Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Connaught Type-D GT Syracuse: britská naděje

Britský výrobce Connaught se vrací na automobilovou scénu ve velkém stylu. První model řady Type-D nese jméno GT Syracuse.
Zpět na článek
14. 12. 2005 09:15
neregistrovaný "tomoooo"
14. 12. 2005 09:48
neregistrovaný "Lancer"
14. 12. 2005 09:51
neregistrovaný "milo"
14. 12. 2005 10:00
neregistrovaný "J"
14. 12. 2005 10:03
neregistrovaný "Alessio"
14. 12. 2005 10:08
neregistrovaný "mates"
14. 12. 2005 10:38
neregistrovaný "MadPete"
15. 12. 2005 14:56
neregistrovaný "super7"
21. 12. 2005 01:18
neregistrovaný "Matheus"
14. 12. 2005 10:07
neregistrovaný "misoo"
14. 12. 2005 10:10
neregistrovaný "milo"
14. 12. 2005 11:53
neregistrovaný "Vitek"
14. 12. 2005 13:17
neregistrovaný "mates"
14. 12. 2005 14:05
neregistrovaný "GermanCarFan"
15. 12. 2005 17:56
neregistrovaný "Vitek"
14. 12. 2005 13:20
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
14. 12. 2005 14:00
neregistrovaný "Essesant"
14. 12. 2005 14:05
neregistrovaný "Alessio"
14. 12. 2005 14:13
neregistrovaný "Essesant"
14. 12. 2005 14:16
neregistrovaný "Alessio"
14. 12. 2005 14:18
neregistrovaný "Essesant"
14. 12. 2005 14:17
neregistrovaný "mates"
15. 12. 2005 07:15
neregistrovaný "Paja"
neregistrovaný "tomoooo"
14. 12. 2005 09:15
Skoro ako upravena skoda
[odkaz]%20kalendar%2… :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lancer"
14. 12. 2005 09:48
"Krasavec"
To by me zajimalo, kolik ta "nadhera" bude stat... Taky nechapu, proc Honda zvladne v pohode nepreplnovany ctyrvalec 240k a Connaught musi kvuli 300k delat preplnovany desetivalec...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "milo"
14. 12. 2005 09:51
Re: "Krasavec"
otazka je aky to ma objem
neregistrovaný "J"
14. 12. 2005 10:00
Re: "Krasavec"
Je to jen 2.0 V10 tak proto asi to turbo. trochu zvláštní motor:-)
neregistrovaný "Alessio"
14. 12. 2005 10:03
Re: "Krasavec"
Dvoulitr? Desetiválec? tak tímhle to auto dostává nový, ještě nepoznaný,cirkusový rozměr! :no:
neregistrovaný "mates"
14. 12. 2005 10:08
Re: "Krasavec"
Proc? Nedavno jsme tu debatovali, proc je tak malo vicevalcovych motoru s objemem do 2l. Urcite to bude zajimava vec. Otazka je, kolik to stoji.
neregistrovaný "MadPete"
14. 12. 2005 10:38
Re: "Krasavec"
Pokuď vím Ferrari taky dělalo realtivně maloobjemové dvanáctiválce, kolem 3 litrů?? V Anglii asi nescafé dávalo hrnky zdarma a Connaghtu si z nich vzali míru...
neregistrovaný "super7"
15. 12. 2005 14:56
Re: "Krasavec"
a kde jste vzali, že to je dvoulitr? já to v tom článku nemůžu najít. Jinak tuším, že v době 1.5-litrových F1 dělala honda V12 kolem 300HP (co na to náš encyklopedista Mažík ;o)?
neregistrovaný "Matheus"
21. 12. 2005 01:18
Re: "Krasavec"
Musíš číst i jiné weby, tam se dozvíš že je to dvoulitr... jo a v dobách 1,5L formulí měly ty motory turbo a v době největšího rozkvětu výkon přes tisíc koní. A to není kec ale fakt!!! Bohužel podvozek, brzdy a aerodynamika jim nedovolily jezdit časy jako současné vozy. i když dnešní 3,0L motor Honda z týmu B.A.R. má taky tisíc koní a bez turba....
neregistrovaný "misoo"
14. 12. 2005 10:07
hmmm
moc pekny predok (az na tie hmlovky) :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "milo"
14. 12. 2005 10:10
Re: hmmm
predok mi tak trochu pripomina zadom bmw studie..zabudol som ako sa volala..tusim x coupe alebo ako
neregistrovaný "Vitek"
14. 12. 2005 11:53
motor
Podle mě znamená V10 jen o mnoho víc váhy na předních kolech, než kdyby tam dali třeba R4 z EVO 9 se stejným výkonem. A kromě toho by mohl být daleko víc vzadu než delší V10. A to nemluvím o nákladech na vývoj a spolehlivosti. Asi to vyvažuje exkluzivita fenoménu V10 a vlastního motoru, ale stejně tomu moc nerozumim.

Design je v pohodě, originální ale pěkný.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "mates"
14. 12. 2005 13:17
Re: motor
Na jednu stranu vsichni placou, ze v exklusivnich znackach jsou koncernove dily a na druhou, kdyz nekdo udela neco originalniho, tak by koncernove dily nevadily?
neregistrovaný "GermanCarFan"
14. 12. 2005 14:05
Re: motor
:yes:
neregistrovaný "Vitek"
15. 12. 2005 17:56
Re: motor
Ještě jsem neslyšel, že by někdo brečel třeba nad motorem v Lotusu Elise. ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
14. 12. 2005 13:20
Š120
...tohle teda Albion nezachrání.. Dokonce bych řek, že je to úplně odporný... Tfuj..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Essesant"
14. 12. 2005 14:00
Proc ne???
Hned bych do toho shell! Napad se mi libi - vsichni kdo kdy mohli protahnout preplnovany 2l V6 v alfe spider mi daji za pravdu, ze to stoji za to, tak proc ne 2l preplnovany V10... Kazdopadne to bude jeden z nejzajimavejsich motoru. Nejde jenom o maximalni rychlost nebo max vykon ale taky o pozitek z jizdy. A predstava tocit vysokoobratkovou desetivalcovou preplnovanou bestii v pohlednem a hlavne lehkem coupe bude urcite sjupa fun. A az zkonstruuji 3l V10 s cervenym polem nekde okolo 11 a 12 tisic otacek a sekvencni prevodovkou tak budu ochoten prodat byt v Praglu abych si ho mohl koupit!!! :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Alessio"
14. 12. 2005 14:05
Re: Proc ne???
Pane vrchní, prosím dvě deci 98....a víte co? Ať s tím pořád neběháte...přineste mi jich rovnou deset! A nechcete to radši do čtyř půllitrů? Ani nápad! To je pro sraby! ;-)
neregistrovaný "Essesant"
14. 12. 2005 14:13
Re: Proc ne???
Vyhoda vice valcu spociva ve vyvazenejsim chodu a moznosti vice tocit. Dale pak takovy motor ma vetsi vykon a nizsi krotak... Jsou proste lide, jako ja, kterym rev sportovniho motoru vytoceneho pres 9000 ot. za min lahodi nadevse a to pri jakemkoliv objemu. Troufam si odhadnout ze 3l V10 by mohl mit vrchol vykonu mekde kolem 11 000 - 12 000 otacek... Toto vse.
neregistrovaný "Alessio"
14. 12. 2005 14:16
Re: Proc ne???
však já nic neřek...nevyskakuj jako čertík... :-|
neregistrovaný "Essesant"
14. 12. 2005 14:18
Re: Vzdyt ja nevyskakuju...
Janom rikam ze se mi to libi, nic vic ;-)
neregistrovaný "mates"
14. 12. 2005 14:17
Re: Vzdyt ja nevyskakuju...
:yes:
neregistrovaný "Paja"
15. 12. 2005 07:15
je to, je to...
...je to takove...mno...hmmm...zajimave ;-) Tohle neni auto pro sraby, tohle bude ridit clovek s jasnym charakterem, pevnou az buldoci vuli a musi byt i trochu vizionar...priznavam, nemam na nej (ani tak, ani onak)...ale je to fakt zajimavy kousek :yes:
Rozbalit vlákno
0