Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Designový duel: Fiat 500L vs. Opel Meriva

Jeden se ohlíží do historie, druhý hledá nové cesty a vylepšuje to, co přinesla jeho minulá generace. Panují však mezi italským a německým modelem nějaké souvislosti?
Zpět na článek
11. 11. 2013 10:23
11. 11. 2013 11:25
10. 11. 2013 16:25
Autor J.Sochor.....
.......tentokrát odvedl velmi dobrou práci.

K tématu designového duelu jak odpovídající text, tak i obrazové přílohy "akorát", čtenář není - jako bývá pravidlem - zahrnut stovkami zbytečných snímků, nechybí ani malá série pro přímé porovnání, ani odkazy na další materiály, pokud po nich někdo touží.

Pak že to nejde. :yes:
Rozbalit vlákno
8
10. 11. 2013 19:10
Re: Autor J.Sochor.....
ano, článek je docela slušný.... :yes:

Škoda si ho čtenář musí všimnout v hromadě nefalšovaných sraček, kterými je kdysi zajímavé ACZ totálně zaplaveno....
Na jeden článek připadají 3 videa z youtube, dvě reklamy a jeden článek o Sagvanu Tofi. Bohužel ten má nějaká privilegia a na homepage musí být minimálně měsíc, dokud se nepovede zjistit jakým vozidlem jezdí nějaký další bulvární imbecil....

No, zpět k tématu - obě ty auta jsou celkem povedená, myslím že skoro každá euromaminka bude ráda takovým autem jezdit.... ;-)

Osobně bych určitě volil v interiéru mnohem zábavnější F500L, na druhou stranu interiér Merivy se určitě bude více líbit důchodcům a starším lidem, kteří tato auta taky kupují....
Avatar - Ja Prvni 123
10. 11. 2013 19:39
Re: Autor J.Sochor.....
souhlas. Obe jsou hezka.. kazde jinak = kazde pro nekoho jineho.
Mne je 50... a bral bych 500L.
Mam k ni jedinou vyhradu - mohla se jmenovat jinak.
;-)
Jinak je to super auticko... a jako trekking na Vysocinu jako delane!
Jen me mrzi, ze v tomhle provedeni nejde "normalni" benzin...
10. 11. 2013 19:58
Re: Autor J.Sochor.....
Od ledna 2014 bude v 500L a 500L Living 1.4 TJet 88 KW. :-!
Avatar - Ja Prvni 123
11. 11. 2013 20:44
Re: Autor J.Sochor.....
jo - tak jestli nepřestřelí cenu, tak to bude verze pro mě.
;-)
Avatar - Jaros71
10. 11. 2013 20:59
Re: Autor J.Sochor.....
Celkem dobrý článek..
Osobně se mi celkem líbí obě auta.
Opel mi přijde rozhodně u takového malého MPV praktičtější.
Retro design FIAT 500 bych nechal jen ke klasické 500.
Ne každý bude chtít nějaké retro varianty..u větších aut.
FIATU hlavně zoufale chybí kombík a také nástupce Fiatu Marea..
Bravo i Punto jsou u konce s dechem a nové modely nikde!
OPEL je na tom nyní lépe..
Astra i Corsa se prodávají solidně a nástupci už jsou za dveřmi.
Avatar - Ja Prvni 123
11. 11. 2013 20:46
Re: Autor J.Sochor.....
myslím, že to jsou jen řeči... ano, Bravo je po sezóně.. ale Puntu nic nechybí!
A 500L je kombík jako z praku .. o Livingu ani nemluvě. Doporučuju zajít se podívat.. nejlépe se svézt.
To je "retro" jen hodně vzdáleně... a zveku. Vevnitř je královsky místa a veskrze "moderno"!
;-)
Avatar - PlumJelinek
10. 11. 2013 19:54
Re: Autor J.Sochor.....
Ještě bych dodal, mě u těhle srovnání nejvíc chybí anketa, která tu občas je, občas ne. Zajímá mě, jak si tato auta stojí u čtenářů z designového srovnávacího pohledu.
Avatar - Jaros71
10. 11. 2013 20:59
Re: Autor J.Sochor.....
:yes: souhlas.. ;-)
10. 11. 2013 19:15
Proč byli u modelu Bravo staženy benzínové motory
Vím, že je to trochu mimo, ale protože proběhla diskuze u předchozích článků o Fiatu proč byly staženy benzínové motory u Brava a Punta, přidávám proto odpověď od českého zastoupení na tuto problematiku.

"Dobrý den,
Aktuálně Fiat přechází u všech svých modelů z výroby Euro 5 motorů na motory Euro 5+/6, aby splňoval přísné evropské normy. Některé motory proto končí úplně, některé přecházejí plynule dál a jiné budou nahrazeny koncem tohoto roku, či začátkem příštího motory novými. Konkrétně u modelu Bravo nebudou benzinové motory nahrazeny, vzhledem k tomu, že model Bravo se blíží ke konci svého životního cyklu. U modelu Punto budou vámi dotazované motory nahrazeny motorem TwinAir 105 koní.
Fiat Czech Republic"

Takže tak.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ja Prvni 123
10. 11. 2013 19:42
Re: Proč byli u modelu Bravo staženy benzínové motory
no, jo.. tolik importer.
A v praxi zjistis, ze narazi cenove na Alfu Romeo... ktera zlevnila tak, ze by se stala levnejsi nez Fiat... nebo by Fiat musel jit s cenama tak dolu, ze se mu nevyplati to ani vyrabet.
Takze pokud chces benzin - kup si hodne pribuznou Alfu. Lepsi.
;-)
A k tomu Puntu - tak je 1.4 s 57kW stejne uplne optimalnim motorem! Tam mi nic nechybi...
10. 11. 2013 19:53
Re: Proč byli u modelu Bravo staženy benzínové motory
Mít tak 70 KW,tak jo,ale takhle je na jízdu na okreskách a do města.
Avatar - Ja Prvni 123
11. 11. 2013 20:49
Re: Proč byli u modelu Bravo staženy benzínové motory
???
No ale to přesně to, na co je Punto stvořený.. ne?
;-)
12. 11. 2013 07:47
Re: Proč byli u modelu Bravo staženy benzínové motory
Je to jak u Brava.Ta 1.4 66 KW moc nejede,ale 1.4 TJET ten je v pohodě.U Punta je ta 1.4 57 KW tak na hraně.Tak na 20 km tam a zpět jo. ;-)
10. 11. 2013 19:51
Re: Proč byli u modelu Bravo staženy benzínové motory
Jo.Tuhle odpověď jsem dostal já.Odepsali mě na FB.
Avatar - šmoula nešika
10. 11. 2013 20:37
Re: Proč byli u modelu Bravo staženy benzínové motory
Počkej, to chtějí u Punta zrušit staré dobré atmosférické 1.2 a 1.4? :-O 8-s
10. 11. 2013 21:44
Re: Proč byli u modelu Bravo staženy benzínové motory
Ta 1.2 a 1.4 zůstávají.Jenom 1.4 MultiAir 77 KW bude nahrazen 0.9 TwinAir 77 KW.
Avatar - šmoula nešika
10. 11. 2013 22:24
Re: Proč byli u modelu Bravo staženy benzínové motory
OK, 1.4 MultiAir byl myslím dobrý motor, ale ubrat půl litru při zachování výkonu... aby to nedopadlo jak N47 od BMW...
11. 11. 2013 10:23
ANKETA
Fiat F500L = palec hore
Opel Meriva = palec dole

- za mna po designovej stranke jednoznacne Opel Meriva
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Cuba66
11. 11. 2013 11:25
Zkušenost
Merivou jsem jezdil, líbila se mi, je to dobrý auto a v Německu se daj nový, nejetý s motorem 1,4 Turbo 103kW koupit na naše za pěkných cca 330 tisíc. (autoscout24.de)
Fiat je ale taky pěknej, chce to od člověka ale větší odvahu nebát se, jak v tom proboha budu vypadat...
U Merivy ve vyšších výbavách je ale naprd ta kolejnice mezi sedačkama. Končí totiž až vzadu a pokud si někdo sedne doprostřed, trochu to vadí. Kdo chce ale lepší výbavu, nelze jinak než s kolejnicí... Přitom se dá koupit loketní opěra přímo pro Merivu, vypadá dobře a snad i funkčně
Rozbalit vlákno
0