Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čínský Fiat Viaggio ukazuje interiér

Sedan určený pro čínský trh bude nabízen se dvěma přeplňovanými zážehovými agregáty.
Zpět na článek
15. 8. 2012 11:03
15. 8. 2012 12:02
15. 8. 2012 14:49
16. 8. 2012 09:03
16. 8. 2012 10:25
16. 8. 2012 10:33
16. 8. 2012 17:27
6. 5. 2015 23:53
6. 5. 2015 23:57
8. 5. 2015 10:29
17. 8. 2012 06:56
15. 8. 2012 11:03
co na to říct
Tak za
1) Snad to proboha nejsou ofic. prezentační fotky, protože ty jsou fakt na úrovni Číny.
2) Ten světlý interiér je asi taky primárně určený pro Čínu
3) Telefon snad není čínská napodobenina
4) Uvidíme jak hatchback a jak to dopadne, když se to dostane do Evropy. Ale nebránil bych se z principu i tomu sedanu, vypadá to k světu (už Dart je pěkný).
5) Proč proboha nevyměnili aspoň ten volant za Fiatí, tohle je jak u Freemontu a i u toho mě to vadí. Myslím, že takový vícenáklad by to nebyl
6) A s bodem 5 souvisí ovládání rádia a tempomatu, klasické fiatovské je lepší..., no ale to je asi jedno.
Rozbalit vlákno
10
15. 8. 2012 11:07
Re: co na to říct
Jednoduše řečeno " bez nápadu " ;-\
15. 8. 2012 11:17
Re: co na to říct
Jo i tak by se to dalo říct... Ale jak říkám, třeba to naživo není špatné... Nějaké ty kudrlinky pro Číňany tam jsou, tedy auto podle jejich vkusu to jistě je.
15. 8. 2012 11:20
Re: co na to říct
Jj to určitě je, exteriér vypadá slušně, interiér dost lacině ;-)
15. 8. 2012 11:33
Re: co na to říct
Ten interiér je snad stejný jako u Dartu, akorát natřený na světlo, ne?
15. 8. 2012 11:48
Re: co na to říct
Myslím, že tam jsou i nějaké rozdíly. Ale ono se to takto težce posuzuje, páč to samotné "natření" může úplně změnit celý výsledek.
15. 8. 2012 12:02
Re: co na to říct
Dneska výjimečně bod ;-) :yes:
15. 8. 2012 21:55
Re: co na to říct
souhlasím defacto ve všem - oproti tomu interiéru Viaggia je moje Bravo čistokrevná prémiovka :*)
Volant hrůza, ty kruhové ovladače u řadičky taky hrůza.... :no:
Tempomat no comment, to jak to má Bravo je naprosto ideální (v Mondeu to mám stejně jak tohle Viaggio a prostě to není úplně ono, navíc přetlačítkovanost volantů obecně dost nesnáším....).

Základ pro Evropu je určitě dobrý - víceprvek vzadu (ikdyby to jelo stejně jak Bravo tak už jen kvůli pisálkům), o 10 cm delší rozvor než současné Bravo (řeší prostor pro kolena vzadu) a pak prostě osvědčené turbobenzíny a multijety. Kastle taky OK, tak jen poladit ten interiér pro Evropu a klidně to tady můžou prodávat....

Hatch by nemusel být špatný - taková praktičtější a levnější alternativa k Giuliettě, proč ne....
15. 8. 2012 23:01
Re: co na to říct
Jo, v Evropě by se to prodávat dalo. Jak píšeš, exteriér OK, motory OK, podvozek taky, jen ten vnitřek začít o nuly a pořádně. Ještě přidat Hatch a Kombi a můžou s klidem pohřbít neúspěšné Bravo :yes:
16. 8. 2012 00:00
Re: co na to říct
Dneska mi nedalo na skutru po ceste domu pednost auto, resp. Mi tam vjelo. Ani nevis, jak sem rad, ze s tebou tady jeste nekdy podebatim o autech. Nicmene... Ano. Uvidime. Snad nikdy nevis. Dneska asi bolesti neusnu. Tak hlavne opatrne...
16. 8. 2012 10:22
Re: co na to říct
no tak hlavně se dej dohromady.... :yes:
Jinak na skůtru bych mezi české pitomce na silnicích opravdu nevyrazil, ale to už se řešilo jinde.... ;-\
Avatar - sendador
15. 8. 2012 12:09
Auto nevypada vubec spatne
v Evrope by to ale chtelo urcite HB a kombi, az tak nakladna by ta prestavba byt nemusela, tak se ho tady treba dockame.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PeterLuk
15. 8. 2012 14:49
Nič viac...
Nič viac než Dodge Dart s predkom Fiat, rozdielov toľko, ako medzi faceliftovaným Dodge Yourney a Fiato-m Feemont. Auto nevyzerá zle, ale nepriťahuje ma - treba vidieť naživo.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - shamal
16. 8. 2012 09:03
Přání
Milý Sergio!
Chci tohle auto jako kombi, se solidním benzínovým motorem bez turba a serepetiček s rozumnou výbavou a cenou do čtyřset tisíc.
Chci toho moc?
Rozbalit vlákno
1
16. 8. 2012 10:25
Re: Přání
jestli dovolíš, vezumu to za něj.... ;-)
Kombi.... no.... zatím žádné informace vůbec neprosákly.... Taky bych se za to přimluvil, ale reálně dávám kombíku tak 30%.... Ono jestli nějaké kombi bude tak pravděpodobnější je Giulietta, té dávám tak 60%....
Solidní benzínový motor bez turba je podle mě bez šance - atmo nabídka bude končit na 1.4 multiair, což je asi dobrý motor, ale spíš do menších aut než Viaggio.... Koncern sice má 2.0 a 2.4 tigershark (starší hliníkový čtyřválec od Chrysleru nově s multiairem, ale těmto věcičkám už asi v Evropě odzvonilo....). Osobně bych se ale T-jetů a multiairů tubro vůbec nebál.... ;-)

Jinými slovy, asi se nedočkáš, sorry ;-\
Avatar - Aladeen
16. 8. 2012 10:33
LIKE
mne sa to auto páči z vonku aj z vnútra , motory sú tiež dobré takže to bude ďalší Rapid Killer :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hotwire
16. 8. 2012 17:27
Re: LIKE
az na to ze je to uplne ina trieda nez Rapid
Avatar - Stejsn
6. 5. 2015 23:53
Re: LIKE
No já věřím že to bude spíš konkurent pro rapida než oktávku.
Avatar - Hotwire
6. 5. 2015 23:57
Re: LIKE
Fuha, to bola bleskova reakcia na moj prispevok! >:-[]
Avatar - Aladeen
8. 5. 2015 10:29
Re: LIKE
A ja že kedy som to písal ... >:D
Avatar - autista
17. 8. 2012 06:56
5. stupeň
Asi je někde chyba, ale proč by měl mít 1,4 T-jet 5. stupňů, když jej dělají jen se 6. stupni??? :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stejsn
6. 5. 2015 23:50
Jsem z toho v rozpacích
Fiat měl na trh vrhnout nový střední kombík v dobách, kdy po autech téhle koncepce byl největší hlad (v Evropě). Čili s ukončením výroby Marey. Přerušení řady Regata Weekend - Tempra SW - Marea Weekend bylo nešťastné a pokusy se Stilem SW to nahradit nemohly. Pak nebylo nic - maličké Palio nebyla adekvátní náhrada, Linea kombi verzi neměla, Bravo taky ne, Cromu Fiat zabil v zárodcích a když se teď FCA rozhoupal, trh už je dávno u crossoverů a kombíky si rozebrali ostatní výrobci.
Rozbalit vlákno
0