Diskuse

Citroën Aircross má 313 koní, stovku zvládne pod 5 sekund a umí fotit okolí

8.4.2015

Čekání je u konce. Citroën oficiálně ukázal zcela nový koncept Aircross, který má přes 300 koní a stovku zvládne pod 5 sekund.

 

  • 67 Reagovat !

    foto lowkick

    lowkick 08.04.2015  11:23

    citrodrive

    Už vidím ty lichoběžníky vytlačené do dveří sousedních aut na parkovišti...snad zůstane jen u konceptu a čísla jen na papíře :-) P.S.: připomíná mi to "obrněný" vůz, který si vytvořil jeden drogový dealer...taky měl vzadu okénko pro výdej ala mcdonald´s :-)
  • 1010 Reagovat !

    foto Ghostyx

    Ghostyx 08.04.2015  11:34

    Tak tohle...

    je hodně dobré! :yes: :yes: :yes: Citrouš příjemně překvapil a pokud to budou vyrábět v nezměněné podobě, tak to bude naprostá pecka... ;-)
  • 54 Reagovat !

    foto del42sa

    del42sa 08.04.2015  11:48

    low cost

    Jakožto levná Dacie to nevypadá zle >:D hlavně ty parametry jsou vyloženě jako z levného auta :-!
    • 35 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 08.04.2015  11:50

      « Re: low cost

      JJ, Kylina nám ještě dnes mohla vyhrožovat kladivem na RS3 dokonalou DS4 RS. Prostě PSA nemá žádnou koncepci co se značkama udělat.
      • 63 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 08.04.2015  12:09

        « Re: Re: low cost

        Zajímá je ze ty tak presne vís jakou koncepci má PSA. To se holt pozná "expert". >:D >:D >:D
      • 22 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 08.04.2015  12:11

        « Re: Re: low cost

        Další co jí ani po letech nepustil z paměti? Ta zanechala hodně silnej dojem >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 08.04.2015  12:16

          « Re: Re: Re: low cost

          No... po přečtení diskuze tvého tlachání o C4 pod duelem C4 vs Focus nabývám i já dojmu, že jste jedna osoba >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 08.04.2015  12:23

            « Re: Re: Re: Re: low cost

            >:D >:D >:D
          • 10 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 08.04.2015  12:26

            « Re: Re: Re: Re: low cost

            Jj tlachalo se tam fakt neskutečně. Zdá se že jen já a lukas13 sme ten test četli. Navíc webpaja se ten den asi fakt hodně blbě vyspal. Jinak to byly takový klišé až to hlava nebrala. Myslim že všechny testy sou zbytečný všechno je dopředu jasný >:D
            Myslim že tohle téma sem uzavřel svym dnešnim příspěvkem v 9:28 >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 08.04.2015  12:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: low cost

              No, já myslim, že Webpaja zas od věci nemluvil a ty vozy jel (ja taky), ale pak už to nebylo o autech... :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 08.04.2015  12:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: low cost

                No já mluvim vo tý části vo autech a ne vo pokusu vobnovit hony na Kylii. A tam souhlasim s názorem že sou to 2 popelnice a překvapivě kdyby se s každý vzala půlka tak dohromady by to nebylo špatný auto >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 08.04.2015  13:05

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: low cost

                  Pro mne to popelnice nejsou, bohužel narozdíl od tebe a Kylie nemohu sedlat prémii >:-[]
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 08.04.2015  13:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: low cost

                    To máš blbý ale to nic nemění na tom že tyhle 2 auta v těhle verzích sou popelnice :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 08.04.2015  13:16

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: low cost

                      Já si nestěžuji, Fokus je velmi dobrým vozem za svou cenu ;)
                      • 10 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 08.04.2015  13:27

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: low cost

                        No tohle paušalizování že to platí pro všechny motory von nejslabšího po nejsilnějšího na mě zkoušel už jossalito ;-)
                        Jakou máš verzi jakej ročník?
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 08.04.2015  13:30

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: low cost

                          Nemam Fokuse, ale jezdil jsem 1.0EB, 1.6TDCI a 1.5EB. Komplexně vše dobrá auta, na Golf ztrácí prostorem, ale zase vyniká podvozkem i v té nejsociálnější verzi :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 08.04.2015  13:32

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: low cost

                            A to sem snad někdy nějak já nebo ten test popíral? :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto Ozzman

                              Ozzman 08.04.2015  13:37

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: low cost

                              Ne, ja ti nic takového netvrdím přeci >:D Řekls, že Jossalito na tebe zkoušel paušalizování a jakou mám verzi, odpověděl jsem ti, že znám více verzí a všechny se mi líbí, ale každá jinak.
                            • 00 Reagovat !

                              foto webpaja

                              webpaja 08.04.2015  13:39

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: low cost

                              Nepopíral, jen jsi z něj vyvodil naprosto mylnej závěr o dvou popelnicích, ze kterých je ta s oválem horší ;-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto Hammunasakra

                                Hammunasakra 08.04.2015  13:52

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: low cost

                                V naprostym omylu si koukám vod začátku do teď. Ta s oválem je celou dobu ta vo fous lepší :-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto webpaja

                                  webpaja 08.04.2015  13:55

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: low cost

                                  Nebudu se hrabat v tý diskuzi...nemá to smysl. Pokud někdo na základě špatně pochopenýho článku následně hlásá bez špetky zkušenosti něco o komfortu podvozku a srovnává vrcholnou motorizaci, vs. základní motor ve vyšším výkonovým stupni... ;-)
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Hammunasakra

                                    Hammunasakra 08.04.2015  13:57

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: low cost

                                    To souhlasim nemá. Bez urážky viz ten minulej příspěvek vod začátku s bojoval s hlavně s vlastní představou. Vo tom co píšu :-)
                                    Eště chvíli pokračuj a začnu věřit že zatim sem jel leda v kočárku a auta mám leda na plakátu na stěně >:-[]
                                    Jestli máš problém že měli proti sobě vzít jiný motory tak to si nestěžuj mě. S tim fakt nemám co dělat. U těhle to je tak jak to je a i když se to zdá se hodně lidem nelíbí. 1,0 EcoBoost rozhodně neni tragedie ale to zdaleka neni jediná věc kde Focus nestíhal žejo
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto webpaja

                                      webpaja 08.04.2015  15:14

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: low cost

                                      Vzhledem k tomu, že hodnocení auta netvoří jednotlivosti, ale souhra celku, pak znovu opakuju jen co jsem napsal jako první příspěvek. Focus je lepší auto než C4...ne o kousek ;-)
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Hammunasakra

                                        Hammunasakra 08.04.2015  18:04

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: low cost

                                        Tak jinak: Dělat ten test ty napíšeš to úplně jinak a z těhle 2 Focus nevyhraje vo jednu desetinu ale vo parník?
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto webpaja

                                          webpaja 08.04.2015  18:12

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: low cost

                                          To těžko můžu napsat, neboť jsem danou motorizaci C4 nejel. Vůbec nezpochybňuju, že se o 20% větší objem motoru neprojevil, stejně tak, že brzdy dokážou zastavit citrona dřív. Mluvím o celkovým vyznění auta, jeho nastavení a pocitu na brzdách, který jsem z obou aut měl. Odhlídnu-li od pohonný jednotky, kterou můžu v rámci benzinu u Fordu alternovat a dám dohromady kompletní vyznění auta, pak bych C4 dal přednost za podmínky, že...a teď mě krucifix nic nenapadá. Prostě nedal ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Gilgit

                    Gilgit 08.04.2015  13:20

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: low cost

                    Samozrejme to nejsou popelnice, Kýlie holt "vo autech" casto plácá.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 08.04.2015  13:25

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: low cost

                      Naopak myslim že se relativně vyzná a má praxi kterou jí většina z nás může leda závidět. Když už vo ní máš potřebu mluvit ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 08.04.2015  13:35

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: low cost

                        Mluv za sebe >:-[]
                        • 00 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 08.04.2015  13:53

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: low cost

                          To dělám většinou, ty za někoho mluvíš? ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto webpaja

                            webpaja 08.04.2015  13:57

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: low cost

                            "Naopak myslim že se relativně vyzná a má praxi kterou jí většina z nás může leda závidět. Když už vo ní máš potřebu mluvit "

                            Za sebe příteli...za sebe :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 08.04.2015  13:59

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: low cost

                              Dík za přítele a já se v autech vyznám doufám víc ale tolik praxe bohužel nemám ;-)
            • 01 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 08.04.2015  13:34

              « Zavírám, zavírám les...

              ...aby sem nikdo nevlez, ani Hammunasakra ani pes!

              Klišé...podívej se do slovníku. Jedinej kdo zapadl do klišé jsi byl ty. Doufám, že už jsi vyjma prolistování SM udělal ten správnej krok a obě auta projel ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 08.04.2015  13:55

                « Re: Zavírám, zavírám les...

                Dobrej případ klišé je třeba i tohle. Něco ti vopakovaně řeknu a ty zatvrzele tvrdíš přesnej opak ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 08.04.2015  14:04

                  « Re: Re: Zavírám, zavírám les...

                  Třeba jsi opakovaně tvrdil, že je C4 pohodlnější, když jsme si vysvětlili co znamená pohodlí, už to byla plechovka č.1, která byla pohodlnější :-)

                  Nech to být, měl jsi špatnej den... :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 08.04.2015  14:12

                    « Re: Re: Re: Zavírám, zavírám les...

                    Jo jak sem už předtim napsal já tobě měls fakt hodně špatnej den a bohužel to i dnešníma textama potvrzuješ
                    Mám návrh: Přečti si v klídku ten test a třeba dojdeš k tomu samýmu co já a lukas13. A když ne tak se taky nic neděje jen mi nevnucuj věci co sem neřek nebo dokonce pravý vopaky ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 08.04.2015  15:12

                      « Re: Re: Re: Re: Zavírám, zavírám les...

                      Budu tím moudřejším ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 08.04.2015  17:28

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Zavírám, zavírám les...

                        To neni vo ústupu ty pako :-)
                        • 10 Reagovat !

                          foto webpaja

                          webpaja 08.04.2015  17:35

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zavírám, zavírám les...

                          Píše se Paco, pokud to má být oslovení jménem a není. Když mám pravdu nemusím mít poslední slovo ;-)
  • 86 Reagovat !

    foto Arten

    Arten 08.04.2015  11:53

    narušování konvencí pokračuje

    Citroen vzal na sebe roli (minimálně) designového revolucionáře automobilového průmyslu a tenhle koncept je prostě úchvatný. Auto mající styl, to není dneska zrovna frekventované slovní spojení, z tohodle ale styl doslova srší a to všemi směry pod každým úhlem. Nádherné originální detaily se skládají do skvěle působícího celku. Teď už jen aby sériovka pobrala aspoň 90% charismatu konceptu a bude to dobrý :yes:
  • 612 Reagovat !

    foto maros

    maros 08.04.2015  11:55

    .. no tak to je fakt hnus

    8-s
    • 92 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 08.04.2015  12:11

      « Re: .. no tak to je fakt hnus

      Překvapil by jsi mě, pokud by jsi se vyjádřil inteligentněji...snad příště ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 08.04.2015  13:27

        « Re: Re: .. no tak to je fakt hnus

        Apríl už byl, takže příjemné čekání přeju. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 08.04.2015  13:37

          « Re: Re: Re: .. no tak to je fakt hnus

          Budou "čáry" :-)
  • 65 Reagovat !

    foto salamoon

    salamoon 08.04.2015  11:58

    tak to som vazne zvedavy

    ako bude vyzerat seriovka (ak bude), lebo toto az na par drobnych napadov v interiery je neuveritelny cirkus co sa snazi byt cool. 8-s
  • 73 Reagovat !

    foto strycek-BOB

    strýček BOB 08.04.2015  12:13

    Spotřeba 1.7...

    Aneb nové kolo soutěže ve spořebě "Papír snese vše."

    Koncept vypadá parádně. Na tom autě je nápadů, které ostatní automobilky nevyprodukují na svých návrzích za celé desetiletí. >:D Interiér výborný a to nemám rád ušmudlané tablety místo tlačítek a ovladačů. Pásy, pásky, jekor místo koberce, posuvný středový tunel. Exteriér zdatně sekunduje, detail uchycení vnějšího zpětného zrcátka mohou směle vystavit v galerii moderního umění. Civilní verzi si raději ani nepředstavuji, líbí se mi to jak to stojí.
    • 13 Reagovat !

      foto topten

      topten 08.04.2015  13:25

      « Re: Spotřeba 1.7...

      a proc ne??
      manželka ma naprostou většinu jizd do 30km denne, takze by jezdila za nulu. ted jezdi za 8 litru benzinu.
      jako druhy auto idealni a stacil by i polovicni vykon
  • 30 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 08.04.2015  13:05

    Vedle stávající C4?

    Proč ne?! Pokud si odmyslíme fičury nalepený na konceptu, postavíme na normální kola...tak bych to jako prodejce Citroenu nabízel radši než aktuální C4!
    • 10 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 08.04.2015  13:06

      « Re: Vedle stávající C4?

      Bacha na pusu u Citroenu! >:D >:-[]
      • 10 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 08.04.2015  13:32

        « Re: Re: Vedle stávající C4?

        Už jsem pochopil... :-)
    • 10 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 08.04.2015  13:07

      « Re: Vedle stávající C4?

      No C4 je klasickej hatchback. Tohle snad má bejt čtyřkolka SUV ne? Navíc tak minimálně za 2násobek ceny C4 tipuju :-)
      • 10 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 08.04.2015  13:32

        « Re: Re: Vedle stávající C4?

        Bavím se o konceptu karoserie a směřování. Že to jde i jinak ukázal Kvašák. Citroen se až na městský auta a Cactus plácá pořád na místě. Tohle by mohl být zajímavej krok.
        • 01 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 08.04.2015  13:39

          « Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

          A přitom třeba ta C5tka pořád vypadá dobře, škoda, že na ni zatim kašlou a s faceliftem ji nedali normální volant, holt musí mít něco extra >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 08.04.2015  13:41

            « Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

            C5 má kamarád a já se přiznám, že pocitová křehkost interiéru, stejně jako občasně stávkující elektrika mě až děsí. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 08.04.2015  13:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

              Tipuju na rok výroby 2001? ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 08.04.2015  14:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                Ne, 2011 ;-) 2,0HDI MT, kombík na vzduchu ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 08.04.2015  13:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

              Mě C5 vždycky vyděsila při nájezdu do první zatáčky, pro jízdy rovně to byla s dýzlovou V6 zajímavá alternativa, pokud by tedy člověk byl ochoten žít s některými citroen specialitkami typu volantu, tlačíteček rádia, červenými displeji z roku nula, super tvarovanými sedačkami bohužel s rozměry pro francouzská chlapiska apod. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 08.04.2015  14:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                Tohle mě docela zajímá, protože se mnou na místě spolujezdce projížděla nejen zatáčky Kylie přesně s touhle verzí docela rychle. A to naprosto beze srandy. Takže co tě vyděsilo?
                A k tomu doplňující otázka: Čet si v poslednim SM Diesel Vaculíkův test A8 4,2 TDI?
                • 00 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 08.04.2015  14:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                  Rychle tě svezu v čemkoliv, to je debata o prdu, projeď si v té třídě něco, co má alespoň trochu agilní podvozek, pak sedni do C5 a uvidíš, o čem je řeč.
                  Časopisy nečtu, sorry.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 08.04.2015  14:10

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                    Tim nečtenim vo nic nepřicházíš. Teda většinou. Vaculík je taková výjímka potvrzující pravidlo :-)
                    Rychle rovně po dálnici umí jet každej blb a dneska skoro každá popelnice. Ve stejný době sem jel třeba s BMW 330xd. Vynechal si to jediný důležitý: Co tě tak vyděsilo?
                    A toho Vaculíka si přečti: Píše výborně a věci fakt rozumí
                    • 00 Reagovat !

                      foto Dinar

                      Dinar 08.04.2015  14:19

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                      Tak pokud nevidíš rozdíl v tom jak se v zatáčkách chová 330d a C5, pak si můžem povídat možná o počasí. Zbytek viz. webpaja. ;-)

                      Vaculík, asi vím, ten technik, co rozebírá auta? Něco tu od něj na webu bylo. Nejspíš své věci rozumí, mně ale na autech baví řízení, rád si počtu, co jak jezdí, jestli má to auto na zadní nápravě silentbloky, které se časem opotřebovávají a je vhodně je po sto tisících vyměnit, to mě jako čtenáře moc nebere.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 08.04.2015  17:32

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                        Zajímavý tohle chápání něčeho co člověk ani vzdáleně nenapíše. Zrovna webpaja mi dneska tvrdil že u mě ve srovnávačce Focus vs C4 modrej ovál dostal na *. Tak sem se na tu diskuzi eště jednou kouk a to se nedá vyčíst ani s hodně velkou fantazií. Dokonce tam několikrát řikám přesnej opak :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto webpaja

                          webpaja 08.04.2015  17:49

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                          Ale KPB...celej flame vznikl z toho, že jsi se snažil na základě vyčtenýho a možná i špatně pochopenýho namlouvat všem, že má C4 komfortnější podvozek. Klídek už... Budeš se v životě mýlit ještě mnohokrát :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 08.04.2015  17:58

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                            Dík za svěření se s vlastníma zkušenostma ale podle sebe nemůžeš soudit celej svět ;-)
                            Teď už je to vyhozený v kontejneru a tam teda fakt nejdu :-)
                            A nechtěj ten flame rozbírat, sem docela tvrdohlavej a klidně to příspěvek po příspěvku můžem projít >:-[]
                            • 00 Reagovat !

                              foto AUDIRS6

                              AUDIRS6 08.04.2015  18:01

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                              a tymto si sa postrelila do nohy znova >:-[]
                              Chlap taky tvrdohlavy byt nedokaze. Ak chybu urobi, tak si ju prizna. :-!
                              to ty ale nikdy, mila "hraběnko" ... :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 08.04.2015  15:06

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                      Někteří sem chodí komentovat design, jiní techniku, další se pak jen prostě rádi povozí a na prvních dvou bodech se spíš diskuzně podílí. Když jsi ve třetí skupině a rád řídíš, pak vyjma věcí typu komfort, sezení, ovládání apod zjišťuješ kde má daný auto hranice. Jsou kousky u kterých je dosažení nádherně jednoduchý a čitelný a hrana je téměř hmatatelná. Tohle s C5 nejde ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 08.04.2015  17:59

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                        To ne. Vod toho máš doma jiný auto. Teda aspoň Kylie jo
                        Když jezdíš denně do práce nějakejch 30 km tak seš možná rád za auto co: "jezdí samo" jak tomu řikala :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto webpaja

                          webpaja 08.04.2015  18:09

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                          Takových je spousta...a když zatlačíš, tak fungují ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 08.04.2015  18:48

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                            To si nemyslim že by takovejch byla spousta ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto petrumr

                              petrumr 08.04.2015  19:07

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                              nehádejte se jak 8-s Neznám žádnýho autoklempíře co by byl živ z oprav citroenů, ale z přetáčivých baworáků několik znám.
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 08.04.2015  14:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                  Víš co tě vyděsí? Absolutní nevědomí co se děje s předními koly, důvěru máš hlavně v pneu. Způsob jakým se C5 do zatáčky skládá je jinej než u ostatních aut. Nemám nic proti něčí volbě hydropneumatickýho pérování za každou cenu, ale z hlediska jakýkoliv jiný než rovný jízdy je to špatně.
                  Na všechno bych si zvyknul, ale na způsob jakým C5 zatáčí ne.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Dinar

                    Dinar 08.04.2015  14:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                    Howg! :-) ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 08.04.2015  14:10

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                      :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 08.04.2015  14:14

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                    Jo jinej asi fakt je. Nevim čim jezdíš a ani Kylie už ho nemá ale docela by mě zajímalo jestli ty a další byste v zatáčkách fakt byli rychlejší. Nemyslim to jako nějakej diskuzní souboj, fakt by mě to zajímalo :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Dinar

                      Dinar 08.04.2015  14:26

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                      Občas uděláme setkání pár zdejších "memberů", auta tam bývají zajímavá, projet se můžeš ledasčím, svézt tě taky může víc lidí. Vezmi auto, přijeď, pak můžeš zhodnotit, pokud je pro tebe C5 jízdně nějaká meta, myslím, že nebude těžké tě "uspokojit". ;-)

                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 08.04.2015  17:33

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                        Vtipný jinak viz já 17:32 :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto mbrzda

                    mbrzda 08.04.2015  15:03

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                    https://www.youtube.com/watch?v=2DN9Rbs8… Je to sice hodně stará záležitost, ale hydropneumatické pérování funguje doteď víceméně stejně (respektive lépe díky přidané elektronice). To že se podle tebe C5 "skládá" do zatáčky jinak než ostatní auta je sice možné, ale neznamená to, že je to apriori špatné. A vzhledem ke kvalitě českých silnic jsem za hydractive jen rád.....
                    • 00 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 08.04.2015  15:09

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                      Nikde nepíšu, že když pohneš volantem u C5 doprava, auto se stáčí doleva. Jde o to, že nemáš přes volant absolutně důvěru v phyb předních kol a jejich fungování na povrchu, odizolovanost a pocit, že nejdřív zatočí předek, následně zadek je pro mě osobně nepřijatelnej. Neříkám, že jiní to neocení, nebo se na hranu nechtějí dostat a přizpůsobí tomu jízdu.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 08.04.2015  17:36

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                        No Jungmann s tim volantem skoro něco takovýho napsal >:-[]
                        • 00 Reagovat !

                          foto webpaja

                          webpaja 08.04.2015  17:39

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                          Co napsal Aleš nevím, co napíšu já, když si vzpomenu na jízdu v C5 však vím naprosto přesně...to co teď ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 08.04.2015  17:34

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                      Mě jedna skoroodbornice na tyhle auta co měla dvě V6 po sobě řikala že paradoxně nejvíc si hydrauliky člověk užije na kvalitní vozovce
                      • 00 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 08.04.2015  17:38

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                        Mohla si říkat co chtěla, chvála vlastní garáže je z nouze ctnost. Objektivně tomu tak není. Nemám jedinej důvod něco nesmyslně plkat jen proto, abych očernil koncepci podvozku C5. Prostě mi naprosto nevyhovuje a vím, že nejen mě. Zároveň dokážu exaktně říct proč tomu tak je a přesto třeba vím, že u dotyčnýho kamaráda bude dalším autem opět C5. Jednoduše je to povoz, jakej naopak jemu vyhovuje. Nic víc, nic míň. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 08.04.2015  14:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

              Přiznám se, že jsem se nikdy nedostal dál, než za sklo v bazaru, ale celkem se mi to auto líbí až na ty detaily. Bohužel s ním tedy nemam žádnou zkušenost
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 08.04.2015  13:56

          « Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

          No výkon rozhodně zajímavě vypadá ale fakt nevim co to má společnýho s plečkou C4
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 08.04.2015  15:11

            « Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

            Možná právě to, že jsou z jedný stáje a tenhle koncept by nemusel být nutně plečkou ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 08.04.2015  14:03

      « Re: Vedle stávající C4?

      Tohle je příliš konceptózní, to se nedá vyrábět, hlavním efektem jsou obrovská kola, sundej je, plus to gumové obložení a efekt je pryč. Chápu to jako takový pokus, když se vám líbil kaktus, tady máte další pokus, ale nemyslím, že je to reálný směr citroenu. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 08.04.2015  14:09

        « Re: Re: Vedle stávající C4?

        Já bych větší model á la Kvaška pojal právě takto, sundal kioskový okno zezadu, kola max 18", pohodlný pérování a šup s tím na trh.
        • 00 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 08.04.2015  14:12

          « Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

          Jo, jenže když sundáš právě ty prvky, které jsou použitelné jen u konceptu, zůstane obyčejná krabička, proto říkám, že je to příliš konceptózní, vizuelně to funguje, ale vyrábět to tak, aby zůstal alespoň nějaký efekt konceptu, není reálné. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 08.04.2015  17:38

            « Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

            Tak jako u všech žejo ;-)
            A jestli tahle plečka bude mít fakt 313 koní za rozumnej peníze tak by to mohlo bejt použitelný :-)
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 08.04.2015  17:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

              Když tomu bude odpovídat podvozek, tak proč ne, ale bohatě by stačilo, kdyby to zvládlo v pohodě 200koní a přineslo to komfort, kterej od Citroenu očekáváš.
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 08.04.2015  17:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vedle stávající C4?

                No to byly ty 2 cé pětky Kylie. Komfort a šestiválec 240 koní. Za pár šupů
                Dneska nic takovýho nemaj
  • 13 Reagovat !

    foto Stewee

    Stewee 08.04.2015  14:10

    to snad je len oneskoreny prvy april

    Tak toto nemoze byt pravda, pretoze inak by dost smiesne vyznela snaha Hondy ktora tu pripravuje Civic Type R a musi nan nalepit kadejake (dizajnersky tazko stravitelne) konstrukcne riesenia, aby to auto bolo naozaj funkcne dobre a zrazu tu pride neohrabane SUV, ktore vykonom motora a zrychlenim dosahuje na zmieneny CTR... To auto nemoze pri takom vykone byt stabilne... silne pochybujem... a chcem verit, ze Honda co tu predvadzala s pripravou hot hatch nebola len hrane divadlo, ked tu zrazu Citroen dokaze to iste v nejajek terenne ladenej rarohe smahnutim ruky...
    • 20 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 08.04.2015  14:35

      « Re: to snad je len oneskoreny prvy april

      Myslím, že bylo načase, aby jsme se posunuli do 21 století. Díky Citroen! :-!
  • 00 Reagovat !

    foto AUDIRS6

    AUDIRS6 08.04.2015  14:38

    0-100...za 4,5 sekundy ???

    >:D >:D >:D >:D
    Tak bud su tie Fr. kone nejako nadopovane, alebo maju Fr. trochu dlhsie sekundy... >:-[]
    A vzhladom na to, ako sa tak divam na produkciu celeho Fr. autopriemyslu, tak s vynimkou P 508 by som tipoval na tie dlhsie sekundy... :-!
    Pre porovnanie: GR 300 PS, 0-100 = 4,9s. ( hmotnost cca 1,5 t )
    Takze bud je tato plechovica este o dobrych 200kg lahsia, alebo to merali nejakymi presypacimi hodinami >:-[]
    Ale kaslem na to, lebu ma tu Hamunalie ukamenuje >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Pacho69

      Pacho69 08.04.2015  14:43

      « Re: 0-100...za 4,5 sekundy ???

      Třeba seděl za volantem Seb Loeb ;)
    • 00 Reagovat !

      foto mbrzda

      mbrzda 08.04.2015  15:07

      « Re: 0-100...za 4,5 sekundy ???

      No, tak vzhledem k tomu, že Cactus je pod tunu a že tady tomu konceptu silně pomáhá elektromotor, neviděl bych to až tak nereálně. Spíš se divím té spotřebě - reálně po městě s hojným využitím elektriky bych to viděl tak na 3/100....
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 08.04.2015  15:10

      « Re: 0-100...za 4,5 sekundy ???

      Já bych to nezpochybňoval, pětkrát vzápětí po sobě to asi nedáš, ale proč ne?
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 08.04.2015  17:41

      « Re: 0-100...za 4,5 sekundy ???

      Tahle plečka zrychluje pod 6 s [odkaz] tak proč by vo 7 let novější nezrychlovala pod 5 sekund. To by snad moh zvládnout i Francouz :-)
      Bacha Kylie neni žádná fanynka Citroenu ve tvym stylu! Nedá dopustit na svý dvě C5 V6 a kdysi trochu zvažovala C6 V6 ale to typický dělení: Tahle značka jo a tahle ne jí vždycky přišlo na hlavu ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto AUDIRS6

        AUDIRS6 08.04.2015  17:54

        « Re: Re: 0-100...za 4,5 sekundy ???

        RCZ R...hmmm... :-)
        ved ale: RCZ R ma nevyhodu v trakcii - iba predok, a hmotbost cca 1,3-1,4t, tohoto hmotnost nepoznam. Ak by to malo mat cca 1,3 prip. o cosi menej, nemam dovod neverit. Pokial nepokazili co sa da na prevodovke, tak 4x4 a zvysok fyziky hovori za... ;-)
        Len taaaaa hmotnost...ty nevies kolko to vazi ?
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 08.04.2015  17:54

        « Re: Re: 0-100...za 4,5 sekundy ???

        Pomalu tu svatořečit její obhajobu vlastního auta snad nemá smysl rozebírat. Pokud to zůstane v subjektivní rovině, nemám s tím problém, to je věc každýho, ale vypisovat to tu jako obecný fakta je úplně mimo ;-) . A to byl jedinej problém.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Starosta nesmí vstoupit do vlastního města. Pomáhal ilegálním uprchlíkům svatbami

Starosta nesmí vstoupit do vlastního města. Pomáhal…

Italský soud rozhodl, že starosta města Riace, jež bývalo kladeno za vzor integrace migrantů, nesmí v tomto…

Kalouskova žena může vynést Kuberovi „trůn“. Zastaví ji ANO?

Kalouskova žena může vynést Kuberovi „trůn“. Zastaví ji ANO?

Nikdy nebyla situace v Senátu tak zamotaná, jako po právě skončených volbách. Na místo jednoho nejsilnějšího…

 

iSport.cz

Šlápl na Sterlinga? Ramos se brání videem: Nemám k tomu co dodat

Šlápl na Sterlinga? Ramos se brání videem: Nemám k…

Tak jak to tedy bylo?! Po pondělním utkání Španělska s Anglií v Lize národů vzbudilo velké emoce počínání Sergia…

Úsměvy i objetí, Djokovič dorazil za Štěpánkem: Velký chlap si to zaslouží!

Úsměvy i objetí, Djokovič dorazil za Štěpánkem:…

Když nabídku kamaráda Radka Štěpánka uslyšel, neváhal ani dvě vteřiny. Srbský tenisový démon Novak Djokovič ve…

 

Reflex.cz

Boxerská mistryně světa: Nebojím se ničeho, Češi mě i tak posílají k plotně, můj úspěch tu nedocení

Boxerská mistryně světa: Nebojím se ničeho, Češi mě…

Box je její celoživotní láska. Fabiana Bytyqi vybojovala po letech tréninku titul profesionální mistryně světa…

Zeman opět rozděluje společnost. Útoky na demokratické instituce jsou nebezpečné

Zeman opět rozděluje společnost. Útoky na…

Dobří lidé, přiznám se, že jsem nikdy nepochopil „přísloví“ (resp. legendární filmovou hlášku) „Život je jako…