Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v únoru 2011: Pořadí značek

Auta do 3,5 tuny se u nás letos prodávají lépe než před rokem. V čele žebříčku dovozců je Renault.
Zpět na článek
7. 3. 2011 12:40
7. 3. 2011 13:44
7. 3. 2011 13:53
7. 3. 2011 13:55
7. 3. 2011 14:03
7. 3. 2011 14:21
7. 3. 2011 16:07
7. 3. 2011 14:31
7. 3. 2011 14:36
7. 3. 2011 13:54
7. 3. 2011 15:25
7. 3. 2011 16:23
7. 3. 2011 16:54
7. 3. 2011 13:03
7. 3. 2011 15:54
7. 3. 2011 16:48
7. 3. 2011 19:25
7. 3. 2011 23:26
Avatar - lordlord
7. 3. 2011 12:40
.
Nárůst Renaultu pramení z objednávek výprodejových modelů z loňského roku? To ostatni znacky nemaji vyprodej lonskych rocniku?
Rozbalit vlákno
13
7. 3. 2011 12:43
Re: .
Ostatní značky neměly Thalii za 149.900,-Kč
[odkaz]
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 13:53
Re: .
Njn, každej Polo nechce no, co se dá dělat :o))
Avatar - Krispos
7. 3. 2011 13:55
Re: .
GTI by ti vysvětlil, že každý chce Polo, ale prostě má jenom na tu Thalii >:D Počkej, až se arbiter elegantie vrátí ze Ženevy...
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 14:03
Re: .
Njn, všichni sou chudáci, chtěj Polo, ale mají jen na Thalii, Fusion, I20 a Fiestu, jojo.

Taky všichni chtěj Golf, ale maj jen na Megane, Jettu ale maj jen na Lagunu, Phaeton a maj jen na Lexus, Tiguan a Touareg a maj jen na Duster a IX 35 a taky chtěj Saharan a Multivan ale maj jen na IX 20, Logan a C4 Picasso.

Njn, nebýt ČR národ socek, bylo by vše jinak. Vo tom žádná >:D >:-[] >:-[]
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 14:21
Re: .
A co se týče ojetin, koukám že v únoru bylo víc zájemců o Hondu, než o echt prémii.

Ohh, co to jen ti lidi kupují, dosud ještě neprohlédli, cehož strašného se dopouští.
Budiž jim velký aštar odpustí!
No a co dál? Oh ano, zoufalci s peugetoy a Renaulty, Citroeny, Fiaty, Oply a pak teprvi ti správní s BMW a Audi.

Žebrota, nemohou si dovolit koupit si kvalitní, 15 let starý olítaný BMW po nemeckém důchodci ve skvělém stavu se 125 tis km (vynásob 3ma), rourou vod kamen a mračítky a dopřát si tak luxusu.
Duch TDI PD ale povstane a svou libou vůni a sametovým chodem pronikne do myšlení národa a obrátí ho ze zcestí na tu jedinou správnou cestu.
Dehtu zdar
:yes:
7. 3. 2011 16:07
Re: .
Tak takhle uprimne jsem se dlouho nezasmal :yes:
7. 3. 2011 14:31
Re: .
>:-[] :yes: :yes:

Za to kafe prsknuté na monitor neděkuju.
7. 3. 2011 13:54
Re: .
akce byly, akce budou

nevidím důvod, proč zlehčovat druhé místo Renaultu - když bude výprodej jiné značky, bude to snad taky důvod relativizovat její úspěch?

buďme rádi, že se zatím ty auta (myslím všechny obecně) prodávají celkem dobře
Avatar - Blue Sun
7. 3. 2011 15:25
Re: .
Jasně, bude. Výjimkou je pouze VW, tam se ukazuje cenový jemnocit a vynikající kvwalita.
Avatar - white label
7. 3. 2011 16:23
Re: .
Já přece neříkám, že akce nebyly nejsou a nebudou, prostě jen mívají své logické důsledky jako je cíl se kterým jsou dělány. Podobně jako např. u Fusionu. Prodejní úspěch nezpochybňuju a o "maržích" tyhle tabulky přece nejsou...
7. 3. 2011 16:54
Re: .
já tam jen cítil takovou podprahovou výčitku směrek k Renaultu, že vlastně jen díky nějaké akci dosáhl na tu métu

ale možná jsem trošku paranoidní >:-[]

uvidíme, co v příštích měsících udělá s čísly Oplu jejich akce "24h"

neexistují někde statistiky jednotlivých modelů podle motorizací - ne jen nafta/benzin, ale konkrétní typy. tohle by mě fakt zajímalo, nebo třeba i převodovky - automat vs. kvedlačka.
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 12:46
Bravo Renault
:yes:
Jen tak dál!
Rozbalit vlákno
14
7. 3. 2011 13:55
Re: Bravo Renault
skutečně fandíš Renckovi nebo tě jen teší že se dostal před VW? ;-)
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 14:05
Re: Bravo Renault
Já fandím všemu možnému i nemožnému pokud to není hecho en víš co.
7. 3. 2011 16:56
Re: Bravo Renault
myslel jsem, že fandíš hlavně amíkům, proto jsem překvapen z té podpory žabáků ;-)
Avatar - white label
7. 3. 2011 14:20
Re: Bravo Renault
Trefné! >:-[] :yes:
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 14:22
Re: Bravo Renault
Já to ale netajím a veřejně to tu přiznávám. Už sem to tu povídal asi 85x.
Avatar - white label
7. 3. 2011 14:26
Re: Bravo Renault
Ani to veřejně přiznávat nemusíš, stačí tě číst a trošku u toho myslet... >:-[]
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 14:35
Re: Bravo Renault
Prostě nekdo fandí prémi a někdo všemu ostatnímu >:D

Moje nejoblíběnější týmy F1 byly Tyrrell, Minardi, Stewart a Wiliams.

A taky ne Ferrari a McLaren (ty sem nesnášel) či Redbull.

Fandit favoritům je nudný.

PS: tohle je spolu s MB 450 SEL 6,9 jediný, co by mi mohlo stát z prémie v garáži
[odkaz]

A pak ještě muj oblíbený SMART

:yes:
8. 3. 2011 10:21
Re: Bravo Renault
S tím Smartem se připojuju .... to auto je skvělé .... a myslím to vážně .... :-)
Avatar - Barrichello
8. 3. 2011 10:31
Re: Bravo Renault
No já taky.
Do města není nic lepšího a ten design je opravdu originální.
Tohle se povedlo.
On Mercedes svého času uměl, když to vezmu komplexně, tak Mercedes je z němců u mě asi favorit.

Jak sem psal, MB 450 SEL 6,9 (tuším W116 to byla řada???) a pak taky řada 123, ty se měl taky rád. Pak Gko, to bylo na svou dobu geniální.
280ka 123ka to byla kára.
Škoda že si v půlce 90.let celkem slušně pojeba** renomé tou nespolehlivostí.

BMW mi nikdy krom 635CSi moc nesedělo, z Audi sem měl rád starou A80 z konce 70 a poč. 80let.

Pak už byl jen Opel, tam toho je víc, ale ten tu není považován za echt dojč produkt. >:D
8. 3. 2011 12:58
Re: Bravo Renault
Ne jen do města ... Smarta používám skoro každý víkend, kdy jedu domu pro cestu Vídeň-Krumlov-Vídeň .... a nemám pocit, že bych v tom autě někam strádal .... Na to jak je to malé auto a za jaké peníze je úžasné, i když dneska nižší střední třída je skoro za stejné peníze ....
Avatar - Barrichello
8. 3. 2011 12:59
Re: Bravo Renault
Zas nemá takovou spotřebu, vždyt diesel umí jet za 3,5-4 na sto.
8. 3. 2011 15:38
Re: Bravo Renault
Tak to nevím .... s dieselSmartem jsem ještě nejel .... normální benzín (litrový tříválec od Mitsubishi) bere tak 5,5 l/100km ...
8. 3. 2011 12:01
Re: Bravo Renault
Právě jsem se zamiloval.
Avatar - Barrichello
8. 3. 2011 12:12
Re: Bravo Renault
Do čeho? 635ka??
Avatar - Emel
7. 3. 2011 13:03
Korea z Nošovic
Jsem zvědavý, jestli se zase dozvíme nějaká moudra o tom, jak všichni zoufalci už své Hyundai / Kia nakoupili a jejich prodeje půjdou už jen dolů :-).

Jinak zbytek v zásadě bez velkých překvapení, Renault těží z nabídek "již od", Ford čeká na nový Focus, VW si drží svůj standard (a za povšimnutí stojí snad vysoký prodej Tiguanů).
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 13:25
Re: Korea z Nošovic
Korea z nošovic možná brzy to VW předstihne a Ford se aspon dotáhne.

No bude to zajímavé.

Je jen jediná jistota, naše škoda bude vždy první.

Soused, zarytej škodovkář co měl dosud 120ku, favorita, formana, feldu kombi, fabii kombi si ted koupil Forda S-Max a další známej, zyrytej škodovkář s oktavií, 120 I a II generace, fabií I si koupil Suzuki Swift.
No změna je život.

:-)
8. 3. 2011 07:29
Re: Korea z Nošovic
Ale ani ta Škoda už to nemá tak jednoduché. "Hyundai je pyšný na výkon ix20 (153 ks), které předstihlo v únorovém žebříčku Roomster (151 ks)."
7. 3. 2011 13:40
Re: Korea z Nošovic
To zni, jako bys narazel na slova nejvetsiho mistniho znalce korejske produkce - stréca BLBa :-)

Dodal bych jeste, ze za povsimnuti stoji pokracujici propad Fiatu... :-)

Renaultu se dumping zacina vyplacet... :yes: sice nevim jak v tech "cernych", ale v prodejnich cislech urcite :-)

Mit ta THALIA sest pytlu, ESP a 1.2TCE do 250 tecek, asi bych se ji vubec nebal :-!
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 13:49
Re: Korea z Nošovic
A pokud bysme k tomu připočetli i Dacii, je na tom Renault fakt dobře.
(66 Sandero, 74 Logan, 317 Duster)
Avatar - Emel
7. 3. 2011 14:30
Re: Korea z Nošovic
Hmm... já nevím, já bych bral Thalii jako auto do města, s nějakým 1.2 - 1.4 atmo motorem. Za 250 už bych hledal jinde a do městského provozu bych turbo nemusel.
7. 3. 2011 14:00
Re: Korea z Nošovic
zjevně je těch zoufalců v ČR čím dál víc >:-[]

jsem ale zvědav, jak se chytne nový Focus. Ono jeho startovací cena je docela vysoko - v ČR se hodně lidí nebude dívat, kolik výbavy za to dostane, spíš půjde někam, kde ceny začínají "už od...." Takže bych to časem viděl na nějakou očesanou verzi ve stylu Megane Generation pro "méně náročné" trhy
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 14:07
Re: Korea z Nošovic
Neboj, bude líp.
Zoufalců ubdude spolu s 20% DPH, cenou nafty a benálu za 37-44, zvýšením cen potravin a komodit na světových burzách, úpadkem stavebnictví v čr atd.

Bude jich méně a méně a všichni budou jezdit ve VW.
Zemský ráj to napohled, BTW kdyže začíná stavba Germánie?

:-) :-) >:D >:-[]
7. 3. 2011 16:11
Re: Korea z Nošovic
Mam rad tu tvoji ironii ;-) lepe bych to nenapsal... :yes:
Avatar - Barrichello
8. 3. 2011 11:25
Re: Korea z Nošovic
No co, benál už zlevnil na 38 kaček za N8 (jižní spojka), naftička místy i za 35 obyč, lepší až 36,50 - to sou pozitivní vyhlídky pro prémii.

Růst je zaručen, ropa za 117 a stoupá. >:D
Tak co víc si přát - navíc stříbro, platina, zemní plyn, káva, pšenice taky setrvale klesaj, takže za vydatné pomoci bratra Kalouska bude inflace cca 4% pokud budem optimisti, pokud ne klidně i 10%.

Pokud bratr Kadáfí vydrží, jako že ten starý vlk se nevzdá, a bratři v Bahrajnu povzbudí bratry v Ománu, SA atd, můžeme se těžit na pozitivní ekonomická data.
EU si půjčí od amíků tiskárny, přehodí raznice a budou se tisknout eura.
Pěkně hezky pustit do oběhu stohy peněz a pak >:-[] :-) >:-[]
Přijde čína :-)
7. 3. 2011 14:38
ALFRÉDE, NA PLASTIKU
Až budeš mít jednou svojí vlastní automobilku, budeš mít v podstatě jen dvě cesty - buďto budeš vyrábět auta, která budou lidé chtít za peníze, které za ně budeš požadovat, nebo budeš vyrábět auta, která lidé chtít nebudou, a také ovšem za ně dostaneš jenom to, co ti lidé budou chtít dát...

Garážově je to jasné, neznám nikoho, kdo by jezdil v MINI a toužil po Thalii. Ovšem tohle není žádný argument, to je než konstatování skutečnosti. Není také ovšem třeba argumentovat, svět aut je v klasifikaci přesně to samé, jako svět lidí. Nebo ty se snad domníváš, že kolem je to samej Bullitt v dokonale otřískaném fordu mustang? Pochop, na jednoho Bullitta připadá tisíc takovejch, jako jsi ty. A ti také musí v něčem jezdit. A upřímně, umíš si toho Bullita představit, jak stíhá mafiány v Thalii. Nevím, možná ty by sis lístek do kina na tenhle biják koupil... Já ne. Prostě ne.

Ale zpět k tabulce. Tak kdyby tě například napadlo, že je lepší si koupit něco od čtyřky než od dvacetšestky, stala se někde v tvé garážové výchově fatální chyba, kterou už nemáš šanci nikdy napravit. Ti však, kteří umí nejen číst, tedy ti všichni, kteří do aut vidí jako do hubený... alfy, těm je to jasné.

Pravdou ovšem je, že na rozdíl od reálného světa, na zdejších diskuzích neplatí známý slogan - prémiový člověk, prémiové auto, neboť právě a jen zde se podařilo společnými silami několika, přiznejme si, intelektuálně skromnějších jedinců, asi na dvě a půl minuty vnutit veřejnosti konejšivý diskuzní postoj, že totiž čím prémiovější člověk, tím levnější auto. Tvrdé jádro pak razí i poměrně výbušnou úvahu, že pokud v něčem máš na silnici spatřit elity společnosti, je to ve voze vyrobeném zásadně v Japonsku, někdy kolem roku 1995. Ano, i takto lze oddalovat vlastní silniční popravu.

Naštěstí na silnicích platí vedle zákona silničního též garážová ústava. Pro dnešní diskuzní potřeby snad postačí reprodukovat jen větu z jejího prvního článku - Na silnici jsi přesně tím, čím jsi i ve své garáži.

Tedy tabulka je jasná:
LOWEND:
1. Hyundai
2. Kia
3. dacia

MAINSTREAM
1. ŠKODA
2. renault
3. ford

SUPERMAINSTREAM
1. VOLKSWAGEN

SUBPRÉMIE
1. VOLVO
2 alfa romeo

PRÉMIE
1. AUDI
2. BMW
2. MERCEDES-BENZ

P.S. Velmi se skláním před Škodou :yes: Oceňuji tvorbu modelových řad, oceňuji techniku, design, styl, koneckonců též image. Fabia RS, Octavia RS/scout, dvoubarevný :yes: Yeti, Superb v kombi... ta auta opravdu nemají chybu.

BRAVO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
32
7. 3. 2011 15:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
7. 3. 2011 15:28
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
Jen v téhle pseudozemičce. Jinak je Renault naprosto normální mainstream, stejně jako VW, Škoda a plno jiných. Koho ale zajímá díra s prodeji pár kusů za rok?
Avatar - Righ
7. 3. 2011 16:47
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
Treba toho, kde zde zije...? Tebe to asi zajima taky, jinak by sis clanek o prodejich na ceskym trhu necet.
8. 3. 2011 18:48
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
Ty seš světovej, ale PSEUDOBLB! Pokud tě tahle "pseudozemička" a "díra" nezajímá, tak proč tady vopruzuješ těmito pubertálními výlevy?

Máš asi dost velkej komplex méněcennosti a léčíš si ho podobnými siláckými slobvy, ale jak znám podobný týpky jako ty, tak ti ten hřbet ohnou až k zemi, když jim Germán pohodí eurocent a pak hned šupy dupy na internet svojí podlejzavost a zbabělost si vylejvaj podobnými výroky.

To, že žiješ v nějaký díře s holým zadkem neznamená, že většina lidí v týhle zemi jsou takoví zakomplexovaní ubožáci jako ty.
8. 3. 2011 20:45
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
Pokus se přečíst celé toto vlákno znovu. blue.sun to sice vyjádřil možná trochu expresivně, ale v rámci gró té myšlenky má recht...
Avatar - Ronault.
7. 3. 2011 15:49
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
Možná by si chtělo prozkoumat opravdové cenníky a porovnat reálně a neplácat nesmysly. To, že Renault umí nabídnout perfektní ceny přes Renault leasing je fajn, ale že na tel leasing zaplatíš více než za auto v hotovosti, to už na tom billbouardu ani v reklamě nepíšou. Takový Golf v Trendlinu s klimou se dá koupit o pár tisícovek dráže než Megane, navíc jej nečeká tak velký pokles v ceně, plus výbava Golfu už dnes není tak chudá jak bývala. Jediný větší a opravdu hmatatelný rozdíl v cenách je v naftě, tam VW chce rozdíl v ceně oproti Renaultu opravdu velký, stejně jako Ford.
Mimochodem, Focus byl teď za hotové s ESP a aut. klimou za 299 000 Kč, to už i ten stejně vybavený Megane (ne Generation, ten se teď snad ani s EPS neprodává) byl dražší ;-)
7. 3. 2011 15:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
7. 3. 2011 16:06
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
Jenomže ty super akce jsou při koupi na leasing, pokud tuhle triviální logiku nechápeš, tak ti můžu rovnou nabídnou Mondeo za 400 000 Kč ale s 500% úrokem. A neboj, Focus III za pár týdnů bude na podobné, ne-li nižší ceně (už teď Ford padá a s novým designem Focusa moc stoupat nebude).

Potřebu nemáš, protože nemůžeš, vo tom to je.
8. 3. 2011 01:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 3. 2011 16:15
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
Zkus reagovat na blue.suna, neb jeho příspěvek je velmi relevantní.

Nebo se zeptám ještě jednou, trochu jinak - dle Tebe je např. Megane lowend v ČR, kvůli ceně, kdežto ten stejný Megane je v Německu mainstream, neb stojí +/- stejně jako Golf a OII je tam lowend, neb je levnější? O Francii se ani nebavme, tam by to byl SUPERMAINSTREAM, pokud by něco takového reálně existovalo ;-)

Škatulkovat auta dle cen na Českém trhu, toť věru "konina".

A ještě poznámka - v případě toho Meganu mám samozřejmně na mysli "neGeneration" modely, stejně jako v případě OII neberu v úvahu Tour. Tyto modely pro rozvojové trhy budou, dle mého názoru, z dlouhodobého hlediska pro automobilky mínusem. Hlavně Renault to v případě Genaration (lowend v kabátku Meganu) přehnal. Ale to je čistě můj soukromý názor.
Avatar - Ronault.
7. 3. 2011 16:22
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
No on je rozdílný Megane, ale ne až o tolik. A věř, že pro mnoho zákazníků, kteří třeba do něj přejdou z Felície nebo Megana I to bude perfektní auto a to, že mají rezervu pod autem, nemají kartu a jiný svár střechy a bočnice rozhodně nepoznají.
7. 3. 2011 16:49
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
Tak u těch zákazníků, kteří do něj přejdou z Felície nebo Megana I to bude perfektní auto, souhlas.

Problém je v tom, že těch změn je dost. Jistě pamatuješ na diskuzi pod testem Generation, kde to pali.sk rozebíral. Kombinace horších svárů + použití horší třídy oceli (vyšší hmotnost než klasický Megane) může mít špatný vliv na crashtesty. Horší antikorozní ochrana - pokud to bude po letech někde rezivět, velmi to zhorší pověst celého modelu, resp. celé automobilky. O 2 litry horší spotřeba při 130 (základní 1,6), horší dynamika než klasický Megan, to může u lidí zasít názor, že tento motor není plně použitelný ve všech režimech, přičemž v případě klasického Meganu je opak pravdou - jedná se o velmi dobrý základ. A to jsou odlišnosti, o kterých víme - může toho být více.

V případě automobilky, která se již několik let snaží vylepšit pověst, a dle mého se jí to poslední dobou daří, toto považuji za chybu, nebo alespoň za risk. Vždyť mají lowendových modelů dost (komplet portfolio Dacie, Thalia a vlastně i Latitude). Nicméně tato výhrada platí zejména pro středoevropské trhy. Na západě se Generation neprodává.
7. 3. 2011 17:02
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
Generation nevznikl z plezíru, prostě si ho vyžádal trh. Jeho pozice v rámci modelové řady Megane je úplně jasná - a kdo si namlouvá, že je to jen trošku ošizený klasický Megane, tak si maluje vzdušné zámky.

Ale s tou spotřebou mi to moc nesedí - 2litry jsou hodně velký rozdíl. Je to ofiko podle údajů výrobce?
7. 3. 2011 17:21
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
S Tvou první větou samozřejmně souhlasím. Problém je v tom, že Generation je v kabátku Meganu a marketingově je u nás nabízen jako plnohodnotný Megane (toto platí i o Fluence). Domnívám se, že toto nedostatečné odlišení může být v budoucnu pro Renault kotnraproduktivní. Toť vše ;-)

Ohledně té spotřeby - u testu Megane Generation tady na auto.cz byla uvedena ve 130ti spotřeba 9,1 l/100km, u mého GrandTouru je spotřeba v této rychlosti cca 7,1 - 7,4. Ostatní majitelé Meganu, myslím, mohou potvrdit.

Ofiko údaje výrobce (Megane vs. Megane Generation, oba 1,6 16V 74kw, pětikvalt): kombi spotřeba 6,8 vs. 6,7; zrychlení 0-100 10,9 vs. 11,8; max. rychlost 190 vs. 181. Čili rozdíly tam jsou, rozdíl spotřeby zřejmně dramaticky narůstá v rychlostech nad 100 km/h.
7. 3. 2011 16:03
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
Zle, zle, zle a este raz zle. Na blogu sa ti uz raz podarilo napisat nazvy gramaticky spravne, ubehol tyzden a zase sekas chybu za chybou. No nic, uvidime za tyzden, to je tak obdobie, za ktore by kazdy clovek mal byt schopny sa to naucit.
7. 3. 2011 17:01
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
Ať žije zcela zasloužené vwítězství v NEEXISTUJÍCÍ KATEGORII!!! VWIVWAT!!!
>:D >:D >:D
7. 3. 2011 17:02
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
když nemůžeš být první ve své kategorii, vytvoř si vlastní ;-)
7. 3. 2011 17:40
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
První myslíš v čem? Nahoře rozděluji svět aut do tříd tak jak si stojí na nebi hvězd ve svých segmentech. Přece tu nechceš porovnávat, zda je podle tabulky lepší Porsche nebo Dacia... ;-)
7. 3. 2011 18:16
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
No když není první v mainstreamu, kam VW vždycky patřil a patří.
Avatar - Ada je zase tady
7. 3. 2011 23:02
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
Renault je Lowend ze vsech Lowendu nejlowendovatejsi :no:
Avatar - Ronault.
7. 3. 2011 23:19
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
Ádo, prášky, zase jsi zapomněl? Tak šup šup ještě dvě pilule antidepresiv, něco na schízu a šup zpátky přikurtovat do postýlky a spát, zítra ráno bude skotský střik, tak ať si svěží.
7. 3. 2011 23:41
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
Lowend to není, to bychom mu křivdili, ale dávat ho do jedné skupiny s Fordem... no je to tak, že je s Fiatem na spodní hranici mainstreamu a Ford vytváří pak ten mezistupeň k volkswagenovskému supermainstreamu.
Avatar - Ronault.
7. 3. 2011 23:45
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
To je tak trochu zbožné přání, já si třeba nedokážu představit, jak někdo dokáže dát přednost té hrůze Fiestě před třeba C3, 207 a i Cliu, které i po letech je jízdně velmi podařený člen B-segmentu.
8. 3. 2011 00:06
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
No jo, jenomže ta fiesta má designově velmi silně navrch. 207 a Clio už jsou mimo hru, tady se asi čeká na novou 208 i na nové Clio. 207 ještě jakž takž viuálně jde, ale Clio je zcela mimo. S jízdou souhlas.
Avatar - Ronault.
8. 3. 2011 00:13
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
Tak to mám asi jiný vwoči, protože ten ocucaný bonbon od Fordu prostě nemůžu, zezadu už vůbec. Globální design mi nevoní. Navíc když srovnám interiéry, tak chtě nechtě musím i novinku Fordu šoupnout za 207 i Clio, prostě ta lacinost z toho auta přímo táhne, nebýt jízdních vlastností, tak Fiesta pomalu nemá co nabídnout. Cliu neprospěl facelift, v kombinaci s nesprávnou barvou může dojít ke kolapsu.
Každopádně pokud Clio postaví na vylešpení stávajícího, tak se má konkurence čeho obávat.
A i o pár tříd výše či níže si Ford s Renaultem nemají co vyčítat.
Avatar - Nerez
8. 3. 2011 14:47
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
A kam patří Opel, to by mě docela zajímalo... ;-)
Avatar - Barrichello
8. 3. 2011 14:51
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
Opel je přeci neprémiová značka, kterej ovládaj zlí američani a tak nikdy nemůže dosáhnout na prémie. Ač má německé kořeny.
Tos neveděl?
Avatar - white label
8. 3. 2011 16:16
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
Kam patří Opel, těžko říct, je to takový německý američan (viz Barrik), ale vím kam nepatří: do mé garáže... >:-[]

P.S. Neodolal jsem pokušení udělat Barrikovi radost pocitem, že měl jednou konečně pravdu... >:D
8. 3. 2011 16:28
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
A taky trochu anglický. Nadávaj, ale kupujou. >:-[]
Avatar - Barrichello
9. 3. 2011 10:25
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
Bodejt bys nesouhlasil, použil sem totiž přesně tvá slova, cos tady o Oplu psal před cca 4 měsícema. >:D :-)

Už si to nepamatuješ? >:-[]
Avatar - Nerez
8. 3. 2011 14:49
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
Sice se v těch třídách nevyznám, ale Opel bych řadil někam k Fordu co?
Avatar - Barrichello
8. 3. 2011 14:52
Re: ALFRÉDE, NA PLASTIKU
Přeci Lowend, jako Dacie :-) ;-) >:D
Dyt je to američan, ne :-)
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 14:53
Český trh - únor 2025
1. BYD
2. GreatWall
3. Geely
4. Gonow

:-)
Rozbalit vlákno
25
Avatar - Ronault.
7. 3. 2011 15:44
Re: Český trh - únor 2025
Moc si nedělej legraci, aby to tak nedopadlo. Už dnes u nás valí před pár lety tolik vysmívaná Korea.
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 15:48
Re: Český trh - únor 2025
Však já to myslím vážně :-)
7. 3. 2011 16:16
Re: Český trh - únor 2025
Vsak na tom taky neni nic spatneho... dnes se prece jedna o daleko vyspelejsi vozy nez pred lety ;-)
Treba bude za tech 14 let Cina smele konkurovat VW :-)

Mozna ze si Cinane koupi potom VW spolecne s celou rozpadajici se EU :-!
Avatar - Ronault.
7. 3. 2011 16:25
Re: Český trh - únor 2025
Mě to tedy pohledem Evropana příjde smutné, protože jsme kolébkou motorismu, náš průmysl má bohatou historii, vysokou kvalitu a to know how šlo právě ze západu a májí-li nás tu převálcovat nějací Číňané, což už ve spoustě odvětví dělají, tak to stojí za zamyšlení a rochu toho smutku.

Nebo budeš mít větší radost z kupování si BYD než Mercedesu, RR, Peugeotem, Renaultu, Ferrari a spoustě dalších evropských klenotů?
Avatar - white label
7. 3. 2011 16:37
Re: Český trh - únor 2025
Smutné by to bylo převelice, ale podobný trend měli v Evropě (svého času) i Japonci, které teď pomyslně střídají spíš Korejci, kteří můžou být zase časem vystřídáni/doplněni těmi Číňany...

P.S. Na druhou stranu by někteří místní "hysteričtí antikocerňáci" jistě uvítali jakýkoli negativní scénář hlavně proto, že by poškodil jejich úhlavního nepřítele - koncern VW... >:D
7. 3. 2011 16:56
Re: Český trh - únor 2025
:-) Problém je, že si tihle antiVWéčkaři neuvědomují jak mocně si svými postojí kálí do vlastních garáží. Tedy, jestli vůbec nějaké garáže mají...
Avatar - Ronault.
7. 3. 2011 17:04
Re: Český trh - únor 2025
Tak nějak, až naše ekonomika příjde o příjmy z automobilového průmyslu, bude zle. Ale možná to jsou vlastníci lihovarů (i když spíše mají jen domácí samohonku) a ti si budou libovat, páč čím je hůře, tím více se pije.
7. 3. 2011 17:42
Re: Český trh - únor 2025
To jo. Už se těším až se tu budeme "hádat" která ta samohonka je kvalitnější :-)
Avatar - Barrichello
8. 3. 2011 09:30
Re: Český trh - únor 2025
Neboj, ono bude zle i tak.
Stačí si počkat, kam to Sdružení Rady a pomoci - autonomní oblast Brusel dopracuje.
Je to pouze otázka času, kdy tenhle spolek šašků zkončí.
7. 3. 2011 19:24
Re: Český trh - únor 2025
No možná je to u aut u nás to poslední,už jsme si nakáleli do vlastních kuchyní apod.Co potraviny,také kupuješ jen naše,nic z dovozu?Sklo?V této době se děje něco nekalého i s našim dřevem?Asi by se dalo hodně dlouho pokračovat,takže auta,prostě volný trh...
Avatar - Ronault.
7. 3. 2011 17:01
Re: Český trh - únor 2025
To je sice pravda, nicméně korejci aktuálně v Evropě tlačí hodně na pilu a podíváme-li se na potenciál Číny, tak se můžeme oprávněně bát. Snad tenhle strašák bude znamenat pro Evropu motivaci.

Neviděl bych to tak hrozně. Podle mě platí přímá úměra, čím jsou výraznější VWfans, tím výraznější jsou antikoncernáři ;-)
Avatar - white label
7. 3. 2011 17:23
Re: Český trh - únor 2025
Je zásadní rozdíl být (i nepřiměřeně) pro jakoukoli značku/koncern... a být (nepřiměřeně) proti jakékoli značce/koncernu.... Pozitivní a negativní energie není totéž.
Můžeš být fanoušek Sparty (nebo Baníku) a přitom tolerovat ostatní kluby a jejich fanoušky, nebo je naopak netolerovat vůbec, případně je i nenávidět.
Problém je ta "částú anti, nikoli pro. ;-)
7. 3. 2011 17:56
Re: Český trh - únor 2025
Tohle je velmi nosná myšlénka, a velmi s ní souhlasím. Člověk se vždy až zarazí nad větou - tu a tu automobilku nenávidím, apodobně... já věřím, že to tu píší puberťáci (vyjma zde notoricky známých, resp. známého primitva) kteří z toho vyrostou.

Napsal jsi to moc hezky - je rozdíl mezi pozitivní a negativní (diskuzní) energií :-) :yes:
Avatar - Barrichello
8. 3. 2011 09:12
Re: Český trh - únor 2025
Aštar Šeran promluvil, budiž písmo jeho vytesáno do kamene >:D >:D >:D
7. 3. 2011 19:18
Re: Český trh - únor 2025
Myšlenka sice dobrá,jen ji ctít ;-) .Myslíš že jsi dnes napsal více příspěvků s pozitivní energií,nebo tou negativní?To druhé bude zřejmě převažovat :-!
Avatar - Ronault.
7. 3. 2011 20:20
Re: Český trh - únor 2025
Tak tak, ono možná zrovna WL není ten šprávný příklad, ten moc negativní energie tolik nevydá, co pozitivní, ale mnohokrát tomu tak je.
7. 3. 2011 20:44
Re: Český trh - únor 2025
Máš pravdu WL není úplně ten správný,jsou zde jiná esa.A jak jsi psal výš platí přímá úměra nebo také zákon akce a reakce.
Avatar - white label
7. 3. 2011 21:03
Re: Český trh - únor 2025
S nepřiměřeně negativní energií tady toho píšu poměrně velmi málo. Rozhodně např. nepoužívám, poslední dobou zde velmi frekventované, slovo "hnus" apod. (nemluvě o vulgarismech). Konstruktivní kritika podpořená logickými argumenty nemá s negativní energií o které jsem psal nic společného, ta je pro diskusi naopak přínosem... ;-)
7. 3. 2011 23:05
Re: Český trh - únor 2025
..logisticka konstruktivni antinegativisticka postmodularni neortodoxni kupa kecu a skutek utek...
Avatar - white label
8. 3. 2011 10:49
Re: Český trh - únor 2025
Trefně sis ten svůj příspěvek sám okomentoval... >:-[]
Avatar - Barrichello
8. 3. 2011 09:23
Re: Český trh - únor 2025
Jenže japonec ani korejec ti nedodávali věci od tužky po výstavbu dálnice.

Čína jo, v tom je ten zásadní rozdíl - kdyby ted v tomto okamžiku zastavila čína veškerý svůj vývoz, je evropa i USA totálně víš kde, neb tady už se spousty zásadních věcí vůbec nevyrábí a pokud ano, tak v poměru 20% ku 8%.

Takže by ceny vylétly nahoru takovým tempem, že tričko adidas za 5 litrů a propiska za 150.

Uvědom si to.
Rozhlédni se doma a v práci na čem všem, včetěn zančkových výrobků máš hecho en PRC, Tahiland, Malaysia, HONG KONG, VIETNAM, INDIE atd.
Avatar - Barrichello
8. 3. 2011 09:27
Re: Český trh - únor 2025
Někdo je antivéčkař a někdo atigermanista >:D >:D
V tom je vcelku rozdíl >:D
Avatar - Barrichello
8. 3. 2011 09:10
Re: Český trh - únor 2025
Ta rozkáldající EU je fakt, který sem tu taky chtěl zmínit :-)
7. 3. 2011 16:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
8. 3. 2011 09:14
Re: Český trh - únor 2025
Prostě co se nedokázal jedinij magučij savětsij sajuz, dokážou soudruzi z Beejingu :yes:
Držme jim palce :yes:
Avatar - Ronault.
7. 3. 2011 15:54
DNES BOBÁDA
V rámci dobrých mravů a etiky bychom měli dnes popřád úpřimou soustrast všem pozůstalým, manželkám, dcerám, synům, rodičům, prarodičům a synovcům Ády a Strýčka BOBa, kteří nás dnes náhle a tragicky sebevražedně opustili.

:'-( :'-( >:-[]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Blue Sun
7. 3. 2011 16:15
Re: DNES BOBÁDA
>:D >:-[] :yes:
7. 3. 2011 16:18
Re: DNES BOBÁDA
Cetl jsem na jedne diskusi, ze streko pry testoval tazne lano jiz o vikendu, ale dnes tu prispivala jeho reinkarnace :-)
7. 3. 2011 16:48
Re: DNES BOBÁDA
to je jen poslední záchvěv umírajících. Obě společnosti už určitě vyhlásili krach, a teď rozprodávají sklady za cenu odvozu. A k některým slabším motorizacím/výbavám ti dají i balík stravenek na cestu :-)
Avatar - Barrichello
8. 3. 2011 09:14
Re: DNES BOBÁDA
>:D >:D :yes: :yes:
7. 3. 2011 16:58
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ronault.
7. 3. 2011 17:02
Re: copak je to za znacku
A co to třetí auto? ;-)
7. 3. 2011 16:58
Průlom ve sférách vlivu.
V businessu je to podobné jako v politice. Velcí hráči prostě mají své geografické sféry vlivu, kde více či méně dominují a ostatní (z jiných sfér) se do nich snaží proniknou. Bylo to tak i za studené války, kde jsme bohužel patřili do té ŠPATNÉ sféry.

V 90. letech se stalo, že Česká republika spadla v oboru aut do sféry vlivu Německa - není moc divu, když VW koupil jedinou místní jakž takž fungující automobilku a když se většina ojetých aut k nám vozila z německy mluvících zemí. Zcela jinak tomu bylo třeba v Polsku nebo Rumunsku, už kvůli historickým vazbám na Itálii (Polsko) resp. Francii (Rumunsko).

No a teď se zdá, že se poprvé někomu daří se do téhle německé sféry vlivu u nás pořádně "nabourat". Jasně, Škodovku asi Renault a Korejci nedostihnou ani za dalších x let, ale jejich pozice tu jasně sílí - Korejci se staví do role "taky-domácích", zatímco Renault boduje fantastickou a v Evropě ojedinělou cenovou politikou.

Nevím jak kdo jiný, já držím palce Renaultu
:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
15
7. 3. 2011 17:26
Re: Průlom ve sférách vlivu.
Tak, tak, souhlas.

Nakonec na cenové politice Renaultu a jiných "cenových agresorů" vydělají všichni. Už i Honda se probrala a zlevňuje Civic ;-)
7. 3. 2011 17:35
Re: Průlom ve sférách vlivu.
Opravdu držíš Reanultu své dvojjediné nickové palečky? :-)

Renault se nikam nenabourává, svou pozici tu má roky, desetiletí, velmi silnou a zvýšení prodejů Renaultů za krutou cenovou... cenu není zrovna tím, co by se tu dalo a mělo oslavovat. Nejde dokonce ani o přetahování kupců od Volkswagenu, neb pokud někomu Renault kupce přetahuje, je to od sílícího vlivu Korejské produkce. Paradoxně na tomhle asi nejvíce vydělává Volkswagen, jehož kupci jsou známí svou konzervativností, a na tvrdé boje na pomezí mainstreamu a lowendu hledí s jistotou žulovéjho kvádru.

Boj se tedy odehrává (a je to vidět i v tabulce) mezi "levným" avšak kvalitním evropským mainstreamem, reprezentovaným Renaultem a asijskou (korejskou) produkcí. Do toho mají tradičně a na vrcholu vražený klín Volkswagen a Ford se svojí tradiční (v daných segmentech nejlepší) nabídkou.
7. 3. 2011 17:46
Re: Průlom ve sférách vlivu.
Na agresivní ceny Renaultu musí reagovat všichni jeho konkurenti včetně VW, tedy pokud chtějí něco prodat. Golf je dnes taky (reálně) o kus levnější než před dvěma lety. Takže i když si třeba Renaulta přímo nekoupím, tak to své zvolené auto dostanu levněji kvůli Renaultu. A proto se mi líbí, co Renault dělá.

Kromě toho je mi Renault docela sympatický a mám radost, že se mu daří narušit tu germánskou hegemonii na čele žebříčku dovozců.
Avatar - Katikakus
7. 3. 2011 18:21
Re: Průlom ve sférách vlivu.
S tou jistotou bych byl opatrny - mozna u fleetu, u soukromych osob to uz zdaleka tak zulove nevypada. Soused v prosinci menil auto - Golfa za...Lagunu.

Je ale pravda, ze s tim Golfem si "uzil", takze chapu, ze uz nechtel VW a hledal neco spolehlivejsiho.
7. 3. 2011 23:09
Re: Průlom ve sférách vlivu.
...kus od kusu...pockej co si uzije s Lagunou... >:D
Avatar - Ronault.
7. 3. 2011 23:17
Re: Průlom ve sférách vlivu.
Co? TO by mě zajímalo. Povídej, co si užije třeba oproti té skvělé novince 1,4 TSI 118 kW, která pomalu a jistě kus od kusu po zimě končí s novým motorem nebo podobně před pár lety TDI PD. Povídej, jsem zvědavý co jej čeká s jedním z nejspolehlivějších aut třídy :-)
8. 3. 2011 08:42
Re: Průlom ve sférách vlivu.
>:D >:D >:D to povidej sousedovi pred domem, ktery ji ma uz 14 dni (cca 2 roky stara) v servise >:D >:D >:D
Avatar - Ronault.
8. 3. 2011 19:00
Re: Průlom ve sférách vlivu.
To je zajímavé, že každý má souseda s Lagunou, ale nikdo ji nemá, krom těch, co ji mají a spokojení jsou ;-)
Avatar - Katikakus
8. 3. 2011 06:49
Re: Průlom ve sférách vlivu.
Co by si mel uzit - Laguna patri k nejspolehlivejsim autum. Vitej v 21. stoleti.
8. 3. 2011 08:43
Re: Průlom ve sférách vlivu.
Ty delas v servisu ??? Vse je kus od kusu a jak se k tomu clovek chova...pokud tam samo neni vyrobni vada...
Avatar - Ronault.
8. 3. 2011 19:05
Re: Průlom ve sférách vlivu.
Mrkni na TUV kam se Laguna III posunula, podívej se na ADAC, Autobild a jaký je pokles nákladů na záruční opravy Ranaultu za poslední roky.
Avatar - Ada je zase tady
7. 3. 2011 23:12
Re: Průlom ve sférách vlivu.
Ze do mainstreamu patri kvalitni rendlik? To je vykrik aspirujici na zlaty ventilek! BraVWo! >:D

Spise by se sluselo napsat, ze na zaklade vysledku prodeju za unor je socka se u nas zrejme ma az prilis dobre a je tedy nejvyssi cas zvednout DPH. ;-) Ze by se vlada ODSTOPu ridila prodeji rendliku? >:-[]

Nicmene, budme k firme rendlik a syn spravedlivi - kolik lidi, kteri by si koupili krasneho a kvalitniho Yeti si koupi nejakeho polorezaveho Dustera jen proto, ze se nemohou divat pred sebe na pristroje zasazene jak v kelimcich od piva a navic s cisly vzhuru nohama? Mila Skodovko, zamysli se nad tim! :-!
7. 3. 2011 23:38
Re: Průlom ve sférách vlivu.
No ti mi dáváš... >:D
7. 3. 2011 21:17
Re: Průlom ve sférách vlivu.
Zapomínáš , že Renault už byl největším dovozcem i v době, kdy byl dražší než VW. Cena není všechno a žádný fanda Renaultu asi není nadšený z faktu, že Renault veze k prvenství Thalia nebo Generation.
Avatar - Ada je zase tady
7. 3. 2011 23:13
Re: Průlom ve sférách vlivu.
Jo fanda rendliku jsem byl taky. Narozdil od jinych uz vim, co to znamena vlastnit francouzsky krap :no: :no: :no:
7. 3. 2011 19:25
Thálie
Ta zatracená Thálie mě možná nakonec bude stát sázku, ale kdo by čekal že Thálií se prodá skoro tolik co všech ostatních modelů od Renaultu?
Rozbalit vlákno
2
7. 3. 2011 23:26
Re: Thálie
Že by díky ceně konkurujíci friťáku z Hangzhou? :-O
Avatar - Barrichello
8. 3. 2011 10:08
Re: Thálie
pravda, VW naopak konkuruje s prdítkem pro zakrkslý čínany a motorem ze sekačky pomalu kárám s V6 střední třídy >:-[]
7. 3. 2011 21:45
Holandsko bez prémie
Docela mě překvapily holandské prodeje. Myslel jsem, že Holanďani jsou velcí a bohatí. Podle tabulky jde o zemi chudých trpaslíků. Alespoň ve srovnání s námi.
Netherlands February 2011:
Pos Model Feb % Jan 2011 % Pos 2010
1 Renault Twingo 2,640 5.4% 2 5,175 4.2% 2 13
2 VW Polo 1,879 3.8% 1 6,685 5.4% 1 1
3 Opel Corsa 1,467 3.0% 8 3,059 2.5% 7 7
4 Peugeot 107 1,466 3.0% 3 3,852 3.1% 3 2
5 Skoda Fabia 1,441 2.9% 18 2,438 2.0% 9 19
6 Ford Fiesta 1,243 2.5% 7 2,871 2.3% 8 5
7 Opel Astra 1,226 2.5% 17 2,228 1.8% 15 12
8 Toyota Aygo 1,211 2.5% 6 3,248 2.6% 6 3
9 Fiat Panda 1,199 2.4% 13 2,436 2.0% 10 9
10 Citroen C1 1,175 2.4% 15 2,283 1.8% 14 6
11 VW Golf 1,107 2.2% 4 3,449 2.8% 4 4
12 Ford Ka 1,107 2.2% 11 2,311 1.9% 13 8
13 Fiat Punto 1,006 2.0% 10 2,407 1.9% 12 17
14 Renault Megane 998 2.0% 9 2,435 2.0% 11 11
15 Seat Ibiza 985 2.0% 5 3,314 2.7% 5 15
16 VW Passat 919 1.9% 16 1,961 1.6% 17 22
17 Toyota Auris 854 1.7% 19 1,826 1.5% 18 43
18 Hyundai i10 818 1.7% 34 1,459 1.2% 21 20
19 Suzuki Alto 766 1.6% 12 2,022 1.6% 16 10
20 Fiat 500 743 1.5% 20 1,655 1.3% 20 16
21 Ford Focus 633 1.3% 14 1,821 1.5% 19 18
22 Suzuki Swift 595 1.2% 25 1,379 1.1% 22 41
23 Skoda Octavia 581 1.2% 35 1,230 1.0% 27 26
24 Opel Agila 536 1.1% 76 810 0.7% 49 39
25 Kia Sportage 534 1.1% 23 1,340 1.1% 23 65
26 Opel Meriva 517 1.0% 30 1,259 1.0% 25 34
27 Hyundai ix20 512 1.0% 60 873 0.7% 43 -
28 Hyundai ix35 485 1.0% 28 1,230 1.0% 26 32
29 Toyota Yaris 476 1.0% 24 1,263 1.0% 24 21
30 Peugeot 5008 465 0.9% 31 1,173 0.9% 29 36
31 Nissan Qashqai 416 0.8% 32 1,115 0.9% 30 28
32 Toyota Prius 395 0.8% 39 996 0.8% 35 14
33 Kia Picanto 376 0.8% 43 929 0.7% 39 29
34 Peugeot 3008 371 0.8% 38 991 0.8% 36 45
35 Peugeot 207 361 0.7% 29 1,103 0.9% 31 23
36 VW Touran 359 0.7% 41 933 0.8% 38 77
37 Dacia Duster 353 0.7% 83 550 0.4% 68 -
38 Renault Scenic 349 0.7% 36 997 0.8% 34 24
39 Opel Insignia 341 0.7% 52 840 0.7% 45 37
40 Renault Clio 335 0.7% 26 1,086 0.9% 32 25
41 Volvo V70 329 0.7% 37 965 0.8% 37 51
42 Peugeot 308 319 0.6% 45 853 0.7% 44 38
43 Nissan Juke 318 0.6% 55 740 0.6% 52 -
44 Citroen C4 316 0.6% 78 565 0.5% 66 -
45 Citroen C3 312 0.6% 48 824 0.7% 47 46
46 BMW 5-Series 310 0.6% 21 1,197 1.0% 28 40
47 Audi A4 306 0.6% 40 881 0.7% 40 27
48 Audi A3 299 0.6% 66 641 0.5% 59 35
49 Kia Venga 284 0.6% 47 815 0.7% 48 49
50 Mini 280 0.6% 42 837 0.7% 46 52
51 Citroen C4 Picasso 269 0.5% 58 652 0.5% 58 -
52 Mitsubishi ASX 267 0.5% 50 774 0.6% 50 -
53 Volvo V60 266 0.5% 73 569 0.5% 63 -
54 Volvo V50 243 0.5% 51 746 0.6% 51 42
55 Alfa Romeo Giulietta 241 0.5% 56 664 0.5% 56 -
56 Skoda Superb 233 0.5% 62 588 0.5% 62 -
57 Dacia Sandero 231 0.5% 68 566 0.5% 65 -
58 Honda Jazz 224 0.5% - 309 0.2% 84 -
59 Toyota Avensis 223 0.5% 65 566 0.5% 64 -
60 Hyundai i30 218 0.4% 69 546 0.4% 69 -
61 VW Golf Plus 215 0.4% 49 729 0.6% 53 57
62 Kia Cee’d 213 0.4% 54 652 0.5% 57 47
63 BMW 3-Series 210 0.4% 33 873 0.7% 42 33
64 Mitsubishi Colt 209 0.4% 75 496 0.4% 74 50
65 Ford C-Max 197 0.4% 79 445 0.4% 79 -
66 Nissan Pixo 194 0.4% 67 531 0.4% 71 31
67 Hyundai i20 189 0.4% 72 512 0.4% 72 48
68 Audi A1 186 0.4% 27 873 0.7% 41 -
69 Mercedes C-Class 183 0.4% 44 727 0.6% 54 58
70 Ford Mondeo 182 0.4% 77 452 0.4% 77 44
71 VW Tiguan 180 0.4% 46 713 0.6% 55 64
72 BMW 1-Series 180 0.4% 59 557 0.4% 67 -
73 Mercedes E-Class 179 0.4% 71 494 0.4% 75 -
74 Seat Altea 178 0.4% 61 538 0.4% 70 -
75 Opel Zafira 177 0.4% - 320 0.3% 82 -
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Ronault.
7. 3. 2011 22:14
Re: Holandsko bez prémie
Holanďani jsou trochu více jak 4%, tam zabrala edice Twinga Miss Sixty >:D
Avatar - Nerez
7. 3. 2011 22:45
Re: Holandsko bez prémie
Oplu se tam docela daří, to se mi líbí. Stejně jako v Německu, jen tady je to bída ;-\
7. 3. 2011 23:13
Re: Holandsko bez prémie
Je zajimave jak na zapad Kia a Hyundai vubec netahnou...
7. 3. 2011 23:23
Re: Holandsko bez prémie
Hlavně, že u nás táhnou tebe a tvoje bláboly ;-)
8. 3. 2011 08:38
Re: Holandsko bez prémie
Velice konstruktivni blabol, dekuji >:D
8. 3. 2011 09:58
Re: Holandsko bez prémie
Byl jsem cca před 5 lety v Bádensku. A docela mě překvapilo, kolik jsem tam viděl SUV. Většina z nich (tak 4 z 5) byly s logem Kia nebo Hyundai. Tu a tam mezi tím nějaké BMW, zřídka Toyota.
A v tom Holandsku, která auta větší než klasická třída C se tam prodávají nejvíc? Passat, Kia Sportage a Hyundai ix35...
Avatar - white label
8. 3. 2011 11:02
Re: Holandsko bez prémie
Většina SUV má v Bádensku korejské logo? Tak to jsem byl asi v jiném Bádensku...
Avatar - white label
7. 3. 2011 23:31
Re: Holandsko bez prémie
Je to logické..., na západ od od nás totiž nejsou lidi poznamenáni 40ti lety socialismu a všemi důsledky, které s tím souvisí, neplatí to sice obecně, ale většinově určitě...
8. 3. 2011 08:40
Re: Holandsko bez prémie
...urcite mas v necem pravdu, kdyby nebyli komanci, tak mozna Skoda vlastni VW >:D >:D >:D
Avatar - white label
8. 3. 2011 10:58
Re: Holandsko bez prémie
Ano, jen nevím co je na tom k smíchu, Škodovka možná ne, ale taková Tatra by byl velmi pravděpodobně (minimálně evropský) současný motoristický pojem i v produkci osobních vozů.
8. 3. 2011 16:19
Re: Holandsko bez prémie
...k smichu je to, kde je Skoda ted...cela nemecka ;-\
Avatar - white label
8. 3. 2011 16:23
Re: Holandsko bez prémie
Současný stav Škody-auto je spíš k tomu (radostnému) smíchu, vzhledem k tomu kam (nejen) Škodovku dovedlo těch 40 let socialistického hospodářství, což je zase naopak k pláči.
Avatar - Barrichello
9. 3. 2011 10:22
Re: Holandsko bez prémie
Už nečti ty oslavné ody Milana Josífa v Automobil Revue, škodí to na zdraví.
Avatar - Barrichello
8. 3. 2011 09:18
Re: Holandsko bez prémie
některé jedince ten socialismus poznamenal ale velmi těžce....

Možná škoda, že ten socialismus nevydržel ještě dalších 50 let, některým by to výrazně prospělo.
Možná by pak dohlédli dál než do země padajích mostů, tupláků, presbuřtů a eintopfu.....

Která byla po 40let jejich snem a čekali až se budou moc mít jako bavoráci za kopečkama, kam smutně koukali jako na modlu.

Akorát nechápu proč nevzali nohy na ramena, když toužili leštit hitle*mobil nebo golfa a proč tu smrděli, leštili šáde 120, věšeli prporky, kradli ve fabrice šroubky a barvu a natírali si tím na chatě plot.

A nadávali v hospodě u piva.
Avatar - white label
7. 3. 2011 23:25
Re: Holandsko bez prémie
To není jen o tom, jestli jsou Holanďani bohatí, jsou to především proslulí skrblíci, vtipy na Skoty platí v tomto ohledu reálně spíš právě na ně... ;-)

P.S. Jen se podívej (třeba v Amsterodamu) jaký reálný dopad má důsledek, že do si svých kol nemusí kupovat benzín... >:-[]
8. 3. 2011 07:47
Re: Holandsko bez prémie
Pravda, ale hlavně: v Holandsku platí na auta velmi vysoké DANĚ, takže ceny všech aut jsou tam velmi vysoké. Proto taky v Holandsku jezdí tolik starých aut včetně "veteránů" - protože ta daň zůstává stejná po celou dobu provozu auta, zatímco při koupi nového auta je každý rok o něco vyšší. Takže spořiví Holanďané jezdí buď ve starých kárách nebo v těch nejmenších a nejlevnějších.
8. 3. 2011 09:20
Re: Holandsko bez prémie
Možná díky tomu, že je Hoalndsko tradičně bohatá země s kontinuální demokratickou tradicí, nekoukají Holanďané na auto jako na prostředek, jak křičet do světa "mám na to", jako to děláme my občané postkomunistických zemí.
8. 3. 2011 19:05
Re: Holandsko bez prémie
Nicka blue.sun o kousek výše píše o naší "pseudozemičce" a "díře" a nikoho nezajímajícím pseudotrhu.......jinak Holanďané zas až tak velcí nejsou a to bohatství je tak trochu relativní pojem. Mimochodem celý Benelux je na plochu menší než Česká republika a z 16 mil. Holanďanů jsou 2 mil. přistěhovalců. Na druhou stranu, jak už tady někdo píše, Holanďané jsou největší skrblíci (někteří z nich dokonce přiznávají, že Skoti jsou proti nim v tomto směru úplné nuly...) a v kombinaci s realitvním přelidněním mně to ani nepřekvapuje. Jinak jak jsem poznal Holanďany, drahý pro ně není jenom to, co je zadarmo - holt má každý nějaký ty mouchy a platí to i pro národy.
Avatar - white label
8. 3. 2011 19:34
Re: Holandsko bez prémie
To jsem psal já, mám v tomto ohledu zkušenosti, které tento povahový rys většiny Holanďanů jen potvrzují...
8. 3. 2011 20:10
Re: Holandsko bez prémie
Zas tak hrozný to s tím jejich skrblíctví není. V létě jsem byl v Alpách v kempu a každý ráno mě jeden holanďan zval na pivo a na gril. Když jsem se večer vracel, tak dál seděl před karavanem a mával na mě plechovkama s pivem. Při pohledu na jeho spokojenost,mě napadlo, jestli náhodou nejsou ta alpská panoramata kouzelnější z té jeho židličky než ze sedla kola. >:D
8. 3. 2011 02:36
508 pežoťáckejch
Tak to tu máme. Prodej zahájen oficiálně 15tého února. Od té doby 34 kousků... Tedy ze máně než půl měsíce. Zcela na startu kariéry, dřív než většina národa stihla postřehnout, že něco takového existuje. To Saab 9-5 nemá za celou svou novogenerační kariéru...

Ale zpět do třídy... A srovnání s konkurencí... Dlužno říct, že konkurence se prodávala po celý měsíc... tedy zde máme výsledky za více než dvakrát delší období:
Mondeo - 93ks
passat - 78ks
jetta - 10ks
Citroen C5 - 20ks (to pro ty co tvrdili, že 508 v prodejích nedosáhne ani na C5)

Shrnovačka...
Za méně než půl měsíce se dostat na pátou příčku ve své třídě není špatný výsledek.... To bych se musel včera vrátit z pustého ostrova, abych nad passatem byť jen uvažoval...

Passata chceš mít jen jeden den v roce, to když příjde krupobití a ty zrovna parkuješ venku... Po zbytek roku 508 :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
8. 3. 2011 08:37
Re: 508 pežoťáckejch
...uvidime za 3 roky, nepredbihej...
8. 3. 2011 08:46
Re: 508 pežoťáckejch
Aby to vydrželo.....
8. 3. 2011 15:49
Re: 508 pežoťáckejch
Ve Francii už máš výsledky za 2 kompletní měsíce. A 508 nestíhá ani Lagunu ani C5. A tam nejde o počty, které zvládneš na svých končetinách. 508 by měla nejdřív zvládnout domácí konkurenci a až v další generaci vyhlašovat útok na Passata nebo Mondeo.
Francie - únor 2011:
1. Laguna: 2964
2. C5: 1956
3. 508: 1673
8. 3. 2011 21:59
Trh na Slovensku
[odkaz]

Zaujímavé je kórejci prevalcovali kategóriu SÚV spolu s asistenciou Dacie Duster (tá je radená v nižšej strednej ? triede).
Rozbalit vlákno
0