Ekonomika
:yes😒br />
to auto je cim dalej tym krajsie a u mna je to jednotka v malej triede :yes😒br />
prekvapil ma aj nesmrtelny fusion, ktory stale predava skutocne neskutocne :yes😒br />
negativne ma prekvapil swift - z byvaleho bestselleru sa stala kusovka - mozno je to tym ze jeho dizajn je velmi podobny tomu predoslemu modelu a konkurencia sa uz pohla a ponuka nieco viac a v podstatne atraktivnejsom obale a navyse swift je nadalej jednym z najmensim malych aut - mozno aj to je dovod preco jeho predaje stagnuju....neviem...pre mna je swift celkovo sklamanie v malej triede....jeho predaje su bieda....skoda, auto inak pekne......
vyzera to tak ze rio sa uz udomacnilo v prvej 10tke a jeho celkove 9 miesto za 6 mesiacov je slusny vysledok - o takom sa corse, punte, C3ke alebo yarisu moze iba snivat......a ak sa zadari mozno pojde rio aj vyssie, nechajme sa prekvapit.....i20 ukazala ze vsetko je mozne....slape neskutocne.
micra, mazda 2, jazz ale aj spominany swift - strasne slabe predaje, kde su tie casy starej gulatej micry ktoru bolo vidiet na kadom rohu alebo casy swifta ktory bol snad vsade kde oko zahliadlo hned po fabii.....karta sa obratila, je to zaujimave 😉
to auto je cim dalej tym krajsie a u mna je to jednotka v malej triede :yes😒br />
prekvapil ma aj nesmrtelny fusion, ktory stale predava skutocne neskutocne :yes😒br />
negativne ma prekvapil swift - z byvaleho bestselleru sa stala kusovka - mozno je to tym ze jeho dizajn je velmi podobny tomu predoslemu modelu a konkurencia sa uz pohla a ponuka nieco viac a v podstatne atraktivnejsom obale a navyse swift je nadalej jednym z najmensim malych aut - mozno aj to je dovod preco jeho predaje stagnuju....neviem...pre mna je swift celkovo sklamanie v malej triede....jeho predaje su bieda....skoda, auto inak pekne......
vyzera to tak ze rio sa uz udomacnilo v prvej 10tke a jeho celkove 9 miesto za 6 mesiacov je slusny vysledok - o takom sa corse, punte, C3ke alebo yarisu moze iba snivat......a ak sa zadari mozno pojde rio aj vyssie, nechajme sa prekvapit.....i20 ukazala ze vsetko je mozne....slape neskutocne.
micra, mazda 2, jazz ale aj spominany swift - strasne slabe predaje, kde su tie casy starej gulatej micry ktoru bolo vidiet na kadom rohu alebo casy swifta ktory bol snad vsade kde oko zahliadlo hned po fabii.....karta sa obratila, je to zaujimave 😉
Tak trochu nechápu prodeje i20ky. Plečka z Indie s interiérem na úrovni Favoritu. Jezdil jsem s ní týden na dovolené a ve srovnání s jinými vozy mi přijde dost slabá ve všech směrech. 😒 U nás má ale solidní úspěch. Jestli to nebude tím, že jej polovina národa považuje za vůz z Nošovic. 😄
No ono to hlave bude tim, ze ji sezenes za 180 tisic v pouzitelne vybave, zakladni motor je taky slusny (narozdil od htp) a i kdyz kvalita interieru je horsi nez u koncernu tak nejaka extra katastrofa to taky neni.
Proste slusne jezdici auto se vsim potrebnym a navrch 5letou zarukou neni uplne spatny kauf. Nehlede na to ze z Indie i20 uz dlouho nejsou - ted se vozi z turecka (pry ale ty indecke byly lepsi, ale to je na urovni "jedna babka povidala")
Proste slusne jezdici auto se vsim potrebnym a navrch 5letou zarukou neni uplne spatny kauf. Nehlede na to ze z Indie i20 uz dlouho nejsou - ted se vozi z turecka (pry ale ty indecke byly lepsi, ale to je na urovni "jedna babka povidala")
Jen to pořád bude Hnůjdej :no:
Jo to je fakt, z Indie se do Česka vozí z Hundů snad jenom i10 (ale třeba někdo znalejší upřesní). A kvalita kár z těchhle rozvojových zemí přímo souvisí s kvalitou výstupní kontroly. Automobilky to zpravidla navrhnou jakž takž dobře, takže pokud se kvalita dodrží, je už skoro jedno, jestli to montujou v Indii nebo v Mnichově (samozřejmě při stejné značce). Ale z Hyundai bych stejně nejvíc věřil kárám přímo z Ulsanu.
Cena hory přenáší aneb každý krám má svého kupce.
Pravda... prodeje krámů s TSI jsou důkazem...
Cesi misto kramu Thalie zacali kupovat kram Fusion, pokud teda pominu kram Fabie, ktery neprestanou kupovat i kdyby mel pomer cena/hodnota 10x horsi nez konkurence.
No právě to je ten problém. I když je Hyundai i20 jen nepovedená kopie corsy (nedávno jsem je viděl vedle sebe a nestačil se divit!), lidi ta propaganda Hyundaie úplně zaklela a zaslepila. Takže teď si tohle nevzhledné, laciné a technicky sotva průměrné auto s naprosto příšerným interiérem (Favorit z roku 1993 po faceliftu byl podle mě uvnitř mnohem pohlednější) kupují s falešným pocitem, že tím podporují českou ekonomiku. Nejvíc mě překvapilo, že do třídveřového i20 se dá dozadu nastoupit jen z jedné strany, druhá přední sedačka se ani nedá sklopit! Spíš bych to nazval IQ20.
Ráno si napíšeš příspěvek a odpoledne si ho pro dobrej pocit "opalcuješ" ? Tomu říkám dobře odvedená práce... 😉 >😁
Prodeje japonců jsou tedy tragické...
zaprve 10% clo
zadruhe naprosto nezajimavy trh (rve si nekdo v japonsku vlasy, ze misto 300 aut mesicne se tu proda 50 ? Kdyz jim mesicne sjede z linek desitky tisic kusu?)
zatreti mizerna obchodni sit
zactvrte mizerne servisni zazemi
zapate cesi jsou extremni konzervy co se aut tyce a ti co by si koupili i neco extravagantnejsiho nemaji penize.
zaseste ukaz mi jediny fleet postaveny na Mazdach, Toyotach nebo Hondach
Takze asi tak...
zadruhe naprosto nezajimavy trh (rve si nekdo v japonsku vlasy, ze misto 300 aut mesicne se tu proda 50 ? Kdyz jim mesicne sjede z linek desitky tisic kusu?)
zatreti mizerna obchodni sit
zactvrte mizerne servisni zazemi
zapate cesi jsou extremni konzervy co se aut tyce a ti co by si koupili i neco extravagantnejsiho nemaji penize.
zaseste ukaz mi jediny fleet postaveny na Mazdach, Toyotach nebo Hondach
Takze asi tak...
Češi? V Evropě je to v bledě modrém. Z 13 milionů prodaných aut v roce 2011 má celé Japonsko cca 1 milion, a to ještě vše dost dramaticky táhne jeden model - Nissan Qashqai
No a hlavně nikdo neví proč, Qashqai se mi osobně celkem líbí. Nicméně uvnitř moc prostorný není a cena, na to že jezdí vetšinou ve dvoukolce, taky nic moc - se slušnou výbavou přes 1/2 mega . Verze 4x4 klidně převyšuje 3/4 mega :no: Nijak nevidím důvod ke koupi... 😢
Dle předpovědi asi rok staré mělo Rio dýchat na záda Fábií. Z desátého místa je to dost úsměvné. >😒] >😒]
Rio dýchá z plných plic, jen ta Fabie o tom neví... Zeptej se toppera, on ti jistě rád vysvětlí, jak se to mohlo stát... >😁
Náhodou, jeden místní si asi před půl rokem koupil novou Fábii a včera jsem koukal, že to má zezadu nějaký "ofunělý". Hned mě napadlo "ááá, Rio už se dotahuje". >😁 >😒]
Že by jakýkoli konkurent v segmentu malých vozů na českém trhu dýchal Fabii na záda je prognóza hodná skutečného neználka, takže v případě toppera žádné překvapení. 😉
Že by jakýkoli konkurent v segmentu malých vozů na českém trhu dýchal Fabii na záda je prognóza hodná skutečného neználka, takže v případě toppera žádné překvapení. 😉
Cena je rozumná, motory výborné, zábava za volantem slušná a stylu má na rozdávání. Tak pročpak?
Tych 1400 Fobii za mesiac a rozdiel uz len voci 2.miestu nejde rozumne vysvetlit.
prave preto ze sa auta kupuju az prilis racionalne je fabia s takym naskokom prva....keby sa kupovali auta srdcom a podla toho co sa komu paci tak by fabia bola posledna......samozrejme cena je tiez problem,,,,nic nie je zadarmo ale povedzme si pravdu.....fabia nie je vobec lacne auto
Servis, diely, doplnky nie su problem pre valnu vacsinu znaciek z tej top 25. Zase sa nehrajme na to, ze mame Shade, co si kazdy opravi v garazi. To uz davno padlo. Servis ako taky nie je ani lacnejsi voci konkurencii, tak teda neratame diely z kradnutych aut.
Autorizovany servis priamo pod oknami nic nezarucuje.
Ten Skoda servis u nas v meste by som nenavstivil ani keby som Shade mal. Najhorsi servis v meste.
Co se týče servisu ... výhoda je právě v tom, že nejsi fixován na jeden servis, můžeš jet víceméně do jakéhokoliv neuatorizáku a prakticky s každým servisním úkonem či závadou si tam budou vědět rady, protože se Škodovkama mají zkušenosti a potřebný díl ti seženou nejpozději do příštího dne. Zkus tam přijet s nějakým "Japoncem", kterého tam nikdy neměli a může být problém.
Preco si skodovky drzia tak vysoku cenu netusim, najma ked ich su plne bazare.
Servisy ano, o shade su vacsie znalosti, ale na druhej strane uz len tu v meste mam na vyber autorizaky znaciek Hyu, Kia, Rendlik, Vw, Seat, Opel, Chevrolet, Suzuki, Fiat, Pazut, Mitsu, a este neviem ake dalsie - teda mainstream obsluzit nie je problem a to byva v kazdom takom meste okolo 40-50tis. obyv. Na skodovku by som musel cestovat 25km inde.
S japoncami byva trochu problem, ale tiez nie su tak daleko od seba.
Zase nemali by sa casto kazit, nie? 😄 1x rocne na pravidelnu sa da zajst aj 50km dalej.
Roznych garazovych fachmanov je tu aspon 8, ti vedia spravit v podstate hocico, kedze auta segmentu B/C nemaju nejake specifika v konstrukcii.
Jinak viz T613 10:48. 😉
S tatrovkom ste vidim na jednej humornej vlne, ale i tak mimo.
Právě, že na tom není vůbec co vysvětlovat, kdo to nechápe, ať chodí třeba na web o vyšívání. I tady v diskusích se to omílá stále dokola (viz třeba Tycoon 8😁😄 a mimochodem ve srovnávacích testech patří Fabia k třídní špičce, zeptej se doma, proč u vás vyhrála třídní srovnávací test zrovna Fabia😒br /> [odkaz]
No a ta reakce z 15:16, tak to už je opravdu zoufalost ve stylu, chci vám důležitě dokázat, že mi to absolutně nemyslí. 😉
Pozri sa, ake su percentualne predaje vo FR, ak uz to davas za priklad.
[odkaz]
Domaca znacka ma nanajvys 20% trhu, nie vsak 30-40.
Renault Clio ma najviac 6.3% trhu za 1.kvartal, NIE 34.1%!!.
Dokonca cele portfolio je pomerne vyrovnane.
Nikde netvrdim, ze domaca znacka nemoze mat top predaje, to je len tvoja fabulacia z hlbky tvojho nevedomia.
Vidis, uz tvoja dementna teoria kriva na obe nohy.
Ale preco musis dokazovat svoju hlupost tak okato, veru netusim.
Francie je pouze příklad a jde o princip (ve Francii např. neměla jediná domácí značka 40 let "monopol") nikoli o procenta. Když ti dám za příklad třeba japonský, nebo korejský trh, tak budeš argumentací s % úplně v pr... >😒]
Navíc je Škodovka jediná domácí značka na českém trhu, což je nesrovnatelné nejen s Francií, takže srovnávat % podíl Fabie na našem trhu s % podílem jediného třídního zástupce domácí značky na francouzském trhu je logicky mimo. Taky statisticky relevantní období k podobnému srovnání je alespoň celý kalendářní rok, nikoli jediný měsíc.
Takže specielně pro tebe: "...preco musis dokazovat svoju hlupost tak okato, veru netusim." 😉
Ide o percenta, o ziadny princip. Neprekrucaj povodnu podstatu debaty, aby to sedelo tvojim pripecenym teoriam.
Povodna myslienka bola, preco ma Fobia tak vysoke % predaje voci konkurencii, nie polemizovanie nad tym, preco je top.
"Když ti dám za příklad třeba.." .. blablabla, nedas nic, lebo si neschopny.
Aj ked scitam top modely 3 frantikov na ich trhu, nedostanem sa cez 16.3%, co je ako iste vies, menej ako 34%.
Takze nefunguje ani tvoj ukrok stranou, ze mame 3znacky voci 1 na domacom trhu.
SU TAM UDAJE ZA KVARTAL, A 5 MESIACOV SPOLU, nie len za 1 mesiac. Vidim, ze mas problem este aj s citanim tabuliek.
Akokolvek sa snazis, nemas na to.
Tobě vážně nedochází ani to, že tu srovnáváš hrušky s veverkama, a že těch 34% Fabie je TŘÍDNÍ (malé vozy) tržní podíl na našem trhu a nikoli celkový podíl u osobních vozů (napříč třídami), kterým naopak argumentuješ u Clia/P207/208/C3... na francouzském trhu. To sis vážně myslel, že minimálně každé třetí osobní auto prodané u nás (napříč třídami!) je Fabia a každé desáté je Fusion, nebo že všechny francouzské značky prodají ve Francii dohromady jen nějakých 16% vozů v samotné třídě malých vozů? A kdo tam asi pak prodá těch zbývajících 84% "nefrancouzských" malých vozů? :😉 >😁
Kdybys aspoň tušil, že celkový (všechny! typy škodovek) podíl Škody na našem trhu je těsně přes 30 %, nemohl by tě ani napadnout nesmysl s tvými údajnými celkovými (napříč třídama) 34% Fabie. Znovu opakuju, chceš li diskutovat na určité úrovni, měl bys znát alespoň základy (které pindama o trollech apod. nahradíš opravdu těžko) a hlavně se u toho pokusit trochu přemýšlet, nemusel by ses tu pak ztrapňovat několikadenním divením se nad vlastními zcestnými závěry... :😉
P.S. Má původní reakce byla především o tom, že je směšné, když si někdo myslí, že má patent na rozum a domnívá se, že když on by si určtý typ vozu nekoupil, tak ti, co si jej kupují, jsou podle něj hloupí (nemají tolik rozumu, jako on). To (na rozdíl od tebe) pochopil nejen tatrovák, ale i woody, viz jejich logické reakce...
Pozrime sa na statistiky napr. v Nemecku: top znacka v GER - VW ma 21.6% trhu [odkaz] , skoda v CZ ma 31% [odkaz]
V silne narodne citiacom FR ma cely koncern PSA skoro tolko, co Skodovka sama v CZ [odkaz] , tesne pod 31%.
Ked tuto tabulku [odkaz] scitam iba pre B segment:
Clio ma 23.7%, P207 18.4%, C3 ma 12.9%. Fabia SAMA dosahuje takmer take predaje, co C3 +Clio spolu.
Za mesiace 1-6 [odkaz] ma C3+Clio dokonca MENEJ ako Fabia za rovnake obdobie, 33.84%, konkretne Clio 20.96, P207 13.16, C3 12.88%.
A co tam po Fabii, Octavia vo svojej triede vrazdi cely trh: [odkaz] so 45.9% to je snad neprekonane auto v celej EU.
Octavia tiez dosahuje top medzi najpredavanejsimi modelmi vobec so 14.1% na CZ trhu (2.miesto Fabia ma 8.44😖, kde 1.Clio u FR [odkaz] ma v rovnakom obdobi 6.3% a v GER [odkaz] ma Golf/plus/jetta 8.1%.
Jednotkou FR trhu je Renault s 22%, ktory vsak predava >15
Domácí produkce malých vozů má tedy ve Francii dohromady 50!%, což je proti našim domácím třídním 34% výrazně více. Jestli máš problém to pochopit, nebo spíš přiznat svůj fatální omyl, běž raději na ty weby o vyšívání, nebo vaření..., tvoje urážky jsou jen trapnou křečí, jsi opravdový chudák a jediné co bys tím mohl u někoho vzbudit je lítost nad tebou samým... :😉 >😒]
Vidim, ze mozem dat cisel kolko len chcem, tvoja absolutisticka zabednenost a patent na rozum sa tym neda ovplivnit. 8-s
Preco si mam daco priznavat, ked si ty nikdy v zivote nepriznas nic???????
To nie su urazky, to je slovne pomenovanie tvojho dusevneho stavu :no:
Fancouzi mají logicky více domácích značek, než my, to víme od začátku, ale nehraj tu k vůli tomu stupidní divadýklo. Ještě včera jsii tu napsal doslova tuto "hovadinu" (znovu citujI): "Aj ked scitam top modely 3 frantikov na ich trhu, nedostanem sa cez 16.3%, co je ako iste vies, menej ako 34%."
Tedy včera jsi tvrdil, že ani tři fr domácí značky nemají takový tržní podíl na domácím trhu jako Fabie u nás, což je jednoznačně a prokazatelně nesmysl. Dneska tu trapně hážeš mrtvého brouka a argumentuješ tu třema domácíma fr. značkama, které nejsou ničím novým v diskusi
Ubohé až na půdu, ale aspoň si každý může sám přečíst jak bezmězně trapný, ješitný, zakomplexovaný a sprostý jsi... >😒]
Avsak nic nove, to si cely ty, troll bezcharakterny bezmozgovity diskusny. >😒]
Naco sa odvolavas na Tycoona? Ukazujes, ze si sam neschopny a chytas sa barliciek?
Reci mas jak koza bobkov, ale doteraz si okrem strapnovania sa snahou urazit nenapisal nic k veci.
Ziadne dovody ku kupe fabie sa tu na fore dookola nepisu. Len sa ti nieco prisnilo.
Ten test, co vacsina radi pravidelne postujete ako dokaz vyhry fabie som videl uz 2x a je dost podivny, treba si odsledovat, co je ako hodnotene.
Inak nim akurat mavas intenzivne ako pionier na prveho maja, aj ked nevies preco.
To co tu napsal Tycoon je tak notoricky známé, že jestli to je pro tebe něco nového, tak potěš. Kdo nechápe/nezná efekt domácího trhu, nemá tady na podobných dospělých diskusích "zdržovat" logicky myslící jedince.
Každým svým dalším příspěvkem jen dál dokazuješ, že máš v hlavě především obsah svého nicku...
😉
Ty si jeden z nich. Zapocal si to svojou prvou reakciou, kde utekas bokom od skutocneho problemu, lebo si natolko sprosty, ze k tomu nemas cim prispiet.
Ked tvoja bambusova hlava este nepochopila, zopakujem, ze NEZAUJIMA MA tvoje papagajovanie, co napisal Tycoon; s nim som to uz hore prebral.
Pokial nemas co k veci, vopchaj hlavu do piesku.
Pokud chceš o autech dospěle diskutovat, měl bys o nich nejdřív něco vědět (alespoň základ) a pokud se nechápavě ptáš, proč se zrovna Fabia prodává na domácím trhu tak dobře (pro Makovníky: podstatně lépe, než přímá konkurence) , pak je tvé obecné povědomí o trhu s automobily na bodu mrazu, jinými slovy je znatelně menší, než ho měl můj syn v osmi letech. O efektu domácího trhu už tady píšu poněkolikáté, ale možnost, že bys to někdy pochopil už jsem vzdal, takže se už v tomto směru zbytečně nepokoušej o něco, co by mohlo připomínat myšlení... 8-s >😒]
Gratulujem ti.
Zase iba pouzivas prazdne klise, ze "...obecné povědomí o trhu..." ..blablabla, to je nezmyselne obhajovanie sa neexistujucim nazorom vacsiny. Typicky ukrok stranou.
Napisal si uz haldu viet a NICIM, VOBEC NICIM faktickym si tu neprispel. Obycajny troll.
"Aj ked scitam top modely 3 frantikov na ich trhu, nedostanem sa cez 16.3%, co je ako iste vies, menej ako 34%."
Dnes se z tvých původních 16% vyklubalo 50%!, ale ani náznak sebereflexe, nemluvě o případné omluvě.
Ale jen to potvrzuje to, co jsem si o tobě myslel už po pár tvých příspěvcích, maková buchtičko...
Preco by som si mal ja nieco priznavat???
Az zacnes ty, ty neposkvrneny "charakter", zacnem aj ja. 8-s
16 a 50 su opat nesuvisiace cisla, ktore tentoraz prezentujes ty, takze ak sa chces hrat na chytreho, 2x si rozmysli, co napises, lebo si tresol riadnu hovadinu.
Samozřejmě, že ty jsi při své (ne)inteligenci schopen tvrdit, že Clio by mělo jen těch 23,7% i v případě, že by bylo jediným domácím zástupcem ve třídě (tak jako je tomu u nás u Fabie). >😁
Takže se prober a zamysli se trošku nad sebou a nedělej si tu ještě větší ostudu, teda pokud to ještě vůbec jde... 😉 >😒]
Chytis sa jedneho cisla a chechtas sa ako blby somar, ale k inemu sa vyjadrit nevies. Inu, co by som cakal od vymeteneho listka. 😲
Ostuda si cela tvoja existencia, co len papagajuje cudzie myslienky bez rozvahy. 😉
A s tou tvojí slovní zásobou to taky není žádná sláva. Uchylovat se k vulgaritám vypovídá daleko víc o tvém duševním stavu, Makovníku. Mám takový dojem, že zrovna tebe se týká jeden článek trestního řádu.
"Kdo pěstuje mák a předčasně sklízí, bude potrestán odnětím svobody v délce....atd."
>😁
Najprv pride nejaky hlupak whitelabel, ktory je v maximalnom vytrzeni z toho, ako mi moze skomolit nick na kdejake buchticky; a potom pride woodyalien, ktory sa hlboko zamysla, odkial sa tak moze ten Makovnik volat a ake suvislosti mu to meno evokuje.
Vas tu je dobra zberba tragedov >😁
Druha puberta evidentne utoci nebyvalou davkou infantility, kde sa dospele decka zabavaju nad vlastnou blbostou a predbiehaju, ktory je sprostejsi >😁
Pisal som kedysi aj na jedno IT forum, kde chodili najma pubertaci, ale ani ti sa neznizili k tomu, co vy >😁
Ale kludne sa zabavajte. Ked vam uz péro nestoji, tak sa zabavite aspon takto virtualne komolenim mien >😁 >😁
P.S. Tak nekonečně ubohé narážky (na péro apod.) dnes nemají ani ti největší diskusní puberťáci a prosťáčci, gratuluju, aspoň v tomto ohledu jsi tu překonal úplně všechny... Zase ses tu intelektuálně pořádně odkopal a hezký pohled to opět rozhodně není, naopak, chudáci tvoji rodiče, kdepak asi udělali chybu? Ptát se na to zrovna tebe je ale bohužel úplně zbytečné... 8-s
Trapne, smiesne, zufale, pokrytecke. 8-s
Nie raz si sa podkopal, teraz zacnes o rodicoch? To si v primitivizme prekonal aj woodyho.
Ty si neprekonatelny dusevny odpad. Ides niekoho poucat a sam si kopes dieru. Jednu v hlave mas, tak sa nedivim, ze ti to nedochadza v ziadnej diskusii, toboz tu nie. 8-s 8-s 8-s
P.S. A woodymu intelektuálně nesaháš ani metr pod kotníky. 😉
Co ta vedie k tomuto exhibicionizmu? >😒]
Myslis, ze neviem, ze si tam mal iba divadelny vystup?
V tej kapuste na krku ti este nedoslo, ze zakazdym iba reagujem tak ako ty, ze? Nevadi. Musia byt aj ludia, co zastupia gaussovu krivku mentalnej vykonnosti zlava.
Len preco smrdia v diskusiach.... :-!
Ale ako som pisal, ked uz kapitan nesalutuje, podavas vykony aspon tu vo virtualnom svete Tvoj priemer 21 prispevkov na den to iba dokazuje >😁
skor ma prekvapuje neuspech mazdy 2 alebo swiftu pripadne aj micry......lebo to su auta ktore sa na imidzove nehraju a ponukaju 5 dverove karoserie.... ktovie kde je problem, 36 kusov mazdy 2 za polrok v celych cechach je v podstate ***...... strasne malo.....kde je problem nechapem. auto pekne bezpecne, motoricky dokonale ale zrejme aj pridrahe ale urcite lepsia volba ako DS3 alebo MiTo, nuz zahady sa deju neustale................
Problémem pro Tebou jmenované jsou hlavně Fábina, Polo a Clio. Není důvod jít k Japonci, když za podobné peníze můžeš mít evropské auto s možností konfigurace výbavy.
A pak třeba taková Micra má (podle novinářů) skvělý motor DIG-S, ale jinak to je ve srovnání se současnou konkurencí špatné auto.
Keď pozerám na cenník tak sa čudujem, že sa vôbec nejaká predá ...
Za minulý mesiac u nás 4 ks.
Teď jsem si cvičně nakonfiguroval MiTo TCT s pakety Premium 1 a Tec 1 a v Nové červené Alfa a se zvýhodněním pro FO 18-35 let bych to měl za 460 tisíc CZK. Na jaře jsme jinýho Alfonse kupovali a dalších 6-10% se dá ještě srazit. A za 430 tisíc to je skvělá koupě.
A1 je lepší auto, stejně tak Mini, ale to už je jiná cenová kategorie. ;-\ Takže pořád u mě MiTo vede. 😄
Takže mladé rodiny potřebují praktičnost, 5 dv a hlavně rozumnou cenu, ani jedno z toho MiTo nemá, takže smůla. Důchodci jsou konzervativní a jdou opět po ceně, takže zase pech. Jako druhý auto by Míťa sloužit mohl, ale zas je tu ta účel, druhé auto je do města a na nákup, tj zas vše dohromady - styl jde stranou 😉
Takže pro koho vlastně Míťa je? Podle mě je to auto pro Singles, popřípadě mladý pár při penězích a těch moc neni... Design je věc vkusu, dle mě moc krásy nepobral, takže se prodejům ani nedivým >😁
Mě dává MiTo smysl jen s Multiairem 105 nebo 135 a rozumné výbavě, pak se dá cena udržet bez problémů pod 400 a to už v IT nabo na Západě není nijak závratná částka. 😄
Lenze ludi s rozumom? vela by som chcel.