celkom mi nesedí spájanie týchto značiek... nepasuje to a ešte v tom majú tušim aj chaos. som zvedavý ako stoho vykorčulujú a dúfam že to bude dobré pre obe strany. aj ked by som najradšej videl FIAT group v talianskej réžii :yes:
Chrysler vs. Lancia? Proboha, dyt Chrysler tu Lancii zkazí ještě víc, než jak je na tom teď..... Současný Chryslery jsou podprůměrný auta v rádoby honosném kabátě. Už takle Lancia není, co bývala, a teď se má ještě nechat zkazit američanama? Proboha kam to spěje.... stačí to samý se Saabem, kterej ještě před cca 20 lety vyráběl jedny z nejlepších aut na světě, koupili si ho američani, udělali z něj úplně průměrnou kraksnu a celá automobilka navíc ještě teď krachuje...... a vůbec, celkově to koncernový sjednocování automobilek nestojí za nic, dřív když člověk sedl do Lancie, tak věděl v čem sedí, to samý u všech jiných aut, dneska je všude mraky značek a modelů, ale rozdíly v nich jsou minimální. Dokud byl Saab Saabem, tak to nemělo chybu.... A to samý, dokud nebyla Lancia jen dražší Fiat...... ovšem pořád lepší Fiat než Chrysler....
v podstate suhlasim, to zjednocovanie je blbost, pekne si treba dat auta a znacky do hierarchie, a podla toho, Chyrslery- to by mali byt poctive amercicke roddine auta, maksie, vzhlad? tu by som bol rad keby Taliani trocha pomohli, Lancia? neviem no...na BMW a Mercedes to nema, takze to dos t tam vadi, a ano je to len drahsi Fiat :-( DOdge? no je v USA dlho,ale nech tam zostane, Alfa? ma velke perspektivny,ale ajt u naraza potom na Maserati...neviem, uvidime, zatial sa Fiatu dari, ci to zvladne s velkymi a nemotornymi AMreicnmy...nechajme sa prekvapit
byl před fůzí s Mercedesem automobilkou, která byla v černých číslech, měla kvalitní výrobní program, modely které měli pěkný design a vzhled.
To že Mercedes zmršil některé modely a nacpal tam svoje staré technologie je věc druhá.
Pokud se na tom mákne, může se zas Chrysler vrátit tam, kde byl v roce 1998 anebo na tom být ještě lepší.
Vše záleží na managementu.
Naopka Lancia na tom konem 80. let a poč. 90. nebyla nic moc, stačí vzpomenou jak rychle dojedzily po revoluci dotažené modely Prisma, Delta atd...
A navíc tady jde o to, kolik lidí po světě zná zančku lancia a kolik chrysler. Myslím že Chrysler zná poněkud vícero lidí a o tom byl tenhle článek.
Proč myslíš, že Lancie z konce 80, a začátku 90. let nebyly nic moc? Kdo si sem čerstvě po revoluci dotáhl nějakou Lancii, tak to byly vesměs většinou už dosti jeté kousky, které ale vzhledem k tehdejšímu vozovému parku byli i přesto zajímavejší, než třeba novej Favorit. Ale když si člověk přitáhne slušně ojetý auto, musí pak počítat s mouchama, který prostě ojetý auta mají. A právě co se týče kvality Lancií, Fiatů a Alf, tak se lidi nejvíce vymlouvají na to, že kdysi dávno měli nějaký Uno, který se jim každou chvíli s*alo..... taky se nemůžou divit, když si koupěj 10 let starý auto a podstatně složitější a vybavenejší, než byly tehdy třeba škodovky..... A jinak třeba co se týče těch Delt, tak pořád je jich u nás poměrně dost, který normálně jezděj.....
A to, jestli Chryslera zná víc lidí, než Lancii, nevydím jako žádnej problém. 1) Chrysler v současnosti nemá nejlepší pověst a 2) je to otázka dobře zvoleného marketingu dostat Lancii do povědomí.... Škodovku před pár lety taky ve světě nikdo neznal a jak si stojí teď.....