Gratulujem MLku. Dizajn síce nie je moja šálka kávy, páčila sa mi viac predchádzajúca generácia, ale to je subjektívny dojem. Auto je výborné. Touareg tiež boduje, ale asi by bola mojou voľbou X5. Treba sa však vyrovnať v našich podmienkach s tým, že majiteľ BMW je vnímaný ako zlodej alebo mafián :no:
Počkejte další měsíc, však von se teprv rozjíždí, toto jsou pořád přece jistě auta pro dealery >:-[] . I mě teda překvapuje, že se docela uchytil, zajímalo by mě světové porovnání na relevantních trzích, kde Hilux byl vždy dominantní, jestli i tam dochází ke změnám.
Hilux som zažil na Kapverdách v rámci fakultatívneho výletu. Išiel parádne, prekonával pieskové duny, vodu, kopce. Nemal som možnosť posúdiť amarok. Kebyže pickup, asi by som uvažoval o nissane alebo o hiluxe, ale možno nebude zlá voľba ani VW. Chcelo by to vyskúšať v teréne.
Stačí se trochu projet v Amaroku a Hiluxu a hned zjistíš, proč si tahle novinka vede tak dobře proti ostřílenému kozákovi. Stávající Hilux je na konci životního cyklu, příští rok bude nový, Amarok je novinka a při jeho vývoji inženýři VW dbali na to, aby byl lepší než konkurence. Stejně tak lze očekávat, že právě v těchto chvílích někde jezdí spolu s mulou nového Hiluxu také Amarok...
FX je tam, kde má (u nás/v Evropě) být, čekal bych spíš ještě větší prodeje u Cayennu, po generační výměně se z ošklivé I. g. Cayennu (zejména před face, to byl designový děs) vyklubala II. generace ve stylu "Miss Grand SUV".
Ale věřím, že mu výrazně pomůže nové V8 TDI.
asi máš pravdu. Wrangler je trochu specifický vůz. Dobře, co ale třeba compass. Ten přeci tak výstřední není a troufnu si říci, že má co nabídnout i evropskému zákazníkovi. Design stejně dobrý jako grand ch. a jízdní vlastnosti se určitě zase tolik lišit nebudou. Nepamatuji se, že bych compass vůbec viděl tady na auto.cz ve statistikách, které zveřejňují. Ale raději se podívám.
wrangler je za tie peniaze dost "kontroverzny" a myslim ze cestu si k nemu najdu len skalní fanusikovia a preto su tie predajne cisla vyborne. GCH sa stale predava velmi dobre, len tak dalej.
Minule se mi tu smáli když sem říkal že Jeep ještě to volvo trhne a bude neprodávanějším ne-německým velkým SUV. No a hle, tenhle měsíc ho Jeep trhnul :yes::yes::yes:
Ti "oni" se nejspíš smějí tvým neustálým pokusům vydávat zápas nového GC s deset let starým volvem za úspěch. Navíc v tom zápase GC pořád zaostává. A ani nechci domýšlet, co bude s jeho prodeji, až v cenovém teritoriu GC začnou pořádně fungovat fl sorento a nové santa fe. To bude pro GC smutné, jakkoliv z hlediska kvalit nespravedlivé. ;-)
Ibaze santa fe ani sorento nemaju takmer žiadne offroad prvky, su to typicke SUV, dokonca neviem ci sa v zaklade nepredavaju s pohonom 2 kolies. Už len preto sa nemozu porovnavat, kto chce SUV nech kupi IX55, Santa Fe a neviem akych korejcov, ale kto chce mat aj istotu 4x4 nech ide do niečoho vážnejšieho. A Sorento sa predava aj teraz, je to pomerne nove auto, teraz pokial viem bude mat iba facelift. A pre mna za mna nech ma Jeep aj malé predaje, aspon to nebude tuctovka :-)
A to ze Volvo nie je schopne 10 rokov urobit nové modely "vlajkových" aút ako su S80 alebo XC90 je velmi smutne a mali by sa nad sebou zamysliet, pretoze majitelia tychto aut su casto nutení prejst ku konkurencii a to sa realne deje.
To je problém volva že prodává 10 let starý vůz. Ne Jeepu tak co bych nesrovnával.
Zákazníci Jeepu nekupují korejské suv, ty už tu jsou několik let. Zákazníci Jeepu jsou ti co nechtějí německé suv, ti co k němu chtějí alternativu a za menší peníze.