Proč James May? Pamatuji na Jeremy Clarksona v TG, který tam tuhle Dacii představoval. Nedá se říct, že by jí pomluvil, protože jeho hodnocení bylo - má to čtyři kola, střechu nad hlavou a jede to; co by jste za tu cenu ještě chtěli?!! ;-) Jen litoval, že se to do VB nedováží.
Já osobně si myslím, že pro potřeby druhého auta v rodině, jízdy od obchodu ke kadeřníkovi a dalšímu obchodu ve městě je to plně postačující a není potřeba dávat skoro milion, jen abych mohl říct, že mám na Audi A1 >:D >
zadne partie s tymi svetlami su uzasne spravene... zniesli by kludne aj hviezdu na veku kufra ... fakt poklona dacii ... poctive a dostupne auto vyzerajuce lepsie ako nejeden dvakrat drahsi automobil hrajuci sa na luxusne auto ..... dacia proste slape.... je v kurze a ma vyborne auta... auta ktore ludia chcu ... ktore potrebuju a ktore realne funguju a prinasaju radost a pracu a ktore su v realnych rodinach nie len kdesi vo firemnych luxusnych manazerskych autoparkoch .... dacia skratka umi... dacia je sikovna a dost mudra na to aby som jej nieco mohol vytknut..... respekt pred touto znackou.... dnes uz uznavanou a velmi sikovnou znackou ktora na mna posobi prijemnejsie ako nejeden nemecky gigant .... dacia sandero sa mi paci a ma mz toho auta vzdy prijemne pocity ked ho vidim.... zvlast stepway je vazne moc hezky a so slusnou svetlou vyskou... pritom cenovo doslova za babku.... auto bez prkotin... bez snahyu hrat sa na rolls.... alebo sportiak... dacia skratka ma svoje caro..... fandim jej .... moc sa mi pacia dacie :yes: mam z tejto znacky a z toho ako sa jej dari uprimnu radost :yes:
Souhlas, ten exteriér je povedený, líbí se mi, jen škoda toho interiéru, ta palubka nicmoc, a myslím, že stačilo málo, ani ne lepší materiály, ale vypilovat designové řešení, a vypadalo dobře i uvnitř. A také mít v nabídce nějaký normální čtyřválcový atmosferický motor 1,3.
toto sandero je fakt pekné a má všetko na normálnu jazdu. Niekoľko serepetičiek do tohto auta nepatrí (vstavaná navi), ale výborná voľba pre nižšie rozpočty.
Za těch pár šlupek je navigace skvělá, tím spíš, když v sobě integruje v podstatě vše. Akorát asi nemá příliš kvalitní mikrofon na volání, tedy pokud je tam stejný jako v Loganu. Volající z něj není moc dobře slyšet.
Dacia neusíná na vavřínech a míří i na náročnější klienty. Přestává platit rovnice: zákazník Dacie = škudlil.
Po verzi Stepway, která je na mnoha trzích nejprodávanějším modelem a přebírá zákazníky crossoverům a předohrabovým SUV, přichází maximální luxus mířící na dosavadní řidiče premiovek a retrostylovek. Sandero Celebration přetáhne potenciální kupce Mini a Fiatu 500, Logan zaútočí na managerské sedany, Logan MCV kromě Mini Clubman a 500Living osloví řidiče vozů s označením combi, tourer, vartiant, caravan, touring, grandtour atd. v nejvyšších stupních výbavy.
Duster Celebration si pořídí jak bývalý majitel Toyoty Land Cruiser, tak snob toužící po Evoque.
Lodgy Celebration ze silnic vytlačí všechny S-Maxy, Sharany či Espacy.
Bravo Dacia, vzhůru do světa glamouru a červených koberců! :yes::yes::yes:
Tož červené koberce by se jistě sehnat daly, zastříhnout na míru taky není problém... a v zimě je můžeš otočit chlupama dolu a máš simply clever řešení :-)