Budoucí modely značky Citroën údajně budou navrhovány v duchu modelu C4 Cactus. Alespoň to tvrdí britský magazín Auto Express s odvoláním na Lindu Jackson, členku vedení francouzské značky.
Tak to trochu rozveď. Cactus je úspěšný, citroen na něj chce navázat (marketingově naprosto v pořádku) a jak se zdá tak jediná chyba francouzů je v konzervativnosti a stádovitosti středoevropanů.
nuz neviem..... napriklad u vas v cechach sa cactus predava tusim od konca augusta 2014 ..... no a do konca decembra 2014 sa ho predalo 119 kusov.... ci je to malo alebo vela musis vediet ty ... kazdopadne ziadna slava.... osobne som cakal viac.. predaje na urovni aspon 50 kusov mesacne... ale ono tomu tak nie je.... jeho predaje u vas su na urovni 15-25 aut za mesiac...... to je na taketo lowendove auto ako ho citroen prezentuje docela bida....... u vas ani u nas cactus teda ziadna slava.... jazdi ich u nas zatial len par kusov ...
v eu je to podobne... okrem francie sa ziadna slava s cactusom nikde nekona ( ani v SK ani v CZ ani v D ani v GB ani v E ).... otazne je kedy dojde pusny prach francii.... a francuzskym zakaznikom.... mozno uz o rok o dva..... takze na to ci je cactus uspesny model si este pockajme aspon rok dva..... zatial je cactus stale este relativna novinka, ak bude predavat 5000 aut mesacne v eu aj o dva roky ( nie iba teraz ked je novinka ) .... tak az potom mu zatlieskam... ;-) .....
Milý Toopere ,
Citroen se prodává nejen v Čechách ale i u nás na Moravě a ve Slezsku.. >:D
Věřím , že se prodává i na Slovensku a nejen u Vás v Mad'arsku ? >:D
Nyní vážně , myslím , že to je dobrý nápad a bude mít úspěch. :yes::yes:
Sice já si pro frantíka určitě nepůjdu , ale vypadá pěkně.
Citroen, pro mě reprezentuje navoněnou bídu. Vše, dle hesla, obal prodává. Jestli budou všechny Citroeny vypadat jako Cactus, ...klidně. Alespoň tím urychlí svůj konec. Už Fiat narazil s tím, že se snaží naroubovat na všechny modely ten infantilní ksicht z pětistovky.
najvacsi problem tohto auta bude podla mna cena.... v zaklade s 1,2 za 9000 eur by to bolo este ok.. povedal by som ze to by to este slo nejako odovodnit takuto kupu .. ale dat za to 12-13 tisic? to uz je ina palka..... pritom auto ako take nic moc.... viac tu: [odkaz]
Rovnako infatilne a gycovo vyzera vsetko pocnus fabkou passakom yetim rapidom toledom a nechapen co na tom ti kupujuci vidia, leda im to direktivne predpisu ako masticku v lekarni tym firmickam z prahy
Ano, ano, také je mým životním snem mít auto od firmy, kde dělníci během výrobního cyklu auta minimálně dvakrát stávkují, kde vše vrže, skřípá, kde mě co chvíli přestanou jít stěrače, či ostřikovače, kde se nedostanu do auta, protože stávkuje centrál, .... Po životní zkušenosti ( 3 x ) s francouzkými vozy jezdím za plné spokojenosti japonskými auty. :-). Pokud Frantíci nezlepší kvalitu a tím i pověst svých aut, tak můžou mít design jakýkoliv a bude jim to pramálo platné.
ale za nejake 3 roky ako stylova ojetina za par kacek pre mladeho kluka s cerstvym vodicakom ktory este nepotrebuje kvalitu a ide mu viac o to aby bol cool .......pre neho to moze byt do mesta fajn kara :yes:
Tak pokud je novým stylem Citroënu absence otáčkoměru, chybějící stahování oken zadních dveří a absence děleného zadního sedadla, tak já v tom tedy žádný pokrok nevidím, právě naopak.... A hlavně ať mi marketing Citroenu netvrdí, že tyto prvky "nepotřebuji", protože je prostě vyžaduju. Proto si auto segmentu C bez takových samozřejmostí prostě nekoupím 8-s:-!
tych nepochopitelnych "kuskov" ma to auto este ovela viac.... pozri si podrobny test.... auto ma kopec lowendovych rieseni ale suma sumarum cena auta moc lowendova nie je..... ak ma byt toto cesta citroenu do buducna a cesta ako prezit ..... tak s panom bohom .... mam pocit ze robia presne vsetko pre to aby cim skor skrachovali... bez urazky....
Pre mna je najrozpacitejsia fabia combi II. Uplne hnusne uzke hrozne sedadla poruchove motory nadspotreba milion zvolavaciek za rok a nastaveni retazi ako na beziacom pase, top 3 v kradezi a ten rapkavy motor to je jedno ktory, ma jedine rano pri cakani na zelenu preberu viac ako kecy 5 pisalkov na acz :-!
Trefil jsi to naprosto přesně! To se dá tolerovat max. u Citiga za 200 tis. i když to vlastně má otáčkoměr.
Korunu tomu nasazuje přestřelená cena o min.100 tisíc!
Zaujimímavé auto. Na živo a správne nakombinované, ešte viac zaujímavé. Ale stále je to málo. Málo na to aby si ho chcel a aby si si ho kúpil. Nissan Cube, Hyundai Veloster, Fiat 500 L, Lancia Delta, Vw Sirocco, velmi podobné pocity ... :-! PS: ja, ovečka z východnej európy ;-)