Novinky
Pekne, je to takove korejske nebo cinske? Tedy hlavne predni maska... To se bude dobre prodavat na vychodnich trzich... >😒]
Vysvetli mi, v čom sú tí Kórejci horší ako Česi (alebo Slováci). Ďakujem.
jestli je to jenom záležitost asiatů nevím, ale neumějí vyvážit design a požít prvky stejného typu, navrhují disproporční tvary a kdo ví co ještě...
Když ot někdo nevidí tak to neznamená, že to tak není, s tím co jsem napsal má problém 95% asijských aut ;-\
Když ot někdo nevidí tak to neznamená, že to tak není, s tím co jsem napsal má problém 95% asijských aut ;-\
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ja nerikam, ze jsou horsi. Narodil jsem se v Evrope, vyrostl jsem v Evrope, jsem tedy konfrontovan s evropskym pojetim a tim padem mam vybudovane urcite predstavy o tom co je libive a co ne. Ty jsou ciste subjektivni a ja sam za sebe rikam: "Mne se ta studie proste NELIBI!!!" Tot vse.
Cisto subjektivne je to, ze vidis znacku a podla toho asi aj zaradis auto do nejakej skatulky. V dnesnej dobe globalizacie to uz ale takmer vobec neplati - cest vynimkam. Pozry sa napriklad, kto je sefdesigner pre KIA - Peter Schreier. Vygoogluj si co a pre koho robil pred tym 😉
Podle jmena to asiat nebude, nebo ano? pokud ne, tak to jen dokazuje, ze lide z vychodu to proste vidi jinak a kdyz se snazi napodobovat evropu, tak to vypada trapne. cest vyjimkam - naprikald Ken Okuyama.
Ospravedlnujem sa! Ma to byt Peter Schreyer (nie Schreier) - len prikla😜 Schreyer is best known for his work of eight years at Audi, where he was responsible for establishing a classic Bauhaus-inspired styling, still a foundation of their vehicle lineup. His work on the Audi A6 and the TT is still regarded as some of the most influential automotive design in recent time.
.
No asiat to fakt nie je 😉
.
No asiat to fakt nie je 😉
V poradku, nebochybuji, ze pan Hoferek vytvoril tuto studii podle sveho nejlepsiho vedomi a svedomi (hnusna fraze 😉 ) Urcite nad tim projektem stravil spoustu casu a venoval mu mnoho energie. Jenze ja tu nehodnotim pristup k projektu, za ten ma pan designer muj obdiv. Hodnotim jak vysledek pusobi na me a pusobi na me nepresvedcive. Treba dostane zhotovitel za tento navrh nejakou cenu, treba budu na svete jediny komu se to nelibi, ale i kdyby to tak bylo, na mne ten navrh nezapusobil, nezaujal me a ani milion kladnych hodnoceni od sebeuznavanejsich kapacit v oboru me nepresvedci.
A hlavně to chce nějaké hodně velké logo "TDi chiptuning supersport"... Ach jo, češi budou furt škodovku uctívat jako božstvo, při tom na světě existuje spousta lepších aut. Ale nepopírám, že škodovky jsou dobrá auta. 😄
Ja osobne si myslim, ze to bude auto, ktere poradne zahybe s konkurenci... Po rozpacitem designu nove Fabie na ktery je si potreba zvykat delsi dobu, to bude 3 Skoda v rade, ktera bude nest spolecnou masku ala Roomster a dle meho nazoru to je dobre, protoze si Skoda zda se konecne nasla vlastni tvar spolecne masky v ramci koncernu VW. Dle prvnich spionaznich fotek se mne osobne Superb libi a dle prvnich informaci o technickych parametrech se myslim mame naco tesit. Brawo Skoda :yes: :yes: :yes:
V rámci koncernový hierarchie byla v minulost Škodovka odsouzená vyrábět vždy horší a levnější auta, než mateřský VW. Oktávie II pak začala na Passata zle dotírat a Superb vypadá na vyloženýho kanibal.
Octavie II zacala zle dotirat. K tomu neco pripisu, Octavie II byla vyroben 2 roky pred svym uvedenim na trh, vyvoj musel byt pozastaven a cekalo se na novy Passata a to je FAKT!!! 😉 Takze nevim kde se berou zvesti, jak Skoda kopci a to prosim nejsem nejakym vylozenym fandou teto znacky.
No jsou věci!!! Jen tak mimochodem, vývoj Octavie II běžel normálně podle plánu a na žádného Passata se čekat nemuselo. Nevím, kde jsi k tomu přišel. Kdyby to bylo tak jak píšeš, VW by v Boleslavi vyrábělo svoje auta a nevráželo by peníze do vývoje škodovek.
Boční linie u zamaskovaného, tedy reálného modelu působí jaksi fádně, postrádají vlastní dynamiku, boky neznatelné a spolu s neměným pontonem karoserie je to celé příliš usedlé, přičemž nekorespondující se zde navrhovanou přední částí, pokud ta skutečně bude takto vypadat. Nicméně ostatní návrhy obsahují vcelku zajímavé detaily.
No tak jak se dívám na tu zadní část, tak musím konstatovat, že se opět do výroby dostala ta řekněme nejméně povedená 😢 😒
mozna by bylo pro nektere natvrdliky PRIMO UVEST, ze se jedna caryky-maryky jakehosi designera a nemaji vubec nic spolecneho s budoucim vyrobkem Škoda Superb ... to jen tak na upresneni, protoze jak to tak nahore ctu, povazuji to nekteri za divne nejake scizene materialy ze Skodovky...😜
Pánové, já bych si počkal z hodnocením nového Superbu. Ač špionážní fotky nebo tato studie nějak vypadají, nejlepší bude skutečnost a nejlepe se svézt! 😉
Designér umí :yes: a za tu poslední čáru velké bravo.
A SUPERB? Těšme se na něho. Bude to obdobná chlouba, jakou je i Octavia. Superb se, to je dnes již jisté, vizuálně mírně od Octavie odpoutá a vznikne tak další originální, nepochybně úspěšný produkt škodovky. Co je taktéž jisté již dnes, že technicky to bude vozidlo na evropské výši. S ničímm jiným ostatně škoda ani nepřichází. A pokud u Octavie boduje zejména tím, že nabízí nadprůměrné užitné vlastnosti a exkluzivní zpracování, u Superbu ještě k tomu přidá i luxus prostoru. Kdo zná pocit, když se může za volantem takzvaně rozvalit, kdy se nedotýká ramenem spolujezdce, kdy může sedět zcela uvolněně a nepřipadat si jako vpletený do kola, ten jistě ocení velkorysé rozměry superbu.
A SUPERB? Těšme se na něho. Bude to obdobná chlouba, jakou je i Octavia. Superb se, to je dnes již jisté, vizuálně mírně od Octavie odpoutá a vznikne tak další originální, nepochybně úspěšný produkt škodovky. Co je taktéž jisté již dnes, že technicky to bude vozidlo na evropské výši. S ničímm jiným ostatně škoda ani nepřichází. A pokud u Octavie boduje zejména tím, že nabízí nadprůměrné užitné vlastnosti a exkluzivní zpracování, u Superbu ještě k tomu přidá i luxus prostoru. Kdo zná pocit, když se může za volantem takzvaně rozvalit, kdy se nedotýká ramenem spolujezdce, kdy může sedět zcela uvolněně a nepřipadat si jako vpletený do kola, ten jistě ocení velkorysé rozměry superbu.
Taky se mi líbí. Určitě se víc odliší od Octavie a bude jako model nepochybně výraznější než stávající.
Jj, jiz stavajici verze ma v zadu mista jako malokdo z konkurence. Tenhleten novy Superb bude nepochybne trefa do cerneho a pokud skutecne bude mit i tu techniku o ktere se pise, tak posleze i u samotneho VW budou mit nepochybne o cem premyslet... 😉
Je to vymyšlené. Automobilky se snaží vykrýt kdejakou skulinu. VW se Škodou vykoumali dokonale "segment superb" - velký, kvalitní vůz za malé peníze. To tu prostě nebylo.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Těšme se na SUPERB. A těšme se i na facelift Octavie. Už brzy.
+ kombík + čtyřkolka,vědí,znaj,uměj,kdo by to před 16 rokama řekl,co se z toho jednoho "fáčka" vyvrbí :yes:
dufejme,že dostane KONEČNĚ 5 hvězd,když současný superb měl dokonce o bod méně než Octavia >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Není mi jasné, čím by se Superb nebo Octavie měli chlubit.Je to naprosto běžné spotřební zboží, nijak mimořádně neoslňující vzhledem ani technikou.Osobně s nimi nejezdím, ale ve firmě jich mám několik.Jeto stejný běžný sluha, jako automatická pračka nebo počítač.Buďme proboha realisté.
Kecy, kecy, kecy, ale rád by som videl, kto z vás by sa zmohol na skice aspoň podobnej úrovne, ak nie vyššej.
Tie línie nie sú nijak vyzreté (panebože, však ide o skice), ale sú zaujímavé. Pekný nápad. :yes:
Tie línie nie sú nijak vyzreté (panebože, však ide o skice), ale sú zaujímavé. Pekný nápad. :yes:
Pěkná Korea !
:-! Je vidět , že patříš do skupiny co nakupují v Lídlu.Nedokážou rozeznat kvalitu od tuctového zboží.No nic , to se nedá naučit , ani z tebe vymlátit.S tím jsi se narodil a i zemeřeš. :-!
Mě se to docela líbí, ta příď je taková "dinamická" (jestli se tenhle výraz někomu nelíbí tak proti tomu nic nemám, já sám jsem nemohl najít vhodný výraz, světla jsou jako z roomstera samo že s menší změnů, ale taky musím říct, že jsem to už někde viděl, ale co je dneska originální?? O zádi mám rozporuplné pocity, ale jinak pěkný. Šak uvidíme, jak to auto bude ve skutečnosti vypadat.
Absolútna nenápaditosť dizajnéra ;-\
V Škode by sa mali nad sebou zamyslieť...teda ak chcú predávať.
Fabia II, absolútny prepadák, Hnuster považovaný za najškaredšie auto v triede.
Motory zaostávajú za konkurenciou (až na nejaké preplňované)
Medziročný pokles predaja na Slovensku - 3 000 kusov
A to je hodne slušné číslo 8-s
...éra Škodovky končí, tak ako aj VW
Bravóóóóóó, len tak ďaľej :no:
V Škode by sa mali nad sebou zamyslieť...teda ak chcú predávať.
Fabia II, absolútny prepadák, Hnuster považovaný za najškaredšie auto v triede.
Motory zaostávajú za konkurenciou (až na nejaké preplňované)
Medziročný pokles predaja na Slovensku - 3 000 kusov
A to je hodne slušné číslo 8-s
...éra Škodovky končí, tak ako aj VW
Bravóóóóóó, len tak ďaľej :no:
Padá taky na Slovači sníh? Jestli ano,mohl bys jít ven dělat sněhuláky,to je pro tebe smysluplnější činnost.
nejsem zarytý fanda škodovek, to pro pořádek. To co píšeš jsou pěkné hovadiny. Kdyby končila éra škodovek, tak by asi nerozjížděli výrobu oktávek v Bratislavském VW, protože už u nás nejsme schopni pokrýt poptávku. ;-\
No Fabia II není propadák......Roomster je nejhnusnější jen podle hodnocení na webu a ještě k tomu jen v Čechách (možná i na Slovensku)a absolutně nechápu debaty nad designem....NEEXISTUJE ošklivý a hezký design....lidi uvědomte si že design je věc názoru. Když se mi ten či onen design nelíbí, tak si tu věc nekoupím a místo ní koupím jinou, která umí to samé a má pro mě přijatelnější design. Zdůrazňuji PRO MĚ. Od toho je konkurence abych si vybral co mě se líbí, z čeho budu mít já radost. A neobtěžuju ostatní tím že se jim vysmívám jen proto že se jim líbí jiný vzhled než mě. Kdy si konečně zvyknete že příspěvky píšu jen k tématu, které mě zajímá a k těm co mě nezajímají se nevyjadřuji. Toto je článek o jednom šikovném stylistovi, který se rozhodl nakreslit pár obrázků, aby nám všem co máme zájem mohl ukázat jek bude asi nový superb vypadat. O nic víc nejde, jestliže je mi jedno jak bude vypadat a nebo je mi dokonce ukradená celá škodovka, tak sem nepřispívám.
Ohledně článku, skicy jsou velmi zdařilé. Je na nich krásně vidět základní silueta Superbu a perfektně vystihnutá základní myšlenka designu všech posledních modelů škoda tj. od masky dozadu a kolem celého auta se táhnoucí nepřetržitá linie, velká maska s šípovitým tvarem, úzký prolis v prostřed kapoty a přední svítilny do tvaru mandle (na Suberbu redukovány kapotou) a zadní do písmene C. Velmi hezké.
Ohledně článku, skicy jsou velmi zdařilé. Je na nich krásně vidět základní silueta Superbu a perfektně vystihnutá základní myšlenka designu všech posledních modelů škoda tj. od masky dozadu a kolem celého auta se táhnoucí nepřetržitá linie, velká maska s šípovitým tvarem, úzký prolis v prostřed kapoty a přední svítilny do tvaru mandle (na Suberbu redukovány kapotou) a zadní do písmene C. Velmi hezké.
konecne tu nekdo napsal neco rozumneho ....Fabia II se mi nelibi ani roomster .....ale je to vec vkusu :yes: :yes:
Pozor pozor, tvé naivní tvrzení, že neexistuje dobrý a špatný design, je než velmi nepromyšlená úvaha. Vždyť tys popřel jednou větou celý svět designu, svět umění, svět krásna. Jiná věc je, jak na tebe věci působí. To je otázka vkusu hodnotitele. A věř, že tak jako existuje dobrý a špatný vkus, existuje i dobrý a špatný design.
na nápaditost slováku to nemá-jediný na světě vyráběli 4 stopý auto š. 1203!jestli budou takhle vyrábět i škodovky,tak jejich éra opravdu zkončí!!! >😁 >😁 >😁 >😁
Fabia II prepadák??predávajú sa dobre pokiaľ viem,kvalitatívne sú tiež na úrovni konkurencie...
Roomster odkiaľ máš,že je najškaredší v triede??podľa mňa je jeden z najkrajších,zaujimavý dizajn aj priestorová ponuka ,podvozok tiež výborný...Motory sú tiež dobré v porovnaní s konkurenciou 1.4TFSI dokonca motor roka po výmene 1.9TDi PD za 1.9TDi CR bude zas dobre rozhodnutie.
Škodovka končí VW tiež zaujimava novinka >😁
m01 bravoooo :no:
Roomster odkiaľ máš,že je najškaredší v triede??podľa mňa je jeden z najkrajších,zaujimavý dizajn aj priestorová ponuka ,podvozok tiež výborný...Motory sú tiež dobré v porovnaní s konkurenciou 1.4TFSI dokonca motor roka po výmene 1.9TDi PD za 1.9TDi CR bude zas dobre rozhodnutie.
Škodovka končí VW tiež zaujimava novinka >😁
m01 bravoooo :no:
jsi bohuzel uplne mimo,toto se bohuzel nestane..
vzdyt mas titul, tak kde mas vkus.. aspon trochu, uvedom se!
vzdyt mas titul, tak kde mas vkus.. aspon trochu, uvedom se!
Náhodou to nakreslil celkem hezky:-! Ta přední "kulatá" maska se mi na nových Žkodofkách ( F II, Pokojstr ) moc nelíbí, lepší byly hrábě po faceliftu. Jinak zadek se povedl asi nejvíc, ale bmw mě taky hned napadlo 😉 Akorát nevím co všichni máte s nekonečnou linií, je to teď nějak šíleně v módě ;-\
nekonecna linie je blud, nikdo nevi co to zmnamena.. :-! neco jak kinetic design u fordu!
a kresby sou dost mimo, ty , co sou opajcovane z fotek sou v poho aspon perspektivou.. zustat by mel kluk spis u tech mensich veci, auta mu moc nejdou! portfolko ma docela dobry, tak si to nekaz!
a kresby sou dost mimo, ty , co sou opajcovane z fotek sou v poho aspon perspektivou.. zustat by mel kluk spis u tech mensich veci, auta mu moc nejdou! portfolko ma docela dobry, tak si to nekaz!
Na skice je jistě několik diskutabilních prvků. Ať už o 90° otočené žebrování přední masky, což by asi nebylo průchodné. Ikdyž doplňuje plynulost přechodu masky a světlometů. Výrazné prolisy zasahující hluboko do předního a zadního nárazníku vs. bezpečnost chodců. Taky nemůžu souhlasit s nutností vestavěného spojleru do zadního výka, druhá věc je ale jeho možnost a logická součást spojující smyčky.
Kladně hodnotím zadní lampy, které padnou na zadek lépe, než samotnému CL. (Zkuste na něj mrknout.) Také, díky prolisům ze zádě, na mne vykoukl Yeti 😉 .
Smyčka. Sjednocující, výrazná, všem ostatním prvkům nadřazená. Ale jen smyčka. Ať se autor nezlobí, ale podle mě tato skica neposouvá nikam současně příchozí model, natož značku. Jako facelift dobrý, ale to asi nebylo cílem.
Kladně hodnotím zadní lampy, které padnou na zadek lépe, než samotnému CL. (Zkuste na něj mrknout.) Také, díky prolisům ze zádě, na mne vykoukl Yeti 😉 .
Smyčka. Sjednocující, výrazná, všem ostatním prvkům nadřazená. Ale jen smyčka. Ať se autor nezlobí, ale podle mě tato skica neposouvá nikam současně příchozí model, natož značku. Jako facelift dobrý, ale to asi nebylo cílem.
Děkuji všem, kteří přicházejí s konstruktivní kritikou. Souhlasím s tím, že můj návrh není cílen jako vize pro další směřování značky. To ostatně ani nebylo cílem. Šlo spíše o zpracování alternativy k nastupující generaci Superbu, jehož pojetí mi vzhledem k ostatním modelům připadá ne úplně jednotné. I proto jsem v návrhu použil současných výrazových prostředků a nehledal úplně nový směr.
Sice jsem to nenapsal v původním příspěvku, ale připadlo mi to jako jedna ze skic současného S2, jen odložená. Jako alternativa mi to dává smysl.
Kvůli prolisům vepředu vystupuje mezi světly široké "V", které může připomínat současný Passat nebo masky vozů Audi. Koncern identity. To je vedlejší efekt, nebo záměr?
Kvůli prolisům vepředu vystupuje mezi světly široké "V", které může připomínat současný Passat nebo masky vozů Audi. Koncern identity. To je vedlejší efekt, nebo záměr?
😄) Toto není záměrem. Onen tvar vzniknul pouze logickým protažením dynamických hran kapoty.
Mě by zajímalo,proč jste se nepustil i do kombíka?
Zajímavý nápad, časem Vás možná vezmu za slovo. Jen abych potom zase nebyl obviňován z Přivydělávání si. 😄
Keď ste tu chcel by som sa vás opýtať načo ste robili tie retuše????
To už tak chodí, že se chce člověk vyjádřit k nějakému jemu blízkému tématu. Někteří to dělají slovem. V mém případě nastalo neodbytné výtvarné puzení a proto jsem k designu Škody Superb vyjádřil po svém – kresbou. Toť vše. Samozřejmě jsem se chtěl také zviditelnit. Není totiž nic více neznámé než neznámý tvůrce.
Ale vysvetlite mi načo ste menili tie svetlá vpredu.
Jednak to nieje nič pekné jednak nevyjadríte realitu! Zadok tej druhej verzie je pekný. Ale tiež nepôjde do výroby. Veď ste videli fotky zo závdou. Preto absolútne nechápem načo ste ich robili po svojom.
Jednak to nieje nič pekné jednak nevyjadríte realitu! Zadok tej druhej verzie je pekný. Ale tiež nepôjde do výroby. Veď ste videli fotky zo závdou. Preto absolútne nechápem načo ste ich robili po svojom.
Danieli,že ty sis ještě nebyl uplácat toho sněhuláka,to neděláš dobře 😐
Ačkoliv se Škoda snaží vytvořit Superb dravější a dynamičtější, osobně si myslím, že tvar světlometů z jarních uniklých fotografií předvýrobních prototypů je natolik dravý, že bude nakonec změněn. To je, jak jsem řekl níže, můj názor. Vy s ním nemusíte souhlasit, ale to je tak všechno.
Ešte raz vás poprosím pre odpoveď. Vy si naozaj myslíte že keď robia makety že si to tam nepremyslia?
Ale to podstatné: Podľa vás robia automobilky takéto zmeny aj na takýchto prototipoch??? 😲
Ale to podstatné: Podľa vás robia automobilky takéto zmeny aj na takýchto prototipoch??? 😲
Dobrý den, mám takový malý technický dotaz, v čem a čím je to kreslené (HW i SW)? Občas když mám chuť, což je asi tak dvakrát do roka si taky něco naskicuju. Používám SketchBook Pro.
Pro mě vidím ve skicách drobné chyby, které auto dělají v některých pohledech "rozjeté" a některé jeho čísti těžkopádné. Já ty chyby dělám taky, takže je vidím. Jinak he hodnotím celkem dobře, osobně bych neskicoval něco, co už jezdí, ale zaměřil bych se na příští generaci, ať vynikne invence.
Pro mě vidím ve skicách drobné chyby, které auto dělají v některých pohledech "rozjeté" a některé jeho čísti těžkopádné. Já ty chyby dělám taky, takže je vidím. Jinak he hodnotím celkem dobře, osobně bych neskicoval něco, co už jezdí, ale zaměřil bych se na příští generaci, ať vynikne invence.
Kde sa tie programy dajú zohnať?
HW – Tablet Wacom Intuos 1, SW – Corel Painter. Je pravda, že na perspektivě je potřeba stále pracovat Obzvláště u tak složité struktury jakou je automobilová karoserie. Holt pokud člověk nemá proporce úplně zažité a nekreslí denně, nemůže konkurovat mistrům kresby, jakými jsou např. pánové Olah alebo Kačmár zo Slovenska v súčasnosti pracujúci pre Škoda design. Není nad kresbu na papír, tu ale nákup kvalitního "hardwaru" v podobě fixů, tužek či kvalitního papíru značně prodražuje. Je třeba tvrdě pracovat a výsledek se dostaví.
rozhodně vám gratuluji k výbornému zpracování (btw: nekreslíte pro auto design&styling?) Skica "reálného" modelu asi nebude uplně to pravé co vyjde to víme oba (resp všichni co pochopili) ale mohly by si u škody brát příklady ze světa a hlavně mladých kreativních designéru ze škol. Nemusí se jimi řídit, ale nechat se insipirovat. K tomu vašemu vlastnímu designu: Ta smyčka jak bylo řečeno by měla být spíše dekorativně vtlačená aspoň já mám rád čistotu ploch a takové velké rozbití mi nelahodí, ale to je jen věc názoru. Sportovní vzezření je stejně jednou budoucností skoro každého vozu, i těch "lidových" tedy i segmentu škodovky, protože lidé začínají být v zajetí rychlosti a potřebují všechno stíhat a tak i trošku potřeba dynamiky se projevý ve všem co chtějí (Krom nábytku, jehož design studuji já, tam se projevuje minimalismus a strnulost. Lidé asi chtějí mít doma pocit že už je klid a stálost zázemí.)
A předek Jste sice volil z konceptu Joyster, pokud se moc nepletu, a upravil k tomu velkému autu, ale pořád to byl design pro malé hravé auto a ne velké a "luxusní" Sám jsme v jedné skici volil dlouhou chromovanou linku až do kraje světel, ale samotná světla a mřížku bych volil někde né tak ostře. spíše nějaký podmračený pohled.
jinak přeji úspěch ve vašem profesním životě a osobní si zařiďte jak nejlépe umíte :yes:
A předek Jste sice volil z konceptu Joyster, pokud se moc nepletu, a upravil k tomu velkému autu, ale pořád to byl design pro malé hravé auto a ne velké a "luxusní" Sám jsme v jedné skici volil dlouhou chromovanou linku až do kraje světel, ale samotná světla a mřížku bych volil někde né tak ostře. spíše nějaký podmračený pohled.
jinak přeji úspěch ve vašem profesním životě a osobní si zařiďte jak nejlépe umíte :yes:
Ja doufam, ze toto nejsou vykresy urcene pro dalsi vyvoj designu Superba. Ano, jsou povedene, dynamicke, urcite by se auta dobre prodavaly. POKUD BY BYLY VYROBENE DNES!! Ty vykresy reprezentuji design aut dnes jiz prodavanych. Za rok, dva, pet budou tyto rysy jiz prilis zastarale, nudne, nicnerikajici. Koncern by se konecne mel zamyslet nad svym designem. Nakresli docela dobry koncept, pak pocka nekolik let, mezitim ho odstroji o vsechno, co tento koncept udelal zajimavym a postavi......hmmm....GOLF ci PASSAT.
Linka LED diod pod prednimi svetly ala A4 je dalsim tercem posmechu. Jde o technicky pokrok ve vyrobe automobilu, zajimave reseni prednich svetel. V pripade A4 a konceptu na vykresech nahore jde pouze o usmevny pokus byt IN. Jsou uplne zbytecne, bez vyuzitelne funkce.
Situace v koncernu VW mi pripomina situaci ve Skode pred 1989. Koncept FAVORIT mel take hezke rysy s kruhovymi prednimi svetly. Ty byly ale nad technickymi moznostmi Skody v tehdejsi dobe. Ma snad koncern VW stejny problem? Nedokaze snad postavit, co nakresli?
Linka LED diod pod prednimi svetly ala A4 je dalsim tercem posmechu. Jde o technicky pokrok ve vyrobe automobilu, zajimave reseni prednich svetel. V pripade A4 a konceptu na vykresech nahore jde pouze o usmevny pokus byt IN. Jsou uplne zbytecne, bez vyuzitelne funkce.
Situace v koncernu VW mi pripomina situaci ve Skode pred 1989. Koncept FAVORIT mel take hezke rysy s kruhovymi prednimi svetly. Ty byly ale nad technickymi moznostmi Skody v tehdejsi dobe. Ma snad koncern VW stejny problem? Nedokaze snad postavit, co nakresli?
Odpoved je koncept znacky. Skoda nebo Volkswagen neni Honda. Skoda ma byt konzervativni.
Po novom to má byť VW. Škoda sa má zamerať na mladých ľudí.
Na mlade lidi konzervativne zalozene.
Model ktorý hovorí o revolúcii je až Joyster. 😉
Aj keď revolučný je vlastne už Roomster. Superb predsa len nebude pre 30 ročných...
Aj keď revolučný je vlastne už Roomster. Superb predsa len nebude pre 30 ročných...
Skoda Joyster bude podle vseho jen modifikaci VW UP.
To ale neznamená že nemôže mať dizaj NEkonzervatívny. A vlastne ani Up! nieje nič konzervatívne. 😄
Ano, i ja doufam, ze tohle nejsou vykresy urcene pro dalsi vyvoj designu Skody. Dosavadni tvar Superbu je totiz mnohem, ale mnohem krasnejsi, dustojnejsi a nadcasovejsi.
Koncern by se mel konecne zamyslet nad designem svych produktu. Se zrudami ze Seatu, jakoz i s odpornym cumakem nove Fabie a Rumunstera (a to uz nehovorim ani o bocni linii) diru na trhu neudela.
Pro mne by plne stacilo, pokud by novy Superb byl 4motion variant a mel prizvedly podvozek. Urcite by si pak nasel vice zakazniku, nez s takhle vytlemenym outlookem.
Koncern by se mel konecne zamyslet nad designem svych produktu. Se zrudami ze Seatu, jakoz i s odpornym cumakem nove Fabie a Rumunstera (a to uz nehovorim ani o bocni linii) diru na trhu neudela.
Pro mne by plne stacilo, pokud by novy Superb byl 4motion variant a mel prizvedly podvozek. Urcite by si pak nasel vice zakazniku, nez s takhle vytlemenym outlookem.
Videl som aj oveľa väčšie sprostosti. Ale ani také sa nemôžu tomuto rovnať. Pokial ja dobre viem tak keď už sa stavia hlinený model auta zväčša ide o konečnú verziu. Samozrejme sa vykonajú zmeny v aerotuneli alebo iné. Ale veci ako sú svetlá sa určite nemenia tak výrazne ako na tejto retuši. Keď je postavený prototip tak dizajn je už konečný. Videl by som to ako niečo čím sa pán Ing. Hoferek snažil zaujať alebo si privyrobiť. :no:
Blbej českej člověk dělá za třetinovej plat proti německýmu auta, které pak kupuje dráž než v Německu a ještě to chválí...
Takhle jsem Škodu nakreslil před deseti lety o přestávce..!! trvalo vám to vy přeplacený e😜erti!!! doted to bylo bezpohlavní,nic neříkající,bez jiskry a charizma.
Nu je videt, ze je ti okolo 20 let. Zkusenosti a designove citeni tomu odpovidaji :no😒br />
Tento superb je MNOHEM osklivejsi nez dosavadni typ. Totez plati o nove Fabii. Ktery *** dela ve skodovce ty vytlemene zrudy?
Tento superb je MNOHEM osklivejsi nez dosavadni typ. Totez plati o nove Fabii. Ktery *** dela ve skodovce ty vytlemene zrudy?
Zadní pohled je úžasný, malinko Britský...což u Škody nevadí, naopak...haló, škodovkáři, viděli jste to?
k tématu... kresby pěkný logickej škodováckej vývoj tam vidno.
A teraz k autu ako takému. Je dobré, že dizajnéri sa pri Superbe nadali uniesť dizajnom Fabie a Roomsteru. Popri Octavii je to ďalšia pekná Škoda. A keď niekto našiel trebárs ľahkú inšpiráciu v BMW, tak ja osobne v tom nevidím nič zlé.
Co se týče psaní, hádám, že na rozdíl od tebe jsem se už něco nanovinařil. Ale to je plácání do vody. Za otce bych tě nechtěl, chytrákům se dělá syn hrozně těžko, domnívam se.
S tykáním problém nemam, nemám ale ani rád, když někdo vyskakuje na člověka, kterej tu dokonce vyká, přestože podle zažitejch regulí webu by nemusel.
Moje vzdělání je soukromá věc, do toho je ti houby, jako dlaždiči 😃). Ale něco jsem se nastudoval. Prostě vyskakuješ a kritizuješ. Typickej moderní Slovák. Už od ČSFR. A to mam kořeny na Slovensku.
Aj teraz veľmi rád cestujem do Čiech, mám rád Vašu pohostinnosť a milých ľudí, páči sa mi to, že takmer neexistuje žiadna jazyková bariéra. Tak mi prosím Ťa povedz, čo si predstavuješ pod "typickým moderným Slovákom od ČSFR". Ja som len úplne normálne reagoval na príspevok bez nejakých invektív a Ty si sa do mňa obul. Tak som na Teba možno zareagoval tvrdšie, ako som mal. Na záver Ti navrhujem, aby sme zakopali vojnovú sekeru.
P.S. Ani ja by som Ťa nechcel za syna. 😄
k tématu... kresby pěkný logickej škodováckej vývoj tam vidno.