Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Deset značek koncernu FCA je podle analytiků moc

Sloučením Fiatu a Chrysleru vznikl moloch, ne nepodobný "zlaté éře" General Motors. Odborníci tvrdí, že uživit deset značek bude problém. Marchionne s tím ovšem pochopitelně nesouhlasí.
Zpět na článek
12. 6. 2014 11:53
12. 6. 2014 12:02
12. 6. 2014 13:06
12. 6. 2014 16:28
12. 6. 2014 19:07
21. 6. 2014 12:28
12. 6. 2014 11:53
RAM
Mě přijde i zbytečné vyčlenění RAM, jako zvláštní značky, zbytečně se tím oslabila značka Dodge.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
12. 6. 2014 12:02
Re: RAM
suhlasim... ja si dodnes spominam na dodge ram ...

tu je nieco o "novej znacke" RAM:
[odkaz] ...

dnes je moderne mat 10 roznych znaciek a vsetko clenit a triedit a delit a hrat sa s cislami a statistikami ... manazeri to maju radi........ ako keby nestacila jedna normalna znacka ktora by ponukla rozne modely podla potreby ... za vsetko moze ten sku.veny marketing a to clenenie, oddelovanie a chlievikovanie vsetkeho... uz aj keksy kupis klasicke a potom kupis take iste ale volaju sa keksy xxl .... alebo si kupis kakaove susienky a potom kupis take iste kakaove susienky ale s napisom extra kakao... svet je hore nohami
Avatar - Snooob
12. 6. 2014 13:06
Re: RAM
Kakaove sušienky?! 8-s
Kua, ty maš problémy...
Avatar - twistedTSD
12. 6. 2014 16:28
Re: RAM
Toppere, ty jsi takový odborník na všechno... :-)
12. 6. 2014 19:07
Re: RAM
ježiš ty máš asi horečku...budou mít 9 značek a celkem to dává smysl. Pokud si dají záležet na vzkříšení Alfy tak nevidím problém. Zatím postupně dávají všechny značky do kondice a problémů ubývá. Vlastně mají jen jeden velký :-)
Avatar - Barrichello
12. 6. 2014 12:09
Já vidím jen 8 značek
Abarth je lepší verze Fiatů, se nepočítá, Lancia a SRT končí....

Ještě by šel zrušit umělý RAM a máme rázem 7 značek.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - 3_diamanty
12. 6. 2014 12:17
Re: Já vidím jen 8 značek
s tym abarthom to nevidim ruzovo.... tusim momentalne je v ponuke pre f500 a potom pre punto ... lenze klasicke punto uz konci, ci bude abarth zit len z uspechu f500 a dokedy bude zit je tiez asi otazne....

cele je to velke trapenie... alfu, abarth, lanciu a ram poslat do certa a mozno fiat prezije

som rad ze im nefandim, lebo na toto by som nemal nervy, taliansky bordel fakt nemusim
Avatar - Barrichello
12. 6. 2014 12:21
Re: Já vidím jen 8 značek
Ono jim stejně nic jinýho nezbyde, na plný rozvoj všech značek nemaj peníze....budou mít co dělat zaplatit vývoj nových modelů pro alfu, chrysler a dodge.....jen to spolkne balík a další modely protřebuje i fiat a časem bude opět potřebovat i jeep, maserati a ferrari.
Avatar - 3_diamanty
12. 6. 2014 12:23
Re: Já vidím jen 8 značek
je to tak... som zvedavy kolko znaciek skonci.... abarth podla mna padne... a necudoval by som sa ak by napriek pozitivnym sucasnym kecom o velkych planoch alfy .... casom padla aj samotna alfa... je jasne ze 10 znaciek pod jednou deravou strechou tu burku neprezije

prezije podla mna urcite dodge, jeep, chrysler, maserati, ferrari a fiat... 6 znaciek bude asi ideal .... cas ukaze uvidime
Avatar - Ja Prvni 123
12. 6. 2014 18:10
Re: Já vidím jen 8 značek
Já bych zrušil KIA... Hyundai stačí.
Avatar - fOE
12. 6. 2014 13:00
Re: Já vidím jen 8 značek
To s tim ze fiat mozna prezije si jsi nastudoval z financnich vysledku toho koncernu, nebo.... ?
12. 6. 2014 13:30
Re: Já vidím jen 8 značek
Vycucal z prsta, ako obvykle ...
Avatar - Barrichello
12. 6. 2014 13:48
Re: Já vidím jen 8 značek
Finanční výsledky koncernu sou známé, bez Chrysleru velmi masivní ztráta >:D
12. 6. 2014 14:01
Re: Já vidím jen 8 značek
Lenže Fiat je aj Chrysler ... takže?
Avatar - Barrichello
12. 6. 2014 14:15
Re: Já vidím jen 8 značek
Tak budou potřeba masivní investice, nebo Chrysler coby značky má 3 modely, z toho dva zastralé, dodge potřebuju facelift Darta nebo náhradu za něj, připrait novou generaci Challnegeru, upgrade viperu, novou generaci Journey, novou generaci Caravanu, + aspon další dv anové modely, Jeep potřebuje nástupce za compass a patriot, otázka je zda projekt Renegade bude títmo úspěšným nástupcem, je potřeba zavést 8.st převodovky ke všem HEMI motorům, zatím to má jen challenger a grand cherokee, tj je potřeba to dozavést u 300, chargeru a duranga.

Zlepšení kontroly kvality.

alfa romeo potřebuje cca 3-4 nové modely, fiat aspon 2, vrazit prachy do reklamy a zlepšení kvality servisů atd.

Vem kalkulačku a počítej... >:D
Avatar - šmoula nešika
12. 6. 2014 14:24
Re: Já vidím jen 8 značek
Teď je ještě otázka, do jakých všech trhů budou, co se tebou ve 3. odstavci zmíněných věcí týče, investovat. V nejbližších deseti letech jich asi tolik nebude (jen ty velké)...
12. 6. 2014 19:50
Re: Já vidím jen 8 značek
No a nebylo by lepší prodat Alfu a peníze investovat do obnovy modelového portfolia samotného Fiatu? Maserati a Ferrari jsou v pohodě. Ameriku si ani netroufám komentovat... ;-)
Avatar - fOE
13. 6. 2014 08:05
Re: Já vidím jen 8 značek
Prodas neco co ma potencial, co ma vyhledove velkou cenu (ale malou cenu aktualni) kdyz prodat nemusis?
13. 6. 2014 22:34
Re: Já vidím jen 8 značek
No popravdě potenciál je slušný, ale to by tu značku musel mít jiný vlastník. Fiat ten potenciál trestuhodně promrhává, až se dostane do doby, kdy zbyde jen historie. Už dnes jsou z portfolia trosky :-(
Avatar - šmoula nešika
12. 6. 2014 14:18
Re: Já vidím jen 8 značek
No to je teda názor jak noha. Ještě že tě Marchionne pravděpodobně nezná... Alfa je otazník, léta se plácá, ač s výbornou Giuliettou, ale celkem mu ještě věřím (nedávno oznámili první prodejce AR v S Americe). V Evropě už se mimo Itálii ovšem chytne jen těžko. Abarth bude snad dělat ten derivát MX-5 z projektu MaFia. Lancia nemá reálně výnosnou vizi už řadu let. Amerikánci uvidíme... ale jištění (Ferrari a Maserati) koncern má. Takže nakonec ten Fiat, co bys ho upřednostnil, je na tom možná ze všech nejkomplikovanějc.
12. 6. 2014 18:54
Re: Já vidím jen 8 značek
Souhlas :yes: Mě ten mix značek dává smysl a taky vidím největší oříšek Alfu, ale snad to čekání bude stát za to. Rozhodně lepší než chrlit modely jako frantíci a prodělávet... Zatím co v koncernu model to úspěch. Tak snad jim to vydrží ať máme na výběr.
Avatar - dolfi
12. 6. 2014 17:26
Stačily by pouze 2 silné značky
Jedna evropská a jedna americká. Nyní se veškeré náklady na marketing drolí a často i překrývají, u 2 značek by mohla být podpora podstatně účinnější a důraznější (a ještě by se ušetřilo). Bohužel řízení tohoto konglomerátu (a hlavně jejich "plány" do budoucna) vzbuzují oprávněné obavy, nakolik jsou reálné, resp. nakolik má Marchionne jasno v tom, co je potřeba udělat. V dnešní době se už (zásadní) chyby neodpouštějí a na každého "padlého" čeká spousta čínských supů s peněženkami naditými dolary...
Rozbalit vlákno
2
12. 6. 2014 17:55
Re: Stačily by pouze 2 silné značky
To je nesmysl. Jakou značku bys třeba vybral pro Evropu a nahradil jí to co dnes vyrábí Ferrari, Maserati, Fiat, AR, Lancia. Jistě z této pětice by se daly celkem snadno vyloučit AR a Lancia s tím, že je zastoupí Maserati, ale další slučování už je nesmysl. Jen samotné Ferrari se svým výrobním programem a image je úplná kravina s něčím slučovat.
Avatar - Ja Prvni 123
12. 6. 2014 18:14
Re: Stačily by pouze 2 silné značky
Jasně - píšu nahoře: zrušit KIA... zrušit Audi, Saet i Škodovku... zrušit Dacii i Nissan!
;-)

Ještěže odbornící v tom mají jasno.

Čapek napsal: kdo umí číst a psát, může být spisovatelem.. kdo umí jenom číst - je literárním kritikem.
>:D
13. 6. 2014 01:33
FCA bude v pohode
fiat presiel uz vacsimi krizami, teraz je na vzostupe:
1. ferrari - dojna krava
2. maserati - je na najlepsej ceste sa stat dalsou dojnou kravou niekde na urovni/nad urovnou nemeckej trojky - BRAVO
3. alfa - bude zadokolka, takze priama konkurencia skoro ziadna, aj keby nevysla EU, USA a Cina to istia a s vyvojom pomoze maseratti
1 + 2 + 3 = Tym padom maju poriesenu vytazenost talianskych fabrik, co je jeden z ich najvacsich problemov. A centralu a dane elegantne prestahovali prec z Talianska, dalsi skvely tah...

4. fiat - uzitkove automobily v pohode, male auta v pohode, na ostatne sa mozu vykaslat, zvysit vyrobu napr. v PL a v Taliansku vyrabat iba premiu...
5. abarth je len taka okrajovka, moze tunovat co chce, trebars aj RAM:D, namiesto punta budu tunovat mazdu, a ta sa bude predavat ako teple rozky...
6. lancia pozastavena, co je O.K.

7. US: Chrysler, Dodge, Jeep a spol. - nemusia priniest xy modelov, ani vynajst automobilizmus nanovo, staci ak prinesu zopar poriadnych modelov, nie su to dokonale auta, takze len to nepobabrat - dat tam poriadny automat, lepsi interier, moderne hracky - nova 200 a Renegate vyzeraju slubne...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - šmoula nešika
13. 6. 2014 13:03
Re: FCA bude v pohode
Jo souhlasím, takhle by to (pro ně) bylo super. Jak řekl Richard Hammond - Ferrari je dnes hlavně firmou na reklamní oblečení. A reklamu Italové potřebují jako sůl.
21. 6. 2014 12:28
mají pravdu
stylem jakým to vede pan účetní opravdu ne, překrýváním značek naopak znásobí prodeje a ne že každá značka má jen to "svoje", stačí se podívat jak to vede vw, tam je každé auto několikrát a tím pokreje mnohem větší oblast trhu a hlavně značky pak nabízí kompletní nabídku modelů a ne že každá značka má 2-3 modely a pro větší auto se musí jinam, pro sportovnější zase jinam..takhle si image značky nezíská..
Rozbalit vlákno
0