První setkání automobilové krásy se u jezera Como konalo už v roce 1929. Dnes jde o nejprestižnější přehlídku unikátních automobilů, které v celosvětovém měřítku může konkurovat snad jen soutěž automobilové krásy v Pebble Beach.
Tak na toto sa neda asi ine povedat, ako iba skvosty na 4 kolesach, aaaach. Naviac ma dostala bledomodra Miura, nadherne nieco. A ako tak pozeram, Alfa mala celkom hojne zastupenie :-):yes:
nádhera! Jenom, když vidím ten nádherný alfí roadster z fotky na upoutávce (který se snad dostane do serie) a na stejné stránce obrázek qiulliety, nechce se mi věřit, že by to měla být auta stejné automobilky, ten roadster vypadá jako alfa, julča má kříž s hadem nalepený na astře nebo mazdě 3 či co to vlasně je. Není alfa jako alfa.
No ja by som povedal, ze medzi tými Alfami je asi rovnaký rozdiel ako medzi týmto: [odkaz] a týmto: [odkaz] , eventuálne týmto: [odkaz] Tiez je to rozdiel svetov. :-!
Jistě, můžeš dělat, že nechápeš o čem mluvím, ale to je k ničemu. Přece tu neřeším Concorso de Eleganza, mluvím o tom, že když se podívám na ten roadster, vidím alfu, se vším tím historickým odkazem i prvky posledního alfího majstrštyku v podobě 159ky. Giulietta bez trojúhelníkové masky s hadem může být astrou, mazdou 3 čím chceš, o tom je řeč. 1er je sice hodně netypický bavorák, protože HB, přesto, dlouhá kapota, hmota na zadku, podíváš se a vidíš linie BMW, je to BMW. O nic jiného mi nešlo, neříkám, že qiulietta je nehezké auto, jen že je jeho designové pojetí velmi tuctové.
podobnosť Guilietty a Astrou či Mazdou 3 je obdobná ako podobnosť BMW1 s uvedenými autami..prakticky žiadna, ak neberieme v úvahu, že mná 4 kolesá a tvar hatchbacku...zaujímavé, že dizajn Guilietty je vysoko hodnotený automobilovými novinármi a nielen z apeninského poloostrova (stačí si prečítat recenzie na nete)nestrávitelný len tu pre niektorých stále sa opakujúcich diskutérov ...na druhej strane ak sú pre niekoho dizajnové ikony novodobý mastodonti jednej nemenovanej automobilky niet sa čomu čudovať...Gulietta splnila to čo sa od nej očakáva, provokuje, vyvoláva diskusie a militantné reakcie tkz. priaznivcov talianskych aut iba potvrdzujú jej výnimočnosť..
Tak pokud nevidíš shodné tvarové linie u zmíněných aut, pak ti není pomoci. A nijak nerozporuju, že design giulietty není novináři hodnocen kladně, ani neříkám, že je to nelíbivé auto, takže nějak nereaguješ na mně, ale pouze na nějaké svoje domněnky o tom, co bych si snad mohl myslet. Já jen říkám, že design Julče je podle mého tuctový, sic líbivý, stejně jako u např. zmíněné astry, a že v něm nevidím spojitost s designem studie roadsteru, která je pro mě naopak zosobněním alfí podstaty designu. Toť vše, o mastodontech jedné nejmenované značky si můžeš myslet co chceš, těžko ovšem popřít, že při pohledu na ně nemá nikdo problém s identifikací jejich příslušnosti k dané značce. To mi u giulietty chybí, stačí jí sundat trojúhleník a nebudeš vědět komu patří. Jo, a tolik to neprožívej, ať ti nezaskočí haluška. ;-)
osobne pri pohlade na Guliettu nemám problém s identifikáciou jej príslušnosti k Alfe a vôbec sa mi ten dizajn a nielen mne nezdá tuctový. Ale to je tvoj názor a máš naňho právo. Argument, že bez trojuholníku nebudeš vediet o akú značku sa jedná je jednoducho len usmevný tak isto ako tvrdenie, že tu niečo prežívam....militantné reakcie voči tomuto druhu aut a konkrétne voči Guliette či všeobecne voči AR idú skôr z tebe blízkeho tábora, čiže prežíva to tu uplne niekto iný ... ja sa nechodím realizovať pod články napríklad o BMW či VW a neriešim tam podla mna ich výnimočný prínos do automobilového dizajnu ;-)
Samozrejme som pochopil, kam mieris. Mne sa nová Giulietta tiez nijak osobitne nepáci a nemyslím, ze designový smer súcasných AR (s výnimkou 8C Competizione) je to pravé sportovo-orechové. Chcel som ale poukázat na to, ze dizajn niektorých BMW tiez nie je créme de la créme a niektoré z nich sa predávajú NAPRIEK tomu, ako vyzerajú (kvoli ich iným vlastnostiam), nie pre to.
Pokud jde o mě, nikdy nikde jsem o 1er nemluvil, jako o designovém skvostu, navíc do této debaty jsi BMW zatáhnul ty; tedy mám-li v tomto směru mluvit o BMW, pak znova říkám, přestože je 1er netypické BMW (výchozí varianta není sedan) jeho základní tvarová linka jej k BMW řadí, není to jen v ledvinách a andělských očích, z Jůliny dělají alfu právě jen aktuální designové markanty, tj. přední světla 8C a klasická maska. Tak to vidím a nelíbí se mi to, což nevylučuje, že se to nebude líbit někomu jinému; pro mě má v designu ty správné alfí geny právě ten roadster, kdyby se příští modely alfy ubíraly designově jeho směrem, místo směrem 8C, slyšel bys ode mně jen pomlaskávání. ;-)
dobre si to napísal "z Juliny dělají alfu právě jen aktuálni designové markanty, tj. přední světla 8C a klasická maska" a aké dizajnové markanty robia značku značkou?? neaktuálne? či len pre Alfu platia nejaké iné kritéria???ono mne nevadí, že sa ti ten dizajn nepáči (označit dizajn 8C za nepekný môže naozaj len dizajnový ignorant) ale je usmevné, že ho označíš za tuctový a pritom ,dizajnový smer ked ťažko odlíšiť jeden model od druhého nazveš jednoznačnou identifikáciou značky, sice je možno jednoznačne vymedzený voči iným značkám, ale vnútorné vymedzenie sa pomaly stráca, ale to je samozrejme, len môj hlupy názor a neni mi pomoci... ;-\
... stroje ještě krásnější; co je to ale platné, když chybí základní údaje o zobrazovaných kouscích. To je autorův big mistejk! To abych se tam příští rok vydal sám.