Deset značek koncernu FCA je podle analytiků moc
Fiat Chrysler Automobile (FCA) je dnes firmou, vyrábějící vozy značek Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Maserati, Lancia, Abarth, Dodge, Chrysler, Jeep, Ram a SRT, což je jedenáct značek (nemluvě o divizi užitkových aut Fiat Professional), přičemž více jich měl už jen General Motors, pokud dobře počítám, před koncem minulého století jich bylo 14. FCA sice ukončí činnost SRT, jehož Viper vrátí zpět pod Dodge a Lancie, i tak ale zbývá devět značek, s užitkovým Fiatem deset.
A tento počet podle finančních analytiků je příliš na to, aby bylo možné ufinancovat plánovanou expanzi (v některých případech až s trojnásobným růstem) osmi z nich (Ferrari zůstane objemově na svém a ani u Abarthu se nepočítá s velký prodejním boomem) s cílem v roce 2018 zdvojnásobit provozní zisk i prodeje.
Marchionne s tím ovšem hluboce nesouhlasí, podle něj má takto FCA pokryty všechny potřebné oblasti trhu, byť přiznává, že menší problém je se značkami Chrysler a Dodge - ne náhodou se hovořilo o možném zavření Dodge, nicméně přestože se tyto automobilky částečně nabídkou vozů překrývají, podle Marchionneho by se jednou sloučenou značkou nepodařilo obsáhnout trh tak dobře. I proto v portfoliu Dodge skončí Avenger a překvapivě i Grand Caravan, značka však bude zachována.