Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chevrolet Malibu: Velký sedan pro Evropu

Po světové výstavní premiéře na autosalonech v Číně a USA bude nový model Malibu tvořit jeden z hlavních pilířů expozice značky Chevrolet ve Frankfurtu.
Zpět na článek
24. 8. 2011 08:19
24. 8. 2011 08:52
24. 8. 2011 09:34
24. 8. 2011 10:24
24. 8. 2011 10:44
24. 8. 2011 17:26
25. 8. 2011 09:12
29. 8. 2011 17:59
24. 8. 2011 08:34
24. 8. 2011 09:49
24. 8. 2011 13:04
24. 8. 2011 10:08
24. 8. 2011 16:13
Avatar - CHerokee
24. 8. 2011 08:19
Chevy
Na fotkách to vypadá povedeně a celkem sportovně. Pro náš trh a Evropu je určující diesel. Škoda, že nemá alespoň 200 koníků. Je to velké auto. Za 6 stupňový automat má ode mě tato Amerika jednoznačně :yes:
Rozbalit vlákno
7
24. 8. 2011 08:52
Re: Chevy
Velmi pekne auto. Neviem ako je to s jazdnymi vlastnostami, ved o americkych autach sa toho vselico, tak pozitivne ako i negativne, narozprava. Inac zaujimavy [odkaz] (zvlast mozno tam aj nieco rozumneho rozprava, bohuzial neviem anglicky) v kazdom pripade technika ide nahor a za to budme radi. :yes:
Avatar - Barrichello
24. 8. 2011 09:34
Re: Chevy
6ti stupnový automat má ve třídě midsizů už kdejaká amerika takových 5 let, některé i víc...
Avatar - CHerokee
24. 8. 2011 10:24
Re: Chevy
A některé taky 4stupňový nebo 5 stupňový. Dříve tam dodávala vícestupňové Evropa, konečně si je dělají sami. Snad se evropským přiblíží, a pak to bude paráda.
Avatar - Barrichello
24. 8. 2011 10:44
Re: Chevy
4stupnové mají už je základní verze některých modelů, 5ti stupnové mají spí větší auta nebo offroady, suv.

ne midsize....
Avatar - Balkan
24. 8. 2011 17:26
Re: Chevy
uz teraz maju 6tky vsetci.. naviac, vela europanov do vcera nemalo ani automat v ponuke. Aby sme sa rozumeli toto nie je konkurent BMW 3, M-B C klasse alebo Cadillacu CTS, skor cenovo je to blizsie Skode Superb(mozno dokonca Octavia), Renault Laguna alebo Opel Insignia(tu vidim problem s kanibalizaciou trocha). Tieto maju obmedzenu ponuku automatov. Celkovo, dobre vyzera, dobra kvalita spracovania..a dufam ze aj cena nebude zla
Avatar - Barrichello
25. 8. 2011 09:12
Re: Chevy
Tak tak, tohle není konkurence luxusních a prémiových zanček, to je konkurence mainstreamu který si jemnoval + Renault, peugeot, VW atd.
29. 8. 2011 17:59
Re: Chevy
Tak nejpřímějšího konkurenta vidím pravděpodobně v Kii Optimě - obě auta pocházejí z Korei, jsou určena hlavně pro americký trh, budou nabízet jen s karoserii sedan, vsázet na atraktivní design, přijdou na trh v podobnou dobu a i cenově by se měli pohybovat přibližně na stejné úrovni...
Avatar - Bubáq
24. 8. 2011 08:34
Mňóóó...
... není to špatné auto, pár zájemců jej určitě koupí. Jenom si říkám, jestli ten přetlak v Evropě může ještě nějaký nový model využít ve svůj prospěch?! To asi těžko. Těžiště prodejů bude v Itálii a ve Španělsku, zbytek Evropy tenhle Chevy ani nezaznamená... Možná, že by více šancí měl Equinox, když už se u GM pustili do implementace dieselů do US modelů.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Barrichello
24. 8. 2011 09:33
Re: Mňóóó...
Mno řekl bych že finsko, švédsko a norkos a krom toho řecko a portugalsko tnehle model určitě zaznamená a částečně i východní evropa....
29. 8. 2011 17:46
Re: Mňóóó...
Já myslím, že pokud se tento model Evropy nějak výrazněji dotkne, bude to ve státech, kde má Chevy silnější pozici - čili převážně východní Evropa (asi hlavně Rusko)... Jinak Evropa je pro tento model spíše podřadná (což dokazuje použití benzínové 2.4 jako základu)...
PS: Celkem škoda, že právě 2.4 nenahradilo GM třeba 1.6 Turbo od Opelu...
24. 8. 2011 10:26
Re: Mňóóó...
No pokud budou takto pokracovat, tak pristi Captiva bdue pristi Equinox, ted by si akorat konkurovali. Mozna tak Tahoe, ale image Chevyho na velke SUV jeste neni. Nicmene pokud bude cena dobra, a to Chevy u nas umi, muze byt i docela videt, viz Cruze a Orlando. Ja se ned tim autem samozrejme rozplyvam, je to proste nadhera a tesim se na nej, jen by to chtelo zapracovat na motorech, ten diesel v Cruzovi docela zere a 2,4 atmobenzin, no to nechci videt tu spotrebu, podle me bude 10+, bohuzel.
Avatar - Balkan
24. 8. 2011 17:28
Re: Mňóóó...
musim povedat ze v Eurpe celkovo neni trh na lacne velke auta, a to je skoda. Lebo Superb neni uz taky lacny,ani Passat, ani Insignia, a Chrysler 300C rozhodne nie. Inak, idelane pre rodinkarov, co maju 1-2(aj 3 deti) a opotrebuju velku limuzinu a spriesotorom. Lenze aj v CZ aj v SK skor preferuju ludia kupit ojazdeny BMW 3 alebo Passat,ako novy Chevrolet. Skoda :-( A Cruze? no on je konkret Octavky, a tej sa dari velmi dobre a myslim ze ani Cruze sa nepredava zle
24. 8. 2011 09:49
cx
nejak nechapu jak se muzou chlubit hodnotou cx=0,28. to je na sedan prumerna hodnota uz aspon 15let (kdyt i ta tatra 77 mela cx=0,21 nebo kolik).
a to ze Volt ma stejnou hodnotu aerodynamickeho odporu je jeste vic zarazejici, u takoveho auta by si meli na aerodynamickem odporu nechat hodne zalezet.
ostatne bych se primlouval aby se hodnota cx psala u vsech zdejsich testu mezi technickymi udaji (podobne jako pomer pohotovostni hmotnost:vykon, kg/kw).
ale auto jako celek pusobi velmi povedene, jen misto motoru 2,4l by mohli nasadit neco modernejsi. V konzervativni evrope to na velky uspech nevypada, ale celosvetove to bude jiste uspesny model. Po Kia Optima je to dalsi zavan sveziho designoveho vetru z americkeho trhu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kosmonaut
24. 8. 2011 13:04
Re: cx
Řekl bych, že vše pod Cx=0,3 je velmi dobrá hodnota, nikoliv průměrná.
24. 8. 2011 10:08
dobré
Až na tie budíky, tie sú poslabšie. Exteriér sa mi páči. Ten dieslový motor bude od Opla?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
24. 8. 2011 16:13
Re: dobré
Na tuto otázku existuje jednoduchá odpověď - NE. V úvahu připadá motor Z20D vyráběný v Koreji a montovaný do Cruze/Orlando - což je motor původně licenční VM Motori nyní už značně 2x upravený, nebo motor vyráběný v Evropě, původem od Fiatu. Sázím na Z20D - jednodušší logistika navíc motor se povedl, běhá moc pěkně v Orlandu i Cruze a jeho větší bráška Z22D v Euro 5 pohání Captivu/Antaru a taky se povedl.
Vypadá to na stěhování motoru Z17D - 1,7 z Evropy do Koreji. V Koreji vyráběné vozy budou mít motory 1,7 původem od Isuzu / 2,0 původem od VM Motori / 2,2 původem od VM Motori / 2,8 původem od VM Motori (pro pickupy), v Evropě vyráběné modely budou mít motory původem od Fiatu 1,6 / 2,0.
24. 8. 2011 21:53
Kufristi, ozvite sa
som zvedavy kedy ti zacnu chatari a prevazaci chladniciek vyplakacat, ze skoda ze to nie je f kombajnu. Pretoze by to bolo zrejme 963x praktickejsie a takto to je odsudene na zanik (rozumej tych hypotetickych 1000 predanych kusov v CR a SR odsudi Chevy na bankrot pretoze ak to nie je pohrebak, tak si to nikto nekupi. Dufam ze citatel chape ironiu
Rozbalit vlákno
0