Jeden se ohlíží do historie, druhý hledá nové cesty a vylepšuje to, co přinesla jeho minulá generace. Panují však mezi italským a německým modelem nějaké souvislosti?
K tématu designového duelu jak odpovídající text, tak i obrazové přílohy "akorát", čtenář není - jako bývá pravidlem - zahrnut stovkami zbytečných snímků, nechybí ani malá série pro přímé porovnání, ani odkazy na další materiály, pokud po nich někdo touží.
Škoda si ho čtenář musí všimnout v hromadě nefalšovaných sraček, kterými je kdysi zajímavé ACZ totálně zaplaveno....
Na jeden článek připadají 3 videa z youtube, dvě reklamy a jeden článek o Sagvanu Tofi. Bohužel ten má nějaká privilegia a na homepage musí být minimálně měsíc, dokud se nepovede zjistit jakým vozidlem jezdí nějaký další bulvární imbecil....
No, zpět k tématu - obě ty auta jsou celkem povedená, myslím že skoro každá euromaminka bude ráda takovým autem jezdit.... ;-)
Osobně bych určitě volil v interiéru mnohem zábavnější F500L, na druhou stranu interiér Merivy se určitě bude více líbit důchodcům a starším lidem, kteří tato auta taky kupují....
souhlas. Obe jsou hezka.. kazde jinak = kazde pro nekoho jineho.
Mne je 50... a bral bych 500L.
Mam k ni jedinou vyhradu - mohla se jmenovat jinak. ;-)
Jinak je to super auticko... a jako trekking na Vysocinu jako delane!
Jen me mrzi, ze v tomhle provedeni nejde "normalni" benzin...
Celkem dobrý článek..
Osobně se mi celkem líbí obě auta.
Opel mi přijde rozhodně u takového malého MPV praktičtější.
Retro design FIAT 500 bych nechal jen ke klasické 500.
Ne každý bude chtít nějaké retro varianty..u větších aut.
FIATU hlavně zoufale chybí kombík a také nástupce Fiatu Marea..
Bravo i Punto jsou u konce s dechem a nové modely nikde!
OPEL je na tom nyní lépe..
Astra i Corsa se prodávají solidně a nástupci už jsou za dveřmi.
myslím, že to jsou jen řeči... ano, Bravo je po sezóně.. ale Puntu nic nechybí!
A 500L je kombík jako z praku .. o Livingu ani nemluvě. Doporučuju zajít se podívat.. nejlépe se svézt.
To je "retro" jen hodně vzdáleně... a zveku. Vevnitř je královsky místa a veskrze "moderno"! ;-)
Ještě bych dodal, mě u těhle srovnání nejvíc chybí anketa, která tu občas je, občas ne. Zajímá mě, jak si tato auta stojí u čtenářů z designového srovnávacího pohledu.
Vím, že je to trochu mimo, ale protože proběhla diskuze u předchozích článků o Fiatu proč byly staženy benzínové motory u Brava a Punta, přidávám proto odpověď od českého zastoupení na tuto problematiku.
"Dobrý den,
Aktuálně Fiat přechází u všech svých modelů z výroby Euro 5 motorů na motory Euro 5+/6, aby splňoval přísné evropské normy. Některé motory proto končí úplně, některé přecházejí plynule dál a jiné budou nahrazeny koncem tohoto roku, či začátkem příštího motory novými. Konkrétně u modelu Bravo nebudou benzinové motory nahrazeny, vzhledem k tomu, že model Bravo se blíží ke konci svého životního cyklu. U modelu Punto budou vámi dotazované motory nahrazeny motorem TwinAir 105 koní.
Fiat Czech Republic"
Re: Proč byli u modelu Bravo staženy benzínové motory
no, jo.. tolik importer.
A v praxi zjistis, ze narazi cenove na Alfu Romeo... ktera zlevnila tak, ze by se stala levnejsi nez Fiat... nebo by Fiat musel jit s cenama tak dolu, ze se mu nevyplati to ani vyrabet.
Takze pokud chces benzin - kup si hodne pribuznou Alfu. Lepsi. ;-)
A k tomu Puntu - tak je 1.4 s 57kW stejne uplne optimalnim motorem! Tam mi nic nechybi...
Merivou jsem jezdil, líbila se mi, je to dobrý auto a v Německu se daj nový, nejetý s motorem 1,4 Turbo 103kW koupit na naše za pěkných cca 330 tisíc. (autoscout24.de)
Fiat je ale taky pěknej, chce to od člověka ale větší odvahu nebát se, jak v tom proboha budu vypadat...
U Merivy ve vyšších výbavách je ale naprd ta kolejnice mezi sedačkama. Končí totiž až vzadu a pokud si někdo sedne doprostřed, trochu to vadí. Kdo chce ale lepší výbavu, nelze jinak než s kolejnicí... Přitom se dá koupit loketní opěra přímo pro Merivu, vypadá dobře a snad i funkčně