Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Designérské cvičení: Nová Škoda Superb a její další evoluce

Oficiální i neoficiální špionážní snímky nové Škody Superb už česká veřejnost důvěrně zná. Dnes přidáváme skici Jiřího Hoferka, které ukazují pravděpodobnou definitivní podobu nové Škody a naznačují, kam by se tato modelová řada mohla v budoucnu rozvíjet.
Zpět na článek
14. 11. 2007 10:38
anonym
14. 11. 2007 10:47
neregistrovaný "jozef77"
14. 11. 2007 23:25
anonym
14. 11. 2007 11:28
neregistrovaný "hoferek"
14. 11. 2007 14:20
neregistrovaný "313"
14. 11. 2007 14:41
neregistrovaný "jozef77"
14. 11. 2007 16:03
15. 11. 2007 09:03
neregistrovaný "jozef77"
15. 11. 2007 16:33
15. 11. 2007 20:13
neregistrovaný "jozef77"
14. 11. 2007 16:04
14. 11. 2007 14:43
neregistrovaný "jenda benda"
14. 11. 2007 11:35
neregistrovaný "Anonymní Karel"
14. 11. 2007 10:52
neregistrovaný "zbynda_bynda"
14. 11. 2007 10:58
neregistrovaný "jozef77"
14. 11. 2007 11:30
neregistrovaný "Martin."
14. 11. 2007 16:29
neregistrovaný "XXXXXXXX"
14. 11. 2007 17:29
neregistrovaný "Martin."
15. 11. 2007 09:04
anonym
15. 11. 2007 23:03
neregistrovaný "echo zulu"
14. 11. 2007 11:35
15. 11. 2007 09:04
neregistrovaný "jozef77"
14. 11. 2007 12:29
neregistrovaný "zbynda_bynda"
14. 11. 2007 13:31
14. 11. 2007 15:07
neregistrovaný "*"
14. 11. 2007 15:28
14. 11. 2007 16:13
neregistrovaný "zbynda_bynda"
14. 11. 2007 16:18
14. 11. 2007 11:00
neregistrovaný "Se"
14. 11. 2007 11:04
neregistrovaný "dada.zak"
14. 11. 2007 11:09
14. 11. 2007 11:17
neregistrovaný "BMWest"
15. 11. 2007 08:39
neregistrovaný ""marek""
15. 11. 2007 09:02
neregistrovaný "1.4 TSI"
15. 11. 2007 23:06
anonym
14. 11. 2007 11:11
neregistrovaný "A2"
14. 11. 2007 18:28
neregistrovaný "LT"
14. 11. 2007 11:18
anonym
14. 11. 2007 11:19
anonym
14. 11. 2007 11:38
anonym
14. 11. 2007 11:40
neregistrovaný "AndrewBlack"
14. 11. 2007 11:43
14. 11. 2007 11:56
14. 11. 2007 12:08
14. 11. 2007 12:05
14. 11. 2007 12:12
14. 11. 2007 16:36
14. 11. 2007 13:36
neregistrovaný "1.4 TSI"
14. 11. 2007 14:43
neregistrovaný "revaX"
14. 11. 2007 14:52
neregistrovaný "alis"
14. 11. 2007 14:47
neregistrovaný "milanič"
14. 11. 2007 16:13
14. 11. 2007 15:07
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 11. 2007 16:14
15. 11. 2007 14:19
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 11. 2007 16:54
anonym
16. 11. 2007 13:46
anonym
23. 11. 2007 11:27
14. 11. 2007 11:44
14. 11. 2007 12:06
neregistrovaný "Fuj skoda"
14. 11. 2007 12:42
neregistrovaný "Antičobol"
14. 11. 2007 14:11
neregistrovaný "maZDAR"
14. 11. 2007 18:37
anonym
14. 11. 2007 12:42
14. 11. 2007 12:53
neregistrovaný "A2"
15. 11. 2007 10:54
14. 11. 2007 12:55
neregistrovaný "fu.fu"
14. 11. 2007 14:15
neregistrovaný "m01"
14. 11. 2007 14:26
neregistrovaný "milanič"
14. 11. 2007 14:29
neregistrovaný "mananasek"
14. 11. 2007 15:15
neregistrovaný "Egi"
14. 11. 2007 22:02
neregistrovaný "Egi"
15. 11. 2007 22:18
neregistrovaný "Cynik"
15. 11. 2007 09:15
anonym
14. 11. 2007 14:33
neregistrovaný "blizky_zdroj"
14. 11. 2007 14:36
neregistrovaný "neregistrovany2"
14. 11. 2007 14:51
neregistrovaný "Fénix54"
14. 11. 2007 14:57
neregistrovaný "luckylef"
14. 11. 2007 15:05
neregistrovaný "milanič"
14. 11. 2007 15:12
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 11. 2007 16:05
14. 11. 2007 16:25
neregistrovaný "hoferek"
14. 11. 2007 16:36
14. 11. 2007 16:45
neregistrovaný "hoferek"
14. 11. 2007 16:47
neregistrovaný "milanič"
14. 11. 2007 17:00
neregistrovaný "hoferek"
14. 11. 2007 17:10
anonym
14. 11. 2007 17:13
neregistrovaný "milanič"
14. 11. 2007 17:10
anonym
14. 11. 2007 17:22
neregistrovaný "hoferek"
14. 11. 2007 17:24
anonym
14. 11. 2007 17:28
neregistrovaný "milanič"
14. 11. 2007 17:29
anonym
14. 11. 2007 17:32
neregistrovaný "milanič"
14. 11. 2007 17:33
anonym
14. 11. 2007 17:32
neregistrovaný "hoferek"
14. 11. 2007 17:35
anonym
14. 11. 2007 17:54
neregistrovaný "FX"
14. 11. 2007 17:58
anonym
14. 11. 2007 18:27
neregistrovaný "Deception"
14. 11. 2007 18:27
anonym
14. 11. 2007 18:45
neregistrovaný "Deception"
14. 11. 2007 18:18
neregistrovaný "hoferek"
14. 11. 2007 17:45
14. 11. 2007 16:25
14. 11. 2007 17:05
neregistrovaný "PREMDA"
14. 11. 2007 17:08
anonym
14. 11. 2007 17:12
neregistrovaný "PREMDA"
14. 11. 2007 17:14
anonym
14. 11. 2007 17:17
neregistrovaný "PREMDA"
14. 11. 2007 17:18
anonym
14. 11. 2007 17:21
anonym
15. 11. 2007 15:53
neregistrovaný "Ada je zase tady"
14. 11. 2007 20:55
neregistrovaný "Turbomotor"
14. 11. 2007 21:29
anonym
14. 11. 2007 23:56
anonym
15. 11. 2007 09:22
neregistrovaný "milanič"
15. 11. 2007 11:32
neregistrovaný "vilíček"
15. 11. 2007 15:58
neregistrovaný "Ada je zase tady"
15. 11. 2007 18:21
neregistrovaný "hflm"
16. 11. 2007 06:22
anonym
16. 11. 2007 09:35
neregistrovaný "jakub747"
17. 11. 2007 16:11
neregistrovaný "500"
anonym
14. 11. 2007 10:38
petriq
MgA. Jiří Hoferek........zadna cast.. evidentne okopcena predchadzajuca bmw3...a sucasna bmw5... doporucujem aby ste sa zamestnal u nejakej cinskej automobilky....tam prerazite ;-\
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "jozef77"
14. 11. 2007 10:47
Re: petriq
Napadlo ma presne to isté s tým BMW.
anonym
14. 11. 2007 23:25
Re: petriq
Mě napadl trochu i Chrysler Sebring :-)
neregistrovaný "hoferek"
14. 11. 2007 11:28
Re: petriq
Je škoda, že každý ve všem hledá nejdřív to špatné. Nepopírám jistou podobnost v hlavních rysech zadní partie, ale musím se ohradit vůči termínu "okopčená". Horní hrana víka je jakousi aerodynamickou nutností (přítlak na zadní nápravu) a tvar světlometu spolu s prolisy si bere za vzor současné stylistické prostředky vozů Škoda (přední část, tvar předního světlometu u Roomsteru a Fabie). Váš názor vám neberu, ale zkuste si vedle sebe vyrovnat snímky zmiňovaných BMW a mého návrhu, zjistíte, že podobnost a okopčení není jedno a totéž. Ostatně při množství dnes vznikajících modelů objevíte i ve výrobě hodně podobných stylistických prvků a to zdaleka ne jenom u některých čínských výrobců, jejichž přístup se mi ze srdce i profesní etiky hnusí.
neregistrovaný "313"
14. 11. 2007 14:20
Re: petriq
:yes: :yes:
neregistrovaný "jozef77"
14. 11. 2007 14:41
Re: petriq
Neviem, čo sa rozčuľuješ. Zato, že sa mi zadná partia podobá na BMW 3 predchádzajúcej generácie, som predsa nepísal nič zlé. ;-)
Avatar - CountachSV
14. 11. 2007 16:03
Re: petriq
hele.. a tebe taky asi slušnýmu vychování učili ve chlívě co? Ten člověk tu normálně reaguje a VYKÁ... ty mluvíš sprominutím jak dlaždič, čimž se nechci dotknout dlaždičů, kteří na rozdíl od tebe alespoň ví co plácají. Takový mam nejrači.
k tématu... kresby pěkný logickej škodováckej vývoj tam vidno.
neregistrovaný "jozef77"
15. 11. 2007 09:03
Re: petriq
Ty mi tu prosím Ťa nič o slušnosti nehovor, keďže mi tiež tykáš. Neviem, koľko máš rokov, možno by si mi mohol byť synom, tak ako to, že mi drzo tykáš? Podľa Tvojho spôsobu vyjadrovania a pravopisu máš skončenú nanajvýš nejakú učňovskú školu, a to sa nechcem učňov nijako dotknúť. V normálnom styku ľuďom samozrejme VYKÁM, ale na webe je zaužívané TYKANIE. A tiež som iba napísal svoj názor. Neber to v zlom, ale na spôsob, akým si ma osočil, som musel jednoducho zareagovať. Nemyslím si o sebe, že mám aristokratické spôsoby, ale ani primitív, za akého ma asi pokladáš(neviem?), nie som.
A teraz k autu ako takému. Je dobré, že dizajnéri sa pri Superbe nadali uniesť dizajnom Fabie a Roomsteru. Popri Octavii je to ďalšia pekná Škoda. A keď niekto našiel trebárs ľahkú inšpiráciu v BMW, tak ja osobne v tom nevidím nič zlé.
Avatar - CountachSV
15. 11. 2007 16:33
Re: petriq
hele... pravopis? Kde tam mam chybu? To umíš tak dobře česky? Mluvim lehce po-západočesku a protože jsem chvátal, tak bez interpunkčních znamének. JDE O TO, že se tu do nikoho nenavážím, kromě teď do tebe :-)).
Co se týče psaní, hádám, že na rozdíl od tebe jsem se už něco nanovinařil. Ale to je plácání do vody. Za otce bych tě nechtěl, chytrákům se dělá syn hrozně těžko, domnívam se.
S tykáním problém nemam, nemám ale ani rád, když někdo vyskakuje na člověka, kterej tu dokonce vyká, přestože podle zažitejch regulí webu by nemusel.
Moje vzdělání je soukromá věc, do toho je ti houby, jako dlaždiči :-))). Ale něco jsem se nastudoval. Prostě vyskakuješ a kritizuješ. Typickej moderní Slovák. Už od ČSFR. A to mam kořeny na Slovensku.
neregistrovaný "jozef77"
15. 11. 2007 20:13
Re: petriq
Pôvodne som nechcel ne Tvoj príspevok reagovať. Prepáč mi, avšak musím. Prečítaj si ešte raz moje príspevky hore a napíš mi, kde sa do niekoho navážam (okrem reakcií na Teba). Pravopis českého jazyka neovládam dokonale, ale rozumiem mu veľmi dobre. Však som ešte dieťa Československa. Možno som sa vyjadril dosť nešťastne. Myslel som to skôr tak, že si tam používal aj nejaké nespisovné slová(napr. nejrači). Za toto nedorozumenie sa Ti chcem ospravedlniť. Odvolávam moju vetu o Tvojej nevedomosti pravopisu. ;-) Nechal som sa proste uniesť Tvojou reakciou. Či si novinár, alebo niečo iné, je Tvoja vec. Tvoje vzdelanie je naozaj len a len Tvoja súkromná vec. Ja som toho už tiež niečo do rôznych škôl nachodil. Ale nepáči sa mi, že si nakoniec vytiahol národnostnú kartu. Ja nikdy nerozlišujem ľudí na základe toho, či je niekto Nemec, Slovák, Čech a pod. Pre mňa je dôležité, aký je kto ČLOVEK. Ja osobne mám Čechov veľmi rád. Keď som tam bol ešte v rokoch 1984-1985 na základnej vojenskej službe v Prahe, tak som mal lepšie vzťahy s českými chlapcami, ako so Slovákmi. A to som tam mal aj spolužiakov z VŠ.
Aj teraz veľmi rád cestujem do Čiech, mám rád Vašu pohostinnosť a milých ľudí, páči sa mi to, že takmer neexistuje žiadna jazyková bariéra. Tak mi prosím Ťa povedz, čo si predstavuješ pod "typickým moderným Slovákom od ČSFR". Ja som len úplne normálne reagoval na príspevok bez nejakých invektív a Ty si sa do mňa obul. Tak som na Teba možno zareagoval tvrdšie, ako som mal. Na záver Ti navrhujem, aby sme zakopali vojnovú sekeru.
P.S. Ani ja by som Ťa nechcel za syna. :-)
Avatar - CountachSV
14. 11. 2007 16:04
Re: petriq
hele.. a tebe taky asi slušnýmu vychování učili ve chlívě co? Ten člověk tu normálně reaguje a VYKÁ... ty mluvíš sprominutím jak dlaždič, čimž se nechci dotknout dlaždičů, kteří na rozdíl od tebe alespoň ví co plácají. Takový jak seš ty, mam nejrači.
k tématu... kresby pěkný logickej škodováckej vývoj tam vidno.
neregistrovaný "jenda benda"
14. 11. 2007 14:43
Re: petriq
Souhlasím se vším co píšete. Jen by jste svůj příspěvek rovněž poslat redaktorům. V případě článku o Hyundai I30 a KIA ceed se jejich články jen hemžily srovnáním s BMW a jinými automobily.
neregistrovaný "Anonymní Karel"
14. 11. 2007 11:35
Re: petriq
ty lampy budou jiny, zadny ala BMW
neregistrovaný "zbynda_bynda"
14. 11. 2007 10:52
hm
Pekne, je to takove korejske nebo cinske? Tedy hlavne predni maska... To se bude dobre prodavat na vychodnich trzich... >:-[]
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "jozef77"
14. 11. 2007 10:58
Re: hm
Vysvetli mi, v čom sú tí Kórejci horší ako Česi (alebo Slováci). Ďakujem.
neregistrovaný "Martin."
14. 11. 2007 11:30
Re: hm
jestli je to jenom záležitost asiatů nevím, ale neumějí vyvážit design a požít prvky stejného typu, navrhují disproporční tvary a kdo ví co ještě...
Když ot někdo nevidí tak to neznamená, že to tak není, s tím co jsem napsal má problém 95% asijských aut ;-\
neregistrovaný "XXXXXXXX"
14. 11. 2007 16:29
Re: hm
A japonský auta jsou co? Ty navrhujou asi nějaký nenormální asiati?
neregistrovaný "Martin."
14. 11. 2007 17:29
Re: hm
ty navrhujou uplně normální asiati s nenormálním smyslem pro design ;-) v 95% případů :-)
neregistrovaný "echo zulu"
15. 11. 2007 23:03
Re: hm
a preco si vlastne myslis, ze korejske auta navrhuju nejaki aziati? bol si niekedy v dizajnovom studiu hyundai, pripadne kia? :-)
Avatar - VDC
14. 11. 2007 11:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "jozef77"
15. 11. 2007 09:04
Re: hm
:-) :yes:
neregistrovaný "zbynda_bynda"
14. 11. 2007 12:29
Re: hm
Ja nerikam, ze jsou horsi. Narodil jsem se v Evrope, vyrostl jsem v Evrope, jsem tedy konfrontovan s evropskym pojetim a tim padem mam vybudovane urcite predstavy o tom co je libive a co ne. Ty jsou ciste subjektivni a ja sam za sebe rikam: "Mne se ta studie proste NELIBI!!!" Tot vse.
Avatar - GuitarsHero
14. 11. 2007 13:31
Re: hm
Cisto subjektivne je to, ze vidis znacku a podla toho asi aj zaradis auto do nejakej skatulky. V dnesnej dobe globalizacie to uz ale takmer vobec neplati - cest vynimkam. Pozry sa napriklad, kto je sefdesigner pre KIA - Peter Schreier. Vygoogluj si co a pre koho robil pred tym ;-)
neregistrovaný "*"
14. 11. 2007 15:07
Re: hm
Podle jmena to asiat nebude, nebo ano? pokud ne, tak to jen dokazuje, ze lide z vychodu to proste vidi jinak a kdyz se snazi napodobovat evropu, tak to vypada trapne. cest vyjimkam - naprikald Ken Okuyama.
Avatar - GuitarsHero
14. 11. 2007 15:28
Re: hm
Ospravedlnujem sa! Ma to byt Peter Schreyer (nie Schreier) - len priklad: Schreyer is best known for his work of eight years at Audi, where he was responsible for establishing a classic Bauhaus-inspired styling, still a foundation of their vehicle lineup. His work on the Audi A6 and the TT is still regarded as some of the most influential automotive design in recent time.
.
No asiat to fakt nie je ;-)
neregistrovaný "zbynda_bynda"
14. 11. 2007 16:13
Re: hm
V poradku, nebochybuji, ze pan Hoferek vytvoril tuto studii podle sveho nejlepsiho vedomi a svedomi (hnusna fraze ;-) ) Urcite nad tim projektem stravil spoustu casu a venoval mu mnoho energie. Jenze ja tu nehodnotim pristup k projektu, za ten ma pan designer muj obdiv. Hodnotim jak vysledek pusobi na me a pusobi na me nepresvedcive. Treba dostane zhotovitel za tento navrh nejakou cenu, treba budu na svete jediny komu se to nelibi, ale i kdyby to tak bylo, na mne ten navrh nezapusobil, nezaujal me a ani milion kladnych hodnoceni od sebeuznavanejsich kapacit v oboru me nepresvedci.
Avatar - GuitarsHero
14. 11. 2007 16:18
Re: hm
Myslim, ze je to uplne v poriadku, kedze design je vec subjektivna. Kazdemu sa paci nieco ine. A boh nas ochranuj aby to tak nebolo aj nadalej. Ved v tom je prave ta krasa. ;-)
neregistrovaný "Se"
14. 11. 2007 11:00
pas
ale jó, takovej Pasat trochu :-) :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dada.zak"
14. 11. 2007 11:04
ropa
A hlavně to chce nějaké hodně velké logo "TDi chiptuning supersport"... Ach jo, češi budou furt škodovku uctívat jako božstvo, při tom na světě existuje spousta lepších aut. Ale nepopírám, že škodovky jsou dobrá auta. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ghostyx
14. 11. 2007 11:09
Superb
Ja osobne si myslim, ze to bude auto, ktere poradne zahybe s konkurenci... Po rozpacitem designu nove Fabie na ktery je si potreba zvykat delsi dobu, to bude 3 Skoda v rade, ktera bude nest spolecnou masku ala Roomster a dle meho nazoru to je dobre, protoze si Skoda zda se konecne nasla vlastni tvar spolecne masky v ramci koncernu VW. Dle prvnich spionaznich fotek se mne osobne Superb libi a dle prvnich informaci o technickych parametrech se myslim mame naco tesit. Brawo Skoda :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "BMWest"
14. 11. 2007 11:17
Re: Superb
V rámci koncernový hierarchie byla v minulost Škodovka odsouzená vyrábět vždy horší a levnější auta, než mateřský VW. Oktávie II pak začala na Passata zle dotírat a Superb vypadá na vyloženýho kanibal.
neregistrovaný ""marek""
15. 11. 2007 08:39
Re: Superb
Octavie II zacala zle dotirat. K tomu neco pripisu, Octavie II byla vyroben 2 roky pred svym uvedenim na trh, vyvoj musel byt pozastaven a cekalo se na novy Passata a to je FAKT!!! ;-) Takze nevim kde se berou zvesti, jak Skoda kopci a to prosim nejsem nejakym vylozenym fandou teto znacky.
neregistrovaný "1.4 TSI"
15. 11. 2007 09:02
Re: Superb
No jsou věci!!! Jen tak mimochodem, vývoj Octavie II běžel normálně podle plánu a na žádného Passata se čekat nemuselo. Nevím, kde jsi k tomu přišel. Kdyby to bylo tak jak píšeš, VW by v Boleslavi vyrábělo svoje auta a nevráželo by peníze do vývoje škodovek.
anonym
15. 11. 2007 23:06
Re: Superb
to nie je ojedinely pripad, aj aktualny saab 9-3 sprortcombi bol hotovy tusim tiez 2roky pred predstavenim verejnosti. tak to jednoducho v koncernoch je. tiez sa mi to nepaci...
neregistrovaný "A2"
14. 11. 2007 11:11
Tvar
Boční linie u zamaskovaného, tedy reálného modelu působí jaksi fádně, postrádají vlastní dynamiku, boky neznatelné a spolu s neměným pontonem karoserie je to celé příliš usedlé, přičemž nekorespondující se zde navrhovanou přední částí, pokud ta skutečně bude takto vypadat. Nicméně ostatní návrhy obsahují vcelku zajímavé detaily.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "LT"
14. 11. 2007 18:28
Re: Tvar
Kvalitní komentář. :yes:
anonym
14. 11. 2007 11:18
PS
No tak jak se dívám na tu zadní část, tak musím konstatovat, že se opět do výroby dostala ta řekněme nejméně povedená :'-( :-(
Rozbalit vlákno
0
anonym
14. 11. 2007 11:19
aaa
skosene zadni svetla jako lexus kabrio??? No myslim ze k takovemuto autu se nehodi...
Rozbalit vlákno
0
anonym
14. 11. 2007 11:38
distance
mozna by bylo pro nektere natvrdliky PRIMO UVEST, ze se jedna caryky-maryky jakehosi designera a nemaji vubec nic spolecneho s budoucim vyrobkem Škoda Superb ... to jen tak na upresneni, protoze jak to tak nahore ctu, povazuji to nekteri za divne nejake scizene materialy ze Skodovky...;(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AndrewBlack"
14. 11. 2007 11:40
;-)
Pánové, já bych si počkal z hodnocením nového Superbu. Ač špionážní fotky nebo tato studie nějak vypadají, nejlepší bude skutečnost a nejlepe se svézt! ;-)
Rozbalit vlákno
0
14. 11. 2007 11:43
LINIE
Designér umí :yes: a za tu poslední čáru velké bravo.

A SUPERB? Těšme se na něho. Bude to obdobná chlouba, jakou je i Octavia. Superb se, to je dnes již jisté, vizuálně mírně od Octavie odpoutá a vznikne tak další originální, nepochybně úspěšný produkt škodovky. Co je taktéž jisté již dnes, že technicky to bude vozidlo na evropské výši. S ničímm jiným ostatně škoda ani nepřichází. A pokud u Octavie boduje zejména tím, že nabízí nadprůměrné užitné vlastnosti a exkluzivní zpracování, u Superbu ještě k tomu přidá i luxus prostoru. Kdo zná pocit, když se může za volantem takzvaně rozvalit, kdy se nedotýká ramenem spolujezdce, kdy může sedět zcela uvolněně a nepřipadat si jako vpletený do kola, ten jistě ocení velkorysé rozměry superbu.
Rozbalit vlákno
16
14. 11. 2007 11:56
Re: LINIE
Taky se mi líbí. Určitě se víc odliší od Octavie a bude jako model nepochybně výraznější než stávající.
Avatar - Ghostyx
14. 11. 2007 12:05
Re: LINIE
Jj, jiz stavajici verze ma v zadu mista jako malokdo z konkurence. Tenhleten novy Superb bude nepochybne trefa do cerneho a pokud skutecne bude mit i tu techniku o ktere se pise, tak posleze i u samotneho VW budou mit nepochybne o cem premyslet... ;-)
14. 11. 2007 12:12
Re: LINIE
Je to vymyšlené. Automobilky se snaží vykrýt kdejakou skulinu. VW se Škodou vykoumali dokonale "segment superb" - velký, kvalitní vůz za malé peníze. To tu prostě nebylo.
Avatar - VDC
14. 11. 2007 16:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "1.4 TSI"
14. 11. 2007 13:36
Re: LINIE
Pokud rozvor mírně klesne a bude o něco větší zavazadelník, bude to super auto pro čechy. Stávající Superb na tom se zavazadelníkem byl o dost hůř než Octavia. Když k tomu připočtu to chytré řešení s děleným víkem, troufám si říct, že v Čechách to Passat nebude mít tak lehké jako dosud.
neregistrovaný "revaX"
14. 11. 2007 14:43
Re: LINIE
Těšme se na SUPERB. A těšme se i na facelift Octavie. Už brzy.
neregistrovaný "alis"
14. 11. 2007 14:52
Re: LINIE
facelift octavie neni nic moc, na ćo bychom se mohli tesit
neregistrovaný "milanič"
14. 11. 2007 14:47
Re: LINIE
+ kombík + čtyřkolka,vědí,znaj,uměj,kdo by to před 16 rokama řekl,co se z toho jednoho "fáčka" vyvrbí :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 11. 2007 15:07
Re: LINIE
dufejme,že dostane KONEČNĚ 5 hvězd,když současný superb měl dokonce o bod méně než Octavia >:D >:D >:D >:D >:D >:D
14. 11. 2007 16:14
Re: LINIE
Koukám, že tě rozdovádí kdejaká prkotina... :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 11. 2007 14:19
Re: LINIE
Přiznejme si,že se nesluší,aby Superb,limuzína,měla jen 4
anonym
16. 11. 2007 13:46
Re: LINIE
Není mi jasné, čím by se Superb nebo Octavie měli chlubit.Je to naprosto běžné spotřební zboží, nijak mimořádně neoslňující vzhledem ani technikou.Osobně s nimi nejezdím, ale ve firmě jich mám několik.Jeto stejný běžný sluha, jako automatická pračka nebo počítač.Buďme proboha realisté.
23. 11. 2007 11:27
Re: LINIE
presne si to vystihol Superb II už nebude len prerobený passat,už to bude auto s vlastnou tvárou tým pádom bude ešte populárnejší ako teraz a keď pridáme škodou patentovaný systém dvojitého otvárania batožinového priestoru má vyhraté...o zaujimavosť pre zákaznika sa teda báť netreba...
14. 11. 2007 11:44
Kecy
Kecy, kecy, kecy, ale rád by som videl, kto z vás by sa zmohol na skice aspoň podobnej úrovne, ak nie vyššej.
Tie línie nie sú nijak vyzreté (panebože, však ide o skice), ale sú zaujímavé. Pekný nápad. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Fuj skoda"
14. 11. 2007 12:06
?????????????
Pěkná Korea !
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Antičobol"
14. 11. 2007 12:42
Re: ?????????????
:-! Je vidět , že patříš do skupiny co nakupují v Lídlu.Nedokážou rozeznat kvalitu od tuctového zboží.No nic , to se nedá naučit , ani z tebe vymlátit.S tím jsi se narodil a i zemeřeš. :-!
neregistrovaný "maZDAR"
14. 11. 2007 14:11
Re: ?????????????
A co ma design spolocne s kvalitou? No ale ako sa tak pozeram na tvoj nick, tak rozmyslam kde asi patris ty?!? ;-\
anonym
14. 11. 2007 18:37
Re: ?????????????
V Lídlu nekupuju ale Octavku jsem mnel a dekuji moc - dobrou noc.
14. 11. 2007 12:42
Můj názor
Mě se to docela líbí, ta příď je taková "dinamická" (jestli se tenhle výraz někomu nelíbí tak proti tomu nic nemám, já sám jsem nemohl najít vhodný výraz, světla jsou jako z roomstera samo že s menší změnů, ale taky musím říct, že jsem to už někde viděl, ale co je dneska originální?? O zádi mám rozporuplné pocity, ale jinak pěkný. Šak uvidíme, jak to auto bude ve skutečnosti vypadat.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "A2"
14. 11. 2007 12:53
Re: Můj názor
..tenhle výraz se mi opravdu nelíbí "dinamická" opravdu tě nic nenapadá? Co takhle "dynamická", to už je lepší, co. Jistě až moc, nehodí se k bočnímu profilu, ale je to "jen" skica.
15. 11. 2007 10:54
Re: Můj názor
sorry za tu gramatickou chybu ale nikdo není dokonalý.
neregistrovaný "fu.fu"
14. 11. 2007 12:55
Pekne designerske cviceni
www.motorauthority.com_cars_skoda_previe… />misto podtrzek lomitka
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m01"
14. 11. 2007 14:15
HUMUS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Absolútna nenápaditosť dizajnéra ;-\
V Škode by sa mali nad sebou zamyslieť...teda ak chcú predávať.
Fabia II, absolútny prepadák, Hnuster považovaný za najškaredšie auto v triede.
Motory zaostávajú za konkurenciou (až na nejaké preplňované)
Medziročný pokles predaja na Slovensku - 3 000 kusov
A to je hodne slušné číslo 8-s
...éra Škodovky končí, tak ako aj VW
Bravóóóóóó, len tak ďaľej :no:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "milanič"
14. 11. 2007 14:26
Re: HUMUS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Padá taky na Slovači sníh? Jestli ano,mohl bys jít ven dělat sněhuláky,to je pro tebe smysluplnější činnost.
neregistrovaný "mananasek"
14. 11. 2007 14:29
Re: HUMUS!!!!!!!!!!!!!!!!!
nejsem zarytý fanda škodovek, to pro pořádek. To co píšeš jsou pěkné hovadiny. Kdyby končila éra škodovek, tak by asi nerozjížděli výrobu oktávek v Bratislavském VW, protože už u nás nejsme schopni pokrýt poptávku. ;-\
neregistrovaný "Egi"
14. 11. 2007 15:15
Re: HUMUS!!!!!!!!!!!!!!!!!
No Fabia II není propadák......Roomster je nejhnusnější jen podle hodnocení na webu a ještě k tomu jen v Čechách (možná i na Slovensku)a absolutně nechápu debaty nad designem....NEEXISTUJE ošklivý a hezký design....lidi uvědomte si že design je věc názoru. Když se mi ten či onen design nelíbí, tak si tu věc nekoupím a místo ní koupím jinou, která umí to samé a má pro mě přijatelnější design. Zdůrazňuji PRO MĚ. Od toho je konkurence abych si vybral co mě se líbí, z čeho budu mít já radost. A neobtěžuju ostatní tím že se jim vysmívám jen proto že se jim líbí jiný vzhled než mě. Kdy si konečně zvyknete že příspěvky píšu jen k tématu, které mě zajímá a k těm co mě nezajímají se nevyjadřuji. Toto je článek o jednom šikovném stylistovi, který se rozhodl nakreslit pár obrázků, aby nám všem co máme zájem mohl ukázat jek bude asi nový superb vypadat. O nic víc nejde, jestliže je mi jedno jak bude vypadat a nebo je mi dokonce ukradená celá škodovka, tak sem nepřispívám.

Ohledně článku, skicy jsou velmi zdařilé. Je na nich krásně vidět základní silueta Superbu a perfektně vystihnutá základní myšlenka designu všech posledních modelů škoda tj. od masky dozadu a kolem celého auta se táhnoucí nepřetržitá linie, velká maska s šípovitým tvarem, úzký prolis v prostřed kapoty a přední svítilny do tvaru mandle (na Suberbu redukovány kapotou) a zadní do písmene C. Velmi hezké.
14. 11. 2007 15:23
Re: HUMUS!!!!!!!!!!!!!!!!!
konecne tu nekdo napsal neco rozumneho ....Fabia II se mi nelibi ani roomster .....ale je to vec vkusu :yes: :yes:
Avatar - KANKUNEN
14. 11. 2007 16:05
Re: HUMUS!!!!!!!!!!!!!!!!!
A taky neexistujou krásné a ošklivé ženy, je to věc názoru.
14. 11. 2007 16:11
Re: HUMUS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pozor pozor, tvé naivní tvrzení, že neexistuje dobrý a špatný design, je než velmi nepromyšlená úvaha. Vždyť tys popřel jednou větou celý svět designu, svět umění, svět krásna. Jiná věc je, jak na tebe věci působí. To je otázka vkusu hodnotitele. A věř, že tak jako existuje dobrý a špatný vkus, existuje i dobrý a špatný design.
neregistrovaný "Egi"
14. 11. 2007 22:02
Re: HUMUS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dobře, chápu, ale o tom by jsme mohli debatovat hodiny a hodina a nakonec by jsme zjistili že pravdu máme oba a zároveň ani jeden z nás. Doufám že jste všichni pochopili co jsem se snažil příspěvkem sdělit.
neregistrovaný "Cynik"
15. 11. 2007 22:18
Re: HUMUS!!!!!!!!!!!!!!!!!
:yes:
anonym
15. 11. 2007 09:15
Re: HUMUS!!!!!!!!!!!!!!!!!
na nápaditost slováku to nemá-jediný na světě vyráběli 4 stopý auto š. 1203!jestli budou takhle vyrábět i škodovky,tak jejich éra opravdu zkončí!!! >:D >:D >:D >:D
23. 11. 2007 11:42
Re: HUMUS!!!!!!!!!!!!!!!!!
moc pekne si to napísal,až na to,že na slovensku sa robia komplikovanejšie modeli VW ,audi či porsche...čiže 4x4 ...a ak sa s tym nevieš zmieriť radšej nepiš taketo kraviny
23. 11. 2007 11:38
Re: HUMUS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fabia II prepadák??predávajú sa dobre pokiaľ viem,kvalitatívne sú tiež na úrovni konkurencie...
Roomster odkiaľ máš,že je najškaredší v triede??podľa mňa je jeden z najkrajších,zaujimavý dizajn aj priestorová ponuka ,podvozok tiež výborný...Motory sú tiež dobré v porovnaní s konkurenciou 1.4TFSI dokonca motor roka po výmene 1.9TDi PD za 1.9TDi CR bude zas dobre rozhodnutie.
Škodovka končí VW tiež zaujimava novinka >:D
m01 bravoooo :no:
neregistrovaný "blizky_zdroj"
14. 11. 2007 14:33
jsi mimo
jsi bohuzel uplne mimo,toto se bohuzel nestane..
vzdyt mas titul, tak kde mas vkus.. aspon trochu, uvedom se!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "neregistrovany2"
14. 11. 2007 14:36
Re: jsi mimo
souhlasi, jenom s tim, ze bohudik nestane
neregistrovaný "Fénix54"
14. 11. 2007 14:51
náhodou slušná kresba
Náhodou to nakreslil celkem hezky:-! Ta přední "kulatá" maska se mi na nových Žkodofkách ( F II, Pokojstr ) moc nelíbí, lepší byly hrábě po faceliftu. Jinak zadek se povedl asi nejvíc, ale bmw mě taky hned napadlo ;-) Akorát nevím co všichni máte s nekonečnou linií, je to teď nějak šíleně v módě ;-\
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "luckylef"
14. 11. 2007 14:57
Re: náhodou slušná kresba
nekonecna linie je blud, nikdo nevi co to zmnamena.. :-! neco jak kinetic design u fordu!
a kresby sou dost mimo, ty , co sou opajcovane z fotek sou v poho aspon perspektivou.. zustat by mel kluk spis u tech mensich veci, auta mu moc nejdou! portfolko ma docela dobry, tak si to nekaz!
neregistrovaný "milanič"
14. 11. 2007 15:05
Re: náhodou slušná kresba
Kucí,vemte se za ruce a hajdy plácat ven kinetic sněhuláka a hned několik a nezapomeňte u každýho novýho udělat facelift,ať máte dobrý portfolko. PS. Hrábě nechte doma
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 11. 2007 15:12
Re: náhodou slušná kresba
nakreslil to možná hezky,ale co Patrick le Quement?Moc se těším na nového Vel Satise-Mimo jiné,s tím "pokojstrem" se ti to povedlo :-) navíc,ve SM psali,že záď vypadá jako Renault Safrane,a to se sluší,kopírovat sice od elegantního,ale už přece jen staršího vozu?
14. 11. 2007 16:05
Smyčka
Na skice je jistě několik diskutabilních prvků. Ať už o 90° otočené žebrování přední masky, což by asi nebylo průchodné. Ikdyž doplňuje plynulost přechodu masky a světlometů. Výrazné prolisy zasahující hluboko do předního a zadního nárazníku vs. bezpečnost chodců. Taky nemůžu souhlasit s nutností vestavěného spojleru do zadního výka, druhá věc je ale jeho možnost a logická součást spojující smyčky.
Kladně hodnotím zadní lampy, které padnou na zadek lépe, než samotnému CL. (Zkuste na něj mrknout.) Také, díky prolisům ze zádě, na mne vykoukl Yeti ;-) .
Smyčka. Sjednocující, výrazná, všem ostatním prvkům nadřazená. Ale jen smyčka. Ať se autor nezlobí, ale podle mě tato skica neposouvá nikam současně příchozí model, natož značku. Jako facelift dobrý, ale to asi nebylo cílem.
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "hoferek"
14. 11. 2007 16:25
Re: Smyčka
Děkuji všem, kteří přicházejí s konstruktivní kritikou. Souhlasím s tím, že můj návrh není cílen jako vize pro další směřování značky. To ostatně ani nebylo cílem. Šlo spíše o zpracování alternativy k nastupující generaci Superbu, jehož pojetí mi vzhledem k ostatním modelům připadá ne úplně jednotné. I proto jsem v návrhu použil současných výrazových prostředků a nehledal úplně nový směr.
14. 11. 2007 16:36
Re: Smyčka
Sice jsem to nenapsal v původním příspěvku, ale připadlo mi to jako jedna ze skic současného S2, jen odložená. Jako alternativa mi to dává smysl.
Kvůli prolisům vepředu vystupuje mezi světly široké "V", které může připomínat současný Passat nebo masky vozů Audi. Koncern identity. To je vedlejší efekt, nebo záměr?
neregistrovaný "hoferek"
14. 11. 2007 16:45
Re: Smyčka
:o)) Toto není záměrem. Onen tvar vzniknul pouze logickým protažením dynamických hran kapoty.
neregistrovaný "milanič"
14. 11. 2007 16:47
Re: Smyčka
Mě by zajímalo,proč jste se nepustil i do kombíka?
neregistrovaný "hoferek"
14. 11. 2007 17:00
Re: Kombi
Zajímavý nápad, časem Vás možná vezmu za slovo. Jen abych potom zase nebyl obviňován z Přivydělávání si. :-)
anonym
14. 11. 2007 17:10
Re: Kombi
Veď vy to ani pre iné nerobíte...
neregistrovaný "milanič"
14. 11. 2007 17:13
Re: Kombi
OK,jinak buďte v klidu,to je jen místní bavič,který se tu vyskytuje pod x nicky,chválí,nadává,napadá,prostě všehochuť a když je nejhůř,tak si povídá sám se sebou. Tak Vám držím palce :yes:
anonym
14. 11. 2007 17:10
Re: Kombi
Keď ste tu chcel by som sa vás opýtať načo ste robili tie retuše????
neregistrovaný "hoferek"
14. 11. 2007 17:22
Re: Kombi
To už tak chodí, že se chce člověk vyjádřit k nějakému jemu blízkému tématu. Někteří to dělají slovem. V mém případě nastalo neodbytné výtvarné puzení a proto jsem k designu Škody Superb vyjádřil po svém – kresbou. Toť vše. Samozřejmě jsem se chtěl také zviditelnit. Není totiž nic více neznámé než neznámý tvůrce.
anonym
14. 11. 2007 17:24
Re: Kombi
Ale vysvetlite mi načo ste menili tie svetlá vpredu.
Jednak to nieje nič pekné jednak nevyjadríte realitu! Zadok tej druhej verzie je pekný. Ale tiež nepôjde do výroby. Veď ste videli fotky zo závdou. Preto absolútne nechápem načo ste ich robili po svojom.
neregistrovaný "milanič"
14. 11. 2007 17:28
Re: Kombi
Danieli,že ty sis ještě nebyl uplácat toho sněhuláka,to neděláš dobře :-|
anonym
14. 11. 2007 17:29
Re: Kombi
Nenapadol sneh...
neregistrovaný "milanič"
14. 11. 2007 17:32
Re: Kombi
A to si neumíš poradit,myslel sem,že máš na víc :-|
anonym
14. 11. 2007 17:33
Re: Kombi
Nevadí dôležité je že ty si so všetkým poradíš. ;-)
neregistrovaný "hoferek"
14. 11. 2007 17:32
Re: Kombi
Ačkoliv se Škoda snaží vytvořit Superb dravější a dynamičtější, osobně si myslím, že tvar světlometů z jarních uniklých fotografií předvýrobních prototypů je natolik dravý, že bude nakonec změněn. To je, jak jsem řekl níže, můj názor. Vy s ním nemusíte souhlasit, ale to je tak všechno.
anonym
14. 11. 2007 17:35
Re: Kombi
Ešte raz vás poprosím pre odpoveď. Vy si naozaj myslíte že keď robia makety že si to tam nepremyslia?
Ale to podstatné: Podľa vás robia automobilky takéto zmeny aj na takýchto prototipoch??? :-O
neregistrovaný "FX"
14. 11. 2007 17:54
Re: Kombi
Dobrý den, mám takový malý technický dotaz, v čem a čím je to kreslené (HW i SW)? Občas když mám chuť, což je asi tak dvakrát do roka si taky něco naskicuju. Používám SketchBook Pro.
Pro mě vidím ve skicách drobné chyby, které auto dělají v některých pohledech "rozjeté" a některé jeho čísti těžkopádné. Já ty chyby dělám taky, takže je vidím. Jinak he hodnotím celkem dobře, osobně bych neskicoval něco, co už jezdí, ale zaměřil bych se na příští generaci, ať vynikne invence.
anonym
14. 11. 2007 17:58
Re: Kombi
Kde sa tie programy dajú zohnať?
neregistrovaný "Deception"
14. 11. 2007 18:27
Re: Kombi
Koupit... chlapče... :-!
anonym
14. 11. 2007 18:27
Re: Kombi
A kde?????
neregistrovaný "Deception"
14. 11. 2007 18:45
Re: Kombi
Do diskuzí už umíš přispívat, tak zkus Google a nějakou frázi typu "Corel Painter price"
neregistrovaný "hoferek"
14. 11. 2007 18:18
Re: Kombi
HW – Tablet Wacom Intuos 1, SW – Corel Painter. Je pravda, že na perspektivě je potřeba stále pracovat Obzvláště u tak složité struktury jakou je automobilová karoserie. Holt pokud člověk nemá proporce úplně zažité a nekreslí denně, nemůže konkurovat mistrům kresby, jakými jsou např. pánové Olah alebo Kačmár zo Slovenska v súčasnosti pracujúci pre Škoda design. Není nad kresbu na papír, tu ale nákup kvalitního "hardwaru" v podobě fixů, tužek či kvalitního papíru značně prodražuje. Je třeba tvrdě pracovat a výsledek se dostaví.
Avatar - delphino
14. 11. 2007 17:45
Re: Kombi
rozhodně vám gratuluji k výbornému zpracování (btw: nekreslíte pro auto design&styling?) Skica "reálného" modelu asi nebude uplně to pravé co vyjde to víme oba (resp všichni co pochopili) ale mohly by si u škody brát příklady ze světa a hlavně mladých kreativních designéru ze škol. Nemusí se jimi řídit, ale nechat se insipirovat. K tomu vašemu vlastnímu designu: Ta smyčka jak bylo řečeno by měla být spíše dekorativně vtlačená aspoň já mám rád čistotu ploch a takové velké rozbití mi nelahodí, ale to je jen věc názoru. Sportovní vzezření je stejně jednou budoucností skoro každého vozu, i těch "lidových" tedy i segmentu škodovky, protože lidé začínají být v zajetí rychlosti a potřebují všechno stíhat a tak i trošku potřeba dynamiky se projevý ve všem co chtějí (Krom nábytku, jehož design studuji já, tam se projevuje minimalismus a strnulost. Lidé asi chtějí mít doma pocit že už je klid a stálost zázemí.)
A předek Jste sice volil z konceptu Joyster, pokud se moc nepletu, a upravil k tomu velkému autu, ale pořád to byl design pro malé hravé auto a ne velké a "luxusní" Sám jsme v jedné skici volil dlouhou chromovanou linku až do kraje světel, ale samotná světla a mřížku bych volil někde né tak ostře. spíše nějaký podmračený pohled.
jinak přeji úspěch ve vašem profesním životě a osobní si zařiďte jak nejlépe umíte :yes:
14. 11. 2007 16:25
BUDOUCNOST?
Ja doufam, ze toto nejsou vykresy urcene pro dalsi vyvoj designu Superba. Ano, jsou povedene, dynamicke, urcite by se auta dobre prodavaly. POKUD BY BYLY VYROBENE DNES!! Ty vykresy reprezentuji design aut dnes jiz prodavanych. Za rok, dva, pet budou tyto rysy jiz prilis zastarale, nudne, nicnerikajici. Koncern by se konecne mel zamyslet nad svym designem. Nakresli docela dobry koncept, pak pocka nekolik let, mezitim ho odstroji o vsechno, co tento koncept udelal zajimavym a postavi......hmmm....GOLF ci PASSAT.
Linka LED diod pod prednimi svetly ala A4 je dalsim tercem posmechu. Jde o technicky pokrok ve vyrobe automobilu, zajimave reseni prednich svetel. V pripade A4 a konceptu na vykresech nahore jde pouze o usmevny pokus byt IN. Jsou uplne zbytecne, bez vyuzitelne funkce.
Situace v koncernu VW mi pripomina situaci ve Skode pred 1989. Koncept FAVORIT mel take hezke rysy s kruhovymi prednimi svetly. Ty byly ale nad technickymi moznostmi Skody v tehdejsi dobe. Ma snad koncern VW stejny problem? Nedokaze snad postavit, co nakresli?
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "PREMDA"
14. 11. 2007 17:05
Re: BUDOUCNOST?
Odpoved je koncept znacky. Skoda nebo Volkswagen neni Honda. Skoda ma byt konzervativni.
anonym
14. 11. 2007 17:08
Re: BUDOUCNOST?
Po novom to má byť VW. Škoda sa má zamerať na mladých ľudí.
neregistrovaný "PREMDA"
14. 11. 2007 17:12
Re: BUDOUCNOST?
Na mlade lidi konzervativne zalozene.
anonym
14. 11. 2007 17:14
Re: BUDOUCNOST?
Model ktorý hovorí o revolúcii je až Joyster. ;-)
Aj keď revolučný je vlastne už Roomster. Superb predsa len nebude pre 30 ročných...
neregistrovaný "PREMDA"
14. 11. 2007 17:17
Re: BUDOUCNOST?
Skoda Joyster bude podle vseho jen modifikaci VW UP.
anonym
14. 11. 2007 17:18
Re: BUDOUCNOST?
To ale neznamená že nemôže mať dizaj NEkonzervatívny. A vlastne ani Up! nieje nič konzervatívne. :-)
anonym
14. 11. 2007 17:21
Re: BUDOUCNOST?
Pokial ide o ten Joyster pochybujem že bude taký aký je koncept. Up! má byť super lacné auto. Škoda má tiež vyrábať lacné auto. A teda pochybujem žeby ho nazvali Joyster. Veď to je imidžovka. Nie auto pre chudobných Čechov, Slovákov... A to je aj dôvod prečo ho nechceli dať do výroby.
neregistrovaný "Ada je zase tady"
15. 11. 2007 15:53
Re: BUDOUCNOST?
Ano, i ja doufam, ze tohle nejsou vykresy urcene pro dalsi vyvoj designu Skody. Dosavadni tvar Superbu je totiz mnohem, ale mnohem krasnejsi, dustojnejsi a nadcasovejsi.
Koncern by se mel konecne zamyslet nad designem svych produktu. Se zrudami ze Seatu, jakoz i s odpornym cumakem nove Fabie a Rumunstera (a to uz nehovorim ani o bocni linii) diru na trhu neudela.

Pro mne by plne stacilo, pokud by novy Superb byl 4motion variant a mel prizvedly podvozek. Urcite by si pak nasel vice zakazniku, nez s takhle vytlemenym outlookem.
anonym
14. 11. 2007 16:53
Všeličo som videl ale tomuto sa nič nevyrovná
Videl som aj oveľa väčšie sprostosti. Ale ani také sa nemôžu tomuto rovnať. Pokial ja dobre viem tak keď už sa stavia hlinený model auta zväčša ide o konečnú verziu. Samozrejme sa vykonajú zmeny v aerotuneli alebo iné. Ale veci ako sú svetlá sa určite nemenia tak výrazne ako na tejto retuši. Keď je postavený prototip tak dizajn je už konečný. Videl by som to ako niečo čím sa pán Ing. Hoferek snažil zaujať alebo si privyrobiť. :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Turbomotor"
14. 11. 2007 20:55
Geniální
Není nic krásnějšího! :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
14. 11. 2007 21:29
mame se na co tesit
zacala purocni masaz
Rozbalit vlákno
0
anonym
14. 11. 2007 23:56
Nechápu
Blbej českej člověk dělá za třetinovej plat proti německýmu auta, které pak kupuje dráž než v Německu a ještě to chválí...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "milanič"
15. 11. 2007 09:22
Re: Nechápu
Chytrej českej člověk dělá za stejnej plat jako v Německu,aby si mohl koupit to,co se mu líbí,má pokoru a úctu k dobře odvedené práci druhých a proto dovede pochválit.
neregistrovaný "vilíček"
15. 11. 2007 11:32
EXPERTI :)))
Takhle jsem Škodu nakreslil před deseti lety o přestávce..!! trvalo vám to vy přeplacený experti!!! doted to bylo bezpohlavní,nic neříkající,bez jiskry a charizma.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ada je zase tady"
15. 11. 2007 15:58
Blabol
Nu je videt, ze je ti okolo 20 let. Zkusenosti a designove citeni tomu odpovidaji :no:

Tento superb je MNOHEM osklivejsi nez dosavadni typ. Totez plati o nove Fabii. Ktery idiot dela ve skodovce ty vytlemene zrudy?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hflm"
15. 11. 2007 18:21
maska
hnusná maska!!
Rozbalit vlákno
0
anonym
16. 11. 2007 06:22
to ne
:-( to snad né,tojim nestačí jak zdrbali fabii(mini cupr :no:)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jakub747"
16. 11. 2007 09:35
Bravo
Zadní pohled je úžasný, malinko Britský...což u Škody nevadí, naopak...haló, škodovkáři, viděli jste to?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "500"
17. 11. 2007 16:11
Najkrajšia retuš!
Toto je to najlepšie čo som kedy videl! :-!
Rozbalit vlákno
0