S Dusterem se Dacia, respektive spíše mateřský Renault trefil do černého. Levné SUV je velmi oblíbené nejen v Evropě. Proč tedy zákazníkům nenabídnout novou limitovanou sérii?
Praktické ano,cenově přijatelné taky.Nevím jak hodnotíš poctivost ty ale ve svém okolí pár Dusterů mám a pár nepěkných závad už jsem viděl.Odfláklé těsnění všeho druhu je asi jeho nejčastější závada.Se vstřikováním už je to horší....Ale za ty peníze.. :-!
Duster je auto, ktere si pozornost urcite zaslouzi. At uz kvuli cene nebo diky tomu co umi. A ten uspech to jen podtrhuje. No uvidime co na to ostatni :-)
btw. jeste jedna pro toppera, vis vubec, kde se ta nova kaledonie nachazi?? :-) ze tady o ni porad basnis >:D
ta kabela bude mit logo "dacia" nebo "duster" nebo "dacia duster" nebo "limitată de serie" nebo "edition limitée". z textu to neni jednoznacne. musim rict, ze typek, vystupujici z tohohle zazraku s arkticky bilou veprovicovou brasnou, tak ten musi bejt fakt "limited edition"
p.s. swatchky logan se swarovski cingrlatkama klepou na dveře, že ...
Za takovéto peníze dostanete Yetiho,co do vizáže a kvality "vyšší dívčí".
Duster maximálně do 299 999,99Kč.- a o haléř více jsou vyhozené penízky za rádoby "laciné" skoroauto.Kdo nevěří,nechť se sveze a bude rád že sleze.Úroveň je opravdu dvacet let nazpět.Cenu za běžný provoz-pneu,benzin,servis a nezbytné mapy oleje pod motorem a převodovkou na parkovišti........atd.
Nikomu nepřeji toto udržovat nad sto tisíc kilometrů,v tom se Renault za celá léta nezměnil.Na západ od nás je trhákem,neboť cena Dusteru oproti výdělku je fakticky jinde; a toto auto je i více spotřebák. :-!
To fakt dává smysl. Protože na západě mají větší příjmy, tak kupují Dustera (přestože by mohli jít do ne o moc dražší Yetiny...) 8-s
Nevím, co je na té technice tak špatného, koneckonců prakticky totéž najdeme i v Nissanu. A předpokládám, že máš aspoň trochu soudnosti a tohle bys o velmi úspěšném Qashqai asi nenapsal.
To, že Duster nemá pozink, má jen jednoduché levné plasty a interiér, jednoduché tvarování výlisků, laciné ovládací prvky atp. přeci nedělá z Dustera nic archaického, nespolehlivého atp. základní věci jsou stejné, atmo benzin naopak oproti choulostivým malým turbům nemá co pokazit.
Mám motor 1.5dci v Loganu, najeto necelých 110t km a na motoru nebyl žádný problém, jen výměna oleje, filtrů, rozvodů.. Pochybuji, že se mi to najednou rozpadne >:D Co se týče jiných závad, tak Vás bohužel taky zklamu, jelikož byla jediná a to uhnilý držák výfuku. Duster je v kvalitě mnohem dál, tak mi povídejte jakej je to křáp..
Podstatný rozdíl je v tom, že skoro všechny prodeje jsou s 4x4. Tvoji radu proto kupující Dustera asi neslyšeli. Naprostá většina volila dražší verze a asi dobře vědí proč. Kupující pseudo SUV asi musíš hledat jinde. :-!
Sice zatím Dacii nemám, ale asi bude v zimě stát pod mým oknem. Žena si ji vybrala a prostě mi řekla: nepotřebuju 8 pytlů, automat. klimu, dřevo v interiéru či bluetooth. Chci tohle auto, protože se mi líbí a chci 4x4 v benzínu. Žena pracuje v českých kopcích cca 1100 mnm a uvažuje na ženu a to mě velice překvapuje racionálně. Vyzkoušela si i touhu vlastenců Jetiho a prý ji jednou pro vždy jedna Fabia stačila :-O
ja som byvaly majitel sandera a mozem povedat ze spokojnost.
ale pozor na benzinoveho dustera, ma strasne kratke prevody a 4x4 toci pri 130kmh cez 4000rpm. Takze na dialnicu je to auto len nudzovka, to auto je tak na okresky.
Duster v diesli toci menej, okolo 3000rpm na dialnici. Dvojkolky tocia menej aj pri benzine aj pri diesli. Urcite si priplatte za bocne aiurbagy, nie je to vela a dostanete pyrotechnicke predpinace a bocne bagy pokryvaju hlavu a hrud, cize taka nahrada za 6 bagov
Díky za tip. Včera jsem si udělal sestavu Dustera a za +-344 000.-Kč je už solidní. Dostanu zpět nějakých +-60 000.-Kč z DPH a tak vlastně koupím Dustera za 280 000.-Kč. Máme v rodině zatím 2 auta a na delší cesty jezdme stejně mojim ;-\ . Žena najezdí za ro max. 10 000km a nejdále jede do práce tj. 80km tam a zpět. Proto chce benzín a hlavně v kopcích je počasí trochu jiné. A letošní mrazy ji jen utvrdily ve výběru motoru. Já mám jasno už dlouho, žádný diesel mi pod okno nesmí. Nejsem tak bohatý, abych si ho pořídil
Už si připadám trapně, když zde píši hlavně k článkům o Daciích, ale bohužel mě vytáčí neustálé automatické kritizování této značky... Jasně, že ve srovnání s dražšíma autama nijak neoslňují, ale to že jsou tak levná a designově asi ne úplně povedená, tak vůbec neznamená že jsou to křápy co se po pár tisících km rozpadnou! Jelikož jsem sotva dostudoval, tak mám Logana 1.5dci (plná výbava, čili u dražších vozů rovnající se střední..), od toho auta jsem ani moc neočekával a o to víc mě neustále překvapuje.
Nesnáším komentáře typu co tu výše napsal "avatas", absolutně ničím nepodložené a nelogické argumenty.....
;-\
Co Vás vede k takovému odporu a pomluvám?? Fakt nechápu.
Ono tie ohovaracky, zosmiesnovacky a podobne pochadzaju zvacsa od ludi, co si kupili drahe SUV a ide ich rozhodit, ked vedla nich zastane Duster 10x lacnejsi, co dokaze v terene viac ako BMW...