Vieš velke howno, zjavne netušíš, čo znamená rozdiel rýchlosti 10 km/h na bicykli...
60km/h možno vytiahneš a možno nie a pustíš pritom do gatí...
Nevyťahuj tu profíkov na cestných špeciáloch, hovoríme o amatéroch na horských bicykloch, mudrlant...
Prosim ta ked idem BEZ trahania za autobusm cca 50 Km/h a musim brzdit aby som do neho nenabural, lebo zrychlujem tak mi nehovor ze nevytiahnem cez 60 km/h keby som chcel!!!
Nevravim ze pojdem tolko 5 km ale kratkodobo taku rychlost dosiahnem.
Si porzi kolko jazdia cestny cykliskti akymi rychlostami, v totalnom zavetri za vekym autom je to 10x lahsie!!
nn, jednostopý vozidlo známku mít nemusí :-)
Ale je pravda, že s elektromotorem se dá jet na horským kole klidně 100 km/h, ale to už musí být alespoň 2000 W motory celkem. Já mám kolo Aprilia Enjoy, trochu upravená jezdila bez problému trvale 35-40 km/h po rovině. Maximálka, když se víc přišláplo se dala po rovině vyhnat i výš. Do kopce jsem běžně dával i závodníky na silničních kolech. Ale najednou se elektřina vypnula, čert ví co tomu je, doufám že jen nějaká pojistka, snad najdu někoho kdo to opraví...
tak já jel na mtb 92kmh s brašnama na Slovensku, na silnici zatím rekord 99,8 z Tauernpassu na jih. Z passo Fedaia se dá jet na silnici 115, jezdí se tam občas při Giro d´Italia. Samozřejmě od 80 vejš, na biku od 60 prakticky nejde šlapat - i když nějakej týpek prý jel na dálnici s obrovským převodníkem cca 150kmh za dodávkou. Jinak to video je fake.
Křižovatka na Kývalce je tak geniálně zrekonsruovaná, že tam jezdí i auta v protisměru. Pozor na to.
Nedávno nás jeden na přivaděči z Rosic na Brno předjížděl a proti němu auto v protisměru. Tak tak uhnul a my jsme ho potom předjížděli a spolujezdec mu utíral čelo. Ten se znovu narodil.
Jinak křižovatka na Kývalce se neustále předělává podle zkušeností z autonehod.
I tito policajti to na konci videa hodili do protisměru.
inu dobrá - hezké dílko domácích umělců - aneb, jak jim to nežrat.... Krom základních "rychlostních nesrovnalostí" - Kolik z Vás si na dálnici dovolí předjet rozhoukané policejní auto? Zvláštní, že na dodávce nejsou vidět žádné odlesky rozhoukaného policejního "stíhače". Páč kdyby to byl klasický "bělogrardějec" s majáky na střeše - podle zvuku motoru to byl "silnější benzín", takže budď Mondeo.... nebo policejní "pašík" - a ten zase nemá tu sirénu - respektive jsem je na dálnici při stíhání přestupců - neslyšel "ječet" - ale blikat jako kjáva jsem je viděl.... - A to mi na tomhle vindejhu nějak nesedí. Dále "záznam" - kdo jste viděl "výstup" z palubního videa stíhaček? - Mno tak tenhle fakt kulhá....... No a samotná komunikace - tam už není, co dodat....
Ale jinak fakt hezký a mile praštěný "fejk" - díky autorům...
...těžko říct, na co to je... Ale to video je krásně udělaný... Akorát ti, co znají reálie v místě natáčení. mohou být zmateni, protože:
1) ze začátku cyklista jede podle "policistů" směr Praha... ve skutečnosti sjíždí k Brnu
2) otočil to směrem na Brno a přitom jede na Prahu
3) v čase 1:18 jedou po dálnici, obraz se rozmaže a pokračují na přivaděči od Rosic na Brno... a čas kamery přitom krásně navazuje...
Ale jinak je to krásně udělaný a asi dlouho to bude kolovat po netu...
bohuzel se projevuje, ze auto.cz je ted ze stejne skupiny jako Blesk a Aha. Je smutne jestli klesa ne tuhle uroven. Z odborneho serveru se stane bulvar co dela clanky hlavne na efekt...
Podle teto logiky bych byt vama vyhodil testy, ktere pravdepodobne nemaji zas tak dobrou metriku, navic u nich lidi stravi prilis mnoho casu a soustredil se jen na videa z youtube. Taky muzete pridat nejaky porno, to je na internetu nejnavstevovanejsi.
Mam jeste jednu osobni otazku: Kdyz jdete domu z prace, byvate hrdy na to, co se vam podarilo? Jestli jo, asi nebudete moc narocny clovek...
Moje zkušenost je taková, že ve vysokých rychlostech je kolo neskutečně stabilní. Jeden čas jsem závodil z kopců pravidelně, několikrát denně, šlapání doslova na plné koule, že si člověk myslel, že se mu nohy utrhnou. A jak rychlost rostla, tak, kromě toho, že jsem neskutečně slzel z toho šíleného větru (trefit v téhle rychlosti mouchu byla pěkná facka), postoj kola tuhl a tuhl, bylo to pomalu jak sedět na zídce, prakticky nešlo zatočit (směr se měnil hodně pozvolně), umělo jen letět dolu (ne, že by nešlo rozhodit, člověk musí šlapat precizně - a tady je to spíš o frekvenci než o síle). Bohužel jsem v té době neměl vysoce přesný rychloměr, ale na několika různých cyklistických počítačích jsem nezávisle na sobě 90 pokořil - reálně to klidně mohlo být míň, ale víc to nešlo, potřeboval bych těžší převod. Dnes už bych to nezkoušel - už nevážím 45 kilo a je to, po pravdě, naprostá sebevražda. Jednou jsem to vyzkoušel i na silničním... počítač jsem na něm neměl, ale takový kalup jsem do té doby ještě nezažil. Jo, v té době jsem z kopců (a to nejen serpentýn III. třídy, ale i krásných přímých I. třídy) běžně předjížděl auta. Na I. třídě v přímce to většinou bylo téměř vyrovnané, auta byla o chlup rychlejší (předjížděl jsem v pomalejších částech, kde jsem nemusel na rozdíl od nich brzdit, a pak v přímce jsem to spolu s nimi hnal dolu). Neuvěřitelné, jaký jsem byl magor. Tenkrát ještě navíc bez helmy, chráničů a podobných vyfikundací, jak jinak. Třešnička na dortu byla, že většina kopců, po kterých jsem jezdil, končila v obci, kde většinou člověk dosahoval nejvyšší rychlosti. >:-[]
Mám odjazdené dosť, mal som aj trekking bike a poviem ti, nad 30 km/h za bežných podmienok (fajn teplota, rovina, bez vetra) už dá trochu zabrať, najmä ak chceš vyššiu rýchlosť držať trvale. 50 km/h som na rovine nedosiahol nikdy, 46 km/h bolo moje maximum. Nad 50 km/h v počasí ako na videu a vo vzdušných víroch medzi autami je pre vetroplacha na horskom bicykli nereálne...
Cestovná rýchlosť na hranici 60 km/h je dosiahnuteľná na bicykloch s pololežatou alebo ležatou polohou jazdca, kde môžeš do pedálov dať väčšiu silu ako na klasickom bicykli - opieraš sa totiž chrbtom o operadlo, kdežto na klasickom bicykli je protiváhou max. tvoja vlastná hmotnosť...
[odkaz]
Moj rekord na starom biku kde som nemal tazky prevod bol 79,8 km/h a to som nestihal tocit pedalmi a kopec bol extremny a asfalt velmi zly. Je to obrovska rychlost na bicykel.
Je ale pravda ze v zavetri za autobusom asi 2-3 m za nim neni problem dole slabim kopcom kde dosahujem rychlost bez tahania max 20 km ist 50 a to bez tahania a musel som este slusne brzdit lebo som stale zrychloval. Na rovnej ceste verim ze za velkym autom neni problem vytiahnut beznemu cloveku 60 - 70 kmh.
ale cez 50kmh v bezvetri kratkodobo dosiahne aj na horskom biku(samozrejme nie na drapakoch) a to ani nemusi byt spickovy jazdec. Moja cestovna rychlost na starom horskom biku bola v bezvetri kedysi okolo 28-30kmh.
heh ked som mal 18 a nemal som pud sebazachovy, v 90tych rokoch, tak som urobil rekord 72,5km(real) na horskom lacnom zeleznom biku dole kopcom od hradu na palisady, dnes sa tade neodvazim ist 60kmh tacho ani na motorke.
a dole prazskou oba smery 67kmh real.
Za autobusom sme bezne chodili meter za nim cez 60km aj na rovine, za starym ikarusom nebol problem sa drzat ani ked sa rozbiehal zo zastavky, ale vtedy nove karosy mali uz automaty a rozbiehali sa lepsie, takze tam uz sme stihali len tak tak....
Od cca 66kmh som prestaval stihat frekvenciou slapania do pedalov.
kua vtedy som bezne robil cez 100km denne a na posilovacom stroji - bicykli mi ukazovalo spickovy vykon, tj moj max dosiahnutelny po dobu niekolko sekund 700Wattov.
Vážený pane Červenko,jestli tohle považujete za argument,tak velice pochybuji o Vašich managerských schopnostech.Vrkuboy není jediný.Odliv už dávno nastal a je smutné,že to ani netušíte.Ano,chvilku půjdou kliknutí a sledovanost nahoru,ale po čase to portál zlikviduje.Vaše vidění je velice krátkodobé.K chybám a nesmyslným fabulacím v testech,můžete toto připsat jako další bod na onu likvidaci kvality.Pro podkreslení Vašeho přesného meření Vám sděluji,že za celý týden mám vůbec problém otevřít víc jak dva texty.A to do průměru počítám i blogy.Zbytek není ani ke čtení ani k získání informací.Váš dloholetý čtenář,Tomáš Penk
Jasne, najväčšie stádo rozhoduje - čo na tom, že až na pár výnimiek bude server plný stupidít a "sraček", jak výstižne napísal kamoš vrkuboy? Úbohý meter - veď načo kvalita, keď kvantita má "extrémne dobré výsledky"? Je smutné sledovať, jak sa z jedného z najlepších motoristických serverov pomaly ale iste stáva tá povestná bulvárna *** pre veľké tupé stádo holdujúce primitívnej zábave...
Kedysi som tu bol denne. A pomaly ale iste ma to prestáva baviť. Nebyť tu ešte tých pár fajn ľudí zo "starej gardy", čo sem ešte občas nazrú, a sem-tam nejakého toho testíku, ani ma nenapadne sem liezť...
Samozrejme, na horskom bicykli na otvorenej ceste a ešte v takom počasí reálne nemohol spraviť viac ako 40 km/h, aj to len krátkodobo. Odpory sú vysoké a krútiaci moment, ktorý dokáže jazdec vo vertikálnej polohe dosiahnuť má dosť jednoznačné hranice. Tých 100 km/h je výmysel niekoho, kto túžil byť autorom senzácie...
Blbosť na kvadrát...
na horskem kole: normalne se da chvilku jet 50, ze slusneho kopce to jede 60, muj rekord na asfaltu z kopce se slapanim 70, jenze v takove rychlosti uz je frekvence slapani i na nejtezsi prevod prilis vysoka a ohrozuje stabilitu jizdy
limitujici pro cyklistu je odpor vzduchu, ostatni odpory jsou proti tomu zanedbatelne, takze ve vzduchove kapse za nakladakem a z kopce verim, ze se da jet slusne rychle (i tou 100), ale musi byt specialne zprevodovany
Pokud si správně myslím, tak točený úsek je na D1 kousek před Brnem, kde je docela slušný kopeček a pochybuji, že by to ten maník dal do kopce takovou rychlostí...
Záleží na převodech, na mtb xc při standartních 44/11 je maximum zhruba 45km/h, pak už je to znát. 60km/h po větru na rovině dá z hobíků tak procento, navíc jak dlouho takhle pojede? Pět deset vteřin a dost. Já jsem se takový rychlosti (na rovině) ani nepřiblížil, a to jezdím hodně. Ale chrtit mě moc nebaví :-)
Ano, ano jen tak dál a houšť. Autoweb.cz už se Vám devalvovat podařilo a teď je na řadě auto.cz. Naplňuje se přesně to co jsem předpovídal, když jste angažovali Jirku Červenku...
Bohužel ;-\ :'-(
..pokud dosáhl na dálnici rychlost vyšší než 80 km/hod je to v souladu se zákonem a to že to není v souladu se zdravým rozumem?...koho to v tomto státě zajímá? >:D:-!
Jestli vám tedy jde primárně o čtenost, přihoďte nějaké kočičky, to vždycky pomáhá.
Dejte tomu proboha aspoň nějakou nevážnou rubriku, jak pak mám věřit tomu, že děláte nezaujaté testy a přinášíte objektivní informace, když pro pár kaček z reklamy navíc zasíráte kvalitní obsah tímhle?
Cyklista jel přesně ve středu dodávky, držet se jí proto rozhodně nemohl..
Rozhodně netvrdím, že to video je zcela věrohodné, ale na videu je rychlost vozu, nikoli kola.
Dodávku kolo předjelo až těsně před zúžením, kde už byla výrazně omezená rychlost, viz i dopravní značka na videu.
Typnul bych si že max na rovince pro profíka na horáku bude tak kolem 70km, osobně z kopce při 70ce prostě přestanu stíhat točit pedály a při max co mi to z kopce jelo (82km) už je strach pohnout řídítky natož objet auto v provozu.
Také se mi zdá, že video je jakoby sehrané, takže nepravdivé. Na začátku jsem si všiml, jak policisté (jestli to vůbec byli pol. ) pronásledující cyklistu jedoucího okolo 100 km/h snažili nesmyslně zastavit, a také ve videu ke konci videa cyklista šlapal na plné obrátky a jel 52 km/h. Takže podle mě z toho vyplývá, že je to na 70 % nesmysl, na začátku videa se cyklista přidržoval jedoucí dodávky, které se záhy pustil... ;-\
Nešlo by vytvořit kategorii s názvem srandičky... něco jako je kategorie PR? Prostě nějak odlišit seriózní články od hloupostí. Vidím PR tak to ani neotvíram... takže mě komerční sdělení tak nevadí. Ale tohle je fakt děs ;-\ Prostě nějak odlišit tyto lapače kliknutí. Mnohdy jsou tu i odkazy na videa s kvalitním obsahem tak je škoda to motat dohromady.
Problém je ten, že aby si zjistil že je to jen hloupost musíš na to nejprve kliknout a přečíst respektive shlédnout. Vědět že je to blbost tak to samozřejmě nečtu.
Což bohužel vypovídá o úrovni nových čtenářů... chápu že z něčeho web žít musí, ale podobné laciné titulky a články které jsou svojí informační hodnotou někde na úrovni článku o Ivetce Bartošové jsou moc i na mě. Je mě líto pana Pavlůska že se musí pod podobný odpad podepsat. Nevěřil sem tomu ale asi se vrátím k tištěné podobě testů a článků. Přeji hodně úspěchů s llovem počtů kliknutí... jistě si své čtenáře najdete.
Po rovině se 100 km/hod na MTB nedá jet, ale 60 po větru zdatný cyklista na rovině v pohodě zvládne. Jinak kamarád (bývalý závodník) jel v lese na šotolině z kopce 90 km/hod, já sám osobně na uzavřené asfaltové cestě jsem se přiblížil k 80 km/hod, na kole je to už docela rychlost. V takové rychlosti se už pomalu ani nedá šlapat.
Jinak to video se mi moc nezdá, nechápu, jak by cyklista mohl předjet dodávku. Jet schovaný v závětří za dodávkou to chápu, ale předjet ji v takové rychlosti v tom stoupání není reálné. A jak ukazuje video, cyklista jede nějakých 100 km/hod, ale šlape pomalu, jako kdyby jel 30-40 km/hod.
Takže cyklista mohl jet po dálnici a ujíždět policii, ale ne tak vysokou rychlostí…
Děkujeme za názor. Při měření návštěvnosti naštěstí nejsme odkázáni na víru. Máme k dispozici poměrně přesnou metriku a z té jednoznačně vyplývá, že Váš postoj nepatří k většinovým. Čímž neříkám, že nás názory stálých čtenářů nezajímají nebo že k nim nepřihlížíme – ale fakt je, že články tohoto typu mají extrémně dobré výsledky.
Je to fake už jen ten efekt zrnění atd.... Tenhle web je stále top co se týče testů aut... atd, ale zároveň začíná být plný sraček. Vždy mě tu dělala radost profi úroveň a přístup k vedení webu, ale posledních pár měsíců už sem zabloudím jen občas. Je to škoda. ;-\
ja sam bikujem na horaku a skutocne slusnom horaku a tusim som cez 60 mal asi raz v zivote a to som siel neraz strmhlav dolekopcom z hor po asfaltke.
Na TdF Armstrong tiez daval okolo 90 a to ma cestak, stovku neda na horaku nikto nie je to realne mozne vzhladom na male tucne kolesa a velky odpor vzduchu a vahu
Ja so mv mojom prispevku toto neriesil len som reagoval vtipne ze na neho ani Lance nema :) ale pravda je skutocne taka ze 100kou ist nemohol to je jasne
Milá redakce, od té doby, co jste zařadily do své tvorby přebírání videí z youtube, vás nejeden návštěvník stránek upozornil, že to nebylo moudré rozhodnutí.
Dovedu si představit, že máte zřizovatelem nařízen min. limit nových "článků", ale pevně věřím, že podobne FAKE nesmysly nebo záběry žigulíků z ruska, vám vyšší návštěvnost nepřinesou...