Si soudruzi neuvědomují, že v Evropě je trochu jiná situace, než ve zbytku světa. Tady je to dost konzervativní a bez důvěry zákazníků tu prodají pár aut, tak jako v případě předchozích pokusů jiných čínských značek. A důvěra se nezíská tiskovou zprávou, že mají designové centrum v Mnichově. Jde přece hlavně o technickou úroveň a historii výrobce, protože kvalitní technika se dá zajistit buď dlouhodobým vývojem nebo nákupem licencí a komponentů zavedených výrobců. A obojí něco stojí, takže o moc levnější než Korejci nebo Francouzi ani být nemůžou. Nebo jo, ale na úkor kvality či výbavy.
Například já bych rozhodně nešel do auta úplně nové značky začínající komplet od nuly, navíc třeba ještě i s vlastními motory. A to ani v případě, že by vznikla v Německu.
Tak zkus navrhnout neco, co by nebylo podobne necemu jinemu (ale aby se z toho clovek hned nepozvracel).
U kazdeho noveho auta sem hned nekdo napise koment o podobnosti k necemu (krome nemeckych znacek, na ty se nesaha). Uz je to tak ohrane, ze bych se stydel na to jen pomyslet, natoz to napsat pod svym nickem.
JJ, aj Passat. Ale kto už dnes nekopíruje akoby ani nebol. Všetci sú si podobný. Ceed pripomína Astru, Carens Zafiru a C-max, interiér Golfu ceed, zrkadlá Golfu Citroeny a Peugeoty apod.
GTI či Áda ťa zabijú. :-) >:-[] Ale súhlasím, mne sa to podľa svetiel z diaľky (obrázok na článku o novom vzhľade stránky) zdalo na niaku fotomontáž faceliftu Superbu, tvar svetiel je rovnaký (vnútro potom pripomína Passat a BMW).