Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čínské vozy Brilliance bude do ČR dovážet Charouz Motors, smlouva je podepsána.

První vozy by měly přijít ještě do konce roku, jednání se vedou i s další čínskou značkou.
Zpět na článek
12. 9. 2007 18:34
neregistrovaný "Milanius"
12. 9. 2007 18:40
neregistrovaný "mireeec"
12. 9. 2007 19:21
neregistrovaný "Dean's"
12. 9. 2007 20:38
neregistrovaný "ALe B"
12. 9. 2007 21:24
neregistrovaný "Kamilion"
14. 9. 2007 02:34
neregistrovaný "x"
14. 9. 2007 15:24
neregistrovaný "JAN ik"
13. 9. 2007 10:03
neregistrovaný "LS"
13. 9. 2007 19:36
neregistrovaný "Benz"
25. 9. 2007 14:19
neregistrovaný "Pesan1971"
12. 9. 2007 18:49
neregistrovaný "červ"
12. 9. 2007 21:27
neregistrovaný "Kamilion"
13. 9. 2007 06:10
neregistrovaný "Ijon1"
13. 9. 2007 11:58
anonym
14. 9. 2007 09:15
anonym
13. 9. 2007 10:30
anonym
14. 9. 2007 09:10
anonym
12. 9. 2007 18:53
anonym
12. 9. 2007 19:55
neregistrovaný "log-in"
13. 9. 2007 08:29
neregistrovaný "ondras4"
13. 9. 2007 00:52
neregistrovaný "petr poldauf"
12. 9. 2007 19:05
12. 9. 2007 19:15
neregistrovaný "mr. Z"
12. 9. 2007 21:29
neregistrovaný "Kamilion"
13. 9. 2007 08:38
neregistrovaný "marek_84"
13. 9. 2007 08:55
neregistrovaný "briza_kteremu_ten_ididotsky_syst"
13. 9. 2007 12:28
neregistrovaný "jaa"
18. 9. 2007 19:02
neregistrovaný "Gilgit"
18. 9. 2007 11:34
anonym
12. 9. 2007 19:19
neregistrovaný "Jang Jing"
12. 9. 2007 19:47
neregistrovaný "log-in"
12. 9. 2007 19:40
neregistrovaný "log-in"
12. 9. 2007 19:59
neregistrovaný "Deception"
12. 9. 2007 19:53
12. 9. 2007 20:03
neregistrovaný "Jascher"
12. 9. 2007 20:20
neregistrovaný "jurij"
12. 9. 2007 20:22
14. 9. 2007 07:59
anonym
12. 9. 2007 20:30
anonym
12. 9. 2007 20:56
neregistrovaný "kebuz"
12. 9. 2007 22:15
anonym
13. 9. 2007 10:04
neregistrovaný "Ramses"
13. 9. 2007 23:06
anonym
15. 9. 2007 00:59
neregistrovaný "Ramses"
19. 9. 2007 23:51
anonym
12. 9. 2007 21:16
neregistrovaný "Hooligan 49"
13. 9. 2007 18:08
neregistrovaný "1turbo"
12. 9. 2007 21:23
neregistrovaný "Hooligan 49"
12. 9. 2007 21:35
neregistrovaný "Kamilion"
12. 9. 2007 21:47
neregistrovaný "Hooligan 49"
12. 9. 2007 21:55
neregistrovaný "Hooligan 49"
12. 9. 2007 22:58
neregistrovaný "Kamilion"
13. 9. 2007 00:51
neregistrovaný "lamak1"
14. 9. 2007 09:36
anonym
13. 9. 2007 10:46
neregistrovaný "MichalK."
12. 9. 2007 22:51
anonym
12. 9. 2007 23:12
neregistrovaný "castor"
13. 9. 2007 01:03
neregistrovaný "petr poldauf"
13. 9. 2007 10:49
neregistrovaný "MichalK."
12. 9. 2007 23:14
neregistrovaný "nextrom"
14. 9. 2007 23:01
neregistrovaný "nextrom"
13. 9. 2007 01:01
neregistrovaný "JVK Grifone"
13. 9. 2007 02:27
neregistrovaný "Cupakapra"
13. 9. 2007 07:56
neregistrovaný "míšan"
13. 9. 2007 08:08
anonym
13. 9. 2007 08:14
neregistrovaný "+Tony+"
13. 9. 2007 09:14
anonym
13. 9. 2007 10:37
neregistrovaný "Coulin"
13. 9. 2007 16:03
13. 9. 2007 09:51
neregistrovaný "Cynik"
13. 9. 2007 18:19
neregistrovaný "1turbo"
14. 9. 2007 08:30
neregistrovaný "míšan"
13. 9. 2007 08:56
anonym
13. 9. 2007 09:41
neregistrovaný "Cynik"
13. 9. 2007 10:04
13. 9. 2007 16:04
neregistrovaný "Cynik"
13. 9. 2007 10:24
neregistrovaný "ZZ"
13. 9. 2007 14:00
neregistrovaný "tommy.xy"
26. 9. 2007 11:58
neregistrovaný "hmmmmmmm"
14. 9. 2007 08:08
anonym
13. 9. 2007 09:46
neregistrovaný "spokojený"
13. 9. 2007 10:24
anonym
13. 9. 2007 10:58
neregistrovaný "MichalK."
13. 9. 2007 11:38
anonym
13. 9. 2007 10:17
anonym
13. 9. 2007 10:55
neregistrovaný "já George XVII"
13. 9. 2007 11:48
anonym
13. 9. 2007 15:27
anonym
13. 9. 2007 16:16
anonym
14. 9. 2007 12:35
anonym
13. 9. 2007 10:48
anonym
13. 9. 2007 13:16
13. 9. 2007 11:27
neregistrovaný "Ji/Ri"
13. 9. 2007 11:48
neregistrovaný "zezulka"
13. 9. 2007 13:19
13. 9. 2007 13:35
neregistrovaný "Laci1"
14. 9. 2007 08:59
neregistrovaný "cinanek"
13. 9. 2007 12:02
neregistrovaný "Milanič"
13. 9. 2007 13:31
13. 9. 2007 14:49
neregistrovaný "Milanič"
13. 9. 2007 15:28
13. 9. 2007 15:58
anonym
13. 9. 2007 20:03
14. 9. 2007 12:20
anonym
13. 9. 2007 16:46
neregistrovaný "Milanič"
13. 9. 2007 20:07
13. 9. 2007 20:27
13. 9. 2007 21:44
anonym
13. 9. 2007 13:25
neregistrovaný "MADE IN CHINA PRYYYYYYC"
13. 9. 2007 14:40
neregistrovaný "MADE IN CHINA PRYYYYYYC"
13. 9. 2007 14:42
anonym
13. 9. 2007 21:49
anonym
13. 9. 2007 13:36
anonym
13. 9. 2007 15:27
anonym
13. 9. 2007 15:37
anonym
13. 9. 2007 17:10
neregistrovaný "Tom006"
13. 9. 2007 17:57
anonym
13. 9. 2007 18:46
neregistrovaný "Cynik"
14. 9. 2007 10:49
neregistrovaný "Tom006"
14. 9. 2007 11:34
anonym
18. 9. 2007 14:47
neregistrovaný "Tom006"
13. 9. 2007 18:51
neregistrovaný "1turbo"
13. 9. 2007 15:32
anonym
13. 9. 2007 20:19
neregistrovaný "Hooligan 49"
13. 9. 2007 15:48
anonym
14. 9. 2007 08:45
anonym
13. 9. 2007 20:06
neregistrovaný "nextrom"
13. 9. 2007 20:46
anonym
14. 9. 2007 11:15
anonym
20. 9. 2007 17:48
neregistrovaný "GEORGESGEORGES"
20. 9. 2007 22:23
neregistrovaný "Ada je zase tady"
14. 9. 2007 17:34
anonym
18. 9. 2007 19:28
neregistrovaný "Zdeněk22"
26. 9. 2007 15:22
anonym
22. 9. 2007 15:39
neregistrovaný "....."
24. 9. 2007 04:22
24. 9. 2007 13:11
neregistrovaný "tommycz"
25. 9. 2007 10:11
neregistrovaný "wlken"
30. 10. 2007 19:59
anonym
neregistrovaný "Milanius"
12. 9. 2007 18:34
A je to v prrrdeli...Číňani jsou tady...the end.
To nejsou auta ale angličáky....
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "mireeec"
12. 9. 2007 18:40
Re: A je to v prrrdeli...Číňani jsou tady...the end.
Tie auta by som si vzivote nekupil je to hazard s vlastnim bezpecim ;-\
12. 9. 2007 18:45
Re: A je to v prrrdeli...Číňani jsou tady...the end.
ale no tak.. dobra, tyhle modely na tom mozna nejsou s bezpecnosti prave nejlepe, avsak kazdej nejak zacinal. Verim, ze do 5-10 let budou cinani vyrabet konkurence schopne vozy - zdejsi trhy je podle meho donuti.
..mimochodem tyhle vozitka uz nevypadaji tak zle.. pravda, nekoupil bych si je, ale jsou pohledne.
neregistrovaný "Dean's"
12. 9. 2007 19:21
Re: A je to v prrrdeli...Číňani jsou tady...the end.
Souhlasim, ale tak at k nam vozi za tech 10 let. :-) Design neni vubec spatny a ze je to okopirovane? A co dnes neni? Kopiruji uz uplne vsichni, staci se rozhlednout. Neni nikomu zvlastni jak se temer vsechna auta na silnici podobaji? V podstate by stacilo menit jenom znacky. No co, nadavat na cinany urcite nebudu, jenom si to proste nekoupim...
neregistrovaný "ALe B"
12. 9. 2007 20:38
Re: A je to v prrrdeli...Číňani jsou tady...the end.
je to v prd.... co chcete za tu cenu očekávat??? je to pojízdná rakev, nic víc. A panovi Charouzovi pěkně děkujem
neregistrovaný "Kamilion"
12. 9. 2007 21:24
Re: A je to v prrrdeli...Číňani jsou tady...the end.
a/ nikdo te nenuti je od charouze kupovat :-)
b/ ja jezdim ted v opelu OmegaB, ktera ma taky jenom 3 hvezdicky a co nadelam, kdyz na lepsi nemam.
pokud bych mel na vyber koupit si za stejnou cenu nejaky ojety auto se trema hvezdama, nebo novy se trema hvezdama vyberu si novyho cinana.
neregistrovaný "x"
14. 9. 2007 02:34
Re: A je to v prrrdeli...Číňani jsou tady...the end.
¨nejde jenom o hvězdičky, jde taky o kvalitu auta jako celku, o to jak často se bude s r á t
anonym
14. 9. 2007 15:23
Re: A je to v prrrdeli...Číňani jsou tady...the end.
doufám, že po čase nezjistí, že to má životu nebezpečnou zásuvku ( nebo pedál brzdy ) a nebo že vyrobili jednu sadu ( 800.000ks) plnou olova v plastových dílech, které slouží k umístění láhve s vodou nebo kelímku s kávou.
neregistrovaný "JAN ik"
14. 9. 2007 15:24
Re: A je to v prrrdeli...Číňani jsou tady...the end.
doufám, že po čase nezjistí, že to má životu nebezpečnou zásuvku ( nebo pedál brzdy ) a nebo že vyrobili jednu sadu ( 800.000ks) plnou olova v plastových dílech, které slouží k umístění láhve s vodou nebo kelímku s kávou.
neregistrovaný "LS"
13. 9. 2007 10:03
Re: A je to v prrrdeli...Číňani jsou tady...the end.
To nejsou angličáky ale číňáky >:D >:D
neregistrovaný "Benz"
13. 9. 2007 19:36
Re: A je to v prrrdeli...Číňani jsou tady...the end.
Angličáky jsou bezpečnější. ;-)
anonym
14. 9. 2007 09:03
Re: A je to v prrrdeli...Číňani jsou tady...the end.
až tady bude 100% český vůz japonské nebo německé kvality tak potom budu kritizovat ostatní jinak mi to přijde hloupé.ano číňané kopírují a možná začátek budou provázet poruchy.ale co máme my?nechci být sprostý.pokud někdo myslí na škodovku tak jediné co zbylo je jméno a zbytek je výsledek zahraničního kapitálu a německých mozků.osobně fandím číně-to že sem obchodníci vozí nekvalitní výrobky neznamená že v číně neexistuje nic jiného.jeďte se tam podívat!!nechápu proč zrovna čína leží každému tak v žaludku-nástup korejců neměl tyhle ohlasy plné negativního.v japonsku taky kopírovali a kde byli před lety?přesto se z nich všichni mohou dnes .....vzpomeňte na toyotu před 10 lety a dnes.platí si reklamy v časopisech na křídovém papíře vedle reklam na hodinky,golfové náčiní atd. a snaží se vnutit do luxusní třídy kam nepatří.ale na mnohé to zabírá jak je vidět.holt ovce se nechají vodit.myslíte že honda vyráběná v turecku je super kvalita ?já myslím že to "the end" patří spíš našemu myšlení a blbosti.
Avatar - BIGPAPA
24. 9. 2007 04:05
Re: A je to v prrrdeli...Číňani jsou tady...the end.
Souhlasím, ale stejně většina těch co tady ty auta pomlouvá jezdí, v prohilé 120 bo favoritu. A co si budem namlouvat tyto auta taky nejsou zrovna bezpečné. >:D >:D >:D TAkže klid, pořád je to bezpečnější ja ty vaše vraky
neregistrovaný "Pesan1971"
25. 9. 2007 14:19
Re: A je to v prrrdeli...Číňani jsou tady...the end.
Proč brojit proti číňanům, každý z vás má doma desítky věcí, které vyrobili. Realita je už taková - mají potenciál, mají informace a jsou draví. Co Japoncům trvalo 25 let, Korejcům 15 let, bude číňanům trvat maximálně 10 let. Povede to minimálně k dobrým efektům pro nás - předražená evropská produkce bude muset zlevnit a zlepšit a prodloužit záruky. A HVĚZDIČKY - to je dobrá reklama. Kdo si myslí, že se zachrání v malém autě třeba s 20 hvězdičkama? Bezpečnost je bohužel o chování a ohleduplnosti a dodržování předpisů ze strany řidičů - a tady se na silnicích chováme s prominutím jako dobytci. Až se toto naučíme, budou číňani běžně v prodeji a mnohý dnešní odpůrce šikmáckých aut se v nich bude spokojeně vozit. Jo - nejsem číňan >:D
neregistrovaný "červ"
12. 9. 2007 18:49
Je mi na blití
Tak toto je hnus všichni se chceme zbavit věcí které ohrožují náš život a teď toto aji auta tu od nich budou >:-[] A ty lidi co to podepsaly ty bych nechal zastřelit protože jim jde jen o peníze a doufám že ty auta nebude nikdo kupovat :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
7
12. 9. 2007 21:01
Re: Je mi na blití
toto auto je bezpečnostou na tom ako auto vyrabane 10rokou dozadu možno aj horšie...hlupe je,že ludia si myslia,že čo je nove to je dobre a bezpečne a to auto sice vyzera masivne,ale posklada sa rovnako ako nejaka 120tka :Dstare dobre shepie či nexie >:-[]
neregistrovaný "Kamilion"
12. 9. 2007 21:27
Re: Je mi na blití
No pokud to ma 3 hvezdy tak to nebude jako S120. Prostuduj si, ktery auta maji 3 hvezdy podle NCAP a uvidis ze jich takovejch jezdi porad dost...
neregistrovaný "Ijon1"
13. 9. 2007 06:10
Re: Je mi na blití
Ale ty auta zatím nemají tři hvězdy. "Nyní jsou výrobcem upavovány, aby získaly 3 - 4 hvězdy". Osobně si myslím, že čínští soudruzi zhotoví speciální edici "NCAP Line" jenom pro testy. Oni zatím neumí ani vyrobit stejně kvalitní boty, natož auto. Jo, ty boty vypadají na první pohled stejně jako vzor, ale vydrží tak nanejvýš čtvrtinu. Stejný šmejd jsou čínské motorky, které se začínají dovážet, i když se jmenují Yamasaki nebo jak ...
anonym
13. 9. 2007 11:58
Re: Je mi na blití
K těm botám když je to tady o autech :-), 50% produkce značkových bot v celém světě se vyrábí v Číně. Je třeba rozlišovat plagiáty a originální výrobky.
anonym
14. 9. 2007 09:15
Re: Je mi na blití
přesně tak.a ty co vydrží jen čtvrtinu určitě nestojí jako originály...ve všem jde přece o cenu.jak by chodili ty co sem píší třeba v roce 1990 nebýt plagiátů.Ty co tady nejvíc křičí tam asi nejvíc do těch tržnic chodili když to tak znají.
anonym
13. 9. 2007 10:30
Re: Je mi na blití
všichni, kteří dělají z Česka smetiště, odbytiště šmejdu a výrobní základnu šmejdu by měli být tvrdě potrestání
anonym
14. 9. 2007 09:10
Re: Je mi na blití
já bych řekl,že ty testy dopadly tak jak dopadly,protože všichni mají nahnáno.
anonym
12. 9. 2007 18:53
To snad ne!!!
Charouzovi dosly prachy ne co???? Nikdo to nekoupí, jsou to pojízdný rakve >:-[]
Rozbalit vlákno
6
12. 9. 2007 19:03
Re: To snad ne!!!
Tím bych si jistý zase tak moc nebyl. Já mám právě pocit, že lidi to kupovat budou a to dost. A až se dostanou i auta z číny na solidní úroveň, tak se budou kupovat stále více a více(i když ve skrytu mysli doufám, že se to nevyplní).
Mě by jen zajímalo, jak na tom budou evropské automobilky za takových 15-20let. Budou vlastně vůbec nějaké evrospké automobilky nebo zaniknou tvůrci automobilové historie? No pokud to má přijít, tak ať třeba až za sto let, to už mě bude jedno

>:D
12. 9. 2007 19:38
Re: To snad ne!!!
Nevidím to zas tak černě ;-)Tak nějak podobně začínali před mnoha lety japonci-levné vozy se zajímavou výbavou.O evropské automobilky strach nemám,holt se budou muset přizpůsobit...
neregistrovaný "log-in"
12. 9. 2007 19:55
Re: To snad ne!!!
To jak budou nebo nebudou vypadat europské automobilky za 10-20 let záleží na jejich kapitánech a na penězích.Škodovka měla štěstí,že se rozhodla pro VW.Ale to jen z pohledu financí.Jinak na tom nebyla zase tak špatně,a schopných lidí v projekci a vývoji měla dost.Je jen škoda,že se neudržel Metalex.
neregistrovaný "ondras4"
13. 9. 2007 08:29
Re: To snad ne!!!
To máš recht, byla na tom skvěle: Favo a Forman. Jeden motor pod kapotou a výbava žádná, podvozek šílenej, stejně jako zpracování.. :-|
13. 9. 2007 13:01
Re: To snad ne!!!
Ty si v zivote s Favoritom alebo Formanom nejazdil, ze....?
neregistrovaný "petr poldauf"
13. 9. 2007 00:52
Re: To snad ne!!!
charouzovi a dojit prachy?:))

mel by si lip sledovat deni a politicko - ekonomicky kauzy:)

napujcoval si hooodne moc milionu, ktery nesplacel, pak je vykoupil z5 za malo milonu (asi ani ne 30 procent z celkovy pohledavky).

ted jsem zacne jeste tahat m.r..k.y. od jinych m.r...e.k
(ano je to tek, cinany rad nemam, uz jenom kvuli tibetu:)

tak vydela jeste par milionu na vic.
12. 9. 2007 19:05
Čínskej Ceed
to zelený auto fakt vypadá celkem podobně.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mr. Z"
12. 9. 2007 19:15
To snad ne!!!
Ten model na obrázku je okopírovaná trojka od bmw( ten nárazník, podobné ledvinky, zrdcátka, i tvar karoserie. Obsahuje i prvky od Mercedesu. Nechápu jak by si někdo mohl koupit auto tohoto typu, když ví, že tyto čínská auta jsou nejhůře hodnocená u testů Euro NCAP.Přece když kupuji auto, tak chci auto, v kterým když se nebourám tak přežiji. Zvenku možná nevypadají zas tak špatně( převážně díky tomu že kopírují prvky od evropských automobilek), ale z hlediska spolehlivosti a bezpečnosti jsou to s prominutím křápy!!! A proto vzkaz Číně: Nechte si ty tzv. auta u vás a netahejte je k nám!!!!! :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Kamilion"
12. 9. 2007 21:29
Re: To snad ne!!!
Z jakych zdroju cerpas, kdyz mluvis o spatne spolehlivosti? Asi bys mel vedet ze i v BMW, Skode apod je montovana nemala cast dilu prave z ciny a nijak to nesnizuje jejich spolehlivost.
neregistrovaný "marek_84"
13. 9. 2007 08:38
Re: To snad ne!!!
Nejak mi to unika, ktery dily jsou tam z Ciny (rozumej na skodovkach)???
neregistrovaný "briza_kteremu_ten_ididotsky_syst"
13. 9. 2007 08:55
Re: To snad ne!!!
Jenze BMW i Skoda jsou v tomto pripade garantem kvality nakupovanych soucasti a auta jako celku.
neregistrovaný "jaa"
13. 9. 2007 12:28
Re: To snad ne!!!
To jsou spolehlivé firmy co to garantujou, ale hlavně v těch autech nic z Číny není, dokonce ani autorádio u kterého by to bylo logické, a ani moc nevadilo.
neregistrovaný "Gilgit"
18. 9. 2007 19:02
Re: To snad ne!!!
Ve Skodovce nevím. ale v BMW "made in Germany" díly z Cíny jsou. A co, poseres se z toho?
anonym
18. 9. 2007 11:34
Re: To snad ne!!!
Z čeho čerpam? Třeba z testu NCAP! Měl by sis jich alespon par precist. ALe vis co, kup si tu pojizdou rakev
neregistrovaný "Jang Jing"
12. 9. 2007 19:19
jen je podceňujte…
miliardový národ s neskutečně obrovským potenciálem nejen pro odbyt, ale i mozkovým potenciálem pro vývoj a rozvoj. Co kdy zaspali, kopírováním velmi rychle dohoní a naučí se, to je národní vlastnost! Jak by asi vypadal nástupce Favorita bez vstupu VW a jak vypadají jejich auta?! Ctíc copyright, musím ale žasnout jak agilní dokážou být. Kdyby se ostatní výrobci báli jen kopírování svých úspěšných modelů, nebyl by okolo takový rozruch a zařízli by je právníci nebo omezení trhu, ale…
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "log-in"
12. 9. 2007 19:47
Re: jen je podceňujte…
Ale toto přesně platí pro Volhy a Lady,v té zemi je též vysoký potenciál pracovní síly.Takže se máme i od tamtud na co těšit.
neregistrovaný "log-in"
12. 9. 2007 19:40
chinaauto.cz
Že by na tom byl už fa Charouz tak špatně,nebo přece jen ti číňani mají něco do sebe.Uvidíme zda budou lepší-horší než Logánci.
Rozbalit vlákno
0
12. 9. 2007 19:51
Chytni šanci za pačesy...
ano,tak nějak to v případě Charouze vidím.Čínské auta se přes všechny negativa,která je doprovází,prodávat budou,a to díky zajímavé ceně.Peníze jsou dnes fenomén,a ovlivňují více než je zdrávo...ale taková je dnes doba ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Deception"
12. 9. 2007 19:59
Re: Chytni šanci za pačesy...
Taky myslím, že to lidi budou kupovat kvůli ceně. Na druhou stranu doufám, že to pohne cenami zaběhnutých automobilek dolů a zákazník jen vydělá.
12. 9. 2007 20:14
Re: Chytni šanci za pačesy...
:yes: Přesně,konkurence snižuje ceny,a v konečném důsledku,by měl na tom vydělat zákazník.
12. 9. 2007 19:53
hmm
tak to je boží ... inu kdo by to byl čekal že ... no tak až zajdu k charouzovi do průhonic tak nebudu se moc rozhodout mezi cadillacem a nebo tímhle .... jak se to říká hodně myslivců zajícova smrt ?? nebo tak nějak ??? :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jascher"
12. 9. 2007 20:03
Kopiraci
Ako mozu tolko kopirovat..boze a vseci si to nechaju..konecne ich cinanov udal Mercedes a BMW za kopirovanie..aspon niekto im ukaze :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jurij"
12. 9. 2007 20:20
kopirovani legalizovano ??? Germans See Imitation in Chines
Čína - od roku 2011 opět symbolický "Střed světa"
www.jaknatoo.blogspot.com/2006/11/na-o8-s

Jooo Čína a
www.jaknatoo.blogspot.com/2006/11/jooo8-s

Germans See Imitation in Chinese Cars
www.jaknatoo.blogspot.com/2007/09/germ8-s
Rozbalit vlákno
0
12. 9. 2007 20:22
o boze
dufam, ze sa na slovensku tak skoro nebudu predavat :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
anonym
14. 9. 2007 07:59
Re: o boze
nebojte se,oni si ho sem přijedou koupit
anonym
12. 9. 2007 20:30
nebrat
by me zajímalo, jestli byste si koupili jogurt, kterej má obal podobnej danone (nebo jinýmu značkovýmu), stojí 2,90 ale po ochutnání se vám zkřiví huba a než ho donesete domů tak zkysne. Myslim že většině z nás by byla podezřelá už ta cena. A ta menšina co by si ho koupila by ho šla honem vrátit. A s těma čínskejma autama to bude stejný. Jen si říkám jak úspěšně se bude zákazníkům dařit vracet ty čínský nedodělky zrovna Charouzovi? :-O Proto říkám, nebrat, nebrat nebrat a radši si připlatit. Ale každý svého stěstí .....
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "kebuz"
12. 9. 2007 20:56
Re: nebrat
:yes: :yes: :yes:
anonym
12. 9. 2007 22:15
Re: nebrat
DANONE a jogurt, umelá sra.ka, dobrý jogurt sa po týždni pokazí, ale DANONE môžeš jesť aj po 2 mesiacoch, takže keď kupuješ DANONE, kupuješ imitáciu jogurtu tak ako tu budeš na začiatku kupovať imitáciu auta, ale FIAT už teraz chce nakupovať motory a Čína ? Mali kozmonauta vo vlastnej rakete a my spolu Remeka v ruskej a potom pre istotu každý vlastného v ruskej, takže technicky sú dosť pred nami ( alebo že by česi a slováci pripravovali vlastné rakety ? azda len aby poslali svojich politikov do ... s istotou, že sa už nevrátia ). Za nejaký čas budú ich autá na úrovni priemeru a neskôr na úrovni špičky bez ohľadu na to, čo tu píšete a možno sen našich detí bude nejaké FERARI vyrobené v Číne ( samozrejme po kúpe FERARI Číňanmi ). Na Slovensku už máme príklad a v Čechách Vás to čaká. V čase keď sa ČSR a ČSSR tvárili ako auto a moto špička patrila Kórea medzi 5 najchudobnejších štátov a teraz po 40 rokoch ?
neregistrovaný "Ramses"
13. 9. 2007 10:04
Re: nebrat
Zkusit se má všechno. Ale s tím svinstvem, co teď bereš, s tím raději přestaň. :-!
anonym
13. 9. 2007 23:06
Re: nebrat
asi si konštruktér prvej českej rakety, alebo ste už tak ďaleko že dokonca kozmonaut ?
neregistrovaný "Ramses"
15. 9. 2007 00:59
Re: nebrat
Píšu pozdě, sorry. Vynechme rakety. A vynechme Ferrari. Zaostřím na tlak na subdodavatele a produkci. Pokud si kterákolimojemilá automobilka usmyslí, že bude dovážet z Číny, ať tak činí, protože vím, jaký tlak je na subdodavatele (dnes už klidně i z Číny) kladen a jakému následnému výběru je dovoz podroben, ok.
Ne už tak hotové výrobky - automobily. Tu se obávám, že sehraje roli levnost materiálů spolu s tlakem na cenu a objem produkce. Ještě hodně dlouho (minimálně) nebudu věřit čínským autům.
Jo, zapoměl jsem, kosmonauty už mám pár let z hlavy. A to svinstvo, možná bylo přehnané to takhle okomentovat, ale Ferrari, rakety a Danone sem vážně nepatří.
anonym
19. 9. 2007 23:51
Re: nebrat
no, reagoval som na to, že kolega nazval DANONE jogurtom, potom už aj to čínske je možné nazvať autom, ale až raz budú mať číňani peniaze, kto vie čo a koho si za ne kúpia
neregistrovaný "Hooligan 49"
12. 9. 2007 21:16
Čína
Co si budeme povídat - dalo se čekat, že k nám někdo "TOHLETO" (auto to nebudu nazývat) začne dovážet. Tonda nezklamal - koupí za 30 000,- a prodá přinejmenším za 230 000,- ;-) . Co na tom, že to pár lidí zaplatí životem, až se to auto po bouračce složí jako domeček z karet. Už jsem párkrát psal, že Čína umí okopírovat "vršek", ale technologie skryté pod kastlí prostě nezná. Stejně tak kvalita nebude valná - jestli bude stejná jako u čínských skútrů, tak se máme na co těšit.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "1turbo"
13. 9. 2007 18:08
Re: Čína
souhlas, jen doufám že češi mají mozek a budou se na tyhle popelnice jenom dívat, (nejlíp hodně zdaleka)
Avatar - Well-being
12. 9. 2007 21:19
Čínská auta ...
... asi nebudou žádný zázrak techniky a s kvalitou to nebude taky na 100%. Ohrnovat nad nimi nos však je zbytečné. Ta auta budou určitě o dost lepší než statisíce starých škodovek pohybujících se po našich silnicích. Myslím, že většina lidí má o Číně zkreslené představy. Asi před 18 lety jsem si pořídil se smíšenými pocity čínskou barevnou televizi. Dodnes šlape bez jediné opravy, to jen tak na okraj.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Hooligan 49"
12. 9. 2007 21:23
Re: Čínská auta ...
Řekni mi, která barevná televize dneska není z Číny nebo alespoň vyrobená z čínských součástek ;-) . A problémem je, že ta auta nejsou "o dost" lepší než třeba Favorit.
neregistrovaný "Kamilion"
12. 9. 2007 21:35
Re: Čínská auta ...
Z ceho soudis ze tyto auta z ciny jsou tak spatny? Z fotky? Z testu jinych aut?
Pokud vim, tak favorit by nedostal 2 hvezdy ani nahodou kdyz je 3 hvezdy ma Omega B (a to ma 2 airbagy v serii)
neregistrovaný "Hooligan 49"
12. 9. 2007 21:47
Re: Čínská auta ...
Z čeho soudím? Jako vedlejší produkt prodává náš autosalon čínské skútry. Jak říkají naši mechanici jedná se o maketu motorky. Problémy: odřené plasty, hrozné slícování plastů, povolující se matky kol, popraskané odlitky variátoru a zadřený motor po 451 km... Potřebuješ ještě další argumenty??? A pokud vím, tak čínská auta by ani ty tři hvězdy nezískala...
neregistrovaný "Hooligan 49"
12. 9. 2007 21:55
Re: Čínská auta ...
P.S. - jistě pro tebe nebude problém si tady na auto.cz najít test Euro NCAP jednoho ze zástupců "automobilky" Brilliance. Jenom ve zkratce - testovací figuríny prý vydrží několik nárazů - Brilliance ji zlikvidoval po jednom - to asi nebude výsledek na tři hvězdy 8-s
neregistrovaný "Kamilion"
12. 9. 2007 22:58
Re: Čínská auta ...
Takze podle kvality skutru sis to odvodil kvalitu automobilu, dedukce ;)
Ty sis clanek necetl ze? Auta maji byt upravena aby 3-4 hvezdy dostaly. Takze bych nerad srovnaval auta, ktera se sem dovazet nebudou s temi, ktere se dovazet budou. Navic je to kazdyho vec jestli si to auto koupi nebo ne. Stejne jako vase skutry z ciny. Kdo na to ma, koupi si kvalitni nove auto. Kdo na to nema, bude vahat mzi ojetinou a cinskym autem. A jestli si koupit ojetinu a cekat kdy se co podela, nebo si koupit funglovku a cekat jestli se neco podela (ale bejt krytej bezplatnou zarucni opravou) tak sme na tom lepe u cinana. Stary auta taky dosahovaly 3-4 hvezd, tak tam sme na tom stejne...
neregistrovaný "lamak1"
13. 9. 2007 00:51
Re: Čínská auta ...
ano ano ano.. jen tu stouras a nic, vic..enjoy brilienta nebo co to je a papa. ja radeji echt europe bez rakovinotvornych latek v celem aute. a tedka jeste s tim zastav nekde treba klasicky na semaforech a reknu ti.. hanbou a studem bych chodil kanalama..tak to je,tak to bude.. >:D
13. 9. 2007 08:19
Re: Čínská auta ...
Tvoj nick presne vystihuje tvoje argumentačné schopnosti...
anonym
14. 9. 2007 09:36
Re: Čínská auta ...
jojo,zase další co ještě žije době kdy auto bylo u některých prostoduchých bráno jako odraz všeho.nikdy bych se v žádným autě nestyděl protože to může jen chudák.za komančů kdo měl žigula šestnáctku to byl king viď?dneska jsme trochu jinde-tedy asi ne všichni...
neregistrovaný "MichalK."
13. 9. 2007 10:46
Re: Čínská auta ...
Tak za pvé barevná televize není auto, za druhé to že pod dohledem tam vyrábí evropské nebo japonské firmy el součástky , nic neznamená, ta výroba tam je protože je to ekonomicky výhodné, kdyby nebylo tak do budou vyrábět třeba v Rusku. Navíc elektronická součástka v podstatě není nic složitého. TV mám třeba sestavenou v ČR.

Auto je však jiná liga. Stejně jako bych neletěl v letadle sestavené z Číny, tak bych nejel v autě sestavené v Číně.
anonym
12. 9. 2007 22:51
Čínský hračky od Matela..
..šrot se vozí do Číny,tam ho stříknou a vrátí k nám do oběhu..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "castor"
12. 9. 2007 23:12
Jen ať dovážejí ;)
Konkurence neni nikdy dost a vsichni vime jake jsou + - vyrobni hodnoty takoveho BMW atd... a jake jsou pak koncove ceny.Cinani jsou velice progresivni narod a docela jim fandim,vsichni se tomu branite ale kazdej ma doma neco made in china a auta? kdo vi,za par let se to urcite nauci a uz nebude nikomu trapne jezdit v cinskych vozech a konkurecne se zacne bat a snizovat ceny...uz se na to velice tesim.A china to s elektronikou docela umi takze co nevidet tu jiste bude i nejaky konkurenceschopny hybrid nebo dokonce full electric ale nechme se prekvapit,ja rikam ano :-) Lets flame >:-[]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "petr poldauf"
13. 9. 2007 01:03
Re: Jen ať dovážejí ;)
me je trapny koupit od cinanu i tricko,

s pocitacem uznavam, mas pravdu
neregistrovaný "MichalK."
13. 9. 2007 10:49
Re: Jen ať dovážejí ;)
Já mám třeba v počítači, jen pár integráků z Chiny a grafickou kartu, procesor mám z Izraele, bednu z Německa, mechaniky z Tchaiwanu, zdroj z ČR, monitor sestavený v ČR. klávesnice a myš z Číny. Jak říkám, myši by se mohli sestavovat třeba v Kongu a nikomu to neublíží.
neregistrovaný "nextrom"
12. 9. 2007 23:14
KDO JE ZA KYM
Cina byla pred nami uz pred tisici lety. Pak delala nejakych par let pausu a ted zase pred nami bude. Clovek nesmi vychazet jen jen ze sveho casove omezeneho smysleni. Nam se v Evrope moc delat nechce a tak radeji kupujeme. Kupujeme vsecko z Ciny, dokonce i testo na chleba ( kdo by se s tim u nas jeste matlal ) tak proc ne i auta . Jestli zeme v ktere zijete bude zacpana cinskymi auty ci ceskymi je nakonec i nejak jedno...

No a jestli se nekdo boji, a hubuje na chybejici bezpeci cinskych produktu, no tak v tom pripade by se nad tim opravdu melo zamyslet. Hmmmm, kola a kolobezky, skutry a computery, domaci pomocnici (?) jako mixery, vysavace a jine hlouposti, no proste vsemu ted musime davat pet hvezdicek . Bez peti hvezdicek nejlepe nevychazej z baraku !!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Falco
13. 9. 2007 00:25
Re: KDO JE ZA KYM
Ale no tak! Tvoje teorie o pauze si vyprávěj v hospodě.. Srovnávat tehdejší pokrok s dnešním je hodně zavádějící. Čínu a Indii považuji za nové globální hráče, ale nějaké ekonomické válcování západu nepřipadá v úvahu.. Dnešní ekonomika funguje úplně jinak - šedesát procent americké průmyslové produkce se sice kompletuje v Číne = továrna světa, ale výdělek z prodeje jde zpátky do USA - chápeš.. Čína právě prožívá nejrychlejší průmyslovou revoluci v historii, ale základy jsou velice vrtkavé..
Čína staví svojí ekonomiku na levné pracovní síle, porušování lidských práv, nízké marži atd...
Z čistě ekonomického hlediska věřím více Indii, kde je růst vystavěn na průmyslu zaměřeném na technologie - podobně jako USA.
Indie má také navzdory tomu, že je hospodářsky slabší, některé důležité výhody.. Disponuje pojistnými ventily, jako je svobodný tisk a právo obyvatel protestovat proti politice vlády. Obyvatelé Číny tato privilegia nemají...

Budoucnost je v globalizaci a liberalizaci - těžko srovnávat se starověkem! Potenciál ekonomiky světa je obrovský, zbývá ho jen využít...
neregistrovaný "nextrom"
14. 9. 2007 23:01
Re: KDO JE ZA KYM
No ja ti nevim, napsal jsi to sice hezky, ale bohuzel ta skutecnost vypada trochu jinak. Obcanska prava a nejaka svoboda pro Cinu nehraji roli a tak ma Ideologie Ciny volne prostranstvi bez ohledu na nejake privilegia na ktere z globalnich hracu musi brat skoro kazdy ohled. Tim je ale Cina proti zapadu ve velke vyhode, problem jednotlivce neni zadnym problemem, leda, ze by doslo k protestu proti systemu, pak se ale jednotlvec jednoduse odstrani...
Takove "vyhody" zapad nema a tim je ten system Ciny momentalne ten nejdynamictejsi. Jestli jejich vyrobky maji jednu nebo deset hvezdicek je uplne jedno, zatim se Cina v teto oblasti uci, ale jen naivka muze neco blekotat o svobodnem tisku a porusovani prav >:-[] .

Tu posledni vetu mas prosim z novin a nebo jste se to prave ucili ve skole ??

No a v neposledni rade se nesmi zapomenout, ze Cina VYDELAVA TVRDE PENIZE a z ceho si tak myslite, ze Amerika posledni leta zije ??
Avatar - Dragon.001
13. 9. 2007 00:38
Re: KDO JE ZA KYM
Když ti odejde po tejdnu čínskej mixer. Tak zanadáváš za zbytečně utracených 499,90 a koupíš si příště třeba Elektrolux.

Ale když se ti ve 130 vyklepe na D1 matka a následkem toho ti upadne brzdovej pedál, tak seš s prominutím v hajz*u :no:

PS: je super že má auto 4 bagy, ale když po jejich vystřelení pokračuje i s volantem proti tobě až se po kouskách zastavíš mezi zadním sedadlem a zavazadlovým prostorem tak sou ti stejnak docela k hov*u. [odkaz] PŘEČTI SI HLAVNĚ POSLEDNÍ ODSTAVEC!!! NAD VIDEEM!!!

taky doporučuju tyto poučná videa (každy náraz simuluje čelní střet 2 vozů a oba by jeli rychlostí 50km/h)

[odkaz]

nebo [odkaz]

nebo taky velice poučné [odkaz]

A NA KONEC, JAK BY TO MĚLO VYPADAT :yes:
[odkaz]

PS: Na konec HÁDANKA: Pokud se čelně srazí řidič BMW 3 s jedním z výše uvedených aut. KDO ZAVOLÁ policii, hasiče a pohřebáky? - sanitku nepotřebuje posádka ani jednoho z vozů. Ale každá z jiného důvodu... >:D
Avatar - Dragon.001
13. 9. 2007 00:43
Re: KDO JE ZA KYM
Ehmm, všiml si taky někdo, že Bavoráku neprasklo ani čelní sklo...? :yes:
neregistrovaný "JVK Grifone"
13. 9. 2007 01:01
lol
ještě byste mohli napsat kdo to v ČR bude kupovat:)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Cupakapra"
13. 9. 2007 02:27
nove motto
Ford Charouz ...je v cili vzdy o neco driv!
Brilliance Charouz ...je k smrti zas o neco bliz!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "míšan"
13. 9. 2007 07:56
Asi tak,
Tyhle auta zpočátku nebudou nic moc, ale nemusíte mít vůbec strach z toho, že to tak zůstane. Zcela určitě za ne dlouhý čas čínská auto. produkce dosáhne kvality a úrovně všech zaběhlých konkurentů. Ono ty šmejdy vyrábí povětšinou neznámé menší firmy bez zázemí. Proto kopírují atd. Nemají vývoj atd. Ale čína se snaží zkonsolidovat svoje auto. výrobní aktivity a pak vzniknou velké korporace, které už na to půjdou pěkně od podlahy. jejich výrobky budou na světové úrovni a zcela automaticky je zavrhnete do výběru, stejně jako jste začali akceptovat japonce, korejce atd. Víte, nejsem žádnej čintolog ;-) , ale čína spolu s indií mají obrovský potenciál, nejen pracovní, ale také vědní a nenchte se zmást pár čínskejma směšnejma firmičkama co se snaží podvádět. V budoucnu budou čínské společnosti udávat krok v technologiích a budou na špici, stejně jako usa nebo japíci. Ano, evropa dala světu automobilismus, ale ta doba už je pryč a nyní bouchají auta snad i gorily na borneu :-) , je třeba se s tím smířit a spíše si vybrat produkt, jež nám vyhovuje a neřešit kdo ho vyrobil. Ten patriotismus je dost mimo. Pininfarina rád navrhuje pro čínu, každá větší automobilka buď v číně staví své výrobní a prodejní řetězce, nebo chce alespoň odebírat jejich díly, zkrátky každý chce v číně a indii být, číňanům cizí značky nevadí, indům taky ne, Nejvíce prodejů v číně má Volkswagen, Gm atd. a my budeme říkat čínská auta NIKDY...směšné a česky malé. Nynější jejich produkce opravdu za moc nestojí, ale to je jen začátek a popravdě, na začátek je to až dost dobrý. Japíci a korea začínali mnohem směšněji a také kopírovali vše co auto alespoň připomínalo ( vzory z USA, Evropy atd. ) Díky dnešní globalizované době je to akorát rychlejší a očividnější, jinak je postup skoro na chlup stejný. A kde jsou dnes japan apod...na špici v technologiích. A kde je do sebe zahleděná evropa...u Tdi...
Rozbalit vlákno
8
anonym
13. 9. 2007 08:08
Re: Asi tak,
pravdu mozna v necem mas, ale otazka je kdy se tak stane a co s nimi provede "demokraticka" revoluce...kazdopadne sklony k vyrobe suntu jsou jim vlastni, v automobilismu jsou zatim uplne mimo a uvidime, jak si povede evropska konkurence na jejich trhu, kde Cinani radi slysi na evropske, pro ne luxusni znacky...zbytek je na prilis filozofickou uvahu;-/)
neregistrovaný "+Tony+"
13. 9. 2007 08:14
Re: Asi tak,
Velmi dobře a výstižně napsáno! Naprostý souhlas! :yes:
anonym
13. 9. 2007 09:14
Re: Asi tak,
Lace cinske produkce spociva, mimo jine, v tom, ze setri na materialu. Jak uz nekdo psal vyse, kdyz se rozsype mixer za 400 Kc, tak si zanadavate a priste si koupite mixer za 3000. Proste s "rychloobratkovym" zbozim typu spotrebni elektronika, hracky a podobne to cinanum prochazi, ale neverim tomu ze u aut jim to projde. Pokud prestanou odrbavat materialy a technologie, nemaji sanci "prelezt" Korejce.
neregistrovaný "Coulin"
13. 9. 2007 10:37
Re: Asi tak,
Ale on se ti vysype i ten za 3000 >:D >:-[] A pak ho otočíš a z hrůzou zjistíš ,že je taky Made in China. Zkus si v obchodě Elektro najít něco co není 8-s . Můj názor je ten,že se to Ti číňani naučej a asi budem valit oči-bohužel :no: Japonci dotáhli a předehnali Evropu za 20let,Korejci to zmáknou za 10 a China asi i za 5... Bohužel,mi jako Evropa jsem jim tam nacpali technologie,aby jsme je jako využili,ale teď se to obrací. °Maj z toho těžkou hlavu nejen Eu automobilky,ale i Japíci a ty číňani fakt nemusej...
13. 9. 2007 16:03
Re: Asi tak,
To je fakt, cca před 2-3 lety mi "Ježíšek přinesl" kafemlejnek od Grundiga (nebo Philips to byl?). Kouknu na krabici zespodu a tam MADE IN CHINA ... Divil jsem se, ale je to tak. Kafe to mele slušně, ale ta země původu mě překvapila. Nebo Lego už nebývá dánské, ale píšou na bedně, že to bouchají v Dánsku, České republice, Maďarsku a Číně...
To je jen pár příkladů z nedávné doby.
neregistrovaný "Cynik"
13. 9. 2007 09:51
Re: Asi tak,
"zcela automaticky je zavrhnete" :yes: >:D V tomhle máš pravdu. Ale teď vážně - co je to světová úroveň? Korejci, nebo BMW? Na úroveň BMW se číňani nedostanou nikdy, na úroveň dnešních korejců možná za deset let. Na úroveň evropské konfekce (Renault, Ford,...) za velmi dlouho, dost možná také nidky... Vždyť ani korejci nejsou, přes velké úspěchy, stále ještě srovnatelní s evropskými značkami.
neregistrovaný "1turbo"
13. 9. 2007 18:19
Re: Asi tak,
už teď je to dost dobrý ? to snad nemyslíš vážně
neregistrovaný "míšan"
14. 9. 2007 08:30
Re: Asi tak,
Myslím dobrý jako na začátek. Třeba Japíci začínali opravdu od směšných vozítek ( byla teda jiná doba ) takže de-facto od nuly, když si představíš, že třeba hyundai nedávno bouchal Pony a teď vidíš třeba ten jejich vodíkovej koncept I-blue, atd., prostě za pár let skok jako blázen. Chci říct, že čintamani nezačínají ani zdaleka od nuly. Nemám třeba na mysli Landwind a podobný zpitvořeniny, ale začínají se u nich objevovat i zajímavý kousky. A těch samozřejmě bude přibývat. A to ty automobilky jsou staré několik let, oproti stovkám let trvání třeba v evropě...
anonym
13. 9. 2007 08:56
Charouz je gauner
Charouz je pro mě zaručená známka podvodů, zlodějiny a odrbání všeho, co se dá! Zatím mě nepřesvědčily ani ty autíčka, ale od toho gaunera bych si nekoupil ani lambo. Je to grázl...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Cynik"
13. 9. 2007 09:41
Cena
Tyhle auta nemají absolutně žádnou šanci a to z jednoho hlavního důvodu, kterým je překvapivě právě cena. Brilliance BS6 se tu má prodávat za něco málo přes 500.000,- Kč (!!!). To si nemůže koupis opravdu vůbec nikdo. Čínské uvažování je v tomhle značně mimo. Myslí si, že když evropská auta podobné kategorie se prodávájí nad milion, tak jejich Brilliance se bude prodávat za polovinu. Ale to jsou vedle - jediné, co má BS6 společného s auty vyšší střední třídy, je velikost. Ale má nulový (spíš mínusový) image, nulovou bezpečnost, nulovou sofistikovanost a prachmizerný design (který je sice původně možná slušný, ale je zničený všudypřítomnou laciností) - a to je to, co dělá luxusní auto luxusním autem. Za 500.000,- Kč si každý koupí radši Ford Focus, Octavii, atp, protože to jsou auta, která jsou ve VŠEM lepší.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Well-being
13. 9. 2007 10:04
Re: Cena
Cynik blábolí, blábolí a blábolí ...
Pan Charouz ví co dělá, ostatní váhaví mu budou za pár let závidět :-)
neregistrovaný "Cynik"
13. 9. 2007 16:04
Re: Cena
Pan Charouz to prostě riskl, náklady jsou malé a možný zisk značný. V prvních pár letech prodá pár set kusů a bude rád, časem začnou Brilliance vyrábět podprůměrná (nikoli tragická) auta a začne se kupovat trochu víc. Trhák to nebude nikdy, slušnej kšeft za deset let. Tečka. ;-)
13. 9. 2007 09:45
NEBUĎTE HYSTERIČTÍ...
Co to tady čtu :-) >:D Obavy o vlastní zdraví :-) Stále ještě jezdí docela dost aut, které by v nárazových testech nedosáhly ani jedné hvězdy. Myslím, že na takových autech jsme se dokonce učili jezdit, nemám pravdu? Testy u NCAP sice poskytují určitý obrázek o bezpečnosti, ale v raálném životě je při srážce či havárii potřeba pouze jediného: mít štěstí... Chápejte, můžete mít pět hvězd někde v prospektu na křídovém papíře, ale ty jsou úplně k ničemu když se proti vám vyřítí Tatra 138 plná štěrku... Takže to není o tom, že kdo koupí čínské auto- ten riskuje zdraví, a ten kdo koupí jakékoliv jiné- ten je za vodou... Tyto auta chtějí naplnit pouze základní potřebu majitele cestovat. Na nic si nehrají. Jsou zatím poměrně skromné, a v docela pochybné kvalitě, ale v souhrnu svých vlastností poslouží možná lépe, než patnáct let stará rezivá a ze dvou kusů svařená bazarová kraksna se značkovým logem na masce...

Každá konkurence je dobrá, i když z počátku může vypadat sebehůř. Jo, a nesnažme se tady moralizovat a odsuzovat ty, kteří by si vůz vyrobený u rákosníků koupili. Je to jejich věc, a ostatním je do toho ***. ;-)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "ZZ"
13. 9. 2007 10:24
Re: NEBUĎTE HYSTERIČTÍ...
Je to tak. Ať se nám to (srdcově) sebevíc nelíbí, tak rozumově to pochopitelné je. Prodeje Loganů, Thalií, Matizů apod. ukazují, že tohle na trzích, jako je ten náš, má šanci...
13. 9. 2007 15:54
Re: NEBUĎTE HYSTERIČTÍ...
přesně tak
13. 9. 2007 13:07
Re: NEBUĎTE HYSTERIČTÍ...
Ja by som si naviac nebol isty tou jednou hviezdou za naraz, co sa tyka nemenovaneho cinskeho auta. Podla mna je ten test ucelovo upraveny este k horsiemu ako naozaj dopadol. Dovody snad vysvetlovat netreba. Nie je predsa mozne, aby boli Cinania taku blbi, ze by kopirovali vyspele auta, ale pritom urobili z 3 alebo 4-hviezdickovej konstrukcie vysledok sotva za 1 hviezdu. Skor by som tipoval, ze cinske vozy vzhladom na mozne menej kvalitne materialy a nedokonalu technologiu mozu ziskat tak 2, alebo tri hviezdy (ak sa im nezadari aj lepsie), ale 1, alebo ani ta, to uz sa mi zda prilis silna kava. Tam mi to trochu smrdi....
A to je pre europskych vyrobcov horsie, ak sa s narazovymi testami teraz klame, a Cinania su lepsi ako myslime, coskoro to praskne a zlte auta budu vsetky za 5 hviezd za polovicnu cenu. A to uz budu tie "nase znacky" uplne v keli. Lebo nech si kto chce hovori co chce, lacne ale kvalitne a bezpecne auta budeme kupovat, aj ked nemaju taku image.....
neregistrovaný "tommy.xy"
13. 9. 2007 14:00
Re: NEBUĎTE HYSTERIČTÍ...
To nas potom ceka zazrak. Ted je brilliance levnejsi nez korejci jen v radu procent pri zrejme podstatne nizsi kvalite. To budou muset cinani soucasne skokove zvysit kvalitu a snizit cenu.
Jinak s tim crashtestem uz jsme to tady resili. Cinani vyvijeji auta primarne pro svuj vlastni trh a tam to proste zrejme zatim nikoho nezajima. Ze do eu posilaji na crashtesty neupravena auta, je jen jejich hloupost. Jinak taky verim, ze dokazou udelat bezpecnejsi auto, ale domaci priority jsou zrejme jinde a tem je to, mam dojem, podrizene.
13. 9. 2007 16:05
Re: NEBUĎTE HYSTERIČTÍ...
No nevím, já si o bytelnosti jejich konstrukce zatím iluze nedělám a doufám, že NCAP je dost renomovaná instituce nato, aby s výsledkama nějak výrazně „čachrovala“. Na druhou stranu však vnímám, že lobby evropských výrobců je tak silné, že k nějakému účelovému zkreslení směrem k horšímu výsledku by také tak nepochopitelné nebylo... My do toho nevidíme, takže můžeme jenom spekulovat. Myslím ale, že veškeré asijské země mají dost velký potenciál k tomu, aby během jediné generace zlepšili výrobek o stovky procent. Dokázala to nedávno korea, kdysi dávno i japonsko. Jak píšu, každá konkurence je k něčemu dobrá, a jestli pomůže evropským výrobcům k tomu, aby nabízeli zase o kousek lepší auta za solidní cenu, pak nabídka aut z číny má smysl i pro nás.
13. 9. 2007 19:44
Re: NEBUĎTE HYSTERIČTÍ...
Presne to - iba spekulovat - bezny clovek do toho nevidi. Kedze poznam trochu automobilovu konstrukciu, tak mi proste tie vysledky narazov nejdu do hlavy.
neregistrovaný "hmmmmmmm"
26. 9. 2007 11:58
Re: NEBUĎTE HYSTERIČTÍ...
pokud to udělali místo z pevné oceli z nějaké sračkoidní tak se nedivím že to neprošlo. Není ocel jako ocel....a celkova konstrukce to nezachrani, eifelovka v paříži by z papíru dávno nestála....

osobně bych nepovolil dovoz těchto aut. vemte si motorky - čínských značek skůtrů je jak po dešti. ale zeptejte se prodejce, ten vám radši prodá něco jiného, ne kvůli penězům, ale taky proto aby neměl problémy a reklamace....a auta jsou složitější. Radši si koupím 5 let starou motorku od Hondy než novou čínskou.
anonym
14. 9. 2007 08:08
Re: NEBUĎTE HYSTERIČTÍ...
přesně!konečně někdo kdo má racionální uvažování.nevím proč vždycky ty anonymní reakce jsou tak otřesné-je to opravdu "hrdinské".nebo ty reakce na nové modely škodovky-jak je to hrozný,jak se nebudou prodávat atd.doporučuji některým podívat se na prodeje jednotlivých značek za uplynulé období a pak kritizujte.posuzování lidí podle auta je přesně výchoďácký styl a ty co to tak posuzují patří před rok 1989 a asi se ještě neprobrali.
neregistrovaný "spokojený"
13. 9. 2007 09:46
Prodávat se to nebude
Žádné ohrožení evropské produkce se konat nebude. Počet zákazníků je limitován počtem nakupujících v lídlu a kauflandu, právě z těchto prodejen se budou rekrutovat zákazníci čínských komunistů. Uvažujte realisticky, Proton, Ssangyong jsou v EU v háji, Daihatsu pomalu mizí, Mitsu prodává v EU směšných 250k kusů ročně. Myslíte, že v této konkurenci má nějaký šmejd vyráběný komunistickými otroky šanci?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Well-being
13. 9. 2007 10:06
Re: Prodávat se to nebude
A jejej, zas jeden odvážnej bojovník proti komunizmu co přišel s křížkem po funuse ;-)
anonym
13. 9. 2007 10:24
Re: Prodávat se to nebude
Jmenovane automobilky udelaly chybu - nemaji v Evrope vyvoj ani vyrobu. Ani americke automobilky bez evropskeho vyvoje a vyroby nic nezmuzou. Narozdil od nich to jiz pochopili Korejci. Pro bohatsi a bohatsi cinske automobilky nebude problem, otevrit v Evrope vyvojove centrum a najmout spickove evropske konstruktery. Pokud to udelaji, panbuch s evropskymi automobilkami. Pokud to budou delat jako tebou jmenovane automobilky, tak ani nizka cena (ona zas tak zavratne nizka nebude) jim nepomuze.
neregistrovaný "MichalK."
13. 9. 2007 10:58
Re: Prodávat se to nebude
To by mě zajímalo z čeho budou špičkové evropské konstruktéry platit, když budou chtít být konkurenceschopní. ;-)
anonym
13. 9. 2007 11:38
Re: Prodávat se to nebude
Z ceho je plati Hyundai? Proc muze byt Kia Ceed o 1/4 levnejsi nez srovnatelne vybavena O2? Platy konstrukteru tvori nicotny zlomek v celkovych nakladech.
17. 9. 2007 10:23
Re: Prodávat se to nebude
Mistře, byl jste někdy před Kaulandem třeba v sobotu dopoledne? To tam bývá lidí jak na Václaváku... Mitsubishi ani Daihatsu nejsou špatná auta, jenže nemají zajímavé cenové nabídky, takže jich tady moc nevidíte. Vlastně se začíná objevovat trochu víc Coltů, když je dávají za 260 v základu. Jak dopadne nový Lancer, to uvidíme. Stačí dát zajímavou cenu vzhledem k tržní pozici, a auto se prodá. Ssangyong bych sem netahal, ten dělá trochu jiná vozítka, než je běžná konfekce. A Proton? Malajci by si museli napřed vybudovat servisní síť a dávat o sobě víc vědět. A taky nabízet něco jiného, než jenom kopie Japonců. Nebo je prodávat ještě levněji...
Ať se mi to líbí nebo ne, cena rozhoduje. Ukažte mi člověka, který si koupí Thalii, protože ji považuje za krásnou? A co jich tu jezdí, když se dají koupit levněji než např. ten hodně prodávaný vysoký prcek z Boleslavi...
anonym
13. 9. 2007 10:17
Evropo zachran se, utikej
Evropa a zapad vubec ma jedinou sanci. Utikat ve vyvoji dopredu tak rychle, aby si dosavadni naskok udrzela. Znamena to zavest nove technologie pohonu a nova paliva. To jsou oblasti, kam Cina musi jeste leta dobihat. Jenomze Evropa dela pravy opak. Hybridy odmitala (nekteri odmitaji jeste dnes), alternativni paliva odmita, s elektromobily prilis nespecha atd. Je jasne, ze pokud si Evropa bude spokojene, bohorovne, lebedit ve 20 let starych technologiich (konkretne treba TDI), Cina ji dostihne behem par let. A nebyt prisnejsich emisnich limitu, ktere automobilky kratkozrace odmitaji ale ve skutecnosti to muze byt jedina zachrana pred Cinou, prodavaly by se tyto stare technologie jeste 50 let.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "já George XVII"
13. 9. 2007 10:55
Re: Evropo zachran se, utikej
ani emise evropské automobilky nezachrání ... vždy se najde někdo kdo Číňanům rád prodá svoje technologie, kdo jim bude dodávat motory atp.
anonym
13. 9. 2007 11:48
Re: Evropo zachran se, utikej
Kdyby nakoupili spickovou zapadni technologii, ztrati jedinou konkurencni vyhodu - cenu. Pokud by plechy byly Cinske a vnitrni technologie evropske, tak by to bylo vitezstvi evropskych automobilek. Pokud by to chteli kopirovat, budou vzdy nekolik let za tim co kopiruji. Konec koncu, utikat rychleji nez ostatni je zakladnim principem konkurence. Jakoby na to Evropa zapominala.
13. 9. 2007 13:14
Re: Evropo zachran se, utikej
A posledna moznost, ktora na 99% nastane: Cinania sa naucia robit auta. Vyrobia to komplet v Cine, pouziju na to cinsky material, v rozobranom stave to dovezu do europy, kde to budu v rychlo postavenych zavodoch za par hodin kompletovat. Tymto sposobom mozu mat na europskom trhu denne aj par tisic aut a z toho sa domace automobilky budu spamatavat tazko....
anonym
13. 9. 2007 15:27
Re: Evropo zachran se, utikej
Nemyslim. Zakladem uspechu v Evrope je, mit tu vyvojove pracoviste. A nejlepe i vyrobu. Ale zejmena vyvoj. Americane auta delat umi lepe nez Cinane, levneji nez Evropane, ale nikdo z nich v Evrope neuspel. Kazdy, kdo si myslel, ze Evropu dobude z jineho kontinentu diky nizsi cene, neuspel. Nizka cena nestaci.
13. 9. 2007 15:32
Re: Evropo zachran se, utikej
Americania vyvijali auta podla vlastneho ponimania, nie podla europskych poziadaviek. Tam bol pes zakopany. Cinania sa ucia najma od Europy. Preco by nemohli vyrabat auta na rovnakej, ak nie lepsej urovni?
anonym
13. 9. 2007 16:16
Re: Evropo zachran se, utikej
Nikoliv. Cinska auta jsou stejne "jina" jako americka auta, stejne jako byla jina korejska auta. Nelze v Cine ( v Korei, v USA) vyvijet evropske auto. Proto je pro evropske prodeje klicovy evropsky vyvoj. Korejci uz to pochopili. Stejne tak je dulezita vyroba v Evrope. Evropske automobilky v Cine (tj. s levnou prac. silou) jiz vyrabeji, ale nikdo z nich zpet do Evropy levne vyrobena auta nedovazi. Proc? Proste proto, ze se to i pres levnou prac. silu nevyplati. Cili jeste jednou - pro uspech v Evrope jsou nutne - evropsky vyvoj, evropska vyroba.
13. 9. 2007 20:05
Re: Evropo zachran se, utikej
Mozes mat pravdu, nerozporujem. Ale tiez nemusis. Nikde nie je napisane, ze na vsetko jestvuje lenjeden meter a ze to nemoze byt inak len tak ako to uz je. ;-)
anonym
14. 9. 2007 12:35
Re: Evropo zachran se, utikej
Jasne. Kdybych se nikdy nemylil, tak uz jsem dnes milionar. :-) Ale na to, ze Cina nedokaze ovladnout z Ciny a s cinskymi auty evropsky trh, bych si vsadil. Konec koncu ani ten Logan, prestoze se prodava dobre, je vyvijen a vyraben v Evrope s cinskymi naklady, zadneho konkurenta ke krachu neprivedl.
anonym
13. 9. 2007 10:48
FUJ
Dobré pro sebevrahy viz ADAC!!!
Rozbalit vlákno
1
13. 9. 2007 13:16
Re: FUJ
Kedy bol ADAC objektivny? Jemu veria snad len Nemci, lebo v ich testoch vzdy dopadnu nemecke auta najlepsie....
neregistrovaný "Ji/Ri"
13. 9. 2007 11:27
No Chinesse
No Name, No Face, No Deal....Charouz, to je ten, co má nějaké techtle s bývalou IPB?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zezulka"
13. 9. 2007 11:48
smola
Predavat sa to bude, pretoze par jedincov, ktori sedia denne na internete a kecaju na stranke auto.cz si vedia pozriet videa s crash testami tychto vozov. Horsie je, ze vacsina ludi sa k tomu ani nedostane. A prave ti budu kupovat (koli cene) tie cinaky. NIekto si povie, vsak zabiju sa oni.....ano, ale ako su na tom potom brzdy a ine dolezite komponenty tychto vrakov???? Urcite tam davaji silne motory, aby aspon nejak konkurovali ale ked borec neubrzdi do krizovatky a stlaci tam 5 aut....no zbohom! Ono je len otazkou casu, ked cinania kupia nejakeho managera z lepsej automobilky a zavedu tam kvalitu. Korea sa celkom rychlo usadila ako vazny konkurent, takze ked to zvladla ona.....
a co je zaujimave, KIA otvorila fabriku na SVK a Hyundai v CZ .....takze Korejci doma si povedia: "tych je tam jak kobyliek, tak nech makaju tie lacne fretky" >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
3
13. 9. 2007 13:19
Re: smola
Ty si vazne myslis, ze Cinania su tupci bez mozgu....? Uz to raz skusili a dalsi prepadak si podla mna nedovolia. nejde im o to, aby sa ukazovali, ale aby zarabali. A so srotmi nezarobia. Je to otazkou casu, ked kupia nejakeho lepsieho managera....povedal by som, ze know-how uz kupili, a este ho vylepsuju, maju vlastny rozum, teraz sa uz caka len na vyledky....cinsky vlak okolo nas prechadza sialenou rychlostou a ak sa nespamatame, tak nam aj ujde... ;-)
neregistrovaný "Laci1"
13. 9. 2007 13:35
Re: smola
:yes: :yes: :yes: Presne tak, mne sa dokonca paci BS2, chce to len cas a prevalcuju Europu.
neregistrovaný "cinanek"
14. 9. 2007 08:59
Re: smola
ten kto si kupi aj cinske auto, ba mal ist zit lacny zivot do ciny. ak europan bude podporovat vyrobu v cine tak som zvedavy za co si bez prace bude veci kupovat ked pride o svoju pracu.
ak si niekto mysli ze sa ho to netyka lebo ma vlastnu firmu s dovozom, mal by si polozit otazku ci lacnu vec preda ak na nu nebude mat jeho cielova skupina... tiez som zvedavy z coho sa bude vyplacat podpora nezamestnanym ked tu budu iba obchodnici a ziadna vyroba - kolko ludi moze byt obchodnikom? kolko ludi ma kapital na dovoz?
myslim ze ak sa nezmeni postoj europanov tak sa raz budu velmi cudovat aka bieda nastane.
neregistrovaný "Milanič"
13. 9. 2007 12:02
úvaha
Zdržím se hodnocení potenciálu Číny a zůstanu při zemi,úprava na řekněme 4 hvězdy asi něco stojí a nejde jen o "traverzu" vepředu,celý se to bortí jak krabička ze sirek,takže to logicky musí projít většíma úpravama,pokud chci uspět,jiná cesta není,než relativně kvalitní materiály a zpracování,jenže pak padá cenová výhoda a mzdový náklady nepředstavují světobornou položku,takže se domnívám,že se stejně postupně cenově srovnaj s Evropou,navíc maj nevýhodu,montujou to doma,logisticky a časově dost náročný,na druhou stranu nějak se začít musí,ale prozatím jim dávám :no: ,jo a zas tak levný to není
Rozbalit vlákno
10
13. 9. 2007 13:31
Re: úvaha
Je divne, ze sa to borti jak krabicka ze sirek....ako keby pred narazom z toho vyrezali nejake vystuhy....v snahe nepustiz Cinaov na europske trhy by som sa takej taktike ani necudoval...deju sa vselijake veci, ked to niekto zaplati. A potencialnych zaujemcov mohlo byt vela...Narazove testy mohli dopadnut zle - ale nie az tak zle. Cinania kopiruju vzhlad a konstrukciu nie, to je trochu na hlavu, ze?
neregistrovaný "Milanič"
13. 9. 2007 14:49
Re: úvaha
Pro mě to logiku má,materiálově něco okopírovat je složitější a taky to asi není u nich kde levně vyrobit,prostě zatím na to nejsou zařízení,jdou jen po nejlevnějších nákladech a taky bych nepodezříval evropský výrobce,že nepustěj Číňany na trh,ty už tady stejně dávno jsou. To,že to bude homologovaný pro provoz např. u nás je daleko zajímavější a zábavnější,copak to lze?
13. 9. 2007 15:28
Re: úvaha
AK vyrábam autá, tak asi v hlave niečo mám. A keď niečo v hlave mám, tak rozmýšľam. A ak rozmýšľam, tak nevyrobím niečo z najlacnejšej ocele, keď vzor je z pevnostnej. A ako zistim, aky je to material? No tak na to su laboratoria. Snáď si nemyslíš, že to slovo Číňania ešte nepočuli? Asi by si cumel, ake zariadenia maju a co vsetko dokazu. Treba zabudnúť na predstavu o vyhladovaných nevzdelaných chudákoch, ich jediný handicap je, že nemali s kým doteraz súperiť a dlho nemali prístup k tomu, čo vyvíjal svet. Teraz na tom môžu stavať a aj to robia a západ sa pred nimi klepe. Má prečo.
Ja robím do automobilovej konštrukcie a ver mi, aby ta skuska dopadla ako dopadla, to auto by muselo byt ulepene z polovicnych plechov a najposlednejsieho materialu. Z fotiek detaily nevidno, ale naozaj sa mi tazko veri tomu, ze by Cinania boli az taki blbi a poslali na test taky prepadak, ked ho chcu v Europe predavat. Nema to logiku ani z obchodneho ani z konstrukcneho hladiska. To nie su ryzozruti, kazdy druhy den hladni a valajuci sa v prachu na ceste, ale inteligentni a moderni konstrukteri. Mali by sme si konecne poopravit nase pokrivene pohlady. Uz sa za ne schovavat neda. Cas bezi pre Cinanov a proti nam, nestaci zakryvat si oci.
anonym
13. 9. 2007 15:58
Re: úvaha
Prispevek postaveny na presvedceni, nikoliv na realite. Ten test dopadl jak dopadl. Ani sami Cinane to nezpochybnovali, a hovorili neco o tom, ze musi evropske verze lepe vyztuzit. Evropane pred 10ti, 15ti lety take nebyli zadni trotlove a nymandi. Presto jejich auta bezne ziskavali 0-2 * . Tak se s tim proste smir. Ze mohou byt cinane nebezpecni do budoucna - jiste. Ale musi na sobe hodne zapracovat.
13. 9. 2007 20:03
Re: úvaha
Nesuhlasim s Tebou. Ale nebudem sa hadat, kazdy ma pravo na svoj nazor.
anonym
14. 9. 2007 12:20
Re: úvaha
Vysledek testu neni vec nazoru. Proc se zatim jedina cinska automobilka neodhodlala dat auto na ENCAP test, prestoze se tu jiz nekolik let snazi prodavat? To neni vec nazoru. To je fakt. Teprve az auto projde timto testem, kterym prochazeji vsichni seriozni vyrobci (evropsti i neevropsti), muzeme si na vysledky udelat nejaky nazor.
neregistrovaný "Milanič"
13. 9. 2007 16:46
Re: úvaha
Ale já přeci nic nezpochybňuju a už vůbec ne možnost zjistit to které materiálové složení,to zas není nic nemožnýho a o Číně a tamních výrobních podmínkách také něco vím,ale znova tvrdím,pokud chtěj uspět,musej hodně přitlačit na pilu,to,co stačí u nich,bohužel jinde nestačí,ale pak se dostanou do pozice dalšího hráče,který si ze začátku něco z globálního trhu urve,ale pak +- na tom bude stejně viz třeba Japonci a Korea,zajímavý jen bude,komu tu část koláče urvou. Znova říkám,hlava mi nebere tu homologaci v ČR.
13. 9. 2007 20:07
Re: úvaha
Kludne to tak moze byt. Nie som prorok. Pod tvoj posledny prispevok by som sa kludne podpisal...
13. 9. 2007 20:27
Re: úvaha
Osobne neverim, ze crash testy byly regulerne provedene. Pribeh crashtestu auta znacky Landwind je dobrym prikladem pristupu nemcu k cinskym automobilkam. Problemem je pomer kvality a ceny. Bohuzel nemci uz levneji vyrabet nedokazou a kvalita jejich vyrobku ma stabilne klesajici tendenci. Pokud nekdo nabidne vyrobek za polovicku ceny a pritom jeho kvalita je skoro na urovni vyrobku drazsiho, cast zakazniku si koupi ten levnejsi. Tohoto se prave nemci boji.

Muzeme to nazvat symbolem maratonisty. Bezec vede cely zavod a pri poslednim kilometru si povsimne , ze se za nim nebezpecne rychle priblizuje souper. Nejdriv se snazi zrychlit a prodlouzit krok. Souper se ale blizi a kdyz ho v tunelu predbiha, pomalejsi vystrci loket a tim ho posle k zemi, nikdo nic nevidel a vsichni mysli, ze vyhral regulerne.

Tak nejak vidim postaveni nemeckych automobilek k tem z Asie, z Ciny. Levneji uz nemci nemuzou a za tuto cenu to kvalitneji take nejde. Potencial a ceny cinskych vyrobku maji ale o hodne navrch. Vsichni zname mentalitu nemcu a snad i vime, ze prave oni jsou takovych praktik schopni.
anonym
13. 9. 2007 21:44
Re: úvaha
výborně napsané a naprosto souhlasím.přípomeňme si losí test loganu,kde nakonec vyplynulo,že byl dělaný ve vyšší rychlosti než obvykle a proto logan údajně neuspěl.je to zkrátka velká konkurence a němci a vůbec všichni se bojí.
neregistrovaný "MADE IN CHINA PRYYYYYYC"
13. 9. 2007 13:25
MADE IN CHINA PRYYYYYYC
MADE IN CHINA PRYYYYYYC koupit si takove auto ktere ma horsi CRASH TESTY nez FAVORIT viz clanek na AUTO.cz sorry a podporovat komunistikce prasata sorrrryryryryyryrry ale fakt neeeeeeeee :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
5
13. 9. 2007 13:33
Re: MADE IN CHINA PRYYYYYYC
Prec chod radsej ty, pohladaj, kde si stratil IQ a trochu slusnosti vo vyjadrovani by ti tiez nezaskodilo... :no:
neregistrovaný "MADE IN CHINA PRYYYYYYC"
13. 9. 2007 14:40
Re: MADE IN CHINA PRYYYYYYC
PROC dyt to je pravda, ja nelzu a na tom neni nic sprosteho kdyz reknes komunisticke prasata :-)
anonym
13. 9. 2007 14:42
Re: MADE IN CHINA PRYYYYYYC
PRODEJ VSECHNO, CO TU MAS A ODJED TAM A UVIDIS SAM >:D A POTOM ZMENIS NAZOR, TAKZE ME TU NEMUSIS POUCOVAT NECO O IQ ;)
anonym
13. 9. 2007 21:49
Re: MADE IN CHINA PRYYYYYYC
JEDINE CO UMI TAK KOPIROVAT to je jedine co umi, neumi vymyslet nic noveho...
anonym
13. 9. 2007 13:36
Re: MADE IN CHINA PRYYYYYYC
YOU :no:
anonym
13. 9. 2007 14:58
Na začátku to vypadalo jako dobrý nápad
Většina japonských, evropských i amerických automobilek začala investovat v Číně s cílem získat nový potenciálně obrovský trh. Je s podivem, že se neupoučili od výrobců z jiných oborů, kteří udělali to samé před pár lety, aby rychle zjistili, že technologie, které vyvezli jsou s tíchým souhlasem čínské vlády zkopírovány a slouží pro výrobu obrovského množství levných kopií jejich původních výrobků, které zaplavují jejich domovské trhy.
U aut bych se ale zas až tolik nebál. Ani Japonci evropský trh nikdy nedobyli a Korejci jsou od toho také dost vzdáleni. Skutečné úspěchy začali slavit až ve chvíli, kdy přestěhovali výrobu do Evropy. Auto je produkt náročný především na materiál a ten v Číně není levnější než jinde na světě. Dalším nákladem na auto je vývoj, ten se sice dá obejít kopírováním, ale předpokládám, že zavedení výrobci se začnou bránit soudní cestou. Většina moderních řešení je kryta patenty. Z pohledu významu až posledním nákladem jen ten na pracovní sílu. Ta je sice v Číně stále levná, ale také rychle roste. Myslím, že je celkem jasné, že čínská auta evropský trh ještě dlouho válcovat nebudou. Jejich jediným skutečným nebezpečím je to, že se budou ve stále větších počtech vyrábět a prodávat v samotné Číně, přip. na dalších rozvojových trzích a tím se znovu zvýší tlak na ceny základních surovin, takže ať už si ty šroty koupíme nebo ne, stejně se nám prodraží.
Rozbalit vlákno
7
anonym
13. 9. 2007 15:42
Re: Na začátku to vypadalo jako dobrý nápad
Tak nejak to bude. Kdyby nizke mzdove naklady byly takova bomba, tak by v prvni rade zacaly evropske automobilky dovazet zpet do Evropy svoje auta, protoze vetsina z nich v Cine jiz davno vyrabi. Ze se tak nedeje, znamena, ze kdyz zapoctete levnou prac. silu a dopravni naklady, tak to az tak omracujici vyhoda neni.
13. 9. 2007 15:54
Re: Na začátku to vypadalo jako dobrý nápad
Nevies co pises....zahranicne automobilky pouzivaju v Cine svoje obvykle technologie, aj ked starsie - plno techniky, robotov, automatizacia....v cinskych automobilkach to iste spravia ludske ruky za zlomok nakladov - tam je najvacsi rozdiel. Svetova znacka v Cine a povodna cinska fabrika su dve totalne rozdielne veci, dva uplne rozdielne pristupy.
anonym
13. 9. 2007 16:33
Re: Na začátku to vypadalo jako dobrý nápad
Ne, obavam se, ze ty nevis o cem pises. Nektere zapadni automobilky pouzivaji primo Cinske firmy. Auto se vyrobi kompletne v cinske firme a dostane jen zapadni logo. Presto se nedovazeji. Mzdove naklady netvori vetsinu z nakladu auta. Naopak dopravni naklady a problemy s nizkou pruznosti jsou nemale. Napr. se smir s tim, ze moznost vybrat si motor, doplnkovou vybavu, inetrier a k tomu barvu podle prani pada. Stejne jako to nejde u korejskych aut. Proste to na takovou vzdalenost nejde, pokud nechces cekat vice nez pul roku.
13. 9. 2007 20:14
Re: Na začátku to vypadalo jako dobrý nápad
Ano, Cina doda priestory a pracovnu silu, zapadna firma technologiu a vacsinu vyrobnych zariadeni. Mzdove naklady netvoria vacsinu nakladov na vyrobu auta. Je to doprava ako pises a su to aj energie, odpisy z vyrobnych zariadeni, naklady na ich udrzbu.
korejske auta sa dovazali a ciastocne aj dovazaju z Korey za lepsiu cenu ako su tie europske. Ani Cina nie je na inej planete. ;-)
anonym
14. 9. 2007 11:55
Re: Na začátku to vypadalo jako dobrý nápad
Jenomze dokud se korejska auta dovazeli z Koree (at uz do Evropy ci do USA) meli jenom zlomek z trhu. Zmena zacala vzdy az s postavenim vlastni vyroby a vyvoje. Tak to proste funguje vzdy a vsude at uz jde o Japonska auta v Evrope, Evropska v Americe, Korejska kdekoliv. Ano, nejake typy se vyrabeji a vyvijeji za oceanem, ale nikdy to nejsou ty, ktere delaji rozhodujici objemy prodeje. Proc Toyota umistla zavod na sve miniauta v Koline a ne v Cine?? Jedine co muze prinest vyroba v Cine jsou nizsi mzdove naklady. A to proste neni rozhodujici polozka v cene auta. A pokud budeme pocitat s vychodoevropskymi mzdami, tak uz vubec ne. Ver tomu, ze pokud chteji cinska auta uspet v Evrope, musi zde postavit minimalne vyvoj a nekde ve vychodni Evrope take alespon montaz. Bez toho tu sice muzou prodavat, ale budou mit stale omezene procento trhu.
anonym
13. 9. 2007 23:02
Re: Na začátku to vypadalo jako dobrý nápad
Ide to vybrať, akurát musíš o tom presvedčiť lokálneho predajcu a čakať 3-4 mesiace ako u ostatných, chyba je u kupujúceho, keď pristúpi na výber zo štandardu, iné sú zostavy pre nemecko ( a možnosti výbav ) a iné pre SK a CZ, ale keď zabojuješ, dostaneš aj kombinácie, ktoré sa inak nedovážajú ( jednu takú mám a som spokojný ). U Hyundaia to ide.
13. 9. 2007 15:56
Re: Na začátku to vypadalo jako dobrý nápad
V mnohom si myslim, ze mas pravdu. Ale videl by som to na krutejsiu realitu, toto je pohlad cez ruzove okuliare. Cinania nas prevalcuju, o tom niet pochyb. Cina, to nie je len automobilovy priemysel, bacha na to.
anonym
13. 9. 2007 15:27
BLAZNITE!!!!
Co tu vsetci blaznite okolo bezpecnosti!!!!!O bezpecnosti na vyssej urovni sa zacalo rozpravat az poslednych 10 rokov.Doteraz sme jazdili na Fordoch Siera, Scorpia, starsie rocniky Opla Omega, Vectra...a tieto mali kolko hviezdiciek.Snad nie 5!!!! V dnesnom meradle mali tak 3 !!!
Takze ak ma 3 hviezdicky ten Briliance tak je to standard na ktory sme uz zvyknuti....
Rozbalit vlákno
8
anonym
13. 9. 2007 15:37
Re: BLAZNITE!!!!
Tak uz to chodi. 10 let v technice je dlouha doba a rika se tomu bud naskok a nebo z druhe strany zaostavani. "Takze ak ma 3 hviezdicky ten Briliance tak" zaostava o 10 let. Ale levnejsi nez 10 let stare auto jiste nebude. Jestli to je standard - mozna, ale 10 let stary standard.
neregistrovaný "Tom006"
13. 9. 2007 17:10
Re: BLAZNITE!!!!
A navic normalni lidi si nekupuji auto kvuli nejake bezpecnosti, ale aby je odvezlo z mista A na misto B. Tyhle hypoteticke dohady internetovych kriklounu mi pripadaji uplne stejne jako hadat se, jestli jede lip auto s cervenym nebo modrym lakem. Radsi se naucte poradne jezdit, at nemusite resit ...pip... PS: Vsechny modely na tech fotkach mi prijdou moc pekne a zajimave, coz se (vyjma Octavie II) bohuzel neda rict ani o jedne ohvezdickovane skodovce, takze at si ty hvezdicky narvou uz konecne nekam... :-(
anonym
13. 9. 2007 17:57
Re: BLAZNITE!!!!
:yes:
neregistrovaný "Cynik"
13. 9. 2007 18:46
Re: BLAZNITE!!!!
Az ti z protismeru vlitne auto do tvy strany silnice, kdyz povezes deti do skoly, dojde ti to. :no: Promin, ale znam cloveka, kterej zblebtal stejne nesmysly jako ty - dneska by urcite mluvil jinak, kdyby byl nazivu - a mohl byt, kdyby sedel v normalnim aute a ne ve Skode 120, protoze to nebyl zadnej hroznej naraz. Nepreju ti nic spatnyho, ale pokud se neco stane, muzes si za to sam. Tyhle kydy me stvou, tak se prosimte ty a ten anonymni ynteligent s IP 85.207.44.XXX proberte a zacnete pouzivat mozek. :no:
neregistrovaný "Tom006"
14. 9. 2007 10:49
Re: BLAZNITE!!!!
Tak az se to stane, tak Ti stejne ty hvezdicky budou platne, jako zimnik do rakve. Takze radsi uzivej zivota misto reseni irelevatnich nesmyslu, jak uz jsem napsal. Pokud se tak bojis o svuj nicotny zivot, radsi zalez doma do postele, co kdyby na Tebe spadla pred barakem traverza, uklouzls na slupce od bananu atd. Mas toho na "reseni" urcite spoustu... BTW ty hvezdicky se vylepuji za techto podminek: "čelní náraz při rychlosti 64 km/h, boční náraz (50 km/h) a boční náraz do sloupku (29 km/h), coz jsou podminky tak akorat pri popojizdeni po meste nebo couvani => a mas snad dojem dojem, ze toho se tyka Tebou popsany priklad? Samozrejeme netyka, v Tebou popsanem pripade je rychlost nasobne vetsi, tudiz si ty hvezdy muzes vylepit leda tak na nahrobek a podekovat za reklamni masaz, ktere ses stal obeti. Nejake hypoteticke hvezdicky na aute nedelaji automaticky z pokrytce za volantem dobreho ridice, natoz nesmrtelneho supermana, jak si vetsina z vas mysli... :/
anonym
14. 9. 2007 11:34
Re: BLAZNITE!!!!
Komu neni rady ... . Musi bejt dost nebezpecny protloukat se zivotem s takovou hlavou. Jenom ti preju, aby tvoje nesmyslne, ale o to pevnejsi presvedceni, neodnesli zbytecnou smrti tvoji blizci.
neregistrovaný "Tom006"
18. 9. 2007 14:47
Re: BLAZNITE!!!!
...aneb kdyz dojdou argumenty, ze? A prestan uz pohrbivat blizke, na me tenhle umele vykonstruovany radoby strasak stejne nezabira... Zivot je kratkej na to, abych ho jako Ty stravil v permanentnim strachu a obavach o nej...
neregistrovaný "1turbo"
13. 9. 2007 18:51
Re: BLAZNITE!!!!
ano ale 10 let zpátky, říká se tomu VÝVOJ, před 100 lety taky jezdili v bryčkách a nikomu to nevadilo
anonym
13. 9. 2007 15:32
darcek
hovoríte, že to nemá ani 1 hviezdu ,tak to okamžite kupujem manželke
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Hooligan 49"
13. 9. 2007 20:19
Re: darcek
Vezmi ta auta dvě - jedno pro manželku a druhé pro její matku >:-[]
anonym
13. 9. 2007 15:48
Charouz podporuje piratstvi
Podle medii, se Charouz chysta dovazet stroj, ktery je primou kopii Toyoty RAV4 predchozi generace. Jak to jinak nazvat nez podporou kriminality - prumyslove spionaze ?? Jak se na to budou divat u Forda, az jim Cinani zkopirujou Focus a Charouz ho doveze do CR ?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - skejpa
13. 9. 2007 18:58
strašný úpadek angličáků
je to tu. stejne jako se za mych ranych let zacali anglicaky delat misto z kovovych soucastek za šuntské plastové, tak i v automobilovém prumyslu se veci meni. kvalitní znacky zaziji prvni vlnu neprijemnych "plastovych" utoků z čínské strany a casem treba ani nebudou moci konkurovat - jen doufam (asi marně) ze se toho nedoziju...
Rozbalit vlákno
1
anonym
14. 9. 2007 08:45
Re: strašný úpadek angličáků
ahoj v určitém ohledu souhlas s těmi plasty ale na druhou stranu pracuji na autosalonu a přijde mi směšný když zákazník chodí kolem hummer H3 a oťukává auto jestli je to plast nebo kov.dneska to udělalo pokrok a navíc určité části se deformují při nehodě a neublíží posádce.fandové traverzy místo nárazníku a podkovy na chladiči - doporučuji před vstupem do vozu poslední pomazání...a dále jak by stoupla hmotnost vozu a tím pádem spotřeba!
neregistrovaný "nextrom"
13. 9. 2007 20:06
nebezpecii
Nebezpeci nam nehrozi z Ciny, ale nejspis z nasi vlastni hlouposti.
Rozbalit vlákno
0
anonym
13. 9. 2007 20:46
A co tak test na 1000 000 km ???
Chcel by som vidiet test napr autobildu na 1000 000 km a potom ho rozobrat. Kolkokrat premiove znacky maju vazny problem a co cina ? Nevydrzi ani polovicu. Co vy nato ???
Rozbalit vlákno
1
anonym
13. 9. 2007 21:39
Re: A co tak test na 1000 000 km ???
pokud bude dobrá cena tak se to prodá.můj favorit najel 550 000 km bez jakékoliv opravy mimo běžný servis a jednu výměny spojky a že by čínská auta dnes byla horší tomu nevěřím.vzkazuji všem že se jěště budete divit jak nám za pár let dají na zadek !stačí se podívat na japonce v 60 letech a dnes poté na korejce včera a dnes a číňané budou držet heslo dohnat a předehnat-nikde jinde totiž ty své "líné zadky" nezvednou a pak se budou divit.bohužel je to i za cenu levné pracovní síly a lidí,kteří tam dřou ve fabrikách lituji.
anonym
14. 9. 2007 11:15
Charouz je zloděj a gauner
Charouz by okradl i svoji matku, kdyby potřeboval prachy. A teď chce okrádat čechy na činské mr*ky.Jdi dop*dele Charouzi!!!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GEORGESGEORGES"
20. 9. 2007 17:48
Re: Charouz je zloděj a gauner
NAPROSTÝ SOUHLAS !!!!!
neregistrovaný "Ada je zase tady"
20. 9. 2007 22:23
Re: Charouz je zloděj a gauner
Kdyz to nebude Charouz, bude to nekdo jiny. Treba Lin Jiu. Evropa se muze branit jen kvalitou a automatizaci vyroby s minimalizaci drahe lidske prace.

Jsou znacky, ktere to vydrzi a jsou znacky, ktere vzhledem ke sve nekvalite budou cinskou vyrobou prevalcovany. Nepodcenujte ty cinske chlapce. My evropane mame mozna vic tvurci invence, ale ono jsou neuveritelne pilni, ucenlivi a sverepi dotahovaci. A podle toho to take dopadne. Za 10 let budou jejich auta kvalitnejsi, nez rada soucasnych evropskych znacek, ktere maji s kvalitou problemy -> zejmena rendliky a fiaty.
Problem bude jinde -> na co ty pekna a levna cinska auta budou jezdit, kdyz litr benzinu bude stat 10x vic, nez dnes.
14. 9. 2007 17:28
Brilantis, Magentis, Sonata a spol...
Zadny terno to neni, vozy typu Kia Magentis nebo i Hyundai Sonata u nas uspech moc nemaji, firmy si radeji kupuji passaty a predrazeny oktavky. Dokud neprijdou s necim jako Ceed nebo SantaFe, nemaji sanci.
Rozbalit vlákno
0
anonym
14. 9. 2007 17:34
Je to dobře
v rámci sociální kampaně pro zlepšení života utiskovaných menšin v ČR,bych každýmu cikánovi jedno koupil - on by se problém vyřešil
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zdeněk22"
18. 9. 2007 19:28
Prodávat se to bude
protože většina lidí přijde k panu Ch. a později i jiným do autosalonu pro reprezentativní velké auto za dobrou cenu - a to ti číňani (aspoň z dálky) jsou a bude je zajímat maximálně jaký to má kufr a kolik koní pod kapotou, aby to slušně jelo. Pak už si jen vyberou barvu a výbavu a bude jim jedno, že je to s rakví v ceně...
Rozbalit vlákno
1
anonym
26. 9. 2007 15:22
Re: Prodávat se to bude
Pokud je někomu jedno, že to má jak Vy říkáte "coffin included" pak je to šílenec, který si neváží, zdraví svého (na což tak nějak kálí pes, že), ale pokud má takový idiot rodinu, pánbůh s nimi.
neregistrovaný "....."
22. 9. 2007 15:39
LOL
Za prvi ty auta stoji kvaltou za ho*, za druhy kdyby neměli fotak a nefotili auta od jinych automobilek byli by v pr****, je mi z toho opravdu ZLE!!!
V botníku značkové tenisky adidas za tři stvky a před domem luxusní BMW X5 za 700 tisíc. Tak to LOL >:-[] rejžožrouti ****
Rozbalit vlákno
0
Avatar - BIGPAPA
24. 9. 2007 04:22
Bezpečnost
Jen by mě ještě zajímalo, jestli si kupujete auto aby jste s nim vzápětí bourali. Nejlepší je jezdit tak aby si neboural nebo ne? Jistě že někdy to není vaše vina, ale ti co jezdí jak prassata těm nikdo nepomůže. Takže držte tlamy a nechte Čínu a její bezpečnost. Kupte si rencka ten má 5* a bourejte do aleluja >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "tommycz"
24. 9. 2007 13:11
Re: Bezpečnost
...kupuju auto, aby až do mi někdo nabourá, to já i moje rodina přežila a pak aby bylo velké a ekonomické....ale bezpečnost je na prvním místě....tudíž radši rencka, než super nablýskaný china-vozítko....jinak jezdíme v Peug 307SW a super:-)))
neregistrovaný "wlken"
25. 9. 2007 10:11
kdyby kdyby...
To je zas hysterie kvůli hvězdičkám,v zemi kde jezdí půlka národa v ohnilých fáčkách bez prahů,stodvacítkách,dvacet let starých fiestách a jedničkových golfech, v zemi kde si každý turbodehtový kovboj v Passatu z bazaru myslí že pro něho fyzika neplatí,namyšlené nány ani nevidí přes kapotu svého offroadu když zrovna musí jednou rukou telefonovat a druhou rukou krmit děcko,borečci v natuněných Omegách co ve tři ráno rozváží svoje stejně postižené kamarády po diskotékách a ráno o tom ani neví...Zkuste si to jako chodec nebo cyklista na nějaké frekventovanější cestě,případně sedněte na skútra a pobaveně sledujte jak vás polovina kamioňáků ani nevidí a přestaňte tu onanovat nad hvězdičkama...Jinak,čínské auta se mi vůbec nelíbí a pan Charous už něco podobného zkoušel na začátku 90.let,kdy k nám chtěl vozit žigulíky montované v egyptě..
Rozbalit vlákno
0
anonym
30. 10. 2007 19:59
jistota je jedna
Máme nějakou jistotu? jistota je jedna všichni pudem. Kecat o čínských autech je jen házení hrachu na zed, až tu bude a budou nezávislé recenze a né zaujatí hvězdičkáři pak se uvidí. česká nátura je co je levné je super, proč lidi nakupují v lidovkách za 39 kč? Vždyt přeci vědí že to zboží je s číny a je na 2 použití.Přeberte si to sami.
Rozbalit vlákno
0