Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Consumer Reports vyhlásil odhad nejspolehlivějších amerických aut

Americké automobily netrhají zrovna žebříčky spolehlivosti, ovšem pokud jsou posuzovány nezávisle na asijské a evropské konkurenci, některé z nich se logicky na přední příčky dostanou...
Zpět na článek
6. 11. 2012 13:27
6. 11. 2012 13:52
6. 11. 2012 15:16
6. 11. 2012 20:57
7. 11. 2012 09:12
7. 11. 2012 09:27
7. 11. 2012 10:23
6. 11. 2012 14:25
neregistrovaný "HTPkiller"
6. 11. 2012 15:22
7. 11. 2012 15:29
6. 11. 2012 13:27
No a?
Stejně bych si pořád koupil radši ameriku než Japonce.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - R32
6. 11. 2012 15:16
Re: No a?
Keď to nebude v štádiu "bych si" tak potom napíš... ;-\
Avatar - R32
7. 11. 2012 09:12
Re: No a?
V pohode... ja nemám predsudky voči značkám alebo štátom výroby. Som narážal skôr nato, že je tu celé stádo "odborníkov - teoretikov" ktorí podľa svojich subjektívnych kritérií, podľa obrázkov a suchých čísel z technických špecifikácii vedia "najlepšie" vyhodnotiť ktoré autá sú dobré a ktoré sú úplné sr@čky... ;-\ Takže keď miluješ ameriky - nieje čo riešiť ;-)
Avatar - Barrichello
7. 11. 2012 09:27
Re: No a?
No za to já nemůžu, že v tom nikdo z diskutujících nejel >:D
Prostě anmerika a vůbec všechno co nevyrobili němci je plečka, to už je tady jednou vryto v těch zabedněných dubových palicích a nikdo s tím nic neudělá
Avatar - Barrichello
6. 11. 2012 14:01
Ono to s tou spolehlivostí US značek
není zas tak špatný [odkaz]
Rozbalit vlákno
43
6. 11. 2012 14:16
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
To hned vysvětluje, proč si to přebouchaný Éčko vyměnil za Jaga >:-[]
Avatar - Barrichello
6. 11. 2012 14:22
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
HAHA,HEHE

Já se podle tabulek neorientuju, mě sou tabulky šumák.

Já si vybírám to co se mi líbí a co má pořádnej motor.
neregistrovaný "HTPkiller"
6. 11. 2012 14:25
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
...a správný zimní gumy na léto :yes:
Avatar - Barrichello
6. 11. 2012 14:35
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Jistě. Zimní gumy sou základ. Bez nich ani ránu
Avatar - Parda71 (BMWfans)
6. 11. 2012 16:43
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Ano, hlavně na dvoutunovou káru. Na Jagu taky jezdíš zimní i v létě?
Avatar - Barrichello
6. 11. 2012 20:56
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Jistě pane ministře. Nokiany WR, v létě sou super :yes: :yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 11. 2012 01:13
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
No jo, hold fanda do aut se pozná 8-s :no: Ještě Nokiany, snad nejměkčí zimáky na trhu a ty na nich jezdíš s dvoutunovou károu se 400 koňmi. 8-s
Avatar - Barrichello
7. 11. 2012 09:24
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Omyl, auto váží pouze 1,5 tuny >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 11. 2012 11:10
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
To na faktu ale nic nemění.
Avatar - Barrichello
7. 11. 2012 11:39
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Kvůli 5ti měsícům nebudu dávat letní gumy, to se mi silně nerentuje >:D
To ty gumy zničí dřív přezouváním než se ty letní ojedou a kupovat si druhou sadu disků se mi už nerentuje vůbec.

Jestli se ty gumy ojíždí rychleji nebo ne je mi šumák. Nenajedu 40 tisíc ročně.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 11. 2012 13:01
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Nevím co to tady obkecáváš. Jezdit celoročně na zimních s takovým autem je prostě magořina. A pokud ti "nerentuje" kupovat nové disky a gumy, tak jezdi busem 8-s
Avatar - Barrichello
7. 11. 2012 13:23
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Už to dělám s různými auty 5 letních sezon a zatím sem nepřišel na to proč bych to dělat neměl dál.

Zkus mi to napsat, rád se poučím, jenom na mě nechod s tím že se na tom nedá jezdit a že to nebrzdí a že se ta guma taví při 30ti nad nulou. Tyhle PR báchorky co vypouští výrobci penu se zcela míjí s realitou a se zkušenostmi který za těch 5 sezon mam.

A to sem měl jak lowend zimáky (100mil Kormoran) tak renomované Continental či Nokian, tak i střed Hankoook.

Ani u jednejch sem ni takovýho nepozorval.
Stejně se maj gumy měnit po 5ti letech i když nejsou ojetý, na bočnice používám pěnu, která oživí gumu a chrání před popraskáním a UV zářením.

Prostě koupím auto, koupím na něj zimáky a na těch jezdím dokud ho nepošlu dál. Neřeším žádný druhý kola, přezouvání, kde skladovat pneu atd.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 11. 2012 13:36
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Aha, takže delší brzdná dráha je PR báchorka, horší vedení stopy je báchorka, horší ovladatelnost na suchu, tak překvapivě i na mokru, je báchorka. Všechny testy pneumatik jsou vlastně zmanipulované a podplacené firmami, aby lidé střídali gumy. Ty jsi fakt komik >:D
Avatar - Barrichello
7. 11. 2012 14:07
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Na mokru to sedí překvapivě líp. Si to někdy vyzkoušej, uvidíš.
Sirší a hlubší drážky lépe odvádí vodu.

Jestli to brzdí o 3 metry dál nebo blíž mě celkem nezajímá, 200 nejezdím ani nejezdím nikomu 30cm za zadním nárazníkem.
7. 11. 2012 16:56
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Viděl si někdy přechod pro chodce? ;-)
Avatar - Barrichello
7. 11. 2012 20:44
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Ne přechod pro chodce sem neviděl.

Zato sem viděl nové vozy z roku 2012 s bubnama vzádu, nebudu jmenovat jaké to byly. Hlavně že se tu jistí borci posmívali amerikám že měly vzádu bubny, že je tam v roce 2012 dává takový "prestižní" výrobce.....
Esli vono to nebude jako s tou zadní nápravou - 95 Stratus víceprvek.
2012 opět nejmenovaný prestižní - kus trubky. HAHA HEHE

Takže je vcelku zajímavá otázka, jak bude brzdit před přechodem 2012 kára co má 1350 kg, vpřevu povoliční velikost kotoučů a vzádu bubny na letních vs kára co má 1500 kg, brzdovej systém Brembo s koučema vpředu i vzadu a na zimních.

Na tu 2012 káru bych si nevsadil zlámanou grešli.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 11. 2012 17:04
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Těžko, přečti si někdy testy pneumatik. Jeden mám zrovna u sebe.Jedná se o pneu 205/55 R 16. Akvaplanink v zatáčce má letní pneu 3. nejlepší, na rovince dokonce nejlepší. O brzdění a ovladatelnosti na suchu se ani nemusím bavit. Brzdění na mokru taky vítěz letní guma.
Kdybys aspoň blbě nekecal a přiznal, jo jsem držgrešle co má na Jaguár se 400 koňmi, ale jezdím s ním celoročně na zimních, protože prostě nechci, o nevýhodách vím. A ještě mám poznámku. Pořád tady blbě kecáš jaké je lhaní do vlastní kapsy takové BMW 318i v M-Paketu, ale že ty nejsi schopný na sportovním Jagu vyměnit gumy je podle tebe co? Je to vše jen ne racionální.

Ale ty očividně nevíš. Představ si zimní gumu. Vodu odvádí o něco hůře kvůli lamelám, které vodu při odvádění ven zbrzdí. Je to logické.

Jo a zeptám se tě jinak. Jel jsi někdy s nějakým autem na letní sadě např. 100km a poté hned po přezutí na zimní dalších dejme tomu 100km? Očividně ne, tak to zkus a poznáš rozdíl při první zatáčce a to nemusíš nutně driftovat. Pokud to nepoznáš, tak nejsi řidič.
A ty tři metry ti někdy připomenu, až ti vběhne srna, nedejbože dítě, do cesty a jak ti ten tvůj Jag v 30 stupních pojede. Pak by i metr měl cenu zlata.
Avatar - Barrichello
7. 11. 2012 20:37
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
No představ si že na 300C sem měl v garáži sadu letních Goodyearů a nepřezul sem.
Z principu nedělám zbytečný věci. Navíc nemam dobrý zkušenosti s penuservisy, jak velkými tak malými.

Já o nevýhodách nevím, žádnou sem nezaznamenal. Na 300C sem měl 4-9/2010 letní Goodyeary Eagle a pak sem přezul na Hankooky.
Jezdilo to na nich úplně stejně, brzdilo to na nich stejně.

A vůbec - běž dělat bezpečnostní školení těm co jezdí v létě na slickách ve vzorkem 2,5 mm.

Já byl v průtrži na budějovický silnici jedinej kdo jel 90, za mnou prázdno až na samym konci kam sem dohlídl v zrcátku se plížila klona 15ti aut která nejela víc jak 70.
Zimní gumy odvádí blbě vodu, jakpak to chuděrky dělaj když v zimě je furt mokro, břečka.
Zimní gumy který by byly špatný na vodě sou zimní gumy na nic.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 11. 2012 20:51
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Pokud jsi nepoznal rozdíl mezi zimní a letní gumou tak u mě nejsi řidič. Buď jezdíš naprostý klobouk a nedostal ses nikdy do krizovky nebo prostě nemáš cit a neumíš řídit. Jinak si to vysvětlit neumím.

A ano, zimní gumy jsou na vodě o něco horší, představ si tu novinku. Jde vidět , že opravdu nemáš žádný přehled. Je ale fakt, že u těch testů se neuvádí teplota, při které se ovladatelnost na mokru měřila. Pod 5 stupňů už letní guma hodně tvrdne, ale to by na odvod vody nemělo mít vliv, kdežto na přilnavost ano. Na břečce a při teplotě kolem nuly a níž to už je samozřejmě jinak. Tak či onak se tady jedná o letní měsíce a teploty nad 20 stupňů, kdy jezdíš nesmyslně letní, ale dělej si co chceš. Brával jsem tě jako fajnšmekra, ale postupem času jsi v mých očích klesl díky takovým věcem jako jsou zimní gumy v létě nebo koberečky na Jagu spíš špekulant a držgrešle, která si jen na znalce hraje. A jen díky těm věcem, ale hlavně kvůli kecům, kterýma to obhajuješ. Ale je to jen můj názor.
Avatar - Barrichello
7. 11. 2012 23:13
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
No okresky smykem nejezdím, takže máš vlastně pravdu - nějakou zásadnější krizovku sem nikdy neřešil.

Moje první auto sem koupil se zimníma gumama. A od tý doby na nich v létě jezdím, s vyjimkou těch 2 sezon kdy sem jezdil letní co byly na těch dalších autech.
Takže je hezký že sem postupně klesl, ale já to jezdím takhle od začátku >:D

Koberečky tam byly 2,5 měsíce jako provizorní řešení a už tam dávno nejsou. Ale když ste se toho chytli jako ho*no košile, tak budiž, někomu stačí ke štěstí málo.

A abych byl správný odpadlík a držgrešle, tak sem jezdil půl roku na nepovoleném rozměru - místo 225/60 sem měl 235/60.
To sem pirát silnic vid >:D >:D >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
8. 11. 2012 00:05
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Kdo řekl, že máš jezdit smykem, normálně musíš poznat, že auto víc "plave" a nedrží tak jak má. Takže kolem sebe zase neplácej blbosti. Raději uznej, že neumíš řídit.
Koberečy je detail, ale krásně tě to vystihuje. Je to úplně to samé co s těmi zimáky. Každý ti říkal, že ty koberečky jsou jak pěst na oko a tys plkal proč bys je měl vyhazovat, že drží vodu a necháš si je na zimu místo toho abys řekl jo vyhodím je, jsou hnusné. To samo se zimáky. Žádný člověk s mozkem by ti neřekl, že děláš správnou věc, to jen ty sám sebe přesvědčuje a opět tady meleš naprosté blbosti a akorát se tak shazuješ.
Žes jezdil na jiném rozměru mi je fuk, dokonce mi je fuk, že jezdíš na zimácích celoročně, třeba dej na ten Jag obruče, jen nechápu jak někdo, kdo se tady prezentuje jako znalec určitě skupiny vozů a fanda do aut může tvrdit takové blbosti jako to v tomhle vláknu předvádíš ty. Jsi směšný.

Aha, takže autokluby testují staré gumy jeté několik sezon >:D >:D >:D Joke dne. A nenapadlo tě, já vím, v gumách se očividně neorientuješ, že i výrobci pneu dělají novinky? Už se nejezdí na špalkách víš? Takže asi těžko mohou testovat staré gumy, když ten typ je novinka na trhu. Máš to už fakt nějaké popletené. A vůbec, kde jsi na takovou blbost přišel >:D

A klidně si dej zimní gumy s indexem do 310km/h, pořád to je ZIMNÍ guma, která v létě na výkonné auta nepatří.
Avatar - Barrichello
8. 11. 2012 00:36
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
„Se zimními pneumatikami při letních teplotách si je třeba dávat pozor,“ uvádí Friedrich Eppel, expert na pneumatiky na internetových stránkách ÖAMTC.

Důkazy přinesl praktický test. Na zkušebním okruhu kroužilo auto, kterému mechanici měnili obutí. Část testu odjezdilo na dosluhujících zimních kolech, další díl patřil novým letním pneumatikám a zbylá třetina zkušebních kol připadla na nové celoroční pneumatiky.

Dosluhující zimní penu sou penu které sou sjeté na miminum a rozhodně nejsou nové.

A proč bych jako ty koberečky měl vyhazovat?
Já fungující věci nevyhazuju. Jen sem je nahradil těmi co sem původně plánoval a tamty sem si zas schoval.
Já nikdy nic nevyhazuju, pokud to nechci že mě to omrzelo nebo se mi to nelíbí tak to prodám.

Mě žádný auto nikdy neplavalo. Pokud nemá rohašenou geometrii není důvod proč by mělo plavat.
Tobě auto v zimě na zimních gumách plave?
Když je třeba na pár dní v břenu nebo říjnu venku 15 nad nulou? To máš teda špatný no :o))

Eliminuju zbytečnosti jako řešit komu prodat po prodeji auta ten přebytečný set penu co maj 70% vzorku, někde je skladovat a nechávat to furt přezouvat. Když seš expert na gumy, tak těm hranám to přezouvání dělá dost dobře vid, po třetím přezutí zvášt když je šikovný servis ti to začne ucházett a musíš to zas vézt na podmazání pokud není úplně pokozená ta hrana kdy ti řeknou kupte si novou gumu. Anebo můžeš každý týden foukat gumu co má mít 2,5 ale po týdnu uteče talk na 1,9.
Děkuju - NEMAM ZÁJEM.

Já si nekupuju jedno auto na 10 let takže věci typu náhradní disky na zimu apod. co provozujou lidi jaksi neprovozuju.
Tyhle prachy radši projedu v benzínu než dát za 2 sady pneumatik + nahradní disky 50-60 táců.
Popř. za to mam celou předepsanou údržbu typu filtry, kapaliny, brzdy atd.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
8. 11. 2012 01:28
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
První tři odstavce nějak nechápu, řeč byla o nových gumách. Staré si sem nepochopitelně zavedl tak nějak samovolně.

Koberečky byly jen příklad tvé povahy.

Mě auto neplave, ostatně jsem to dal do uvozovek, jde o to, že ty si nejsi schopen přiznat ten rozdíl, protože to prostě neumíš. Já když řídím auto, které znám, tak poznám jaké má pneu. Zkus někdy moderní letní gumy zavedených značek a třeba budeš překvapen a dáš mi za pravdu a hned bude Jag v zatáčkách ještě jistější.

O přezouvání gum na jedny ráfky tady nebyla řeč, to sis mohl odpustit. Je jasné, že tím guma trpí. Mě poučovat rozhodně nemusíš.

Rentabilní mít dvoje disky nemusí pro babi s dědou z města na Sparku, kteří najedou prd a nic. Těm bych doporučil klidně jet celoročně zimní, nebo rovnou celoroční pneu. Rentabilní to nemusí být ani týpkovi s ojetým výkonným Jagem jako jsi ty, ale vypadá to přinejmenším blbě a o majiteli to leccos vypovídá. Tímto zde konverzaci končím.
Avatar - Barrichello
8. 11. 2012 09:07
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Řeč byla o nových gumách ale testy z kterých vycházíš -
TEDY kde srovnávaly letní v létě a zimní v létě jsou testy, kde ty zimní gumy zastupují ojeté galuzky tzv "na dojetí" s minimální vzorkem.

Tak pokud nepřezouváš dvě sady gum na jedny ráfky, tak musíš mít náhradní disky.

A to sme na těch 50-60ti. Do toho půjdu až najedu ročně 30 tis,akorát že nevím kde bych je najel takže :o))

Na takovýhle investice ti kašlu - taky proto jezdím ty ojetiny.
Ztratit za 3 roky na káře 50 táců nebo ztratit 300 táců je rozdíl.
50 litrů mam doma za půl roku a to čistě obchody v autobranži mimo hlavní job.
300-500 litrů co bych tratil na nový káře těžko.

Mít ty 4 káry nový a ztratit na každý 300 či víc litrů, tak mam pátou zadarmo. Fungl novou ve full výbavě :o))
A tyhle věci já neprovozuju - stejně jako neplatím za nájem 15 měsíčně tak neprovozuju tyhle "výdělečný nákupy nových autíček".

A vybírat si auto podle toho abych ho dobře prodal s minimální ztrátou - tak do toho taky nejdu.
Nebudu kvůli tomu jezdit nějakou masovkou v naftě typu naftovej Passat či Oktávka.
A stejně tak mě nebaví mít jedno auto 10 let.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
8. 11. 2012 10:04
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Jaké testy starých gum, co to meleš? Já vycházel z každoročního testu Auto Bildu, kde se testují nové gumy!!! Fakt to nemáš v hlavě v pořádku...
Avatar - Barrichello
8. 11. 2012 10:17
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Tak AutoBild nečtu.

Ale rakouský autoklub a ADAC dle testů co sou na netu testovali v létě autonejdřív na ojetých zimákách a potom tam daly letní.

Vyšlo jim, že se nemaj dojíždět ojetý zimní se zbytekm vzorku v létě.

Tak sem myslel že máš na mysli tenhle test.

Jinak samozřejmě sami výrobci gum přiznávaj že přibývá lidí co budto kupují celoroční gumy nebo nepřezouvaj.
At už stylem v zimě jedu na letních a když je hodně velkej marast, nejedu nikam nebo mým stylem jezdím na zimních v létě.
Proto lobby protlačila povinný zimní a nejradši by protlačila i povinnou výměnu gumy po 3-4 letech aby chudák dědula nemohl mít na sým žigulu 20 let starý gumy.

Ono jim takhle dost utíkaj kšefty a stejně tak pneuservisům, co si budeme povídat.

A to nepočítám borce co kupují pneumatiky(letní i zimní) zásadně ojetý s 5mm vzorkem, těch je taky dost.
Avatar - Barrichello
7. 11. 2012 23:21
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Jinak ty tvoje testy se zimníma gumama v létě co prováděl OAMTC a ADAC maj jednu slabiny - testovali starý zimáky sjetý na 5mm, starý několik sezon, který řidiči dojíždí. Stará ztvrdlá guma a popraskaný bočnice.

Já měl vždy nový zimáky, starý max 3 roky v době prdoeje a se vzorkem cca 7 mm nejméně.
Trošku rozdíl.

Taky je rozdíl ve vzorku mezi traktorovým zimákem za 800 z OBI a vysokrorychlostní zimní gumou za 4 litry co má rychlostní index do 250ti >:D >:D >:D
6. 11. 2012 14:50
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Naopak, se spolehlivostí je to špatný.

[odkaz]
Avatar - Barrichello
6. 11. 2012 14:56
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
V TOP 10 Cadillac, Lincoln, Ford a Buick >:D
Avatar - Choochoo
6. 11. 2012 14:59
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Tys ho nepochopil, on mluvil o vw ;-)
6. 11. 2012 15:04
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Jde vidět, že tys to taky nepochopil. Honda ti radost neudělala, že? Pouze průměr... :-!
Avatar - Choochoo
6. 11. 2012 20:34
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
At se podivam do jakykoli tabulky vzdy je H na spici. To ze je pred ni Scion, Lexus, Toyota coz je vse Toyota prekousnu plus nejakou tu emerickou znacku pro podporu domaciho trhu ;-) Kdyby to byl vw to bych asi nedal, ale toho se nemusim bat, ze ne? ;-) Ale jinak drzim peste, at date aspon tu Kiu, tezkej souper, jen co je pravda >:-[]
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Bodejť, nejspolehlivější a nejkrásnější jsou kreatury firmy rendlík a syn >:-[]
6. 11. 2012 15:03
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Na bedně stojí jen Cadillac, ale zaměř se na svůj Chrysler, klidně celej. Ten je tu za lůzra. :-!
Avatar - Barrichello
6. 11. 2012 15:37
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
[odkaz]

A proto je GrandCherokee neprodávanější ne-německé SUV >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
6. 11. 2012 16:26
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Honem rychle aspoň nějakou, byť sebenesmyslnější, tabulku, že? :-!
Avatar - Barrichello
6. 11. 2012 16:30
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
to je tabulka SDA, leda že by SDA vydávala nesmyslné tbulky, otázka je proč je tu, ovšem s měsíčním spožděním uveřejnuje redakce :o))))))))))))))))))))))
6. 11. 2012 16:32
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Co to má co společného s tím, cos tu psal? :-!
Avatar - Barrichello
6. 11. 2012 20:54
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
že je s podivem, jak sou ty nekvalitní výrobky chrysleru populární jak v usa, tak i v evropě >:D >:D
7. 11. 2012 12:54
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Opět smíchané dva pojmy, kterým očividně nerozumíš. :-!
Avatar - Barrichello
7. 11. 2012 13:15
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Ty nerozumíš tomu co sám píšeš >:D
7. 11. 2012 13:33
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Jsi zahnaný do kouta, už jen kolem sebe prskáš a kopeš. :-!
Avatar - Barrichello
7. 11. 2012 14:08
Re: Ono to s tou spolehlivostí US značek
Když si to myslíš >:D >:D
6. 11. 2012 15:22
Chevrolet Volt
Oni tu hnusnou, predrazenou, neefektivni, prodelecnou a pruserovou zalezitost jeste potichoucku nezahrabali do nejake smrdute zumpy ?

Nebo se to dokonce jeste dodnes vyrabi ?

Anebo se spis jen zoufale snazi doprodat ty zasoby, ktere dealerum vnutili nekdy pocatkem letosniho roku, nez budou muset priznat, ze ta auta ani pres veskere dotace a objednavky statniho sektoru nejsou prodejne a hodi se akorat tak na nahradni dily a do bazaru.

>:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Barrichello
6. 11. 2012 15:38
Re: Chevrolet Volt
prodává se, vyrábí se a dokonce se prodává čím dál lépe >:D >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
6. 11. 2012 16:42
Re: Chevrolet Volt
Ano, víc než dvojnásobně méně, než byl plán, ale prodává se >:D
6. 11. 2012 17:30
Re: Chevrolet Volt
Nastesti nemaji v USA planovane hospodarstvi.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
6. 11. 2012 17:39
Re: Chevrolet Volt
Nemá to nic společného s hospodářstvím USA, ale s automobilkou Chevrolet, která plán měla a podle něho vše ostatní zařídila. No a ukázalo se, že ten plán byl hodně přestřelený. Lepší?
Avatar - Barrichello
6. 11. 2012 20:55
Re: Chevrolet Volt
Takových plánů už měl Fiat stovky - nikdy mu nevyšly a pořád funguje >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 11. 2012 01:11
Re: Chevrolet Volt
FIAT je FIAT, teď je řeč o Voltu. Že tobě nejde partnerství makarónů a toho "tvojeho" Chrysleru pod nos je tvůj problém.
Avatar - twistedTSD
6. 11. 2012 19:18
Re: Chevrolet Volt
Nicméně, je "lépe" a "lépe"...
Avatar - Barrichello
6. 11. 2012 20:55
Re: Chevrolet Volt
lépe než loni, bylo míněno
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 11. 2012 01:11
Re: Chevrolet Volt
No to je výhra, takže z blamáže to je propadák.
Avatar - Barrichello
7. 11. 2012 09:23
Re: Chevrolet Volt
On nikdo nečekal že se jich bude prodávat 10 000 měsíčně.

Prodej za říjen v USA 2961 ks. Celkový prodej Leden až říjen činí 19 309 ks. Loni se prodalo za stejné období 5003 ks

286% je celkem slušný nárůst na propadák >:D

Pro tvoje info se takového Escalade prodalo za stejný období daleko méně, to samý Corvette nebo GMC Canynon. A pořád sou ve výrobě a nikdo jí neruší :o))
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 11. 2012 11:25
Re: Chevrolet Volt
To taky netvrdím, ale loni měli plán 10-20 tisíc a prodalo se sedm. Letos už se to rozjelo, ale jen díky slevám a pobídkám vlády
[odkaz]

Takže bych to tak růžově neviděl.
Avatar - Barrichello
7. 11. 2012 11:36
Re: Chevrolet Volt
Jo loni to propadák byl, letos už je to ale celkem slušný, pokud prodaj v USA nějakejch 25 tisíc + co se prodá jinam + ampera, můžou být někde na 30-35 tis aut ročně.

Víc od toho asi čekat nelze.
7. 11. 2012 15:29
Re: Chevrolet Volt
me se strasne libi, jak GM umi kroutit cisla svych statistik, $ 1.5mld vyhodili za vyvoj auta, ktere aktualne prodavaji za cenu pod milion Kc, ovsem vyrobne to stoji milion a pul Kc(oficialne) a 2.5 milonu Kc (neoficialne) a pocitaji s tim, ze ztratu s kazdym vyrobenym kusem zmensi....

no nevim nevim. kolik z vas by si koupilo Amperu kdyby nakrasne stala jen 500 tisic a dostala se na uroven ceny Insignie ? Ja teda rozhodne ne, vidina ztraty kapacity baterii v horizontu nekolika let a potazmo neprodejne neopravitelne auto je prilis velka hrozba.
A vyhody to stejne zadne nema, je to akorat tezsi a s mensi uzitecnou hnotnosti, spotreba vyjde nastejno.
Avatar - jazva
6. 11. 2012 15:28
OT: Test Citroen C-Elysée + návod ako šoférovať Octáviu
[odkaz] alebo "Ako si Rasťo rally zajazdil" >:D
Rozbalit vlákno
0