Upřesňuji, GMDAT (GM Korea) vyrábí upravené motory 2,0 l a 2,2 l. Jsou k nalezení nejenom v Chevroletu Cruze, ale i v Orlandu, Captivě a opelu Antara.
Těch 132 kW by myslím pro USA stačilo, jen upgradovat na americkou normu blízkou Euro 6. Možná SCR nebo jiný typ chemického deNOx katalyzátoru.
Je to zajimave, ale GM v Evrope preferuje Opel (coz je k jeho balancovani na hrane bankrotu ne az tak prekvapujici) a tim padem Chevrolet tu nikdy nebude mit vsechno hitech, je to skoda, turbo by mu sluselo
Jj, velká škoda, když se uváděl Cruze na trh, tak jsem doufal, že ho Evropa také dostane, bohužel nic... Cruze by si zasloužil lepší benzíny, než momentálně má - 1.6 se nechová tak, jak její parametry říkají a 1.8 je zase k dostání jen s nejvyšší výbavou :-( ... Snad se do Evropy dostane alespoň připravovaná ostrá verze...