíšeš příspěvek a odpoledne si ho pro dobrej pocit "opalcuješ" ? Tomu říkám dobře odvedená práce... ;-) >:D
Avatar - white label
13. 7. 2012 18:35
Re: i20
A to vše dvakrát. >:-[] Opakování je matka moudrosti a když mě nikdo nepochválí, umím se pochválit sám. >:D
13. 7. 2012 19:10
Re: i20
Chlapec je asi zvyklý si dělat všechno sám. Alespoň nic nechytne. >:D
Avatar - twistedTSD
12. 7. 2012 22:49
Japonci
Prodeje japonců jsou tedy tragické...
Rozbalit vlákno
6
13. 7. 2012 07:57
Re: Japonci
zaprve 10% clo
zadruhe naprosto nezajimavy trh (rve si nekdo v japonsku vlasy, ze misto 300 aut mesicne se tu proda 50 ? Kdyz jim mesicne sjede z linek desitky tisic kusu?)
zatreti mizerna obchodni sit
zactvrte mizerne servisni zazemi
zapate cesi jsou extremni konzervy co se aut tyce a ti co by si koupili i neco extravagantnejsiho nemaji penize.
zaseste ukaz mi jediny fleet postaveny na Mazdach, Toyotach nebo Hondach

Takze asi tak...
13. 7. 2012 09:02
Re: Japonci
Češi? V Evropě je to v bledě modrém. Z 13 milionů prodaných aut v roce 2011 má celé Japonsko cca 1 milion, a to ještě vše dost dramaticky táhne jeden model - Nissan Qashqai
13. 7. 2012 15:44
Re: Japonci
No a hlavně nikdo neví proč, Qashqai se mi osobně celkem líbí. Nicméně uvnitř moc prostorný není a cena, na to že jezdí vetšinou ve dvoukolce, taky nic moc - se slušnou výbavou přes 1/2 mega . Verze 4x4 klidně převyšuje 3/4 mega :no: Nijak nevidím důvod ke koupi... :'-(
13. 7. 2012 23:37
Re: Japonci
To je naprosto jednoduchý - stádní chování - Qashqai je úspěšné auto, takže přece "musí bejt dobrý". Hele mámo koupíme si ho taky. A že to tak funguje i u některých značek německé provenience nemusím snad dodávat.
13. 7. 2012 09:18
Re: Japonci
Zaprvé není clo, ale silný kurz japonského jenu.
13. 7. 2012 12:13
Re: Japonci
A taky dovozné clo.
Avatar - Guttalax
14. 7. 2012 09:58
Dýchačka na záda
Dle předpovědi asi rok staré mělo Rio dýchat na záda Fábií. Z desátého místa je to dost úsměvné. >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
14. 7. 2012 10:04
Re: Dýchačka na záda
Rio dýchá z plných plic, jen ta Fabie o tom neví... Zeptej se toppera, on ti jistě rád vysvětlí, jak se to mohlo stát... >:D
Avatar - woody-alien
15. 7. 2012 07:50
Re: Dýchačka na záda
Náhodou, jeden místní si asi před půl rokem koupil novou Fábii a včera jsem koukal, že to má zezadu nějaký "ofunělý". Hned mě napadlo "ááá, Rio už se dotahuje". >:D >:-[]

Že by jakýkoli konkurent v segmentu malých vozů na českém trhu dýchal Fabii na záda je prognóza hodná skutečného neználka, takže v případě toppera žádné překvapení. ;-)
Avatar - white label
15. 7. 2012 10:32
Re: Dýchačka na záda
Jj, a těch divících se neználků je tady evidentně dost... ;-)