Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Crashtest: Grande Punto vyvázlo s pěti hvězdami

Zapomeňte na předchozí nepřesvědčivé výsledky Fiatu Punto v crashtestech. Nový model získal v nárazových zkouškách pět hvězdiček za bezpečnost posádky.
Zpět na článek
6. 9. 2005 10:04
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 10:21
neregistrovaný "ciello"
6. 9. 2005 10:22
neregistrovaný "ciello"
6. 9. 2005 10:27
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 11:17
neregistrovaný "Viper"
6. 9. 2005 11:35
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 9. 2005 11:41
neregistrovaný "ciello"
6. 9. 2005 12:06
neregistrovaný "Viper"
6. 9. 2005 13:08
neregistrovaný "ciello"
6. 9. 2005 14:14
neregistrovaný "Viper"
6. 9. 2005 14:39
neregistrovaný "The One"
6. 9. 2005 11:24
neregistrovaný "Essesant"
6. 9. 2005 11:51
neregistrovaný "Franta"
6. 9. 2005 12:17
neregistrovaný "Essesant"
6. 9. 2005 12:33
neregistrovaný "Max"
6. 9. 2005 22:42
neregistrovaný "Franta"
6. 9. 2005 23:20
neregistrovaný "Honzus"
7. 9. 2005 12:25
neregistrovaný "Essesant"
7. 9. 2005 12:55
neregistrovaný "Franta"
7. 9. 2005 13:39
neregistrovaný "mates"
7. 9. 2005 15:12
neregistrovaný "Micek"
7. 9. 2005 15:13
neregistrovaný "Micek"
7. 9. 2005 14:28
neregistrovaný "Honzus"
7. 9. 2005 16:03
neregistrovaný "Franta"
7. 9. 2005 16:11
neregistrovaný "Honzus"
7. 9. 2005 16:16
neregistrovaný "Franta"
7. 9. 2005 16:26
neregistrovaný "Honzus"
7. 9. 2005 16:54
neregistrovaný "Franta"
7. 9. 2005 18:10
neregistrovaný "Honzus"
7. 9. 2005 16:14
neregistrovaný "Honzus"
7. 9. 2005 16:27
neregistrovaný "Franta"
7. 9. 2005 18:54
neregistrovaný "Honzus"
7. 9. 2005 19:50
neregistrovaný "Franta"
7. 9. 2005 20:56
neregistrovaný "Honzus"
8. 9. 2005 00:09
neregistrovaný "Essesant"
8. 9. 2005 09:05
neregistrovaný "Franta"
8. 9. 2005 09:21
neregistrovaný "Honzus"
8. 9. 2005 12:39
neregistrovaný "Franta"
8. 9. 2005 12:54
neregistrovaný "Honzus"
8. 9. 2005 13:03
neregistrovaný "Honzus"
8. 9. 2005 09:25
neregistrovaný "Honzus"
8. 9. 2005 09:33
neregistrovaný "Honzus"
7. 9. 2005 21:01
neregistrovaný "Honzus"
8. 9. 2005 08:23
neregistrovaný "Franta"
8. 9. 2005 09:23
neregistrovaný "Honzus"
8. 9. 2005 09:26
neregistrovaný "takto pisu slovaci"
8. 9. 2005 12:21
neregistrovaný "Franta"
8. 9. 2005 12:52
neregistrovaný "Honzus"
7. 9. 2005 16:17
neregistrovaný "Essesant"
7. 9. 2005 16:00
neregistrovaný "Ital"
7. 9. 2005 16:05
neregistrovaný "Franta"
9. 9. 2005 21:35
neregistrovaný "Tifosi"
6. 9. 2005 12:00
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 12:07
neregistrovaný "Viper"
6. 9. 2005 12:09
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 13:05
neregistrovaný "nos"
6. 9. 2005 13:22
neregistrovaný "mates"
6. 9. 2005 14:09
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 15:13
neregistrovaný "mates"
7. 9. 2005 13:55
neregistrovaný "anonym"
7. 9. 2005 15:15
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 14:18
neregistrovaný "anonym"
6. 9. 2005 14:49
neregistrovaný "wolff"
6. 9. 2005 15:37
neregistrovaný "ciello"
6. 9. 2005 16:21
neregistrovaný "Essesant"
6. 9. 2005 23:26
neregistrovaný "wolff"
7. 9. 2005 10:02
neregistrovaný "lewko"
7. 9. 2005 10:34
neregistrovaný "ciello"
7. 9. 2005 11:14
neregistrovaný "af"
7. 9. 2005 15:36
neregistrovaný "lewko"
8. 9. 2005 08:11
neregistrovaný "takto pisu slovaci"
7. 9. 2005 13:12
neregistrovaný "anonym"
7. 9. 2005 16:11
neregistrovaný "Franta"
8. 9. 2005 11:17
neregistrovaný "Max"
8. 9. 2005 12:34
neregistrovaný "Franta"
8. 9. 2005 13:06
neregistrovaný "Honzus"
8. 9. 2005 13:11
neregistrovaný "Honzus"
11. 9. 2005 22:10
neregistrovaný "švihák"
1. 11. 2006 10:10
neregistrovaný "Pavel 128"
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 10:04
5*
To je dobře, to je dobře... další plus pro tenhle pěknej vůz... Prodejci mají další argument... :yes:
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "ciello"
6. 9. 2005 10:21
Re: 5*
..na tento argument skoro nikdo bohužel neslyší.. ;-\ protože pak jak už tu bylo několikrát řečeno, by to jezdil samej švéd...
neregistrovaný "ciello"
6. 9. 2005 10:22
Re: 5*
..samozřejmě - by TU jezdil samej švéd... :-)
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 10:27
Re: 5*
no o to nejde, mě je taky šum a fuk, jestli má něco 4 nebo 5 hvězd, ale je to hezký auto a já mu fandím, proto jsem rád, že má 5*, protože to je argument, podívejte a navíc mi máme 5, kdežto xy má 4. ;-)
neregistrovaný "Viper"
6. 9. 2005 11:17
Re: 5*
Na to slysi dost lidi a s rostoucim vyvojem spolecnosti na to bude myslet cim dal vic... treba se dockame doby, kdy si hlava rodiny koupi navic 2 airbagy misto litejch kol nebo spoileru... a sveda rozhodne nekoupis za 300 :-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 9. 2005 11:35
Re: 5*
Ale ani v cenové relaci nad 800tisíc nedominují švédské značky. Takže Ciello měl pravdu. :-) Mimochodem Saab 9-5 měl tuším 31bodů (kdyžtak mě opravte) už v 90.letech. Kdyby dělal hokusy-pokusy jako se dělají dneska (přidáme pípátko a pošleme to proti zdi znovu), tak mohl měl 5hvězdiček už tenkrát.
neregistrovaný "ciello"
6. 9. 2005 11:41
Re: 5*
já taky nemluvil o ceně.. já poukázal na to, že 5 nebo 9 hvězd není žádnej argument při prodeji.. a jen málo lidí na to slyší nebo je opravdu zajímá podstata ochrany posádky při kolizi... Třeba Saab má 5 hvězd u všech svých modelů a žádný prodejní trháky to neznamená... ;-\ Lidi jen vnímají zkreslené informace z marketingových kanálů a zbytek nebo realita je nezajímá...
neregistrovaný "Viper"
6. 9. 2005 12:06
Re: Bezpečnost především
saab je moc individualistickej na to, aby to byl prodejni trhak... ale uvidime za rok... ja tvrdim, ze mu to pomuze a spolu s krasnym designem to bude bomba. jednina zavada na vystroji je to krestni v dnesni dobe trosku posramocene jmeno. A v zap. evrope ze se neda na bezpecnost? Naopak, je to pro ne jedna z nejdulezitejsich vlastnosti vozu. 5 hvezdicek za 300 - tomu ja rikam bezva kseft
neregistrovaný "ciello"
6. 9. 2005 13:08
Re: Bezpečnost především
..ale já pořád mluvím o bezpečnosti... o ničem jiným.. a Saab má hodně vysokou úroveň.. kdyby jsi to věděl, tak nemůžeš napsat to co jsi napsal.. v západní evropě to taky není žádná slává... Samozřejmě jedna z nejdůležitějších vlastností vozu jenže kdyby to byla priorita všech kupujících tak jezdí jen ve Volvu nebo Saabu.. nikdo jinej jim nemůže v bezpečnosti konkurovat... A Punto.. bylo vždy mým oblíbeným vozem, takže je to špička a s 5* to je už nářez... takže to bude trochu snažší rozhodování pro lidi v ceně +/-300.. :yes:
neregistrovaný "Viper"
6. 9. 2005 14:14
Re: Bezpečnost především
saabu patrila v predchozim prispevku jen prvni veta...
neregistrovaný "The One"
6. 9. 2005 14:39
Re: Bezpečnost především
Určite je...Ked sa opytas ludi prečo maju šveda, tak ti odpovedia že kvôli bezpečnosti-to iste napriklad renault. A Saab je kapitola sama o sebe, žiaden marketing alebo reklama, nedostupnosť, slaby imidž...
neregistrovaný "Essesant"
6. 9. 2005 11:24
Dobra vec se podarila
Kdyz jsem mluvil s lidmi z vyvoje ve Fiatu, tak rikali ze cekaji 5* v ochrane pasazeru, 3* v ochrane chodcu a 3* v ochrane deti. Co ja na tom vivdim nejcennejsi, je, ze fyzicke deformacni testy se pred testem v E NCAP provadely v minimalni mire a prakticky se testovalo jen virtualne na modelu. Je dobre, ze se podarilo GrandePunto protlacit do Euro NCAP jeste pred uvedenim na trh. Vytlouka se tak dalsi, byt pochybny, argument z rukou posmevacku o udajne nedostatecne bezpecnosti Fiatu.
Rozbalit vlákno
49
neregistrovaný "Franta"
6. 9. 2005 11:51
Re: Dobra vec se podarila
Ono konstrukci podvozku a karoserie (a tedy i pasivni bezpecnost) ma na svedomi z 99% Opel, a je to videt. Nalhavat si ze Fiat bezpecnosti nekdy rozumnel, to bychom nemuseli ...
neregistrovaný "Essesant"
6. 9. 2005 12:17
Re: Na tento prispevek
by skoro nemelo smysl reagovat. Bohuzel podobne, nebojim se rici stupidni, nazory jsou velmi rozsirene. Tak za prve: Fiat byl vzdy na spici co se tuce technickych inovaci, o cemz svedci i jasne vedeni v poctu titulu auto roku. Vetsina poslednich modelu predstavovala v oblasti bezpecnosti mezi konkurenty lepsi prumer, snad z vyjimkou Seicenta. Fiat take zavedl do vyroby jako prvni napriklad FPS - fire prevention system, ktery dodnes kopiruji nekteri vyrobci. No a k tomu Opelu: Pristi tyden jedu pracovne do Milana na uzivatelske zkousky prave Grande Punta. Budou tam i konstrukteri a reknu im co se pise v diskusich o Fiatu v Ceske Republice - myslim ze se dobre pobavime! A jenom aby bylo jasno: Na podvozkove platforme Fiat a GM spolupracovali. Kostrukce karoserie je vylucne plodem spoluprace Italdesignu, Centro Stile Fiat a Centro Ricerche Fiat. Neapominej ze za Commonrail vdeci najan GM prave Fiatu, ale to je na jinou diskusi...
neregistrovaný "Max"
6. 9. 2005 12:33
Re: Na tento prispevek
Keď píšeš sprostosti aspoň si to predtým over a nezosmiešňuj sa svojou nevedomosťou, áno majú spoločnú podvozkovú platformu a niektoré motory (dízle, ktoré sú vyvinuté práve talianskymi inžiniermi a sú to tie isté motory ako v Alfe a Stile), ale celá karoséria, dizajn a ostatné sú čisto talianske. Spoločný vývoj mal za cieľ predovšetký zníženie výrobných nákladov, ktoré klesli cca o 25%.
neregistrovaný "Franta"
6. 9. 2005 22:42
Re: Na tento prispevek
Zajimave, tohle slysim poprve a podruhe, respektivne. Urcite by to byla pohadka s happy-endem, ale opravdu si nemyslim ze by Opel/GM sveril konstrukci nove Corsy nekomu z Fiatu a jeste potom vsem okolo hrde tvrdil ze "za bezpecnost odpovida Opel".
Vevnitr je to Fiat, zadne pochyby a taky dizajn karoserie a urcite i motory. Podvozek a bezpecnost delal Opel.
Kdyz se na to ted zpetne divam tak vlastne Vas prispevek souhlasi s tim co pisu ja v predchozim.
neregistrovaný "Honzus"
6. 9. 2005 23:20
Re: Na tento prispevek
Nesmysl, vývoj platformy probíhal 100% v Turíně a společné části s novou Corsou tvoří 1/3 oku neviditelných dílů. Takže výsledek je to Fiatu a Opel jen přijde k dobrý platformě, stejně jako přišel k výbornejm turbodieselům od Fiatu, prostě Opel jen těží, ale moce nepřispívá.
neregistrovaný "Essesant"
7. 9. 2005 12:25
Re: Jak si tim muzes byt tak jisty???
Takze sverit vyvoj, konstrukci i vyrobu Multijetu v podani Opelu "CDTI" jim sverit muzou, ale konstrukci podvozku ne? Myslim ze mas v hlave az abytecne moc utkvelych predstav franto. Abys vedel, tak konstrukce te podvozkove platformy opravdu probihala ve Fiatu, s prispenim techniku od Opelu. To, jak do vyvoje presme zasahovali, muzu zjistit... Kazdopadne na bezpecnosti vozidla se mnohem vice podili konstrukce karoserie, kterou delali v Turine. A posledni vec: ver tomu ze v Turine maji mnohem schopnejsi inzenyry nez v Russelsteimu. Dokazuje to nejenom pocet inovaci, ktere odtamtud pochazeji, ale i celkove reseni vozidel: Srovnaval jsi nekdy treba Opel Meriva a Fiat Idea...
neregistrovaný "Franta"
7. 9. 2005 12:55
Re: Jak si tim muzes byt tak jisty???
No vidim ze postavicek z pohadkove zeme ja tady jen nekolik (tri?). Jedna vec je ozkouseny a presvedcivy JTD motor, ten si necha libit kde.kdo, a druha vec je neexistujici inzenyrska kultura v oblasti bezpecnosti a konstrukce. Tezko se ted na poslednich 5 let vzpomenu na Fiat ktery by byl jak bezpecny, tak i konstrukcne povedeny. Stilo? Bravo(a)? Marea? Idea? Punto? Panda? Nebo mi nejaky ten zazracny model Fiatu unikl? A ohledne podilu na konstrukci Punta zatim verim lidem z Opla vic nez postavickam z pohadek na internetovem foru ;-)
neregistrovaný "mates"
7. 9. 2005 13:39
Re: Jak si tim muzes byt tak jisty???
Na postavicky tady ma patent Micek. Ale k tve potese jiste bude, ze vzdy vyskakuji z Opelu Blitz, na kterem neni od Fiatu ani sroubek ;-)
neregistrovaný "Micek"
7. 9. 2005 15:12
Re: Jak si tim muzes byt tak jisty???
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:-[] :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Micek"
7. 9. 2005 15:13
Re: Jak si tim muzes byt tak jisty???
Absolutně trefná reakce. Aspirant na Absolut Roku!!! :yes: :yes: :yes: ;-) >:D >:D
neregistrovaný "Honzus"
7. 9. 2005 14:28
Re: Jak si tim muzes byt tak jisty???
Hochu věř si čemu chceš, třeba svojí fantasmagorii, ale o vývoji platformy to tvrdil generální ředitel Fiatu Sergio Marchionne, jestli je to pro tebe pohádka, pak není co dodat. Bezpečný i konstrukčně povedený jsou z tvejch jmenovanejch minimálně Panda, Punto a Stilo. Takže ti asi opravdu něco uniká, stačí trochu otevřít oči. O neexistující kultuře víš velký kulový, jsou to tvoje dohady a domněnky o firmě o který víš jenom to že je z Itálie a že o ní máš zkreslený představy.
neregistrovaný "Franta"
7. 9. 2005 16:03
Re: Jak si tim muzes byt tak jisty???
Chapu, pokud jsou Panda, Punto a Stilo povedene a bezpecne auta tak to nema cenu dale diskutovat, ne? Odbornik se pozna, jak mne hned prokouknul ze o Fiatu nic nevim a jake mam zkreslene predstavy. A taky ty fantasmagorie ... proc platit za psychologa kdyz mi to tady vysvetli odbornici zadara. Ja nemam namitky proti novemu Puntu, akorat se mi zda ze oslavne ody se tady peji u spatneho okna.
neregistrovaný "Honzus"
7. 9. 2005 16:11
Re: Jak si tim muzes byt tak jisty???
¨Milý Franto, Panda miniauto 3hv. velmi dobrý výsledek mezi miniauty o jinak techniky a prostorově povedené auto. Punto 4 hvězdičky, prostorné a technicky jednoduché nenáročné auto, Stilo 4 hvězdičky, prostorné a technicky vyspělé auto s méně výrazným designem. To že o Fiatu nic nevíš dokazuješ výmysly o platformě pro Grande Punto. Nové Punto je jen výsledkem kontinuální práce a vývoje ve Fiatu tzn. ve firmě dle tebe bez inženýrské kultury. Chlapče to že pěješ ódy na očekávaný výsledek nic nemění na tom, že opravdu moc rozhled nemáš.
neregistrovaný "Franta"
7. 9. 2005 16:16
Re: Jak si tim muzes byt tak jisty???
Ale my si prece neodporujeme. Pokud je u Vas Panda, Stilo a Punto bezpecne a povedene auta tak radeji souhlasim. To jsou neprubojne argumenty, zejmena ovesene tema hvezdickama.
neregistrovaný "Honzus"
7. 9. 2005 16:26
Re: Jak si tim muzes byt tak jisty???
Ale houby, raději souhlasíš, protože nemáš argument, kterej by potvrdil to, že ty auta prostě takový nejsou. Jseš demagog a někde si slyšel nebo ještě lépe tvůj soused má Fiat autoservis a tak....
Všechny auta znám a budeš se divit i ostatní a ve svých třídách patří k nejlepším (Panda) až lehce nadprůměrným (Punto, Stilo).
neregistrovaný "Franta"
7. 9. 2005 16:54
Re: Jak si tim muzes byt tak jisty???
Koukam ze i moje dcerka bude v Cesku jezdit silne nadprumernym autem, jestli jsou Stilo a Punto "lehce nadprumerne". Pockat pockat, tady je asi schovana ta rada o argumentaci. "Jseš demagog a někde si slyšel nebo ještě lépe tvůj soused má Fiat autoservis a tak....". Jo timhle bych umlcel i tchyni! Nez to prelouska, nez to pochopi, nez to rozdycha a nez neco odpovi tak jsem pryc i s buchtama. Dekuji. Kazdopadne preju vsem priznivcum Fiatu konecne slusne udelane auto. Otazka "kdo se o to postaral" zustane asi nezodpovezena, nebot nam nejak koliduji informace ze dvou stran tabora. A ted kolo a domu, ono cuore deportivo se nepozna tak za volantem jako spis na kole ;-)
neregistrovaný "Honzus"
7. 9. 2005 18:10
Re: Jak si tim muzes byt tak jisty???
"Koukam ze i moje dcerka bude v Cesku jezdit silne nadprumernym autem" - no to asi jo, ale pokud nenapíšeš jakym, tak je to zas jeden z tvých výkřiků do tmyg
"timhle bych umlcel i tchyni! Nez to prelouska, nez to pochopi, nez to rozdycha a nez neco odpovi tak jsem pryc i s buchtama." pokud to nechápeš, tak to je obvyklý argument odborníků , ty koukám ani ten argument nemáš a proto sem asi vtipně taháš něco o tchyni a buchtách, ale o čem to vlastně je???
"nebot nam nejak koliduji informace ze dvou stran tabora." žádný informace nekolidují, nebo jestli jo, aspoň uveď jaký, tohle je zase nějaká hypotéza, jinak nejvyšší představitel asi nemůže na oficiální mezinárodní tiskový konferenci kecat, nebo si myslíš že ano???!!
"A ted kolo a domu, ono cuore deportivo se nepozna tak za volantem jako spis na kole " aha takže ty jsi odborník přes auta, protože tě každodenně předjížděj na kole a ty si je máš čas prohlídnout, tak to je potom jiná >:D
neregistrovaný "Honzus"
7. 9. 2005 16:14
Re: Jak si tim muzes byt tak jisty???
P.S. Psychoíloga si zaplať, tady ti nikdo o psychyce nic nevysvětluje, ale spíš si nech trošku poradit jak argumentovat. Protože tenhle argument hovoří za vše : "Chapu, pokud jsou Panda, Punto a Stilo povedene a bezpecne auta tak to nema cenu dale diskutovat, ne?" 8-s >:D
neregistrovaný "Franta"
7. 9. 2005 16:27
Re: Jak si tim muzes byt tak jisty???
Diky za radu, nejak jsem ji asi prehlidnul, v prispevku zadna neni. A nejspis ani byt nema. Kdo by cekal radu v prispevku ktery zacina slovy "P.S.". Nebo zeby to bylo vychytrale schovane osloveni "Piece of *"? Ted jsem uplne popleteny. Kazdopadne, jeste dva tri prispevky a musim domu, dneska jsem (zabar) na kole.
neregistrovaný "Honzus"
7. 9. 2005 18:54
Re: Jak si tim muzes byt tak jisty???
Franto, nestačim se divit, buďto jsi totální prudič, kterej nemá co dělat a baví ho rozpoutávat flamewars. Nicméně marně v tvých "příspěvcích" hledám jakoukoli informaci, kterou bys něčím obhájil nebo potvrdil. Tohle nikam nevede, jednou tvrdíš že Fiaty nejsou bezpečný, tak ti napíšu argumenty ukazující že jsou (EuroNCAP), a ty pak na to že to je jen ohvězdičkovaný.
neregistrovaný "Franta"
7. 9. 2005 19:50
Re: Jak si tim muzes byt tak jisty???
Uz zase ty pohadky s bezpecnymi Fiaty (ono se to i rymuje). Marne uvazuju kdo ma v roce 2005 na trhu auto v segmentu C se 4 hvezdickami. Fiat Stilo, Skoda Oktavia II, ... kdo jeste? Jestli je to Stilo "lehce nadprumerne", jak mi tady Bozena Nemcova tvrdi, tak kde jsou ty ostatni auta se 4 nebo 3 hvezdickami ktere by prevazily tu hromadu petihvezdickovych aut a tim udelaly Stilo lehce nadprumerne? Nejsou.Stejne se da argumentovat o Pande nebo Puntu. Fiat bezpecnosti nikdy nerozumel a ty vysledky tak vypadaly. Historicky prvni petihvezdickove auto mu podaroval Opel v Puntu Grande.
neregistrovaný "Honzus"
7. 9. 2005 20:56
Re: Jak si tim muzes byt tak jisty???
Bože můj tady někdo nechápe a převrací věci. O nadprůměrnosti jsem mluvil v oblasti techniky o bezpečnosti jsem psal že je OK, porovnávat lze jen stejný generace aut, páč i tady je vývoj. Tzn. Punto II 4hv. Corsa III 3 hv. hmmm Stilo 4 hv. minulá Astra 4 hv. Vectra 2001 3hv. a reparát za rok 4hv. koukám, že Opel je přeborník v bezpečnosti. Prosimtě prober se Opel je na tom stejně ne-li hůř než Fiat, takže mu nemá co darovat. A navíc u vývoje platformy jen trochu přicmrndával. Takže prosimtě konec demagogie, jinak Octavie je ostuda, nový auto a 4hv. stejně jako už něco pamatující Stilo. Takže Fiat podaroval Opel bezpečností a motory, docela dobrej tah, aspoň že si to uměj dobře německý Američani zařídit, když sami nestíhaj.
neregistrovaný "Essesant"
8. 9. 2005 00:09
Re: Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sin
Nezbyva mi nez s tebou souhlasit Honzusi, nebot to co pises je proste pravda... Ne jako ty chabe vyplody franty. Uz jsem to tady nekde psal - pokud Fiat udajne nerozumi bezpecnosti, tak u Opelu ani tento pojem neznaji. Jinak by na trh nemohli vypustit Sintru. Doufam ze nam to franta zase vysvetli ;-)
neregistrovaný "Franta"
8. 9. 2005 09:05
Re: Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sin
Ah tak, Vectra 2002 ma 4, ale to radeji vytahneme Vectru 2001 se tremi. A u Corsy trochu zalzeme se tremi, ikdyz ma ctyri. A Astru radeji srovname s novym Stilem nez s Bravou stejne generace. Aaa, to asi proto ze Brava ma jen dve hvezdicky. Kazdopadne transparent "Fiat bezpecnosti rozumi a Grande Punto si delal sam" a do ulic panove. Jinak svet neuveri ...
neregistrovaný "Honzus"
8. 9. 2005 09:21
Re: Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sin
Franto jsi už trpanej, Vectra je tam uvedená dvakrát, Astra předchozí generace je datem uvedení mnohem blíž Stilu, podívej se na starou Astru. Ne svět ale totální zaslepenec jako ty.
neregistrovaný "Franta"
8. 9. 2005 12:39
Re: Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sin
Ja jsem mel Bravu (2roky) jeste pred tim nez jsem mel starou Astru (4 roky), takze tohle neni argument. Astra a Brava jsou auta ze stejne doby.
neregistrovaný "Honzus"
8. 9. 2005 12:54
Re: Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sin
Bože, už zase??? Astra už se dělá v třetí generaci, takže je velice pravděpodobný, že při průměrným životním cyklu 5 let tu je už minimálně od roku 1990, takže asi druhá generace se prodávala ve stejný době jako Bravo/Brava.
neregistrovaný "Honzus"
8. 9. 2005 13:03
Re: Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sin
Druhá generace Astry uvedena v roce 1998, Bravo/Brava v roce 1995, takže opět nelze porovnávat. Resp během těch tří let docházelo k největším nárůstům v bezpečnosti.... Bohužel první Astra asi (radši) v testech nebyla :-)
neregistrovaný "Honzus"
8. 9. 2005 09:25
Re: Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sin
Jo a ještě jsi nějak zapomněl okomentovat Punto II a Corsu III >:D
neregistrovaný "Honzus"
8. 9. 2005 09:33
Re: Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sin
Jaksi porovnávám dvě auta ze stejný doby, to že o 3 roky později (2002) dostala Corsaa 4hv. co mělo Punto už v r 1999 je docela úspěch :-)
neregistrovaný "Honzus"
7. 9. 2005 21:01
Re: Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sin
4hv nižší střední: Audi A3, Honda Civic, Peugeot 307, Toyota Corolla takže ne tak málo a docela úspěšný auta, tak nevim kde je chyba, že by tvá paměť?
neregistrovaný "Franta"
8. 9. 2005 08:23
Re: Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sin
A co Alfa 147? Radsi mlcim nez to zase schytam od odborniku ze tady taham nejhorsi auto ve tride s bezpecnosti konzervy od sardinek.
neregistrovaný "Honzus"
8. 9. 2005 09:23
Re: Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sin
Proboha co to sem taháš, psal jsi že si nevzpomínáš kdo má v segmentu C 4 hvězdičky. Prostě už jenom kopeš dokola. Jinak Alfa 147 nedopadla nejlíp, ale nebezpečí smrti jak v Opelu Sintra tam nehrozí.
neregistrovaný "takto pisu slovaci"
8. 9. 2005 09:26
Re: Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sin
frantiku debilek ktore auto malo v roku 2001 5 hviezdiciek ? ak si dobre spominam tak len laguna. takze tie 4 hviezdicky od stila a 307 boli spickove. prvy 5 hviezdickovy compact prisiel az rok neskor - megane. a octavia 2004 dopadla horise ako stilo :-!
neregistrovaný "Franta"
8. 9. 2005 12:21
Re: Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sin
Jak koukam na NCAP tak Stilo 2005 ma 4 hvezdicky, ne Stilo 2001. Nebo se pletu?
neregistrovaný "Honzus"
8. 9. 2005 12:52
Re: Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sintra Opel Sin
Stilo neprodělalo od roku uvedení žádné změny v konstrukci....
neregistrovaný "Essesant"
7. 9. 2005 16:17
Re: A co Sintra?
Presne tak: ver si svym utkvelym predstavam! Lidem z Opelu? Koho znas u Opelu? Myslis nekoho od GM v Russelsteimu nebo souseda co nahodou opravuje Opely v nejakem servisu? Vsechny tebou jmenovane modely Fiatu meli solidni vysledky v narazovych zkouskach. A pokud si dobre vzpominam, tak to byl zazracny Opel ktery byl nucen stahnout z trhu MPV Sintra PRAVE KVULI BEZPECNOSTI!!! Jak muzes duverovat znacce, ktera svuj vyrobek pred uvedenim na trh ani radne neotestuje a ohrozuje tak zdravi a zivoty spotrebitelu?
neregistrovaný "Ital"
7. 9. 2005 16:00
Re: A co Sintra?
Malé doplnění, zastánče Opelů....Víš kdo jako první měl diesel TDI a pak ho prodal VW??? Právěže FIAT a technici OPELu umějí jenom přebírat...pokud si chtěl diesel od OPELa tak jsi musel hledat ten typ co měl motor dodaný od ISUZU, jinak to byla katastrofa......
neregistrovaný "Franta"
7. 9. 2005 16:05
Re: A co Sintra?
Oh, rad se poucim. Myslel jsem si totiz ze turbodiesly se spotrebou pod 5.5 litru do VW pritahlo Audi (v dobe kdy Fiat nemel jediny poradny diesel pro svoje zbrusu nove Tipo).
neregistrovaný "Tifosi"
9. 9. 2005 21:35
Re: A co Sintra?
Netvrdím, že FIAT je najlepšie auto na svete, ale faktom je, že jedna z najúspešnejších automobiliek z pohľadu Car of the Year a pokiaľ si dobre pamätám tak patent na systém Common Rail ma FIAT.
Vo všeobecnosti majú taliani slušnú históriu už len keď zoberieš do úvahy motoršport.
Keď už tu spomínaš bezpečnosť tak ani taký Mercedes so svojím prvým A-čkom tie slušne vybuchol.
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 12:00
Re: A co Sintra?
Tak jestli jsem na něco alergickej, tak je to ochrana chodců... Díky tomu budou jezdit (ještě než přijde paprsek, "Beam me up, Scotty" >:D >:-[] ) jen sterilní krabice... Je to smutný, ale mě je naprosto ukradený, jestli toho, koho porazím si zlomí nohu v koleni nebo v kotníku... A ve stu to stejně nepřežije, protože, když ho člověk hodí stranou, tak ho protisměru stejně sejme kamion...
neregistrovaný "Viper"
6. 9. 2005 12:07
Re: A co Sintra?
Co na tohle rict? Snad jen ze doufam, ze je to cely v uvozovkach, ktery jsem prehlid... :no:
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 12:09
Re: A co Sintra?
ne není.. do určité míry je ochrana chodců dobrá, ale jen do té, než auta budou vypadat jako velké pluhy na šetrné odmetání chodců ze silnice do škarpy
neregistrovaný "nos"
6. 9. 2005 13:05
Re: A co Sintra?
sadista >:D
neregistrovaný "mates"
6. 9. 2005 13:22
Re: A co Sintra?
Ne, sadista ne, Micek!:-) >:-[]
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 14:09
Re: A co Sintra?
současný XK má taky myslím tu "tlamu" výš kvůli ochraně chodců.. a představa jak by se to mohlo dál vyvíjet 8-s Prostě auto a chodec nepatří do přímýho kontaktu a stane-li se tak, je to věc osudu. :-)
neregistrovaný "mates"
6. 9. 2005 15:13
Re: A co Sintra?
Svym zpusobem mas pravdu. Je mi ale milejsi kdyz vim, ze kdyz nedej boze nejakyho trotla trefim, tak to prezije! Prece jen ram z trubek o prumeru 20cm tomu chodci moc neprida. Ja osobne si myslim, ze vyvoj pujde cestou technickych vylepseni a ne cestou radikalnich zmen designu.
neregistrovaný "anonym"
7. 9. 2005 13:55
Re: A co Sintra?
jo taky bych byl rád, kdyby se hledala jiná cesta, než z auta dělat "sněžnej" pluh ;-)
neregistrovaný "Micek"
7. 9. 2005 15:15
Re: A co Sintra?
To jsem byl já. Včera se mi nezobrazovali ani články ani diskuze. Jiný stránky vpohodě.. Nevím čím to bylo. Tak jsem smáznul cookies a temporary a stejně mi to nešlo. Až dnes. ;-)
neregistrovaný "anonym"
6. 9. 2005 14:18
Franta ma pravdu
Fifteen thousand hours of calculations, 60 crash tests, one hundred simulations with a Hyge sled and two hundred tests on components and subsystems. These numbers underline the commitment that went into making the Fiat Punto one of the safest cars, not only in its segment but in the entire world car market, since the model represents the state of the art where passive safety systems are concerned.

Total protection, starting from the specific safety features: up to 7 airbags, two of which are of the Multistage type (six are standard on the Dynamic and Emotion specifications); three-point seat-belts with pretensioners and load limiters, five head-restraints and the FPS fire prevention system. The chassis is also new, designed specifically to absorb impact more efficiently. And the bodywork, the bonnet, the doors and the facia crossbeam all play their part in protecting occupants. Nor must we forget the contribution in terms of passive safety from elements such as the seats or the steering column, which were designed taking into account their behaviour in the event of an accident.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "wolff"
6. 9. 2005 14:49
Re: Franta ma pravdu
Franta má pravdu, Franta je totiž dámské přirození za korunu (a k tomu bolševickou). Ale stejně nás chtěl pobavit...
neregistrovaný "ciello"
6. 9. 2005 15:37
Re: Franta ma pravdu
a co jako...??? nebo nevidím souvislost mezi nadpisem, článkem a frantou... ale to bude asi tím anonymem... :no:
neregistrovaný "Essesant"
6. 9. 2005 16:21
Re: Some speculation
Franta = anonym = maly cesky honza = dámské přirození za korunu (a k tomu bolševickou) jak poznamenal wolff... kazdy si vybere :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "wolff"
6. 9. 2005 23:26
Re: Some speculation
jistě... >:D
neregistrovaný "lewko"
7. 9. 2005 10:02
Nadpis
Pani zase ten nadpis "....vyvazlo...". No mne sa nezda ze by Punto zrovna lizlo tych 5*. Nechcem nijako "put in question" vasu zaujatost/nezaujatost, ale stacilo napisat ze to auto tych 5* "dosiahlo,al. dostalo" a cely napis by vyznel ako normalny clanok, nie ako ze "no tak konecne FIAT dostal 5* a aj to len tak tak a bohvie ci este niekoho nepodplatil, alebo za tym nie je mafia..." Veru trosku objektivity by nezaskodilo... :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "ciello"
7. 9. 2005 10:34
Re: Nadpis
tak s tou objektivitou můžeš začít u sebe... Nebo se moc díváš na špionážní filmy z prostředí CIA...
neregistrovaný "af"
7. 9. 2005 11:14
Re: Nadpis
No přiznám se, že jsem se u toho nadpisu " vyvázlo " taky trošku zarazil, ale autor to asi myslel jinak, než se mu snaží podsouvat... :-)
neregistrovaný "lewko"
7. 9. 2005 15:36
Re: Nadpis
Nechapem co je na mojom prispevku neobjektivneho...alebo v cestine maju slova "vyvazlo" a "dostalo/ziskalo" ten isty vyznam??? Ak ano tak prosim prepac... ;-)
neregistrovaný "takto pisu slovaci"
8. 9. 2005 08:11
Re: Nadpis
Skôr, ako sa stihol Fiat Punto Grande zaskvieť v žiari reflektorov autosalónu IAA Frankfurt, získal si popularitu a stal sa predmetom veľkých diskusií o budúcnosti a návrate k úspešnej minulosti. Pri príležitosti včerajšej (6.9.2005) novinárskej prezentácie centrum EuroNCAP uvoľnilo informácie o vykonaných nárazových testoch trojdverového modelu Punto Grande. Výsledok bol v dobrom zmysle slova šokujúci, podobne ako zovňajšok Punta. Fiat dosiahol maximálny počet päť hviezd za ochranu dospelých pri čelnom a bočnom náraze, až tri hviezdy za ochranu detí a tri hviezdy za ochranu chodcov. Dosiahnutými výsledkami prekonal aj nové Clio, ktoré bolo doposiaľ najbezpečnejšie malé auto. Bezpečnosť nového Punta však dosahuje úroveň niektorých automobilov strednej triedy. Skôr, ako prinesieme prostredníctvom redaktora autožurnálu prvé dojmy z jazdy, ponúkame výsledky nárazového testu.
neregistrovaný "anonym"
7. 9. 2005 13:12
Franto - kecal
Frantiku kecale vis co je "Fiat Safety Centre" ?

The most stringent tests for total protection

To verify the effectiveness of the combined protection system developed for the new model, the technicians of the Fiat Safety Centre subjected the new model to all possible high speed collision situations. They then compared the results with the structural and biomechanical parameters envisaged by some of the world's strictest legislation. The following results were obtained.

Head-on impact

The Grande Punto scored extremely well in two different types of test. The first is carried out at a speed of 64 km/h against a deforming barrier to simulate a head-on impact between two cars; the second envisages a crash at 56 km/h against a fixed, rigid barrier. Thanks to the strong structural architecture and the use of high energy absorption materials, on the Grande Punto the intrusion levels of these tests are extremely limited and allow all the doors to open, without generating significant inertia stress on the occupants because it is efficiently absorbed by the Smart Airbag system. And finally, in the event of head-on impact, the items in the Grande Punto luggage compartment do not hit the passengers.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Franta"
7. 9. 2005 16:11
Re: Franto - kecal
U nas ve firme mame na testovani bandu indianu z Bangalore. My delame projekt, navrh, vyvoj a predseriovou vyrobu a indiani se nas produkt snazi testovanim znicit (na nic jineho se ti palalove nehodi) a po testech to jde do Ciny do vyroby. Neco podobneho s Fiatem a Oplem. Jeden dela navrh a druhy to pak rozbiji a ve vychodni Evrope se to pak vyrobi ;-)
neregistrovaný "Max"
8. 9. 2005 11:17
Re: Franto - kecal
Tu sú zbytočné akékoľvek argumenty, reakcie tohto Frantu to jasne dokazujú, prekrúca fakty, aj tie čo napíšu iný. Je to typický "malý človíček", ktorý nevie prekusnúť, že existujú aj lepšie autá ako jeho "zázračná" HTP Fábia (určite sa v niečom podobnom vozí >:-[]) Ako je možné, že Punto je už na svete, Corsa možno ako prototyp, ale celé je to vlastne Opel,ktorý je zodpovedný za 5 hviezdičiek s plechmi od Fiatu?? Nielen podvozok je zodpovedný za tých 5 hviezdičiek.
neregistrovaný "Franta"
8. 9. 2005 12:34
Re: Franto - kecal
Lol, Argumenty? Tady nejaky genius priplacl tiskove prohlaseni v anglictine, ktere nikde netvrdi ze "Fiat delal navrh podvozku a bezpecnosti", coz ja tvrdim ze Fiat nedelal. To, ze tim autem potom ve Fiatu mlatili do zdi, to je uplne jine tema. Tuhle cinost zvladne kazdy indian z Bangalore za 100 dolaru mesicne. Zkuste napsat nejaky argument misto plkani,
neregistrovaný "Honzus"
8. 9. 2005 13:06
Re: Franto - kecal
Ano argument o indianech je zato skvostnej :no: ty něco tvrdíš, ale nemáš pro to důkaz. Někdo jinej tvrdí, že platformu vyvinul z větší části Fiat, což potvrdil na tiskový konferenci i jeho prezident Sergio Marchionne před tisícovkou novinářů z celýho světa a to je důkaz jako hrom, ale ty ho nějak asi nechceš akceptovat....
neregistrovaný "Honzus"
8. 9. 2005 13:11
Re: Franto - kecal
pardon samozřejmě generální ředitel, prezident je Luca Cordero :-!
neregistrovaný "švihák"
11. 9. 2005 22:10
Bravo!
Gratulace pro Fiat,další do rodiny bezpečných aut.Superb a oktávka čtyři hvězdy z milosti....Ale králem zůstává Renault!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pavel 128"
1. 11. 2006 10:10
SAAB
všechno je relativní... ještě tady nikdo nezpochybnil Saab, tak to udělám já [odkaz] jedna hvězdička v roce 1997 není podle mne zrovna etalon bezpečnosti. Teď už je to samopzřejmě jinak, ale to platí o všech autech, Saab je na tom v průběhu let podobně jako všichni ostatní.
Rozbalit vlákno
0