si od ciach Bangla ani revoluciu v dizajne neviem predstavit...skor tu mame revoluciu karoserii (X4, GT...). Som zvedavy, kam sa dizajn posunie, prepojenie svetlometov s maskou ako u aktualnej 3 sa mi zda malo na osviezenie dizajnu. A tesim sa na radu 6, ta vzdy dobre maskovala svoju pribuznost s 5...
Krom prave F10 vsechny hubnou. F30 vazi v podstate to same jako kdysi E46, ale velikosti je podobna spis stare 5er E39. Hubnou i nova Xka... nevidim na tom nic zvlastniho.
Zvetsuje se jak MB tak i Audi, o tom jsme se nebavili. Jde o hmotnost a ta klesa, posledni a vlastne asi jedine Fko kteremu hmotnost stoupla je 5er (a samozrejme odvozena 6er) a i ta nabehne na hubnouci notu od pristi generace (podle tohoto clanku). Z4 je jeste stara generace.
Nojo chlapi, ale to neni zas takova sranda odebrat 100kg a zaroven udelat auto bezpecnejsi...
Co me se tyka, klidne pojedu o litr na sto draz, kdyz to bude pevny jako S kláda... :-) Zvlast kdyz si kupuju auto jako je BMW nebo Mercedes, kdy me asi spotreba az tolik netlaci, kdyz si za to muzu koupit jiny auta tri... :-)
Pokud reálně sundají sto kilo, bude to na pochvalu, váha se dostane do intencí E60, přestože auto bude zase větší. Každé kilo je dobré, problém F10 je právě ve váze, není tolik agilní jako předchozí generace a konkurence se jí v tomto směru minimálně vyrovná. Pokud drží bmw váhu na uzdě, pak jízdními vlastnostmi ukazuje ostatním záda, viz. F30.
Souhlas.
Ono uz to asi neni moc kam jinam tlacit - co se agility tyka, tak krome hmostnosti snad jedine nizsi teziste (motor nizko) a rozlozeni hmotnosti (ktere ma BMW samozrejme v poradku, takze tam se taky moc nic neda).
Ale jsou zde limity. Stale jeste clovek predpoklada, ze petkovej bavorak bude v pripade nehody dustojnym souperem nejakeho vetsiho a tezsiho SUV a ta hmotnost je tam nezanedbatelna slozka... jo stale mluvim o bezpecnosti :-)