Jak poznám z čísla prodaných Octavií, kolik je z toho čísla OI tour, OII a OII tour? Kombinaci OII a OII Tour bych snesl, ale jestli jsou v tom započítané i OI Tour tak je to oblbování a uvádění lidi v omyl.
vzhledem k tomu, že u O1 Tour se jedná o doprodej, O2 Tour bych tipnul že určitě za minulý měsíc se ještě žádný neprodal, jsou ty čísla min. z 90% pro 02. Tak či onak, první místo asi Škodovce nikdo nevezme ;-)
To iste nie, ale nemá to takú výpovednú hodnotu. Obdobne to platí pri Astre H a J, Punte Evo a Punte Actual atď.
Z tohto hľadiska to slovenské Združenie automobilového priemyslu robí lepšie, keď tieto generácie rozlišuje: [odkaz]
Tak u nás sa konkrétne Octavie Tour predalo 52 ks a Octavie II 500 ks, teda pomer zhruba 1:10 v prospech novej Octavie. Teda Tvoj tip bude zrejme správny. ;-)
Ja by som bol optimistickejší. Predsalen ide technicky o identické autá (okrem motorov a výbav) a pre mnohých je i dizajnovo Tour zaujímavejší.
Kto nevyhnutne nemusí mať dízel (normálna rodina jazdiaca do 15000 km ročne) a nemá na drahšie verzie, kúpi Tour 1,6 a stále bude z hľadiska techniky (napr. multilink) na tom lepšie, ako Fluence, Cruze a pod.
abych se priznal, auta se i libi hlavne z vnejsku a co maji v sobe se moc neorientuju, ale mooc dobre muzu srovnat Cruze a Oktavka, ktera se co do pohodlnosti neda s Cruzem srovnat, je to jako dvoukolak a medak, klidne si to zkuste. a jak pise Kuko, je to nabidka lakava, ale ja budu radeji sedet v bezpeci a pohodlne, nez si "hovet" na suprmultilinku :-)
Oktávka je v pohodě. Osobně jsem ale rozdíl "třídy" kvůli multilinku nikdy nepociťoval. Naopak, když jsem s ní jel poprvé (benzinová 1.6) podle recenzí jsem očekával nějaký tuhý sporťák který drží na silnici jak klíště, a ono to byl "jen" normální, celkem pohodlný auťák. Co ho dělalo tvrdším než ve skutečnosti je jsou podle mě sedačky. Ty fakt nemusím. Pak jsem měl tu čest i s 1.9TDI v kombajnu, a tady kombinaci těžké váhy vepředu + několik kubíků vzduchu vzadu ani multilink nezachrání.
Oktávka vs. Fluence by u mě vyhrála Oktávka, je prostě hezčí a Fluence není v kombajnu >:-[]
Oktávka vs. Cruze - nu vynecháme disciplínu kombi, a pak by to asi vyhrál Cruze.
Čisto z dizajnového hľadiska je u mňa poradie: Octavia Tour II - Fluence - Octavia po f/l.
Z praktického hľadiska boduje Octavia nie objemom kufra, ale jeho prístupnosťou cez piate dvere (tu Fluence so svojimi závesmi zasahujúcimi do priestoru dosť zaostáva).
Z technického hľadiska ten multilink samozrejme samospasiteľný nie je. Sám ho v aute mám, ale napriek tomu by som ho pre bežnú jazdu neuvádzal ako extra výhodu. Dobré polotuhé nápravy (Astra, Civic) dokážu viac, ako zle odladený multilink (Ceed). Dobrý multilink (Focus) je ale stále ďalej ako dobré vlečené ramená (Civic), čo sa ale pri bežnej predvádzačke s rodinkou zistiť nedá (to treba ísť trocha ostrejšie).
súhlasím, čo sa týka praktičnosti, Oktávka Fluence valcuje. Však on aj bol stavaný skor na východnejšie trhy, ktoré proste uznávajú len sedany. Napriek tomu ma celkom prekvapuje jeho úspech u nás (ČR/SR) podobne aj Megane Sedane, a Thalia. Pritom napr. Fabia Sedan dieru do sveta neurobila. Keď to zoberieme z perspektívy ceny - boli tu aj korejské sedany Accent, Cerato, Lacetti, ktoré tiež zďaleka tak úspešné neboli.
Osobne s Meganom Sedan žijem už 5 rokov, absolvoval 3 sťahovania, zariaďovanie bytu, prevoz stavebného materiálu, viacero dovoleniek a nikdy sa nestalo, že by som do neho niečo (nakoniec >:-[] ) nenapratal. Je pravda, že v rámci svojej kategórie má prístup a využitelnosť kufra asi najlepšiu. Ale lift alá Oktávka samozrejme je vždy viac user friendly. Alebo rovno kombi a sme za vodou :-!
Oktávka s multilinkom vs. Fluence s modernějšou stavbou a viac bezpečnostnými prvkami podla mňa výjde +/- rovnako. Toto su rodinné autá, ak chce niekto blbnúť, obe automobilky ponúkajú mašiny s prívlastkom RS :yes::-)
Fabia sedan ne, stejně jako Honda City ne. Důvod? Cena. V obou případech byla na takové auto příliš vysoká, zatímco Thalia či Fluence nastoupily s výrazně nižší cenovkou.
No, zrovna nová generace City podle mě strčí do kapsy všechny ostatní malé sedany.
Myslím, že Thalii lidi brali právě kvůli té ceně. Hatch jim byl malý a kombi zase nechtěli, zbýval tedy sedan. Pro někoho to je pořád jediná pravá karoserie. Ale rozdíl sta tisíc korun udělá hodně.
Korejcům se dařilo třeba s posledním Accentem, to je sedan. Rio přišlo v kufrové verzi pozdě a Aveo/Kalos si udělalo hodně špatné jméno nárazovými testy, které prolétly snad všemi médii v republice. Víceméně mám pocit, že jedinou dvojicí sedanů, kterým se v ČR opravdu dařilo, byly dvojčata Polo/Cordoba.
Accent částečně ano, ale tam si tuším neměl moc na výběr. Dělali i HB, nebo spíš lift, párkrát jsem to viděl, ale nevím jestli se to u nás ofiko prodávalo.
Ano, nová City je jiné kafe. Ale ta předchozí, tak vypadal hodně azijsky, to musíš uznat. A k tomu ty malinké kola...
Na Polo/Cordobu jsem docela zapoměl. To byly ve své době vysněné rodinné vozy :yes:
to je prakticky nemožné - niektoré firmy majú napr. len limit finančný a v rámci neho si možeš zvoliť prakticky akúkolvek značku, alebo napr. si možeš zvoliť z 3-4 značiek, alebo keď si do súkromnej firmy človek kúpi auto na podnikanie aj súkromné účely...
Možno by sa dalo ešte rozlišiť na kategórie ktoré autá sa kupujú bez dph, ale neviem presne ako je to s odpismi, takže možno ani toto by nebolo 100% ;-)
Tebe ty fleetový auta hodně žerou, co? Dost nechápu tyhle výlevy, proč někoho tak zajímá, kolik aut je soukromých a kolik firemních....a výpevy, že nad 300 tisíc si nikod nemůže koupit auto (viz. kousek níže) je taky zase typický čecháčkovský ublíženecký výkřik do tmy. Kdo má a chce, ten koupí, kdo nemá, tak i když chce, tak má prostě smůlu. Já taky do vesmíru nikdy nepoletím, ale necítím potřebu to neustále ukňouraně někde ne webu řešit.....
Ale no tak,šlo by přece jen o zpřesnění statistik-vzhledem k mnoha diskuzím pod zde uveřejňovanými prodejními výsledky v jednotlivých třídách/typech a byla by to zajímavá čísla do pranice :-) ,Navrhni ČSÚ změnu metodiky na má/nemá a tečka -> ušetří se,proč se někde šťourat >:-[] .
naftová oktavie je naftová oktavie.. to nepotřebuje žádné další rozlišení.
vw jede na inovacích, ford na výprodejích.
boj zuří mezi renaultem a korejci - tam se láme chleba.
ano, opel se svou mladou modelovou řadou (knedlíků) ztrácí dech a brzy se zopakuje to co už známe
jaké auto ? - no přece jakékoli !
dneska ráno som jedného stretol, v tej matnej čiernej farbe. Nevyzerá to zle :yes:
cez týždeň budem strážiť Focusa v kombajne, asi na nafte, tak konečne okúsim na vlastnej koži čo dobré/zlé priniesol F/L (ano ano, viem, ale lepšie pozde, ako nikdy >:-[] )
Tady nesmazal, ale na některých stránkách, kteří s tím vyšli jako první (např. novinky.cz) bez milosti mazali každýho kdo vložil odkaz ;-) Až po té co se tato informace objevila na více serverech i s odkazem, tak už nemělo cenu nic mazat...
Číslo čísel- 54- přesně tolik nových Ferrari Češi zaregistrovali od ledna do září. Myslím, že zajímavější fakt, než pořád řešit Octavie či je nebo není lepší než Fluence a podobné místní plky, co tady s oblibou všichni řešíte.
Tak rád by som riešil, či je na Nordschleife lepšie Ferrari Italia alebo Lambo Gallardo LP 560 ako Ty, ale akosi sa mi nedostalo tej príležitosti s týmito autami, sám sa tomu čudujem. Preto riešim Octaviu, s ktorou mám akosi viac skúseností, ako s Ferrari. ;-)
Bavím se o prodeji, o Ringu se tady nikdo ani nezmínil. Já píšu k tématu, tzn. prodeje za 1.-9. měsíc. To nademnou se plká o sto šest v podstatě pořád o tom samém. Já jen prostě vyzdvihuju obrovský úspěch automobilky Ferrari. Prodat 54 vozů s cenou vysoce nad čtyři miliony korun je dle mého úspěch. Ale jo, máš pravdu, jděte si řešit megany a ceedy, to vám sluší víc ;-)
Nandal nenandal...já už se vůbec nedivím úbytků skalních členů auto.cz... Začalo to pochybným novým designem a končí to pořád nekonečnými diskuzemi o tom samém pořád dokola a ještě na úrovni páté třídy. Ty vaše reakce pod mým topicem to jasně dokazují. Prostě člověk se snaží rozvinou debatu o něčem jíném, konstruktivním, zajímavém a zase se skončí u Octavi a Meganu. Byť v tom může být ironie. Nicméně na každý pád je to trapné a nezábavné. A značí to také mnohé o návštěvnícíh auto.cz a také o klesající úrovni auto.cz. Byť informativnost servru je na tom skvěle. Ale to si plkači jak vy nikdy neuvědomí a budete si dál a dál řešit blbosti. Já vám to neberu, určitě jsem vám to nechtěl nandat (taky dašlí věc, pořád si tady musí někdo něco dokazovat...). Je to smutné... :no: