Diskuse

Cyklista prchá před policií, řítí se po dálnici stovkou (video)

29.3.2012

Mezi nejnovější snímky s kuriózními záběry cyklistů v silničním provozu patří policejní pronásledování jednoho z nich na české dálnici.

 

  • Nevhodný příspěvek?

    foto topper1982

    topper1982 29.03.2012  14:00

    nechapem o co slo tomu cyklistovi skutocne

    inak na tej dialnici tusim by na neho nemal ani samotny lance armstrong >:D

    • Nevhodný příspěvek?

      foto pario

      pario 29.03.2012  14:13

      « Re: nechapem o co slo tomu cyklistovi skutocne

      Na horskom bicykli sa 100 km/h asi nedá ísť. A ešte si všimni, že keď predbehli bielu dodávku, tak tam ostal aj ten cyklista (v pravo).
      • Nevhodný příspěvek?

        foto topper1982

        topper1982 29.03.2012  14:20

        « Re: Re: nechapem o co slo tomu cyklistovi skutocne

        no zrejme siel okolo 60 viac nie to je fakt :yes:

        ja sam bikujem na horaku a skutocne slusnom horaku a tusim som cez 60 mal asi raz v zivote a to som siel neraz strmhlav dolekopcom z hor po asfaltke.

        Na TdF Armstrong tiez daval okolo 90 a to ma cestak, stovku neda na horaku nikto nie je to realne mozne vzhladom na male tucne kolesa a velky odpor vzduchu a vahu

        Ja so mv mojom prispevku toto neriesil len som reagoval vtipne ze na neho ani Lance nema :) ale pravda je skutocne taka ze 100kou ist nemohol to je jasne
        • Nevhodný příspěvek?

          foto pario

          pario 29.03.2012  14:30

          « Re: Re: Re: nechapem o co slo tomu cyklistovi skutocne

          :yes: Ja viem, len som pridal môj postreh.
          • Nevhodný příspěvek?

            foto valodja

            valodja 30.03.2012  19:51

            « Re: Re: Re: Re: nechapem o co slo tomu cyklistovi skutocne

            tak já jel na mtb 92kmh s brašnama na Slovensku, na silnici zatím rekord 99,8 z Tauernpassu na jih. Z passo Fedaia se dá jet na silnici 115, jezdí se tam občas při Giro d´Italia. Samozřejmě od 80 vejš, na biku od 60 prakticky nejde šlapat - i když nějakej týpek prý jel na dálnici s obrovským převodníkem cca 150kmh za dodávkou. Jinak to video je fake.
        • Nevhodný příspěvek?

          foto cuoresportivo

          cuoresportivo 29.03.2012  16:18

          « Re: Re: Re: nechapem o co slo tomu cyklistovi skutocne

          Můj rekord na horáku, náby s průmyslovými ložisky, pneu Michelin Hard Terrain, zalehnutý za řidítky, dolekopcom, je 62,9 km/h.
          • Nevhodný příspěvek?

            foto Klaudius

            Klaudius 29.03.2012  19:06

            « Re: Re: Re: Re: nechapem o co slo tomu cyklistovi skutocne

            Samozrejme, na horskom bicykli na otvorenej ceste a ešte v takom počasí reálne nemohol spraviť viac ako 40 km/h, aj to len krátkodobo. Odpory sú vysoké a krútiaci moment, ktorý dokáže jazdec vo vertikálnej polohe dosiahnuť má dosť jednoznačné hranice. Tých 100 km/h je výmysel niekoho, kto túžil byť autorom senzácie...
            Blbosť na kvadrát...
            • Nevhodný příspěvek?

              foto hipisko

              hipisko 29.03.2012  21:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: nechapem o co slo tomu cyklistovi skutocne

              ale cez 50kmh v bezvetri kratkodobo dosiahne aj na horskom biku(samozrejme nie na drapakoch) a to ani nemusi byt spickovy jazdec. Moja cestovna rychlost na starom horskom biku bola v bezvetri kedysi okolo 28-30kmh.
              • Nevhodný příspěvek?

                foto Klaudius

                Klaudius 29.03.2012  22:51

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: nechapem o co slo tomu cyklistovi skutocne

                Mám odjazdené dosť, mal som aj trekking bike a poviem ti, nad 30 km/h za bežných podmienok (fajn teplota, rovina, bez vetra) už dá trochu zabrať, najmä ak chceš vyššiu rýchlosť držať trvale. 50 km/h som na rovine nedosiahol nikdy, 46 km/h bolo moje maximum. Nad 50 km/h v počasí ako na videu a vo vzdušných víroch medzi autami je pre vetroplacha na horskom bicykli nereálne...
                Cestovná rýchlosť na hranici 60 km/h je dosiahnuteľná na bicykloch s pololežatou alebo ležatou polohou jazdca, kde môžeš do pedálov dať väčšiu silu ako na klasickom bicykli - opieraš sa totiž chrbtom o operadlo, kdežto na klasickom bicykli je protiváhou max. tvoja vlastná hmotnosť...
                [odkaz]
        • Nevhodný příspěvek?

          foto hipisko

          hipisko 29.03.2012  21:39

          « Re: Re: Re: nechapem o co slo tomu cyklistovi skutocne

          heh ked som mal 18 a nemal som pud sebazachovy, v 90tych rokoch, tak som urobil rekord 72,5km(real) na horskom lacnom zeleznom biku dole kopcom od hradu na palisady, dnes sa tade neodvazim ist 60kmh tacho ani na motorke.
          a dole prazskou oba smery 67kmh real.
          Za autobusom sme bezne chodili meter za nim cez 60km aj na rovine, za starym ikarusom nebol problem sa drzat ani ked sa rozbiehal zo zastavky, ale vtedy nove karosy mali uz automaty a rozbiehali sa lepsie, takze tam uz sme stihali len tak tak....

          Od cca 66kmh som prestaval stihat frekvenciou slapania do pedalov.
          kua vtedy som bezne robil cez 100km denne a na posilovacom stroji - bicykli mi ukazovalo spickovy vykon, tj moj max dosiahnutelny po dobu niekolko sekund 700Wattov.
      • Nevhodný příspěvek?

        foto dr-biker

        dr.biker 29.03.2012  14:48

        « Re: Re: nechapem o co slo tomu cyklistovi skutocne

        Po rovině se 100 km/hod na MTB nedá jet, ale 60 po větru zdatný cyklista na rovině v pohodě zvládne. Jinak kamarád (bývalý závodník) jel v lese na šotolině z kopce 90 km/hod, já sám osobně na uzavřené asfaltové cestě jsem se přiblížil k 80 km/hod, na kole je to už docela rychlost. V takové rychlosti se už pomalu ani nedá šlapat.
        Jinak to video se mi moc nezdá, nechápu, jak by cyklista mohl předjet dodávku. Jet schovaný v závětří za dodávkou to chápu, ale předjet ji v takové rychlosti v tom stoupání není reálné. A jak ukazuje video, cyklista jede nějakých 100 km/hod, ale šlape pomalu, jako kdyby jel 30-40 km/hod.
        Takže cyklista mohl jet po dálnici a ujíždět policii, ale ne tak vysokou rychlostí…
        • Nevhodný příspěvek?

          foto Pavko111

          Pavko111 29.03.2012  15:04

          « Re: Re: Re: nechapem o co slo tomu cyklistovi skutocne

          Typnul bych si že max na rovince pro profíka na horáku bude tak kolem 70km, osobně z kopce při 70ce prostě přestanu stíhat točit pedály a při max co mi to z kopce jelo (82km) už je strach pohnout řídítky natož objet auto v provozu.
          • Nevhodný příspěvek?

            foto pario

            pario 29.03.2012  15:07

            « Re: Re: Re: Re: nechapem o co slo tomu cyklistovi skutocne

            Presne tak. Ja som išiel najviac 70-kou a už smrtka na riadidlách.90 na šotoline to už je o hubu.
        • Nevhodný příspěvek?

          foto Starfighter

          Starfighter 29.03.2012  18:00

          « Re: Re: Re: nechapem o co slo tomu cyklistovi skutocne

          Záleží na převodech, na mtb xc při standartních 44/11 je maximum zhruba 45km/h, pak už je to znát. 60km/h po větru na rovině dá z hobíků tak procento, navíc jak dlouho takhle pojede? Pět deset vteřin a dost. Já jsem se takový rychlosti (na rovině) ani nepřiblížil, a to jezdím hodně. Ale chrtit mě moc nebaví :-)
          • Nevhodný příspěvek?

            foto Klaudius

            Klaudius 29.03.2012  19:07

            « Re: Re: Re: Re: nechapem o co slo tomu cyklistovi skutocne

            :yes:
      • Nevhodný příspěvek?

        foto krultheking

        krultheking 29.03.2012  19:02

        « Re: Re: nechapem o co slo tomu cyklistovi skutocne

        na horskem kole: normalne se da chvilku jet 50, ze slusneho kopce to jede 60, muj rekord na asfaltu z kopce se slapanim 70, jenze v takove rychlosti uz je frekvence slapani i na nejtezsi prevod prilis vysoka a ohrozuje stabilitu jizdy
        limitujici pro cyklistu je odpor vzduchu, ostatni odpory jsou proti tomu zanedbatelne, takze ve vzduchove kapse za nakladakem a z kopce verim, ze se da jet slusne rychle (i tou 100), ale musi byt specialne zprevodovany
        • Nevhodný příspěvek?

          foto -MT-

          _MT_ 30.03.2012  03:13

          « Re: Re: Re: nechapem o co slo tomu cyklistovi skutocne

          Moje zkušenost je taková, že ve vysokých rychlostech je kolo neskutečně stabilní. Jeden čas jsem závodil z kopců pravidelně, několikrát denně, šlapání doslova na plné koule, že si člověk myslel, že se mu nohy utrhnou. A jak rychlost rostla, tak, kromě toho, že jsem neskutečně slzel z toho šíleného větru (trefit v téhle rychlosti mouchu byla pěkná facka), postoj kola tuhl a tuhl, bylo to pomalu jak sedět na zídce, prakticky nešlo zatočit (směr se měnil hodně pozvolně), umělo jen letět dolu (ne, že by nešlo rozhodit, člověk musí šlapat precizně - a tady je to spíš o frekvenci než o síle). Bohužel jsem v té době neměl vysoce přesný rychloměr, ale na několika různých cyklistických počítačích jsem nezávisle na sobě 90 pokořil - reálně to klidně mohlo být míň, ale víc to nešlo, potřeboval bych těžší převod. Dnes už bych to nezkoušel - už nevážím 45 kilo a je to, po pravdě, naprostá sebevražda. Jednou jsem to vyzkoušel i na silničním... počítač jsem na něm neměl, ale takový kalup jsem do té doby ještě nezažil. Jo, v té době jsem z kopců (a to nejen serpentýn III. třídy, ale i krásných přímých I. třídy) běžně předjížděl auta. Na I. třídě v přímce to většinou bylo téměř vyrovnané, auta byla o chlup rychlejší (předjížděl jsem v pomalejších částech, kde jsem nemusel na rozdíl od nich brzdit, a pak v přímce jsem to spolu s nimi hnal dolu). Neuvěřitelné, jaký jsem byl magor. Tenkrát ještě navíc bez helmy, chráničů a podobných vyfikundací, jak jinak. Třešnička na dortu byla, že většina kopců, po kterých jsem jezdil, končila v obci, kde většinou člověk dosahoval nejvyšší rychlosti. >:-[]
  • Nevhodný příspěvek?

    foto spidla

    špidla 29.03.2012  14:11

    april

    april je az o nedeli >:D
  • Nevhodný příspěvek?

    foto BURTIK-

    BURTIK. 29.03.2012  14:17

    OHLAS REDAKCI

    Milá redakce, od té doby, co jste zařadily do své tvorby přebírání videí z youtube, vás nejeden návštěvník stránek upozornil, že to nebylo moudré rozhodnutí.

    Dovedu si představit, že máte zřizovatelem nařízen min. limit nových "článků", ale pevně věřím, že podobne FAKE nesmysly nebo záběry žigulíků z ruska, vám vyšší návštěvnost nepřinesou...

    • Nevhodný příspěvek?

      foto vrkuboy

      vrkuboy 29.03.2012  14:24

      « Re: OHLAS REDAKCI

      Je to fake už jen ten efekt zrnění atd.... Tenhle web je stále top co se týče testů aut... atd, ale zároveň začíná být plný sraček. Vždy mě tu dělala radost profi úroveň a přístup k vedení webu, ale posledních pár měsíců už sem zabloudím jen občas. Je to škoda. ;-\
      • Nevhodný příspěvek?

        foto Jiri-Cervenka

        Jiří Červenka 29.03.2012  14:40

        « Re: Re: OHLAS REDAKCI

        Děkujeme za názor. Při měření návštěvnosti naštěstí nejsme odkázáni na víru. Máme k dispozici poměrně přesnou metriku a z té jednoznačně vyplývá, že Váš postoj nepatří k většinovým. Čímž neříkám, že nás názory stálých čtenářů nezajímají nebo že k nim nepřihlížíme – ale fakt je, že články tohoto typu mají extrémně dobré výsledky.
        • Nevhodný příspěvek?

          foto BURTIK-

          BURTIK. 29.03.2012  14:47

          « Re: Re: Re: OHLAS REDAKCI

          Tím hůře pro vás. A tím ještě hůře pro "nás" zmíněnou menšinu... :-)
          • Nevhodný příspěvek?

            foto Tomik-1

            Tomik_1 29.03.2012  20:06

            « Re: Re: Re: Re: OHLAS REDAKCI

            Vážený pane Červenko,jestli tohle považujete za argument,tak velice pochybuji o Vašich managerských schopnostech.Vrkuboy není jediný.Odliv už dávno nastal a je smutné,že to ani netušíte.Ano,chvilku půjdou kliknutí a sledovanost nahoru,ale po čase to portál zlikviduje.Vaše vidění je velice krátkodobé.K chybám a nesmyslným fabulacím v testech,můžete toto připsat jako další bod na onu likvidaci kvality.Pro podkreslení Vašeho přesného meření Vám sděluji,že za celý týden mám vůbec problém otevřít víc jak dva texty.A to do průměru počítám i blogy.Zbytek není ani ke čtení ani k získání informací.Váš dloholetý čtenář,Tomáš Penk
            • Nevhodný příspěvek?

              foto Manex

              Manex 30.03.2012  06:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: OHLAS REDAKCI

              bohuzel se projevuje, ze auto.cz je ted ze stejne skupiny jako Blesk a Aha. Je smutne jestli klesa ne tuhle uroven. Z odborneho serveru se stane bulvar co dela clanky hlavne na efekt...
        • Nevhodný příspěvek?

          foto vrkuboy

          vrkuboy 29.03.2012  14:48

          « Re: Re: Re: OHLAS REDAKCI

          Což bohužel vypovídá o úrovni nových čtenářů... chápu že z něčeho web žít musí, ale podobné laciné titulky a články které jsou svojí informační hodnotou někde na úrovni článku o Ivetce Bartošové jsou moc i na mě. Je mě líto pana Pavlůska že se musí pod podobný odpad podepsat. Nevěřil sem tomu ale asi se vrátím k tištěné podobě testů a článků. Přeji hodně úspěchů s llovem počtů kliknutí... jistě si své čtenáře najdete.
          • Nevhodný příspěvek?

            foto HTPkiller

            HTPkiller 29.03.2012  14:50

            « Re: Re: Re: Re: OHLAS REDAKCI

            A jaký je problém neklikat na clánky, na které nechces, zvlast kdyz je mas zadara? Vim, je to facha u toho premejslet >:D
            • Nevhodný příspěvek?

              foto vrkuboy

              vrkuboy 29.03.2012  14:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: OHLAS REDAKCI

              Problém je ten, že aby si zjistil že je to jen hloupost musíš na to nejprve kliknout a přečíst respektive shlédnout. Vědět že je to blbost tak to samozřejmě nečtu.
              • Nevhodný příspěvek?

                foto HTPkiller

                HTPkiller 29.03.2012  15:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: OHLAS REDAKCI

                Ja treba vedel hned... ;-) Ne, jako tak kdyz mas nabidku, tak si muzes vybrat. Suche zpravodajstvi me nebavi, takovydle perlicky jsou fajn :-)
        • Nevhodný příspěvek?

          foto Kazimator

          Kazimator 29.03.2012  15:10

          « Re: Re: Re: OHLAS REDAKCI

          Jestli vám tedy jde primárně o čtenost, přihoďte nějaké kočičky, to vždycky pomáhá.
          Dejte tomu proboha aspoň nějakou nevážnou rubriku, jak pak mám věřit tomu, že děláte nezaujaté testy a přinášíte objektivní informace, když pro pár kaček z reklamy navíc zasíráte kvalitní obsah tímhle?
        • Nevhodný příspěvek?

          foto 4hill

          4hill 29.03.2012  15:44

          « Re: Re: Re: OHLAS REDAKCI

          prosim? kolik lidí kupuje Blesk..a myslí si snad někdo že je to rozumný čtivo? ;-\
          • Nevhodný příspěvek?

            foto white-label

            white label 29.03.2012  18:18

            « Re: OHLAS REDAKCI

            Teď si na to kápl, tohle je logický důsledek toho, že auto.cz patří aktuálně právě "pod" BLESK.
        • Nevhodný příspěvek?

          foto curwasportiva

          curwasportiva 29.03.2012  17:59

          « Re: Re: Re: OHLAS REDAKCI

          Ano, ano jen tak dál a houšť. Autoweb.cz už se Vám devalvovat podařilo a teď je na řadě auto.cz. Naplňuje se přesně to co jsem předpovídal, když jste angažovali Jirku Červenku...
          Bohužel ;-\ :'-(
        • Nevhodný příspěvek?

          foto Klaudius

          Klaudius 29.03.2012  19:39

          « Re: Re: Re: OHLAS REDAKCI

          Jasne, najväčšie stádo rozhoduje - čo na tom, že až na pár výnimiek bude server plný stupidít a "sraček", jak výstižne napísal kamoš vrkuboy? Úbohý meter - veď načo kvalita, keď kvantita má "extrémne dobré výsledky"? Je smutné sledovať, jak sa z jedného z najlepších motoristických serverov pomaly ale iste stáva tá povestná bulvárna sračka pre veľké tupé stádo holdujúce primitívnej zábave...
          Kedysi som tu bol denne. A pomaly ale iste ma to prestáva baviť. Nebyť tu ešte tých pár fajn ľudí zo "starej gardy", čo sem ešte občas nazrú, a sem-tam nejakého toho testíku, ani ma nenapadne sem liezť...
          • Nevhodný příspěvek?

            foto cuoresportivo

            cuoresportivo 30.03.2012  07:34

            « Re: Re: Re: Re: OHLAS REDAKCI

            jj, přizpůsobit se většině, davu... :no:
        • Nevhodný příspěvek?

          foto Andy

          Andy 30.03.2012  03:33

          « Re: Re: Re: OHLAS REDAKCI

          Podle teto logiky bych byt vama vyhodil testy, ktere pravdepodobne nemaji zas tak dobrou metriku, navic u nich lidi stravi prilis mnoho casu a soustredil se jen na videa z youtube. Taky muzete pridat nejaky porno, to je na internetu nejnavstevovanejsi.
          Mam jeste jednu osobni otazku: Kdyz jdete domu z prace, byvate hrdy na to, co se vam podarilo? Jestli jo, asi nebudete moc narocny clovek...
    • Nevhodný příspěvek?

      foto Kvason

      Kvasoň 29.03.2012  14:28

      « Re: OHLAS REDAKCI

      jo!
    • Nevhodný příspěvek?

      foto Klaudius

      Klaudius 29.03.2012  19:41

      « Re: OHLAS REDAKCI

      :yes: :yes: :yes:
  • Nevhodný příspěvek?

    foto vrkuboy

    vrkuboy 29.03.2012  15:02

    námět pro redakci

    Nešlo by vytvořit kategorii s názvem srandičky... něco jako je kategorie PR? Prostě nějak odlišit seriózní články od hloupostí. Vidím PR tak to ani neotvíram... takže mě komerční sdělení tak nevadí. Ale tohle je fakt děs ;-\ Prostě nějak odlišit tyto lapače kliknutí. Mnohdy jsou tu i odkazy na videa s kvalitním obsahem tak je škoda to motat dohromady.
    • Nevhodný příspěvek?

      foto Klaudius

      Klaudius 29.03.2012  19:31

      « Re: námět pro redakci

      :yes:
  • Nevhodný příspěvek?

    foto 5boby5

    5boby5 29.03.2012  15:03

    Opravdu "fake" ?!

    Také se mi zdá, že video je jakoby sehrané, takže nepravdivé. Na začátku jsem si všiml, jak policisté (jestli to vůbec byli pol. ) pronásledující cyklistu jedoucího okolo 100 km/h snažili nesmyslně zastavit, a také ve videu ke konci videa cyklista šlapal na plné obrátky a jel 52 km/h. Takže podle mě z toho vyplývá, že je to na 70 % nesmysl, na začátku videa se cyklista přidržoval jedoucí dodávky, které se záhy pustil... ;-\
    • Nevhodný příspěvek?

      foto white-label

      white label 29.03.2012  15:06

      « Re: Opravdu "fake" ?!

      Cyklista jel přesně ve středu dodávky, držet se jí proto rozhodně nemohl..
      Rozhodně netvrdím, že to video je zcela věrohodné, ale na videu je rychlost vozu, nikoli kola.
      Dodávku kolo předjelo až těsně před zúžením, kde už byla výrazně omezená rychlost, viz i dopravní značka na videu.
      • Nevhodný příspěvek?

        foto jstefl

        jstefl 05.04.2012  00:21

        « Re: Re: Opravdu "fake" ?!

        na konci než zmizí v křoví (jak švestky zahnou vpravo), tak z 11km/h najednou 30km/h a ropák nezmění zvuk a ani turbo nezapíská.
  • Nevhodný příspěvek?

    foto white-label

    white label 29.03.2012  15:03

    Zas taková hrůza to není

    Ty tupohlavé komentáře českých policajtů jsou náhodou výstižné a působí autenticky, kam, se na to hrabe nějaký přiblble zinscenovaný kameňák...
  • Nevhodný příspěvek?

    foto jossalito

    jossalito 29.03.2012  15:10

    Virální video

    A někdo si nad tím láme hlavu. >:D
    • Nevhodný příspěvek?

      foto Starfighter

      Starfighter 29.03.2012  15:58

      « Re: Virální video

      ...aneb Petr Fejk opět na scéně >:D
  • Nevhodný příspěvek?

    foto hikeen

    hikeen 29.03.2012  15:21

    Jeto určitě fake ale dobrá sranda

    Na Bike po rovině 100km/h bez háku nemožné. V háku na silničním kole 100km/h je realné...Tuším, že i náš cyklista jel v háku za autem přes 120km/h.
  • Nevhodný příspěvek?

    foto vrkuboy

    vrkuboy 29.03.2012  16:04

    sorry

    This video does not exist. >:D
  • Nevhodný příspěvek?

    foto miro-49

    miro 49 29.03.2012  17:33

    Stovkou po dálnici..??

    ..pokud dosáhl na dálnici rychlost vyšší než 80 km/hod je to v souladu se zákonem a to že to není v souladu se zdravým rozumem?...koho to v tomto státě zajímá? >:D :-!
    • Nevhodný příspěvek?

      foto jossalito

      jossalito 29.03.2012  17:54

      « Re: Stovkou po dálnici..??

      To není pravda, kola na dálnici nesmí vůbec. ;-)
    • Nevhodný příspěvek?

      foto Starfighter

      Starfighter 29.03.2012  18:13

      « Re: Stovkou po dálnici..??

      "Na dálnici je dovolen jen provoz motorových vozidel."
      • Nevhodný příspěvek?

        foto Klaudius

        Klaudius 29.03.2012  19:11

        « Re: Re: Stovkou po dálnici..??

        Takže bicykel s pomocným motorkom už na diaľnicu môže...? >:D
        • Nevhodný příspěvek?

          foto Starfighter

          Starfighter 29.03.2012  19:15

          « Re: Re: Re: Stovkou po dálnici..??

          Myslíš Contadora, nebo kdo si na Giru údajně pomáhal motorkem? >:D
          • Nevhodný příspěvek?

            foto Klaudius

            Klaudius 29.03.2012  19:30

            « Re: Re: Re: Re: Stovkou po dálnici..??

            Napríklad: [odkaz]
            • Nevhodný příspěvek?

              foto Tommy-1

              Tommy 1 29.03.2012  22:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Stovkou po dálnici..??

              Pokud to vyvine rychlost minimálně 80km/h :-!
              • Nevhodný příspěvek?

                foto Potoocheck

                Potoocheck 30.03.2012  00:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stovkou po dálnici..??

                a se známkou na čele >:D
                • Nevhodný příspěvek?

                  foto megacruiser

                  megacruiser 30.03.2012  20:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stovkou po dálnici..??

                  nn, jednostopý vozidlo známku mít nemusí :-)
                  Ale je pravda, že s elektromotorem se dá jet na horským kole klidně 100 km/h, ale to už musí být alespoň 2000 W motory celkem. Já mám kolo Aprilia Enjoy, trochu upravená jezdila bez problému trvale 35-40 km/h po rovině. Maximálka, když se víc přišláplo se dala po rovině vyhnat i výš. Do kopce jsem běžně dával i závodníky na silničních kolech. Ale najednou se elektřina vypnula, čert ví co tomu je, doufám že jen nějaká pojistka, snad najdu někoho kdo to opraví...
  • Nevhodný příspěvek?

    foto anadyrr

    anadyrr 29.03.2012  18:26

    asi pěkná kravina...

    Pokud si správně myslím, tak točený úsek je na D1 kousek před Brnem, kde je docela slušný kopeček a pochybuji, že by to ten maník dal do kopce takovou rychlostí...
    • Nevhodný příspěvek?

      foto riskojesuper

      riskojesuper 29.03.2012  18:54

      « Re: asi pěkná kravina...

      [odkaz]

      no ani nie, zeby nerealne ;-)
      • Nevhodný příspěvek?

        foto anadyrr

        anadyrr 29.03.2012  19:03

        « Re: Re: asi pěkná kravina...

        kdyby měl aspoň silničku, tak bych tomu možná uvěřil. Ale na horským kole...??? Nesmysl...
        • Nevhodný příspěvek?

          foto Klaudius

          Klaudius 29.03.2012  19:23

          « Re: Re: Re: asi pěkná kravina...

          Samozrejme, je to úplná blbosť. Hlavne že počet kliknutí a príspevkov utešene rastie...
  • Nevhodný příspěvek?

    foto Starfighter

    Starfighter 29.03.2012  19:19

    Video na Youtube

    Pro ty, kdo to ještě neviděli
    [odkaz]
  • Nevhodný příspěvek?

    foto sysell

    sysell 29.03.2012  22:39

    skusenost

    Moj rekord na starom biku kde som nemal tazky prevod bol 79,8 km/h a to som nestihal tocit pedalmi a kopec bol extremny a asfalt velmi zly. Je to obrovska rychlost na bicykel.

    Je ale pravda ze v zavetri za autobusom asi 2-3 m za nim neni problem dole slabim kopcom kde dosahujem rychlost bez tahania max 20 km ist 50 a to bez tahania a musel som este slusne brzdit lebo som stale zrychloval. Na rovnej ceste verim ze za velkym autom neni problem vytiahnut beznemu cloveku 60 - 70 kmh.
    • Nevhodný příspěvek?

      foto Klaudius

      Klaudius 30.03.2012  08:03

      « Re: skusenost

      Tak to ta chcem vidiet vytiahnut tych 60-70 na rovnej ceste ty macher. Nevies, co hovoris kamo. To by si sa toho nakladaku musel drzat...
      • Nevhodný příspěvek?

        foto pario

        pario 30.03.2012  08:15

        « Re: Re: skusenost

        On myslí minimálne na tomto [odkaz]
        • Nevhodný příspěvek?

          foto Klaudius

          Klaudius 30.03.2012  08:52

          « Re: Re: Re: skusenost

          Akú to má maximálku? >:D
      • Nevhodný příspěvek?

        foto sysell

        sysell 31.03.2012  21:44

        « Re: Re: skusenost

        Prosim ta ked idem BEZ trahania za autobusm cca 50 Km/h a musim brzdit aby som do neho nenabural, lebo zrychlujem tak mi nehovor ze nevytiahnem cez 60 km/h keby som chcel!!!

        Nevravim ze pojdem tolko 5 km ale kratkodobo taku rychlost dosiahnem.
        Si porzi kolko jazdia cestny cykliskti akymi rychlostami, v totalnom zavetri za vekym autom je to 10x lahsie!!

        Vidno ze mas * odjazdene.
        • Nevhodný příspěvek?

          foto Klaudius

          Klaudius 03.04.2012  19:07

          « Re: Re: Re: skusenost

          Vieš velke howno, zjavne netušíš, čo znamená rozdiel rýchlosti 10 km/h na bicykli...
          60km/h možno vytiahneš a možno nie a pustíš pritom do gatí...
          Nevyťahuj tu profíkov na cestných špeciáloch, hovoríme o amatéroch na horských bicykloch, mudrlant...
  • Nevhodný příspěvek?

    foto Atlis

    Atlis 29.03.2012  22:44

    :)

    strasny fake :-)
    • Nevhodný příspěvek?

      foto Josef-1

      Josef 1 30.03.2012  08:48

      « FAKE???

      Myslíš si, že ve skutečnosti by ho ti policajti chytili???
  • Nevhodný příspěvek?

    foto Josef-1

    Josef 1 30.03.2012  08:44

    Mladí ubožáci

    Jsem starej, tlustej, lenivej chlap, mám silničku a z přehledem předjedu každého mlaďocha na horském kole a zatím mně nikdo na horském kole nepředjel.
    • Nevhodný příspěvek?

      foto pario

      pario 30.03.2012  08:51

      « Re: Mladí ubožáci

      Ani v lese??? ;-)
  • Nevhodný příspěvek?

    foto vartas-rene

    vartas_rene 30.03.2012  15:25

    Krásný virál...

    ...těžko říct, na co to je... Ale to video je krásně udělaný... Akorát ti, co znají reálie v místě natáčení. mohou být zmateni, protože:
    1) ze začátku cyklista jede podle "policistů" směr Praha... ve skutečnosti sjíždí k Brnu
    2) otočil to směrem na Brno a přitom jede na Prahu
    3) v čase 1:18 jedou po dálnici, obraz se rozmaže a pokračují na přivaděči od Rosic na Brno... a čas kamery přitom krásně navazuje...
    Ale jinak je to krásně udělaný a asi dlouho to bude kolovat po netu...
  • Nevhodný příspěvek?

    foto ozawasan

    ozawasan 30.03.2012  18:26

    Fejkovic krabička

    inu dobrá - hezké dílko domácích umělců - aneb, jak jim to nežrat.... Krom základních "rychlostních nesrovnalostí" - Kolik z Vás si na dálnici dovolí předjet rozhoukané policejní auto? Zvláštní, že na dodávce nejsou vidět žádné odlesky rozhoukaného policejního "stíhače". Páč kdyby to byl klasický "bělogrardějec" s majáky na střeše - podle zvuku motoru to byl "silnější benzín", takže budď Mondeo.... nebo policejní "pašík" - a ten zase nemá tu sirénu - respektive jsem je na dálnici při stíhání přestupců - neslyšel "ječet" - ale blikat jako kjáva jsem je viděl.... - A to mi na tomhle vindejhu nějak nesedí. Dále "záznam" - kdo jste viděl "výstup" z palubního videa stíhaček? - Mno tak tenhle fakt kulhá....... No a samotná komunikace - tam už není, co dodat....

    Ale jinak fakt hezký a mile praštěný "fejk" - díky autorům...
  • Nevhodný příspěvek?

    foto Josef-1

    Josef 1 30.03.2012  18:46

    Pozor na to - rosický přivaděč

    Křižovatka na Kývalce je tak geniálně zrekonsruovaná, že tam jezdí i auta v protisměru. Pozor na to.

    Nedávno nás jeden na přivaděči z Rosic na Brno předjížděl a proti němu auto v protisměru. Tak tak uhnul a my jsme ho potom předjížděli a spolujezdec mu utíral čelo. Ten se znovu narodil.

    Jinak křižovatka na Kývalce se neustále předělává podle zkušeností z autonehod.

    I tito policajti to na konci videa hodili do protisměru.
  • Nevhodný příspěvek?

    foto petr-senky

    petr.senky 31.03.2012  01:26

    hezky˙ sehraný divadlo :)

    0:24 ..."na jůtůbu to bude hit" :-) >:D
  • Nevhodný příspěvek?

    foto jenik1

    jenik1 01.04.2012  08:31

    Citigo - RS

    Tak podle článku na
    [odkaz]
    bude mít Škoda Citigo RS motor 1,2 TSI s vytahaným rozvodovým řetězem ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!








Blesk.cz

Sexy zpěvačka to roztočila v přímém přenosu: Vypadl jí silikon a nevšimla si toho

Sexy zpěvačka to roztočila v přímém přenosu: Vypadl…

Tak tohle není Laura a její tygři, ale Laura a její silikon. V přímém přenosu jedné televize se položila do…

Kate Zemanová chystá soutěž krásy: Přijede i Banderas?

Kate Zemanová chystá soutěž krásy: Přijede i Banderas?

V první slečně Katce Zemanové (19) se probouzí talent pro modeling. Dokázaly to její sexy fotky ve stříbrných…

 

iSport.cz

Schalke vyhrálo přímý souboj o LM, sestupuje Latkův Düsseldorf

Schalke vyhrálo přímý souboj o LM, sestupuje Latkův…

Fotbalisté Düsseldorfu se stali po Fürthu druhým sestupujícím z německé ligy poté, co prohráli v posledním kole…

Švédsko je ve finále! V severském derby zdolalo Finy 3:0

Švédsko je ve finále! V severském derby zdolalo Finy 3:0

Hokejisté Švédska si po dvou letech na mistrovství světa znovu zahrají o zlaté medaile. V dnešním prvním…

 

Reflex.cz

JIŘÍ X. DOLEŽAL: Stydím se za Miloše Zemana

JIŘÍ X. DOLEŽAL: Stydím se za Miloše Zemana

V pátečních Událostech, komentářích vysvětlil zemanovec Radek Augustin (SPOZ), proč nesmí být Martin C. Putna…

Vrtěti Klausem

Vrtěti Klausem

Nenechme se mýlit jejím pečlivě budovaným mediálním obrazem. Livia Klausová (69) není citlivou dámou, smýkanou…