Věc vkusu. Já třeba hodnotím, že z venku budí zájem, uvnitř je decentně elegantní. Chce to ovšem vybavit, pak začíná být celkem přitažlivé. Brzy ho vyrazím zkusit, i když momentálně nejsem potenciální zákazník.
Naopak bych design 2008 hodnotil velmi pozitivně. Není to krabice bez nápadu, přitom se nedopouští žádných významných tvarových prohřešků. Ode mě za 1.
Přesně tak. Captur má prvoplánově jednoduchý, svěží design bez zbytečných cingrlátek, který funguje i jako celek. Není elegantní ani luxusní. Není ani agresivní nebo vážný. Na to si opravdu hrát nemusí. Je to prostě malý prcek a ty tyto věci absolutně nezajímají.
Není to design roku 2008, na to mají frantíci jiné koně, tohle je veskrze aktuální lvíček. Auto, do kterého se můžeš posadit za volant i jako chlap, dokonce ti bude jako chlapovi slušet. Je to zvláštní, ten který se snaží zaujmout až capturoidní jiskřivostí designu, zachází v konečném výsledku na vkusovém úbytě a ten, který reprezentuje klasickou garážovou větev, nabídne zájemcům opravdu pohledné auto, obdařené natolik originálními prvky (střecha) že se z něho rázem stává designový lídr tamní třídy.
Neplač za absenci čtyřkolky, pochop, zajímá-li tě to komplexně, už dávno lovíš v jiných krajích, avšak osobně bych se hlásil právě za dvoukolku. Musíš si prostě umět přiznat, že v tomhle za drsného kovboje nebudeš už z podstaty věci, ale jako nějaký ten eurohošík se solidní empétrojkou v brecku, vymačkanýma beďarama, vydrhnutým podpaždím a v o dvě čísla větších kopytech bys mohl sbírat sem tam nějaký ten silniční bodík. Samozřejmě v lokalitě od cedule k... ceduli.
GTI v sobě kýčaře nezapře. VW už moc kýče nenabízí, tak si našel Peugeot. P2008 mu konečně nabídne dost chromu, cingrlátek a jako vrchol jeleního designu potěmkinův hrb na střeše. Jednoduchý design Capturu opravdu není pro každého.
U Capturu můžeš mít auto bez chromu, bez slonové kosti. U P2008 ti ta atrapa hrbu na střeše a hromada chromu zůstane. To ti opravdu nevadí ta parodie na vyvýšenou střechu?
Pogo, nevadí (zatím ovšem čtu jen z obrázků), a předběžně dokonce sázím na malou trefu. U toho Capturu mě napadá, co si asi poslechneme z úst šéfa renaultu za pět let, něco á la laguna?
Pokud by ta střecha byla opravdu v zadní části vyvýšená, tak by to nevadilo ani mně. Peugeot by měl dělat francouzský design a ne se pokoušet naroubovat na ten německý ty svoje nápady.
Captur naživo vubec marně nepůsobí, je i větší, než sem čekal a i v interieru v základní výbavě působí kvalitně, rozhodne kvalitněji než třeba Rapid, ale i Yeti ve verzi Active (materiály). Také sem z něho měl rozporuplné pocity, ale zkus se podívat do salonu Renalutu. Jsem si jistý, že si své kupce najde. Pežot vypadá také dobře, ale ruku na srdce GTI. Tohle nebude sen eurodrzka, ale spíše jeho přítelkyně, ty by si chtěl jezdit v malém SUV a připadal by sis při tom hustohustě? At už Captur, 2008, Mokka, ale i ten Yeti či Tiguan..U Pánského nahonění ega bych začínal v případě SUV na Touaregu a podobně. Více chlapácký mi přijde i Megan Combi, nebo Fabie kombi :-)
Jen, aby me nikdo špatně nepochopil, beru to tak, že tyto auta nejsou snem, ale určitě bych se nestydel je řídit.
U Capturu můžeš vše zkazit individualizací. Ale na druhou stranu, proč lidem trochu té svobody nedat. Jde jen o auto a sousedy s tím navěky strašit nebudeš.
Naštěstí už i u nás funguje 3D konfigurátor, který snad ty nejhorší kombinace odfiltruje. Uvidíme na silnicích. I když bych si dovolil hádat, že u nás spíš neuvidíme. Ta cena je přece jenom dost vysoká. Captur s 0.9 TCe za cenu Golfa 1.2 TSI asi u málokoho projde.
JJ, 2008 sa podarila.
Predtým mi absencia 4x4 vadila, ale predtýždňom som sedel vo Forde B-Maxe a uvedomil som si, že na 2008 sa dá pozerať okrem ako na konkurenta Traxxu aj ako na konkurenta B-Maxu, Merivy či Roomstera - malých MPV. A popravde, asi by som dal aj prednosť 2008 pred B-Maxom.
projev :yes: Spousta nic neříkajících frází pravděpodobně opsaných z příručky marxismu-leninismu.Doufám, že se na své garážové větvi neoběsíš. ;-) Byla by škoda přijít o takový moudrý postřehy. :-)
Jako u jiných značek šikovně nastaveno pro cedulku "cena již od". Základní výbava ale téměř neprodejná-> koupit nové auto bez klimatizace, nebo rádia je hloupost. V praxi tedy minimálně druhá nabízená výbava.
Motory těžko soudit, nevím jak základní 1,2ka pojede, ale těch 1045 kg není zase tak moc.
Ta cena mi taky prijde nadsazena, v zakladu bez klimy, to je (jak) skoda. Chybejici radio az tak nevadi, neni problem si jej koupit podle sve chuti. Myslim, ze budou muset trochu slevit ze svych predstav, aby se prodejnost drzela na rozumnych cislech.