Tak za
1) Snad to proboha nejsou ofic. prezentační fotky, protože ty jsou fakt na úrovni Číny.
2) Ten světlý interiér je asi taky primárně určený pro Čínu
3) Telefon snad není čínská napodobenina
4) Uvidíme jak hatchback a jak to dopadne, když se to dostane do Evropy. Ale nebránil bych se z principu i tomu sedanu, vypadá to k světu (už Dart je pěkný).
5) Proč proboha nevyměnili aspoň ten volant za Fiatí, tohle je jak u Freemontu a i u toho mě to vadí. Myslím, že takový vícenáklad by to nebyl
6) A s bodem 5 souvisí ovládání rádia a tempomatu, klasické fiatovské je lepší..., no ale to je asi jedno.
Jo i tak by se to dalo říct... Ale jak říkám, třeba to naživo není špatné... Nějaké ty kudrlinky pro Číňany tam jsou, tedy auto podle jejich vkusu to jistě je.
souhlasím defacto ve všem - oproti tomu interiéru Viaggia je moje Bravo čistokrevná prémiovka :*)
Volant hrůza, ty kruhové ovladače u řadičky taky hrůza.... :no:
Tempomat no comment, to jak to má Bravo je naprosto ideální (v Mondeu to mám stejně jak tohle Viaggio a prostě to není úplně ono, navíc přetlačítkovanost volantů obecně dost nesnáším....).
Základ pro Evropu je určitě dobrý - víceprvek vzadu (ikdyby to jelo stejně jak Bravo tak už jen kvůli pisálkům), o 10 cm delší rozvor než současné Bravo (řeší prostor pro kolena vzadu) a pak prostě osvědčené turbobenzíny a multijety. Kastle taky OK, tak jen poladit ten interiér pro Evropu a klidně to tady můžou prodávat....
Hatch by nemusel být špatný - taková praktičtější a levnější alternativa k Giuliettě, proč ne....
Jo, v Evropě by se to prodávat dalo. Jak píšeš, exteriér OK, motory OK, podvozek taky, jen ten vnitřek začít o nuly a pořádně. Ještě přidat Hatch a Kombi a můžou s klidem pohřbít neúspěšné Bravo :yes:
Dneska mi nedalo na skutru po ceste domu pednost auto, resp. Mi tam vjelo. Ani nevis, jak sem rad, ze s tebou tady jeste nekdy podebatim o autech. Nicmene... Ano. Uvidime. Snad nikdy nevis. Dneska asi bolesti neusnu. Tak hlavne opatrne...
Nič viac než Dodge Dart s predkom Fiat, rozdielov toľko, ako medzi faceliftovaným Dodge Yourney a Fiato-m Feemont. Auto nevyzerá zle, ale nepriťahuje ma - treba vidieť naživo.
Milý Sergio!
Chci tohle auto jako kombi, se solidním benzínovým motorem bez turba a serepetiček s rozumnou výbavou a cenou do čtyřset tisíc.
Chci toho moc?
jestli dovolíš, vezumu to za něj.... ;-)
Kombi.... no.... zatím žádné informace vůbec neprosákly.... Taky bych se za to přimluvil, ale reálně dávám kombíku tak 30%.... Ono jestli nějaké kombi bude tak pravděpodobnější je Giulietta, té dávám tak 60%....
Solidní benzínový motor bez turba je podle mě bez šance - atmo nabídka bude končit na 1.4 multiair, což je asi dobrý motor, ale spíš do menších aut než Viaggio.... Koncern sice má 2.0 a 2.4 tigershark (starší hliníkový čtyřválec od Chrysleru nově s multiairem, ale těmto věcičkám už asi v Evropě odzvonilo....). Osobně bych se ale T-jetů a multiairů tubro vůbec nebál.... ;-)
Fiat měl na trh vrhnout nový střední kombík v dobách, kdy po autech téhle koncepce byl největší hlad (v Evropě). Čili s ukončením výroby Marey. Přerušení řady Regata Weekend - Tempra SW - Marea Weekend bylo nešťastné a pokusy se Stilem SW to nahradit nemohly. Pak nebylo nic - maličké Palio nebyla adekvátní náhrada, Linea kombi verzi neměla, Bravo taky ne, Cromu Fiat zabil v zárodcích a když se teď FCA rozhoupal, trh už je dávno u crossoverů a kombíky si rozebrali ostatní výrobci.