Kdyz pomerime samotne znacky a ne cely koncern, Chevrolet ma podle me k celosvetovemu rustu naslapnuto daleko silneji, nez VW. Chevrolet zacina rozbihat globalni modely, na prikladu Cruze je videt, ze se da trefit do celosvetoveho vkusu, Malibu bude mit uspech velice podobny. Naproti tomu VW ma sice sirsi modelovou radu (hlavne ve vyssich tridach), nicmene ji po svete jiz nabizi, tzn nema jak pritahnout k sobe nove zakazniky, pouze musi doufat, ze stavajici modely oslovi vice lidi, trh uz novym modelem asi tezko ukousne.
No a z pohledu prodeju, netusim, jake procento prodeju tvori VW samotne Nemecko, nicmene pouze 1/3 zavislost Chevroletu na "domacim" US trhu dava slibnou nadeli prekonat lokalni krize bez uhony, VW pri vypadku nektereho z trhu bude silne oslaben
Ja taky vim, ze jediny spravny Chevy je ten americky, nicmene jak je videt, Chevrolet smeruje ke globalizaci a americke modely budou uz jen klasiky, ktere nebudou tvorit zasadni procenta prodeju, neda se svitit. Ber to z te druhe stranky - pri rostoucich prodejich na svete zbude Chevroletu dost penez pro vyvijeni Z06, ZL1 atd :-)
No vidis, presne o tohle jim jde - Malibu bude stejne jako Cruze proste globalni model. Kdo chce, je pro nej americky, kdo chce jinak, je pro nej korejsky, nicmene neni jasne identifikovatelny, a o to chevroletu jde, mit nosne modely proste celosvetove, podle me jdou na to dobre a taky se jim to podari