Cena je pouze to, co je zákazník za zboží ochoten zaplatit. Pokud není ochoten, firma je v problémech. Zákazníci BMW jsou očividně ochotni zaplatit více než zázazníci jiných značek a proto nastavuje BMW takové ceny. Za stabilní pozici mezi top výrobci aut si prostě automobilka disktuje ceny které si za ty roky svou kvalitou vydobila. Nelíbí se ti to číňane? No tak si ty chytrej prostě kup ssangyong a nepyskuj.
to je pravda jen do určitý míry. Když si koupíš auto jsi nucen ho servisovat a tím pádem i kupovat náhradní díly. S tím počítá automobilka, takže auta vybaví různými předraženými kurvítky, která jsi nucen měnit. To platí obecně nejen pro BMW. Automobilový průmysl se vyvíjí jako všechno a jeho představitelé pochopili, že se dá slušně vydělat nejen na prodeji novýho auta ale i na jeho provozu, když zákazníka donutí nakupovat několikanásobně předražený díly, aby udržel svoje auto v provozu.